پیروزی حسن داعی بر تریتا پارسی، پیروزی مردم ایران است ۸

حسن داعی، میهن دوستی که به چالش با سازمان جاسوسی ناپاک و تریتا پارسی پرداخت و آنان را در دادگاه فدرال شکست داد.

حسن داعی، میهن دوستی که به چالش با سازمان جاسوسی ناپاک و تریتا پارسی پرداخت و آنان را در دادگاه فدرال شکست داد.

حسن داعی کیست و چه نقشی دارد؟

گذشته حسن داعی به ما ربطی ندارد. آنچه برایمان مهم است، کردار، گفتار، و رفتار کنونی او است. زیرا ما به دنبال آوازیم، نه آواز خوان. ما چند سالی است که تلاش پیگیر حسن داعی را در راه آزادی و دموکراسی ملت در بند ایران می بینیم و شاهد آنیم که چگونه این میهن دوست پاک سرشت با همه تنگنایی در زندگی روزانه و به ویژه مشکلات مادی فراوان که با آن دست بگریبان است، از خود مایه گذاشته و با دژخیمان و مزدوران رژیم اسلامی که در همه جا پخش و پراکنده اند، به چالش و مبارزه پرداخته است.

به راستی گفتار و عملکرد این ایرانی خردمند در چند سال گذشته موجب شادمانی و افتخار هر ایرانی نیک اندیش است. تلاش چندین ساله حسن داعی با گروه وابسته به رژیم اسلامی نایاک که با دریافت سهمی از بیت المال در راستای هدف های پلید رژیم اسلامی در تلاش و کوشش بوده است، بر کسی پوشیده نیست و ما در مقاله های پیشین خود نیز از آن یادآور شدیم.

از سازمان جاسوسی نایاک چه می دانیم؟

تریتا پارسی که با همکاری عده ای سازمان نایاک را به وجود آورده، یکی از سازمان های لابی رژیم اسلامی است که با نزدیک شدن به کاخ سپید و تماس با سیاستمداران آمریکا می کوشد تا دیدگاه دولت آمریکا را نسبت به حاکمان ایران تغییر داده، و رژیم ایران را در پست خود جاودانی بخشد. این سازمان که در دفاع از رژیم اسلامی تا کنون از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، می توان گفت که از کمک های مالی بیدریغ آن رژیم، و همچنین از کمک های سی آی ای و احتمالاً دولت های دیگری برخوردار بوده است.

در این ویدیو حسن داعی از منابع مالی تریتا پارسی‬ و سازمان ها و افرادی که برای این لابی گری به او کمک می کنند، به افشاگری می پردازد.

اگر رژیم آمریکا در سال ۱۳۸۸ از خیزش مردم ایران دفاعی نکرد و رژیم به سلاخی و کشتار جوانان و تجاوز به زنان پرداخت، باید از لابی گری و خط فکری غلط دادن افرادی چون تریتا پارسی، و هوشنگ امیر احمدی، علیرضا نامور حقیقی،  اردشیر عمانی، ثریا سپه پور از سازمان لابی گری کاسمی، آرمان شهبازی، و  خبر نگار بلبل زبانی چون غزل امید دانست که خود را نمایندگان ایران در آمریکا شناساندند و افکار سیاستمداران آمریکا را به بیراهه کشاندند. و اگر اوباما تا کنون تلاش نموده که با رژیم ایران روابط دوستانه داشته باشد، بازهم باید از نفوذ و دخالت های موزیگرانه تریتا پارسی و شماری دیگر از ایرانی نماهایی است که هربار با رفتن احمدی نژاد به نیویورک به دور او جمع می شوند و به ستایش و طرفداری رژیم اسلامی می پردازند.

مارک کرک در مورد نایاک لابی رژیم و تلاش آن سازمان برای قطٰع هرگونه کمک مالی به مبارزین علیه رژیم ایران و سیاست غلط آمریکا در نزدیک شدن به رژیم ایران بسیار منطقی و درست به موشکافی حقایق پشت پرده سیاست می پردازد.

اشغال صدای آمریکا از سوی سازمان نایاک

بی تردید سازمان ناپاک (نایاک) تنها برای همکاری با رژیم اسلامی و تلاش برای پای زیستی آن به وجود آمده، و در هر زمینه آن را نمایندگی می کند. به عنوان نمونه، این سازمان توانست بر تلویزیون صدای فارسی آمریکا دست یابد و به سرپرستی  رامین عسگرد میهن دوستان و انسان های درستی مانند جمشید چالنگی را از کار بر کنار نماید. کارهای جاسوسی و ضد میهنی گروه نایاک بسیار گسترده تر از آنست که ما می دانیم. شاید این سازمان در توطئه هایی مانند کشتن سفیر عربستان و اسرائیل نیز همکاری داشته است.

