رژیم فعلی دشمن اقتصادی و فرهنگی مردم ایران است ۲

سال دفن زباله های سمی

امسال را سال جهش اقتصادی و فرهنگی نامید. می گویید چه کسی؟ همان که همه ی دنیا را دشمن می خواند در حالیکه دشمن مردم خودش است و خودش و آیت الله خمینی مسئول کشتار هزاران تن از مردم ایران به بهانه های بیهوده بوده و هستند. اما با آن بی سر و سامانی و بی کفایتی قشری رژیم فعلی ،نه تنها امیدی به جهش اقتصادی و فرهنگی نیست، بلکه اگر مردم ایران براستی بدنبال جهش اقتصادی و فرهنگی باشند، در آغاز باید دودمان رژیم اسلامی را بباد بدهند.

این رژیم همانند زباله های سمی است که حتی اگر دفن شوند ،باز هم نیاز به محافظت و نشت یابی دارند . نشتی زباله های این رژیم را می توان در سوریه ،عراق و لبنان و بحرین دید.سیاست دوگانه و خائنانه ی ایران در قبال سوریه و بحرین نشان داد که رژیم ایران “انسان” برایش مهم نیست و تنها منافع “دولت شیعی” برایش مهم است. بیایید امسال سعی کنیم زباله هایمان را دفن کنیم!

(مردم ایران باید روزی این زباله ی سمی را دفن کنند.حتی اگر لبخند بزند!)

(مردم ایران باید روزی این زباله ی سمی را دفن کنند.حتی اگر لبخند بزند!)

رژیم اسلامی و نوکری روسیه

همانطور که بارها و بارها گفته شد ، رژیم ایران یک سیستم فاسد است بر مبنای سیستم دولتهای وابسته به روسیه و بلوک شرق. به گفته دیگر، رژیم کنونی از بازمانده های توده ای است که به دستور و خواست کرملین در ایران دیکتاتوری فاشیستی مذهبی را عرضه نمودند. اگرچه  ندای “اسلام و تشیع”  این رژیم بالاست ولی همگام با روسیه پیش رفته است . مشابه آن حزب بعث سوریه و عراق بودند و لیبی قذافی هم وابستگی  به روسیه اش بر کسی پوشیده نیست. تنها این نمونه را می زنم ، شاید کوران و کران در ایران بیدار شوند:

در دهه ۹۰ میلادی، مسلمانان چچن برای استقلال تلاش می کردند و روسیه با شدت و مشت آهنین هزاران چچنی را قتل عام و آواره کرد. دولتهای مختلف این اقدام روسیه را محکوم کردند ولی این جنایت روسیه در سایه ی ماجرای بوسنی و یوگوسلاوی قرار گرفت و دنیا آنچنان که باید بدان نپرداخت. اما رژیم مثلا اسلامی ایران که چیزی جز نوکر روسیه نیست ،این اقدام روسیه را محکوم نکرده و در برابر آن سکوت کرد، گویی که مسلمان مظلوم تنها در فلسطین است و لبنان !گویا خون چچنی مسلمان برای رژیم رنگی نداشت!
حمله وحشیانه روسیه به گرجستان و کشتار مردم آن و همچنین تجاوز و اشغال کریمه بخشی از کشور مستقل اوکراین، از دیدگاه رژیم ضد بشری ولایت فقیه موجه است و همه آنها در سکوت ماند و خبر آنها در جایی درز نکرد.

اقتصاد دولتی و دستوری (کمونیستی)

اقتصاد یک علم است. بارها گفتیم که با فرمان ملوکانه نمی توان قیمتها را ثابت کرد.نظم و سلامت یک اقتصاد می تواند به پیشرفت منجر شود و بی نظمی و فساد درون اقتصاد سبب سقوط  می شود .  با یک بررسی ساده در آمار ۵۰ سال گذشته هر کسی متوجه می شود که اقتصاد ایران از ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۳ یک سقوط و بی نظمی بی نظیر داشته است. از اوگاندا و سومالی و اتیوپی که بگذریم ایران در رده ی چهارم “بد ترین و بی ارزش ترین پول ملی” قرار دارد.( به این معنا که امنیت برای پس انداز پول ایرانی وجود ندارد)

(این فرتور گوشه هایی از فقر و فلاکت در ایران را به تصویر می کشد... چهار دهه رژیم اسلامی و دستاوردش. براستی بزرگترین جهش اقتصادی در ایران ،براندازی آن نیست؟)

(این فرتور گوشه هایی از فقر و فلاکت در ایران را به تصویر می کشد… چهار دهه رژیم اسلامی و دستاوردش. براستی بزرگترین جهش اقتصادی در ایران ،براندازی آن نیست؟)

 

تورم یک مالیات پنهان و یک دزدی از جیب ملت است

۱)-  ایجاد تورم عمدی.نوشتن بودجه و دخل و خرج شرایط و الزاماتی دارد که پس از انقلاب رعایت نشد. در ایران بودجه لاشه ی گوشتی است که در مجلس برای تقسیمش دعوا می شود ولی بی نظمی و لا ابالی گری رژیم آنچنان شدید و افسار گسیخته است که ارزش پول ایران در برابر دیگر ارز ها ۵۰۰ برابر کاهش یافته است! بهای مسکن تا ۲۰۰۰ برابر افزایش یافته است. ۲۰۰۰ برابر! یعنی خانه ای که یکسد هزار تومان بوده است،دویست میلیون تومان شده است!

