آینده تیره و تار جمهوری اسلامی با تغییرات امسال ۴

دونالد ترامپ و تیم امنیتی آن

دانسته و یا ندانسته ،دونالد ترامپ، کسانی را در تیم امنیتی و نظامی خود قرار داده است که همگی بشدت مخالف رژیم جمهوری اسلامی هستند :

دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا مایکل فلین، ژنرال سه ستاره بازنشسته را به عنوان مشاور امنیت ملی خود برگزیده ؛ او ژنرال بازنشسته جیمز ماتیس را نیز برای پست حساس وزارت دفاع برگزیده است.

همچنین، مایک پومپئو را به عنوان نامزد ریاست سیا، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، انتخاب کرده است این سه نفر تنها کسانی نیستند که بشدت مخالف حضور جمهوری اسلامی بوده اند ولی پستهای حساسی که در اختیار خواهند داشت ، می تواند آینده جمهوری اسلامی را تیره و تار نماید.

دانسته و یا ندانسته ،دونالد ترامپ، کسانی را در تیم امنیتی و نظامی خود قرار داده است که همگی بشدت مخالف رژیم جمهوری اسلامی هستند

دانسته و یا ندانسته ،دونالد ترامپ، کسانی را در تیم امنیتی و نظامی خود قرار داده است که همگی بشدت مخالف رژیم جمهوری اسلامی هستند

همواره سیاستهای کجدار و مریض امریکا در قبال رژیم ایران ، باعث نارضایتی بسیاری از مخالفان این رژیم ، چه در داخل و چه در خارج شده است.پاشنه آشیل رژیم اسلامی در واقع همان چیزی است که بدان می نازد :اسلامگرایی. شکی نیست که رژیم جمهوری اسلامی از آغاز تا کنون انواع فتنه و دردسر را در منطقه ایجاد نموده است. تحریک و دخالت در عراق که به ۸ سال جنگ ویرانگر انجامید ، دخالت در امور فلسطین ، لبنان و سوریه که به نامنی و درگیریهای فراوان در ۴ دهه گذشته انجامیده است. حمایت از گروههای جدایی طلب شیعه در یمن و بحرین که باعث مصیبت بسیار در این دوکشور شده است. همکاری پنهانی با القاعده و طالبان که به ایجاد مشکلات فراوان در برنامه های نظامی امریکا در افغانستان و عراق انجامیده است همگی نمونه هایی از بحران زایی رژیم اسلامی ایران در خاورمیانه است.

علاوه بر آن در اروپا و افریقا نیز ایران در ادامه سیاستهای ترور مخالفان و رقبایش مشکلات بسیاری را ایجاد نموده است. دولت جمهوری اسلامی ابایی ندارد که با استخدام تروریست مخالفان خود را در قلب اروپا ترور نماید.

توان تخریبی جمهوری اسلامیterror-iran

سیاستهای جمهوری اسلامی انتحاری و تخریبی بوده است. از این روی است که پرونده هسته ای ایران با وجودیکه از روز اول پرونده ای واضح با ابعاد حقوقی و عرفی مشخص بود قریب دو دهه بطول انجامید! از همین روی است که جهان به توان نظامی و سیاسی ایران از جنبه کلاسیک نگاه نمی کند ، بلکه جنبه های تخریبی و به بیان دیگر تروریستی آن مورد توجه جهان است.

در کنار این سیاستهای غیر رسمی و تروریستی ، رژیم ایران با پوشش قانون و در واقع با گروکشی قانون ، بسیاری از شهروندان اروپایی و امریکایی مسافر در ایران  را دچار پرونده سازی نموده است و دهها پرونده ریز و درست در ایران وجود دارد که افراد بی گناه دوملیتی و حتی خارجی به جرم جاسوسی به زندانهای طولانی محکوم شده و خواهند شد! البته رژیم جمهوری اسلامی هدف بزرگتری را از این گروگانگیری زیر پوشش قانون دارد. هدف ایران استفاده از این گروگانها برای معامله و فشار بر دولتهای غربی است. هیچ شهروند اروپایی نمی تواند مطمئن باشد که پس از سفری عادی به ایران دستگیر نشود و پرونده ای با پوشش جاسوسی برایش نبرند!

مایک پومپئو رئیس آینده سیا

سازمان سیا یک بنگاه بزرگ تحقیقاتی و جاسوسی است که پهنه بزرگ عالیتهای برون مرزی آن در همه جا دیده و از همه چیز را شامل می شود! اگر نیاز به تحقیقاتی درباره اخلاق ، فرهنگ، دخائر معدنی یا خوراکی کشوری دارید ، این اطلاعات در سایت سیا معمولا موجود است. اداره سیا بصورتی دموکراتیک است و اسناد محرمانه آن هم پس از دو سه دهه آزاد می گردد تا مردم و پژوهشگران از آنها بهره جویند.

