تلاش بیهوده خامنه ای برای بهبود وجهه نظام ۲

سه خبر ظاهراً نا مرتبط

در ماه گذشته شاهد خبرهای مختلفی از ایران هستیم که اگرچه در نگاه اول ارتباطی با یکدیگر ندارند ولی با نگاهی کمی عمیقتر می توان دستان خامنه ای را پشت ارتباط در پرده این سه خبر  دید.

خبر یکم ایجاد مزاحمت در آبهای خلیج فارس برای ناوهای امریکاست.

خبر دیگر پوزش خواهی سعید مرتضوی جلاد و دادستان سابق تهران ، درباره ماجرای کهریزک سال ۸۸ است .

و دیگری هم اظهار نظر علی خامنه ای درباره “گناه کبیره بودن” دادن آمار نادرست است.

مزاحمت  سپاه برای ناوهای امریکا

همانطور که می دانیم نیروی دریایی ایران در جنگ ایران و عراق تقریبا از بین رفت و عملا ایران یکی از ضعیفترین نیروهای دریایی جهان را دارد، با این وجود قایقهای تندروی سپاه پاسداران بسان مگسی که گاهی نیش آزاردهنده هم دارند، همواره کشتیها و ناوهای دریایی را مورد آزار و اذیت قرار داده اند. هر چند گشت زنی و کنترل آبهای ایران حق ماست ولی در مناطق آزاد این گشت زنیها باعث ایجاد تنش و بروز تلفات جبران ناپذیر خواهد شد. سال پیش بود که با سعه صدر امریکا قائله ورود اشتباهی شناور امریکایی پایان یافت؛ سپاه پاسداران با تحقیر سربازان امریکایی گمان برد که بزرگ شده است و امریکا کوچک؛ اما حقیقت این است که تنها رقبای امریکا در مسایل نظامی روسیه و چین هستند و ایران بخصوص نیروی دریایی اش حتی قابل توصیف هم نیستند!

تحقیر ایران در خلیج فارس دقیقا از خروج شاه آغاز شد. این صدام و خمینی دیوانه بودند که پای ناوهای امریکا را به خلیج فارس کشانیدند وگرنه در اواخر دوران شاه اداره خلیج فارس بدست همسایگان بخوبی انجام می شد. ایران چندین ناو و جنگنده خود را در درگیری با امریکا از دست داد و امریکا یک هواپیمای مسافری ایران را نیز سرنگون نمود و به فرمانده ناو وینستنس که این اشتباه هولناک را مرتکب شده بود مدال هم داد تا ایران و خمینی بیش از همیشه تحقیر شده باشند.

علی خامنه‌ای، رهبر ایران، حدود دو هفته پس از این وقایع، به فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و تعدادی دیگر از اعضای این نیرو که در بازداشت ملوانان نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس نقش داشتند، نشان فتح داد. این نشان به نظامیان ایرانی داده می‌شود که "پیروزی چشم‌گیری" داشته‌اند

علی خامنه‌ای، رهبر ایران، حدود دو هفته پس از این وقایع، به فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و تعدادی دیگر از اعضای این نیرو که در بازداشت ملوانان نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس نقش داشتند، نشان فتح داد. این نشان به نظامیان ایرانی داده می‌شود که “پیروزی چشم‌گیری” داشته‌اند

علی خامنه‌ای، رهبر ایران، حدود دو هفته پس از این وقایع، به فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و تعدادی دیگر از اعضای این نیرو که در بازداشت ملوانان نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس نقش داشتند، نشان فتح داد. این نشان به نظامیان ایرانی داده می‌شود که “پیروزی چشم‌گیری” داشته‌اند، پرسشی که پیش می آید اینست که دقیقا چه پیروزی جز اعلام نادانی و عقده خود از امریکا را بدست آوردید؟

امروزه ایران در خلیج فارس تنها صدای مزاحمت و درگیری را بصدا درآورده است. جالب است که قایقهای نیم وجبی سپاه از عهده قاچاقچیان بر نمی آیند و بیشتر واردات کالا بصورت قاچاق است ولی توانایی جنگ با ناوهای هواپیمابر امریکا را دارند!

