پخش ترانه « آی نقی» در سراسر جهان، شپش به جان رژیم اسلامی انداخته است ۱۸

ترانه « آی نقی»، به خوانندگی شاهین نجفی به تندی و با شتابی هرچه بیشتر چون باد، در سراسر جهان پخش شد و ایرانیان را از هر گروه و با هر اندیشه، از خرد و کلان، پیر وجوان، بر آن داشت تا آن را زمزمه کنند و به خاطر بسپارند. این ترانه ساده ولی آتشین و شورانگیز، باردیگر جان ها را به آتش کشید و در دلهای سرد و نا امید هم میهنانمان شادمانی، و امید به وجود آورد. ایرانیان به ویژه جوانان که از آخوند و گدای مدینه و تازی متجاوز نفرت دارند، آن را با همه وجود خود تکرار کردند، و به خاطر سپردند.

نیاکان فلکزده و بخت برگشته ما از ۱۴ سده پیش در طلسم دین خودکامه و اسلام سیاسی اسیر شدند. اکنون این نکبت و بدبختی به ما و به جوانانمان رسیده، و گویا قرار است ما نیز آن را دودستی تقیم فرزندان و آیندگان خود کنیم. در دوران صفوی، نکبت کم بود بر نکبت ما نیز افزون شد. زیرا گله گله آخوند های تن لش و مفتخور از عراق و لبنان و کشورهای های مجاور دیگر به ایران سرازیر شدند، ورفته رفته در میان مردم و حتی دربار شاهان خردباخته صفوی جایگزین شدند. آنان مانند که موریانه در و دیوار و ساختمان ها را می خورد و نابود می سازد، اساس اندیشه و تفکر اجتماع را به فساد و نابودی کشاندند.

به اندیکی میهن دوستی و شرافت انسانی نیاز است تا ما به وجود مخرب آخوند در اجتماع خود پی ببریم و بدانیم که آنان چه کسان و چه هدفی را نمایندگی می کنند؟. گدایان مدینه ای که این آخوند های جنایتکار به عنوان امام و امام زاده در مغز و اندیشه ناتوان ما ایرانیان فرو کرده اند، همگی مفتخور و سربار جامعه زمان خود بودند. کار و عملکرد آنان ضد مردمی، ضد انسانی و دور از هر خرد، منطق، و اندیشه است. مطالعه زندگی تک تک این گدایان و یا امام و امام زاده ها نشان می دهد که هرکدام در کینه توزی و دشمنی با ایرانی و فرهنگ ایرانی سهم و شرکت داشته اند.

ترانه تازه شاهین نجفی به نام «آی نقی» یکی از بهترین کارهای وی می باشد. بدون شک فکر ساخت این کار توسط اعضای گروه «کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان» در فیسبوک، در ذهن شاهین قرار گرفته است، اعضای با سواد و روشنفکر گروه یاد شده چندین ماه است که با زبان طنز در حال تقدس زدایی بوده و در این امر موفقیت چشمگیری نیز داشته اند.

ترانه تازه شاهین نجفی به نام «آی نقی» یکی از بهترین کارهای وی می باشد. بدون شک فکر ساخت این کار توسط اعضای گروه «کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان» در فیسبوک، در ذهن شاهین قرار گرفته است، اعضای با سواد و روشنفکر گروه یاد شده چندین ماه است که با زبان طنز در حال تقدس زدایی بوده و در این امر موفقیت چشمگیری نیز داشته اند.

وقتی امام حسین می گوید: « ما از تبار قریش هستیم و هوا خواهان ما عرب و دشمنان ما ایرانی ها هستند. روشن است که هر عربی از هر ایرانی بهتر و بالاتر و هر ایرانی از دشمنان ما هم بدتر است. ایرانیها را باید دستگیر کرد و به مدینه آورد٫ زنانشان را بفروش رسانید و مردانشان را به بردگی و غلامی اعراب گماشت»(۱).
آیا مایه ننگ و خجالت ما ایرانیان نیست که به دنبال این جنایتکاران تازی و یا مزدورانی به نام آخوند راه افتاده ایم و هستی و نیستی و شرافت انسانی خود را در راه آنان به فساد و نابودی کشاندیم؟!.

از آن جا که کرامت دادن و بزرگ داشت این تازیان، دکان و آبشخوری برای آخوند شده که توانسته اند خرد و اندیشیدن را از گروهی از هم میهنان ما برگیرند و امت نادان و بی سوادی به نام امت شیعه اسلامی به دور خود جمع کنند، حال اگر به هر روشی هم میهنان ما بخواهند جنایت این تازیان، و مفتخوری گدایان عرب و آخوندها را بر ملا نمایند، با غضب و کینه آخوند روبرو هستند. اینجاست که آخوند با هزار حیله و ترفند می خود آب ریخته شده و اسرار فاش شده از جنایت های خود را سرپوش گذاشته، و همچنان گذشته بدان کرامت و قداست بخشد. واژه های مشمئز کننده و آزاردهنده ای چون مقدس، معصوم، الهام غیبی، اجر و صواب، خیرات، صدقه، زکات، برکت، جزا، معصیت، فتوا، جهاد، و دهها مانند دیگر از حقه بازی ها و شیادی این دکانداران دین است که در منطق و خرد انسانی بها و ارزشی ندارد.

