اراذل و اوباش، پرورش یافته پای منبرهای عزاداری اند ۲۴

نکته مهم؛ یادآوری نگارنده

این مقاله گویای حقیقت تلخ سه دهه حکومت فاجعه آفرین اسلامی است. حکومتی که هرچه لات و دهان پاره، فرصت طلب، یاغی و آدم کش مانند مداحان برای تحمیر و خردزدایی مردم به دور خود جمع نموده، و فرهنگ اصیل و راستین کشورمان را به باد فناداده است. ویدیو های درون این مقاله شامل حرف های بسیار زشت و دور از هر فرهنگی است که از دهان هرزه مداحان پرورش یافته خامنه ای شنیده می شود. چنانچه از شنیدن حرف های ناموسی زننده بر کنارید و نمی خواهید به عمق فاجعه فرهنگی کشورمان پی ببرید، این ویدیوها را نگاه نکنید.

داستان کربلا آبشخوری برای سودجویی آخوند

داستان عاشورا که دعوای دو قبیله عرب بر سر بدست آوردن قدرت است، سالهاست که دست آویز حکومت های اسلامی شیعه برای تبلیغ امامان و فرقه شیعه گری شده است. ملاها و مداحان حکومتی، سهم به سزایی در ترویج خرافات و کمرنگ کردن چهره حقایق تاریخی و مذهبی داشته و دارند. بسیاری از مردم عوام که از سواد کافی برخوردار نیستند، ملا ها، مداحان و روضه خوانان را انسان های بسیار مؤمن، خوب و قابل اعتماد تصور می کنند!.

آخوندها که خودشان مفتخور و لاشخورهای اجتماع ما هستند، همیشه عده ای لات عربده کش، و انسان نماهای بی شرم و بی حیا  به دور خود جمع می کنند که کارشان جز فحش و دشنام دادن و دنبال ناموس مردم بودن نیست.

آخوندها که خودشان مفتخور و لاشخورهای اجتماع ما هستند، همیشه عده ای لات عربده کش، و انسان نماهای بی شرم و بی حیا را به دور خود جمع می کنند که کارشان جز فحش و دشنام دادن و دنبال ناموس مردم بودن نیست.

مؤمن بودن دلیل بر داشتن صفات شایسته انسانی نیست

تصور کنید شما برای اولین بار اسمی از مذهب اسلام می شنوید، و به بررسی آن در کشورهایی اسلامی می پردازید. در این کشورها ۴ زن به بردگی جنسی یک مرد بخشیده می شوند. زنان موجوداتی حقیر و سراسر مفسده تلقی گردیده که حتی اجازه انتخاب پوشش خود را ندارند!. زنی را می بینید که به جرم مرتکب شده یا نشده همخوابگی با سنگدلی با وحشیگری سنگسار می شود!. مردی به جرم دزدی دستش در کمال ناباوری، بریده می شود!. فردی را به جرم  مشروب خواری، شلاق زده و گوشت بدنش از هم دریده می شود!. دختر کوچکی برای تجاوز به مردی به اسم همسر بخشیده می شود و…

اکنون که تمام این جنایات به دست  یک مرد انجام  می شود، این مرد را مومن می نامند. پس آیا مؤمن بودن دلیل بر انسانی پاک بودن، و دارای ویژگی های شایسته انسانی بودن است؟! و یا فرد مؤمن باید دارای صفات برجسته انسانی نیز باشد؟!.

مداحان اراذل و اوباش مذهبی هستند

مداحان اراذل و اوباش رسمی حکومت اسلامی هستند. حضور مداحان در سرکوب، قتل ها و دستگیری های خیابانی پس از تقلب انتخاباتی احمدی نژاد کاملا مشهود بود. بیشتر مداحان حکومتی عهده دار گروهی از اراذل و اوباش حکومتی هستند. مداحان شعبان بی مخ های جمهوری اسلامی هستند که نوچه های زیادی دارند. نوچه های مداحان در عزاداری مذهبی، عزادار نام می گیرند، و در اعتراضات خیابانی مردم، به لباس شخصی های وحشی معروفند.

