خانم نعیمه اشراقی، آیا خمینی پدر بزرگ شما بر طبق فتوای خودش،بدن شما را در کودکی لمس کرده بود؟ ۳۸

چندیست که اصلاح طلبان با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری، برای تبلیغ های انتخاباتی و زمینه و ظاهرسازی، دست به دامان زنان اهل بیت شده اند. نعیمه اشراقی یکی از این مبلغین سیاسی برای کاندیدا شدن سید حسن خمینی نوه دیگر خمینی است. وی از سال گذشته مصاحبه های جنجالی درباره مخالفت با حجاب اجباری و آرمان های منتصب به آیت الله خمینی، انجام داده. وی در آخرین اظهار نظر خود در مورد انتخابات اعلام داشته، بهترین گزینه برای ریاست جمهوری سید حسن خمینی می باشد. این مقاله در اعتراض به کتمان و تحریف حقایق تاریخی توسط خانم اشراقی، نگاشته شده است.

خانم نعیمه اشراقی نوه خمینی که افکار روشنفکرانه دارد، ولی بنا به مصالح خدشان به ماله کشی جنایات پدربزرگ خود پرداخته است.

خانم نعیمه اشراقی نوه خمینی که افکار روشنفکرانه دارد، ولی بنا به مصالح خودشان به ماله کشی جنایات پدربزرگ خود پرداخته است.

نعیمه اشراقی کیست؟

نعیمه اشراقی، نوه دختری  آیت الله خمینی و خواهر زن محمدرضا خاتمی دبیرکل حزب منحله مشارکت است. وی مهندس پتروشیمی و کارشناس ارشد صنایع از دانشگاه امیرکبیراست و معاونت مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت خدمات مهندسی نفت کیش نیز برعهده دارد البته ایشان هرگز از داشتن سهمیه احتمالی برای امتحان کنکور و پارتی های حکومتی برای اشتغال به کارش، صحبتی به میان نمی آورد.

خانم اشراقی در سال گذشته در مصاحبه ای نظرات خود و پدربزرگ خود را در مورد حجاب اجباری اظهار داشت(۱). وی همچنین با روزنامه دیلی تگراف مصاحبه ای برگزار کرد که در آن آرمان های خمینی و شرایط امروز حکومت اسلامی را مقایسه نمود(۲).

اظهار نظرهای خانم اشراقی در بسیاری از موردها، جالب ولی در عین حال، به دلیل پرده پوشی و سرپوش گذاشتن بر روی حقیقت ها، تأسف انگیز است. به ویژه گفتاروی در مورد آرمان  و آرزوهای پدربزرگش که یکی از بزرگترین دروغ پردازان، جنایتکاران، و شنیع ترین دیکتاتورهای مذهبی در تاریخ جهان به شمار می رود،  به هیچ  روی با حقایق و وقایع ثبت شده تاریخی همآهنگی و هم خوانی ندارد.

اصلیت خمینی

روح الله خمینی مظهر یکی از بزرگرین مغلطه گران و دروغ پردازان تاریخ بشریت است. خمینی هندی زاده ای بود که در کودکی با خانواده خود به ایران مهاجرت کرد. تحصیلات حوزوی را فراگرفت و بنیانگزار حکومت فاشیست اسلامی در ایران و مروج آن در تمام جهان شد. به گزارش دکتر عباس میلانی   تایید هندی زاده بودن خمینی توسط آیت الله پسندیده برادر خمینی تایید شده است. (۳)

خمینی پس از ۴ ماه رسیدن به قدرت، دیکتاتوری فاشیستی خود را اعلام می کند. ویدیو را ببینید که آیا می توان تفاوتی میان هیتلر و خمینی یافت؟!.

مغالطه، عوام فریبی و تقیه قبل از انقلاب

آیت الله خمینی کاملا تقیه و مردم فریبی را در گفتار و رفتار خود، پیش از به قدرت رسیدن رعایت کرد. وی در سخنرانی های پیش از پیروزی انقلاب با همه گروه ها و احزاب مخالف همدردی و همراهی نمود و همواره از تک حزبی بودن (حزب رستاخیز) و سانسور سیاسی، شکنجه و اعدام زندانیان سیاسی و…در حکومت پهلوی انتقاد می نمود.

خمینی سلطنت و حکومت تک فردی را دیکتاتوری می نامید و حکومت اسلامی و اسلام را دینی صلح جویانه و آزادی خواه می نامید. او هرگونه قدرت گرفتن روحانیون را در حکومت آینده ایران منتفی می دانست و حقوق بشر را برای معترضین به سیاست های حکومتی خواهان بود(۴). اولین سخنرانی او در گورستان بهشت زهرا پس از بازگشت به ایران وعده های دروغین آب و برق و خانه مجانی و …بود (۵).

خمینی کسانی که به دنبال دموکراسی بودند و واژه اسلامی را در کنار جمهوری نمی خواستند، خائن نامید. او گفت:” جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کمتر، و نه یک کلمه بیشتر”.

خمینی پس از رسیدن به  قدرت،  برخلاف همه اظهارات خود یکی از مخوفترین حکومت های سلطنت اسلامی را پایه نهاد و نام شاه را به ولایت فقیه تغییر داد. وی حتی بهترین و با ارزش ترین دست آوردهای اجتماعی و مدرن حکومت پهلوی را پایمال کرد، و ایران را به قعر باتلاق زندانی با قوانین قرون وسطایی دوران جاهلی در ۱۴۰۰ سال پیش فرو برد (۶).

روح الله خمینی بزرگترین مخالف مدرنیته

دکتر عباس میلانی در مصاحبه با صدای امریکا، اصلی ترین کار آیت الله خمینی را چنین شرح می دهد:

” مهمترین نظریه مخالفت با مشروطیت را شیخ فضل الله نوری در قالب مفهوم مشروعیت صورت بندی کرد. وی تنها آخوندی بود که آیت الله های زمان، فتوا به قتل او دادند.