به دنبال به سیخ کشیدن امام نقی، گدای عرب از سوی جوان میهن دوست و مبتکر به نام شاهین نجفی، و سیل پشتیبانی و حمایت از وی از سوی همه گروههای ملی و میهنی، شپش به جان آخوند افتاد و لانه او دچار سیلاب گشت. اینجاست که آخوند با تمام قدرت و پستلی و پلشتی اش، به دفاع از منافع در حال خطرخود می پردازد. نخست به کشتار این جوان پاکزاد ایرانی دستور می دهد. حکم فتوا، یعنی دستور آدم کشی صادر می کند. آنگاه چند گله آخوند از بام تا شام در هر محفل و در هرجا به ذکر مصیبت و بزرگواری عالم اسلام امام علی نقی می پردازد، و برای هرچه بیشتر بزرگ جلوه دادن این گدای مدینه که یکی دیگر از ننگ های تاریخ شیعه است می پردازند در این جا چند نمونه آن برای آگاهی هم میهنان بازگو می شود:

۱-  روزنامه رسالت دوشنبه اول خرداد ۱۳۹۱ به پخش آگهی زیر می پردازد:

بخش خصوصی به آثاربرجسته در مورد شخصیت امام هادی (ع)‌ جایزه می دهد-
فعالان اقتصادی به سه اثر برجسته هنری که شخصیت امام هادی (ع )‌ را هنرمندانه توصیف کند ، معادل یک میلیارد ریال جایزه `‌ادب و هدایت `‌اعطا می کند.
به گزارش ایرنا رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اتاق ایران در دوازدهمین نشست هیئت نمایندگان اتاق ایران تاکید کرد: ‌بخش خصوصی با تعهد یک میلیارد ریالی حمایت خود را از این مسابقه هنری اعلام می کند تا نمادی دیگر از تعامل اهل فرهنگ و اقتصاد برای حراست از سرمایه های عزت و افتخار ایران اسلامی باشد.محمدنهاوندیان ‌با بیان اینکه ایام شهادت امام هادی (ع ) در پیش است، ‌گفت: آن حضرت ‌مشعل فروزان اخلاق و هدایت است و تاریک اندیشان در طول حیات آن 
حضرت (ع ) برای جلوگیری از نورافشانی و هدایت، ایشان را در پادگان نظامی محصور کردند.

این کودکان بینوا هم میهنان مان در کشورمان هستند، این بچه های نازنین ایرانی نه تنها نه خانه دارند و نه مدرسه. بلکه در قرن بیست و یکم یا به جای مدرسه رفتن بار کشی می کنند، و اگر هم به مدرسه روند، مدرسه آنان چند نیمکت و صندلی در میان خاکروبه و مخروبه ساختمانی تشکیل شده است. اینجاست که باید گفت نفرین جهانی بر این رژیم ضد ایران و ضد مردمی. و نفرین بر این دزدان بیشرم و بی حیا که مملکت ما را غارت کرده اند. میلیون ها فقیر و دردرمند در ایران وجود دارند اما حکومت سرمایه ملی را خرج تبلیغ نقی و تقی می کند!

این کودکان بینوا هم میهنان مان در کشورمان هستند، این بچه های نازنین ایرانی نه تنها نه خانه دارند و نه مدرسه. بلکه در قرن بیست و یکم یا به جای مدرسه رفتن بار کشی می کنند، و اگر هم به مدرسه روند، مدرسه آنان چند نیمکت و صندلی در میان خاکروبه و مخروبه ساختمانی تشکیل شده است. اینجاست که باید گفت نفرین جهانی بر این رژیم ضد ایران و ضد مردمی. و نفرین بر این دزدان بیشرم و بی حیا که مملکت ما را غارت کرده اند. میلیون ها فقیر و دردرمند در ایران وجود دارند اما حکومت سرمایه ملی را خرج تبلیغ نقی و تقی می کند!

وی گفت:‌ در سال های اخیر هم تروریست ها با تلاش برای بدنام کردن نام اسلام و مسلمین و انفجار حرم عسکریین تلاش کردند این نور الهی را خاموش کنند.رئیس اتاق ایران افزود: ‌به تازگی نیز بی خبرانی که بازی خورده جهل یا دسیسه هستند خواسته اند خاک بر آفتاب بپاشند اما ‌بی شک جامعه فرهنگی وهنری ایران بهترین صلاحیت را در معرفی چهره درخشان امام هادی (ع )‌دارد.

در این آگهی امام نقی را مشعل فروزان اخلاق و هدایت می داند- شاید هم میهنان ما با زندگی آلوده و ننگ بار این گدایان عرب آشنایی نداشته باشند. ولی حقیقت اینست که آنها نیز مانند آخوندهای خودمان دوره گردهای مفتخوره و زنباره ای بودند که در محیط خود هیچگونه کار تولیدی سوای سربار اجتماع بودن نداشتند. کارشان عموماً تن پروری، زنبارگی و گزافه گویی بوده است. آنان از دانش و خرد بهره ای نبرده اند. در کتاب های فقه شیعه آثار خجالت آور و بی خردانه این مشت دجال تازی دیده می شود. در این آگهی این تازی نژاد را نور الهی می داند. البته اللهی که عرب خلق کرده شایستگی بیشتر ندارد که یک تازی مفتخور نور آن باشد. این آگهی مسخره و تهوع آور، ترانه سرایی و روشنگری شاهین نجفی، جوان ایرانی را پاشیدن خاک بر آفتاب می داند.

۲- مزدوران انجمن اسلامی دانشگاههای مشهد- مزدور ان وابسته به رژیم که دانشگاهها را بدون کمترین صلاحیتی اشغال کرده اند، با تشکیل انجمن های اسلامی که بازهم فرصت طلبی و نوکری آنان به آخوندهای جنایتکار است،  کاری جز به کار بردن دستمال یزدی، چاپلوسی و مزدوری رژیم  و ستایش از اسلام اهریمنی ندارند. آنان نیز طبق نوشته رسانه فرهنگ آشتی ۲ خرداد ۱۳۹۱ خواستار بیرون کردن دانشجویان طرفدار شاهین نجفی و به نقد در آوردن امام نقی می باشند.

