سرنگونی هواپیما در لاکربی اسکاتلند و انگشت اتهام به سوی رژیم ایران ۲

انفجار هواپیمای مسافربری

در تاریخ ۲۱ دسامبر ۱۹۸۸، هواپیمای مسافربری پان آمریکن در پرواز شماره ۱۰۳ خود در مسیر فرانکفورت، لندن، نیویورک و دیترویت در حوالی لاکربی اسکاتلند Lockerbie, Scotland به دلیل بمب گذاری، منفجر شد. همه ۲۴۳ سرنشین، و ۱۶ تن از کارکنان هواپیما و همچنین ۱۱ نفر در سطح زمین با ریزش تکه پاره های هواپیما برسرشان، کشته شدند. پس از سه سال بررسی های گوناگون، رژیم لیبی مورد اتهام قرار گرفت. کارشناسان بررسی انفجار هواپیما این چنین برداشت کردند که سرهنگ قذافی به تلافی بمباران پیشین آمریکا و کشته شدن فرزند فرزندش، اقدام به این جنایت کرده است.

جایی از لاکربی که لاشه هواپیمای پان آمریکن در آن سقوط کرده و اطراف خود را به آتش کشیده است. لاشه هواپیما پس از سقوط در لاکربی. آیا جنایتی ازاین بالاتر می توان یافت که با بمب گذاری در یک هواپیمای مسافربری صدها خانواده را به سوگ نشانده است؟!

جایی از لاکربی که لاشه هواپیمای پان آمریکن در آن سقوط کرده و اطراف خود را به آتش کشیده است. لاشه هواپیما پس از سقوط در لاکربی. آیا جنایتی ازاین بالاتر می توان یافت که با بمب گذاری در یک هواپیمای مسافربری صدها خانواده را در سوگ و ماتم نشانده است؟!

روزنامه تلگراف چه می گوید؟

روزنامه تلگراف The Telegraph در شماره چهارشنبه ۱۲ مارس برابر ۲۱ اسفند ۹۲ گزارشی متفاوت در این زمینه دارد. بر اساس این نگارش، بمبگذاری در هواپیمای در مسیر لاکربی به دستور خمینی و با همکاری گروههای تروریستی مستقر در سوریه انجام شده است. این موضوع به تازگی از سوی ابوالقاسم مصباحی پناهنده سیاسی در آلمان ادعا شده است. آقای مصباحی از افراد و گروههای تروریستی نام می برد که به دستور خمینی به جبران و تلافی سرنگونی هواپیمای ایرانی این بمبگذاری را انجام دادند. هواپیمای ایران ار ۶۵۵ که در جولای ۱۹۸۸ اشتباهاً به وسیله نیروهای آمریکا مستقر در خلیج فارس منفجر شد.

تلویزیون الجزیره با توجه به اسناد و مدارکی که آقای  ابوالقاسم مصباحی عضو برجسته پیشین رژیم اسلامی و با بررسی دیگر شواهد و استنادها به این نتیجه می رسد که بمب گذاری و انفجار هواپیمای پان آمریکن نیز یکی دیگر از شاهکارهای جنایت بار آخوندهای ایران است. زیرا تنها آخوند روباه صفت و پلید است که می تواند دست به چنین جنایتی بزند. در اینجا عملکرد زشت و غیر انسانی دولت انگلیس در نادیده گرفتن رل اصلی آخوند در این جنایت و نسبت دادن آن به سرهنگ قذافی موجب هرگونه انتقاد و خرده گیری است. گویا قرار نیست دولت انگلیس دست از ویرانگری و تخریب ایران بردارد و ما را به حال خود گذارد!!.

بازمانده قربانی لاکربی چه می گوید؟

دکتر جیم سوایر Dr Jim Swire که فلورا دختر ۲۳ اش را در این انفجار از دست داد، براین باور است که بی تردید این جنایت بزرگ تنها کار رژیم اسلامی بوده، و فردی بنام مرگانی که تا کمی پی از پایان عمر خود متهم و زندانی بود، بی گناه بوده است. در هرحال، این جنایتی است که پیش بینی می شود از سوی یکی از دو رژیم جنایکتار، قذافی و یا خمینی صورت پذیرفته و شوربختانه اثر منفی و لکه ننگ آن برای همیشه بر روی دو کشور و مردم ایران و لیبی بر جای خواهد ماند.

صحنه ای از محلی در لاکربی که هواپیمای پان آمریکن پس از انفجار در آن سقوط کرده. بر روی خانه و زندگی مردم عادی آن ناحیه.

صحنه ای از محلی در لاکربی که هواپیمای پان آمریکن پس از انفجار  بر روی خانه و زندگی مردم عادی آن ناحیه فرود آمده و مردم ساکن ناحیه را به آتش و خاک و خون کشانده است.