خمینی از لحاظ تاریخی، نظریات شیخ فضل الله نوری را مطرح کرد و مشروعیت بخشید و قدرت قانونی به این نظریات داد. او برخلاف فتوای همه آیت الله هایی که در زمان گذشته این خط فکری نظریات شیخ فضل الله نوری را در سال ۱۹۰۰ مردود اعلام نموده، و او را به مرگ محکوم کرده بودند، حکومتی مشروعه بر همین اساس بر پا کرد. بنابراین، بزرگترین معارضه با تجدد (مدرنیته) را میتوان در افکار و گفتار خمینی مشاهده نمود.” (۳)

آقای مسعود صدر با چگامه ای زیبا، کلاهبرداری و دروغگویی خمینی  در گول زدن ارتشی ها و مردمان فقیر و مستمند را بیان می کند. ویدیویی که حقیقت تلخی از تاریخ کنونی ما است.

روح الله خمینی با حجاب اجباری مخالف بود؟

نعیمه اشراقی در مصاحبه با سایت جماران، نظرات پدربزرگ خود را درباره حجاب چنین بیان می کند؛ “خیلی ظالمانه است که به امام نسبت بدهیم که نظرات ایشان قبل از انقلاب، یا در بحبوحه انقلاب و بعد از انقلاب، در مورد حجاب تغییر کرده است. امام زمانی که به رهبری انقلاب رسیدند با قبلش هیچ تفاوتی نکردند؛ نه رفتارشان، نه نظراتشان، نه زندگی شان و … . نمی‌توانیم بگوییم که امام، قبل از انقلاب خواستند با دل مردم راه بیایند و پس از انقلاب، حجاب را اجباری کردند. اجباری شدن حجاب در کشور ما، نتیجه تصویب قانونی است که در مجلس انجام شد. امام نسبت به هیچ مسئله‌ای، از جمله حجاب، با خشونت بر خورد نمی‌کردند. در پاریس بلوز و دامنی تنم بود و روسری بر سر داشتم، امام فرمودند حجاب کاملی است و ….”. (۱)

با گروه قصابان و جلادانی که به دستور خمینی هزاران جوان برومند و آزادیخواه را در زندان ها به خاک و خون کشاندند، آشنا شوید. بهتر است نوه خمینی بر روی جنایات پدربزرگش کمترخاک بپاشد و ماله کشی کند.

با گروه قصابان و جلادانی که به دستور خمینی هزاران جوان برومند و آزادیخواه را در زندان ها به خاک و خون کشاندند، آشنا شوید. بهتر است نوه خمینی بر روی جنایات پدربزرگش کمترخاک بپاشد و ماله کشی کند.

متاسفانه نوه امام یا به عادت به ارث رسیده از پدربزرگش به دروغگویی و ماله کشی پرداخته، و یا حافظه تاریخی خود را از دست داده است.   به این خانم  توصیه می شود پیش از اظهار نظر در هر موردی، ابتدا چند کتاب تاریخی و آنچه در مورد کلک و دروغ گویی خمینی تاکنون نوشته و گفته شده، بخواند و یا چند دقیقه در اینترنت جستجو کنند.

دورویی خمینی در مورد مسئله حجاب

پیش از پیروزی انقلاب، خمینی در مصاحبه ای با روزنامه السفیر فرانسه در بهمن سال ۱۳۵۷ گفت :
“زن مسلمان به دلیل تربیت اسلامی خودش پوشش چادر را انتخاب کرده اما در آینده زنان آزاد خواهند بود که در اینباره خودشان تصمیم بگیرند”. اما درست یک ماه بعد از پیروزی انقلاب، خمینی نظرش را تغییر داد و در سخنرانی خود در مدرسه رفاه با انتقاد از دولت مهدی بزرگان گفت:
“در وزارتخانه اسلامی نباید معصیت بشود. در وزارتخانه های اسلامی نباید زنان لخت بیایند. زن ها بروند اما با حجاب باشند. مانعی ندارد بروند کار کنند لاکن با حجاب شرعی باشند.”

پس ازانقلاب ، نظام تازه تاسیس جمهوری اسلامی با اجباری شدن حجاب، مخالفت برخی صاحب نظران و بسیاری از مردم را برانگیخت. به عنوان نمونه؛ زنان آزادی خواه در مخالفت با حجاب اجباری تظاهراتی کردند که  اولین تظاهرات اعتراضی گسترده به قوانین حکومت نوپای اسلامی بود. همچنین انتقاد و موضع گیری آیت الله محمود طالقانی، بر علیه اعلام اجباری شدن پوشش سر برای زنان در ادارات دولتی توسط روح الله خمینی از جمله این اعتراضات محسوب می شود.

خمینی پشیمان شده بود که چرا قلم ها را نشکسته، احزاب را ممنوع اعلام ننموده، و حال می خواهد حزب الله را به وجود آورد.

مخالفت آیت الله طالقانی در مورد اجباری شدن حجاب

تیتر و مقاله فراموش نشدنی روزنامهٔ اطلاعات به نقل از آیت الله طالقانی که سبب شد، خمینی برای مدت زمانی در مورد اجباری کردن حجاب عقب نشینی کند. این یکی از خواندنی ترین حقایق تاریخی و سند هشدار و هراس برخی از مذهبیون چون طالقانی، به تندروی های خمینی و سیاست اسلام طالبانی اوست. وی در شماره ۲۰ اسفند ۱۳۵۷ نوشت:

