۵۰ هزار مزدورآخوند مشهدی و حزب الله لبنان در خدمت بشار اسد در کشتار مردم سوریه ۲

شیشه عمر حیات روضه خوان مشهدی کجاست؟

بی تردید رشته حیات روضه خوان مشهدی در گرو بقای بشار اسد است. بشار اسد پل ارتباطی است میان مزدوران ولایت فقیه با حزب الله لبنان جنایتکار، و برنامه ریزی کارهای تروریستی مشترک آنان. از سوی دیگر، رژیم توطئه گر ایران که با همه جهانیان سر جنگ دارد در میان کشورهای عرب گرداگرد ایران کمترین وجه و آبرویی نداشته و مورد نفرت آنان است. بنا براین، اکنون که در حال غرق شدن است، به تنها بوته پوسیده ای بنام بشار اسد که در کنار خود می یابد چسبیده است.

قاسم سلیمانی، مزدور شماره یک آخوند مشهدی، رئیس شاخه قدس سپاه پاسداران که در عراق و سوریه جنایت ها به پا کرد، و سرانجام خود به قتل رسید. از  پیکر این هیولای ضد ایرانی و تازی مسلک در  ایران به عنوان "شهید"  استقابل و به گور سپرده شد.

قاسم سلیمانی، مزدور شماره یک آخوند مشهدی، رئیس شاخه قدس سپاه پاسداران که در عراق و سوریه جنایت ها به پا کرد، و سرانجام خود به قتل رسید. از پیکر این هیولای ضد ایرانی و تازی مسلک در ایران به عنوان “شهید” استقبال و به گور سپرده شد.

همکاری رژیم ایران و حزب الله در کشتار مردم سوریه

روزنامه گاردین لندن در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۳ (۲۵ اسفند ۱۳۹۱) خود از همکاری میان مالی و نظامی رژیم ایران و حزب الله لبنان در همکاری با بشار اسد و کشتار مردم بیگناه سوریه خبر می دهد. با این همکاری،۵۰ هزار مزدور آدمکش در خدمت بشار اسد در امدند تا آخرین تلاش را با جنایات خود از فروکش و سرنگونی قصاب دمشق جلوگیری کنند.

برنامه این همکاری آننست که شمار این گروه تروریستی به ۱۰۰،۰۰۰ نفر برسد. از دو سال پیش تا کنون نیز گروه زیادی از سپاه قدس به آموزش دادن ارتش سوریه و جنگیدن با انقلابیون سوریه شرکت داشته اند. یکی از کسانی که از مدتی پیش به سرپرستی گروههای کشتار گر ایرانی گمارده شده بود، قاسم سلیمانی رئیس سپاه قدس است که از چند سال پیش در نا آرامی های عراق و کشتار آمریکایی ها شرکت داشته، که به تازگی در سوریه کشته شد.

به یکی از شهر زیبای سوریه خوش آمدید. هنر دست بشار اسد و همکار عزیزش روضه خوان مشهدی را از نزدیک مشاهده کرد. اگر ملت ایران به تک روی، بی خیالی، خودخواهی، و یا ترس خود ادامه دهد، همین برنامه را ملای مشهدی به زودی در ایران برای ما پیاده خواهد کرد. بی خیال بمانید، تا به آن روز برسیم!.

به یکی از شهرهای زیبای سوریه خوش آمدید. هنر دست بشار اسد و همکار عزیزش روضه خوان مشهدی را از نزدیک مشاهده کنید. اگر ملت ایران به تک روی، بی خیالی، خودخواهی، و یا ترس خود ادامه دهد، همین برنامه را ملای مشهدی به زودی در ایران برای ما پیاده خواهد کرد. بی خیال بمانید، تا به آن روز برسیم!.

گزارش جنایت های اسد و آخوند مشهدی

همکاری همه جانبه میان رژیم ایران و رژیم بشار اسد موجب گردیده که تا کنون بیش از ۷۰ هزار نفر کشته شوند و بیش از دو میلیون نفر از خانواده های سوریه ای با ویرانی خانه، شهر، و دهشان، در کشورهای دیگر مانند ترکیه آواره و سرگردان بمانند. در میان این آوارگان، زنان بسیاری هستند که شوهران خود را ازدست داده اند، و شمار زیادی از کودکان خردسال که هیچگونه امکانات رفاهی برای آنان نیست، در میان آنان دیده می شوند. گفته می شود که شمار این آوارگان در جریان سال ۲۰۱۳ به سه میلیون می رسد که هم اکنون خود یک فاجعه بین المللی است.

در این ویدیو همکاری مزدوران خامنه ای با سپاه بشار اسد در کشتار مردم و ویرانی سوریه دیده می شود.
قاسم سلیمانی جنایتکار مزدور آخوند مشهدی که چندین سال نظم و آرامش عراق را به هم زده بود، چندی پیش برای کمک به نجات بشار اسد ماههایی را در سوریه گذراند که در آنجا کشته شد.

