ایران، در لب پرتگاه تجزیه، و یا در خطر کودتای نظامی پاسداران ۱

ایران، سرگردان در دریای توفانی و نا آرام

بی گمان، پس از یورش تازیان خون خوار، در هیچ دوره دیگر از تاریخ مانند امروز، کشتی سربوشت ما در دریایی متلاطم و خطرناک، سرگردان و در حال غرق شدن نبوده است. ایران، در صحنه بین المللی در شرایط کنونی دوست و پشتیبانی ندارد. دوستی و حمایت چند کشور کوچک و ناچیزی مانند ونزوئلا، لبنان، کشورهای قبیله ای و گمنام آفریقا، سوای سودجویی آنان چیز دیگری نیست. از این چند که بگذریم، کشورهای دیگر جهان نه تنها با ایران دوستی ندارند، بلکه شماری از آنان در مقام دشمنی و کینه توزی هستند.

احمدی نژاد در ۸ سال گذشته بارها به استان های کشور سفرهای تبلیغاتی پر هو وجنجال پر خرج و پر تجمل بدون هیچگونه نتیجه و برداشتی برای مردم ایران داشته است. سفرهایی که برای هرکدام از چند روز پیش از آن با صرف دهها هزار دلار نیروی انتظامی، سیاهی لشکر، عربده کش، و مزدور جمع کرده ودر مسیر او قرار دادند. این پول های کلان در این ۸ سال از کیسه کی بیرون آمده، از جیب احمدی نژاد، و یا کیسه ملت دربند؟

احمدی نژاد در ۸ سال گذشته بارها به استان های کشور سفرهای تبلیغاتی پر هو وجنجال پر خرج و پر تجمل بدون هیچگونه نتیجه و برداشتی برای مردم ایران داشته است. سفرهایی که برای هرکدام از چند روز پیش از آن با صرف دهها هزار دلار نیروی انتظامی، سیاهی لشکر، عربده کش، و مزدور جمع کرده ودر مسیر او قرار دادند. این پول های کلان در این ۸ سال از کیسه کی بیرون آمده، از جیب احمدی نژاد، و یا کیسه ملت دربند؟. بی تردید همانگونه که در عکس دیده می شود، احمدی نژاد هم مانند دیگر افراد رژیم مورد نفرت همگان است.

احمدی نژاد و شریعتمداری دو چهره نامطلوب، دهن گشاد، و ضد مردمی و وبال گردن مردم ایران

احمدی نژاد و شریعتمداری دو چهره نامطلوب، دهن گشاد، و ضد مردمی و وبال گردن مردم ایران

چرا کشورهایی با ایران دشمنی دارند؟

دشمنی وکینه توزی شماری از کشورها، زاییده و به وجود آمده تبلیغات زهرآگین و تحریکات رژیم ضد انسانی ولایت فقیه است. هنگامی که خمینی به قدرت رسید، از آن جا که هیچگونه برنامه سازنده ای نداشت، در همان آغاز با اشغال سفارت آمریکا، بدگویی و انتقاد از آمریکا و اسرائیل، کشورهای باختری و اسرائیل را با ایران دشمن و یا به سرنوشت ایران، بی تفاوت و بی اعتناء کرد. این کار موجب گردید که بسیاری از مردم ناآگاه ایران که از وابستگی رژیم گذشته به آمریکا دلخوش نبودند، به دور او جمع شوند و رژیم او ثابت و پابرجا بماند.

محمد علی جعفری رئیس جنایتکار سپاه که بی تردید می تواند نقشه کودتای نظامی با همکاری احمدی نژاد در سر داشته باشد.

محمد علی جعفری رئیس جنایتکار سپاه که بی تردید می تواند نقشه کودتای نظامی با همکاری احمدی نژاد در سر داشته باشد.