“حتی برای زن های مسلمان هم در حجاب اجباری نیست چه برسد به اقلیت های مذهبی…ما نمی گوییم زنها به ادارات نروند و هیچ کس هم نمیگوید…زنان عضو فعال اجتماع ما هستند…اسلام و قرآن و مراجع دین میخواهند شخصیت زن حفظ شود … هیچ اجباری هم در کار نیست. مگر در دهات ما از صدر اسلام تا کنون زنان ما چگونه زندگی می کردند؟ .مگر چادر می پوشیدند؟ … کی در این راهپیمایی ها زنان ما را مجبور کرده که با حجاب یا بی حجاب بیایند؟ اینها خودشان احساس مسئولیت کردند. اما حالا اینکه روسری سر کنند یا نکنند باز هم هیچکس در آن اجباری نکرده است. کیهان ۲۰ اسفند ۱۳۵۷» (۷)

در سال ۱۳۵۹ که مذهبیون قدرت بیشتری در دست داشتند و روزنامه ها و تلویزیون کاملا به دست آنها اداره میشد، خمینی در سخنرانی تندی به دولت هشدار داد و ۱۰ روز فرصت داد که مظاهر شاهنشاهی را از ادارات پاک کند. دولت آرم های شاهنشاهی را از سربرگ ادارات پاک کرد و همچنین رعایت حجاب اجباری را برای کارمندان الزامی دانست.

از آن پس دادگاه های انقلاب به رسیدگی به حکم زنانی که از پوشیدن حجاب سر باززده یا حجاب کامل اسلامی نداشتند، پرداختند. سپس حکومت تنها انتخاب لباس زنان را با تعریف حجاب؛ یعنی پوشیدن چادر یا مانتوهای بلند، روسری و جوراب های ضخیم در جامعه قابل قبول دانست. در سال ۱۳۶۳ مجلس شورای اسلامی، قانون مجازات ۷۴ ضربه شلاق را برای عدم رعایت حجاب اسلامی تعیین کرد. (۸)

خمینی دیوانه ای زنجیری و از بند گسیخته

متاسفانه به دلیل سکوت بسیاری نویسندگان، منتقدین و روشنفکران عصر ما، در مقابل هجو حقایق خانم نعیمه اشراقی درباره روح الله خمینی در مصاحبه با سایت جمکران، وی در مصاحبه بعدی خود با دیلی تگراف پای دروغپردازی را فراتر نهاده و حقایق تاریخی بیشتری را تحریف کرد. بدین سبب وظیفه نگارنده بر آن شد که سکوت را جایز ندانسته و افکار و اعمال منحوس پدربزرگش  را به ایشان یادآوری کنم. خانم اشراقی در متنی که خودش منتشر نمود، خمینی را مردی آزادی خواه، متعادل برای برقراری عدالت خوانده است.

روح الله خمینی یک جنایتکار و بیمار جنسی بود

ماله کشی بر جنایات مذهبی و تاریخی بی اثر است. حقیقت این است که روح الله خمینی یک بیمار جنسی و یک جنایتکار بر علیه بشریت بود. خمینی یک دیکتاتور خونخوار و تشنه قدرت بود. او مردم فریبی بود که با وعده آزادی و رفاه بیشتر اجتماعی و ناسیونالیسم ایرانی بر ضد قدرت های خارجی، ندای اتحاد همه احزاب سیاسی سرکوب شده و مورد ظلم و ستم قرار گرفته در دوره پهلوی را سر داد. و پس از پیروزی انقلاب همه این احزاب را قتل عام کرد.

خمینی جنایتکاریست که در زمان حکومتش به دختران باکره پیش از اعدام تجاوز کردند. زنان با تصویب قانون چند همسری به برده داری گرفته شدند. روسپیگری شرعی یا صیغه شیعی از زمان او قانونی شد. حجاب اجباری توسط او و به جرمی برای شکنجه ها، زندانی شدن، تجاوز اعدام و حتی سنت شوم مذهبی اعدام به دلیل —هتک حرمت جامعه و شلاق به دلیل بدحجابی پایه گذاری شد. و …. اعدام های فله ای از زمان حکومت او باب شد.

دستگیری و زندانی کردن و حتی قتل عام مخالفین و روزنامه نگران از سخنرانی ها و فتواهای جنایتکارانه خمینی بود. او فتوا و دستور کشیدن خون زندانیان را پیش از اعدام صادر کرد!. جنایت مخوف و غیرقابل باوری که هنوز در زندان های ایران رایج است. با این تفاوت که امروز اعضای بدن زندانیان را پیش از اعدام بیرون کشیده و به فروش می رسانند و حتی به گفته شاهدان دلیل اعدام بسیاری از زندانیان همین بیرون کشیدن اعضای بدنشان می باشد.

رساله خمینی

رساله خمینی یکی از کثیف ترین و وقیح ترین کتاب های نوشته شده به دست یک جنایتکار بیمار جنسی است که خود را رهبر مذهبی و حکومتی معرفی می کند. خمینی قوانین تجاوز و پاره کرده آلات جنسی زنان و دختران و احکام ابلهانه و خرافی برای اینگونه خشونت های جنسی را با چنان آرامش و دقت و بدون هیچ جرم سنگینی توضیح می دهد که خواننده صد در صد به سالم نبودن سلامت روان این فرد پی می برد، او حتی فتوای حلال بودن دستمالی نوزادان دختر را صادر می کند !.

رساله خمینی سطح فکر مذهبیون حوزه علمیه و دروس آنرا کاملا مشخص می سازد، احکامی چون تجاوز به حیوانات و… هر انسان خردگرایی را به این تفکر وامی دارد که آیا به راستی حوزه هایی با جمعی طلبه بیکار که همه در حجره های مردانه با یکدیگر بدون حضور هیچ زنی به دلیل نیفتادن در گناه زندگی می کنند، نباید به تیمارستان های بیماران روانی خطرناک تبدیل شود؟! . زیرا که تنها علاقه این افراد احکام بسیار نفرت انگیز فساد و فحشا در این سطح بسیار شگفت انگیز می باشد و در پایان ایشان صادر کنندگان احکامی چون قطع دست و پا، سنگسار، شلاق، اعدام و دامن زدن جنایت در جامعه هستند.

