امت فرهنگ باخته ایران با مهر و تسبیح و قرآن ساخت چین، الله عرب را ستایش می کند ۱۲

بها ندادن به تولید داخلی خیانت است

ملت هایی سر بلند و سرافرازند که از امکانات و داشته های خود بهره بگیرند و دست نیاز به سوی دیگران دراز نکنند. گرچه امروزه با نزدیک تر شدن کشورها به یکدیگر و آسانی ارتباطات می بینیم که کشورها هرچه باهم  دادوستد بیشتر داشته باشند و فراورده های یکدیگر را مورد استفاده قرار دهند، ولیکن در شرایطی به صلاح و مصلحت آنهاست که در برابر خرید خارجی بتوانند صادراتی دست کم به همان میزان داشته باشند.
بیگانه پرستی و خود فروشی ما ایرانیان موجب گردیده که مردم همواره به فراورده های خارجی هجوم آورند و از کالا و ساخته های میهن خود دوری جویند. شوربختانه این صفت بیگانه ستایی رامی توان نوعی بی توجهی به خواست ملی و در عمل خیانتی بزرگ به کشور دانست.

روش عرضه و تقاضا در فروشگاهها

هنگامی که در برابر فروشگاهها گذر می کنیم فراورده های خارجی را در ویترین ها می بینیم که با سلیقه و آب و رنگی فراوان چیده شده است و مشتریان با حرص و ولع به سوی آنها گرایش دارند. در حالی که فراورده های میهنی در گوشه و کنار مغازه به طرز ناهنجاری تلمبارند و بدان چندان توجهی نخواهد شد. از این روی، کارخانجات، کارگاهها و سازندگان ایرانی با وجود تلاش بسیار در عرضه کالاهای نسبتاً خوب و ارزان، با تقاضای کم و کمبود مشتری مواجه اند و شماری از آنان سرانجام به ناکامی و ورشکستگی روبرو می شوند.

استفاده از پارچه های وطنی

در دوران گذشته نیز تب خرید اجناس خارجی و بی توجهی به فراورده های میهنی همه گیر بود. نخستین پرسش خریدار کالا از فروشنده این بود که چنان فراورده ساخت چه کشوری است؟. چنانچه خریدار در می یافت که آن فراورده ساخت و یا بافت ایران است، داستان با اخم و تروشرویی خریدار پایان می یافت. تب خرید کالای خارجی آنچنان بالا بود که حتی مدیران دبستان و دبیرستان های دخترانه کشور ترجیح می دادند تا روپوش ساده مدرسه خود را از محصولات خارجی تهیه کنند.

زمانی که زنده یاد دکتر فرخ رو پارسا بانویی فاضل و میهن پرست وزیر آموزش و پرورش شد، طی بخشنامه ای به مدارس دخترانه سراسر کشور دستور داد که روپوش های دانش آموزان را از محصولات کارخانه های داخلی مانند یزد، کاشان، و اصفهان تهیه کنند. این اقدام ملی و مردمی در آن زمان کمک شایانی به بخشی از نساجی کشورمان نمود.

امیر عباس هویدا کسی که ایران را صنعتی می خواست... دوران نخست وزیری او بیشترین پیشرفت اقتصادی تاریخ ایران واقع شد و خود او برای تبلیغ کالاهای ایرانی همواره سوار پیکان شخصی اش می شد و راننده هم نداشت. بدور از هر قضاوتی درباره او ، باید از این ابتکار وی تمجید نمود.

امیر عباس هویدا کسی که ایران را صنعتی می خواست… دوران نخست وزیری او بیشترین پیشرفت اقتصادی تاریخ ایران واقع شد و خود او برای تبلیغ کالاهای ایرانی همواره سوار پیکان شخصی اش می شد و راننده هم نداشت. بدور از هر پیش داوری درباره او ، باید از این ابتکار وی تمجید نمود.

هجوم بنجل های خارجی به ایران

شوربختانه در دیگر بخش های کشور چه در گذشته و چه در حال این عرق ملی و میهنی خرید کالای ایرانی جدی گرفته نشد. سودجویان، محتکران، و از خدا بی خبرانی چون گروهی از بازرگانان و پاسداران دزد که اقتصاد کشور را در دست گرفتند، درهای مملکت را به روی کالاهای بنجل خارجی باز گذاشتند.

به طوری که آمار نشان می دهد میزان واردات کشور در سال ۱۳۹۰ بیش از ۵۷ میلیارد دلار و در سال ۱۳۹۱ بیش از ۵۲ میلیارد دلار کالا از ۱۵۶ کشور جهان وارد ایران شده که  بیشتر آن از امارات متحده عربی و چین بوده است. میزان واردات سال های دیگر نیز نجومی و باور نکردنی است.

