سپاس بیکران به دویست هزار هم میهن گرانمایه ای که از ماپشتیبانی می کنند ۵

هدف از برپایی فضول محله چه بود؟

فضول محله با همکاری چند جوان میهن دوست و زیر نظر نگارنده در ۱۳ اسفند ۱۳۸۷ پایه گذاری شد. هدف این سایت تلاش برای رسیدن به آزادی و دموکراسی، و جدایی دین از سیاست است.
اکنون شمار دوستان و یارانی که همراه و پشتیبان ما هستند، از مرز ۲۰۰،۰۰۰ گذشته و هر لحظه بر شمار این پاکدلان و تلاش گران راه آزادی و دموکراسی میهنمان در همکاری با ما افزوده می شود.
برای ما این خود جای بسی خرسندی و بالیدن است. ما این عزیزان را ارج می نهیم، دستشان را صمیمانه می فشاریم، و افتخار می کنیم که همراه و همگام با آنان در راه مبارزه با رژیم جهل و جنایت اسلامی از هیچ کوششی فروگزار نکنیم.

این دو نمودار نشان دهنده شمار هم میهنانی است که تا دسامبر ماه پیش از سایت ما دیدن نمودند، و مقاله های ما را خواندند.

این دو نمودار نشان دهنده شمار هم میهنانی است که تا دسامبر ماه پیش از سایت ما دیدن نمودند، و مقاله های ما را خواندند.

نیاز ما به پشتیبانی شماها

بهتر است دوستان ما بدانند ؛ فضول محله گروه کوچکی است که شماری از جوانان میهن پرست با وجود همه سختی و دشواری ها، در کشورهای گوناگون از خواب، خوراک، و امکانات کم و ناچیز خود می کاهند تا در راه سربلندی ایران و رهایی هم میهنانمان از بند رژیم تلاش و کوشش نمایند.

نگارنده که آفتاب لب بامی بیش نیستم، با دو سکته متوالی، از دست دادن کلیه ها، و نارسایی خون، و با کمترین امکانات مادی، به امید آزادی و آینده ای باز و فردایی روشن برای کشورمان، روزهای سخت و زجر آور زندگی خود راهمراه با دیگر همکاران، پشت سر می گذارم.

در این دو سال گذشته زمانی که نگارنده روی تخت بیمارستان بستری بودم و اجازه حرکت نداشتم بسیاری از این مقاله ها نوشته شد. هم اکنون نیزبا آن که بیشتر روزها را به ناچار به بیمارستان رفته و تحت مراقبت های ویژه تیم پزشکی می باشم، ولی در آن لحظات و دقیقه ها نیز از فکر نوشتن مقاله و روشنگری فرهنگی و سیاسی در راه  آزادی ایران، غافل نیستم،  و امید بر آنست که این برنامه و روش، هرچه وسیعتر، و با شدت هرچه بیشتر تا سرنگونی رژیم و رسیدن به آزادی ادامه یابد.

تیر و کمان از آرش کمانگیر، شیر ژیان، و کوه پر استقامت و پایدار دماوند سمبل و مظهر آزادی و دموکراسی ما است. ما تلاش می کنیم تا آخوندها یعنی تفاله های تازیان را از کشور خود بیرون رانیم.

چالش و مبارزه ؛ چون  آرش کمانگیر، شجاعت و دلاوری؛  چون شیر ژیان، استقامت و پایداری؛ چون کوه دماوند، سمبل و نشانه ای از نبرد ما با دشمنان تازی نژاد بیگانه پرست است.

گروه ما هرگامی که به جلو بر می دارد، نیازمان به یاری و همکاری شما گرامیان زیاد تر می شود. بنابراین، برای آن که بتوانیم کماکان ولی با برنامه های بهتر، و سازنده تر به راه خود ادامه دهیم، از شما گرامیان درخواست کمک و همکاری داریم. شما می توانید در دو مورد زیر با ما همکاری نمایید تا هرچه زودتر و بهتر به آرمان های ملی و میهنی خود دست یابیم:

ا- کمک های معنوی

حمایت معنوی شماها از اینگونه است:
الف- انتقادهای سازنده در مورد مقاله ها.
ب- پیشنهاد و راهنمایی.
پ- باز پخش مقاله های ما در سایت های دیگر.
ت- همکاری در نوشتن و فرستادن مقاله های جدید.
ج- فرستادن عکس، ویدیو، داستان، سرگذشت، و اخبار پخش نشده.