از سوی دیگر، خمینی می خواست حکومت اسلامی را گسترش داده و آن را جهانی کند. هدف او نخست گرفتن و تصرف عراق، سپس دست یافتن به ثروت بادآورده و عظیم عربستان، و برای رسیدن به فلسطین، روبرویی با اسرائیل، و ریختن مردم آن به دریا بود. بر اساس این افکار مالیخولیایی، به دشنام دادن علیه صدام پرداخت و او را جنایتکار و مزدور غرب دانست. صدام هم که یک عرب ضد ایرانی بود، هنگامی که این تحریکات را می دید و بیم آن داشت اکثریت شیعه عراق تحریک شده به وسیله خمینی بپاخیزند و او را سرنگون کنند، به کمک دولت های غرب که دل خوشی با خمینی نداشتند، به ایران یورش آورد.

کارهای تروریستی رژیم اسلامی

با بالارفتن از دیوار و غارت اموال سفارت بریتانیا، اعدام زهرا کاظمی گزارشگر تبعه کانادا، بمب گذاری در آرژانتین، لبنان، هند، تایلند، گرجستان، اران (آذربایجان)، بدگویی و دشنام به زمامداران عربستان و کشورهای عربی، دستگیری و بازداشت اتباع خارجی در ایران، بدگویی از محمد مرسی، تبلیغات شیعه گری در جهان، رفتار خشونت بار و زجر و آزار دیگر باوران، نامیدن خامنه ای به عنوان ولی امر مسلمانان جهان، دشمنی و کینه توزی جهانی به سوی ما و مملکتمان جلب شده است. به گفته ای، ما در اقیانوسی پهناور پرتلاطم، بر روی قایقی بی دفاع سرگردان مانده ایم.

بالا رفتن از سفارت بریتانیا در تهران، غارتگری، ویرانی و کارهای تروریستی دیگر، از هویت و شناسنامه واقعی این رژیم است که در این سه دهه همواره ادامه داشته است. پیامد هر کار تروریستی بدنامی برای ملت ایران در تاریخ جهان، و واکنش های تند آنان خواهد بود. در هر جنایت و کار تروریستی رژیم، دود آن به چشم مردم ایران می رود، و به حساب آنان نوشته می شود.
ایران، زیر چکمه سپاه پاسداران- با وجود لات و آدم کش هایی مانند محمد علی جعفری، و افرادی مانند قاسم سلیمانی که در   بکشتن مردم سوریه با بشار اسد همراه و همکار بود، آیا آینده روشنی در انتظار مردم ایران خواهد بود؟.

ایران، زیر چکمه سپاه پاسداران- با وجود لات و آدم کش هایی مانند محمد علی جعفری، و افرادی مانند قاسم سلیمانی که در کشتن مردم سوریه با بشار اسد همراه و همکار بود، آیا آینده روشنی در انتظار مردم ایران خواهد بود؟.

پیامد جنگ میان خامنه ای و احمدی نژاد

روضه خوان ۵ تومانی تصور می کرد که احمدی نژاد یک نوکر بی دست و پا، و تسلیم در برابر خواسته های او است. غافل از آن که این پاسدار تیر خلاص زن، مارمولکی است که به گروهی از پاسداران وابسته است، و از آنان همواره حمایت و پشتیبانی می بیند. تا آنجا که شماری از نمایندگان مجلس آخوندی از سوی پاسداران منصوب شده، و از باند احمدی نژاد می باشند. پاسدارانی که اقتصاد، تکنولوژی، کشاورزی، جنگل، راه، صنایع نظامی، واردات و صادرات، وسائل ارتباطی، مانند بیسیم، اینترنت، فاکس، پست، زندان ها، دستگاه قضایی، و می توان گفت که همه چیز مملکت را در دست دارند.

نقشه های زیرکانه احمدی نژاد

از چند سال گذشته، احمدی نژاد با دانه پاشی و رشوه دادن به روش های گوناگون، توانسته گروه زیادی از جوانان، به ویژه کارگران را طرفدار خود سازد. اشتباهات و کارهای ضد میهنی هم که احمدی نژاد تا کنون در این ۸ ساله انجام داده، بر خرافات افزوده، و ۸ بار با هزینه بالا گروهی از بستگان و دوستان خود را با تشریفات زیاد به نیویورک برده و مصاحبه های مطبوعاتی ترتیب داده است،  همگی به حساب ملای روضه خوان تمام می شود. بنابراین، ملای مشهدی و آخوندهای دیگر، در برابر باند احمدی نژاد دست بسته و خلع سلاح می باشند.