نگاهی به لیست بلند بالای واردات کشور چنین نشان می دهد که ایران یک بیابان برهوت، بدون داشتن کمترین امکانات هستی و زندگی است که انسان هایی بی دانش و ناتوان در آن به سر می برند و از کمترین آگاهی و دانشی برخوردار نیستند.

آیا وارد چنین کالاهایی از چنین که بدان ها کمترین نیازی نیست خروج ارز فراوان و خیانت به کشور و فشار بر مردم تنگدست و بینوا و ترویج بیشتر خرافات نیست؟. به راستی لعنت بر این پاسداران و دزدان ضد ایرانی که انیگونه سرمایه های مملکت را به باد می دهند.

آیا وارد چنین کالاهایی از چنین که بدان ها کمترین نیازی نیست خروج ارز فراوان و خیانت به کشور و فشار بر مردم تنگدست و بینوا و ترویج بیشتر خرافات نیست؟. به راستی لعنت بر این پاسداران و دزدان ضد ایرانی که انیگونه سرمایه های مملکت را به باد می دهند.

واردات از چین

بنا بر گزارشی در این چند سال به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان از چین مهر و تسبیح، جانماز، سنگ قبر و قرآن، فیلم های ماه رمضان، و نظیر آن وارد ایران شده. به راستی شرم آور نیست که باید برای نماز سر بر مهر خاک چینی گذاشت و یا با تسبیح گلی چینی صلوات فرستاد و دعا خواند؟. آیا امت مسلمان ایران تا این اندازه به خرد و آگاهی نرسیده که سر بر مهر گذاشتن همان سربرخاک نهادن در پیشگاه خداوند است؟. حال چرا باید کشورما با پرداخت ارز و پول بیت المال اینچنین به غارت کشور کمک کند تااز چین خاک به عنوان مهر و تسبیح وارد کشور شود؟. مگر اهل تسنن که پیشانی بر روی خاک می نهند در پیشگاه پروردگار دارای ارزش کمتری اند تا شیعه خرافاتی که سر بر مهر خاک چین می نهد؟!.

همچنین گزارش نشان می دهد که ایران سالیانه ۶ میلیارد تومان چاقو و ۳۰ میلیارد عدد چوب بستنی از چین وارد می‌کند. این تعداد چوب بستنی معادل ۹۵ درصد چوب بستنی مورد نیاز کارخانجات تولید بستنی در ایران است و در عین حال سه کارخانه در کرج، زنجان و اصفهان هم قادر به تولید چوب بستنی هستند. آیا واردات چنین کالایی برای رژیم ضد ایرانی موجب شرم و سرافکندگی نیست؟!. البته برای آخوند و پاسدار خیر. آنها که عرق ملی ندارند و با ایران و ایرانی در عناد و دشمنی اند تنها به فکر عیاشی، خوش گذرانی و غارتگری خود می باشند.

بدیهی است وارد کردن این تعداد چوب بستنی مورد نیاز کشور است.زیرا پاسداران با آتش زدن جنگل ها برای تهیه ذغال تریاک چند میلیون آخوند و آخوند مرام و پختن کباب و دیگر خوراکی های مورد خواست این گروه پر اشتها دیگر چوبی در کشور به جای نمانده که پاسخگوی مردم عادی باشد.

آقای عالی مقام در این ویدیو از واردات چین به ایران به صورت طنز بیان می کند که حقیقت تلخی بوده، و با واقعیت همراه و جای نگرش است.

همین روش غارت گری و بردن ارز خارجی به عنوان زیارت عمره و یا حج به عربستان سعودی و یا زیارت کربلا و نجف و سامره موجب گردیده که با خروج ارز کشور زندگی بر مردم بیچاره و درمانده ایران سخت تر شده و به جای آن حکام گردن کلفت عربستان در کشورهای اروپایی به عیش و قمار و هرزگی پردازند و روز به روز بر شمار آخوندهای بیغیرت و مفتخور عراق افزوده شود.

مشکل از کجاست؟

مشکل اقتصاد ایران مافیایی بودن آن است. دست آقازادگان و ملایان و سپاه بر روی اقتصاد ایران افتاده است و بازرگانی از چین بزرگترین در آمد این گروه خائن شده است.بی دانشی این افراد باعث می شود که همواره بنجل ترین و خراب ترین کالاهای چین به ایران راه پیدا کنند. تصادفات مکرر خودروهای چینی تنها یکی از نمونه هاست که صدها ایرانی را به کشتن داده است.مردم ایران قربانی تعطیلی کارخانجات داخلی و واردات کالای چینی هستند.

