رهایی آدم کشان پاسدار، از بند انقلابیون سوریه ۱

آزادی گروگان ها در برابر آزادی انقلابیون

بنابر گزارش روزنامه واشنگتن پست Washington Post، بشار اسد بنا به درخواست رژیم ایران، و بنا بر گزارش روزنامه وطن ترکیه، به دلیل میانجیگری دولت قطر و ترکیه، ۲۰۱۳ زندانی انقلابی و مبارزین سوریه را در برابر ۴۸ پاسدار و بسیجی در بند مخالفین رژیم سوریه آزاد کرد. خامنه ای برای آزادی ۴۸ مزدور خود از بند آزادیخواهان سوریه، تا کنون دست به هرکاری زده و از کشورهای خاورمیانه با بذل و بخشش های بیکران در خواست کمک نموده است. گرچه آزادی خواهان سوریه بر آن بودند تا سرنگونی رژیم بشار اسد این مزدوران و آدم کشان را در بند نگهدارند، ولی نجات جان بیش از دوهزار همراهان و مردم ستمدیده در بند رژیم سوریه نیز برایشان ارزشمند بود.

سپاسگزاری رئیس مجلس

علی لاریجانی نوکر دستمال به دست خامنه ای، نیز از این که بشار اسد با آزادی گروگان های سوریه ای، موجب آزادی ۴۸ آدم کش ایرانی شده است، از وی این چنین سپاسگزاری نمود: “جناب آقای بشار اسد ریاست محترم جمهوری کشور دوست و برادر سوریه، اینک که بحمدالله و در نتیجه پیگیری و اقدامات گروهی و جمعی انجام گرفته از سوی وزارت امور خارجه و دیگر نهادهای ذی‌ربط و همچنین تلاش‌ها و مساعدت کشور دوست و برادر سوریه ۴۸ زائر ربوده شده ایرانی که نزدیک به ۶ ماه گرفتار و در بند افراد مسلح بودند، آزاد گشته و به دامان پر مهر کشور خویش بازگشته‌اند، لازم می‌دانم از زحمات و کوشش جنابعالی تجلیل و قدردانی کنم.” در پایان این مترسک ولایت فقیه از درگاه الله مدینه درخواست کرده که همه چیز به نفع آن برادر آدم کش (بشار اسد) تمام شود… به عبارتی گور پدر صد هزار کشته و یک میلیون آواره سوریه ای . سر وجان برادر جلاد و همکار ایشان روضه خوان مشهدی سالم بماند کافی است، وگرنه گور پدر ملت!!.

آیا اینها زائرانند، و یا پاسداران آدم کش که  خامنه ای برا ی کشتار مردم سوریه فرستاده بود؟.

آیا اینها زائرانند، و یا پاسداران آدم کش که خامنه ای برا ی کشتار مردم سوریه فرستاده بود؟.

آیا اینها زائرانند، و یا پاسداران آدم کش که  خامنه ای برا ی کشتار مردم سوریه فرستاده بود؟.

جنایت خامنه ای پا به پای بشار اسد

از این که از دو سال پیش تا کنون، خامنه ای با فرستادن کشتی و هواپیمای پر از اسلحه، حواله ارز پیاپی، فرستادن طلا برای ثبات پول سوریه، و بالاتر از همه فرستادن مزدوران و آدم کشان بسیجی و شاخه قدس سپاه پاسداران به سوریه، در کشتار بیش از ۶۰ هزار نفر مردم بیگناه آن کشور شرکت داشته است، شکی در آن نیست. این را همه جهانیان سوای گروهی از ملت نادان و خردباخته ایران که زیر چتر تبلیغات رژیم قرار گرفته اند، به خوبی می دانند و جای هیچگونه انکار و پرده پوشی نخواهد بود.

آشنایی بیشتر با زائران ایرانی

در مرداد گذشته، ۴۸ ایرانی ورزیده،  نیرومند و گردن کلفت، در حالی که پا به پا و در کنار سپاه بشار اسد می جنگیدند و در کشتار مردم شرکت داشتند، از سوی گروههای انقلابی دستگیر شدند. گویا آنان در بازجویی خود از این که از سوی رژیم ایران برای کمک به بشار اسد آمده بودند، اعتراف کردند. زیرا مشخصات و کارت شناسایی آنان نیز به دست مخالفان اسد افتاد و در روزنامه های کشورهای غربی به چاپ رسید.

این هم فرتور دیگری از جنایتاکران رژیم که به کشتار مردم سوریه پرداختند و هم اکنون در فرودگاه با دسته گل از این خائنان به وطن استقبال می شود!. همان گونه که از علی وکیلی  قاتل دکتر بختیار استقبال با شکوه در فرودگاه به عمل آوردند.

این هم فرتور دیگری از جنایتاکران رژیم که به کشتار مردم سوریه پرداختند و هم اکنون در فرودگاه با دسته گل از این خائنان به وطن استقبال می شود!. همان گونه که از علی وکیلی قاتل دکتر بختیار استقبال با شکوه در فرودگاه به عمل آوردند.

رژیم ایران در همان زمان با بیشرمی همیشگی اعلام نمود که آنان برای زیارت به سوریه رفته بودند!. این دیگر زشت ترین و کریه ترین دروغی است که مردم جهان به خوبی آن را می فهمند و بر چنین رژیم بی حیا و گزافه گوی نفرین و لعنت می فرستند. به چند دلیل زیر می توان به نهایت دروغ و پرده پوشی آخوندها پی برد:

۱- ۴۸ مرد ورزیده با مشخصات مبارزه و جنگ جویی را نمی توان زائر به شمار آورد.
۲- هنگامی که سرتاسر سوریه در زیر آتش خمپاره و بمب است، سفر افراد عادی به این کشور در حال جنگ عملی نیست.
۳- سوریه از نقطه نظر زیارتی از هرکدام از امامزاده های کشور خودمان در مرتبه پایین تری قرار دارد. بنابراین، در گذشته و هنگام صلح و آرامش در آن کشور، ایرانیان بیشتر، به عنوان گردش و سیاحت بدان کشور می رفتند تا زیارت.