مایک پومپئو که عضو جنبش تی‌پارتی در حزب جمهوری‌خواهان است، در سمت راست طیف سیاسی جمهوری‌خواهان قرار می‌گیرد، یعنی تندرو!  آقای پومپئو با بستن بازداشتگاه گوانتانامو مخالف است. او گفته روحانیون مسلمانی که حملات تروریستی را به شدت محکوم نمی‌کنند، “همدست” تروریست‌ها هستند. او برجام را یک توافق بیهوده و رژیم ایران را خطر اصلی منطقه می داند.

آقای پومپئو بعنوان نامزد ریاست سیا درباره ایران نوشته است : “منتظر عقبگرد از این توافق فاجعه‌بار با بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان”.

او چند ماه پیش در یادداشتی نوشت: “یک سال بعد از توافق هسته‌ای اوباما با ایران، این توافق ما را در معرض خطر فزاینده قرار می‌دهد.”

آقای پومپئو بعنوان نامزد ریاست سیا درباره ایران نوشته است : "منتظر عقبگرد از این توافق فاجعه‌بار با بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان". او چند ماه پیش در یادداشتی نوشت: "یک سال بعد از توافق هسته‌ای اوباما با ایران، این توافق ما را در معرض خطر فزاینده قرار می‌دهد."

آقای پومپئو بعنوان نامزد ریاست سیا درباره ایران نوشته است : “منتظر عقبگرد از این توافق فاجعه‌بار با بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان”.
او چند ماه پیش در یادداشتی نوشت: “یک سال بعد از توافق هسته‌ای اوباما با ایران، این توافق ما را در معرض خطر فزاینده قرار می‌دهد.”

مایکل فلین مشاور امنیت ملی ترامپ

دونالد ترامپ یک فعال اقتصادی است ، بنابراین مایکل فلین بعنوان مشاور امنیت ملی ترامپ یکی از قدرتمندترین افراد در صحنه سیاستهای ضد تروریستی و بازدارنده امریکا خواهد بود.

در تابستان امسال کتابی از مایکل فلین کتابی منتشر شد با عنوان “صحنه جنگ“. به ادعای کتاب، مضمون اصلی آن در مورد جنگ علیه اسلام رادیکال و نحوه پیروزی آمریکا در جنگ مزبور است. حکومت ایران، بخش عمده ای از اسلام رادیکال را از نظر آقای فلین تشکیل می دهد. از همین رو بخش بزرگی از کتاب، به حکومت ایران اختصاص داده شده است. مایکل فلین بارها گفته است : « ترسیدن از مسلمانان منطقی است.» او بشدت مخالف رژیم ایران بوده و بخش بزرگی از کتاب خود را درباره سیاسهای تروریستی و تخریبی ایران در جهان قرار داده است.

مایکل فلین از کسانی است که براندازی رژیم جمهوری اسلامی را تنها راه می داند و هرگونه توافق و مذاکره را بیهوده و فریبکاری دانسته است.

مایکل فلین از کسانی است که براندازی رژیم جمهوری اسلامی را تنها راه می داند و هرگونه توافق و مذاکره را بیهوده و فریبکاری دانسته است.

مایکل فلین از کسانی است که براندازی رژیم جمهوری اسلامی را تنها راه می داند و هرگونه توافق و مذاکره را بیهوده و فریبکاری دانسته است.

جیمز ماتیس وزیر دفاع آینده آمریکا

هرچند وزیر دفاع معمولا دخالتی در سیاستگذاریها ندارد و تنها مجری سیاستهاست ولی می توان این ژنرال کارکشته را یکی ار دشمنان قسم خورده رژیم جمهوری اسلامی دانست. ژنرال ماتیس با توجه به تجربیاتش بخوبی در جریان حرکات تحریک آمیز رژیم ایران هست و شاید او بعنوان یکی از وزرای ترامپ بیشترین تجربه را در برخورد با رژیمی همچون ایران داشته باشد.

ژنرال ماتیس مواضع بسیار تندی نسبت به رژیم اسلامی دارد و او نیز از حامیان بر اندازی حکومت اسلامی ایران است!

آقای ماتیس، ۶۶ ساله، در گذشته ایران را «مهم‌ترین خطر علیه ثبات و صلح در خاورمیانه» خوانده است.

آقای ماتیس، ۶۶ ساله، در گذشته ایران را «مهم‌ترین خطر علیه ثبات و صلح در خاورمیانه» خوانده است.

آقای ماتیس، ۶۶ ساله، در گذشته ایران را «مهم‌ترین خطر علیه ثبات و صلح در خاورمیانه» خوانده است.

