گردانندگان فیسبوک بیست و پنجم بهمن؛ تا به کی می خواهید به شعور مردم ایران توهین کنید؟ ۸

بیست و پنجم بهمن ماه نیز، با آن همه سر و صدا و جار و جنجال، پر صدا آمد ولی توخالی و بی صدا، به پایان رسید، اما در این میان برخی گروه هایی که این راهپیمایی مضحک را برنامه ریزی کرده بودند، از چهره راستین ضد مردمی خویش پرده برداشته و ماهیت واقعی خود را، به ملت بزرگوار ایران نشان دادند. گروه هایی که با فریبکاری و نیرنگ و سوء استفاده از اعتماد مردم، قصد استفاده ابزاری از حضور ایرانیان مبارز در خیابان ها را داشتند تا بتوانند از جمعیت معترض به عنوان اهرمی برای کشاندن دیکتاتور بر سر میز معامله استفاده کنند و به نوعی خود را به قدرت بازگردانند.

فرتور و نوشته آن که جمله ای از میر حسین موسوی است، خود گویای ماهیت واقعی اصلاح طلبان است، رهبر ایشان که آقای موسوی با این نظرات و عقاید ولایت مداری است، از فیسبوک بیست و پنجم بهمن ماه نیز جز دروغ و عوام فریبی انتظار نمی رود.

فرتور و نوشته آن که جمله ای از میر حسین موسوی است، خود گویای ماهیت واقعی اصلاح طلبان است، رهبر ایشان که آقای موسوی با این نظرات و عقاید ولایت مداری است، از فیسبوک بیست و پنجم بهمن ماه نیز جز دروغ و عوام فریبی انتظار نمی رود.

ایشان یادواره مشهور پارسی را فراموش کرده اند که می گوید: “بار کج هرگز به منزل نمی رسد” ؛ این یادواره بدان معناست که چنانچه گروهی چون فیسبوک بیست و پنجم بهمن، بخواهد با دروغ و عوام فریبی و نیرنگ، به خواسته های شوم و ضد مردمی خود برسد، از آنجا که مردم و جوانان بسیار باهوش و زیرک و فهمیده شده اند، مچ ایشان را جایی خواهند گرفت و گردانندگان آن گروه رسوا خواهند شد و هیچگاه نخواهند توانست تا به آمال ضد میهنی خویش، جامه عمل بپوشانند.

این فرتور را ما از تاربرگ بیست و پنجم بهمن ماه در فیسبوک گرفتیم. لطفن کامنت های مردم را بخوانید و دقت کنید که گردانندگان آن گروه موهوم چه نام نامفهومی را برای ویدیوی تظاهرات پارسال انتخاب کرده اند.

این فرتور را ما از تاربرگ بیست و پنجم بهمن ماه در فیسبوک گرفتیم. لطفن کامنت های مردم را بخوانید و دقت کنید که گردانندگان آن گروه موهوم چه نام نامفهومی را برای ویدیوی تظاهرات پارسال انتخاب کرده اند.

از آنجایی که بار فیسبوک بیست و پنجم بهمن از ابتدا کج بود و ایشان با دروغ و نیرنگ و پوشاندن حقایق و جنایات رهبران شان توانستند تا بر گرده مردم سوار شده و نام و نشانی برای خود کسب کنند ولی سر انجام دست آن اصلاح طلبان دروغگو نیز رو شد و در تاریخ بیست و پنجم بهمن ماه سال نود، ایشان برای فریفتن مردم یکی از ویدیو های تظاهرات پارسال را به ملت همیشه در صحنه قالب کردند و از شلوغ بودن خیابان ها و موفقیت راهپیمایی سکوت شان، سخن گفتند.

این عمل نکبت بار، به قدری شرم آور و مایه خجالت است که صدای اعتراض همراهان همیشگی آن تاربرگ موهوم نیز در آمد و هواداران ایشان، خشمگینانه گرانندگان صفحه را به “توهین به شعور مردم” متهم کردند و از آن ها درباره عمل زشت شان، خواستار توضیح شدند. حال پرسش اینجاست که آقایان تا به کی خواهند توانست گرگ صفتی خویش را در لباس های میش شان مخفی کرده و به مردم دروغ بگویند؟. آیا بالاخره روز روشن شدن حقایق نخواهد آمد و نیرنگ ها و دروغ های ایشان را نمایان نخواهد کرد؟.

