از کنفرانس مونیخ و اتحاد عربها با اسرائیل بوی جنگ می آید ۹

پیش گفتار:

هرکشوربا همسایگان خود و دیگر کشورها باید روابط خوب و انسانی داشته باشد. ایران در دوران رژیم گذشته با همه کشورهای جهان با هرموقعیتی روابط دوستانه و انسانی داشت.  ولیکن دشمنی و خصومت رژیم اسلامی با تهدیدهای نظامی و دشنامهای پی در پی در رسانه ها و بلندگوها به اسرائیل، آمریکا، ترکیه، و کشورهای عربی کناره خلیج فارس و  انجام کارهای تروریستی برون مرزی مانند بمب گذاری و آدم کشی، روابط دوستی ما را با بیشتر کشورها تیره و تار ساخته است.

هم بستگی کشورهای منطقه:

از جمله کارهای تروریستی این رژیم،  تحریکات و موشک پراکنی های سپاه به مواضع آمریکا در خلیج فارس است که  جیمز ماتیس روز جمعه ۲۴ فوریه ۲۰۱۷ در توکیو، پایتخت ژاپن گفت: «ایران بزرگترین کشور حامی تروریسم در جهان است…  و ما در قبال دیگر کشورهای جهان که خواستار ثبات هستند، این مسئولیت را داریم که در این زمینه موضع روشنی در برابر ایران داشته باشیم.»  یک روز پیش از آن، وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه چند نهاد و مقام ایرانی خبر داد. اقدامی که به گفته آمریکا در واکنش به آزمایش اخیر موشکی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

ما نیز در مقاله ای در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ به عنوان: “به علت تحریکات رژیم، ناوشکن آمریکا هرلحظه آماده حمله به کشورمان است” نوشتیم که به دلیل تحریکات احمقانه سپاه پاسداران و تهدید های خصمانه یکی دو تن از فرماندهان بی سواد و جاه طلب ارتش ازیک سوی و خود کامگی خامنه ای بیسواد و بی علاقه به سرنوشت کشورمان از سوی دیگر که بر ماشین بی ترمزی سوار شده و بیخردانه در جاده ای سرازیر با شتابی نا گفتنی به جلو می راند، آتش جنگی را شعله ور می سازد که سرتاسر خاورمیانه و همه کشور ما را خواهد سوزاند. بیگمان در این مصیبت بزرگ، از ایران لاشه ای ویران  و پاره پاره ای چون سوریه کنونی به جای خواهد ماند.

از کنفرانس مونیخ چه خبر؟

کنفرانس مونیخ که هرساله با حضور کشورهای گوناگون برای صلح و امنیت جهانی  بر پا می شود در نشست امسال خود در مورد نقش ایران در جنگ آفرینی و به خطر انداختن صلح در خاورمیانه، به دلیل اتحاد اسرائیل، عربستان، ترکیه و کشورهای عربی کناره خلیج فارس  در روبروئی با ایران به گفتگو پرداختند. آقای مهندس مسعود مهدوی  از پیش کسوتان سیاست و تکنولوژی ایران که در این سمینار شرکت داشته،  طی مصاحبه ای با خانم هنگامه افشار خطراتی را که ایران را تهدید می کند بیان داشت.

در کنفرانس مونیخ که هرساله برای بررسی  صلح جهان برگزار می شود، تحریکات و جنگ افروزی های  رژیم ایران در منطقه مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت که چگونه صلح خاورمیانه را به خطر انداخته است.

همکاری آقای نتانیاهو با کشورهای منطقه

آقای نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل نیز با پشتیبانی آمریکا و همکاری کشورهای یاد شده بالا آماده یک حمله نظامی به ایران است. ایشان چندی پیش با پخش ویدیوئی دوستی خود و مردم اسرائیل را به مردم ایران بیان داشته است. در پاسخ ضمن سپاسگزاری از ایشان، باید گفت که مردم ایران نیز همواره با ملت اسرائیل دوستی و محبت داشته و دارند. حال چنانچه آقای نتانیاهو با عربستان و کشورهای دیگر همکاری دارد تا ایران را بمباران کنند بی گمان گروه زیادی از هم میهنان ما نیز در این  جنگ و جدال  از میان خواهند رفت.

