حکایت آرتیست بازی احمدی نژاد و آرزوی دیدارش از زندان اوین ۳

ماجرای احمدی نژاد و زندان اوین

احمدی نژاد پس از سالیانی تکیه زدن بر کرسی صدارت، و تغذیه از بیت المال و خوراک هم میهنان پا به برهنه امان، و پس از گشت و گزاری از چهار گوشه ایران، ناگهان فیلش یاد هندوستان می افتد و تصمیم به بازدید از زندان، آنهم زندان اوین، زندانی از میان صدها زندان ولایت وقیح می گیرد. اما بدبختانه تیرش به سنگ می خورد و با ترش رویی و تندی دیگر گماشتگان درگاه ولایت  روبرو می شود. بدیهی است، احمدی نژاد را که می توان رئیس جمهور برگزیده روضه خوان مشهدی (نه مردم ایران)، به حساب آورد، باید و لازمست که به زندان ها نیز سرکشی کند تا اطمینان یابد عدالت اسلام ناب محمدی در همه جا برقرار، همه در آرامش و سکوت، و هیچگونه  گله شکایت، و اعتراضی از کسی بر نمی آید.

احمدی نژاد در حقیقت یک آخوند است، و آخوند جنایتکار و دشمن مردم و کشورمان

احمدی نژاد در حقیقت یک آخوند است، و آخوند جنایتکار و دشمن مردم و کشورمان

از این نمایش و آرتیست بازی رژیم چه  می دانیم؟

شوربختانه سیرک سیاسی و دلقک بازی های سردمداران نالایق ایران که دست هر کدام به یجان و مال مردم ایران آلوده بوده، برای وقت گذرانی مردم، با حرف ها و تهدیدهای تکراری گروه های سیاسی ناکارآمد همراه است، به عنوان یک سیرک روزمره در حکومت اسلامی، احمدی نژاد یکی از مشهورترین دلقک های دربار خامنه ای، با جمع آوری اسناد و مدارک بسیار از اختلاس ها و فساد او  و دودمانش، نمایندگان و کارکنان بیت به اصطلاح رهبری، به طور هر روزه به تهدید و ارعاب همه ارکان پوسیده و کپک زده حکومت اسلامی می پردازد.  این تهدید ها یا دعوای زرگری، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آینده با شدت بیشتری از رسانه های حکومت اسلامی منعکس می شود.

هدف احمدی نژاد از دیدار زندان اوین چیست؟

علت اصلی  بازدید احمدی نژاد  از زندان اوین را باید کنکاش و جستجوی وی از ظاهرسازی هاشمی رفسنجانی برای سوء استفاده از زندان رفتن ساختگی فرزندانش، و  همچنین بهره کشی های سیاسی در انتخابات در پیش رو  دانست. در حالی که  احمدی نژاد که یکی از عوامل سرکوب و دلیل اصلی کشتارها، شکنجه ها و تجاوز به زنان و مردان، به خصوص پس از تقلب انتخاباتی در دوره دوم ریاست جمهوری خود است، ادعا کرده که خواستار بازدید از همه بندها و بخش های زندان اوین است.

دلیل این بازدید را احمدی نژاد پس از نزدیک به ۸ سال ریاست جمهوری تحمیلی که در دوره دوم به کودتایی خونین بیشتر شبیه بود تا انتخابات، بررسی راهکارهای عملی جهت تعامل و همکاری بهتر قوای مجریه و قضائیه جهت بهبود وضعیت زندان ها، آگاهی از مشکلات زندانیان بویژه زندانیان مالی و دیه و… عنوان کرده است!.

احمدی نژاد همراه با یک گله آخوند مملکت را چنان به تباهی کشاندند که ارزش پول ایران به هیچ رسیده است.

احمدی نژاد همراه با یک گله آخوند مملکت را چنان به تباهی کشاندند که ارزش پول ایران به هیچ رسیده است.

کند و کاوی در روش فکری احمدی نژاد

اصولا احمدی نژاد مرد بحران ساز سیاسی است. زیرا او قادر به زندگی در سکوت و آرامش نیست.  احمدی نژاد دیوانه عاقل کشی است که خامنه ای تصور کرد می تواند او را مانند برده ای در دست بگیرد.  ولی احمدی نژاد همه رموز جرم و جنایت را آموخت و اسرار فساد نزدیکترین افراد به خامنه ای بویژه خانواده او را فراگرفت.  احمدی نژاد را نمی توان مانند سعید امامی  دانست که به آسانی  کاسه واجبی حمام خون خامنه ای را سر بکشد.  تاوان سنگینی که آیت الله خامنه ای با ریختن خون مردم بی گناه ایران و شکنجه و تجاوز به آنان برای حفظ احمدی نژاد قائل شد، اکنون گریبان او و خاندانش را گرفته و هر لحظه آنان را به خطر سقوط در باتلاق جرم و جنایتشان تهدید می کند.

