یازدهم اکتبر روز جهانی دختر بچه هاست. ۳۱

چرا روزی خاص؟

اینکه روزی را بغیر از روز جهانی کودک به دختر بچه ها اختصاص دهند از این روست که مشکلات دختر بچه ها فرا تر از پسران است. گروهی از دشواریها و بی حرمتیها درباره دختران روی می دهد و برای توجه خاص به دختر بچه ها، سازمان ملل ۱۱ اکتبر را بعنوان روز جهانی دختر انتخاب کرده است. البته رژیم ایران تا به امروز این روز را به رسمیت نشناخته و تولد مجعول معصومه قمی را بعنوان روز دختر می شناسد که البته بجز مراسم مذهبی  و جشن احمقانه تکلیف برای دختران ۹ ساله چیزی بیش نیست. در مقالات گذشته از مردم ایران خواستیم که تقویم قمری را  رها کنند و  به جشنها و روزهای خاص را بر اساس تقویم ایرانی و جهانی که ثابت و دقیق است  بپردازند ؛ هرچند رژیم اسلامی هرگز این را برنمی تابد.

در این روز خاص سعی می شود مشکلات و ستمهایی که بطور خاص بر دختر بچه ها اعمال می شود ، بررسی گردد ، بلکه شاید بتوان  ضدفرهنگها  را درباره این دردها و رنجها به چالش برد. ضد فرهنگهایی که بصورت خرافی در میان کشورها بخصوص کشورهای اسلامی وجود داشته و دارد. چند عدد از این ضد فرهنگ ها را نام می بریم. اگر شما با این ضدفرهنگها مشکلی ندارید ، پیشنهاد می کنیم بیشتر مطالعه فرمایید و بیاندیشید.

اینکه روزی را بغیر از روز جهانی کودک به دختر بچه ها اختصاص دهند از این روست که مشکلات دختر بچه ها فرا تر از پسران است. گروهی از دشواریها و بی حرمتیها درباره دختران روی می دهد و برای توجه خاص به دختر بچه ها، سازمان ملل 11 اکتبر را بعنوان روز جهانی دختر انتخاب کرده است. البته رژیم ایران تا به امروز این روز را به رسمیت نشناخته و تولد مجعول معصومه قمی را بعنوان روز دختر می شناسد که البته بجز مراسم مذهبی  و جشن احمقانه تکلیف برای دختران 9 ساله چیزی بیش نیست.

اینکه روزی را بغیر از روز جهانی کودک به دختر بچه ها اختصاص دهند از این روست که مشکلات دختر بچه ها فرا تر از پسران است. گروهی از دشواریها و بی حرمتیها درباره دختران روی می دهد و برای توجه خاص به دختر بچه ها، سازمان ملل ۱۱ اکتبر را بعنوان روز جهانی دختر انتخاب کرده است. البته رژیم ایران تا به امروز این روز را به رسمیت نشناخته و تولد مجعول معصومه قمی را بعنوان روز دختر می شناسد که البته بجز مراسم مذهبی و جشن احمقانه تکلیف برای دختران ۹ ساله چیزی بیش نیست.

ازدواج در کودکی

ازدواج کودکان یکی از چالشهای کشورهای اسلامی است. فرهنگ و دین مردم این کشورها همچنان در صحرای حجاز ۱۴۰۰ سال پیش سیر می کند و برای مردم این کشورها سن بلوغ یک دختر ۹ سالگی است و می توان با او در این سن همبستر شد! غیر از سن پایین ازدواج مشکل دیگری هم وجود دارد که « اجبار به ازدواج » است. در احکام شرع اسلام عقد کردن نوزاد هم آزاد  است! حال پرسشی که پیش می آید ، آیا این اجبار نیست؟ بگذریم که حتی دختران بزرگ ۱۲ تا ۱۸ ساله هم از طرف خانواده و مخصوصا پدر و برادران به ازدواج مجبور می شوند، اما وجود همین احکام در باب نوزاد و عقد کردن او نشان می دهد که اسلام و الله مدینه توجهی به نظر دختر در ازدواج ندارد و دختر در اسلام کالایی بیش نیست!