تریتا پارسی  از سازمان ناپاک در کنار ارباب و مرشد خود خامنه ای دیده می شود و همیشه به خواست او به لابی گری و دشمنی علیه ایرانیان وطن دوست می پردازد.

تریتا پارسی  از سازمان ناپاک در کنار ارباب و مرشد خود خامنه ای دیده می شود و همیشه به خواست او به لابی گری و دشمنی علیه ایرانیان وطن دوست می پردازد.

رأی دادگاه فدرال به نفع حسن داعی

حسن داعی پس از بیش از چهارسال  چالش و مبارزه با نایاک سرانجام در دادگاه فدرال به پیروزی رسید و از اتهامات وارده تبرئه گردید. حسن داعی که همواره  به افشای لابی گری نایاک و تریتا پارسی برای جمهوری اسلامی می پرداخت، از وی به دادگاه شکایت شد. ولی نامبرده با نداشتن هرگونه امکانات مادی و تنها با پشتکار و تلاش پیگیرانه خود  پس از یک مبارزه طولانی و طاقت فرسا سرانجام توانست به اثبات رساند که آنها لابی رژیم ایران در آمریکا هستند.  در هرحال، تلاش و کار شگرف حسن داعی در مبارزه با این سازمان مخوف جاسوسی بسیار ارزنده و در خور ستایش است. و بر ما است که اینگونه انسان های نیک سرشت و میهن دوست را ارج نهیم و با آنان همکاری نموده و تا آنجا که می توانیم در شناساندن وابسته ها و مزدوران رژیم اسلامی در سرتاسر جهان، بایکدیگر همکاری کنیم.

در این ویدیو، حسن داعی از دروغ پردازی های تریتا پارسی به نمایندگی از نایاک سخن می گوید.
  • Kaveh

    درودبرشرف حسین داعی میهن پرست ایران زمین که برای کشورومhت خودفداکاری میکند.

  • Paryg

    salam dost azize vatan parast, yadam mayad pedar bozorgvaram hamishe megoft ta vagti ka dar iran va kharaj as iran in hame khaen darim mamlekat ma dorost besho nest, in mardak khane taria ham as hamon  hast, khoda lalant konad khane ro,

  • Esfehabi

    aghe in hassan agha koone bahram moshiri ro ham injoori bezareh ke kheyli digeh damesh garm mishe

  • Farid

    حسن عزیز تو در قلب ما جا داری. درود بر تو ایرانی وطن پرست که چهره مزدوران کثیف ناپاک ( نایاک) رو افشا کردی. بی شک نام تو در حافظه  مبارزات تاریخی مردم ایران بر علیه رژیم جنایتکار اسلامی به عنوان یک مبارز شجاع و خستگی ناپذیر ثبت شد.

  • Esfehani

    kire hassane daee too koone bahrame moshiri

  • یک میهن-پرست

    اولا داعی نه، داعی الاسلام
    دوما کدوم میهن-پرست!؟ ، او رجوی-پرستی بیش نیست
    سوما از نظر من دعوای بین تریتا و داعی الاسلام دعوای بین دو ویروس است که البته ویروسِ قویتر (داعی الاسلام) ویروسِ ضعیفتر را بلعید!!!
    وقتی که تریتا و لابی اش در مقابل تجزیه-طلبی های نماینده ی سنای آمریکا می ایستادند ، داعی الاسلامِ شما با تشکلِ مجاهدینی اش چه غلطی میکردند،
    اگر تریتا فریبکار هم باشد باز هم مفیدتر از داعی الاسلامِ مجاهدینی ست 
    .
    متاسفم برای کسانی که یا احمق اند یا خود را به حماقت زده اند…. 
    .
    http://www.niacouncil.org/site/PageServer?pagename=Persian_HDLawsuitUpdate 

  • Siavash

    ازادی از ان ملت ایران است با تلاش میهنپرستانی چون حسن داعی

  • Hammihan

    جناب مشیری محترم  به این سوال ساده  جواب دهید :آیا شما با نام  بهرام  مشیری   خداوردی  در زمان  گروهبانی  و خدمت  در شهربانی ارتش شاهنشاهی ایران  به جرم تجاوز به کودک ۱۲ ساله  ساندویچ  فروشی  که برایتان  ساندویچ  آورده  بود  اخراج  گردیدید   یا خیر ؟ با مهر و سپس  یک هم میهن که در جستجوی حقیقت است .