کلام آخر

خانم نعیمه اشراقی؛ ملت ایران با آغوش باز از افرادی که به خطای خود یا خانواده خود پی برده از حکومت اسلامی روی برگرداند و به جمع منتقدین آن بپیوندند، با دو شرط استقبال می کنند. . شرط نخست: پیشینه قتل عام، شکنجه و تجاوز مردم را در کارنامه خود نداشته باشند ، و شرط دوم آن که: مانند شما به ماله کشی مذهبی و تاریخی بر شکنجه ها، اجساد، زندانیان و…نپردازند.

در دوره پدربزرگ شما، وحشتناک ترین و ظالمانه ترین قوانین زن ستیز و ظالمانه برای مردم ایران تصویب شد. شرافت و شرم، خصایص والای انسانی هستند که امیدوارم شما نیز چون پدربزرگتان از آن بی بهره نمانده باشید و از دروغگویی و تحریف حقایق دست بردارید. زیرا که هرازگاه نویسنده ای بی باک در گذر زمان از شما خواهد پرسید: “براستی پدربزرگ شما که فتوای دستمالی نوزادان دختر را صادر کرده و شما اینگونه از او دفاع می کنید، آیا هرگز بر طبق فتوای خود، در کودکی بدن شما را لمس کرده است؟.

با این احتمال که بیاد نیاوردن خاطرات زمان نوزادی شما، دلیل قطعی بر اتفاق نیفتادن این تجاوزات نخواهد بود!.” در پایان از شما می پرسم آیا هنوز حامل پیام بشارت دهنده دیگری از امام خمینی برای خانواده های زنان و دختران زندانی و مورد تجاوز قرار گرفته پیش از اعدام، و زنان و مردان سنگسار شده، و خانواده ها و فرزندان آنان هستید؟!، و اگر انتظار اینگونه نبش قبر تفکرات و اعمال پدربزرگتان را نداشتید، آیا پیش از اظهار این سخنان بدور از حقیقت، هرگز مقاله ای را که خطاب به حسن خمینی نوشته شده بود، نخوانده بودید؟ لطفا پیش از حرف زدن کمی تامل کنید. شاید برخی از عقاید شما قابل تامل و محترم باشد. ولی تاریخ شهادتی روشن بر دیکتاتوری، خودکامگی، دروغگویی، عوامفریبی و جنایات بیشمار پدربزرگتان است!.

بن مایه ها:

امام با حجاب با خشونت برخورد نمی کرد (۱)
(Ayatollah Khomeini’s pro-democracy granddaughter: I fear arrest (۲
خمینی واقعا یک هندی زاده بود : دکتر عباس میلانی (۳)
عوام فریبی خمینی قبل از انقلاب (۴)
وعده های دروغین خمینی در سخنرانی بهشت زهرا
(۵)
خمینی:آزادی بخواهید پوستتان را می کنیم (۶)
گزارش تلویزیون من و تو (۸)
گزارش تلویزیون من و تو (۹)

  • بهرام

    خمینی جاکش   دستورات  اسلام عزیز را به درستی  اجرا کرد  پس ادیان (به خصوص اسلام)
       بدترین  و کثیف ترین  چیز های دنیا هستند

  • فرشید

    یک مطلب دیگر در ،مورد خمینی او برای رسیدن به قدرت از نوکری برای کشوری هایی آن‌ها را “استکبار” می‌نامید نیز شرم نداشت.  
    فرشید

  • مهمان

    البته نمیشه گفت که خمینی دچال و سایر وارثان دزدان و جنایتکاران مدینه کار بر خلاف موازین شررررررررع انجام دادن چرا که دات و پایه دین بر جنایت استوار شده غبر از این باشه جای تامل داره !

  • مسعود

    خمینی از تاریک ترین پستوی تاریخ سیاسی و اجتمائی ایرانیان سر بر آورد ،درست زمانی که ملت ایران در ادامه مشروطه برای آزادیش آمده بود ! ملت ایران سال ۵۷ برای اسلام و نماز و قران انقلاب نکرد ! خمینی و جمهوری اسلامی اش مهلکترین ضرر و فاجعه ایی بودن که میتوانست برای ایران زمین اتفاق بیفتد .

  • سرفراز

    سه‌ یار دبستانی:  آخوند، نفت و انگلیس.
    این را من نمی‌گویم، بلکه لرد کرزن وزیر امور خارجه انگلیس در اوایل قرن بیستم میگفت.

  • Cadqoda

    یا حرف های شما دروغ است یا اظهارات و فیلم های زمان خمینی.
    اگر خمینی دروغ گو بود مردم باید او را بعد از ۷،۸ سال حکومت به خوبی میشناختند در حالی ما میبینیم خمینی تا زمان مرگ خود محبوب ترین رهبر دنیا بود حتی پس از مرگش بهترین و پر جمعیت ترین تشییع جنازه در دنیا برای او برگزار شد.
    اگر مردم برای رایگان شدن آب و برق و … انقلاب کرده بودند از همان زمانی که دروغ های خمینی آشکار شد باید دست از حمایتش بر میداشتند در حالی تاریخ چیزی دیگری نشان میدهد.
    اگر روزی برادر شما از روی حسادت و یا به هر دلبل دیگر اعلام کند که سهراب ارژنگ یک افغانی است آیا ما باید باور کنیم؟؟؟؟؟

    • فرشید

      این را میگویند قضاوت شتابزده.

    • نقی

      محبوبترین رهبر دنیا ؟! با این حساب رهبر سابق کره شمالی از خمینی هم محبوبتر بود چون هنگام مرگش کل کشور (باید) گریه میکردند.

      • Nb_kjhuy

        درتشییع خمینی هیچ(بایدی) وجودنداشت

    • Behrooz-bruce

      همینقدر که به دروغگو بودن خمینی اعتراف کردی خودش خیلیه! میخوامت کدخدا!