از طرفی مردم کشورهای اسلامی استعدادهای دختران و آرزوهای ایشان را محدود به مادر شدن کرده اند. دختری که آرزوهایی همانند پسران دارد و دوست دارد در اجتماعش همانند یک ستاره بدرخشد، ورزشکار شود ، هنر مند شود ، دانشمند و یا خلبان و پلیس شود، ناگهان با جامعه ای روبرو می گردد که چیزی بجز « مادر شدن » از وی نمی خواهد! یعنی دستگاه جوجه کشی و مزرعه ! همان که قرآن عزیز گفته!

ازدواج کودکان یکی از چالشهای کشورهای اسلامی است. فرهنگ و دین مردم این کشورها همچنان در صحرای حجاز 1400 سال پیش سیر می کند و برای مردم این کشورها سن بلوغ یک دختر 9 سالگی است و می توان با او در این سن همبستر شد! غیر از سن پایین ازدواج مشکل دیگری هم وجود دارد که « اجبار به ازدواج » است. در احکام شرع اسلام عقد کردن نوزاد هم آزاد  است! حال پرسشی که پیش می آید ، آیا این اجبار نیست؟ بگذریم که حتی دختران بزرگ 12 تا 18 ساله هم از طرف خانواده و مخصوصا پدر و برادران به ازدواج مجبور می شوند، اما وجود همین احکام در باب نوزاد و عقد کردن او نشان می دهد که اسلام و الله مدینه توجهی به نظر دختر در ازدواج ندارد و دختر در اسلام کالایی بیش نیست!

ازدواج کودکان یکی از چالشهای کشورهای اسلامی است. فرهنگ و دین مردم این کشورها همچنان در صحرای حجاز ۱۴۰۰ سال پیش سیر می کند و برای مردم این کشورها سن بلوغ یک دختر ۹ سالگی است و می توان با او در این سن همبستر شد! غیر از سن پایین ازدواج مشکل دیگری هم وجود دارد که « اجبار به ازدواج » است. در احکام شرع اسلام عقد کردن نوزاد هم آزاد است! حال پرسشی که پیش می آید ، آیا این اجبار نیست؟

مشکلات و تحقیر در تحصیل

بسیاری از افراد جامعه دختران را مورد تحقیر قرار می دهند و می گویند : شما را چه به تحصیل! تحقیر دختران و بانوان در دوران تحصیل و اجبار پدران خانواده به ازدواج و ترک تحصیل از مشکلات عادی جامعه است. هرچند جامعه ایران کمتر با پدرانی مواجه می شود که جلوی ادامه تحصیل دختران را بگیرند ولی این مشکل همواره در مناطق سنتی تر وجود دارد.

از طرف دیگر نوع لباسی که دختر بچه ها در مدرسه می پوشند برایشان نا آشنا و درک ناشدنی است. روپوش مدرسه را در  ایران که نگاه کنید ، جیزی بجز حماقت و نادانی طراحان آن نمی بینید.  انواع بیماریهای پوست و مو بخاطر حجاب در میان دختران مدارس بروز کرده است و برخی از مدارس اجازه داده اند گاهی حجاب در کلاس برداشته شود تا سلامت پوست و موی دختران مشاهده شود ! براستی که ما بجای راه حلی برای  پر کردن چاله ، کنارش بیمارستان ساخته ایم!

عدم آموزش درباره روابط عاطفی و جنسی

به دادگاههای خانواده که مراجعه کنید ، بزرگترین چالش زن و مرد را در زناشویی ، رابطه نادرست عاطفی شان می یابید.فرهنگ و دین مردم ، باعث شده است که دختر بچه ها از کودکی از جنس مخالف بترسند! از طرف پدر و مادر و اجتماع اینگونه به دختران القا می شود که « شما غنچه ای هستید که با دست خوردن از طرف پسران پژمرده می شود » . عمل جنسی یک گناه نا بخشودنی است و پسران شیاطینی هستند که به دختر تجاوز می کنند ! این القای نادرست یک دوگانگی روانی را در ذهن بسیاری از دختران ایجاد می نماید که برخلاف میل جسمی و هورمونی ، تا پایان عمر موفق به بر قراری رابطه همراه با خوشی و آرامش با جنس مخالف نمی شوند! تا جایی که زن شوهر دار  ، حاضر نیست با شوهرش همبستر شود و این کار را تحقیر ، تجاوز  و گناه می داند!