کارگران بینوای ایرانی فریاد می زنند که: ما گرسنه ایم...اما کسی نیست که به داد ایشان برسد و عدالت را اجرا نماید؛ هر روز تعداد بیشماری از کارگزان زحمتکش و سخت کوش ایرانی از کار بیکار گشته و همراه خانواده شان، شب ها گرسته سر بر بالین می گذارند اما درد دولت ایران و آیت الله های مفت خورش، ترانه انتقادای "آی نقی" است.

کارگران بینوای ایرانی فریاد می زنند که: ما گرسنه ایم…اما کسی نیست که به داد ایشان برسد و عدالت را اجرا نماید؛ هر روز تعداد بیشماری از کارگزان زحمتکش و سخت کوش ایرانی از کار بیکار گشته و همراه خانواده شان، شب ها گرسته سر بر بالین می گذارند اما درد دولت ایران و آیت الله های مفت خورش، ترانه انتقادای “آی نقی” است.

۳- هراس دستگاه خلافت عباسی از جایگاه والای امام هادی(ع) میان مردم- خانمی به نام صدیقه رضوانی نیا که ضعیفه  و بی ارزش بودن  زن را در اسلام زن ستیز پدیرفته در روزنامه خراسان ۳ خرداد ۱۳۹۱ از ظلم و ستم  متوکل عباسی نسبت به امام هادی سخن می گوید. حقیقت آنست که این بانوی خردباخته و متعصب بدون داشتن مطالعه درست نمی داند که امام هادی نیز آخوندی فرصت طلب و آشوبگر نمونه خمینی بود.

دخالت او در سیاست و مفتخوری و سوء استفاده او از جامعه آنچنان زیاد و قابل تحمل بود که متوکل عباسی برخلاف رژیم گذشته بی خبر و نا آگاه ایران، بادرایت و شعور خاص خود او را که عامل فساد و برهم زدن اوضاع مملکت و جمع کردن گدایان به دور خود، و زیاده روی در زنبارگی بود، دستگیر و در زندان انداخت. تنها دوران زندانی او بود که با هیچ زنی مقاربت و تماس نزدیک نداشت.

امام حسن عسگری نیز با مشکلی مشابه مواجه گشت و به دلیل زندانی بودن و عدم امکان حضور زنان در رختخواب شان و همچنین بیماری جنسی که داشتند، هیچگاه فرزندی به نام مهدی را از خود بر جای نگذاشته و تاریخ عرب، این حقیقت را به روشنی آشکار می سازد.

خوانندگان ما با بررسی جریانات کنونی ایران به خوبی در می یابند که رژیم کشتارگر با صرف بیت المال، همه لات ها، بیکاره ها، چاقوکش و مفتخورها را در همه ارکان کشور از بسیجی، پاسدار، سربازان امام زمان دانشجویان دانشگاه، گرفته تا سازمان های دولتی و ملی جای داده که در ازای دریافت حقوق و مزایای بادآورده وظیفه نوکری و سرسپردگی خود را نسبت به رژیم انجام دهند.

(۱)- (سفینه البحار و مدینه الاحکام و الآثار صفحه ۱۶۴ ٫ حاج شیخ عباس قوم

  • نسل سوخته

    آقای ارژنگ طبق معمول مقاله ای خوب و به موقع دست شما درد نکند.
    اما متاسفانه در این مقاله اشاره ای به صحبتهای اخیر این جماعت احمق مبنی بر قطع کردن اینترنت در ساعت ۲۲ جمعه به مدت ۱۰ دقیقه و وصل کردن تمام کاربران به سایتی در ستایش نقی نکرده بودید.
    نمیدانم این جماعت نادان چطور میخواهند چنین سرور قدرتمندی را فراهم کنند که تمام ISP ها مشترکین خود را به این سایت انتقال دهند.
    اما همین حرف نشان میدهند این جماعت چقدر حقیرند و با یک شعر کل دین و مذهبشان به خطر میفتد که حاضرند اینترنت کشوری را ۱۰ دقیقه قطع کنند.
    اما نادانسته خودشان کسانی را که اطلاعی از آهنگ شاهین نجفی و کمپین نقی نداشته اند آگاه میکنند.
    و خودشان با دست خودشان تقدس زدایی میکنند مطمئنا عده ای از مردم بعد از این اتفاق این آهنگ را گوش کرده و میگویند پس چرا بلایی بر سر این جماعت نمیاد چرا این ما هستیم که همش داریم از اماما دفاع میکنیم خودشون عرضه ندارن.
    تقدس زدایی بهترین راه مقابله با این رژیم است.

  • Sahar

    آنچه از قول امام سوم نوشتید صحیح نیست. لطفاً با حوصله بخوانید.

    اصل گفته از اباعبدالله ( در اینجا : امام ششم) : شیعتنا العرب ، وعدونا العجم.

    ( هر که شیعۀ ما باشد عرب است یعنی از ماست یعنی متحد ماست! این یعنی سرخپوست باش سیاهپوست باش مغول باش عجم باش هر چه هستی باش کرامت در تشیع به نژاد نیست به ایدئولوژی است به باور است به قلب است شیعه باشی از عرب، متحد عرب، دوست و برادر محسوب میشوی!!!!

    و  جد اندر جدت عرب باشد اگر شیعه نباشی از ما نیستی عرب نیستی !)