اسلحه شیمیایی و موشک های پرتابی

هم اکنون بشار اسد در سرکوبی مبارزین، بمب های خوشه ای به کار برده است که بسیار خطرناک و مصیبت آفرین است. زیرا  هریک از خوشه های این بمب  می تواند گوشه و منطقه ای را به آتش کشد، انسان ها را نابود ساخته و ویران سازد. در ضمن، خوشه های منفجر نشده می تواند بعدها در برخورد با رهگذران و یا هرچیز دیگر منفجر شده، و  ناحیه دور خود را ویران سازد. نکته دیگری که مورد توجه و کنجکاوی غرب و همچنین اسراییل قرار می گیرد،

استفاده بشار اسد از پرتاب موشک هایی به سوی هواپیما و کشتی های کشورهای مجاور و به کاربردن اسلحه شیمیایی علیه جنگ جویان انقلابی و مردم عادی موجب نگرانی غرب و اسراییل است. پرتاب چنین موشک ها و حتی به کاربردن بمب های خوشه ای، خط قرمزی است که دولت های غرب در جلو رژیم بشار اسد کشیده است.  در این باره، اسراییل آماده است که چنانچه چنین اقدامی از سوی بشار اسد صورت گیرد، به روشی پاسخگوی آن باشد.

این ها، شماری از جنایتکاران در منطقه خاورمیانه اند که باید در دادگاههای بین المللی محاکمه شده و به مجازات برسند.

این ها، شماری از جنایتکاران در منطقه خاورمیانه اند که باید در دادگاههای بین المللی محاکمه شده و به مجازات برسند.

وضعیت نظامی بشار اسد

گفته می شود که از ۲۲۰،۰۰۰ ارتش بشار اسد به تنها ۵۰،۰۰۰ نفر آنان می توان در حال حاضر اعتماد داشت و روز به روز از شمار همبستگان و افراد زیر نفوذ رژیم سوریه کاسته می شود. انستیتوی مطالعات جنگ در واشنگتن شمار افراد در خدمت ارتش سوریه را ۶۵،۰۰۰ نفر می داند. از این تعداد نیز روز به روز کاسته می شود.

کمک های نظامی غرب به انقلابیون سوریه

دولت انگلیس و فرانسه تصمیم گرفتند که به مبارزان علیه بشار اسد کمک نظامی کنند و سلاح های گوناگونی در اختیار آنان گذارند که بتوانند از بمباران مواضع آنان از سوی رژیم سوریه جلوگیری شود. این برنامه ریزی، تا کنون با مخالفت دیگر کشورهای اروپایی مانند آلمان و هلند و همچنین اسراییل روبرو شده است. آنان بر این باورند که ممکن است از یک سوی جنگ در همه خاورمیانه فراگیر شود و از سوی دیگر، این مهمات به دست گروههای تروریستی مانند حزب الله لبنان، انصار بیت المقدس بیفتد.

این نکته را باید یادآورشد که انگلیس و فرانسه با همکاری یکدیگر با وجود مخالفت کشورهای متحد اروپایی اشان، در براندازی رژیم سرهنگ قذافی و سرکوبی مسلمانان افراطی در مالی در چند ماه گذشته سهم بزرگ و شرکت فعالانه داشته اند. از این روی، که با وجود کشتار روز افزون در سوریه، می توان پیش بینی کرد که این دو کشور تصمیم اجرای کمک های نظامی خود به مبارزان سوریه ای را عملی سازند.

گروهی از آوارگان سوریه در کشورهای مجاور دیده می شوند. میان آنان، زنانی که شوهران،  و کودکانی که پدران خود را از دست داده اند، بسیار زیاد است. باید به جان ولی فقیه و شاهکار جنایت های او دعا کرد!.

گروهی از آوارگان سوریه در کشورهای مجاور دیده می شوند. میان آنان، زنانی که شوهران، و کودکانی که پدران خود را از دست داده اند، بسیار است. باید به جان ولی فقیه و شاهکار جنایت های او دعا کرد!

از آنچه که گذشت

بی تردید رشته حیات روضه خوان مشهدی در گرو بقای بشار اسد است. بشار اسد پل ارتباطی است میان مزدوران ولایت فقیه با حزب الله لبنان. از سوی دیگر، رژیم توطئه گر ایران که با همه جهانیان سر جنگ دارد و در حال غرق شدن است، به تنها بوته پوسیده ای بنام بشار اسد که در کنار خود می یابد چسبیده است

در این ویدیو، عملکرد قاسم سلیمانی رئیس سپاه قدس که در تجاوز و بالا رفتن و غارتگری سفارت اانگلستان در تهران  دست داشته و همچنین رهبر همه گونه نا آرامی در عراق و در چند ماه گذشته تا روز مرگش در خدمت آموزش جنایتکاران سوریه بوده دیده می شود.
  • Taboo shekan

    بشار اسد رفتنی هست چون حتی اگر مخالفان پیروز نشوند دیگر بشار اسد میخواهد بر چه کشوری فرمانروایی کند؟مطمئنا هم از نظر اقتصادی هم از نظر سیاسی و در همه ی زمینه ها ناتوان خواهد بود و این رژیم خونخوار ایران هم می داند اگر الان به این درگیری به نفع بشار اسد پایان ندهد خود فرومیپاشد به خاطر بیاورید آخوند مهدی طائب که میگفت سوریه استان ۳۵ ایران می باشد و ارزش آن بیشتر از خوزستان است با این سخنان می توان فهمید که چقدر وجود رزیم بشار اسد برای حیات رژیم ضروری هست

    ولی همواره دیکتاتور شکست میخورد چه بشاراسد باشد چه خون آشام خامنه ای.

  • shahab

    خاک بر سر همه شما ها بکنم که چقدر کودن و احمق هستید.بیچاره ها خودتون دارید تو منجلاب غرق میشید اون وقت سایت زدید برای تحلیل مسائل جهان ما دشمن اسرائیل هستیم و نابودش هم می کنیم شما گوساله ها هم زیاد زر نزنید