اصولا تنها راه حل جامعه ی ایران برای رابطه دختر و پسر ، دیوار کشی میان آنهاست. براستی تفکیک جنسیتی راه حل است؟ چگونه است که آمار ایدز و بیماریهای مقاربتی در ایران بیشترین آهنگ رشد را دارد؟ این دیواری که میان دو جنس کشیده اید ، چیزی بجز مشکلات و نا آگاهی را در میان زوجها ایجاد کرده است؟

دختران در تفکیک جنسیتی بدون آموختن روابط عاطفی و جنسی رها می شوند، رابطه میان پسر و دختر در ایران معمایی است که پاسخی بجز دیوار کشی و تفکیک ندارد! در ادامه این تفکیکها و نا آشنا بودن با جنس مخالف به نتایج غم انگیزی رسیده ایم. بطوریکه بیش از ۵۰ درصد طلاقها در ایران ناشی از عدم رضایت طرفین در بستر است.

این عدم آموزش در کنار کنجکاوی دختران و پسران به رابطه های پنهانی در دوران کودکی انجامیده است که برای دختران چندین خطر دارد. اولین خطر بیماری است ، خطر بعدی بارداری و در نهایت هم اخراج از مدرسه!  یعنی جامعه ایران عادت دارد که مشکلاتش را بجای حل شدن ، پاک نماید و حذف یک دختر نا آگاه  و بی پناه و اخراج او از مدرسه بخاطر داشتن رابطه با جنس مخالف! این اخراجهای متعدد دختران باصطلاح شرور چه نتیجه ای داد؟ آیا به دانش و کمال جامعه کمک کرد؟ وظیفه که بوده است که این گروه از دختران را آگاه سازد؟ رد شدن از دیوار تفکیک جنسیتی جرم است و یا افتخار؟

بجای آموزش و تمرین عاطفه و انسانیت ، در مدارس تاریخ اسلام و کشتارهای محمد تدریس می کنند! تاریخ ولادت و شهادت امامان را حفظ می کنیم ولی نمی دانیم که  عشق و رابطه با جنس مقابل یک  واقعیت زندگی  است و نه یک گناه. این است عاقبت دانش آموختن در ایران. دختران و پسرانی که تا ۱۸ سالگی یا از رابطه و عشق اطلاع درست ندارند و یا از روی کنجکاوی خود دست به تجربه زده اند و بدون اطلاع از خطرات و بیماریهای مرگبار جنسی و همچنین بارداری ، زندگی خود را به خطر انداخته اند!

بجای آموزش و تمرین عاطفه و انسانیت ، در مدارس تاریخ اسلام و کشتارهای محمد تدریس می کنند! تاریخ ولادت و شهادت امامان را حفظ می کنیم ولی نمی دانیم که  عشق و رابطه با جنس مقابل یک  واقعیت زندگی  است و نه یک گناه. این است عاقبت دانش آموختن در ایران. دختران و پسرانی که تا 18 سالگی یا از رابطه و عشق اطلاع درست ندارند و یا از روی کنجکاوی خود دست به تجربه زده اند و بدون اطلاع از خطرات و بیماریهای مرگباری جنسی و همچنین بارداری ، زندگی خود را به خطر انداخته اند!

بجای آموزش و تمرین عاطفه و انسانیت ، در مدارس تاریخ اسلام و کشتارهای محمد تدریس می کنند! تاریخ ولادت و شهادت امامان را حفظ می کنیم ولی نمی دانیم که عشق و رابطه با جنس مقابل یک واقعیت زندگی است و نه یک گناه. این است عاقبت دانش آموختن در ایران. دختران و پسرانی که تا ۱۸ سالگی یا از رابطه و عشق اطلاع درست ندارند و یا از روی کنجکاوی خود دست به تجربه زده اند و بدون اطلاع از خطرات و بیماریهای مرگبار جنسی و همچنین بارداری ، زندگی خود را به خطر انداخته اند!

