بلبل زبانی احمد جنتی از به اصطلاح فتنه سال ۸۸ ۶

دیکتاتورها چه می خواهند؟

دیکتاتورها خود را خدای قدرت، و مالک جان، مال، ناموس، و هستی همه می دانند. آنان به خود اجازه می دهند تا به هرکاری دست زنند، سرمایه و خزانه کشور را به میل و خواسته خود به تاراج دهند، هر فرد بی لیاقت و فرومایه ای را بر پست و ستمی بگماردند، و یا انسان های خردمند و کاردان را بدنام و برکنار سازند.

خودکامه ها، هر نوع اعتراض و انتقادی را دشمنی، کینه توزی، توطئه دشمنان، و ضدیت و تلاش برای براندازی رژیم خود می دانند. تاریخ نشان داده که یک دیکتاتور هرگز نمی تواند منطق پذیر و آزاده بوده، و به گفتار و اندیشه دیگران توجه داشته باشد. بنابراین، تنها راه رهایی و نجات از دست این ستمگران، مبارزه سرسخت و ایستادگی در برابر آنان است. زیرا بنا به یادواره پارسی؛ “توبه گرگ مرگ است”.

فتنه‌ گران طلبکار شدند

بنا به گزارش روزنامه ایران ۲۴ دیماه ۱۳۹۱، احمد جنتی کارچاق کن آخوند مشهدی، در نماز جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۱ به نشخوار کردن گزافه گویی و دروغ سازی های آخوند مشهدی پرداخت و گفت:
” واژه «انتخابات آزاد»‌ را همانند واژه تقلب در انتخابات که در سال ۸۸ از سوی کاندیدای مغلوب مطرح شد، کلیدواژه فتنه آینده دانست”. سپس آخوند کاسه لیس مزدور گفت:
“من نمی‌توانم افرادی را که واژه «انتخابات آزاد» را مطرح می‌کنند نام ببرم اما این افراد شکست‌خورده‌های سیاسی هستند…”

” بنا به شکرافشانی این شیخ حیله گر، ‘دیگر کسانی که انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند، سلطنت‌طلبان، امریکا و اسرائیل هستند و یکی از آنها می‌گفت که راه براندازی انقلاب و حکومت اسلامی در ایران همین حربه تبلیغاتی «انتخابات آزاد» است”. آنگاه با بیان این که آن افرادی که در فتنه سال ۸۸ دخیل بودند امروز طلبکار شده‌‌اند، گفت:
“این افراد بعد از این که در فتنه بلوا برپا کردند و هزینه سنگینی بر مردم و مملکت وارد کردند، امروز حرف از انتخابات آزاد می‌زنند. آری پس از این که مردم را به فتنه و‌ آتش کشیدید، کرسی ریاست‌ جمهوری نیز حالا منتظر شماست!! “.

این سرآمد انتخابات آزاد سال ۸۸ است. یورش و حمله دیوانه وار موتورسواران مزدور خامنه ای میان مردم و قلع و قمع آنان. به راستی که بیشرمی، بی حیایی و دروغگویی آخوند تا به کجا؟!

این سرآمد انتخابات آزاد سال ۸۸ است. یورش و حمله دیوانه وار موتورسواران مزدور خامنه ای میان مردم و قلع و قمع آنان. به راستی که بیشرمی، بی حیایی و دروغگویی آخوند تا به کجا؟!

انتخابات آزاد کلیدواژه و رمز شورش شده است ‏

در روزنامه جوان یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ آمده ، احمد جنتی با اشاره به این‌ که «در ایران هر ساله انتخابات داشته‌ایم که همیشه سالم برگزار شده است» گفت: شاهد این امر تمام ملت است و چه کسی می‌گوید که انتخابات در ایران آزاد نبوده، آیا کسی را به زور به پای صندوق آورده‌اند و یا کسی به زور ثبت نام کرده و یا این‌که گفته شده به چه کسی رای بدهید نا ندهید؟.

