دخالت در زندگی خصوصی ؛کتک خوردن از مردم بخاطر این دخالت ۰

خود فروش کیست؟

فیلم فارسی “سازش ” با شرکت بهروز وثوقی یادتان هست؟. مردان و زنان به ظاهر با وفا و جانماز آب کش  که در زندگی  همه دخالت می کنند ،بی آن که خود پاک و بی گناه باشند. امروز فاحشه هایی در لباس ریا که مردش  با ریش و زنش با چادر در خیابان به بهانه  امر به معروف مردم را بازداشت می کنند کم نیستند. اینها همانند “فیلم سازش” فقط از روی عقده های درونی بظاهر مخالف فحشا هستند اما پا بدهد به هر فسادی تن می دهند.اینها روح و جسم خود را به اهریمن فروخته اند.

آکله خانمی عاشق بی قرار آخوند ۵ تومانی است و منتظر است تا او را در نمایشگاه ببیند. الحق والانصاف که میمون سراغ میمون می گردد.

داستان شمسی کماندو و کتک خوردنش از مردم

سالهاست که مداخله مکرر پلیس و عوامل بسیج و لباس شخصی در حریم خصوصی مردم و آزار واذیت سازمان یافته زنان و دختران به بهانه مبارزه با بدحجابی و گسترش فرهنگ “عفاف و حجاب”، به یکی از وظایف اصلی پلیس و عوامل حکومتی در سطح شهر تبدیل شده و هر از گاهی هم منجر به بروز واکنش هایی از سوی مردم می شود. به ویژه در این روزها از سال که دمای هوا با احتساب پوشش اجباری برای زنان به بیش از ۵۰ درجه می رسد و سلامتی جسمی و روحی آنان را شدیدا تهدید می کند.

این ویدیو در گیری مردم با پلیس فاشیستی گشت ارشاد و فراری دادن آنها در شرق تهران

در آخرین نمونه از واکنش مردم، آنطور که رسانه های حکومت مدعی شده اند، یک زن بسیجی در حوالی پونک به خانمی که به تشخیص او حجاب مناسبی نداشته، توهین و تعرض زبانی می کند. این خانم که به گفته شاهدان پوشش نامناسبی هم نداشته، با ابراز کلافگی از دمای هوا و پوشش اجباری با بسیجی مزبور درگیر می شود و عاقبت به وی حمله می کند و آنطور که شاهدان گفته اند، “درس خوبی به او می دهد”. فرمانده نیروی انتظامی جزئیات بیشتری از حوادث روی داده را مطرح کرده و گفته این زنان بسیجی تلاش داشته اند زنانی را که از نظر آنان “بی حجاب” بوده اندبازداشت کنند و در پی این اقدام بوده است که با واکنش مردم رو برو شده اند.

این تصویر یک زن بسیجی و یا به گفته دیگر یک شمسی کماندو، خائن به ملت و زن ستیز است که در حوالی پونک تهران به یک بانوی محترمی در مورد پوشش وی خرده می گیرد و رفتارش آنچنان وقیحانه و گستاخانه بوده که آن بانوی اهانت شده با بسیجی ضد ایرانی گلاویز می شود و بسیجی را این چنین آش و لاش می کند. خوشبختانه زنان تهران یاد گرفته اند که در رودررویی با این جانوران، از خود دفاع کنند و در صورت نیاز درسی بدانان دهند.

این تصویر یک زن بسیجی و یا به گفته دیگر یک شمسی کماندو، خائن به ملت و زن ستیز است که در حوالی پونک تهران به یک بانوی محترمی در مورد پوشش وی خرده می گیرد و رفتارش آنچنان وقیحانه و گستاخانه بوده که آن بانوی اهانت شده با بسیجی ضد ایرانی گلاویز می شود و بسیجی را این چنین آش و لاش می کند. خوشبختانه زنان تهران یاد گرفته اند که در رودررویی با این جانوران، از خود دفاع کنند و در صورت نیاز درسی بدانان دهند.