تبعیض در ورزش ، سلامت و شغل

تبعیض جنسیتی در جای جای ایران دیده می شود! اگر دختری بخواهد ورزش کند علاوه بر محدودیت پوشش دست و پاگیر ، ابتدا درگیر نگاههای تحقیر آمیز جامعه سنتی باشد. پس از آن محدودیت فضای ورزشی و سر پوشیده بودن  محل ورزش است که آزارش می دهد. امکانات ورزشی برای دختذان در حد صفر است و کسی سلامت دختران برایش مهم نیست. آمار پوکی استخوان و مشکلات جسمی دختر بچه ها در ایران ، نشان از بی توجهی دولت و جامعه به سلامت جسمی ایشان دارد.

هنر و شادمانی هم قسمتی از زندگی است که در جامعه ایران محدود شده است. چرا که الله شادی کنندگان را دوست ندارد! برای دختران که اصولا هر فعالیت هنری و شادی آور محدود و بسیار نکوهیده است. در اوضاع کنونی جامعه ایران شاد بودن یک دختر، حتی از طرف دیگران هم نکوهش می شود که جای بسی افسوس دارد.

آینده شغلی  یکی از نگرانیهای دختران  جوان است. ایشان در دبیرستانها می بینند و می شنوند که آینده شغلی مناسبی در انتظارشان نیست. این آمار دهشتناک بیکاری بانوان در ایران از لحاظ روانی به ناامیدی و افسردگی دختران می انجامد که افت تحصیلی در دوران دبیرستان را برای بسیاری از دختران ببار آورده است.

سخن پایانی ، چشمها را باید شست

براستی چشمها را باید شست. باید نگاه سنتی همراه با خرافات و دین زدگی ر ا حذف کنیم و نگاهی علمی و روانشناختی به دختر بچه ها و آینده شان بیاندازیم.

دین زدگی و آخوندیسم ، جز بیچارگی و روانپریشی برای ملت ایران به ارمغان نیاورده است، شکی نیست که  برای ایجاد جامعه ای سالمتر و با روان آرامتر نیاز به دختران و زنانی آگاه و سالم داریم. سلامت روانی و جسمانی دختران امروز که زنان فردا هستند ، تضمین کننده سلامت روانی جامعه  است. چیزی که با وجود مذهب زن ستیز و حکومت یک دنده و متعصب ، فعلا آرزویی بیش نیست.

 

  • faghat kherad

    اسلام بسیار زیرکانه به سمت دختر بچه ها قدم بر میدارد.با نگاهی به اطراف خود میبینیم که زنان در کشور ما بیشتر گرفتار توهمات مذهبی هستند تا مردان!!!!!و چون مادران معلم اول نوزادان هستند این توهمات را با شیر خود به خورد فرزندانشان میدهند.اسلام از ۹ سالگی حق طبیعی استقلال فردی را از زنان میگیرد و کم کم با خرافات انان را به ابزاری برای پرورش یک نسل خرافاتی بعد از خود تبدیل میکند.

    • karim

      بله همونطور که گفتید در کشور زنان بیشتر گرافتار توهمات مذهبی هستند و خودشون را پست میدونند حتی دخترها هم که به سن بلوغ میرسند از گفتن احساسشون به پدر و مادر ها سرباز میزنند و بیشتر در خفی با جنس مخالف یا به ندرت مواففقی دوستی میکنند چون توهم جامعه بر این است که اگه دختری پرده نداشته باشه یا با گوشی حرف بزنه یا بلند بلند بخنده یه بدکاره هست چعه بسا بیش از ۴۵% از دختران در جهان بدون پرده ب دنیا میان و بقیشون هم اگه در ایران به سن بلوغ برسن چون احتمالا این نیاز توسط خانواده در نطفه خفه میشه یا خودشون پردشون را میزنن یا باید منتظر شوهر آروهاشون که سوار بر اسب تک شاخه بمونن دید دینی ی که ارزش زن را کمتر از بیضه چپ مرد میدونه ولی ارزش فرج(واژن) یه دختر را به اندازه مرد میدونه ازش انتظار دیگه هم نمیشه داشت براستی ما برای پاره کردن پرده یک دختر ازدواج میکنیم از طرفی برای اینکه یک دختر و پسر بتونن به لحاظ فکری صحیح بزرگ بشن نیازه که این دو باهم بزرگ بشن تا بتونن شناخت بهتری از هم پیدا کنن و هر دفعه گرفتار شخص دیگه ای نشن

