روشنفکر ۲۳ ساله پاکستانی بدست همکلاسیهای مسلمان تکه تکه شد ۰

خبری هولناک!

چگونه ممکن است در دانشگاه که محیط بحث ، آموزش و تبادل اندیشه است ناگهان هم دانشگاهی های یک جوان منتقد و روشنفکر او را با چوب ، سنگ و آجر له و تکه کنند؟ ویدئویی از این جنایت گروهی موجود است که نشانه بربریت و وحشی گری جمعی مردم پاکستان است! اگر یکی دو بیکاره و از اراذل این کار را مرتکب شده بودند شاید می شد گفت که : همه اینطور نیستند، اما این ویدئوی جنایت جمعی بمانند ویدئوی کشتار دختر کابلی در شب عید دو سال پیش ثابت می کند که جهان با یک وحشی گری همه گیر از مسلمانان گرامی و اسلام “عزیز” مواجه است!

به گزارش خبرگزاری رویترز، مهاجمان در حالی که الله اکبر می گفتند قربانی را برهنه کرده و مورد ضرب و جرح شدید قرار دادند و ظاهر قصد داشتند جسد را هم بسوزانند.

نواز شریف، نخست وزیر پاکستان، اخیرا دستور حذف مطالب «کفرآمیز» از شبکه‌های اجتماعی را صادر کرد و اخطار داد که با متخلفان بنا بر قوانین کشور به شدت برخورد خواهد کرد.

در سال ۲۰۱۱ وزیر امور اقلیت‌های مذهبی وقت پاکستان در حمله مردان مسلح به خودروی او در اسلام آباد، پایتخت این کشور، کشته شد.

او خواستار اصلاح قوانین ضد کفرگویی در کشورش شده بود. این درباره حکم اعدام زنی مسیحی بود که چند شاهد در دادگاه به توهین کردن او نسبت به محمد پیامبر مسلمانان شهادت داده بودند.

عالم شینواری افسر پلیس مردان به رادیو آزادی گفت، شواهدی در دست ندارند که نشان دهد مشعل خان به مقدسات توهین کرده‌است.ویدیوی برداشته شده از جریان حادثه نشان میدهد که مشعل خان ۲۳ ساله روی زمین افتاده و گروهی از مردان او را با چوب‎ ها لت و کوب می‎کنند.

مشعل خان که بود و به چه جرمی کشته شد؟

مطابق دستور اسلام “عزیز” اگر کسی کافر باشد می توان خون او را ریخت و به مال و ناموسش دست درازی کرد . بارها آیه های مربوط به این حکم “خداوند متعال” در قرآن “کریم” را آورده ایم.

مشعل خان دانشجویی منتقد و شاعر بود که  نسبت به اوضاع نا راست پاکستان  معترض بود و در فضای مجازی اینگونه به نظر می آید که درباره مسایل خرافی جامعه پاکستان نقدهای داشته است. او جمله ای مشهور دارد که بسیار در اینترنت باز نشر شده است :

فرهنگ جامعه من بمانند زنی با جامه های پاره است که بجای توجه به تهیدستی خود ، نگران پیدا شدن بدنش است!

مشعل خان

او در فضای مجازی اجتماع خرافی و بربریت پاکستان را نقد نموده بود. دانشجویان با این تعبیر که او به اسلام توهین نموده است با همان بربریت مورد نظر مشعل خان ، او را تکه تکه کردند تا به گمان خود به دستور قرآن و رسولش عمل کرده باشند!

طابق دستور اسلام "عزیز" اگر کسی کافر باشد می توان خون او را ریخت و به مال و ناموسش دست درازی کرد . بارها آیه های مربوط به این حکم "خداوند متعال" در قرآن "کریم" را آورده ایم.

طابق دستور اسلام “عزیز” اگر کسی کافر باشد می توان خون او را ریخت و به مال و ناموسش دست درازی کرد . بارها آیه های مربوط به این حکم “خداوند متعال” در قرآن “کریم” را آورده ایم.