این که جرا ارزش کالایی چون مسکن حتی چهار برابر ارزش ارز افزایش داشته است یکی از شاهکارهای رژیم است . مردم را به هنگام ساخت مسکن آنچنان دچار هزینه می کند که یک سر پناه ساده در یک شهر کوچک به رقم  ۲۰۰ میلیون تومان می رسد.تورم کالاها و خدمات یکی روشهای دولت برای اخذ مالیات پنهان است. فرض کنید ۱۰۰ تومان در بانک دارید. پس از یک سال گویی ۵۰ تومان  دارید و یک سوم از ارزش پول شما (با تورم ۵۰٪) از دست رفته است .این مقدار کسری را شما به دولت مالیات داده اید. بله کاغذی که در دست شما است ارزش خاصی ندارد و این دولت فاسد ایران است که برای سر پوش گذاشتن بر فساد و دزدیهای عمده در ادارات و سازمانها ،کسری بودجه اش را از راه ایجاد تورم و کاهش ارزش پول ملی جبران می نماید.

(رژیم ایران امروز با مشکلات اقتصادی بزرگی دست به گریبان است که بن بستی بنام خامنه ای همواره رهبر آن است!)

و دهها دلیل دیگر می توان آورد که رژیم ایران دشمن اقتصاد است:

۲)-ایجاد ناامنی از طریق صحبتهای تحریک آمیز در منطقه و کاهش سرمایه  گذاری بخاطر ناامنی.

۳)- عدم حمایت از گردشگری و جلوگیری از حضور توریستهای خارجی به بهانه ی اجرای احکام دین اسلام که به بیکار شدن گروه زیادی از جوانان در مشاغل مربوط به صنعت گردشگری انجامید

۴)- ایجاد رانت در رقابت با مردم عادی و جلوگیری از موفقیت مردم مستقل در رقابت نا برابر باخود. در واقع رژیم ایران خود رقیب مردم در اقتصاد است و در این جدال نابرابر سالهاست که اثری از مردم در اقتصاد نیست.

۵)- عدم توجه به الگوهای موفق اقتصادی در دنیا و سرسپردگی به روش فاسد و مندرس روسیه که دلیل بسیاری از مشکلات اقتصاد ایران است.

۶) -و دلایل بسیار دیگری با نامهای خامنه ای، مکارم شیرازی،میر سلیم، رضایی ،لاریجانی و سدها خانواده ی ثروتمند که در راس همه ی امورند و ایران را به میدان چوگان خود بدل ساخته اند. می پرسید توپ این بازی کیست؟ ملت ایران.

چرا رژیم ایران دشمن فرهنگ است؟

بزرگترین ارکان فرهنگ ما هنر ما و دانش است. آنچه فرهنگ است از این دو به گمانم ساخته و شاخ و برگ یافته.هنر خود شاخه های مختلفی دارد .این رژیم با ورودش ،موسیقی را محدود و ممنوع کرد.استعدادهای بزرگ هنری که در ژمان پهلوی اجازه ی بروز و ظهور یافتند پس از ورود خمینی به ایران سرکوب شد.

موسیقی ایرانی که آرام آرام جایگاه سده های دور خود را باز می یافت، ناگهان همان بلای صفویه دوباره برایش پیش آمد. هیچ کس نمی داند که چند نفر از هنرمندان موسیقی و چامه سرای و نویسندگان همان آغاز انقلاب مجبور به ترک میهن شدند. نویسندگان و خبرنگاران که در مجلات و روزنامه ها مطالب می نوشتند،گروه دیگری بودند که از ترس تیر باران ایران را ترک کردند.آزاد نبودن مطبوعات و مهاجرت خبرنگاران و هنرمندان چیزی است که تا امروز ادامه دارد. بی توجهی به فرهنگ ایرانی و میراث گذشتگان و پایفشاری بر میراث عرب این رژیم را به دشمن همیشگی هنر ایرانی بدل کرده است.

(خمینی از بیرون کردن هنرمندان و شکستن قلمها می گوید. او با کوردلی می گوید که باید چوبه های دار را برافراشته می کردیم و قلم نویسندگان را می شکستیم)

نسلها فراموش نکنند

این نسلها که می آیند زیر تبر بی فرهنگی جمهوری اسلامی بوده اند. آنها دیگر شاملو ندارند و نمی زایند. دیگر دکتر فرخزاد ندارند و نمی زایند. دیگر بنان ندارند و نمی زایند. این نسلها که می آیند دیگر آتش نیستند، اما خاکستر هستند. آتشی پنهان که زبانه هایش را از تشتگی جوانان ایرانی به فرهنگ ایرانی می توان دید و شنید. بر ماست که رو در روی این نابرابری اقتصادی کمک کنیم که نسلها زیر فشار فقر ، دچار بی فرهنگی و گسست با پیشینه ی بزرگ خویش نشوند. گرسنگی ،فقر واقعی نیست.  فقر واقعی بی فرهنگی است که البته زاده ی همان گرسنگی است. نسلها می آیند و می روند ولی بر ماست که نام  و روش بزرگان فرهنگ ایران را پایدار نگه داریم و این مبارزه ایست در برابر اهداف تخریبی فرهنگی خمینی و دار و دسته اش که قلمها را شکستند و سرها را بریدند.

  • dyeh

    vay in melateh iranm ke aslan be harfe emam gosh nemeydand bab eghtesad maleh khareh, berin eghtesado az sadre islam yad begrid,bara masal agar kasay kose shotor bezareh cheghadare bayad dyeh bedeh, in akhond khob varedand dar koskeshi bar heyvanat

  • iranbook

    دانلود کتاب لعنت حجاب که اکثر سایت های «مخالف رژیم» از پخش آن خودداری می کنند!

    http://uppit.com/0n1iqkroi0z6/LanatHijab.pdf