البته این شیخ مزور فراموش کرد که بگوید؛ اتوبوس های دربست که از دهات و شهرهای کوچک ساندنیست خورها، بسیجی های مزدور و ضد مردمی و مردم ساده دل را با پرداخت هزینه ها، و پول فراوان به پای صندوق رأی آوردند، آیا اجباری در کار نبوده است؟. آیا این انتخابات آزاد بود؟.

هنگامی که وزارت کشور رژیم پیروزی میر حسین موسوی را اعلام کرد، ولی اندکی بعد روضه خوان مشهدی، این آخوند دغلباز، قیام سال ۸۸ مردم  را فتنه آن سال نامید، و احمدی نژاد را با دروغ گویی و دیکتاتوری به حلق مردم فرو کرد. آیا این هم انتخابات آزاد بود؟. آیا دستگیری جوانان، شکنجه و تجاوز بدانان در زندان ها، و سربه نیست کردن گروهی از اعتراض کنندگان، آزادی انتخابات بود؟!. واقعاً بیشرمی و گستاخی آخوند تا به کجا؟!. آیا کشور و مردمی در جهان هستند، که دستگیری، شکنجه، تجاوز، و کشتار مردم را از سوی این رژیم جنایکتار در تقلب انتخابات سال ۸۸ ندانند، ننوشته باشند، و در رسانه های خود پخش نکرده باشند؟!.

جنتی با بیان این‌که «انتخابات آزاد کلید واژه و رمز شورش شده است همان طور که در گذشته تقلب رمز شورش شد» گفت:
“کله گنده‌ها و شکست‌خورده‌های سیاسی امروز از انتخابات آزاد صحبت می‌کنند و یکی از آن‌ها که گردن کلفت‌تر از همه است از مدت‌ها قبل این موضوع را مطرح کرد و بقیه هم به دنبال آن این بحث را مطرح می‌کنند و در خارج هم منافقان، سلطنت‌طلب‌ها، آمریکا و اسرائیل همان را می‌گویند”.

این ها شماری از قربانیان انتخابات آزاد سال ۸۸ هستند. اتنخابات آزاد و دموکراسی آخوند موجب گردیده که این عزیزان سر به زیر خاک فرو برند. شرم بر آخوند بی حیا که با همه جنایت های خود، بازهم

این ها شماری از قربانیان انتخابات آزاد سال ۸۸ هستند. اتنخابات آزاد و دموکراسی آخوند موجب گردیده که این عزیزان سر به زیر خاک فرو برند. شرم بر آخوند بی حیا که با همه جنایت های خود، بازهم با دهان گشاد خود دم از آزادی انتخابات در این سه دهه می زنند.

در این گفتار، هدف آخوند جنتی بیشتر هاشمی رفسنجانی است که چند بار از انتخابات آزاد حرف زده است. البته رفسنجانی کاملن درست گفته زیرا در انتخابات مجلس که خود رأیی نیاورد و نفر آخر بود، با تقلب، او را به مجلس فرستادند، و بعدها رئیس مجلس شد!.

بلبل زبان نماز جمعه این هفته تهران با بیان این‌که «گفته شده راه براندازی انقلاب و حکومت اسلامی در ایران،‌ انتخابات آزاد است» تصریح کرد:
می‌گویند اگر انتخابات آزاد باشد حکومت را ساقط می‌کنیم و چطور مدعیان سیاست که در دوره‌هایی کار دستشان بود حرف‌های آن‌ها را می‌زنند آیا خجالت نمی‌کشند حرفی که آن‌ها می‌زنند این‌ها هم تکرار می‌کنند.

آخرین بلبل زبانی آخوند جنتی با اشاره به این‌ که «عده‌ای از کسانی که فتنه را به پا کرده‌اند امروز طلبکار شده‌اند» ، چنین گفت:
“همان مقامی که به عدالت آن اعتقاد دارید می‌گفت اگر در آن زمان قاضی در دادگاه بودم و فلان کس را به دادگاه می‌آوردند حکم اعدامش را می‌دادم و الان طلبکار شده‌اند که باید انتخابات آزاد باشد تا ما هم بیاییم. حتما فکر می‌کنند که کرسی ریاست جمهوری منتظرشان هست و ما همه به آن‌ها رای خواهیم داد؟”.