 

پیام نخست وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو به مردم ایران: “ما دوست شما هستیم، نه دشمنتان.” پاسخ آنست که ما هم به مردم اسرائیل به دیده دوستان دیرینه تاریخ و فرهنگ خود می نگریم و به ویژه به هموطنان عزیزو گرامی خود که از شر رژیم منحوس و جنایتکار اسلامی  ترک وطن کرده و به اسرائیل مهاجرت کرده اند عشق می ورزیم. درود بر مردم اسرائیل

از آنچه گفته شد:

از اتحاد و هم بستگی اسرائیل، عربستان، ترکیه، و کشورهای کناره خلیج فارس به کمک آمریکا بوی جنگ می آید. در کنار قرار گرفتن این چند کشور به دلیل دشمنی های رژیم و دشنام دادن خامنه ای نادان و بیشعور و بی تفاوت نسبت به سرنوشت آینده ایران، این کشورها را آماده آن کرده که هر لحطه به بمباران ایران پردازند. آقای مهندس مسعود مهدوی سیاستمدار کهنه کار ایران که از کنفرانش مونیخ باز می گردد بوی باروت جنگ را کاملن احساس می کند و ما را از خطرات ناشی از آن آگاه می سازد.

گرچه آقای نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل  در گفتگوی ویدیوئی خود از عشق و علاقه مردم اسرائیل به هم میهنان ما داد سخن می دهد که قابل ستایش است، ولیکن اتحاد و همکاری او با عربستان، ترکیه، و کشورهای کناره خلیج فارس به منظور حمله نظامی به کشورمان موجب ویرانی کامل ایران و کشتار هزاران هم وطنان بیگناه ما خواهد شد.

سیاست جنگ افروزی و تفرقه افکنی رژیم اسلامی در میان اقوام ایرانی از یکسوی، بدگویی و کینه توزی علیه کشورهای عربی منطقه و به ویژه دشنام دادن و تهدیدات شماری پاسدار ناآگاه و بی اطلاع به عربستان و کشورهای دیگر، و دشمنی با آمریکا و انگلیس ، همگی را در جبهه متحدی علیه ایران قرار داده و بیم آن می رود که باردیگر واقٰعه شوم دوران فتحعلیشاه قاجار در ایران تکرار شده و ما استقلال و یک پارچگی خود را ازدست دهیم.

سیاست جنگ افروزی و تفرقه افکنی رژیم اسلامی در میان اقوام ایرانی از یکسوی، بدگویی و کینه توزی علیه کشورهای عربی منطقه و به ویژه دشنام دادن و تهدیدات شماری پاسدار ناآگاه و بی اطلاع به عربستان و کشورهای دیگر، و دشمنی با آمریکا و انگلیس ، همگی را در جبهه متحدی علیه ایران قرار داده و بیم آن می رود که باردیگر واقٰعه شوم دوران فتحعلیشاه قاجار در ایران تکرار شده و ما استقلال و یک پارچگی خود را ازدست دهیم.

نکته پایانی:

اگر علی خامنه ای ابله و نادان یک جو شرف و انسانیت و یک ذره شعور داشت پیش از آن که نادانی های او و تحریکاتش کشورمان را به آتش و خون کشاند روابط خود را با عربستان و کشورهای کناره خلیج فارس  و همچنین اسرائیل دوستانه می کرد و اعتماد آنان را به دست می آورد.همچنین جلو پاسداران افسار گسیخته را می گرفت تا از موشک پراکنی و تیراندازی  به کشتی های گوناگون خود داری کنند.