    وگرنه مگر همۀ عربها شیعه هستند که بگوییم هر که عرب است شیعۀ ما و هر که عجم است دشمن ماست!!!؟؟؟

    محدث قمی بعد از نقل این حدیث، بیان و شرح مرحوم علامه مجلسی را می‌آورد که
    بدین شرح است:

    «و شیعتنا العرب» ای العرب الممدوح من کان من شیعتنا و ان
    کان عجماً، والعجم المذموم من کان عدوّنا وان کان عرباً.

    ترجمة
    آن چنین است: اینکه امام صادق(ع) فرموده‌اند:

    «وشیعتنا العرب» (شیعیان ما
    عرب‌اند) یعنی عرب ممدوح و تعریف شده آن دسته از اعراب‌اند که شیعة ما
    باشند اگر چه عجم یعنی غیر عرب باشند. واینکه فرموده اند : «وعدونا العجم»
    (دشمنان ما عجم اند) یعنی عجم مذمّت شده، کسی است که دشمن ما باشد اگر چه
    عرب باشد.

    یعنی شیعه حتی اگر در اصل عرب نباشد به خاطر شیعه بودنش متحد عرب و بلکه عرب محسوب میشود
    و غیر شیعه حتی اگر عرب زاده باشد بسبب خصومتش از عرب بودن ساقط و عجم محسوب میشود!!! پس عرب وعجم بودن در اینجا دلالت بر نژاد ندارد.

     بخش مربوط به فروش بردگان با شیطنت به گفته های امام اضافه شده!

    بعد از این عبارت، محدث قمی، نظر   <<<<>>>>    را نسبت به ایرانی‌ها
    (فارس‌ها) تحت عنوان «سوءُ رأیِ الثانی فِی الأعاجم» نقل می‌کند با این
    عبارت: لمّا ورد سَبیُّ الفُرسْ الی المدینة أرادَ الثّانی أنْ یبیعَ
    النّساء وأنْ یَجْعلَ الرّجالَ عبید العرب و عَزَم عَلی أنْ یَحْمِلَ
    العلیل والضّعیف والشّیخ الکبیر فی الطّواف و حَوْلَ البیت علی ظهورهم،

    فقال امیرالمؤمنین(ع): اِنّ النّبی (ص) قال: اکرمُوا کریمَ قومٍ وإنْ
    خالفوکم وهؤلاء الفُرس حُکماءٌکرماء فقد ألْقوا إلینا السّلام ورَغَبوا فی
    الإسلام وقد إعتقتُ منهم لوجهِ الله حَقّی و حَقّ بنی هاشم … الخ.

    ترجمه: وقتی اسراء فارسی زبان (ایرانیان) را به مدینه آوردند، دوّمی (عمر
    بن الخطاب) خواست زنهای آنان را بفروشد و مردان آنها را غلام و بردة عرب
    قرار دهد و تصمیم گرفت افراد معلول و ناتوان و پیرمرد را در طواف و اطراف
    بیت الله الحرام، سوار بر پشت آنها (ایرانیانِ به بردگی گرفته شده) کند.

     امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب(ع) فرمود: به راستی پیامبر اسلام (ص) فرمود:
    کریم هر قومی را احترام کرده، گرامی دارید هر چند با شما مخالف باشند، این
    در حالی است که ایرانیان مردانی حکیم و دانشمند و انسانهایی با شخصیت و با
    کرامت‌اند، آنها بر ما سلام کرده و درود فرستاده و میل به اسلام پیدا
    کرده‌اند. و من سهم غنیمت خودم و حق بنی‌هاشم از آنها را، برای خوشنودی خدا
    آزاد کردم!!

    ملاحظه می‌کنید: آنچه در نوشتة تایپ شده در مورد
    ایرانی‌ها به امام حسین(ع) نسبت داده شده! رأی و نظر عمر بن الخطاب است که
    خواسته زنهای آنها را بفروشد و مردان آنها را غلام و بردة عرب قرار دهد! و
    امام امیرالمؤمنین(ع) با او مخالفت کرده و ایرانی‌ها را مردمانی دانشمند و
    حکیم و افرادی باکرامت و شخصیت می‌شمارد و آنها را شایسته احترام
    می‌انگارد.

    این چه ربطی به امام سوم دارد؟
     

    • نسل سوخته

      خانوم محترم متاسفانه شما دارین سفسطه میکنید.
      این گفته گفته حسین ابن علی هست و شما با آوردن مطلبی دیگه سعی میکنید بر روی اون سرپوش بزارین.
      طبق گفته خود مجلسی و شیعه ها که خیلی به این مسئله افتخار میکنن حسین دختر یزدگرد رو که برده بوده به عقد خودش در میاره(این دروغه) چه حقی داشتن برده بگیرن؟و برده را به عقد در بیارن.
      همین مجلسی در بحار الانوار به صراحت میگه برترین ایرانیان از پست ترین عربها پست تره.
      حضور حسن و حسین را در جنگ طبرستان با ایرانیان چطور توجیه میکنید به فرماندهی سعید ابن عاصی این مطلب هم در کتاب تاریخ طبری و هم در فتوح البلدان – البلاذری – ج ۲ – ص ۴۱۱ آمده است.
      و علی چرا خالد ابن ولید را که حتی ۲ خلیفه اول بر حیوان بودنش اتفاق نظر داشتند برای سر کوب مردم استخر فرستاد.
      ببینید خانوم محترم شما میتونی عربها رو بپرستی میتونی اونها رو فرشته بدونی قربونشون بری اما این دروغها و سفسطه های سطحی رو برای امثال خودت انجام بده تا ارادتون برای اعراب بیشتر از بیشتر بشه.
      حرفهات اینجا خریداری نداره.
      این جماعت اینقدر جنایت کردن که به هیچ وجه نمیتونید روشون سرپوش بزارین.