      • کیرکلفت

        اگه واقعا اعتقادت اینه که تفکیک جنسیتی نبایدانجام بگیره ، من هم ازاین عقیده استقبال میکنم ولی برای اینکه ثابت کنی در این عقیده ثابت قدم هستی ، خواهرت یا زنت رو پیش من بفرست تا چندساعتی باهاشون باشم و در عوض دعات میکنم. حیفه کس کشی مثل تو اینجا باشه و خواهرو زنش بدون کیربمونند. نمیدونی الآن چقدر به کس نیاز دارم … کیرم بلندشده و اگه کس برای کردن پیدانکنم مجبورم جلق بزنم که برای بدن ضرر داره… ثابت کن که یک کس کش اصیل هستی …

        • karim

          شماره و آدرس لطفا

  • as im as

    این پیج بیش از ۷۰۰ بار توسط شما دیده شده دوستان خواهش میکنم کامنت بگذارید شما از چه چیزی میترسید؟

  • فهیمه

    تو روح این اسلام
    منم خیلی مذهبی بودم اما چون به جرم زن بودن به من کار
    نمیدن دیگه حالم از این اسلام جنایتکار بهم میخوره

    • karim

      آفرین بر شما فهمیه خانم اما به شما پیشنهاد میکنم به صورت منظقی استدلال کنید که چرا دین اسلام و کلا ادیان برای رشد بشریت بد بوده و هست پیشنهاد من به شما کتاب نقد قرآن از دکتر سها و قرائت قرآن غیر دینی از پروفسور آیرملو

      • کیرکلفت

        قابل توجه خانم فهیمه … هنوز حرفم تمام نشده یکی از این کس کشهای سایت پیدا شد و حاضراست برایت کس کشی بکند. نگفتم بگردی پیدا میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

        • karim

          فک کنم به خاطر اینکه کس رگلی خواهرتا کردی بدجور دپرسی عیب نداره بوگو عزیزم بگو خالی شی

      • کیرکلفت

        غیراز خودش چند کس کش دیگرم معرفی کرده که از لحاظ کس کش در مضیقه نیفتی فهیمه خانم …

        • karim

          میبینم که شاهرگ کیرت بدجور بلند شده و بیضه اسلام دو دستی گرفتی در نره بسیجی

    • کیرکلفت

      خانم فهیمه کی این حرفو زده ؟ همین گردانندگان این سایت فاحشه پرور حاضرن کس کشی ترو بکنن و کلی پول هم برای تو هم برای خودشون در بیارن ، میگی نه امتحانش مجانیه …

    • رامین

      فهیمه خانم اومدی نسازی … بازی هم درنیار … مذهب مال آدمای پاکه … آدمی که دزدی نمیکنه و کسش را بحرام پیش کسی باز نمیکنه … فاحشه چه میدونه مذهب چیه ؟ تو میتونی یه سر بری انگلیس عزیزت آنجا فیلم سوپر بازی کنی و کلی دلار و یورو در بیاری … البته توتنها نیستی که با اسلام مشکل داری همه فاحشه های دنیا با اسلام مشکل دارن … و جاسوسهای انگلیس از فاحشه هاهم بیشتر …

      • روشنگر

        چی میگی احمق فاحشه خواهرو ننه جنده خودت هستن که کاری جز سکس ازشون ساخته نیست.
        فهیمه تبعیض جنسیتی در بازار کار ایران رو گفته ابله خودتو به اون راه نزن.