    • Taboo shekan

        خمینی دروغ گفت اینو میفهمی دروغ گفت!
      مردم رو گول زد با وعده های
      دروغین مثل آب و برق مجانی و اتوبوس مجانی خانه مجانی (روزنامه ها و
      سخنرانی های مربوطه موجود است) مردم رو خام کرد ما اشتباه کردیم و بدون
      مطالعه ی تاریخ این که حکومت مذهبی پاپ چطور بود و بدون استفاده از خردمون
      گول این مرد رو خوردیم
      و بعد از مرگش همه اینو فهمیدن یک سری که کاسه لیس رهبر بودن هنوز دارن از اون حمایت میکنن تو فکر میکنی مردم بعد ار مرگش نفهمیدن عجب کثافتی بود؟ اول از همه در اون شور انقلابی مردم فریب خورده بدون خرد دنباله رو این جنایتکار راه افتادن ۲-با تثبیت قدرت شروع به کشتن مخالفان کردن (جنایات سال ۶۷ را که به خاطر دارید) ۳- با دشمنی و شرارت و دشنام و تحدید عراق جنگ به پا کردن وقتی که میتونستن صلح کنن همین خمینی اومد گفت نه جنگ جنگ تا پیروزی نتیجش کشته شدن اون همه جوون ایرانی که با روبان های یازهرا و یاحسین روی مین ها رفتن و با اون امکانات محدود فقط ترکش خمپاره بود که تن این نوجوانان و جوانان خورد مردم فریب خوردن همونطور که در سال ۱۹۳۳ مردم آلمان فریب هیتلر رو خوردن و هرچی سرمون بیاد حقمونه تا وقتی که جلوی جنایت رژیم رو بگیریم و یک حکومت (ایرانی) تشکیل بدیم .
      اگه منظورتون از تاریخ این تاریخ های تحریف شده درون کتابخانه ی رژیم هست باید گفت که خمینی یک پله تا خدا فاصله داشته!
      یا شما این وقایع رو فراموش کردید یا از حمایت یک جنایتکار پول میگیرید.

    • رضا..

      عزیز دراون زمان جنگ تازه شروع شده بود مردمم بیشتر به فکر جنگ با صدام ملعون بودن ومردم فرصتی برای فکرکردن به دروغهاش نداشتن اگه این صدام لعنتی نبود الان این حکومت هم وجود نداشت

    • نازنین

      مردم ایران از جمله خود شما ذهن کندی دارند و همه چیز رو زود فراموش میکنن وگرنه بعد از این همه مدت منوجه نشدی این حکومت ۳۴ ساله دروغ میگه اونوقت چه توقعی از مردم اون زمان داری

  • شفیعی

    شما احمق هستید وبااین چرندیات به جایی نخواهیدرسید

  • علی

    درقران حجاب وجودندارد

    • Ghgjg_ljklj

      توعمرت قرآن خوندی؟که این حرف رو میزنی؟

    • Cadqoda

      اگر در اینترنت آیه حجاب را جست و جو کنی متوجه میشوید که وجود دارد.

  • Irani Iran

    خانم نویسنده شما هم خیلی بی شخصیت هستید و ذهن کثیفی دارید و هم بویی از منطق و درایتی که لازمه جامعه بحران زده ماست نبرده اید. اگر خانواده خمینی امروز در مقابل استبداد حاکم به مرور موضع می گیرند این به سود آزادیخواهی در کشور است و شایسته فحاشی نیست. مگر جنایات محمد رضا شاه را به پای پسرش باید نوشت؟ 

    • مزدک

      نادان این بازی سیاست است که رژیم اسلامی اندکی بیشتر عمر کند تا شما بیماران مذهبی هستید اخوندیسم درایران باقی میماند

  • Biganeha

     ایا غربی ها  به سپندامذگان  ایران تو را اهمیت میدهند  که تو به والنتاین انها اهمیت دادی
     دست از بیگانه پرستی  بردارید

    • این چه حرف مسخره ای شما می زنید!. نخست این که این مقاله ربطی به والنتاین ندارد. شما هنوز آن اندازه درک و فهم نداری که انتقاد را در پایین مقاله مربوطه بیاوری و نی جای دیگر!.  نکته دیگر، ما با شما هیچگونه فامیلی نداریم که بی ادبانه لفظ “تو” را به کار بردید!. اینهم از کوتاه فکری و خود بزرگ بینی شماست. وانگهی جشن ملیت ندارد. همه جهان در شادی و خوشحالی هم  شریکند. کریسمس مال خاورمیانه است و لی همه جهان آن را از آن خود می دانند. والنتیان از ایتالیا گرفته شده، و لی بیشتر نقاط جهان به عوان مقام والا  شامخ زن از آن بهره می گیرند. نوروز هم جشن ایرانی است ولی در بسیاری از کشورها برنامه نوروز پیاده می شود. بهتر است کمی از تنگ نظری و خودبزرگ بینی و طرفداری آخوند بیشرف که همه چیز ما را به باد داده کنار روید وکمی ایرانی باشید- سهراب ارژنگ

      • Cadqoda

        خوب چرا اینایی که گفتی نمیان از روز مادر به عنوان تشکر از مادران خود استقبال کنند؟؟
        چرا از روز زن ما ایرانی ها یا همان سپندامذگان ما استقبال نمیکنند. آره نوروز در نقاط مختلف جهان جشن گرفته میشه اما کسایی این جشنارو میگرن که خودشون اصالتا ایرانی هستند چرا در رژیم یهودی اسرائیل شما که اینقر سنگشو به سینه میزنی از جشنای ایرانی استقبال نمیکنند نکنه دنیا خودشو تو شادی ما ایرانی ها شریک نمیدونه و فقط ما خودمونو تو شادی اونا شریک میدونیم.