تحقیر ایران در خلیج فارس دقیقا از خروج شاه آغاز شد. این صدام و خمینی دیوانه بودند که پای ناوهای امریکا را به خلیج فارس کشانیدند وگرنه در اواخر دوران شاه اداره خلیج فارس بدست همسایگان بخوبی انجام می شد. ایران چندین ناو و جنگنده خود را در درگیری با امریکا از دست داد

تحقیر ایران در خلیج فارس دقیقا از خروج شاه آغاز شد. این صدام و خمینی دیوانه بودند که پای ناوهای امریکا را به خلیج فارس کشانیدند وگرنه در اواخر دوران شاه اداره خلیج فارس بدست همسایگان بخوبی انجام می شد. ایران چندین ناو و جنگنده خود را در درگیری با امریکا از دست داد. مزاحمت قایقهای سپاه چیزی جز بازگویی حقارت ایران پس از شاه نیست.

پوزش خوهی سعید مرتضوی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آقای مرتضوی در این نامه که امروز یکشنبه ۲۱ شهریور هم‌زمان با برگزاری سومین جلسه محاکمه‌اش به دادگاه داده، از وقایع پیش‌آمده در تیرماه ۸۸ از رهبر ایران، خانواده جانباختگان و ملت ایران عذرخواهی کرد.

با وجود این دادستان پیشین تهران در این نامه همچنان تاکید کرده است که در وقوع حوادث کهریزک “هیچ عمدی” در کار نبوده است.

سعید مرتضوی بابت جنایات انجام شده در زندان کهریزک به سال ۸۸ پوزش خواست. این پوزش خواهی آنقدر عجیب بود که تیتر اکثر رسانه ها شد و البته وقتی به متن پوزش خواهی مراجعه می کنیم چیزی جز توجیه جنایت نمی یابیم. گویی که کهریزک تحت فرمان او نبوده است و خودسر این شکنجه ها را انجام داده اند! گویی خامنه ای که در خانه مسئولان رژیم هم شنود گذاشته است هیچ اطلاعی از این شکنجه خانه نداشته است!عوامفریبی البته خوراک این رژیم جنایتکار است.بسیاری از اصولگرایان علناً از جنایات کهریزک حمایت نمودند و آنرا ناجی نظام و مرتضوی را قهرمان رژیم خواندند. او خود هم اذعان کرد که سربازی بیش نبوده است؛ یعنی بدستور خامنه ای عمل کرده است و بس!

گویی خامنه ای که در خانه مسئولان رژیم هم شنود گذاشته است هیچ اطلاعی از این شکنجه خانه نداشته است!عوامفریبی البته خوراک این رژیم جنایتکار است.بسیاری از اصولگرایان علناً از جنایات کهریزک حمایت نمودند و آنرا ناجی نظام و مرتضوی را قهرمان رژیم خواندند. او خود هم اذعان کرد که سربازی بیش نبوده است؛ یعنی بدستور خامنه ای عمل کرده است و بس!

گویی خامنه ای که در خانه مسئولان رژیم هم شنود گذاشته است هیچ اطلاعی از این شکنجه خانه نداشته است!عوامفریبی البته خوراک این رژیم جنایتکار است.بسیاری از اصولگرایان علناً از جنایات کهریزک حمایت نمودند و آنرا ناجی نظام و مرتضوی را قهرمان رژیم خواندند. او خود هم اذعان کرد که سربازی بیش نبوده است؛ یعنی بدستور خامنه ای عمل کرده است و بس!

جنایات رژیم البته تنها در کهریزک نبود و هر گوشه و معبری می شد خفقان و کشتار را در برابر اعتراضات مردم به تقلّب انتخاباتی دید ، اینکه تنها سعید مرتضوی بجای صدها سگ دست آموز خامنه ای محاکمه می شود علتش را باید در ماجرای فاضل لاریجانی و افشای رشوه خواهی او جستجو نمود. سعید مرتضوی و بابک زنجانی هردو مورد خشم نظام هستند ، چرا که در صف احمدی نژاد قرار گرفتند.

اینکه خامنه ای از سرباز وفادار و بهتر بگوییم سگ دست آموزش مرتضوی خواسته است عذرخواهی نماید ، چیزی بجز پرده پوشی بر جنایات سال ۸۸ نیست. این همه جنایت را مجتبی خامنه ای ، طائب و ابراهیم رئیسی از بیت خامنه ای مرتکب شدند و حالا فقط سگی بنام مرتضوی سپر بلای مجتبی و رئیسی شده است!