  • Rozbehan

    بایدگفت۷۰/۸۰تاآخوندکه ازدوران خمینی باقی مانده اند٬برای بقای خودتعدادآخوندهارابه سه میلیون نفررسانده اندوسپاه پاسداران٬بسیج٬نیروی انتظامی٬لباس شخصی های بی پدرومادر٬بازجوهای بی همه چیزوزندانبانان واطلاعاتی های ننگین وخاین راباپول وسرمایه کشوربرمردم تحمیل کرده اند٬وباخرافات  بعنوان نگهدارنده دین میخواهندمردم ایران رازیرنفوذمشتی استخوان پاره عرب که هیچ ربطی به ایرانیان نداردنگهدارندتادکان دین ازرونق نیافتد٬وگرنه آخوندهابیکارمیشوندواین انگلهای بی مصرف محکوم به فناهستند٬امروزدیگرمعیارها وموازین بهم ریخته وانسانهای کنجکاووتشنه آزادی دیگرتن به این مزخرفات خرافی دینی نخواهنددادواگرچه دراینمدت هزینه ای بس سنگین وگزاف دادیم٬امامردم ماماهییت اسلام٬وآخوندوبدبختیهای چندین قرن دین رادیدندوشناختندوامیدوارم برای همیشه بعدازآخوند٬ایرانیان یک زندگی برپایه خِرَدتوام باآزادی٬آرامش وشادی داشته باشندوفرزندان وآیندگان مااین چیزهایی که مادیدیم آنهانبینند.

  • Sahar

    فقط خیلی ساده و روشن به من بگید شما از کجا این حرف رو میزنید که امام سوم گفته؟ چه سندی دارید برای حرفتون؟ انتظار ندارید که همینطوری حرفتون رو باور کنم ؟

    من از شما میخوام تصویر کتاب رو ببینید بعد قضاوت کنید، از کسی که عربی میدونه کمک بگیرید. اگر حرف من ایراد داره ایرادشو بفرمایید نه این که فقط متهم کنید به سفسطه !
    عصبانی هم نشید! با هم دعوا نداریم که! 

    وقتی اسرای ایرانی رو میخواستن بفروشن و حضرت علی مخالفت میکنه با کی مخالفت میکنه؟ با امام سوم؟ یا با خلیفۀ دوم؟

     من طرفدار کسی یا گروهی نیستم حرف من اینه که باید جرفاهایی که زده میشه قابل اثبات باشه در غیر اینصورت حتی اگر گوینده منظور خوبی هم داشته باشه با اثبات غلط بودنش کل زحماتش بر باد میره!

    • Sahar

       http://aliasghar.org/module-pagesetter-viewpub-tid-1-pid-354.html

    • در پایین مقاله نوشته شده که گفتار حسین ابن علی از کجا گرفته شده است. سهراب ارژنگ

      • Sahar

         اشتباهتون همینجاست! تصویر همون صفحه از کتاب رو گذاشتم لطفاً نگاه کنید. در این مرجعی که ارائه دادید امام نگفته :

        …روشن است که هر عربی از هر ایرانی بهتر و بالاتر و هر ایرانی از دشمنان ما
        هم بدتر است. ایرانیها را باید دستگیر کرد و به مدینه آورد٫ زنانشان را
        بفروش رسانید و مردانشان را به بردگی و غلامی اعراب گماشت.

        • Sahar

          از قول محلسی میگه:

          بیان = تفسیر

          هر عربی ممدوح ( ستایش شده ) است جتی اگر عجم باشد و عجم مذموم است و دشمن ماست حتی اگر در اصل عرب باشد.

          اینجا عرب و عجم نژاد نیست مگه میشه یه نفر هم عرب باشته هم عجم؟

          در مورد فروش ایرانیها مطلب مربوط به عمر خلیفۀ دوم است و حضرت علی با این کار مخالفت میکند.

          امیدوارم بی طرفانه قضاوت کنید.

        • نسل سوخته

          خانوم در مطلبی که شما گذاشتین این طور نوشته که ما از قریشیم و شیعیان ما عرب و دشمنان شما عجمانند و بعدش مجلسی ماله کش که به دستور سلطان حسین در دربار بود و با فرهنگی که جا انداخت ایران نابود شد حداقل بوسیله افاغنه خوب این شخص این حدیث را طبق معمول تفسیر میکند تا کسی نتواند به امامش ایرادی بگیرد همانند بقیه آخوندها و تفسیراتشان به نظر من معنی حدیث کاملا واضح و مشخص است البته ترجمه فارسی آن متاسفانه کمی دچار  اغراق شده.
          اما حتی اگر ما فرض را بر این بگیریم که حسین این حرف را نرانده و علی با عمر مخالفت کرده در مورد برده داری باز هم توفیقی نمیکند چون حسن و حسین و علی در عمل خود را به شکلی دیگر نشان داده اند و اگر میخواستند بر علیه برده داری سخن میگفتند.
          در مورد اینکه میگویید علی درمورد بردگان به عمر اعتراض کرد.من بر شما درود میفرستم چون هم اطلاعات خوبی دارید و هم دروغ نمیگویید.
          علی میگوید به بزرگان  آنها احترام بگذار و در هیچ جا نگفته ایرانیان همه بزرگند و منظور علی بیشتر بزگان و اعضای خانواده اشراف بوده چرا که  رفتار وحشیانه آنهارا با دیگران میبینیم.
          هموطن گرامی دقت داشته باشید که در مواقعی میتوان به سخنان و حرفهای کسی اعتنا کرد که حرفش با عملش یکسان باشد اما در مورد امامان شیعه اینطور نیست و حتی ممکن است این روایات و نوشته ها برای ماله کشی بر رفتار غیر انسانی آنها و به تصویر کشیدن چهره ای خوب در نز د ایرانیان باشد.