اراذل و اوباش مذهبی از اراذل و اوباش عادی، بسیار خطرناک تر و جنایتکارتر هستند. اراذل و اوباش مذهبی با اجازه خدای خیالی، سنگدل و بیرحم به کشتار و تجاوز و شکنجه مردم می پردازند. آنها هیچ محدودیتی برای جنایات خود قائل نیستند، چون جنایات آنان با مجوز خدایی بیرحم صادر شده است. همچنین هر زمان که برای سرکوب مخالفان، به قتل و جنایات بیشتری نیاز داشته باشند، فتوایی شیطانی از طرف ملایان را دست آویز جنایات خود قرار خواهند داد.

حاج عبدالرضاهلالی، مداحی که پس از محکوم شدن شاهین نجفی به حکم ارتداد، قول قتل او را داده بود، در ویدیویی به همراه دو دختر در حال کشیدن قلیان و تریاک است. حال اینکه دختر دوم مشخصن به اجبار به همخوابگی او مجبور شده بود،که برای رسوا کردن این مداح به طور مخفیانه این ویدیو را ضبط و منتشر کرد. سال گذشته نیز عکسی از حسین سازور، سعید حدادیان در جشن تولد حاج منصور ارضی منتشر شد.این عکس زندگی دوگانه این مداحان را در خلوت نشان می داد.

این ویدیو شامل حرف های بسیار زشت و دور از هر فرهنگی است که از دهان هرزه مداحان پرورش یافته خامنه ای شنیده می شود. چنانچه از شنیدن حرف های ناموسی زننده بر کنارید و نمی خواهید به عمق فاجعه فرهنگی کشورمان پی ببرید، این ویدیو را نگاه نکنید.

بررسی فایل صوتی کشف شده از جلسه مداحان خامنه ای

این فایل صوتی به شدت متحیر کننده و نفرت انگیز است. گرچه فساد بسیار زیاد طرفداران خامنه ای همیشه کتمان شده. ولی وضعیت اسفناک اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مردم ایران دلیل روشنی بر این مدعاست و همانگونه که بابک داد در اینباره نوشته، پخش این ویدیو به دلیل انتخابات و جنگ دو گروه سیاسی فاسد با یکدیگرانجام شده.

صدای این مداح به سعید حدادیان مداح اهل بیت و آیت الله خامنه ای نسبت داده شده است. که چندین بار به مخالفت با مشایی سخن رانده بود. قابل ذکر است که همین مداح از نزدیکان احمدی نژاد در جریان تقلب انتخاباتی او و موافق کشتار و دستگیری مردم معترض بود. به بیان دیگر، نه تنها یک گروه سیاسی و مذهبی، بلکه کل سیستم حکومتی اسلامی ایران از جنایتکارانی فاسد تشکیل شده.

مقایسه صدای سعید حدادیان در فایل صوتی، صحبت در مورد مشایی و روضه حسین پارتی. در این ویدیو مداح به درخواست خامنه ای به احمدی نژاد و مشایی یورش می آورد و با واژه های زشت و زننده آنان را تهدید می کند.

واکنش سعید حدادیان به پخش صداهای او

کاملا روشن است که سعید حدادیان به روش حکومت اسلامی حتی صدای خود را انکار خواهد کرد، اما واضح  است که این جلسه روضه خوانی جنسی برای عاشورا، توسط یک مداح حرفه ای برگزار شده. مداحی که به همه جوک های جنسی مخصوص روضه خوانان آشناست، و طرز فکر و لحنی چون یک روضه خوان و مداح رهبری دارد. چنان که رقص و فحش های ناموسی در مراسم “عمرکشون” در حسینیه ها و مسجدها و منازل بسیاری از عزاداران حسینی موضو ع تازه ای نیست.

این ویدیو نشان می دهد که مداحان در پشت پرده و حتی با حضور آخوند به رقص و پایکوبی می پردازند و همه چیز را به مسخره می گیرند.