احمدی نژاد، هنرپیشه و دلقک هزر رنگ- یک جا مسلمان است و دست دادن را حرام می داند، در جای دیگر زنی را در آغوش خود می گیرد!.با این شرایط هنگامی که احمدی نژاد می گوید "زنده باد بهار" به دنبال کودتایی است مانند بهار عربی تا در قدرت بماند، و هم پالکی های خود را نیز به کار گمارد. اینجاست که ملای مشهدی ناچار است، در انتصاب ریاست جمهوری خرداد ۱۳۹۱، کوتاه بیاید، و کاندیداهای احمدی نژاد را نیز بپذیرد. در چنین شرایطی، مردم که از آخوند نفرت دارند، روی به باند احمدی نژاد می آورند. همانگونه که در انتخاب محمد خاتمی اتفاق افتاد. در غیر اینصورت، باید انتظار داشت که پاسداران با کودتایی آخوندهای رژیم را کنار زده، و خود دیکتاتوری نظامی فاشیستی به وجود آورند.پیامد ماندن خامنه ای بر سر قدرتچنانچه باند احمدی نژاد با آخوندهای سلطه طلب رژیم سرشاخ نشود، و روضه خوان مشهدی همچنان بر سر کار بماند، با ورشکست اقتصادی کنونی، کشمکش و اختلاف میان گروههای مختلف، دشمنی همسایگان عرب ایران، دشمنی ترکیه و اسرائیل با این رژیم، دشمنی دولت آینده سوریه با ایران و همدستی آن با دولت های دیگر مخالف، امکان حمله نظامی از سوی اسرائیل و با همکاری دولت های غربی، و در نهایت تجزیه ایران زیاد خواهد

احمدی نژاد، هنرپیشه و دلقک هزار رنگ- یک جا مسلمان است و دست دادن را حرام می داند، در جای دیگر زنی را در آغوش خود می گیرد!.با این شرایط هنگامی که احمدی نژاد می گوید “زنده باد بهار” به دنبال کودتایی است مانند بهار عربی تا در قدرت بماند، و هم پالکی های خود را نیز به کار گمارد. اینجاست که ملای مشهدی ناچار است، در انتصاب ریاست جمهوری خرداد ۱۳۹۱، کوتاه بیاید، و کاندیداهای احمدی نژاد را نیز بپذیرد. در چنین شرایطی، مردم که از آخوند نفرت دارند، روی به باند احمدی نژاد می آورند. همانگونه که در انتخاب محمد خاتمی اتفاق افتاد. در غیر اینصورت، باید انتظار داشت که پاسداران با کودتایی آخوندهای رژیم را کنار زده، و خود دیکتاتوری نظامی فاشیستی به وجود آورند.پیامد ماندن خامنه ای بر سر قدرت چنانچه باند احمدی نژاد با آخوندهای سلطه طلب رژیم سرشاخ نشود، و روضه خوان مشهدی همچنان بر سر کار بماند، با ورشکست اقتصادی کنونی، کشمکش و اختلاف میان گروههای مختلف، دشمنی همسایگان عرب ایران، دشمنی ترکیه و اسرائیل با این رژیم، دشمنی دولت آینده سوریه با ایران و همدستی آن با دولت های دیگر مخالف، امکان حمله نظامی از سوی اسرائیل و با همکاری دولت های غربی، و در نهایت تجزیه ایران زیاد خواهد

احمدی نژاد چهره نا مطلوبی که بیرون از ایران او دلقک، لات و متجاوز، و دهان گشاد بی نمطق به شمار می آورند.

احمدی نژاد چهره نا مطلوبی که بیرون از ایران او دلقک، لات و متجاوز، و دهان گشاد بی نمطق به شمار می آورند.

  • Taboo shekan

    کودتای نظامی توسط باند احمدی نژاد