خامنه ای افشای فساد را « غلطترین کار» می داند؛ البته چرا که نه! ۰

نا آگاه نگه داشتن مردم  سیاست اصلی آقای جنایتکار

یکی از روشهای  اصلی  آخوندهای رژیم اسلامی و در رآس آن خامنه ای نا آگاه نگه داشتن مردم از اوضاع و تبلیغات دروغین برای موجه جلوه دادن سیاهترین کارها و سیاستهاست.  این شیوه سالهاست که در رژیم اسلامی اجرا می گردد.  آغاز جنگ ، ادامه جنگ ، فسادهای درونی دادگاههای انقلاب در مصادره اموال مردم و تقسیم این اموال بین چاکران آقا ، وامها و اختلاسهای متعدد بانکی ، ارتباط با اسرائیل و امریکا برای خرید اسلحه ، کشتار هزاران زندانی در سال ۶۷ و ترور بسیاری از افراد موافق و مخالف انقلاب از آیت الله ربانی و طالقانی تا فرزند خمینی گور بگور تنها قسمتی از  گزارش ۳۷ سال خیانت و  جنایت آخوند است.

اما رژیم با تبلیغات وسیع  و هزینه  های بسیار سعی کرده است همه ی این اعمال را پنهان نماید و یا موجه جلوه دهد. بعنوان مثال هر کارشناس هسته ای می تواند تشخیص دهد که نوع پژوهشهای هسته ای ایران به سمت نظامی و ساخت بمب بوده است . یعنی هدف تولید انرژی نبوده است و تهیه ی بمب هدف اصلی بوده است؛ با این حال مردم ما در کوچه و بازار در این مورد و خطر یک بمب هسته ای اطلاع کافی ندارند. بدون درک میزان  خطر  یک بمب هسته ای و بدون درک بسیاری دیگر از مسایل جاری کشور ، در نا آگاهی کامل از سیاستهای خائنانه ی رژیم  از این ناراستی گسترده که همگی علیه منافع ملی  کشور و منطقه است ، حمایت می نمایند.

 دوران خامنه ای بیشترین میزان در آمد نفتی تاریخ را داشتیم و جالب است که بیشترین شکاف طبقاتی و فقر بیشتر طبقه ی کارگر و کارمند را بدنبال داشت.گروه بزرگی از حامیان خامنه ای در تهران از طریق وامهای کلان به ثروتهای باد آورده ای رسیدند و البته که این افراد چلشته خور از ادامه ی رژیم خیانتکار اسلامی حمایت خواهند کرد. انتظار هم نداریم که تازه به دوران رسیده ها و آغا زاده ها از این رژیم و جنایاتش حمایت ننمایند.  این آغازادگان در شمال تهران با خودروهای آنچنانی ملت شهید پرور را به سخره می گیرند. همان ملتی که 37 سال با دادن شهید ، این آقایان را به اینجا رساندند.البته تهران برای ایشان کوچک است و سواحل ماکائو و قمارخانه هایش پر است از فرزندان ملایان و سرداران سپاه که با ثروت مردم ایران در حال قمار هستند.

دوران خامنه ای بیشترین میزان در آمد نفتی تاریخ را داشتیم و جالب است که بیشترین شکاف طبقاتی و فقر بیشتر طبقه ی کارگر و کارمند را بدنبال داشت.گروه بزرگی از حامیان خامنه ای در تهران از طریق وامهای کلان به ثروتهای باد آورده ای رسیدند و البته که این افراد چلشته خور از ادامه ی رژیم خیانتکار اسلامی حمایت خواهند کرد. انتظار هم نداریم که تازه به دوران رسیده ها و آغا زاده ها از این رژیم و جنایاتش حمایت ننمایند. این آغازادگان در شمال تهران با خودروهای آنچنانی ملت شهید پرور را به سخره می گیرند. همان ملتی که ۳۷ سال با دادن شهید ، این آقایان را به اینجا رساندند.البته تهران برای ایشان کوچک است و سواحل ماکائو و قمارخانه هایش پر است از فرزندان ملایان و سرداران سپاه که با ثروت مردم ایران در حال قمار هستند.

چرا خامنه ای از افشاگری بورسیه ها ناراحت است؟

خامنه‌ای، سیزدهم تیر، در دیدار با جمعی از اساتید و هیئت‌های علمی دانشگاه‌های ایران هدف از تحریم‌های غرب علیه این کشور را جلوگیری از رسیدن به آنچه که جایگاه شایسته تمدن ایران معرفی کرد :

«هدف‌ تحریم‌ها مسئله هسته‌ای فقط نیست. مسئله حقوق بشر هم نیست. مسئله تروریسم هم نیست. اینها خودشان تروریست پرورند. اینها خودشان ضد حقوق بشرند. مسئله یک محاسبه بسیار بالاتر و فراتر از این حرف‌ها است.»