نکته دیگر اینجاست که مردم ایران زمین تا به کی به ایشان اعتماد خواهند داشت؟. کسانی که به قدرت نرسیده، در دروغگویی و عوام فریبی خبره و زبردست هستند، اگر روزی زبانم لال به قدرت برسند، چه بلایی بر سر مردم خواهند آورد؟.  آیا می توان به اصلاح طلبانی که از قدرت با خفت و بی آبرویی کنار گذاشته شده اند ولی بدون کمترین واهمه ای ویدیویی از سال های گذشته را به عنوان خبر داغ روز، به خورد مردم می دهند تا ایشان را فریفته و با توهم اینکه خیابان ها در اشغال معترضین است، مردم را به خیابان ها بکشانند اعتماد کرد و با آن دروغگویان سبز، همراه و همسو شد؟.

چند محمد مختاری ها و صانع ژاله های دیگر، چندین کیانوش و سهراب دیگر باید در بازی کثیف و جنگ زرگری میان اصلاح طلبان و اصولگرایان که هر دو پایبند قوانین اسلامی حاکم بر ایران هستند و به ولایت فقیه اعتقاد دارند، کشته شوند و از بین بروند تا مردم ایران دریابند که عالی جنابان سبزقبا تنها نگرانی که ندارند، وضعیت زندگی و جان و مال و هستی مردمان است؟. تا کی مردم ایران می خواهند گوسفند وار، دنباله رو چوپانانی باشند که ایشان را به سمت دشت گرگان گرسنه، هدایت می کنند؟.

آیا می توان از خود فروختگانی که حتی از اعتماد هواداران خویش سوء استفاده کرده و همراهان خود را برای رسیدن به خواسته های حزبی خویش فریب می دهند و بدون کمترین خجالتی، به یاران و دوستان خویش ویدیویی از تظاهرات سال پیش را به عنوان ویدیوی تظاهرات روز، قالب می کنند انتظار دوستی و مردم داری و یکرنگی داشت؟. آیا اصلاح طلبان اسلامگرای مرتجع، هرگز به خواسته های ملت شریف ایران کمترین اهمیتی داده و کوچکترین ارزشی قائل شده اند؟.

دوستان سبز از چند جنایتکار بت ساخته اند و شبانه روز مشغول پرستیدن آنانند و به هیچ کسی اجازه نزدیک شدن به حریم آن ها را نمی دهند و هر کس که گذشته آن ها را مورد پرسش قرار دهد، به سرعت القابی چون مزدور، وطن فروش، سلطنت طلب، مجاهد و… را روی پیشانی خویش خواهد دید؛ حال باید از آقایان پرسید که لقب شما اصلاح طلبان جاهل واپسگرا که حتی سر دوستان و همراهان خود را نیز کلاه می گذارید و استاد عوام فریبی و دروغگویی هستید، چیست؟. نگارنده گمان می کند که خود نام حزب بادی شان که “اصلاح طلبی” است، دربرگیرنده تمامی صفات غیر انسانی و ضد میهنی باشد و احتیاج به لقب دیگری نیست.

این ویدیو گزارشی است که از تظاهرات سال ۸۹ گرفته شده. گردانندگان جنبش سبز با شارلاتانی و حقه بازی آن را به عنوان خبر ۲۵ بهمن امسال با بوق و کرنا پخش کردند، و به اطلاع مردم ساده دل و ناآگاه رساندند.
  • من که خیلی وقته این صفحه و صفحات اصلاح طلبان خط امامی رو دیسلایک کردم. 

    دیروز امیر ارجمند کارش رو  به خوبی انجام داد و ۴۰۰ نفر طبق آخرین گزار برای تظاهراتی که برگزار نشد گیر افتادند

  • F_a

    تو یا نوکر ولی وقیحی که معلوم نیست کجا نشسته ای و پولهای از بیت رسیده را نوش جان می کنی که از تظاهرات و حضور عظیم مردم بی خبری و وظیفه تفرقه انداختن بین خطوط فکری متفاوت و شکست جنبش را تعقیب می کنی و یا از حقوق بگیران نیم پهلوی و اعوان و انصارش هستی که چون حتی عرضه به خیابان آوردن یک جمعیت ۲۰ نفری را هم ندارید، حسادت به این روز شما را انداخته است. ملت با هر گرایش فکری که باشند، فقط به دعوت کسانی پاسخ می گویند که در داخل کشور مستقیم با دژخیمان درگیر باشند نه اینکه در ساحل بنشینند و دستور صادر کنند.