سردمداران ایران روضه خوانانی حقیر و فاسد هستند

از آیت الله خامنه ای که شبی ۵ تومان برای روضه خوانی می گرفت، تا سعید حدادیان، حکومت ایران به دست روضه خوانانی است که هیچ عفت کلامی برای خود و خواهر و مادر خود قائل نیستند!، پس چگونه می توان انتظار داشت که ارزش و احترامی برای مردم ایران قائل باشند!. این صدای افرادی است که به زنان و دختران در خیابان ها به دلیل پوشش اعتراض می کنند، و سپس جلسات روضه خوانانی جنسی برگزار کرده و با حسرت از بدن زنان و حتی حسرت همخوابگی همه زنان زیبا با همسرانشان یا به قول آنها دوستانشان نوحه می خوانند!.

این حس تجاوز تنها در مغز یک متجاوز حرفه ای رایج است. الفاظ رکیکی که این مداح در مورد خانواده خود و همه مومنین این مجلس به کار می برد، بسیار شوکه کننده است. جالب اینجاست که حتی یک نفر انسان با شعور نسبی در این جمع نیست که به این گفته ها اعتراض کند!. حتی خود مداح به داماد خانواده و خواهر خود در جمع توهین می کند، پس می توان ارتباطات نفرت انگیز و فرهنگ کلامی منزجر کننده در روابط خانوادگی این افراد پی برد.

این ویدیو نیز تعزیه خوانی و مداحی است که سر انجام به فحش و دشنام دادن پایان می یابد. اصولن در فرهنگ آخوند و مداح عفت کلام و انسانیت وجود ندارد. گروهی که فرهنگ ایران و ایرانی را به فساد کشانده، و کشور را ویران نمودند.

روحانیون مجتهد حکومت اسلامی ایران، شاهین نجفی را به جرم خواندن ترانه رپی که امام به چند کلمه قسم داده شده بود که به یاری مردم ستمدیده بشتابد، به حکم ارتداد محکوم کردند. حال اینکه همین به اصطلاح روحانیون با مداحانی چون سعید حدادیان ارتباطات بسیار نزدیک و حتی خانوادگی دارند، و در مراسم نفرت انگیز “روضه حسین پارتی” یا “عمر کشون” حضور میابند!. روحانیان مرجع همین مداحان حکم قتل، تجاوز، سنگسار و…صادر می کنند. سمبل هایی چون روحانی، مداح، مومن، امامان، پیامبران، خدا، عزاداری…همواره برای امیدوار کردن مردم به نیروهایی واهی و خیالی و ترویج خرافات مذهبیست.

نتیجه گیری:

به عنوان نگارنده این متن که در خانواده ای مذهبی پرورش یافتم، زمانی که بچه ای بیش نبودم،
آموختم که:
یک زن باید تمام بدن خود را در چادر یا لباسی تیره بپوشاند
آموختم که:
که یک مرد برابر با ۴ زن و هزاران صیغه است.

آموختم که:
یک دختر ۹ ساله به سن ازدواج رسیده و باید به خواست پدر و مادر با هر ناکسی که آنان پیشنهاد می کنند همخوابه شود.
آموختم که:
آموختم که سر بریدن، شلاق زدن، دست و پا قطع کردن، شکنجه و…در راه خدا امری پسندیده است.
همچنین آموختم که:
عزاداری هر ساله برای انسانهایی عرب که سال ها پیش مرده اند، شایسته است.

خیانت مداحان به کشورمان، کمتر از آخوندها نیست. این افراد دهان پاره و بی فرهنگ پا به پای آخوند در تحمیر و خردزدایی از ملت نادان و نا آگاه جلو می روند و روند پیشرفت کشورمان را چندین دهه به عقب می رانند.

خیانت مداحان به کشورمان، کمتر از آخوندها نیست. این افراد دهان پاره و بی فرهنگ پا به پای آخوند در تحمیر و خردزدایی از ملت نادان و نا آگاه جلو می روند و روند پیشرفت کشورمان را چندین دهه به عقب می رانند.

و چون از دوران کودکی گذر کردنم و دانش آموختم،
دریافتم:
حق انتخاب پوشش یکی از حقوق اولیه یک انسان است!.
تنها یک پدوفیل به یک دختر بچه به چشم همخوابه می نگرد که یک برابر با چهار نیست، مگر آنکه برده داری قصد فریب تو را داشته باشد.
دریافتم:
کسانی که شلاق و شکنجه و سنگسار می کنند، سایکوپات یا سوسیوپات هستند. عزاداران هر ساله به جهل و فقر فرهنگی یا آزارخواهی جنسی مبتلا هستند، و روحانیون و مداحان خرافات مذهبی را ترویج می دهند، که حتی خود به حقیقت نداشتن آن آگاه هستند.