مرگ سوپاپ اطمینان رژیم!

هاشمی رفسنجانی که از مهمترین پایه های حفظ نظام اسلامی با روشهای اعتدالی و مسامحه بود و البته بخاطر همین روش هیچگاه نتوانست در میان سران جناح حاکم محبوبیت داشته باشد، مرد!

حال با مرگ رفسنجانی می توان انتظار داشت که گفتمان رژیم اسلامی بیش از پیش تند شود و این سوپاپ اطمینان که بارها نظام اسلامی را در شرایط حساسی چون جنگ ،جنبش سبز و تحریم هسته ای نجات داده بود ، دیگر نیست تا به تداوم این رژیم کمک نماید.

با این شرایط روزهای تیره و تار رژیم جهل و دزدی و خون نزدیک است و امیدواریم که هرچه زودتر به براندازی این حکومت و پایان “دوران طلایی” امام بیانجامد!

 

 

  • bazigarane rousi ra beshenasid

    فیلم مراسم رفسنجانی: شعار “مرگ بر روسیه”

    شعارهای “مرگ بر روسیه” و “سفارت روسیه لانه‌ جاسوسیه” در مراسم تشییع رفسنجانی

    http://www.iranpressnews.com/source/203818.htm#

    ———————-

    الان دقیقا وقتی است که صف بندی ها و ماموریت های پنهانی وب سایت ها ، چهره های سیاسی ، احزاب ، روشنفکران و روزنامه نگاران و وابستگی های خارجی آنها را بشناسید . دم خروسی است که از زیرعبا و اورکت و ریش و سبیل رفیقی و کراوات و صورت های شش تیغه بیرون میزند . تقریبا همه وبسایت ها به تجلیل و تکریم رفسنجانی به اندازه یک چهره ملی ! حقوق بشری ! آزادی خو ا ه، دموکراسی طلب پرداختند و نود در صد آنها حتا نظری انتقادی هم نسبت به او نگذاشتند مبادا چهره مبارز شان خدشه دار شود . از موسوی و پوتین و کیانوری و طبری هم همین گونه قلبی تمجید میکنند . اشکال اینجاست که همین مادر قحبه های حرامزاده تخم روس وقتی صحبت از شاه ، مصدق ، بنی صدر ، امیر انتظام ، فروهر ها و هر کسی که روسی نباشد به میان بیاید جز حمله و انتقاد کار دیگری بلد نیستند . چرا اینقدر نسبت به جنایت کاران از اسد و صدام و قذافی گرفته تا مزدوران داخلی روسی و یا روس محور مثل موسوی ، رفسنجانی ، کیانوری ، طبری ، فداییان ، توده ایها ، ملی مضحکی ها، خویینی ها ، بهزاد نبوی ، …. بخشنده و فراموش کار میشوند اما وقتی صحبت از محمد رضا شاه و پسرش ، بنی صدر و امیر انتظام و فروهر ها ، مصدق و جبهه ملی و بازرگان و مجاهدین خلق میشود جز حمله به آنها حتا ذکر کارهای مثبت آنها را هم نمی توانند بیاورند ؟ چهار هیچ وب سایتی نظر بنی صدر را نمی نویسد اما از هر چماق علی ، تروریست سابق ، جاسوسان روسیه ، ملی مضحکی ها ی خایه مال قدرت ، جوجه های ژورنال باز امریکا و انگلیس نشین اما عشق روس و کوبا نظر می آورند ؟ ارمان مستوفی ، جمشید فاروقی ، ادیب زاده ، صادق صبا ، و دیگر مزدوران رفسنجانی و حزب توده هم آوا با تروریست های فدایی و جاسوسان حزب توده و ملی مضحکی های بی خاصیت گوسفند همه به خایه ملی از رفسنجانی پرداختند اما شعار مردم علیه روسیه و جاسوسان روسیه و لانه جاسوسی روسیه را هم سانسور کردند !

    مگر بنی صدر و امیر انتظام و فروهر ها و مصدق و شاه و پسرش رضا پهلوی چه خیانت عظیمی مرتکب شده اند که خیانت ها و جنایت های رفسنجانی پیش ان پشم خایه پوتین است ؟ مگر رفسنجانی چه گلی به سر مردم ایران و دموکراسی و آزادی خواهی زد که آنها نزدند ؟ میبینید که جز مادر جنده بودن مارکسیست های روسی و جز اینکه ان ۲۰۰ میلیارد دلار دزدی خاندان رفسنجانی در خارج که به این جوجه ها در وب سایت های کیری رسیده که مردم ایران آنرا تخم شان حساب نمی کنند و همیشه به روسیه و اعراب فحش میدهند و از کورش و ایران دفاع میکنند و عشق فرهنگ آمریکایی دارند حتا اگر ظاهرا برای یک عزاداری یا یک روز رای گیری بیان تو خیابون باز میزنند تو دهن شما جاکش روسی