خامنه‌ای با ابراز ناراحتی از وجود افکار و عمل سیاسی در دانشگاه  بشدت انتقاد کرد:

«محیط دانشگاه محیط فهم سیاسی، آگاهی سیاسی است. این را من مانع نیستم. نه. سیاست‌بازی نشود. سیاسی‌کاری نشود. حاشیه‌سازی نشود.» و در ادامه دست خود و نظام را برای ملت شهید پرور رو کرد :

«یکی از غلط‌ترین کارهایی که در این یکی دو سال اخیر اتفاق افتاد این مسئله بورسیه‌ها بود. آنطور که روزنامه‌ها با آن بازی کردند. نخیر این جور هم نبود.»

خامنه‌ای با ابراز ناراحتی از وجود افکار و عمل سیاسی در دانشگاه  بشدت انتقاد کرد:  «محیط دانشگاه محیط فهم سیاسی، آگاهی سیاسی است. این را من مانع نیستم. نه. سیاست‌بازی نشود. سیاسی‌کاری نشود. حاشیه‌سازی نشود.» و در ادامه دست خود و نظام را برای ملت شهید پرور رو کرد :  «یکی از غلط‌ترین کارهایی که در این یکی دو سال اخیر اتفاق افتاد این مسئله بورسیه‌ها بود. آنطور که روزنامه‌ها با آن بازی کردند. نخیر این جور هم نبود.»

خامنه‌ای با ابراز ناراحتی از وجود افکار و عمل سیاسی در دانشگاه  دست خود و نظام را برای ملت شهید پرور رو کرد و گفت  : «یکی از غلط‌ترین کارهایی که در این یکی دو سال اخیر اتفاق افتاد این مسئله بورسیه‌ها بود. آنطور که روزنامه‌ها با آن بازی کردند. نخیر این جور هم نبود.» فرتور : وزیر نگون بخت سابق علوم که افشای فساد در دادن بورسیه ها  باعث عزلش توسط مجلس خامنه ای شد!

این سخن خامنه ای همانند سخن چند وقت پیشش بود که فرمودند « پرونده اختلاسها را کِش ندهید !» . در واقع خامنه ای جنایتکار علناً به بر و بچه های مخلص و با خدا می گوید که مو را از ماست بیرون نکشید و بگذارید و فساد و تباهی رژیم پنهان بماند! این که این شدت لحن در کلام خامنه ای وجود دارد از طرفی نشان می دهد که « کرم از خود درخت است » و همه ی مشکلات فساد میلیلرها دلاری سالهای اخیر با اطلاع و حمایت او انجام شده است دوران خامنه ای بیشترین میزان در آمد نفتی تاریخ را داشتیم و جالب است که بیشترین شکاف طبقاتی و فقر بیشتر طبقه ی کارگر و کارمند را بدنبال داشت.

گروه بزرگی از حامیان خامنه ای در تهران از طریق وامهای کلان به ثروتهای باد آورده ای رسیدند و البته که این افراد چلشته خور از ادامه ی رژیم خیانتکار اسلامی حمایت خواهند کرد. انتظار هم نداریم که تازه به دوران رسیده ها و آغا زاده ها از این رژیم و جنایاتش حمایت ننمایند.  این آغازادگان در شمال تهران با خودروهای آنچنانی ملت شهید پرور را به سخره می گیرند. همان ملتی که ۳۷ سال با دادن شهید ، این آقایان را به اینجا رساندند.البته تهران برای ایشان کوچک است و سواحل ماکائو و قمارخانه هایش پر است از فرزندان ملایان و سرداران سپاه که با ثروت مردم ایران در حال قمار هستند.

پرونده معوقات بانکی

theives

مردم البته از گوشه و کنار آگاهی کمی این دزدیهای کلان دارند ولی رقم و میزان هولناک این وامها در محیله ی اکثر ملت ایران نمی گنجد. بطور تقریبی سهم هر یک از این ۲۰۰ بدهکار کلان بانکی ۲۵۰۰۰۰۰۰۰ دلار است! معادل هر نفر ۷۵۰ میلیارد تومان با توجه به افزایش بهای دلار !

در سیستم بانکی کشور ۱۴۳۲ بدهکار میلیاردی وجود دارند که ۹۰۰ نفر آنها بدهی بالای ۱۰ میلیارد تومان داشته و ۵۳۲ نفر دیگر آنها بدهی بالای ۵۰، ۱۰۰، ۵۰۰ و هزار میلیاردی دارند.نگارنده شک دارد که اصلاً پرونده ای حقیقی بنام معوقات بانکی وجود داشته باشد. تنها حدود ۲۰۰  آغازاده هستند که در دوران خاتمی و احمدی نژاد رقمی نجومی معادل بودجه های کشورهای جهان از بانکهای مختلف وام گرفته اند. بانکها نیز این رقم را از بانک مرکزی گرفته بودند و امروز به بانک مرکزی بدهکارند! مبلغ تخمینی  معوقات این ۲۰۰ نفر  حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان است و با توجه به بهای دلار در زمان گرفتن این وامها می توان به چپاول ۵۰ میلیارد دلار توسط اطرافیان خامنه ای و آخوندهای دیگر رژیم رسید!