زمانی که دانش آموختم دانستم که حضور من و تو در خیابان ها و نه عزاداری ها، تنها راه رسیدن به فردایی بهتر است!.
در پایان به قسمتی از یک شعر در مورد آیت الله خامنه ای می پردازم که؛
…و در شگفت بودم که چگونه نمی دانستند؛
ملای مریض نحیفی که در شب های روضه شرافت و حقیقت را به ۵ تومان می فروخت، می تواند چنین قاتل وقیحی باشد!

  • Gotoohell

     خیال کردید با ارسال چند فایل صوتی که خودتان ساختید و انتصاب دروغین به مداحان گول اراجیف شما را میخوریم؟
    متاسفانه شما میدانید که جامعه مملو از الاغهای ساده ایست که تحریفات و تبلیغات کفرآمیز شما را بدون آنالیز دقیق و موشکافانه دربست میپذیرند!!!!!!!!
    شما دقیقا میدانید چه گوهی میخورید!
    من میدانم همه مداحان شاید افراد صالحی نباشند ولی این ترفندی که زدید خیلی خیلی ساده بود خیلی احمقانه و مضحک!

    • Mehragha

      برای ما مردم ، که نون حکومتیان رو نمیخوریم… واضحه که کلیپ درست درسته. و چنین دقت و مهارتی غیرممکن و غیرضروری هست که برای رد این آشغالهای “مداح” صرف وقت و هزینه بشه!
      احتمالا کار دار و دسته مشایی ایناست که با دادن پول هنگفت تو سیستم صوتی جاسازی شده.
      میشه با دستگاههای مقایسه فرکانسی تشابه رو بررسی تکنیکی کرد. ولی ارزشی نداره.
      مردم خودشون میدونند که اینها و حکومتیان و طرفدارانشون چه کثافت هایی هستند.

    • Ali

       خوب شما که آگاهید که نویسنده فایل صوتی رو از خودش ساخته پس یه چیز بگید که این حرفا رو رو زیر سوال ببره اگه شما میگید دورغ به مداحان بسته شده پس خودتون امتحان کنید فقط کافیه برید بین مداحان و یکم باحاشون صحبت کنید یه حرفی که مخالف عقایدش هست بزنید اگه زنده موندید برای ما هم تعریف کنید
      اصلا یک سوال گوش کردن به یک موسیقی بهتر نیست تا گوش کردن به صدای نکره ی این مداحان مفت خور بی استعداد البته استعداد تحمیر و خرد زدایی و چاقو کشیشون حرف نداره منظورم توی خواندن یک متن بود به راستی که شغل از این پر درآمد تر؟ نه نیازی به هوش و حافظه داره نه صدای خوب  نه درس و علمی نون مفت و به نرخ روز بازار
      اگه یکم پیاز داغشو زیاد ترم کنی و خود زنی هم کنی بیشتر پول گیرت میاد
      تو یکی از فواید مداح رو واسه ما بگو آیا بدون مداح چرخ اقتصاد میخوابه؟ ایا بدون مداح جان شخصی به خطر می افته ؟ اگر مداح نباشه چه مشکلی پیش میاد پس چرا بقیه کشور ها که ندارن ضرری نکردن؟ (ضرر که نکردن هیچ سود هم کردن هرچی انگل کمتر جامعه سالم تر)
      (الان داری فحش میدی ولی بدون لایق خودت و اوناییه که سنگشونو به سینه میزنی هست)
      حسین و مداح چه سودی برای جامعه ی بشری داشتن؟ اگه حسین نبود چه فرقی میکرد بدتر نمیشد که هیچی ۱۰۰۰ مرتبه بهتر میشد ولی اگه نیوتون ادیسون لاوازیه مارکنی گالیله و … نبودن تکنولوژی بشری هرگز پیشرفت نمیکرد
      بیاین فرق بین انگل و سلول رو تشخیص بدین به یاد کسانی که باعث آبادانی ایران شدن و کسانی که اگه نبودن علم پیشرفت نمیکرد.