چرا احمدی نژاد پس از ۸ سال خواستار بازدید از زندان اوین است؟!

شاید  احمدی نژاد به دلیل سفرها و خوشگذرانی های بسیار با پول مردم ایران در سفرهای استانی و تور سفرهای فامیلی به دور دنیا، حافظه خود را در مورد همه جنایات حکومت اسلامی بویژه دوره اعتراضات پس از انتصابات دوم ریاست جمهوری خود از دست داده است!.  در حالی که می دانیم  خود احمدی نژادمسئول اصلی به زندان افتادن بسیاری از زندانیان، تجاوز، شکنجه، و اعدام آنان هست.

احمدی نژاد دیواری از انزوا و دور از مدنیت به دور ایران کشیده است.

احمدی نژاد دیواری از انزوا و دور از مدنیت به دور ایران کشیده است.

چرا احمدی نژاد  از این زندان ها بازدید نمی کند؟

۱- زندان رجائی شهر کرج؛

که مسئولین زندان در آن به قاچاق اعضای بدن زندانیان اشتغال دارند، بویژه قاچاق کلیه های زندانیانی که به جرم های واهی به اعدام محکوم شده اند، تا با قصابی اعضای بدنشان پیش از اعدام مسئولین زندان و سردمداران حکومت اسلامی بتوانند سود سرشاری از قطعه قطعه کردن این زندانیان بی پناه در بازار سیاه اعضاء بدن ایران و خاورمیانه، نصیب خود کنند!، در این زندان همچنین برده داری جنسی و خرید و فروش زنان رواج دارد از جمله انتقال اجباری دختران زندانی به دبی برای فروش و سودجویی جنسی بوسیله رئیس سابق زندان شکاری و رئیس سابق دادگاه انقلاب کرج منتظر مقدم.

۲- زندان قرچک ورامین:

زندان معروف به اردوگاه مرگ و یا کهریزکی دیگر که وضعیت بسیار اسفناک و غیر انسانی و وحشتناک این زندان در حد اردوگاه های مرگ حزب نازی برای کشتار یهودیان وصف شده، و هر آن گاه، شاهد  آمار مرگ و میر بسیار مشکوک زنان بی پناه زندانی را در این زندان مخوف  هستیم.

۳-زندان عادل آباد شیراز:

در این جا تنها به داستان تلخ سرنوشت یکی از زندانیان این زندان که باور نکردنی است، می پردازیم؛ صفیه غفوری زن ۲۸ ساله بی پناه روستایی که بیش از هفده نفر در بازداشتگاه به لامه او را مورد شکنجه و تجاوز قرار دادند که این افراد متجاوز شامل تعدادی از ماموران زندان وحتی مسئول زندان سرهنگ سلیمانی بودند و حتی مسبب سقط جنین این زن جوان که در هنگام بازداشت ۴ ماهه حامله بود شدند و در پایان این زن بی پناه به جرم نکرده اعدام شد، در حالی که داماد امام جمعه بیرم قاتل اصلی بود!.

۴-زندان دیزل آباد کرمانشاه:

این زندان به “ایستگاه آخر دنیا” مشهور است و در آن حتی زندانیان سازمان القاعده که تبعهٔ عراق و مصر نیز هستند نگهداری می‌شوند و واردات مواد مخدر توسط مسئولین زندان و ابتلاء زندانیان بی پناه به بیماری های خطرناکی چون ایدز، هپاتیت و …بسیار رایج است!.آقای احمدی نژاد چرا هرگز از زندان کهریزک دیدن نکردید؟! و یا زندان های بیشمار دیگر در سراسر ایران…

آیا احمدی نژاد تا کنون از وجود زندان اوین اطلاعی نداشت؟!

بهتر است احمدی نژاد پیش از رفتن به زندان اوین، به دیدن گورهای بی نام و نشان “بهشت زهرا” و به مزار بیشمار کشته شدگان اعتراض کننده پس از انتصابات خود برود. بی تردید، هرگز نگاه خونین ندا، لبخند سهراب، ایستاده مردن محمد مختاری، و صدای ناله های دلخراش ترانه موسوی، و هزاران هزار قربانی فاشیست حکومت مذهبی که احمدی نژاد در ۳۳ سال پر از خون و کشتار و شکنجه آن سهیم بوده است را هرگز فراموش نخواهد کرد.

احمدی نژاد با چه رویی به دیدار زندانیانی می رود که هنوز به دلیل تقلب او در انتخابات، می خواهد از زندانی بازدید کند که صدها هم میهنان ما   مورد شکنجه و آزار و حتی تهدید به قتل حکومت فاشیستی او هستند!.  و باز باید از او پرسید چرا در دو دوره انتصاب خود امکان بازدید را برای مجامع بین المللی و حقوق بشری برای بازدید از زندان های ایران فراهم نکرد. احمدی نژاد و حکومت مذهبی او حتی به رئیس سازمان ملل که به ایران آمد، اجازه ملاقات با زندانیان سیاسی را ندادند.