صحنه ای از انتخابات آزاد سال ۸۸ را در این فرتور می بینید. ضرب و شتم، دستگیری، تجاوز، و اعدام زندانیان، اتخابات آزاد آخوند مکار و بی حیا است!.

صحنه ای از انتخابات آزاد سال ۸۸ را در این فرتور می بینید. ضرب و شتم، دستگیری، تجاوز، و اعدام زندانیان، انتخابات آزاد آخوند مکار و بی حیا است!.

مردم ایران پشتیبان نظام و رهبر خود هستند

آخوند محمدی‌ گلپایگانی مزدوری دیگرگفت:
“مردم با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات ریاست جمهوری و گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند”. این کاسه لیس مرکز خلافت با بیان این‌که «دشمنان ایران اسلامی با بسیج امکانات سعی دارند بر انتخابات ریاست جمهوری تأثیر بگذارند»، افزود:
“دشمنان به انتخابات ریاست جمهوری امید بسته‌اند و سعی دارند در این مقطع، با شبهه‌ افکنی مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند، اما مردم ایران اسلامی نشان داده‌اند پشتیبان نظام و رهبر خود هستند”.

دستگیری، سرکوب، و شکنجه پیامد انتخابات آزاد آخوندهای جنایتکار در سال ۸۸ بود. به گفتار یک شکنجه شده گوش فرا دهید.

وی خاطرنشان کرد:
“دشمنان از هر کوششی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دریغ نکرده‌اند، اما با حمایت همه‌جانبه مردم از ولایت، کشتی انقلاب اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری از طوفان‌های حوادث به سلامت عبور کرده است.

وی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را احیای ارزش‌های فراموش شده عنوان کرد و گفت:
“برپایی نمازجمعه یکی از دستاوردهای نظام است به‌طوری که در حال حاضر ۷۰۰ نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود که خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران است”.

دو تن از قربانیان شکنجه و تجاوز پس از اعتراض  در سال ۸۸ به تقلب در انتخابات  چگونگی وحشی گری انتخابات آزاد آخوند جنایکتار را شرح می دهند.

نماز جمعه، دکانداری آخوند در تحمیر مردم

گرچه این گفتار ضد مردمی نیازی به توضیح نیست، ولی این نکته را نباید فراموش کرد که این رژیم ضد ایرانی تا کنون ۷۰۰ کانون تحمیر و خردگرایی مردم به پا کرده که برای دکانداری و منافع آخوندهای خیانتکار، مدام به شستشوی مغزی مردم نااگاه و کم سواد ایران می پردازند. بازهم بر همگان لازم و ضروری است که به هر روش می توانند در برابر این بازاریابی و دکان حیله و مکر ملاها ایستادگی کنند.

سرنوشت کشوری در دست دزدان و غارتگران

خوانندگان ما به خوبی می دانند که اکنون بیش از سه دهه است مملکتی به دست دزدان و چپاولگرانی افتاده که کمترین هویت و علاقه ای به سرنوشت مردم، تاریخ، و فرهنگ آن ندارند. به دور چند صد آخوند، بسیجی، و سپاهی غارتگر ضد ایرانی، چاپلوسان و کاسه لیسانی ریز و درشت گردآمده اند که آنان نیز نان تملق و چاپلوسی خود را می خورند.

از جمله آنان که گوش به دهان آخوند مشهدی، طوطی وار ولی با ستایش و چاپلوسی از این آخوند جنایتکار، حرف های او را تکرار و تأیید می کنند، در درجه نخست، باید احمد جنتی، احمد خاتمی، صافی گلپایگانی، ۲۱۹ نماینده مزدوری که گفتار ابلهانه اخیر آخوند ۵ تومانی را نشخوارمی کنند، باید دانست. بدیهی است مزدوران، چاقوکشان، مفتخورانی که مانند مگس به دور این آخوند خودکامه می گردند، نیز از این گونه افراد، و دشمنان این آب و خاکند.