لباس در هوای ۴۵ درجه

دهه شست  دوره ای بود که به بهانه جنگ دیکتاتوری حاکم شد. هنر ها از رقص و موسیقی  گرفته تا نمایش و سینما و شعر  زیر فشار ارتجاع سیاه به فراموشی سپرده شد.در آن ژمان پوشش آستین کوتاه برای مردان هم ممنوع شد ،چه برسد به زنان.جوانان امروز اما آگاهترند و بهتر می دانند که اسلام و جمهوری اسلامی کشک است ! آنها می دانند که شعار “ما شما را به معنویت می رسانیم ” خمینی دروغی بیش نبود. پس گشت جندالله کمیته که امروز “گشت ارشاد” نام گرفته یک سر کاری برای مردم است. چگونه کسانی که خود دزدند؛ بیکاره اند؛ فاسدند؛ می توانند به ما حکم کنند چه بپوشیم و چه نپوشیم؟. در هوای ۴۵ درجه امروز لباس مردم چه باید باشد؟.

برای آن که به باطن و سرشت کثیف و زنبارگی این رژیم و میزان ناپاکی آنان که برای تهذیب اخلاق بانوان گشت ارشاد درست کرده اند، به این ویدیو نگاه  کنید که چگونه رئیس حوزه علمیه و پسر امام جمعه ورامین حجت الاسلام سید مهدی محمودی به دختری تجاوز کرده، و هنوز هم با افتخار و بدون هیچ‌گونه شرمندگی ریاست حوزه را بر عهده دارد . این گفتگو با دختری صورت گرفته است که این حاج آقا با او روبه رو شده است و جزئیات تجاوز و مکان آن (یکی از اتاق‌های حوزه علمیه ورامین) در آن قید شده است.

حسادت و خفت . سیاه پوش سیاه اندیش

شایسته نیست کسی را بدلیل زشتی ظاهر مسخره کنیم، چون او نقشی در این مساله نداشته است، ولی چه کنیم که زشت ترین صورتهای ممکن را می توان در میان خواهر کماندو ها یافت. بجای آرایش و ایجاد چهره برازنده یک بانوی ایرانی، چهره ای  زشت با لباسی سیاه چون ابلیس بخود می گیرند. این زشتی ظاهری را با درون زشت تر کنار هم بگذارید! حسود و عقده ای و خشن! “اگر صورت زیبا کار تو نیست، سیرت زیبا که کار توست ای زشت روی سیاه اندیش “!

این ویدیو را ببینید تا با جنایت های رژیم اسلامی علیه زنان کمی آشنا شوید. جنایتی که حتی در قبایل وحشی هم دیده نمی شود. این ویدیو  در حقیقت گزارش کاملی است از فعالیت فاطمه کماندوها، بنام گشت ارشاد که زندگی را بر مردم ایران تنگ کرده اند و روزگار آنان را به جهنمی تبدیل کرده است.

مردم از هنر و خوش لباسی لذت می برند ، اما ارتجاع سیاه سی سال است می خواهد پشم بز سیاه به تن  مردم کند. غافل از این که عرب ژمان محمّد دو تا سه رنگ در لباس داشت،  فقط بدین دلیل که پوشاک رنگی از ایران و روم به آنها می رسید و بسیار گران بود. زن امروز نباید پوشش عرب ۱۴۰۰ سال پیش را بپوشد و مردم این را از رژیم بهتر فهمیده اند و به دفاع از زن مورد حمله بسیج در آمدند.
فرمانده نیروی انتظامی جزئیات بیشتری از حوادث روی داده را مطرح کرده و گفته این زنان بسیجی تلاش داشته اند زنانی را که از نظر آنان “بی حجاب” بوده اند بازداشت کنند و در پی این اقدام بوده است که با واکنش مردم رو برو شده اند.این خفتی برای بسیج است که مردم داوری کردند و رای به مجازات فاطی کماندو در همان جا را دادند.

معروف چیست؟ امر به معروف چیست؟

معروف واژه عربی است  به معنای شناخته شده و در اینجا به معنی مقبول عرف عامه مردم است. از نظر دنیای امروز امر کردن افراد به معروف طبق سنت رژیم اسلامی،چیزی جز دخالت در زندگی خصوصی مردم نیست.در رژیمی که هزاران  فساد مالی و خیانت و انواع جنایت رخ می دهد ، بزرگترین امر به معروف ،امر به سرنگونی آن است!

ویدیویی از دروغ پردازی و شارلاتانی خمینی در پاریس که موجب گمراهی مردم شد

بن مایه ها

روز آن لاین :۲ مرداد ۱۳۹۲

تسنیم :۱ مرداد ۱۳۹۲