نکته دیگر، دست راست احمدی نژاد در اجرای سیاست های غیر مردمی و آدم کشی، جنایتکار معروف و یکی از مسببین اصلی زندان کهریزک بنام قاضی مرتضوی بود.
باید از احمدی نژاد پرسید:
شما چگونه دایه دلسوز تر از مادر برای مردم ایران شده اید، زمانی که حتی همه ارکان پوسیده نظام ولایت وقیح، سعی در پاک کردن این لکه ننگ جرم و جنایت را با برپایی دادگاه کهریزک داشتند، شما تنها کسی بودید که بر جنایات قاضی مرتضوی آغوش گشودید. حال، ادعای وکالت همان کشته شدگان و همراهان معترضشان را دارید که به جرم اعتراض به تقلب در انتصابات شما، بازداشت شدند؟!

اگر ذره ای شرافت در وجودتان باقیست قاضی مرتضوی و همه مسئولین زندان کهریزک را به مجازات برسانید و حداقل تمامی زندانیان سیاسی که پس از اعتراضات انتصابات شما به زندان افتاده اند را آزاد کنید. براستی، از محمد یوسف رشیدی، دانشجوی پلی تکنیک که به جرم نوشتن چند جمله در اعتراض به شما دستگیر شد چه خبر؟!.

و چرا احمدی نژاد که انتخاب شده مردم نبود، در پست خود باقی ماند؟

چرا در لحظه اعتراض مردم از قدرت کناره گیری نکردید و مانع قتل عام مردم نشدید؟!، چگونه پس از ۳۳ سال همدستی در جنایات و سکوت این رژیم اهریمنی به خود اجازه می دهید نقش دلسوز فرزندان آزادی خواه ایران را بازی کنید مگر نه اینکه پیشتر آنان را خس و خاشاک خوانده اید و در خیابان ها و زندان ها کشته اید؟!.

با دیدن این ویدیو به میزان دروغ گوئی و دو روئی احمدی نژاد پی می برید.

آقای احمدی نژاد، به ندای ضجه مردم از زندان ها و خانه ها و مزارها و خیابان ها و کوچه ها، گوش فرا دهید. آیا صدای خشم توده مردم و فریاد دختران و زنانی که در خیابان ها مورد حمله گرگ های ارشاد شما هستند، می شنوید؟. آیا به یاد می آورید که چگونه پیش از انتخابات با لبخندی مضحک چون دلقکی وقیح خندیدید و به دروغ گفتید: ” واقعا مشکل مردم ما الان شکل موی بچه های ماست؟”، به صدای ضجه مردم گوش فرا دهید که هر لحظه بلندتر خواهد شد و به همهمه ای با مشت های گره کرده تبدیل خواهد گشت ایران زندان بزرگیست و شما یکی از وقیح ترین و جنایتکارترین زندان بانان آن هستید…

آقای احمدی نژاد؛ فراموش نکنید، چه در ایران، چه در خارج از ایران، چه در هر کجای این کره خاکی یا زندان و یا گور خفته باشیم و حتی نسل آینده، هرگز خاطره تک تک کشته شدگان راه آزادی ایران را فراموش نخواهیم کرد. آزادی خواهان جانباخته در راه ایران برای همیشه جاویداند و اثبات این جاودانی، تجسم زنده فریدون فرخ زاد در صدای رعد آسای شاهین نجفیست؛ که نه هرگز فراموش می کنیم و نه می بخشیم!.

  • Mehman

    Baraye in az khodgoshtegi a
    ahmadi byaya zanesho gagid

  • Haghighatgo

     خوشم میاد احمدی نژاد تازی که تا دسته تو کون ۶۰ میلیون ساکن ایران کردی ….میلیاردها دلار پول نفت رو دزدی و هنوزم که هنوزه یه الاغ چرون سمنانی که تو باشی داری راست راست داری اونجا راه میری و برای اون ۶۰ میلیون قصه های نبرد با دشمن خیالی و جهودها رو میگی ….و باعث شدی که تحم مرغ شانه ای ۲۰ ریال به دانه ای ۴۰۰۰ریال و مرغ کیلوئی ۵۰ ریال به ۶۰۰۰۰ریال تبدیل شد ولی عجیه که اون ۶۰ میلیون کیر تازی خورده های بی غیرت انکار نه انکار که توی اون کشورند و تو تا دسته تو کونشون و فرهنگشون کردی !!!!

  • setare

    zendegi besyar kotah ast behtare ke bedanim hich chizi abadi niest ke agar be in ghazye py mibordim hame chiz ro bine tamam ansanha taghsim mikardim ama mage maandozi mizare fekri ham bemone to in donye madi