    • cyrus teezbin

      تا کی پافشاری در تاریکی و گمراهی و نادانی ماندن؟ من میپذیرم که آدمها به دلیل نیازهای درونی و روانی خود نیاز به باور داشتن و آویزان شدن به چیزی را همیشه داشته و شاید در آینده هم داشته باشند. ولی باور داشتن به یک چنین دین دروغینی که تنها و تنها، توانسته با زور شمشیر و کشتار و ویرانگری و وحشت آفرینی، و نیرنگ و عوام فریبی، بر مردم نگون بخت ما چیره شود، از دید من هیچگونه پزیرفتنی نیست. پافشاری بر آویزان بودن به دینی که آشکارا با فرهنگ و منش ایرانی بیگانه و ناسازگار وبا ارزش های ایرانی و با گذشته درخشان ایرانی، همیشه در ستیز بوده و هست، براستی برای ما ایرانیها شرم آور است

    • mohammad

      مرگ بر اسلام.مر بر آخوند.مرگ بر مداحای ولایت.مرگ بر ولایت وقیح

      • 1234567

        یا حلال زاده ای یا حرام زاده ؟ چون اگر همین آخوندا نبودن ، مادر پدر شما محرم هم نمیشدن تا توله ای مثل شما رو پس بدن ….!

        • lale

          بدبخت امریکا و اروپا که اخوند ندارند.
          به همین خاطر عقب افتاده هستند.

        • Mehragha

          الاغ گرامی

          عقد ازدواج در محضر ثبت میشه. با حضور شاهد و مدارک. (آخوند سنت قدیمی ما مردم دین زده بوده که بعنوان تشریفات در عروسی و عزا بهشان پول خورانده ایم). خب گذشته گذشته… حالا که همه میدونیم ۹۹% شون دزد و قالتاقند…
          هنوز دیر نشده بخود بیا … خداباوری دلال نمیخواد.

        • Noremohabat

          hahah dar eslam ke har kas khodesh mitone sighe aghd ro bekhone va ezdevajesh halal beshe 

        • Mohammad

          مگر جزیک قرارداداست که به عربی خوانده می شود وزن ومردآنراقبول می کنندوچندبارهمضمن آن نام خدا وپیامبربرده می شود عفت کلام برای یکنفرکه خودش رامسلمان می داندخوب چیزیست.

    • Mary

      sadeo olagh layeghe to va amsale toe ke nemitunid haghighato befahmid.motaenam ke hameye madaha mese in madah nistan va beineshun adame sharif ham peida mishe,vali un kasi ke natune tashkhis bede in file soti vagheie kheili moteasebo nadune.

    • Mehrdad

      مری جان … واضحه که خودت
      الاغی! ۱- چون مالندگی مداحان رو می کنی ولی اسمت رو مری گذاشتی نه مریم! ۲-
      فینگلیش می نویسی و از فارسی نویسی بیزاری… مگر اینکه با بابای دزدت تو سفارت
      خارجی… مشغولی و نون حروم دزدی و نوکری بابات رو میخوری. ۳- اینقدر خری که جماعت
      یکدست مداحان رو تو کلیپ تشخیص نمیدی که زیادند و … بعلاوه خوب هاش اینها هستند.
      ۴- من به اون که راجع به عقد نوشته بود گفتم الاغ. ولی تو لگد انداختی. ۵- هرکس که
      وفادار این حکومت فاسد هست دستش به خون مردم آلوده است.۵- ده پونزده نکته دیگه هم
      هست که تو لایق نیستی که بیشتر برات وقت بزارم… مری جان!!!