  • Bextyar Bane

    شما تو سردشت پیرانشهر مهاباد اشنویه فقط یک ترک پیدا کنید بعدش پیشینه اومدن ترکها به ایران رو بخونید ترکیب جمعیتی کل استان ارومیه رو ببینید بعد نقشه بزارید
    روی شما و رضاپالانتون سیاه برا تقسیمات کشوریش

    • Baran Bahari

      حرف شما درست. نقشه را دیگران چیده اند نه من و شما

    • مهدی

      چی؟؟؟خخخ تو از قومیت ترک وازکجا امدن حرف میزنی؟شماها گه از کربلا وعراق به ایران مهاجرت کردین تو زمان شاه قومیت رسمی به نام کرد نبود شما ها کثیف ترازاون اعرابین یدونه مملکت به اسم خودتون ندارین منافقین احمق .زبان ترکی یکی از ۵ زبان رسمی دردنیاست کورد احمق

  • Amirali Mousazadeh

    خودتونم میدونید کسی تو منطقه چپ به ایران نگاه کنه چه بلایی سرش میاد و ما همه ایرانیا با هم متحدیم پس تا اونجایی که دلت میخواد نقشه درست کن

    • Baran Bahari

      ما هم امیدواریم مردم ما زیر یک پرچم متحد باشند. کسی که این مردم را متفرق کرده آخوند بود که حتی پرچم را عوض کرد و با ایجاد فقر و فساد و تبعیض در همه کشور بخصوص در استانهای مرزی صدای هموطنان مرزنشین را درآورد.
      این نظام جمهوری اسلامی آمده تا ایران را نابود کند

  • angoshte etteham

    عواقب حفظ امنیت در خاک دیگری
    http://www.iran-emrooz.net/index.php/politic/more/68107/

    تا زمانی که ما ایرانیها مسبب بدبختی خود را از بیرون مرزها می دانیم دیکتاتورهای فاسد جنایت کاری که هر کدامشان با یک ابر قدرت خارجی زد و بند دارند بر ما حکومت میکنند با زور و کشتار و شکنجه به نام امنیت داخلی! ، استقلال کشور! ، مبارزه با نفوذ بیگانه!

    این دوگانه متضادی که گریبان ملت ما را گرفته است با مشارکت فعال جاسوسان روسیه ( مارکسیست های روسی و اسلامیست های مارکسیست غلام بچه آنها) به فلسفه و تاریخ و فرهنگ ما هم نفوذ کرده و خطر این ویروس و پایداری آنرا دو چندان کرده .

    اگر مردم ایران به جای اینکه مزخرفات رژیم ج ا را تکرار کنند که امریکا و اسرائیل و مونیخ و داووس و آسمان و زمین دنبال حمله نظامی به ایران ! و ایرانی ها ! هستند ( نه رژیم ج ا ماجراجو، تبه کار ، دخالت گر ، تروریست پرور ، فاسد ، ویران کننده کشور برای اعراب و روسیه و توهم قدرت منطقه شدن با موشک پرانی و تروریست سازی و اقدامات تروریستی در کشورهای دیگر ) ناخواسته در دام رژیم فاشیستی مذهبی روسی و حامیان مارکسیست و اسلامیست
    ما رکسیست روسی ان و دولت متجاوز استعما رگر و اشغالگر روسیه افتاده اند

    مردم ایران خامنه ای و سپاه و کیهان شریعتمداری و لاریجانیها و موسوی ها و خاتمی ها و …. نوکری روسیه و دنباله روی از ان را بدون هیچ انتظار منفعت پذیرفته اند .
    به قول بنی صدر دائم درحال خرج کردن منابع ملی ایرانیها هستند بدون هیچ شانس و انتظار در آمدی . اینها بدون هیچ محاسبه ای ( جز حفظ منافع روسیه )در سوریه در گیر و همه اعراب و مسلمانان را دشمن ما کرده اند . همه همسایه های ایران به این رژیم مداخله گر تروریستی مشکوک هستند . وگر نه امریکا – اسرائیل – اتحاد عرب – ترکیه – پاکستان چرا میان این همه کشور ، ایران را انتخاب کرده اند که به ان حمله کنند ؟ چرا به اندونزی و کره شمالی و فیلیپین و عربستان و مصر و کوبا و بلاروس و ترکیه و پاکستان و آذر بایجان و ارمنستان و ازبکستان و قرقیزستان و کویت و قطر …. حمله نمی کنند