  • سوسیالیست ملی کارگران ایران

    آقایون شما رو به اهورامزدا قسم میدم که فکر نکنین آمریکا و بریتانیای باصطلاح کبیر، خیر و صلاح ایرانی ها رو میخوان. همین انگلیس بوده که خرافه و شیعه رو آورده ایران و به این روز انداختمون. چون همیشه از یه ایران واقعی و میهن پرست میترسن. برای انقلاب جدید نباید به هیچکس جز مردم خودمون امید ببندیم. از انگلیسیا بیشتر از عربا باید متنفر بود

  • farzin

    Az 2017,01,20 kone jomburih islami parast, loooooll

  • م.م

    درود
    اینکه نظام حاکم بر ایران عزیز یک نظام فاسد و چپاولگر منابع و سرمایه های ایران هست هیچ شکی نیست
    ولی برای اینکه ببینیم این نظام هدفش چی هست بهتره از دید دیگری به آن نگاه بشه
    قبل از هرچیز تاریخ ایران را از زمانی که قوم یهود وارد ایران شده مرور کنید
    سپس تاریخ ایران بعد از ورود اسکندر مقدونی
    سپس تاریخ ایران بعد از هجوم اعراب
    سپس تاریخ ایران بعد از هجوم ایلخانهای مغول
    و گل سرسبد همه اینها تاریخ ایران بعد از ورود انگلیسیها و دول اروپایی به ساختار دربار و پادشهاهان
    * این سرفصلها رو گفتم تا به این برسیم که خط سیر ایران پاک و آزاد از چه زمانی به دست عبریان و عربیان و انگلساکسونها مورد تهاجم قرار گرفته و خط زمانی (Time line) نصل آریایی چطور مورد هجوم قرار گرفته اگر آزادانه نگاه کنید ۸۰ درصد مبانی دانش بشر در ایران ریشه داره (قبل و بعد از اسلام هم یکسان هست) البته بسیاری از منابع قبل از اسلام نا بود شده در ظاهر.
    برای اینکه یک ملت بتونند مسیری را درست برند و با اطمینان قدم بردارند نیاز هست یکسری پیشنیازهای سایکولوژیک رو داشته باشه که تمام این پیشنیازها در ساختاری در سیستم نرولوژیکشون ذخیره میشه به اسم خط زمان فردی و اجتماعی
    در طول تاریخ و مخصوصا با دستدرازیهای انگلستان این خط زمانی شدیدا تخریب شده (چون انگلستان برای رسیدن به اهداف و منافع مورد نظرش مهمترین چیزی که براش مهم هست ضربه زدن به طرف مقابلش به شکل غیرمستقیم هست، کافیه جریان قحتی دوران قاجار در زمان پادشاهی احمدشاه رو مطالعه کنید)

    حالا همین روند داره به وسیله ملاها انجام میشه
    تاریخ و خط زمانی مردم ایران و ریشه های ارزشی و فرهنگی ایران که رضا خان و محمد رضا شاه فقید در حال بازسازیش بودند را دارند تخریب میکنند، چون برای نابودی ریشه ای یک ملت کافیه هویت اونها رو نابود کنید.

    اما راه کار چی هست؟
    به نظر بنده و طبق مطالعاتی که داشتم لازم هست ساختار غیررسمی حکومت ملاها شناسایی بشه
    و طبق قواعد خودشون با خودشون برخورد بشه، به عبارتی قانون فیزیکی که برای تراش الماس به کار میبریم را برای نابودی این زالو صفتها باید به کار ببریم
    قدم اول تشکیل مجمع و گروه هایی از نخبگان دلسوز ایران و ایرانی کسانی که در زمینه تاریخ، جامعه شناسی، روانشناسی، علوم نظامی، علوم اقتصادی و تجاری، علوم استراتژیک و سیاسی تخصص دارند و هر تخصص دیگری که مناسب با ابعاد لازم برای نابودی این رژیم و نظام فاسد هست.
    قدم دوم شناسایی ماهیت و جایگاهی که این ملاها برای نفوذ در خودپنداره مردم انجام دادند ایجاد ضد اون با ایجاد شفاف سازی و ایجاد نمادهای بومی و با پیشینه هست البته به طور غیر مستقیم
    قدم سوم شناسایی منابع و مجاری تامین قدرت، ثروت و حمایت از این ملاها و تخریب اونها که باز تاکید میکنم غیر مستقیم
    قدم چهارم شروع به تخریب زیرساختهای تامین کننده منابع مالی، امنیتی و حفاظتی این نظام کنید
    و…