    • Mihman

      یعنی به معنای واااااااااااقعی :

      خااااااااااااااااااک بر سرت

    • Smartguy

       من نه با شما موافقم نه با نوشته های بالا…….فقط و فقط میانه روی…در همه چیز…در همه کار…در دین در سیاست در…

      • mehragha

        کسی تندروی نمیکنه! همه ثروت و جان و عزت و شرف مردم رو بباد دادند. مکه نه!؟

        بشینیم میانه روی کنیم چون بی غیرتیم؟ چون ترسو هستیم و به همون نخور و نمیر راضی هستیم و گور بابای مردم ندار…! چه حرفهای زیبایی! میانه روی و خفه خون دربرابرگرگها و گوسفندهاشون!!!
        باید کاری کرد… 

  • Kami_islam

    آقا من یه سوال دارم   مگه فرشته ها زن هستند که بخوان حجاب داشته باشند   یه ذره مطالعه کنید بابا ضرر نمیکنید

  • DOMIA

    شنیدید میگن آخوند ، اسلام واقعی رو خراب کرده؟

  • Caliam

     ابی زن جنده پیر سگ در اربیل عراق کنسرت وزارت ارشاد

    http://www.youtube.com/watch?v=QB1r9NOUh50

    زن جنده تر و فاحشه تر از ابی ( که اگر به ایران وارد شود) حجله او بسته
    است-زن جنده‌ها و مادر کسده‌ها هستن که از این زن جنده حمایت میکننداوج سقوط نژاد پست نا‌ ایرانی- مطرب پرست اسلامی:ابی-
    مطرب میهن فروش وابسته به جمهوری اسلامی و عوامل کنسرت گذار وزارت ارشاد
    اسلامی- که چند سال پیش در دوبی‌ به پاس پرداخت ۱۰۰،۰۰۰ هزار دلار از
    خواندن ” آهنگ خلیج فارس” خود داری کرد- در این کلیپ که به دست ما رسیده-
    در حال باختن نرد عشق با چند تنً از عوامل کنسرت گذار وزارت ارشاد ( و
    بسیجی‌) در عراق – شهر اربیل که زیر نفوذ ۱۰۰% جمهوری اسلامی – ( یکی‌ از
    عوامل وزارت ارشاد به نام زکریا هم که مسول کنسرت ابی بوده در این فیلم چند
    ثانیه دیده میشود- و ابی با او هم احوال پرسی‌ می‌کند-در دقیقه دقیقه
    ۳:۱۹) –در انتهای این کلیپ- جمشید ( مطرب دوزاری دهاتی و بی‌ سواد و زشت
    سیمای لوس آنجلسی ) دیگر وابسته به وزارت ارشاد – با ابی رو بوسی می‌کند-
    توجه کنید-حضرت ابی- حضرت محمد- حضرت امام آیات الله خمینی – حضرات امام علی‌ خامنه‌ای ..حضرت..حضرتایران
    کشوری است که بیشتر مردمان آن یا بی‌تفاوت – خوش باش- به اندیشه سود شخصی‌
    خود یا میهن فروش و عامل بیگانه هستند – درصد بسیار کمی‌ از ایرانیان ( ۵
    یا ۱۰%) راستین هستند که میهن پرست و دلسوز ایران و فداکار هستند این
    گروه در اقلیت در درازای تاریخ همیشه قربانی میهن فروشان و خوش باشان سود
    جوو و مطرب پرست شده اند – هر فردی که به خیانت هنرگندان ( مطرب – خواننده و
    بازیگر) در درون و بیرون از ایران و میهن فروشی آنها شک دارد و آشکار شدن
    هزاران مدرک و سند باز دنبال مدرک و سند میباشد از قماش همان لایه‌های
    کثیف مردم ایران میباشد که تفاوتی با میهن فروشان چون خمینی- ابراهیم یزدی-
    بنیسددر- بازرگان – سحابی- قطبزاده – مسعود رجوی و هزاران ناا ایرانی‌
    مزدور بیگانه ندارند

  • Meysam

    خوب بد همه جا هست به اون کاری نداریم ولی نبینم کسی به امامان معصوم توهین کنه

    • Noremohabat_44

       meysam mage to makil vasie emaman hastid   taze mage to kei hasti ke bebini ya nabini man khodam ba tohin be moghadasate digaron va bi hormati be moghadasat movafegh nistam to khili emaman berat mohem  hastand be  dastorateshon amal kon  hame payambara omadand baraye eijade akhlaghe hasane va amale taebe vali mibinim piravaneshon bara  tarafdary az ein payambara az asl dor mishand va fohsh va koshto koshtar ke dar shaane hivanat hast ro anjam midand                 

    • Mehrdad

      وای میثم… پسر تو چقدر نئاندرتالی…!!!