    از خودتان بپرسید

    اگر این رژیم قوانین بین المللی را محترم میشمرد و به جای دخالت در سوریه و لبنان و تهدید امنیت اسرائیل و دخالت در عراق و افغانستان و تهدید منافع امریکا در داخل کشور خودش به آبادانی و توسعه اقتصادی می پرداخت حتا اگر دموکراسی نداشت ، آیا امریکا مرض داشت به اینها حمله کند ؟

    همه گرفتاریهای ما از آنروزی شروع شد که خمینی گفت

    همه گرفتاریهای ما از امریکا است !

    اینرا جاسوسان روسیه به دهن او گذاشتند و با بالا رفتن از دیوار سفارت امریکا ما را رو در روی امریکا کردند و هنوز این نکبت ادامه دارد . فقط بازرگان بود که گفت این کار عواقب وحشتناکی دارد . اما همین جاسوسان روسی او را لیبرال سازشکار و پیر خرفت ایران نامیدند .
    فرخ نگه دار و کیانوری و دکتر پیمان و موسوی و رفسنجانی که خیلی با هوش بودند ! این کثافت را در دامن ما ملت ایران گذاشتند

    نفرت خودتان را به سوی این ایرانیهای جاسوس نشانه روید نه کشورهای خارجی

    بدیهی است وقتی خوش رقصانی مثل اینها کیر و خایه پوتین را تا بیخ حلقشان فرو میکنند انها نیز سو استفاده میکنند

    دشمن ما ایرانیها نه امریکا و نه روسیه و نه عربستان و نه اسرائیل است

    دشمن ما: ایرانیهای جاسوس است

    مارکسیست های روسی

    اسلامیست های مارکسیست روسی

    یعنی همان ارتجا ع سرخ و سیاه که شاهنشاه آریامهر فرمودند

    و بازرگان و بنی صدر گفتند اینها اصلاح پذیر نیستند

    و مصدق قاه قاه به آنها خندید و گفت بهایی ها هم مسلمانند

    انگشت اتهام به سوی داخل !

  • Korosh

    yek mosch dahn koshad baz darnd meygan ke agar hamleh kond chenan va in meykoneym, shomah agar orzeh darid brid 4ta akhond kon nashosteh ro ta dir nashode az IRAN bendazid biron va yek hokomate drosto hesabiy drost konid ta dir nashodeh vagar nah in arbah va israil in harfah hayeshon nist va mamlekato taghsiemesh meykond , hamontor ke azarbayejano kardand va hich kasam hich kohey natonest bokhore, pass zyadiy zerto pert nakonid va ta dir nashodeh hesabe in akhonadaeh jakesho yeksareh konid

  • فرشته

    سخنی با شما:

    شکی نیست که کشور‌های آزمند به ویژه برخی‌ از
    همسایگان ایران چشم دیدن ایرانی‌ سربلند و آباد را ندارند. ولی‌ وقتی‌
    چنین نقشه‌هایی‌ را به چاپ میرسانید به کار این دشمنان ایران رسمیت میدهید.
    بنابرین پیشنهاد من این است که از چاپ چنین نقشه‌هایی‌ خودداری کنید تا آن
    سایت‌هایی‌ که چنین نقشه‌هایی‌ چاپ میکنند رسوا شوند.

  • کلهر

    لرستان که یک چهارم جمعیت ایران را تشکیل میدهد کجاست ؟ بیشتر به نقاشی بچه های ۴ ۵ ساله شبیه است که برای برنامه های فاشیسم ایران میفرستند زنده باد ملت لر