اتهام به قذافی برای آزاد سازی افراد در بند

دکتر سوایر بر این باور است که دولت های آمریکا و انگلیس به دلایل سیاسی، جنایت بزرگ رژیم اسلامی را در منفجر کردن هواپیما نادیده گرفتند و به جای آن سرهنگ قذافی را مورد اتهام قرار دادند. اتهامی که فرزند قذافی همیشه آن را حاشا کرده و اتهام آن را نادرست دانسته است.
تری ویت Terry Waite حامی حقوق بشر فرستاده روبرت رنسی Robert Runcie, رهبر مذهبی انگلیس Archbishop of Canterbury به لبنان در سال ۱۹۸۷ برای آزاد سازی گروگان هایی مانند جان مکارتی John McCarthy بودکه خود وی نیز به خواسته رژیم اسلامی گروگان گرفته شد. پس از چهار سال در گرو تروریست ها بودن، پس از ۵ روز متهم کردن دو لیبیایی در انفجار لوکوبی، تری ویت پس از ۴ سال در گرو بودن، آزاد و به زندگی خود بازگشت و از آن تاریخ تا کنون هیچگونه گفتار و نوشته ای از او شنیده و دیده نشده است.

تری ویت Terry Waite  پیک صلح و دوستی که از سوی کلیسای انگلیس برای آزاد سازی جان مکارتی روزنامه نگار در بند مزدوران رژیم اسلامی در لبنان  فرستاده شده بود و خود به دست آدم ربایان اسلامی دستگیر و ۴ سال در بند بود. تا آن که رژیم اسلامی پس از ایجاد سانحه هواپیمای پان آمریکن در لاکربی، با دولت انگلیس وارد معامله شد. آنها تری ویت را آزاد کردند و به جای رژیم اسلامی ایران، سرهنگ قذافی را مورد ملامت و سوء ظن قرار دادند. در این  معامله ضد انسانی نقش کثیف آخوند به خوبی دیده می شود.

تری ویت Terry Waite پیک صلح و دوستی که از سوی کلیسای انگلیس برای آزاد سازی جان مکارتی روزنامه نگار در بند مزدوران رژیم اسلامی در لبنان فرستاده شده بود و خود به دست آدم ربایان اسلامی دستگیر و ۴ سال در بند بود. تا آن که رژیم اسلامی پس از ایجاد سانحه هواپیمای پان آمریکن در لاکربی، با دولت انگلیس وارد معامله شد. آنها تری ویت را آزاد کردند و به جای رژیم اسلامی ایران، سرهنگ قذافی را مورد ملامت و سوء ظن قرار دادند. در این معامله ضد انسانی نقش کثیف آخوند و سیاست موذیانه انگلیس به خوبی دیده می شود.

از آنچه گفته شد:

روزنامه تلگراف چاپ آمریکا در تاریخ ۲۱ اسفند ۹۲، به استناد گزارش و دلایلی از سوی آقای ابوالقاسم مصباحی پناهنده سیاسی در آلمان، و همچنین گزارش های دکتر جیم سوایر پدر یکی از قربانیان انفجار هواپیمای پان آمریکن در لاکربی اسکاتلند در دسامبر ۱۹۸۸، انگشت چنین جنایت هولناکی که منجر به کشته شدن ۲۷۰ نفر شد  به سوی رژیم اسلامی دراز است.
با دلایل و شواهدی که این دونفر در دست دارند، می توان پیش بینی کرد که این کار به دستور خمینی و همکاری تروریست های مستقر در سوریه انجام شده است.

دولت های انگلیس و آمریکا برای آزادی تری ویت از فرستادگان کلیسای انگلیس که در بند تروریست های لبنان مورد حمایت ایران گرفتار بود، به جای آن که رژیم ایران را مورد بازجویی قراردهند، انگشت اتهام خود را بر روی سرهنگ قذافی گذاشتند و او در در تنگنای تحریم اقتصادی ناچار ساختند تا اتهام را ظاهراً بپذیرد و ۲نفر لیبیایی را مجرم این کار معرفی نماید. پس از نام بردن این دونفر بنام مقصران اصلی، تری ویت خوشحال و خندان از بند آزاد، به کار و زندگی خود پرداخته و تا به امروز کسی سخنی از وی  نشنیده است.

آقای ابوالقاسم مصباحی  Abolghassem Mesbahi  عضو برجسته پیشین رژیم اسلامی که با شجاعت و دلیری میهن پرستی خود را نشان داد و با پناهندگی به آلمان، راز پس پرده جنایت بمبگذاری هواپیمای پان آمریکن را بر ملا ساخت.

آقای ابوالقاسم مصباحی Abolghassem Mesbahi عضو برجسته پیشین رژیم اسلامی که با شجاعت و دلیری میهن پرستی خود را نشان داد و با پناهندگی به آلمان، راز پس پرده جنایت بمبگذاری هواپیمای پان آمریکن را بر ملا ساخت.

  • علی حسن

    بنام خدا
    سلام. مردم مسافر بدبخت چه گناهی کرده اند که باید قربانی ناجنسی دولتها باشند!؟

  • Baran Bahari

    من همیشه این حادثه را انتقام حادثه ی شلیک موشک امریکا به ایرباس ایرانی می دانستم. قذافی مجبور شد برای حفظ رژیمش به پرداخت غرامت راضی شود.