آنچه آشکارا می توان دید ، یک جوان منتقد و روشنفکر بدست همکلاسیهایش به وحشیانه ترین صورت حیوانی کشته شده است. (حیوانات ببخشند اگر تشبیه کردیم)

انطباق جنایات مسلمانان امروز با  صدر اسلام

افراد کم اطلاع از احکام و روایات اسلامی گمان می کنند که اعمال و جنایات رژیم با اسلام همخوانی ندارد. این افراد اسلام را دین صلح و دوستی می دانند، چون آموزه های دینی آنها محدود به دوران کودکی بوده است. اما اگر فراتر از مقدمات به اسلام بپردازیم به احکام و آیاتی می رسیم که دعوت به خشونت و کشتار می نمایند و این احکام و آیات درباره دگر اندیشان صادر شده است.

ویدئوی کشتار دختر کابلی در شب عید دو سال پیش ثابت می کند که جهان با یک وحشی گری همه گیر از مسلمانان گرامی و اسلام "عزیز" مواجه است!

ویدئوی کشتار دختر کابلی در شب عید دو سال پیش ثابت می کند که جهان با یک وحشی گری همه گیر از مسلمانان گرامی و اسلام “عزیز” مواجه است!

پیامبر اسلام چندین شاعر و عالم همزمان خود را ترور کرد فقط بخاطر اینکه ایشان با اشعارشان او را آزار می دادند.محمد این افراد را خطرناک و مفسد فی الارض معرفی کرد. الله  در قرآن دستور به کشتار دگر اندیشان داده است و با سنگدلی حکم به قطع یک دست و یک پایشان را  داده است. تنها تصور کنید که قطع کردن یک دست و یک پا دستور قرآن است ولی کسی آن را در مدرسه نگفت و یا توضیح نداد. کسی در تاریخ اسلام نگفت که پیامبر چه کارهای نادرستی در حق دیگراندیشان  کرد.

پیامبر و یارانش به افراد ثروتمند هم رحم نکردند و ایشان را شکنجه می دادند تا ثروت خود را به  ایشان بدهند. به زنان شوهر دار هم رحم نکردند و آیه نازل شد  که زنان شوهر دار که اسیر  می کنید بر مسلمین حلالند. مطالعه بیشتر اسلام و تاریخ صدر اسلام  بدون سانسور و حذف را به همه دوستان پیشنهاد می کنیم. آخوندها و ملایان همواره سعی دارند که تاریخ اسلام را با عقل امروزین بشر مطابق کنند که ممکن نیست. غیر ممکن است که اعمال و جنایات محمد با عقل بشر امروز بعنوان الکوی مناسبی شناخته شود. شکی نیست که در گذشته این اعمال محمد اخلاقی و صحیح شناخته می شده است؛چرا که مورخین مسلمان این وقایع وحشتناک او را سانسور نکردند.

به راستی، اسلام  واقعی چه معنایی دارد؟. آیا کشتار اسیران جنگی توسط محمد اسلام واقعی نیست؟ آیا فروش زنان در بازار بردگان توسط محمد اسلام واقعی نیست؟ . آیا کشورگشایی و ایجاد حکومت توسط محمد و جانشینانش اسلام واقعی نیست؟ قرآن که در آیات مکرر به کشتار دستور می دهد ،آیا اسلام واقعی نیست؟. براستی اسلام واقعی چیست بغیر از قرآن و رفتار پیامبرش؟. در قرآن و در رفتار پیامبر هم به فراوانی کشتار و قطع کردن دست و پا وجود دارد.

پس اسلام واقعی چیز خطرناکی است و مسلمانان صلح طلب و آرام  ، اسلام واقعی ندارند! اگر مسلمانی آرام بود یا مسلمان واقعی نیست و یا امروز قدرت و توان کشتار ندارد و منتظر به قدرت رسیدن در فرداست!