۴- کسانی که در گذشته ظاهراً به عنوان زیارت، و در اصل به عنوان سیاحت به سوریه می رفتند بیشتر از پیر وجوان، و عده ای نیز با فرزندان خود همراه بودند. نه ۴۸ مرد ورزیده و با هویت رزمی!.
۵- اگر این گروه برای زیارت رفته بودند، آزادی خواهان آنان را به صورت پراکنده در کنار و نزدیک مکان زیارتی می دیدند و به آنان کاری نداشتند.
۶- زمانی که رژیم اسلامی پا به پای اسد در حال کشتار مردم سوریه است، آیا سفر هر ایرانی به آن کشورچه معنا می دهد، آیا می تواند درست و منطقی باشد؟!.

این ویدیو گزارشگر آنست که چگونه ۳۰۰۰ نفر از پاسداران در کنار ارتش سوریه به کشتار مردم می پرداختند. کارت شناسائی و سند حمل اسلحه این مزدوران در این ویدیو نشان داده  می شود. حال، خوند شارلاتان، این جنایتکاران را به عنوان زائران به حلق مردم نا آگاه ایران فرو کرده است!.

آنچه تا کنون بر مردم سوریه گذشته است

رژیم اسلامی، نیمی از کشورمان را برای کمک و بقای بشار اسد، حزب الله لبنان، فلسطینی ها به باد داده، و نیم دیگر در طبق اخلاص در اختیار بیش از ۵۰۰ هزار آخوند تازی زاده ضد ایرانی، سپاهی های خودکامه، و بسیجی های آدم کش قرار داده است. بنا بر آمار سازمان های بین المللی، تا کنون جنایات مشترک اسد- خامنه ای در سوریه از مرز ۶۰ هزار، و با گزارش مبارزان راه آزادی در آن کشور، شمار کشته شدگان شاید هم به ۲۰۰ هزار می رسد.

در این ویدیو حسن حسنی عضو برجسته سپاه و اسیر در چنگال مبارزان سوری ضمن زاری و التماس، به برنامه  و کارهای خود اشاره می کند.

مبارزه مردم سوریه به کجا خواهد رسید؟

آیا می توان پذیرفت که مردم ستمدیده و قربانی داده سوریه پس از آنهمه کشتار و ویرانی کشورشان، به آسانی دست از مبارزه خود برداشته، به خانه های خود باز می گردند؟!. آیا مردم سوریه هم مانند ما ایرانیان، آنچنان گوسفند وار، تسلیم گرگانی چون بشاراسد- خامنه ای، خواهند بود؟. آیا همانند ما که پس از محرم سال ۸۸ با سفارش رهبران انقلابی نماهای خود خیابان ها را ترک کرده، به خانه هایمان باز گشتیم و میدان را به دست رژیم کشتارگر دادیم، آنها نیز به خانه هایشان باز می گردند؟!. بدیهی است که چنین نخواهد شد.

روزنامه دیکی تلگراف چاپ لندن سخنرانی چند روز پیش بشار اسد و خط و نشان کشیدن و ادعاهای پوچ او را با آخرین سخنرانی قذافی یکسان و برابر می داند. به گفته دیگر، دیکتاتورها و خودکامگان در آخرین روزهای قدرت خود نیز دست از یاوه گویی بر نمی دارند و همچنان  رجز خوانی می کنند. در مورد صدام نیز همین روش اتفاق افتاد ولی چند ماه بعد طناب دار به گردن او آویخته شد.

روزنامه دیلی تلگراف چاپ لندن سخنرانی چند روز پیش بشار اسد و خط و نشان کشیدن و ادعاهای پوچ او را با آخرین سخنرانی قذافی یکسان و برابر می داند. به گفته دیگر، دیکتاتورها و خودکامگان در آخرین روزهای قدرت خود نیز دست از یاوه گویی بر نمی دارند و همچنان رجز خوانی می کنند. در مورد صدام نیز همین روش اتفاق افتاد ولی چند ماه بعد طناب دار به گردن او آویخته شد..

پایان شب سیه سپید است

تا آن جا که ما می دانیم، رهبران مبارزات مردمی در سوریه به جهانیان اطمینان دادند که تا پایان کار، سرنگونی رژیم بشار اسد، و رسیدن به آزادی، برخلاف انقلاب مردم ایران در سال ۸۸، دست از کار نخواهند کشید و همچنان به مبارزات خود ادامه خواهند داد. بنا براین، می توان باور داشت که مردم سوریه به پیروزی خواهند رسید و سرنوشت بشار اسد در بهترین شکل، فرار از کشور مانند… رئیس جمهور تونس، و بدترین آن مانند قذافی و یا صدام خواهد بود. از این روی، با جرأت به روضه خوان مشهدی می توان گفت که؛ زمستان به پایان می رسد و روسیاهی به زغال خواهد ماند.

  • Farzad

    Akh jon man ke hal kardam vaghiy on gheyfeh darbedaghon in pasdaro da tv didam ke mesle koskesha sareshono zir andakhe bodand va be kareshon da tv khareji eteraf meykardand kholase azadikhahane soriyeh yek kone tamizi azeshon kardand hala inshalah be zodi in kono melateh mobarezeh iran az in pasdara va akhond va terafdarane rejim khahand kard vayy che haly khahd dad