  • الهام

    مردان نفهم بی شعور ایرانی با دیدن فیلمهای پور نو توقعات سکسی ضد بشری از زنشان دارند این به اضافه قوانین شریعتی که اطاعت جنسی از شوهر را وظیفه زن میداند و نیز تبعیضهای جنسیتی علیه زنان عامل اصلی سردی زن در روابط است

    • karim

      همه اینجور نیستن دنبال آدمش تا حالا نگشتی

      • مروارید

        مردان ایرانی اگر آدم بودن به قانونی که ارزش زن را از بیضه سمت چپ مرد هم کمتر میداند و قانون مدنی که با بی شرمی تمام حق تسلط بر جان و روح زن را به مرد داده نیز صراحتا گفته زن باید التذاذات جنسی شوهر را یکطرفه برآورده کند اعتراض جدی کرده و این قانون ودیگر قوانین نابرابر را با توجه به اینکه نهادهای قدرت در ایران در انحصار مردان است تغییر می دادند. پس من دختر ایرانی هم ازدواج نمیکنم تا به سهم خودم یک مرد را تنبیه کرده و انتقام بگیرم هم اینکه در دام قانون ضد زنی که زن را ملک شوهر میداند نیفتم یک زن بدون شوهر میتواندخوشحال باشد اما یک مرد پس از سنی از بی زنی دق میکند و عصبی میشود. باشد که مردان کودن و کله شق هموطن کمی به خودشان بیایند

        • karim

          عزیزم مردان ایرانی آدم هستند این قانون قانون اسلام است و محمد زنباز ن قانون من یا کسی دیگر اعتراض نیز باید دسته جعمی باشه اونم ن ب این قانون بلکه به این دین نکبت بار و کثیف از طرفی خود زنها بیشتر از این دین دفاع میکنند کرچه در قرآن به ونها بیشتر توهین شده پس اول باید این خودآگاهی را در خود بجود آوریم بعد دیگران شما دینت اسلامه ولی از این قانون گلایه میکنی اینکه نمیشه کسی که شیعه اس باید همش را قبول داشته باشه در ضمن شما کلا مرد ایرانی را اینگونه می بینی در صورتی که اگر با کسی که بی خدا یا آتئیست باشه برخورد کنی میفهمی که این چیزا اصلا براش مهم نیست در ضمن شما خودت را مجازات میکین نه یک مرد همونطور که میدونی در اسلام و شیعه گرفتن ۴ زن هم مجاز است بعلاوه کلی صیغه دختر قحطی هم نیست بیشتر پسر ها شهدید شدن و کلا برای هر پسر در جامعه ۷ الی ۱۰ دختر وجود داره یعنی بیشتر نسل جوان را دخترها تشکیل میدن با ازدواج نکردن شما هم کسی ضرر یا نفعی نمیبینه مگر خودت (اگه طرفت را نشناخته یا براساس خانواده انتخاب کنی) برای اینکه مردان نظرشان را عوض کنند ابتدا باید جهل جهالت را از ذهن زنان برداشت چرا که حضور زن در جامعه چشمگیر تره تا مرد هر چرند تقریبا از هر ۱۰ نفری که از بغل تو رد میشن ۵ نفر نماز نمیخنن و یکی هم بیخداست اما این کمه برای اون حرکت مردیم بر ضد این دین و نظام

          • مروارید

            سرچ کنید در گوگل( دومیلیون دختر ایرانی برای ازدواج کم میاد)راحت به این خبر دسترسی پیدا خواهید کرد که مدیر کل اطلاعات جمعیتی ثبت احوال گفته تاسالهای۹۶و۹۷دومیلیون دختر ایرانی برای ازدواج کم میاد. تاقبل از سال۸۸تعداد دختران در سن ازدواج بیشتر از پسران در سن ازدواج بوده و از سال ۸۸تا۹۲روندنزولی میگیرد و ادامه دارد تاسال ۹۶و۹۷که۲میلیون دختر ایرانی در سن ازدواج از پسران در سن ازدواج کمتر است.افسانه کمبود شوهر را آخوندها علم کرده اند تا دختران را خرد زدایی کرده و تا شوهر کنند به هر قیمتی. دوران کمبود شوهر به سر آمده و دوران کمبود زن دارد جایگزینش میشود. تازه همان دوران هم اگر هر پسری با دختر همسن خودش ازدواج میکرد نه تنها کمبود شوهر نبود بلکه مازاد بود.