آمار نادرست و گناه کبیره!

علی خامنه‌ای، رهبر ایران اختلاف در آمار مراکز مختلف آماری در این کشور را “بلایی بزرگ” توصیف کرد و گفت که دستکاری در آمار “گناهی کبیره” است.

علی خامنه ای امروز سه شنبه ۲۳ شهریور در دیدار با مدیران مرکز آمار ایران و مسئولان سرشماری در این کشور گفت: “گاهی مراکز مختلف در مورد نرخ بیکاری، نرخ تورم یا رشد اقتصادی آمارهای متفاوتی بیان می کنند که این مسئله موجب ایجاد بی اعتمادی در مردم می شود.”

او از اینکه دولت ها آمارهای ارائه شده از سوی دولت های قبل از خود را نادرست می خوانند انتقاد کرد و گفت: “باید منشأ این دوگانگی ها مشخص شود. یعنی یا در آن دوره در بیان آمارها اشکالی وجود داشته است یا در دوره پس از آن. در هر صورت دستکاری در آمارها که در معرض قضاوت مردم نیز قرار دارد، گناهی کبیره است”.

رهبر ایران از وضعیت آمارگیری در کشور انتقاد کرد و گفت که مسئولان از “حقایق و آمارهای واقعی در بعضی بخش ها” مطلع نیستند.

واقعیت اما چیز دیگری است! علی خامنه ای از آغاز رژیم اسلامی خوب و بهتر از هرکس می داند که پنهان کردن آمار از وظایف مسئولان نظام است. این نظام با دروغ و پنهانکاری به فریب مردم پرداخته است. همین چند سال پیش بود که یک مرکز آماز بخاطر اعلام آماری از علاقه مردم ایران به ارتباط با امریکا مورد خشم خامنه ای قرار گرفت و گروهی از روئسای آن مرکز آماری به محاکمه و زندان و اتهام جاسوسی دچار شدند!

بنابراین خامنه ای آن آماری را می خواهد اعلام کنند که به نفع جناحش باشد و طبیعی است که در آستانه انتخابات او سعی دارد جناح مقابل را متهم به دادن آمار غلط کند. گناهی که خود او متهم اول آن است و همواره سعی داشته است حقایق را از مردم پنهان نماید و با فرافکنی “غرب” را مقصر مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایران معرفی نموده است!

خامنه ای تلاش می کند با فرافکنی فساد درون حکومت را به خود ربط ندهد و از این حربه برای تخریب جناح روحانی استفاده نموده است ولی آیا مردم ایران باز هم فریب خامنه ای را می خورند و او را رهبر مستضعفان و قهرمان مبارزه با استکبار امریکا می دانند؟ هرگز چنین نخواهد شد و از روز روشنتر است که پس از وقایع سال 88 و دولت فاسد احمدی نژاد و افشای فساد کلان در گوشه گوشه نظام ، هیچ کس باور نخواهد کرد که این روضه خوان دوزاری که عروسک خیمه روسیه شده است ، بتواند جلوه ای سالم از حکومت خود به عوام ارائه دهد!

خامنه ای تلاش می کند با فرافکنی فساد درون حکومت را به خود ربط ندهد و از این حربه برای تخریب جناح روحانی استفاده نموده است ولی آیا مردم ایران باز هم فریب خامنه ای را می خورند و او را رهبر مستضعفان و قهرمان مبارزه با استکبار امریکا می دانند؟ هرگز چنین نخواهد شد و از روز روشنتر است که پس از وقایع سال ۸۸ و دولت فاسد احمدی نژاد و افشای فساد کلان در گوشه گوشه نظام ، هیچ کس باور نخواهد کرد که این روضه خوان دوزاری که عروسک خیمه روسیه شده است ، بتواند جلوه ای سالم از حکومت خود به عوام ارائه دهد!

هدف اصلی خامنه ای از ۳ مورد بالا

در کنار اهداف کوچک و بزرگی که خامنه ای در سر می پروراند، هدفی مشترک هم بابت موارد بالا دارد و آن بازیابی هویت و محبوبیت نداشته اش در میان حامیان سابق نظام است. ایجاد حس ضد امریکایی یکی از حربه های خمینی و خامنه ای بوده است که سالها مردم فلاکت زده را با شعارهای توخالی فزیب داد.