مشکل ساده ای که درباره این معوقات وجود دارد این است که افراد بدهکار حاضر به باز پس دادن بدهیها نیستند.  این افراد مانند زنجانی و جزایری نیستند که بتوان نامشان را افشا کرد. چرا که با افشای نام این افراد ، دخالت مستقیم مسئولان رژیم و بخصوص سپاه و بیت مطهر رهبر ایران در این فسادهای گسترده آشکار خواهد گرید. بسیاری از این بدهکاران تهدید هم کرده اند که اگر به ایشان گیر داده شود آبروی نداشته خامنه ای و نظام را می برند.

مردم البته از گوشه و کنار آگاهی کمی  این دزدیهای کلان دارند ولی رقم و میزان هولناک این وامها در محیله ی  اکثر ملت ایران نمی گنجد.  بطور تقریبی سهم هر یک از این ۲۰۰ بدهکار کلان بانکی ۲۵۰۰۰۰۰۰۰ دلار است! معادل  هر نفر ۷۵۰ میلیارد تومان با توجه به افزایش بهای دلار !

عدم علاقه خامنه ای به افشای فساد

خامنه ای آشکارا از مسئولین خواسته است که پرونده های فساد مالی کشور وهمچنین  فساد در وزارت علوم را پیگیری نکنند. چرا که شاه دزد ماجرا و سر نخ اصلی خود او و خانواده اوست. او و اطرافیانش همان کسانی هستند که بانکها و دادگستری توان بازخواهی پولهای دزدیده شده را ندارند. او و اطرافیان او همان کسانی هستند که فرزندان خرفت و روانی شان را بزور و با پول به دانشگاههای معتبر می فرستند و البته هزینه ی بورس این آغازادگان را هم وزارت علوم باید بدهد. بورسی که هم دوران تحصیلش هزینه دارد و هم اینکه وزارت علوم باید با چند هزار آغازاده ی بی سواد  دست و پنجه نرم کند که پس از بازگشت از فرنگ ، مدرک دکترا دارند ولی انگلیسی بلد نیستند! نمونه اش را هم چرا راه دور می روید ؟ خود روحانی که مثلاً دکترای الهیّات از اسکاتلند گرفته ولی انگلیسی نمی داند!

خامنه ای هرگز علاقه ندارد حجم وسیع فساد کشور آشکار شود. او از طرفی نیم نگاهی هم به دوران پس از مرگش دارد و نمی خواهد نام ننگینش بیش از این با فسادهای متعدد گره خورده باشد و ترجیح می دهد این پرونده ها آشکار نشوند . چیزی که البته غیر ممکن است.

در سیستم بانکی کشور ۱۴۳۲ بدهکار میلیاردی وجود دارند که ۹۰۰ نفر آنها بدهی بالای ۱۰ میلیارد تومان داشته و ۵۳۲ نفر دیگر آنها بدهی بالای ۵۰، ۱۰۰، ۵۰۰ و هزار میلیاردی دارند.نگارنده شک دارد که اصلاً پرونده ای حقیقی بنام معوقات بانکی وجود داشته باشد. تنها حدود 200  آغازاده هستند که در دوران خاتمی و احمدی نژاد رقمی نجومی معادل بودجه های کشورهای جهان از بانکهی مختلف وام گرفته اند. بانکها نیز این رقم را از بانک مرکزی گرفته بودند و امروز به بانک مرکزی بدهکارند! مبلغ تخمینی  معوقات این 200 نفر  حدود 50 هزار میلیارد تومان است و با توجه به بهای دلار در زمان گرفتن این وامها می توان به چپاول 100 میلیارد دلار توسط اطرافیان خامنه ای و آخوندهای دیگر رژیم رسید!

در سیستم بانکی کشور ۱۴۳۲ بدهکار میلیاردی وجود دارند که ۹۰۰ نفر آنها بدهی بالای ۱۰ میلیارد تومان داشته و ۵۳۲ نفر دیگر آنها بدهی بالای ۵۰، ۱۰۰، ۵۰۰ و هزار میلیاردی دارند. تنها حدود ۲۰۰  آغازاده هستند که در دوران خاتمی و احمدی نژاد رقمی نجومی معادل بودجه های کشورهای جهان از بانکهای مختلف وام گرفته اند. مبلغ تخمینی معوقات این ۲۰۰ نفر حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان است و با توجه به بهای دلار در زمان گرفتن این وامها می توان به چپاول ۵۰ میلیارد دلار بصورت وام توسط اطرافیان خامنه ای و آخوندهای دیگر رژیم رسید! یعنی با توجه به نرخ امروز ارز هر نفر ۷۵۰ میلیارد تومان!