سه هموطن به دلیل قاچاق سوخت، سلاخی شدند. پس حکم اختلاس مجتبی خامنه ای چه خواهد بود؟ ۲

اتفاقی ناگوار حاصل از تبعیض و فقر

به گزارش خبرگزاری هرانا درگیری نیروی انتظامی با مردم روستای «کووه» قشم در روز شنبه ۲۱ تیر ماه به مرگ سه نفر و زخمی شدن شش نفر دیگر انجامید. بنا به این گزارش; نیروی انتظامی در جریان کشف سوخت قاچاق در روستای «کووه» سه تن کشته شدند و دست کم شش نفر دیگر در جریان تیراندازی مستقیم نیروی انتظامی به شدت مصدوم شدند.
همچنین شاهدان عینی و عکس ها ی فرستاده شده از این گزارش حاکی از ان است که نیروهای انتظامی یک لنج و حداقل یک ماشین وانت را آتش زده. همچنین مکان های زیادی را با بولدزر خراب کرده اند. همچنین در این خبر ذکر شده که مردم بومی جزیره قشم اکثرا به دلیل فقر و تنگدستی به قاچاق سوخت روی می‌آوردند.

(درگیری پلیس و کشتار 9 تن از هموطنان ما بخاطر قاچاق سوخت... براستی  اگر بستر شغل مناسب را فراهم می کردید، جوانان محروم و آبرومند ، سراغ قاچاق سوخت می رفتند؟)

(درگیری پلیس و کشتار ۹ تن از هموطنان ما بخاطر قاچاق سوخت… براستی  اگر بستر شغل مناسب را فراهم می کردید آیا جوانان محروم و آبرومند ، سراغ قاچاق سوخت می رفتند؟)

داعش و طالبان وطنی

عکس هایی که از صورت سه نفر از روستاییان که دو نفر آنان در گذشته و یک نفر دیگر در این درگیری ها به شدت مجروح شده اند. شاهدی بر قساوت و سنگدلی نیروی انتظامی حکومت اسلامیست. چهره این هموطنان مظلوم و بی پناه به شدت و به طرز بسیار فجیعی از هم دریده شده. گویا دسته ای گرگ وحشی و گرسنه به فجیع ترین شکل ممکن به تکه تکه کردن هم میهنانمان پرداخته است. این عکس ها سندی از عمق توحش حکومتی مذهبی با مردمی است که از سر بیکاری، فقر و بی پناهی به قاچاق چند بشکه سخت پناه بردند. نیروی انتظامی که باید امنیت و آرامش مردم را تامین کند. سلاخ خانه ای برای مردم محروم در خدمت ملایان ثروت اندوز و دین فروش بپا کرده.

وظایف اولیه یک حکومت

تامین آرامش و امنیت جانی و روانی، اشتغال زایی و تامین رفاه نسبی، فقر زدایی، کنترل جمعیت و بالابردن سطح فرهنگ مردم یک جامعه و…از اصول اولیه کشورداری هر دولت یا حکومت است. حکومت اسلامی نه تنها به راه گشایی و سعی در رفع مشکلات معیشتی نپرداخته است. بلکه با دامن زدن به بحران های جهانی و پافشاری بر ساخت و بهره برداری از سانتریفوژهای اتمی. بی کفایتی در استفاده از نیروی کار مردمی در چرخه اقتصادی. فروش بی رویه، اختلاس و واگذاری حق منابع طبیعی به کشورهای همسایه. سبب بوجود آوردن بسیاری از تحریم ها و افزایش قیمت ها و همچنین ضرر های جبران ناپذیر اقتصادی بر گرده مردم محروم ایران شده است. همچین این حکومت فاشیستی و آپارتاید جنسی اسلامی، با بوجود آوردن ارگان های متعدد مزدوران حکومتی. چون گشت های ارشاد، لباس شخصی ها و …. به برهم زدن آرامش روانی جامعه پرداخته.

(در حالیکه مردم ایران در فقر و بیکاری دست و پا می زنند، ملای شکمباره و مفت خور همیشه درآمد دارد!  درآمدی که حاصل خرافات و دین داری  اکثریت مردم است و دودش هم به چشم همان مردم دین دار می رود)

(در حالیکه مردم ایران در فقر و بیکاری دست و پا می زنند، ملای شکمباره، مفت خور، زنباز با نفوذ در حریم خانوادها و فریب دادن زنان خردباخته و ناآگاه با همکاری دیگر مزدوران فاشستی اسلامی به سرقت بیت المال می پردازد. دزدی های کلانی که حاصل خرافات و دین داری  اکثریت مردم است و دودش هم به چشم همه مردم کشورمان می رود)