  • مهدی

    “رساله خمینی یکی از کثیف ترین و وقیح ترین کتاب های نوشته شده به دست یک
    جنایتکار بیمار جنسی است که خود را رهبر مذهبی و حکومتی معرفی می کند.
    خمینی قوانین تجاوز و پاره کرده آلات جنسی زنان و دختران و احکام ابلهانه و
    خرافی برای اینگونه خشونت های جنسی را با چنان آرامش و دقت و بدون هیچ جرم
    سنگینی توضیح می دهد که خواننده صد در صد به سالم نبودن سلامت روان این
    فرد پی می برد، او حتی فتوای حلال بودن دستمالی نوزادان دختر را صادر می
    کند !.”

    خودت فهمیدی چی نوشتی؟
    راستشو بگو چقدر پول میگیری از کجا پول میگیری اینا رو بنویسی؟؟

    • Avamihan

       گوسال جان اگه باورنداری بروبخون

  • Sahameddinghiassi

    تفرقه های که بین ما انداخته اند. حضرت محمد تنها یک دین آورد و آن همان اسلام بود در زمان حضرت محمد شیعه سنی حنفی و حنبلی شافعی مالکی اسماعیلی و… وجود نداشت پس اگر مقام حضرت محمد به عنوان پیامبر مهم است تنها دین او بایست یکی باشد.بقیه مذهب ها ساخته دست انسانها ویا تفسیر های متفاوت از منابع فقهی است. ولی چون ریشه یکی است عملا بایست مذهب ها هم که از یک ریشه یعنی اسلام سررشته گرفته اند با هم در ضدیت نباشند. ضدیت تفرقه و دشمنی بین مذهب ها و حتی بین دین ها ساخته دست استعمارگران و استحمارگران است. اگر سرچشمه یکی باشد هر قدر هم که آبها از سرچشمه فاصله بگیرند باز همان آب سرچشمه هستند که با مواد کف رود یا جوی مخلوط شده اند. آیا حضرت محمد بت پرست بوده قبل از اسلام یا دین یهودی ها را داشته است زیرا آن حضرت در چهل سالگی به نبوت وپیامبری مبعوث شد پس قبل از آن حضرت محمد چه دینی داشته است. یهودی که نبوده است و آیا در بین عربان قبل از اسلام ختنه وجود داشته است. هر مرد مسلمانی که ختنه نکند مسلمان نیست آیا حضرت محمد ختنه کرده بوده. البته بعضی از روحانیان میگویند که ایشان ختنه کرده و ناف بریده به دنیا آمده اند؟ حضرت عیسی تنها یک دین آورد ولی اکنون شاید بیش از شصت هزار مذهب در مسیحیت وجود دارد که همه آنها ساخته پرداخته دست روحانیون مسیحی است. بعضی از مذهب های مسیحی کلیسا های دیگر را حتی کلیسا های شیطان می پندارند و راهشان را غلط فرض میکنند حتی کلیساهای بزرگ مثل ارتدودوکس را خلاف میدانند. پس مسیر دین ازخط خارج شده است زیرا حضرت مسیح اینهمه مذهب های رنگارنگ نیاورده بود. دینها برای بهتر و راحتر زیست کرده مردمان آمده اند و برای اینکه بشر را هدایت کنند و از دشمنی فقر بیچارگی فلاکت برهانند. ولی درعوض عده ای دینکار وشیاد تمامی سرمایه ملی یک کشور را بنام دین می ربایند و مردم را در فقر بی دینی و بی علمی رها میکنند تنها چیزی که به آنان آموزش داده میکنند یک مشت خرافات جهل دورویی دروغگویی جانمازآبکشی و اخلاق فاسد است. شیادان دینی همراه با شیادان اجتماعی مردم را طبقه بندی کرده بجان هم می اندازند تا با کشتار همدیگر راه را برای آنان باز بگذارند. خودشان در قصرهای آسمان زندگی میکنند و درکنار دلبران فتان و سرمایه های تریلیون دلاری قرار گرفته اند ومردم را به آن دنیا و حوریان و بهشت های مملو از غذا و آب وعده وعید میدهند. شیخ عرب با اموال دزدی بیت المال مردم برای خودش در همه جای دنیا قصرهایی از تلا میخرد و مردم در فشار بدبختی و ناراحتی و بیکاری بی برنامگی بی دانشگاهی بی زنی و بی شوهری در فساد و خود ارضایی و اعتیاد و درماندگی بسر میبرند در صورتیکه وظیفه رهبران مسلمان ایجاد درس و پیشرفت دانش و ایجاد کارهای شرافتمدانه است نه اینکه با کینه و نفرت وتفرقه حتی پای همه کشورهای استعمار گر و استحمار کن را دوباره به سرزمین های مثلا اسلامی باز کنند. آنان رفقار نابکار دزدان بین المللی و شرکتهای غول بیمه و فروش مواد مخدر و منفجره هستند و تریلیونها دلار کشورهای مارا هزینه نفرت و جنگ و دزدی و غارت میکنند در صورتیکه این اموال ملی بایست صرف ساخت بیمارستان مسکن ایجاد کار و دانشگاه مدرسه و… بشود که نمیشود. بلکه با آنها توپ تانگ تفنگ وارد کرده به دست ما میدهند تا جنگهای فرقه ای و قومی تقویت شود و مارا سی سال است که بجان هم انداخته اند. برادر کشی و بی دانشی را در ما کامل کرده اند بچه بازی روشوت خواری دزدی فساد اعتیاد زن ستیزی آزار دیگران را در ما نهادینه کرده اند. امنیت را گرفته اند و بجای آن صد ها نفر را در بمب گذاریهای نامردانه میکشند. در صورتیکه بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش زیک گوهرند آنان برادران شیعه هزاره مارا قتل عام میکنند و نام اسلام را هم خون آلوده و بد می نمایند. این قاتلان حرفه ای که از علم و دانش و حتی دین الهی بویی نبرده اند و نه قرآن خوانده اند و نه قانون انسانی میدانند تنها به نفرت و کینه مجهزند و شاید هم برای خاطر حوریان ملوس بهشتی به آدمکشی برادران مسلمان خود روی آورده اند. مشگل در کجاست؟ در بی خردی همگانی ما. مای خود پرست خود خواه خود بین و خودشیفته که حتی گفتارهای بزرگان خود را هم برای دزدی و غارت عوض میکنیم. جوانان ما کار میخواهند مسکن میخواهند دانشگاه و رفاه همسر و خانواده میخواهند ولی اینان بجای رفاه و دانش مردم را به گدایی رشوت خواری فرار ازکشورهایمان و پناه به کشورهای مثلا پیشرفته تشویق میکنند تاسرخر نداشته باشند و کسی مزاحم دزدیهایشان نشود. گروهی را باشست شوی مغزی و دادن معاش کافی برای کشتار دیگران تمرین میدهند. شریک دزد و رفیق قافله ا ند. با اسلام من درآوردی خود تمامی امنیت و زیبایی کشور مارا از بین برده اند با توپ تانگ بجان کشور ما و مردم ما افتاده اند با کشت کشتار وبمب گذاری مردم را ناقض و معیوب میسازند. آنان عروسکهای شرکتهای عظیمی هستند که دنیا را میگردانند. بیایید ماهم در برابر آنان متحد شویم و با روشنگری و دوستی و خرد ورزی و مهر ورزی و دادن اطلاعات درست مردم خود را در گیر اینان برهانیم. زیرا تامادامیکه خرافات و بیسوادی و بی خردی است ظالمانها و طالبانه ها هم دانسته یا ندانسته در خدمت قدرتهای غارتگر هستند که میخواهند کشورهای ما فقیر بیچاره مردم ما بی دانش آواره دربدر و متفرق باشند که گفته اند تفرقه بیانداز و غارت کن حکومت کن کشتار کن مردم بی تفاوت شده کاری با اینکارها دیگر ندارند. آنان آدمکهایی شده اند که سرنخشان بدست دیگران است