          • Sahar

            ممنون از این که مطلب رو خوندید.

             خوب مسأله همینجاست دیگه! هر جا صحبت از رفتار امامان شیعه میشه مراجع و تفسیرهای مبالغه آمیز و همراه با غرض ورزی ارائه میشه و واقعاً آدم نمیدونه کدوم حرف رو باور کنه!

            در واقع من تأکیدم روی سند و مدرک و بحثهاییه که دلیل داشته باشه و همینجوری از روی اجساسات حالا یا ملی یا هر چی نباشه!

            رفتارهای احساساتی میشه همون که از دیوار سفارت میرن بالا! فرقی نداره! باور کنید تا وقتی بخوایم از روی شور و احساسات و مبالغه و … بریم جلو این دور باطل ادامه پیدا میکنه و به دموکراسی نمیرسیم. اینجور گفتمانها آتیش دعوای دو طرف رو برای ابد شعله ور نگهمیداره!

            بدون متلک بدون طعنه و با حوصله و با دلیل شاید به جایی برسیم…
            این زخم مزمن شده برای درمانش باید متخصص باشیم و اطلاعاتمون قوی باشه.

          • نسل سوخته

            شما حق دارید راه نجات ما ایرانیا منطقی بودن و وطت پرست بودنه.
            اما متاسفانه بعضی از ما تفکرات ناسیونالیستی رو با وطن پرستی اشتباه میگیریم.
            اما نمیتونیم به هموطنامون خورده بگیریم بهر حال اینهمه بلا سر ما مردم آوردن خشم و نفرت تنها محصول رفتار اونهاست.

          • Man 13

            افرین بر شما، هم نسل عزیزم!
            >> مواقعی میتوان به سخنان و حرفهای کسی اعتنا کرد که حرفش با عملش یکسان باشد اما در مورد امامان شیعه اینطور نیست  <<نه فقط امامانِ مفتخور و عیاش، بلکه پدرخواندهِ انها  یعنی محّمد کودک گرا هم.تازه از همه انها گذشته! اسلام چه بر سر مملکت خوبمان و  چه بر سر ما مردم این مملکت دراورده است، این از تمام چیزها مهمتر است.مگر اینکه کسی مدعی شود که: نه! نه!!! این اسلام واقعی نیست، در انصورت باید در سلامتِ فکرش شک کرد. با مهر،مانی

  • Asdasdasdasd

    بهتر است بجای معرفی سایت خودت بعنوان تلاش برای آزادی …… از عنوان تلاش برای خواهر کسه گی استفاده کنی. چون مادرجنده ای بیش نیستی.
    همین

    • Man 13

      جاکش! چرا فکر میکنی خواهرو مادرِ همه مثل تکپرون های خانواده خودت هستد؟؟؟
      کثافتِ آشغال که عینهو گورِِ خر مرتب رنگ و اسمت را عوض می کنی!!! عفت کلام داشته باش! بچه مفعولِ التماسی!!! 
      مانی ۱۳ 

  • Sefrzaneh khamenehey

    Dasteton dard nakone ba in safeh va maghalehaye khobeton hamin tor edameh bedid , dame shahin najafey ham garm ba in shereh khobesh , ahay iraneyhaye vatan dost yad begirid az in doste khobemon. darzem harche terafdare rejm hast az jolo va aghab gaydam on mohamad va khandanesh ham hamintor, manzoram in ke onharham gaydam, kose zane mojtabah va on ahmadeynejadeh ahmagh

  • Amir_sahameddin_von_ghiassi

    همه یا
    اکثرمردم خاور میانه و آسیای مرکزی مخلوطی از نژادهای ایرانی ترک عرب و سایر اقوام
    هستند  عربان حتی در عربستان که اکنون نام
    خانوادګی سعودی راهم یدک میکشد در قدیم عربستان ایران نام
    داشته است .  آنان هم یا لااقل قسمتی از
    مردم آنجا هم با ایرانیان ویا سایر قومهای ایرانی یا آریایی مخلوط شده اند دلیلش
    هم شباهت آنان با مردم ماست، اکنون هم همین طور که می بینید عربان هم در زیر بار
    ستم حکام دزد غارتګر و تمامیت خواه دیکتاتور کمر خم کرده اند و دارند رستاخیز
    میکنند. سوریه و کشورهایی مثل عراق و شمال آفریقا هم باز مخلوطی از ایرانیان  آریاییان رومیان قدیم  و سایر اقوام هستند. مشګل همه ملتهای هم
    خانواده ما از عرب و سایر قومهای ایرانی مشګل دیکتاتوری و بازیچه بودن دست
    ابرقدرتهایی است که حتی پشت دولتهای مثلا مقتدر پنهان شده اند  شرکتهای عظیم سازنده مواد منفجره ومواد مخدر و
    … دشمنان واقعی ما آڼان هستند و پادوهایی نظیر صدام قذافی و شیخان عرب که در
    قصرهای افسانه ودرکنار دلبران بین المللی خودشان به عیش عشرت های بی اندازه مشغول
    هستند ودر هواپیماهای ساخته شده خصوصی از تلا مسافرت  میکنند ودر ماشین های ساخته شده از تلای سفید و
    یا نقره رانندګی میکنند. سرمایه های ملی ملتهای مارا غارت و با آن علاوه برباج
    دادن به شرکتهای عظیم بین المللی بیمه و سازنده مواد آدمکشی که ظاهرا در حمایت
    دولتهای خود هستند بقیه را هم خودشان بالا میکشند و میلیارد دلار و یورو را
    دبانکهای بفوق خودشان کافرستانها بحسابهای شخصی شان واریز میکنند.  و نیز بین ما تفرقه ای مردافکن می اندازند نظیر
    تفرقه بین با دین و بی دین وتشویق هر دوی آڼان به قتل و عام یکدیګر  تفرقه بین ترک 
    کرد   عرب عجم   پشتون 
    و هزاره   ازبک و تاجیک  و … بین زن 
    مرد  مسلمان و بهایی   شیعه و سنی و مسیحی و مسلمان و غیره غیره.  ما بایست اتحاد داشته باشیم و بدانیم که همه ما
    کم بیش یک خاندان بزرګ هستیم.