ارگان های فشار حکومتی

حکومت های اسلامی با قوانین ضد انسانی و بدوی، به نسخ ارزش های انسانی و حقوق بشری می پردازند. چرا که منبع قوانین آنان خدایی خشمگین و جلاد است. که به هرانچه ملاهای حکومتی اراده کنند و فتوا دهند, رضایت خواهد داشت. پس یک سرباز، پلیس یا نیروی انتظامی، یک مبارز در راه حفظ تمامیت عرضی وطنش و آرامش و امنیت همنوعانش نخواهد بود. بلکه ملعبه دست خدایی ستمگر و بدوی و مسئول خشنودی ملایان سودجویی است که از جهل مردم به نام دین به نفع خود استفاده می کنند. سربازان و ارگان های حکومتی در رژیم های استبدادی مذهبی، سرسپرده و خائن به هم مینهنانشان هستند. با اختلاف ایجاد کردن میان برادر و برادر، پدر و فرزند، همسایه با همسایه، مردم را بجان هم می اندازند و جاسوسی را یه خود مردم خرد باخته می سپارند. کسانیکه ایمان به عقاید خرافی مذهب، پرده بر چشم بصیرت و انسانیتشان انداخته است.

(درگیری پلیس و کشتار 9 تن از هموطنان ما بخاطر قاچاق سوخت... براستی  اگر بستر شغل مناسب را فراهم می کردید، جوانان محروم و آبرومند ، سراغ قاچاق سوخت می رفتند؟)

(تصویر دیگری از جنایت های روزمره رژیم فاشستی که به وسیله مزدوران علی خامنه ای انجام گرفت.

هزارستان حکومت خامنه ای

رژیم فاسد و دست نشانده روسیه که همه منابع و معادن مردمی را در دست گرفته است،در واقع یک دستگاه مافیای بزرگ است. چیزی بنام دولت نباید نامید این رژیم بیشتر به مافیا شبیه است. مافیایی که هزاردستان خامنه ای پدر خوانده است. دولت ایران چیزی بجز “یک شرکت برای استخراج منابع ” و چپاول آن بصورت ریختن دلارهای دریافتی به سوئیس و دبی و ترکیه و کانادا نیست. شرکتی که وظیفه اش در ساکت کردن مردم و استخراج نفت و گاز و مس خلاصه شده است! هراز گاهی یک نور چشمی راآقا قربانی می کند تا عوام بی خرد خیال کنند همه ی میلیاردها دلار چپاول شده کار یکی دو نفر بوده است؛ غافل از اینکه مشکل امروز ایران زورمداران دروغگو به سر دستگی خامنه ای است.

اژدهای هزار سر و دست حکومت اسلامی به جان و مال و منابع ملی مردم ایران سایه” افکنده. به گزارش روزنامه لیبراسیون چاپ پاریس، از دویست هزار سند موجود در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی که بسیاری از این اسناد به خارج کردن پول و سپرده‌های مجتبی خامنه‌ای از بانک‌های خارجی مربوط می‌شود، خبر داده است. همچنین سایت جرس در گزارشی به دست داشتن اسفندیار رحیم مشائی رئیس دفتر احمدی نژاد در زمان رئیس جمهوری در اختلاس سه هزار میلیارد تومانی. و همچنین افشا شدن اختلاس نجومی سید مجتبی خامنه‌ای فرزند خامنه ای (۱،۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰ یورو – شانزده با هشت تا صفر) یک و شش دهم میلیارد یورو از بیت المال اشاره می کند.

شهریار مشیری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در گزارش اخیر خود پرده از اختلاس های بسیار بزرگی پرده برداشت و این افراد را تروریست های اقتصادی نامید. وی همچنین خاطر نشان کرد که؛ “دستگاه‌های نظارتی در این مدت در قشم کاری انجام ندادند و حقوق مردم قشم، استان هرمزگان و ایران در این میان پایمال شد.”

(مداحی خامنه ای هم شغلی است! پولش که مکفیست! اما مردم بیچاره ایران نمی توانند چاچلوسی و حقارت این آقایان نور چشمی را تحمل کنند. خامنه ای هم مانند شاهان قاجار به این شعرا  صله ای هم از بیت المال پرداخت می کند!)

(مداحی خامنه ای هم شغلی است! پولش که مکفیست! اما مردم بیچاره ایران نمی توانند چاپلوسی و حقارت این آقایان نور چشمی را تحمل کنند. خامنه ای هم مانند شاهان قاجار به این شعرا  صله ای هم از بیت المال پرداخت می کند!)