بیکاری و از بین رفتن فرصت اشتغال نسل انقلاب با تخمین ۴۰ درصد بیکار و هدر رفتن فرصت ایجاد کشوری صنعتی و پیشرفته از کجا آب می خورد؟  البته که از دکان ملای بی سرپا و مفت خوران اطرافش! سود سرشار مافیای قدرت از واردات کالا بلای جان صنعت و کشاورزی ایران شده است . آشی که ملا به خورد ما داده است زهر آگین بود و چاره ای جز وارو کردن ظرف آش نیست! تنها را چاره پاکسازی و حذف این مفت خوران از حکومت است و بس.

امت خردباخته ایران باید خجالت بکشد و شرم کند که با به باد دادن ارزو سرمایه مملکت سر بر خاک چین می گذارد و با تسبیح گلی چین دعا می خواند.

امت خردباخته ایران باید خجالت بکشد و شرم کند که با به باد دادن ارزو سرمایه مملکت سر بر خاک چین می گذارد و با تسبیح گلی چین دعا می خواند و خدا را ستایش می کند.

از آنچه گذشت:

با آن که کشور ایران به دلیل تنوع آب و هوا، طبیعت متناسب و کانهای زیر زمینی گوناگون و استعدادهای بیکران توانایی تولید و ساخت بیشتر نیازمندی ها را دارد ولی شوربختانه بخاطر خیانت سردمداران، سودجویان، دزدان، و افراد بی هویت و ضد ایرانی صنعت و تکنولوژی ایران بی استفاده مانده، کارخانه ها تعطیل و یا با کم کاری و بدهکاری فراورده هایی با کیفیت ناچیز وارد بازار می کنند و در نتیجه خیانت کاران و دزدان با خروج ارز مملکت در ورود کالاهای بنجل را از کشورهای گوناگون به ویژه چین باز گذاشتند. منابع نفت و گاز و سنگهای معدنی و حتی محصولات کشاورزی ایران ، خام و ارزان صادر می شوند، درحالیکه ایتالیا تنها سالانه یک میلیارد دلار از منابع سنگ ایران درآمد دارد و جای بسی خجالت برای ماست.

بنا بر گزارشی در این چند سال به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان از چین مهر و تسبیح، جانماز، سنگ قبر و قرآن، فیلم های ماه رمضان، و نظیر آن وارد ایران شده. به راستی شرم آور نیست که باید برای نماز سر بر مهر خاک چینی گذاشت و یا با تسبیح گلی چینی صلوات فرستاد و دعا خواند؟. آیا امت مسلمان ایران تا این اندازه به خرد و آگاهی نرسیده که سر بر مهر گذاشتن همان سربرخاک نهادن در پیشگاه خداوند است. حال چرا باید کشورما با پرداخت ارز و پول بیت المال اینچنین به غارت کشور کمک کند تااز چین خاک به عنوان مهر و تسبیح وارد کشور شود؟. مگر اهل تسنن که پیشانی بر روی خاک می نهند در پیشگاه پروردگار دارای ارزش کمتری اند تا شیعه خرافاتی که سر بر مهر خاک چین می نهد؟!.

  • garshasp

    یادم می آید که پنج سال پیش جنبشی به نام فرزندان کوروش توی اینترنت پرکار بود
    و به مردم می گفت احمدی نژاد می خواد آخوندها رو سرنگون کنه و مشایی خواهد آمد و…
    و با برانگیحتن حس میهن دوستی و ایران گرایی
    شماری از کاربران را گول زد که من یکی از آنان بودم و در سال ۸۸ به احمدی نژاد رای دادم
    ولی کم کم و با افزایش آگاهی و دانستگی ام(شعور ام) دیری نپایید که به این نتیجه رسیدم که هیچ کسی
    در این سیستم نمی تواند مردم ایران را از مرداب جمهوری اسلامی بیرون آورد مگر خیزشی همگانی که
    دانش و آگاهی پشت آن باشد.
    در آن زمان خداپرست بودم ولی بی دین بودم و برای رویارویی با ریشوها خودم را زرتشتی می دانستم
    اکنون یک خداناباور هستم و آدمی لیبرال با انبوهی از آموخته ها
    هنگامی که کسی با پژوهش و واکاوی به بی خدایی می رسد ، بعید است که این چنین کسی
    در برابر زورگویی،خودکامگی و ستم و بیداد سرفرود آورد.
    همه ی قوانین اجتماعی که نوشته شده اند همه شان برپایه ی تجربه ی زیستن در جوامع انسانی است
    ولی باختریان(غربی ها) توانستند قوانین پیشرفته تری داشته باشند ولی ما داریم با قوانین ۱۴۰۰ سال پیش
    که برپایه ی زندگی بیابان گردی و چادر نشینی است زندگی می کنیم.
    تا رسیدن به آزادی راهی نیست ،اگر بخواهیم.