امروزه اما : هرچند آماری موجود نیست ولی مذهبی ترین و مقدس نجس ترین مردم ایران هم متوجه دروغها ، دزدیها و جنایات خامنه ای و دیگر سران جمهوری اسلامی شده اند. اگر به خانواده های خشک مقدس و نجس هم سری بزنید، می بینید که این افراد عقب افتاده هم بالاخره پس از ۳۷ سال غفلت دوزاریشان افتاده است و بالاخره شیر فهم شده اند که نه ولایت فقیه حکومت خداست و نه این رژیم عدالت پرور و طرفدار قشر مستضعف است! شعارهای افرادی چون خمینی و رجایی هم دروغی برای چپاول و غارت ایران بیش نبوده است.

خامنه ای تلاش می کند با فرافکنی فساد درون حکومت را به خود ربط ندهد و از این حربه برای تخریب جناح روحانی استفاده نموده است ولی آیا مردم ایران باز هم فریب خامنه ای را می خورند و او را رهبر مستضعفان و قهرمان مبارزه با استکبار امریکا می دانند؟ هرگز چنین نخواهد شد و از روز روشنتر است که پس از وقایع سال ۸۸ و دولت فاسد احمدی نژاد و افشای فساد کلان در گوشه گوشه نظام ، هیچ کس باور نخواهد کرد که این روضه خوان دوزاری که عروسک خیمه روسیه شده است ، بتواند جلوه ای سالم از حکومت خود به عوام ارائه دهد!

 

  • ایران

    افریط مذهب و آخوند و سپاهی تو این مملکت ماتم زده سایه اندخته و غباری از غم و سیاه بختی رو واسه ی مردم این سرزمین نفرین شده به ارمغان اورده اونهم بخاطر اینکه خلقیات و روحیات ساکنین چند شخصیتی این مملکت اینطور ایجاب می کنه که ی همچین سیستم اختاپوسی با ادمای مالیخولیایی روی کار بیان و فقر و نکبت رو نصیب این مردم مسخ شده و گرفتار کنن.
    با این شرایطی که الان تلخی و سختیش رو از کوچیک و بزرگ و پیر جوون به خوبی می تونن لمس اش کنن شاید بشه تا حدی فهمید که اجداد ما تو ۱۴۰۰ سال قبل تو حمله ی وحشیانه ی کاروان اسلام!چی کشیدن.
    و حالا تخم و ترکه ی همون ها بعد ۱۴۰۰ سال با هر دوز و کلک و شارلاتان بازی که بود خودشون رو به قدرت رسوندن و الانم تا می تونن دارن جولون می دن و می خورن و می برن و از این فرصت طلایی که بهشون دست کمال داده استفاده می کنن.
    به نظر زندگی تو مملکتی مثل ایران یه چیزی مثل تلاش برای بقاس به هر قیمتی و قانون جنگل توش حکم فرماست و هر فردی تو این جامعه انتظار همه جور رفتاری می ره و اگه به قول این رژیم تو این مملکت نیمچه امنیت جانی که من اسمشو امنیت ضد انفجاری میذارم چون فقط شاید بمب تو مملکت منفجر نشه و اگرنه تو بقیه موارد مثل تصادف و آلودگی هوا و فشار های روانی وخودکشی و ….کشته کم نداریم .در نهایت اینک این تشکیلات اختاپوسی آخوندی آدمای این مملکتو مثل حشره ئمی بینه و واسشون پشیزی ارزش قائل نیست و به راحتی تارومارشون می کنه.

  • f m sokhan rousi

    سعید لیلاز، اقتصاددان در ایران، با اشاره به وضع اسفبار صندوق های بازنشستگی در این کشور تلویحاً نسبت به خطر فروپاشی کشور هشدار داد.
    http://www.iranpressnews.com/source/203681.htm#