۲- کمک های مادی

برای آن که گروه ما بتواند با فرصت و وقت بیشتری تلاش کند و بتواند به فعالیت گروه خود گسترش بخشد و برای آن که با پرداخت هزینه افرادی کارکشته در رشته های مورد نیاز را به خدمت گیرد  به کمک های مادی میهن پرستانه شماها شدیدا نیازمند است.
چنانچه شما خواننده ارجمند توانایی مالی دارید و احساس می کنید که می توانید راهگشای ما باشید، در راه مبارزه با رژیم فاشیستی مذهبی و رسیدن به آزادی با ما همکاری فرمایید.

مبارزه ما چالش فرهنگی - سیاسی است. ما با رژیم ضعیفه پرور،  صیغه پرور، خرافات و حماقت پرور، در مبارزه ایم. رژیم که رنگی بهتر از سیاهی را نمی شناسد، شادی و خوشحاللی را گریستن، زار زدن، و چوبه دار می داند. ملتی را در جهل، تاریکی و سیاهی فرو برده است. این مبارزه ما است و ما به کمک و همکاری شما گرامیان نیازمندیم.

مبارزه ما چالش فرهنگی – سیاسی است. ما با رژیم ضعیفه پرور، صیغه پرور، خرافات و حماقت پرور، در مبارزه ایم. رژیمی که رنگی را بهتر از سیاهی  نمی شناسد، شادی و خوشحا لی را گریستن، زار زدن، و چوبه دار می داند.  مرگ و نیستی  و حیوانیت را بر انسانیت، و هستی ترجیح می دهد. به جای آوای شادی و طرب، آهنگ مرگ می نوازد، به جای پیشرفت، پایداری، بقاء و جاودانی، چوبه دار، و شکنجه زندان را  به ارمغان می آورد. و ملتی را در جهل، تاریکی و سیاهی فرو برده است. این مبارزه ما است و ما به کمک و همکاری شما گرامیان نیازمندیم.

تماس با ما

شما می توانید نخست از راه فیس بوک و سپس به روشهای زیر با ما در تماس باشید:

شما می توانید به روشهای زیر با ما در تماس باشید

شما می توانید به روشهای زیر با ما در تماس باشید

در پایان، گروه  فضول محله  بار دیگر  دست همکاری و همراهی شما گرامیان را می فشارد و برای همگان، تندرستی ، بهروزی، و شادکامی آرزومند است- سهراب ارژنگ

  • unknown unknown

     درود به شما
    من از سایتتون تشکر میکنم فقط تقاضای من اینه که کمی متعادل تر نقد کنید چون زبان ملایم تر بهتره وگرنه با همون آخوندا که به آزادی خواه ها فحش میدن فرقی نداره و تقاضای دگیری دارم اونم اینه که اگر ممکنه لینک کتاب های نقد اسلام و کتاب های همانند اون رو در سایتتون قرار بدید که هموطنان بخونن و کمی بیشتر آگاه بشن
    با تشکر از زحمات شما

    • Libera

      Chera? Regimi ke taarikhe iran wa mardome iranzamin ro be naaboodi keshide, baayad hatta lagadmal beshe. Dorood be aghhaye argang. Lanat be regime kasife akhundi wa dastyaaraanash
      Makhsusan sepahi wa basijie khaaen be mardom wa mamlekat..

  • Farzad

    meton garm ke ba maghlehaton nafase n rejime fashisti ro meborid man be onvane yek irani khoshalam ke hamvatanhaye azad va kheradmandi mesle shom daram be kareton edameh bedid ke rahetan drost ast

  • درود به جناب ارژنگ و سیروس گرامی و با سپاس از زحمات شما .  به امید آزادی 

  • iran

    درود بر گردانندگان و نویسندگان فضول محله با هر تفکری، واقعا چنین
    سایت‌هایی‌ به خوبی‌ جای خود را بین مردم داخل ایران باز کرده و نباید
    تاثیر آن را دست کم گرفت، نمونه کوچک این تأثیر را می‌توان در روشن شدن
    خیلی از جوانان نسبت به ذات اسلام و برطرف شدن خطر جمهوری اسلامی دوم و یا
    حمایت‌ها از شورای ملی‌ که این روزها به عنوان آلترناتیو قوی از طرف
    کشور‌های دنیا شناخته میشود یا آشنایی جوانان با بزرگان این سرزمین دید، به
    امید پربار تر شدن هر روز این سایت پر محتوا.