    • ایرانی آزاده

      هنوزم شعورت همونی بوده که هست نه اون موقع فهمیده بودی نه حالا نه بعد زیاد دلت خوش نشه

    • فرزند کوروش

      درود بر تو ای هموطن

      کاملا با گفته های شما موافقم

      اگر می بینیم که هیچ تغییری در جامعه ایران صورت نمی گیرد در جهت سکولاریسم و

      لیبرالیسم به خاطر جهل مطلق مردم و عدم مطالعه آنها و همچنین غوطه ور شدن در

      مشکلات معیشتی می باشد . و اینکه اصولا جامعه ایران در برابر تغییرات مقاومت می کند

  • Friborz

    Kire hoveydahe mahrom be kose zane harche akhond va terafdareh akhonde+basij+Sepah.

    • فرزند کوروش

      به جای ایرانی آزاده اسمتو بذار بسیجی برده

      همتون عین هم هستید

      نظر و فکر مخالف را بر نمی تابید و فحاشی می کنید و خیلی خوب ماهیت

      واقعی خودتونو نشون می دید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • نه بسیجی و نه هیچی فقط یک جوان

        دوستان عزیز من. من واقعا حرس میخورم از این حرفای شما. یک سری حرفاتونو قبول دارم اما چرا اصل اسلام رو زیر سوال می برید ؟
        شما شر شبهه و اشکالی دارید بگید من حل میکنم! نه شیخم نه بسیجی و نه هیچ چیز! انسانم ایرانیم !

    • معلم بسیجی هشت سال دفاع مقدس

      چرا شما این توهینات را کنید؟ مگه خود تو خواهر و مادر نداری ؟ اینها هر نظری دارند داشته باشند اختیار خودشونا دارند همه باید مثل شما فکر کنند ؟ غیر از این حق حرف زدن ندارند ؟ این چه جور دفاع از اسلام وانقلاب و… هست؟ آدمند هم وطن ما هستن اینها درد وطن دارند به نظر من هم راست می گویند منتها خدمت به وطن را شکل دیگری ابراز می کنند من شخصا حداقل در وطن دوستی خود را شریک اینها می دانم. این مزخرفات چی هس می گی؟ کجای این آزادگی است که هر کلامی به دهنت بیاد بگی ؟ که اینها هم به حساب بسیج وسپاه بگذارند؟ اصلا نکنه خود شما…راست راستی که دارید به همه چیز گند می زنید…