  • ariya

    خمینی گجستک هندی زاده

  • ایرانی

    واقعا برای شما هم متاسفم چون فقط خودتون رو میبینید اینهایی که نوشتید فقط نظر شماست و عده ای محدود ، بنده هم مثل شما با برخی از مسائلی که نوشتید موافقم اما همه دنیا رو هم متهم نمیکنم و تنها روش اعتقادی و سیاسی خودم رو هم جار نمیزنم ، لحن نوشتاری سرفصل پست هاتون کاملا بی ادبانه هست ، همه اعتقادات مردم از هر دینی رو مورد توهین قرار میدید و این کاملا مغایر با فرهنگ دموکراسی و آزادی هست ، ضمنا چنان وحشیانه بر دیگران میتازید که کاملا نشاندهنده اینست که اگر شما و هم پالگی هاتون بر این کشور و مردم بدبخت حکومت کنید بی تردید موجب قتل عام ها و جنایاتی بدتر از این آخوندهای فاسد خواهید شد

  • کاظمی

    کمتر پارس کن

  • عبدالاطهار

    درود بر مجاهدان نهضت آزادی.درود بر آیت الله طالقانی(ره)درود بر مهندس بازرگان(ره)درود بر دکتر یزدی .بزرگمردانی که در انقلاب آیت الله خمینی سرنوشت ساز بودند و در مقابل هر دو رژیم دیکتاتور(پهلوی و ولایت فقیه)ایستادگی کردند.لعنت بر شما عوامل سایت فضول محله که آزادیخواهان را نزد ساده لوحان با عوام فریبی منفور کردید.بارها گفته ایم و می گوییم:جنبش اسلامی اصلاح طلب جنبش سبز ایران هنوز ادامه دارد.

  • احسان

    با سلام. من فقط می تونم بگم که متأسّفم برای افرادی که با فحش دادن و تهمت زدن بی منطقی خودشون رو نشون دادن بنابراین لزومی نمی بینم که امااااام خمینی (ره) عزیز رو طرفداری کنم چون هر فرستنده ای یک گیرنده می خواد که نیست وگرنه انرژی تلف شده! موفّق باشید.

    • اسلام تف

      برو بده یه جا

  • رضا

    لعنت به خمینی و اسلامش و لعنت به شما مدعیان روشنفکری که تو هر بازه زمانی از تاریخ خمینی های مختلفی رو سر کار آوردین مگه همین امثال شما نبودند که با خمینی همصدا شدید جنگ شما و امثال شما مثل جنگ محمد و قریش بود عزیزم آزادیخواهی که شما دم میزنید همون آدیخواهی بود که محمد و علی و خمینی … دم میزدند بود یعنی قدرت مردم آزادیخواهی عزیزم کشکی بیش نیست

  • ارسلان

    در دروغگویی خمینی هیچ شکی نیست.من او را دزد انقلاب و یا بهتر بگویم او را دزد رهبری شورش ۵۷ میدانم… در ضمن نسب خمینی از تبار هند میباشد.سید احمد هندی پسر دین علیشاه برای کسب علم راهی نجف میشود و در نجف با یک ایرانی از اهالی خمین بنام یوسف خان کمره ای آشنا میشود و پس از پایان درسش به پیشنهاد یوسف خان به ایران می آید و با خواهر یوسف خان بنام سکینه در خمین ازدواج میکند و همانجا زندگی میکند.حاصل این ازدواج یک دختر و یک پسر بنام سید مصطفی میباشد که خمینی پسر سوم سید مصطفی میباشد که در ۵ ماهگی بخاطر جنگ بین خان ها در خمین و شهرهای اطراف ، پدرش را از دست میدهد.از اجداد خمینی تنها شخصی بنام میرحامد موسوی هندی مولف کتاب عبقات الانوار به زبان عربی است که دارای دانش و علم اندک بوده است که از نوادگان او سید دین علی بوده که هندیان او را دین علیشاه مینامیدند.که چنانچه گفته شد فرزند این شخص راهی نجف و بعد شهر خمین در ایران میشود و نوهء او با اصالت هندی بنام خمینی ،دیکتاتور خونخوار ایران میشود.