     

     

     

     

     و همه ما در زیر ستم و غارت قرار ګرفته ایم و نوک تیز پیکان بایست متوجه غارتګران بین المللی شرکتهای عظیم سازنده
    مواد مخدر  مواد صنعتی کم ارزش و قلابی و
    مواد منفجره و اسلحه سازی باشد و شرکتهای وابسته به آنان شرکتهای بیمه و شرکتهای
    وابسته به آڼان که کارشان تفرقه اندازی و ګروه بندی و تحریک ګروه ها برای نفرت کشت
    کشتار و خرابکاری است  کاری که طالبان
    میکند و مردم بیګناه را با دیوانه هایی که تربیت کرده است می کشد. کاری که با تورم
    و ضد تورم سرمایه های کوچک را حتی در کشورهای خودشان که در دست مردم طبقه متوسط و
    فقیر است از بین می برند ناګفته نماند که حتی مردم طبقه متوسط و فقیر کشورهای مثلا
    پیشرفته هم قربانیان آنان هستند و سرمایه های آڼان را هم تاراج میکنند. دلیلش هم
    شورشهای بین المللی در کشورهای مثلا پیشرفته است برعلیه بانکداران حریص و شرکتهای
    بیمه. و باز خرج جنګهای بیهوده را همین مردم بیچاره بایست بپردازند و باز جوانان
    همین طبقه هستند که رو درروی بقول شما خردباخته ګان قرار میګیرند وبایست کشته شوند
    . به عبارت دیګر همه مردم دنیا که فقیرویا از طبقه متوسط هستند قربانیان این ګروه
    ستمکار بسیار متحد ثروتمند هستند که بادردست داشتن ثروتهای جهان و کنترل آڼ و
    استخدام بهترین دانشمندان خود فروخته تمامی مردم دنیا را به زیر ستم برده اند و
    مارا به خود مشغول کرده اند  نظر آنان از
    بین بردن طبقه متوسط  تفرقه اندازی  بی تفاوت کردن مردم نسبت بهم جنګهای قومی ګروهی
    است تا اسلحه های خود را فروخته مردم را استعمار و استحمار کنند. کسانی نظیر بن
    لادن عملا بازاریابان آنان هستند که دانسته یا ندانسته آب به آسیاب های آڼان
    سرازیر میکنند.  حتی اګر رییس جمهورکشورهای
    پیشرفته از دستور آنان اطاعت نکند سرنګون میشود. 
    که همه ما بار یک داریم وبرګهای یک شاخسار و ګلبرګهای یک ګل  سعدی حافظ مولوی بلخی راه را بما قرنها پیش
    نشان داده اند  این همه جنګ جدل حاصل کوته
    نظری است  چون درون پاک کنی حرم دیر یکی
    کعبه بت خانه یکی است.  سراپراده یګانګی در
    عالم بلند شده بچشم بیګانګی در هم ننګرید. به امید صلح عمومی
    و تعدیل معیشت عمومی و کوتاه کردن دست حریصان دزدان عظیم شان و سو استفاده چیان از دین  ملیت و
    نژادها و زبان ها. و مبارزه با ریشه اصلی مشګل های همه مردم در بند دنیا؟

     

     

     

    اینکارها
    برای ایجاد خشم و نفرت درست شده است درست مثل آتش زدن قرآن در یک کلیسا. اینکارها
    با برنامه ریزی های علمی تهیه میشود تا مردم را علیه هم تحریک کنند و به کشت کشتار وا دار سازند با پاک کردن صورت مساله مشګلها حل
    نخواهد شد. در ثانی من این عکس را اینجا نګذاشته ام کار دیګران است و من نیز این
    شورت را درست نکرده ام. تنها برای دانستن و درک مشګل است و بس ؟

     

    من تنها
    خواستم که نشان دهم که  آنان از حساسیت مسلمانان به سکس و اسم حضرت محمد سو استفاده کرده و اینکار را برای تفرقه
    افکنی انجام میدهند. متاسفانه مردم ما توان دیدن و جواب ګفتن به سوالها تفرقه
    انګیز را نداشته تنها مایل به حذف صورت مساله هستند. شاید همین نکته مشګلی باشد که
    آنان از این خشم سو استفاده میکنند. حرف نزدن در باره مشګلها  مشګلها را حل نخواهد کرد. مابایست به معلومات و
    مشګلها آشنا باشیم و متفکرانه با آن مبارزه کنیم. با تعصب خشګ و با خود را کنار
    کشیدن مشګلهای حل نخواهد شد. هدف آنان با انتشار این عکسها همان انحراف کشاندن
    افکار ماست که متاسفانه موفق هم هستند.