      • daryoosh

        آقای بسیجی‌،
        چه شد که بالاخره چند کلمه حرف حساب زدی؟ بله درست است من دغدغه ایران را دارم و بسیار هم رنج می‌برم. وقتی‌ میبینم:
        ۱-این آقایان تازه از بیدار شده‌اند و می‌بینند که پس از ۲۰ سال سد سازی جنون آمیز محیط زیست را به مرز فاجعه رسانده اند
        ۲-دروازه‌ها کشور به خصوص از زمان احمدی نژاد به روی آشغال‌های چینی‌ باز شده و کارخانه‌ها یکی‌ پس از دیگری تعطیل شدند و هزاران کارگر بیکار شدند
        ۳-یک مشت بی‌ وجدان که معلوم هم هست پشتشان به کجا گرم است جنگل‌ها را اتش میزنند و زغال میفروشند
        ۴-جوانان با استعداد یعنی‌ سرمایه‌های کشور این طور هزار هزار از جهنمی که آخوند‌ها درست کرده‌اند می‌گریزند
        ۵-در زمانی‌ که مردم این طور در فقر غرق شده‌اند و آن وقت این آخوند الدنگ پفیوز بیلیون‌ها دلار سرمایه‌های مردم را بی‌ حساب و کتاب به خرج ماجرا‌ جویی‌‌های بیمار گونه خودش می‌کند
        ۶-فحشا، بیکاری، اعتیاد بیداد می‌کند
        ۷-پولی‌ که باید در ایران هزار درد مردم را دارمان کند در عوض برای قبر سر کرده‌های قبیله‌های عرب ۱۴۰۰ سال پیش خرج میشود
        ۸-چطور این آخوندک الدنگ پفیوز ۸ سال تمام این بوزینه کوتوله را بر مردم ایران تحمیل کرد و فاجعه درست کرد تازه خجالت هم که نمی‌‌کشد هیچ طلب کار هم هست
        ۹-خامنه‌ای دیوث خود کامگی را به جای رسانده پس از ۲۴ سال تمام فاجعه آفرینی به هیچ کسی‌ پاسخگو نیست
        ۱۰-دختر جوانی را به دلیل این که میخواسته مسابقه والیبال نگاه کند یا چند جوان بی‌ گناه را به دلیل این که بر روی پشت بام منزلشان شادی کردند را به زندان انداخته اند
        ۱۱-چند گروهبان بی‌ انضباط فقط به دلیل این که ریش داشتند یا دستمال فلسطینی بر گردن داشتند یک شبه سرهنگ شدند ولی‌ افسران با لیاقت و ایران دوست در ارتش و سپاه از شغل‌های کلیدی کنار گذشته شدند یا باز نشسته شدند زیرا حاضر نبودند به خامنه‌ای کرنش کنند
        ۱۲-کارگران بیچاره به طور مرتب حقوق شان پرداخت نمی‌‌شود و اگر اعتراض هم کنند اخراج میشوند
        و این لیست همچنان ادامه دارد و مسئول تمام این بدبختی هم کسی‌ نیست جز آن آخوند پفیوز خامنه‌ای الدنگ

    • داریوش

      هر وقت شما اسلام گرا‌ها فحش می‌دهید من به آینده بیشتر امیدوار میشوم. زیرا می‌دانم که دارید حرص میخورید. می‌بینید که دیگر کسی‌ برای این دین مزخرف و آخوند‌ها تره هم خورد نمی‌ کند، می‌بینید که رژیم آخوندی به دلیل نادانی رهبرانش از درون و بیرون زیر فشار است و دارد تحلیل میرود، می‌بینید که در مقابل منطق ضعیف هستید و برای اشکالاتی که به دین اسلام وارد میشوید جوابی‌ ندارید، و کاری هم از دست شما بر نمیآید. پس حرص بخورید و فحش دهید زیرا جز فحش حرف دیگری برای گفتن ندارید.

  • garshasp

    هیچ گاه از سخنان بسیجی ها و آخوندها و سایر ریشوان خشمگین نشوید
    چرا که زبانشان به جز دشنام و ناسزا به هیچ چیز دیگر نمی چرخد و در پس سخنانشان
    هیچ نشانی از بخردانگی نیست.
    برای به خشم آوردن همه ی داعشیان جهان تنها کافی است به آن ها بگویید که لیبرال و یا بی خدا هستید
    این برترین افزار برای همه ی آزادی خواهان در برابر آخوندهاست.
    به جای این که به دین و مذهب توهین کنید ، کافی است که دین و مذهب را از زندگی روزمره تان
    بیرون بیندازید.
    در نزد ما آزادی خواهان هیچ چیز مقدس نیست پس هیچ گاه واپس گرایان،خودکامگان،آخوندها و ریشوان
    نخواهند توانست پشت مقدسات پنهان شوند.
    همین که بسیجی ها به جای پاسخ به پرسش آزادی خواهان دشنام های پایین تنه می دهند ، نشان از ناتوانی شان
    در برابر اندیشه های نو است .
    پس من یک بی خدا و آدمی بس لیبرال هستم و تنها قانونی که به آن پایبندم
    قانونی است که ریشه گرفته از اعلامیه ی حقوق بشر باشد.

    • فرزند کوروش

      درود بر تو گرشاسپ

      گل گفتی

  • داریوش

    این را می‌گویند مونتاژ کردن دین. خرافاتش که از عربستان آمده، مهر و تسیبیح و جا نمازش هم از چین، انگلیسی‌ها هم که لطف کردند و یک مشت آخوند را از عرق و لبنان و هندوستان آوردند و در ایران خالی‌ کردند. پس ای‌ امت شهید پرور بشتابید و پشت سر آخوند‌های لبنانی، عراقی‌ و هندی بایستید و به زبان عربی‌ نماز بخوانید و پیشانی خود را محکم به مهر چینی‌ بکوبید. آنگاه با اسلحه آمریکایی‌ به جنگ اسرائیل بروید.
    البته از زاویه اقتصادی این را می‌گویند اقتصاد خرکی زیرا خریّت از صفات بارز امام بود.