    تلاش بیهوده ف م سخن و اخبار روز برای حفظ چهره جاسوسان مارکدار حزب توده ، فراماسونری مارکسیست های روسی در ایران مثل تلاش خامنه ای برای حفظ نظام است . مارکسیست های روسی نقابدار و بی نقاب میخواهند این حقیقت مسلم که حزب توده از ج ا هر اندازه که از دموکراسی و آزادی فاصله بیشتر گرفت و به سرکوب دگر اندیشان و حتا همراهان اولیه انقلاب بیشتر کمر گماشت ، این حزب خائن روسی از رهبر ان ، سپاه پاسداران ، خلخالی قاتل ، نیروهای سرکوبگر بیشتر و واضح تر حمایت کرد , را اشمالی کنند حالا ف م سخن همان مزخرفات را تکرار میکند که طبری میخواست از چاه اسلام فقاهتی کشتار گر , سوسیالیسم ضد امپریالیسم بیرون بکشد و نهایتا درخت کمونیسم در ان شوره زار بکارد .
    البته اگر حقیقت سوسیالیسم و مارکسیسم و کمونیسم مورد نظر این بچه مارکسیست روسی باشد , مخالفتی نیست چون هیچ تفاوتی بین مارکسیسم و اسلام فقاهتی نیست . در حقیقت اسلام مارکسیستی همان ناسیونالیسم بعثی و همان مارکسیسم روسی و همان سوسیال دموکراسی مارکسیست های نقابدار جاسوس پوتین نشسته در غرب است . به همین دلیل این سه گروه با هم متحدند و در خارج اپوزیسیون قلابی روسی از این اتحاد با تمام وجود حمایت میکند .
    حالا چرا وقتی کشور در حال فروپاشی است به گفته مارکسیست روسی داخلی لیلاز ! ف م سخن وقت حمله به سروش را پیدا کرده ؟ چون مارکسیست روسی دیگری به نام دولت آبادی که آزاد میگردد و به آلمان هم رفت و آمد دارد (وقتی حتا کروبی نمیتواند آزاد باشد ، دو تابعیتی ها و تغییر دین داده ها که هیچ )، هم قبلا به این سروش حمله برده بود چون کروبی را به موسوی مهره کهنه مارکسیست های روسی -اسلامیستی ترجیح داده بود .
    دلیل دیگر این است که سروش گفته بود بنی صدر بنیان گزار بحث آزاد در ایران بود . هیچ چیزی جز نام بنی صدر و روش بنیادین او در گسترش دموکراسی یعنی بحث آزاد ، خواب روس پرستان را آشفته نمیکند، انهم در جامعه ای که نه شاه مدرن و نه گروه های وابسته
    ایدیولو ژیکی و سیاسی به شوروی که نقش اپوزیسیون او را بازی میکردند ، هیچ قدمی در این راه بر نداشتند . به همین دلیل شاه مدرن جای خود را به ملاهای عقب افتاده داد در ناباوری همگانی ! هنوز هم هیچ حزب لیبرال و دموکراتی در ایران وجود ندارد و در خلا قدرت هر شورشی اتفاق بیفتد مجاهدین خلق و گروه های مشابه یا کودتاچیان بی ریشه ، شانس اول هستند . این جوجه جاسوس روسی به خواننده نمی گوید چرا طبری به مصدق گفت نفت شمال مال روس ها است ؟ چون تا حالا انگلیس نفت جنوب را خورده ؟
    چرا طبری انقدر ابله بود که فکر میکرد خمینی که به همه کمک کنندگان به او در کنترل کشور در شرایط انقلابی و حفظ کنندگان او از کشته شدن در سال ۴۱ و بالا برندگانش از قطب زاده و شریعت مداری تا لاجوردی و بازرگان و ملی گرایان و یا ژنرال هایی که ارتش را به او تسلیم کردند و حتا مجیز گویان او در میان آخوندها و چپ ها و حتا نوه خود او و مجاهدین خلق خیانت کرد و همه را به کشتن داد و یا به تبعید فرستاد ، چه گونه میتوانست یک متحد مارکسیست ها و شوروی باشد ؟
    اگر همین جوجه مارکسیست روسی به بازرگان و بنی صدر و سنجابی و … ایراد میگیرد که چرا آنها گول خمینی را خورند و هنوز دشمن آنها است , چه گونه این فریب مسلمی که او به طبری نسبت میدهد تا خیانت او را بپوشاند، به آسانی نادیده میگیرد ؟ این یک بام و دو هوای جاسوس های مارکسیست روسی انقدر زشت و کریه شده که فقط خود این مزدوران سر در برف کرده و کون هوا کرده نمیتوانند ببینند . خاک بر سر ملتی که طبری دانشمند ان باشد و کیانوری رهبر حزب طراز نوین ان و ف م سخن و دولت آبادی و خوئی کیسه کش حمام و خایه مالان به به چه چه گوی ان جاسوسان روسی .