  • Sahameddinghiassi

    آنچه دقیقا سیستم استعماری و استحماری بین المللی
    میخواهد درست همان چیزی است که اکنون رخ میدهد 
    نفرت  دشمنی تفرقه  افکنی 
    فکر میکنید که از کشته شدن چند سفیر غربی ککشان هم می ګزد؟ بن لادنها
    برایشان بازاریابی اسلحه میکنند و این جوانان ما و حتی غرب هستند که بخاک خون کشانیده میشوند نه سرمایه داران میلیاردی
    که روز به روز هم ثروتهای افسانه ایشان زیاد میشود. شیخان عرب در قصرهای باشکوه در
    کنار زیبارویان بین المللی شان ودر حمامهای ساخته شده از عاج غسل جنابت میکنند و
    به ریش  دیګرانی که کشته میشوند می خندند؟
    سوار اتوموبیلهای ساخته شده از تلای سفید میشوند و با هواپیماهای ساخته شده از
    تلای زرد مسافرت میکنند و اسلام اسلام هم میکنند؟ 
    دشمن اصلی ما فقر علمی عمومی  و
    نداشتن تساهل د درک و بیسوادی عمومی است. اګر درکهای ما قوی بشود براحتی می توانیم
    خوب را از بد تشخیص بدهیم و ملعبه دست شیادان نخواهیم شد. در یک طرف ګروهی
    دانا  توانا  ثروتمند و شیاد نشسته است که از تفرقه و بی
    نوایی و فقر علمی ما سو استفاده کرده مارا بجان هم می اندازد. نفرت بیشتر تفرقه
    بیشتر  ثروتهای بیکران برای آنان که حریص
    ظالم و شیاد ولی داناو هوشیارند. در یک طرف هم ساده دلان و ګروه ما قرار دارد که
    زیر بار ظلم و ستم خرد شده ایم و تنها به غارت کردن همدیګر میتوانیم بسنده
    کنیم  مارا یارا و توان در افتادن با ظلم
    های ستبر نیست  پس به غارتهای دوستان خود
    ادامه میدهیم.  در حالیکه ما مشغول زد خورد
    باهم هستیم آنان همه مارا غارت میفرمایند. 

     

    مثال بارز آن این است 
    دو نفر دزد خری دزدیدند   سرتقسیم
    با هم جنګیدند   چون آن دو بودند سرګرم زد
    خورد   دزد دانا  یا سوم خرشان را زد برد.  پس تنها راه رهایی اتحاد همدلی  دانش همکاری 
    هم فکری است  ولی تا مادامیکه که ما
    با خیانت و شیادیهای کوچک ګلیم خود
    را از آب بیرون می کشیم و کاری به کار دیګران نداریم وضع همین است که هست.  دین
    مذهب  نژاد زبان  فرقه 
    ملیت نبایست سبب اختلاف ما ګروههای 
    طبقه فقیر و متوسط بشود  که آنان از
    همین اختلافها سو استفاده های کلان برده میبرند و خواهند برد. 

  • saber

    فوش و بدو بیراح فقط از جانبه یک به اصطلاح مسلمان به زبون میاد من نمیگم اون فایل صوتی واقعاً صحت داره یا نه چون آدمی نیستم که گناه دیگران رو بشوذم, ولی با گفته ها موافقم و بارها دیدم و شنیدم که این روحانیون چطور مال مردم و خوردن و چطور زنان و مردان و آزار دادن زندگیمون و جهنم کردن الهی که خیر نبینن از زندگیشون:|

  • ایران

    شاشیدم تو روح مولا علی کیرم لای کون زهرای اطهر هر دو تا دست عباس رو با هم میکنم تو کووون زینب کبری محمد و الله رو با هم از کوس و کووون یکی میکنم شاشیدم تو تک تک آیه های قرآن این کتاب جهل کتاب جنون جاوید باد ایران و ایرانی کیر تو دهن عرب و مسلمون