     

  • Amir_sahameddin_von_ghiassi

    تمامیت
    خواهی مرضی که دامان مردم شاید مردم جهان را ګرفته است

     

    تمامیت
    خواهی یعنی اینکه هرچه من میګویم درست است وآنچه دیګران میګویند وانجام میدهند غلط
    است حتی اگر این
    دیگران اکثریت باشند و من تنها خودم یا با عده ای کمتر.  مثلا خانمی که مسلمان دو آتشه بود و از دین
    اسلام تنها اسم آنرا یدکی میکشید و نه قرآن را با ترجمه خوانده بود و نه معلوماتی
    وسیع در اسلام داشت در اثر برخورد با چند مسیحی زبده و یا در اثر موقعیت ناگهان
    مسیحی میشود او که تا چندی پیش همه را جز مسلمانان آنهم شیعه برحق میدانست ودیگران
    را جهنمی میدانست حالا هرکه از او یا شوهر کشیش ایرانی اش تبعیت نمی کرد و حرفهای
    صدتا یک غازش را گوش نمیکرد کافر میدانست و لایق آتش های سوزان جهنم. باحتمال او
    از جهنم مسیحی هم اطلاعی نداشت و همان جهنم اسلامی را وارد دین تازه اش کرده بود.
    البته این تمامیت خواهی ها از بی اطلاعی وکم دانشی و داشتن تعصبهای کوردلانه
    است.   مسلمانان شیعه برخی از آنها خودشان
    را برحق و سایر مذهبهای اسلامی را انحراف میدانند. و متعصبین آنان حتی آنان را
    قابل ضرب و جرح و کشتن میدانند.  یا سنی که
    خودش را راست و درست و یا هم کیشانش را در راه درست و دیگران را در راه اشتباه فرض
    میکند؟ 

     

    معلمی که خودش را بی عیب و دیگران را لایق معلمی نمی
    داند و برای آنان دستک دنبک درست میکند. و سعی در زدن زیر آب آنان دارد. بهایی
    متعصبی که آموزه های دین اش تحری حقیقت است واینکه اگر دین سبب ناراحتی است بی
    دینی اولی تر یا بهتر است باز دیگر را اغیار و خودشان را احباب می پندارد و اگر
    بتواند خواهان آزار واذیت آنان هم میشود به عبارت دیگر یک نوع تعصب کور دارد در
    صورتیکه حتی آموزه های دینی اش ضد این است. عملا همان نفرت را نسبت به دیگران دارد
    منتهی عرضه عملی آنرا ندارد و اگر داشته باشد انجام خواهد داد. او کمتر از شهید یا
    کشته شدن را در راه دین قبول ندارد و تنها کسانی را دوست دارد که مثل خودش تمامیت
    خواه و متعصب باشد؟

     

    کسی که خودش را نویسنده ای فاضل میداند واز دیگران
    میخواهد که از نوشتن حتی مجانی برای ارایه تجربیات خودشان خود داری کند. او تنها
    نوشته هایی را که خودش دوست دارد قابل انتشار میداند.  بطور کلی ما خود را برتر البته نه همه ما و
    دیگران را دون تر از خودمان میدانیم  البته
    این یک مرض عمومی است. حتی در آمریکا هم اینان هم خودشان را  والاتر و بهتر از سایرین میدانند باز نه همه
    آنان. به حتی تحصیکرده های کشورهای دیگر به چشم کارگر بدنی نگاه میکنند. و دوستی و
    محبت دیگران را حاکی از بهتر بودن خودشان می پندارند.

     

    همان طوریکه مثلا قذافی خودش را محق و دیگران را
    خاین میدانست؟  همان طوریکه صدام خودش را
    رهبری مردمی فرض میکرد ودرحالیکه کسی جرات انتقاد از وی را نداشت. متاسفانه تا این
    تمامیت خواهی در وجود ماست مشگل است که به وحدت عالم انسانی و ترک تقلید ها و یکی
    شدن و دوستی و محبت عمومی دست بیابیم. همانطوریکه می بینید اساس دینهای الهی هم
    دست مایه ای برای تجارت و جمع مال منال و غارت و آزار دیگران شده است. به امید
    روزی که همه ما در عشق محبت دوستی و مهربانی زندگی کنیم و از تمامیت خواهی  حسادت و آزار دیگران دست برداریم و این را
    بدانیم که دیگران هم به اندازه ماحق زیست و ابراز وجود گفتن و دوست داشتن را
    دارند. نه تنها آنان که خود را تافته جدا بافته از دیگران میدانند؟  که دین آنان 
    روش آنان  بی دینی آنان ملیت آنان
    زبان آنان و … بهتر از دیگران و والاتر است. 
    نه بهایی بهتر از مسلمان است و نه یهودی 
    بهتر از مسیحی  که همه بار یک داریم
    وبرگهای یک شاخسار    که سرا پرده وحدت
    عالم انسان در جهان بلند شده است به چشم بیگانگی بهم ننگرید  که همه گلبرگهای یک گل هستید      که بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز
    یک گوهرند. میلیارد ها دلار و تریلیونها دلار خرج جنگ نفرت میشود  که اگر اینها صرف علم دانش و رفاه بشر میشد
    شاید بسیاری از مشگلها حل میگشت. امریکا تریلیونها دلار خرج جنگ در افغانستان کرده
    است اگر این ثروت خرج علم و دانش میشد شاید ریشه تروریستی کنده میشد اگر داد و عدل
    در جهان اجرا شود مسلم است که بساط نفرت و جنگ و کشت کشتار نابود خواهد شد.  سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز   مرده آنست که نامش به نکویی نبرند.  در زمانی که ظلم اجحاف تمامیت خواهی و
    غارتگر  دزدی فساد رشوه خواری هست  تروریست هم ریشه دارتر خواهد شد.