خوزستان کهگیلویه لرستان کردستان و بلوچستان و هرمزگان

فقر و بیکاری در همه ایران موج می زند. مخصوصا استانهای بالا … اما از ماست که بر ماست:

کردستان و لرستان با منابع طبیعی و آبی می توانستند هم در آبرسانی و هم در گردشگری یک قطب بزرگ باشند.
خوزستان می توانست یک قطب گردشگری بین المللی وهمچنین یک قطب کشاورزی و صنعتی در منطقه باشد.
دیگر استانهای محروم ایران هم جاذبه های طبیعی و منابع عظیم معدنی دارند که می تواند به ثروت مردم این استانها بیانجامد. اما مردمی که روی دریای ثروت خوابیده اند و همه ی جهان آرزوی گردشگری در آن را داشته اند، امروز در فقر و بیکاری گرفتارند. گردشگری هم به ایران اسلام زده و تروریست پرور نخواهد آمد. به دلیل آزاد نبودن انتخاب پوشش و حکومت فاشیست مذهبی، صنعت توریسم در ایران از بین رفته است. پس از گروگانگیری حماقت بار کوهنوردان امریکایی نیز عملا حضور توریست خارجی در ایران منتفی شده است. کشورهایی مانند ترکیه در آمد بزرگی را از حضور توریست دارند که در سایه امنیت و ثبات سیاسی بدست آورده اند ولی رژیم ملایان هدفی جز استخراج گاز و نفت و مس و پر کردن حسابهای خارجی خود ندارد.
جوانان بیکار به کارهای متفرقه و قاچاق، بزهکاری و اعتیاد روی آورده اند بی آنکه مردم ناآگاه دمی بیاندیشند که خدای این خانه کار کیست؟

(قشم بزرگترین جزیره غیر مستقل جهان است که می تواند قطب گردشگری بزرگی برای ایران باشد ولی امروز با بی توجهی به مردم و بی آبرویی دولت فاسد ایران، خبری از توریست و پیشرفت در هیچ کجای ایران نیست.)

(قشم بزرگترین جزیره غیر مستقل جهان است که می تواند قطب گردشگری بزرگی برای ایران باشد ولی امروز با بی توجهی به مردم و بی آبرویی دولت فاسد ایران، خبری از توریست و پیشرفت در هیچ کجای ایران نیست.)

کلام آخر

در این میان این سوال مطرح است که چگونه در حکومت اسلامی دست افراد بی پناه و گرسنه که سرناچاری و ناتوانی به دزدی های کوچک دست زده اند بی رحمانه قطع می شود. اما اختلاس گران میلیون و میلیارد تومانی و دلاری و … در راس حکومت قرار دارند و بر جان و مالک مردم تصرف دارند. پس اگر فروختن چند بشکه سوخت به کشتن مردم محروم قشم انجامیده. و حکم دو برادر جوانی که با چاقو برای عمل کلیه مادرشان به زورگیری پرداختند اعدام بود. و حکم دزدی قطع دست وحشیانه و بدوی در ملا عام انجام می شود. حکم پسر آیت الله خامنه ای با رقم نجومی اختلاسش و دیگر مسولین چون برادران عراقی لاریجانی، مشایی، محموداحمدی نژاد، احمد توکلی و مقداد نجف نژاد زاده و … که در مقام های بسیار بالای دولتی هستند. چرا هنوز به اجرا گذاشته نشده است؟!.

سرزمین اشغالی ایران در دستان آخوند و نوچه های سپاهیش گرفتار آمده است. حکومتیان ثروتهای مردم را چپاول می کنند. براحتی به زنان و دختران تجاوز می کنند و بخاطر قدرت و ثروتی که دارند به هیچ قاضی و محکمه ای پاسخگو نیستند. اما مردم محروم که از روی ناچاری به خلاف و قاچاق روی آورده اند، دستشان از همه کوتاه است و تا ابد باید در بلا و مصیبت بمانند. این خائنین وطن فروش ، ایران را بعنوان یک “محل استخراج” می دانند و تا وقتی قدرت دارند سعیشان چپاول بیشتر است. بنوعی ایران ۳۶ سال است که اشغال شده است. براستی که باید گفت: هموطن به ایران بیندیش که فلسطین ما،ایران است….

این ویدیو اندوه ملتیست که هنوز در افیون دین اسلام غرق است. به امید رهایی از اسلام جنایتکار
  • kami

    تا اسلام کفن نشود این کشور کشور نشود.
    سرنگون باد رژیم خودکامه ی اسهالی

  • گونه کانلی

    گردید وطن غرقه ی اندوه من………… ما انتقام ۱۴۰۰ ساله داریم. تا جامعه ازراد نشود و کله مردم از خزعبلات خالی نگردد فایده ندارد و همچنان این روباه صفتان از ملت خردباخته سوار خواهند گرفت. باید خود مردم از درون تغییر کنند.