اگر به روزنامه های روزانه ایران نگاه کنید، به گفتار آخوندها توجه نمایید، در همه آنها و در هربخش روزنامه و یا گفتارها، از گدایان تازی و دکانداری آخوند است. کمتر دیده شده از مشکلات و گرفتاری مردم، از فرهنگ ایران، نویسندگان، تاریخ نگاران، آینن و آداب ایران گفتگو شود.

سراپای رسانه ها در خدمت آخوند و در ستایش، یادآوری، و سوگواری تازیان دشمنان ایران است. اینجاست که مسئولیت و وظیفه هریک از ما ایرانیان بالا می رود. خریدن و خواندن چنین روزنامه های ضد ایرانی، و گوش فرادادن به رادیوهای ایران و تماشای تلویزیون، بزرگترین اشتباه و خیانتی است که می تواند از ما سربزند.

  • Basij

    تناقض را نکاه کن دختره طورى از تماس دست مرد حرف میزنه انگار مریم مقدس با شرم وحیاست که دست مردى نخورده در حالى از هزار جا سوراخ شده و به ابنجا میکشه حرف از غیرت مردها و پسرها براى حمایت حسى دم میزنه . همین دختره نه یه دهاتى یا پایین شهرى یا از طبقه ضعیف جامعه را آدم حساب نمیکنه خوب همون آدم الان قدرت پیدا کوده و تو زیر دستش هستى باید خودش خالى کنه . همین تیب دخترها دنبال الواطى و جنده بازى خودشان هستند و میبنند این سیستیم رژیم سد راه شون است و الا اگر من از وضع اقتصادى و فقر در عذابم و دست به اعتراض بزنم حمایت نمیکنند ، کی و کجا دیدید که اعتراضهاى کارگری باشه و همچین دخترهاى بیان برا حمایت؟

    • Mobarezeparsi635

      از یک بسیجی  که جز چنین ادبیات سراسر زشت چیز دیگری هم انتظار نمی رود.

      • Basij

        ابله من بسیجى نیستم اون اسم بسیج هم برا رد گم کنى انتخاب کردم که نشون بده آیا ابله هاى مثل شما دنبال حق و حقیقت و عدالت هستید ؟ که معلوم میکنه نه. تو دیدگاه و نظر من را کنکاش کن به اسم چکار دارى. حالا اسم مبارز رو خودت گذاشتى هرکول شدى زودى؟مگم من درمانده فقیر معلم کارگر ضعیف وقتى اعترض کردم اعتصاب کردم جنده ها و کونده هاى بالا حتى متوسط کجا بودند چرا حمایت نکردند حالا چرا من دلم برا اینچنین دختر پسرها بسوزه؟ اینا که امثال منو آدم حساب نمیکنند در حالى تمام دشوارى و کار جامعه رو دوش طبقه منه و اون طبقه بالا و متوسط دست رنج منو میخوره و تنها مشکلش آزادى اجتماعى است که دردی از من دعوا نمیکنه.ما دیگه اگاه شدیم بازیچه شعارهاى شما نمیشیم و خود را فقط منافع خود میکنیم . شما تو یه روز ۵ ملیون سبز سوسول بیرون آمدید یکیتون خایه فدا شدن نداشتید و با یه چخه همتون به لونه هاتون فرار کردید.

        • یک

          اخه ادم نیستی که حسابت کنن

  • babak

    Doste aziz shoma yek adam oghdei hasti ke konet mesozeh ke on bala shheiya hal mekonD va to na akhe ahmaghe ozgal agar shor dashti meyrafti on hagheto az on rejime adam khor megerefti na az onhaye ke bara to kesafate ashghal jone khodeshono be khatar meyndazand ke khahar va naneh to narand siegheh on akhondaye jakesh beshand shashidam be to va on jombori islamit va on rahbare jakesheton

  • Javana

    na