          • مروارید

            این رو هم بگم که من به اسلام و دستورات ضد بشری اعتقادی ندارم. اما همون مردهای ایرانی که ژست روشنفکری میگیرند حاضرند ارث دخترو پسرشان را مساوی تقسیم کنند؟! یا به زنشان در اول ازدواج وکالت طلاق دهند؟!

          • کیرکلفت

            اصلا خاصیت فاحشه همینه که به چیزی جز کس دادن اعتقادی نداشته باشه …

          • مروارید

            فاحشگی شغل مادر و خواهر جنده خودت است آنرا به دیگران پیشنهاد نده آشغال کثیف. تو چون زن را فقط برای سکس میبینی اینگونه لجن پراکنی میکنی. این تویی که خواهر مادرت را برای پول میدهی. اگرنه اینقدر از قانون نکاح که نفقه را در مقابل سکس میداند خوشحال نبودی

          • karim

            چرا جوابشا میدی؟

          • کیرکلفت

            مگه نیست ؟ فاحشه هایی مثل تو فقط برای کردنه هم از کس هم از کون هم از دهن … من فقط زمانیکه موقع سکس شهوتم را به دهن امثال تو میریزم ، ارضا میشوم … چیکار کنم خانم مروارید چیکارکنم من کیرم که بلند میشه دیگه اختیارم را ازدست میدهم و تا شهوتم را تو دهن یه فاحشه خالی نکنم ، آروم نمیگیرم … شماهم عوض اینکه نمک به زخم من بپاشی سعی کن با چندبار کس دادن به من دردم را دوا کنی …پس انسانیت چی میشود. پس انصاف چی میشود. آیا انصاف است که شما کس داشته باشی وما از درد بی کسی بمیریم ؟ من که ازت کون نخواستم که مرا کثیف و آشغال میخوانی عزیزم یه کس ناقابل چندمثقالی خواستم … یه کس دادن که دیگر اینهمه ناز کردن و چرت وپرت گفتن نداره …

          • روشنک

            راس میگه دیگه خانم مروارید کس خلق شده برای گاییدن لگد زدن برای چیه دیگه ؟کسوبده بذار این بنده های خداهم یه حالی بکنن … نفقه رو ول کن کیر رو بچسب عزیزم نمیدونی گاییده شدن چه حالی داره . من اگه شوهرنداشتم به همه اینا کس میدادم آخه اینام دل دارن دیگه

          • کیرکلفت

            اگه واقعا تعداد زنها اینقدر زیاده ، توچرا به جرگه زنا پیوستی و کون میدی ؟ و عده ای جوان شهوتی را از راه بدر میکنی که زن نگیرند.

          • karim

            جالب بود

        • کیرکلفت

          خانم مروارید بیا اینکارونکن اگه تو شوهر نکنی ما مردا از نداشتن کس میمیریم و همش باید جلق بزنیم … آخه این انصافه که بابودن فاحشه ای مثل تو ما جلق بزنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

    • کیرکلفت

      خانم الهام کیر که بلند شد دیگر این چیزها حالیش نیست. تا کس را نکند نمیخوابد. این هم تقصیر مرد نیست که ، اگه تقصیری هم باشه تقصیر کیره …

  • karim

    چرا نظرمن را حذف کردید نه نژاد پرستانه بود ن فحش واقعا که

  • مادرجنده خوارکسده کیرم تو کس ننه جاکش پدرت ….

    شماها آدم نمیشین دیوسان قرمساق پدر کونده ننه ….

    جشن تکلیف برای شرح انسانیت هست نه سکس و ….

    زن شما ها رو گاییدم که از دین فرار کردین مادر کونیا !!!!!!!!!!!!!