  • Yaardabestani

    aghaye musavi har chehast ba mardom sedaghat dashte. be nazaram in shomayid ke ar ra kharab mikonid. ishan az aval be onvan eslahtalabe hokumati amadand, va ba’d az entekhabat ham sarih goftand ke ta gereftane haghetan (haghe ra’y o entekhabat) az pay nemishinam ke naneshastand. bikhodi bare sangin bar dusheshan nagzarid. ma ke enghelab nemikhahim vajhe moshtarakeman ba shoma esteghamate hadaksari bar mavazine hoghughe bashariye hadaghalist, hal agar nemikhahid barin vajhe moshtarak sarmayegozari konid, ke be zarare jofteman ast, Iradi nadarad. bazam ye 3 sal digar hava mikhorim, ta unvaght enghelab shavad, khaste shoma baravarde shavad, ama khaste ma na, va keshvar ham be khatere enghelab ye 50 sal digar aghab mioftad. man anche sharte balagh ast ba shoma goftam.

    • gholamrez

      ishan az aval be onvan eslahtalabe hokumati amadandsaal 1367 eeshan koja boodand pas ?aghay yaredabestani ?

  • Vpnsabz97

    صفحه فیس بوک بیست و پنجم بهمن از سوی شورای تو خالی هماهنگ سبز از خارج کشور هدایت می شود و شماره تماس آن شخص گرداننده ۰۰۱٫۲۱۳۹۴۷۱۰۳۲   می باشد و گروهی در کار نیست بلکه یک نفر از همین شورای هماهنگی در خیال و توهم است  . از آن نظر سنجیش که آدرس خیابانهای شهرها را نمی داند و چیزی سرهم کرده از وبلاگهای گذشته  …..   امروز هر کشوری  برای حفظ نظامش برای تظاهرات فضایش امنیتی می شود و جای تعجب ندارد .  آن هم مثل فراخوانی های سبز که عین کارت دعوت عروسی  مکان و زمان بصرف باتوم و گاز اشک اور  و انتظار دارند حکومت برایشان گل و شیرینی بیاورد ولی به همه جوانان توصیه می شود که این  فراخوانها دامی برای  شناسایی و دستگیری فعالان است و خالی کردن انرژی پتانسیل آنهاست و دقیقا اینها اعلام می کنند نظام قبول داریم یعنی چه ؟ یعنی همین نظام خوبه فقط به ما منافع بدهید و در عوض ما فعالان که بر علیه حاکمیت کاری کنند تحویل شما می دهیم .  پس بدانید این همه توطئه گولش را نخورید  و اگر قیامی باشد و مردم نظام نخواهند مثل سوریه – مصر – تونس  – بحرین – عربستان  و … بلند می شدند پس تجربه ثابت کرد که این همه ادعا بیشماریم همش کشک بود اندک هستند و یک بازی برای منافع و معامله است که مردم را گرفتار کردند و جوانان را در زندانها انداختند  و سران آنها انگار در هتل هستند بیانیه می دهند بعد از روز سخنرانی آقای خامنه ای و یا هر اتفاق دیگر بلافاصله از زندان بی در و پیکر با کبوتر نامه بیرون می دهند واقعا خنده دار است و جالب  ؟!!!! 

    • gholamrez

      belakhareh yeky peyda shod raast o hosseini ghazyeh ro goft …. merci Vpnsabz jaan

  • Samawar

    Hamin be estelah aaghaaye Musavi yekshabe bishtar az 6000 ta irani be dasture mollaha be ghatl resund. enghadr sangesho be sine nazanin. hameye inaa az yek daaro dastan

  • Irandoost

    in eslatalabhaye sabze alafi fekr mikonand ke agar yek rooz mardom iran in forsat ra be  dast avarand ke in regim ra sarnegoon konand an vagt forsat khahand dad ke amsale moosavi va ganji va sayer sabze alafiha bar anha hakem shode va ma ra be dorane talaei shayyade bozorg bar gardanand