  • اردلان پیروزمند

    برایـن نظام بی نـظـم ریــدن روا باشد

    کزباب تا به محراب بیت
    الخلا باشد

    ریدیم ما جمیعا بر خوان انقلابت

    کن فرٍث ما به کامت چون شوربا باشد

    این
    مسندولایت چون کپه ی نجاست بهرمزاج تــــو به همچون غذاباشد

    صدرحکومت تو بر پایه دروغ است

    مصباح بی فروغ است گرپر
    صدا باشد

    بی
    عصمتی کژآیین،بازیجه کرده است دین گـوید زماورایم
    این ادعا باشد

    بوزینه ای دلقک دجاله گشته اینک برتربه تخت ومنبرازمرتضی(ع) باشد

    تـوحـیـد را تـوانـدعـاطل کنــد ولایـت در راس قدرت آن
    حتی خــدا باشد! رقاصی ولواط مفعولی ومخنث

    هرکس که تابعت شدهم مبتلا باشد یکباره خر شداعلم نک
    رهبری معظم
    آوخ که کشور جم اینسان فنا باشد

    قرآن وفقه وعصمت شد بی بها وقیمت بطلان وکذب تزویربس های وها
    باشد مشتی سپاه شیطان جمعی بسیج سفیان درسجده های ایشان لات وعزا باشد اوباش وبی نشان شد جاسوس اطلاعات درراس کشور ما خـــر
    رهـنما باشد

    مجلس
    بسی ذلیل است چون هردنی وکیل است
    زآن رو دراین طویله عیب و عما باشد

    زنباره ای رمال عصیان گری بداقبال

    آدمکشی قتال راس قضاء باشد

    آخوند
    بود ستمکارگه یاغی هست وگه هار با خوی کژدم ومار چون اژدها باشد

    بی
    غیرت است وبی عار پرحیله است ومکار

    در بی حیـــایی بدتراز سنگ پا باشد

    گه
    هارو پرخروش است همچون ددووحوش است یاآنکه خودفروش است یا شرفزا
    باشد آخوند
    جاه طلب چون کفتار جیفه خوار است

    رجس و خلا باشد دربطن خوک سانش

    رهبربود
    بدآیین زین روست آفت دین

    با دعوی ولایت تخم زنا باشد معلول و دست شکسته معیوب وفکر بسته
    از راه حق گسسته آدم نما باشد

    چون
    خایه هازملت از بیخ وبن کشیده
    دیـــن را دهن
    بـفـریـاد اوج سمـا باشد

    بادا
    زما بادی بر فقه و اجتهادت برکام هرزه ای تو چون ژاژخا
    باشد آنکس به دل ورا بد،دین درست وایمان بی شک
    ورا در آخر حسن جزاباشد آن کوسه ی پتیره دستار بند تیره فـــــرهنگ وفکرتارش زرق وریا باشد آخرتراچه سنخی است باآل عصمت دین

    ازچه فضولی ات
    با آل عبا باشد نی
    گشته بهره ات ازعلم لدن و غیبت

    وین ادعا ترااز
    دون و دغا باشد

    ازدین
    دگرچه گویی آنگه که بندی تو

    وی را تجاوزوعنف اندر
    قفا باشد

    عدل
    علی(ع) همین است مردم نوازی این است

    قتل اسیرکی درکیش
    خدا باشد

    نیش سپاه کژدم بر جان ومال مردم

    پیوسته در شباروز چون
    اژدها باشد

    آن
    گنج نفت وگاز این مردم ستمکش

    تا چند ای ستمگر حیف
    وهبا باشد

    اخذ
    خرا ج هرسو با عشرو راهگیری

    بی آنکه اززبانی چون چرا باشد

    آیا
    تمام این دین در چادر وحجاب است

    یا دردروغ وتزویر یا که
    ریا باشد

    دین
    نی ریش وپشم است مارابه چهره چشم است

    این خدعه ها ونیرنگ نی لا یری باشد دزداست موافق دین از ریشه قاتل
    دین
    بر این نظام فاسد چون متکا باشد

    ظاهر
    پشم وریش است باطن چو زهر نیش است

    دستان گاوریش است دایم
    دعا باشد

    شیعه
    کش بی دین لبنان وبا فلسطین

    ازچت چو جان شیرین اندر قبا باشد ؟ این سیستم قتال شصت و هفت در سال

    زامرولی دجال ضد خدا باشد

    با این صفت دهی چون برما درس اخلاق

    ای بی هنرسراپات صدها
    خطا باشد

    برلب
    رساندی جان ایران دربلا را

    آتش ترا زنفرین اندرقبا باشد

    یا جمله درفرارند یا آنکه دین گریزند

    خیل
    جوان کشور درابتلا باشد

    ادبارازنکاح هست اقبال بر سفاح هست

    گویی چنان مباح هست هر جا زنا باشد

    این
    سان رژیم منحوس وارونه کیش و معکوس

    حامی چین و گه روس دیگر
    کجا باشد

    زندان
    شکنجه گاه هست زندانی بی گناه هست

    حال وطن تباه هست از
    بس جفا باشد

    هرروز
    دار اعدام بر پا کند ز آنام

    فرعون را مگرکام تا جان فزا باشد

    جمعی به حال فرقت گویی است دورفترت با هم به رزم و نقمت
    دایم غزاباشد

    ابریق
    دزد محکوم، شاه دزد را اما

    ازمرزکشورما بار
    طلا باشد

    بس کاتب و شاعرلب دوختند و کشتند

    چون مستبد باغی
    صدروبه پاباشد کردارچون تتاران رفتار چون انیران

    گوحرمله با شمردر
    کربلا باشد