مسلمانان افراطی با یورش وحشیانه ای موجب کشتار و مصدوم گروهی بیگناه شدند ۱

پیش گفتار:

جنگ اسلام با به اصطلاح کافران هر روز دامنه و وسعت تازه ای پیدا می کند. به یاد دارم حدود ۳۵ سال پیش که روزانه در مسجدی در استراسبورک فرانسه برای شرکت در نماز جماعت حضور می یافتم  می  دیدم که چگونه امام جماعت مجلس به تحریک جوانان مسلمان به حمله و یورش افراد مسیحی که به گفته او خارج از اسلام و کافر بودند می پرداخت. این زنگ خطری بود که می توانست آینده جامعه آرام و منطقی فرانسه را زیر و رو کند.

در آن دوران تنها گروهی از مسلمانان الجزیره و مراکش و تونس در فرانسه بودند. آنان نیز مردمانی آرام و بیشتر در پی برنامه و مشکلات زندگی خود بودند ولیکن بازهم تحریکات آخوندهای مساجد مسلمانان  بذر کینه و نفاق را در دل آنان می کاشت و آنانرا هرچند هم آرام و در پی برنامه های خود بودند اندکمی هیجان زده و افراطی و آماده به بحث و جدل و حتی یورش به افراد غیر مسلمان می کرد.

باز شدن پای اعراب متعصب به اروپا 

شوربختانه در سالهای کنونی به دلیل افزایش سرسام آور بهای نفت، عربهای سرمست و غرق در دلار و پوند روانه بازار اروپا شدند و به خرید املاک و اموال زیاد و شرکت  در مجالس  قمار، باده گساری، وعیش و نوش پرداختند. در میان آنان جوانان متعصبی نیز دیده می شوند که به اروپائیان با چشم بغض و کینه آنان را کافر می دانند. همان نگاهی که محمدابن عبدالله و یارانش به افراد کلیمی، مسیحی و زردشتی زمان خود داشتند. چنانکه بارها کلیمیان را قتل عام کردند و یا در زمان یزدگرد سوم به ایران که بنا به اعتقاد آنان کافر بودند یورش آوردند و با دوسده قتل عام و کشتار مردم، ایرانیان زردشتی را با زور، وحشت، ترس، تجاوز وادار به پذیرفتن اسلام نمودند.

مسیر و جایگاههای کشتار چند شب پیش در لندن

مسیر و جایگاههای کشتار چند شب پیش در لندن

لشکر داعش پراکنده در اروپا

ما عملکرد وحشتناک و جای پای داعش ایران را در چهار دهه اخیر دیدیم. جنایتکارانی که با شمشیر اسلام خود هزاران زن و مرد جوان میهن پرست کشورمان را از پای در آوردند و طناب های دارشان در هر کوی و برزن دیده می شد و گورستان های بیشماری گویای این جنایات وحشتناک ولی بی سر و صدا بوده است.

از زمانی که داعش در سوریه و عراق به کشتار عمومی و غارت  بانک ها و اموال مردم پرداخت، جوانان متصب که عمومن پرورش یافته مساجد اروپا هستند و یا در مدارس مذهبی پاکستان با بودجه عربستان سعودی شستشوی مغزی شدند، به گروههای داعش که امروزه دارای مال و ثروت زیاد است ملحق شده ویا آماده اند تا برنامه های  خودکشی با حمل مواد منفجره و آتش زا در میان گروههای گوناگون به کشتار جمعی پردازند. نتیجه این برنامه ریزی های جنایت بار را نیز تا کنون در چند کشور اروپائی از جمله فرانسه و انگلیس دیدیم. اینگونه جنایات آرام و بی صدا و بی دغده گروههای داٰعش همه روزه در شهرها و کشورهای اروپائی ادامه دارد و بر آن پایانی نیست.

افراد زخمی روی زمین نتیجه حمله جنایتکاران اسلامی که همه را کافر می دانند و خود را مانند محمدابن عبدالله موظف به کشتن آنان می دانند!!.

افراد زخمی روی زمین نتیجه حمله جنایتکاران اسلامی که همه را کافر می دانند و خود را مانند محمدابن عبدالله موظف به کشتن آنان می دانند!!.

گزارش ایسنا؛ 

بنا بر گزارش ایسنا، شنبه شب گذشته سوم ژوئن ۲۰۱۷اندکی پس از نیمه شب، یک ون سفید رنگ به داخل پیاده رو و بر روی مردم رانده شد و آنگاه سه مرد چاقو به دست از آن بیرون آمده و درهمان حوالی به مجروح و مضروب کردن مردم پرداختند. نتیجه این جنایات ۷ کشته و حدود ۴۷ زخمی بود که به ۵ بیمارستان نواحی گوناگون لندن فرستاده شدند.

بی گمان، حمله مردان ماشین‌سوار و چاقو به دست به اهالی لندن در حوالی لندن بریج London Bridge اولین و آخرین حمله تروریستی در خاک اروپا نبوده،  بلکه آن را می‌توان بهانه‌ای قرار داد تا به بزرگترین حملات تروریستی را در این قاره سبز که روزی درهای خود را به روی پناهجویان بست و به ائتلاف جهانی علیه داعش در سوریه و عراق یا حضور و زیرپرچم ناتو در افغانستان پیوست، ادامه دهد.

 حمله گروه اسلامی داعش به منچستر:
در تاریخ دوشنبه یکم خرداد ماه ۱۳۹۶ برابر با ۲۲ مه ۲۰۱۷ (نزدیک به ۱۱ روز پیش)،  یک عامل انتحاری خود را هم‌زمان با برگزاری یک کنسرت در منچستر آرنا منفجر کرد و ۲۲ تن را با خود به زیر خاک برد. سالن سرپوشیده معروف به “منچستر آرنا” ظرفیتی حدود ۱۸ تا ۲۰ هزار تن دارد و یکی از محل‌های معروف برگزاری کنسرت موسیقی است. حاضران در کنسرت شب حمله اکثرا نوجوانان و جوانانی بودند که بسیاری از آنها از شهرهای مختلف به منچستر آمده بودند. داعش جنایتکار بزرگ اسلامی مسئولیت این حمله تروریستی را نیز بر عهده گرفت.

حمله آدم خوران اسلامی (داعش) به مردم منچستر و دیگر حملات آنان را از این ویدیو بشنوید.

حملات و آدم کشی های داعش در ماههای گذشته:

۱-) – ۱۳ نوامبر ۲۰۱۵، (جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴)، افراط ‌گرایان داعشی به چندین نقطه در پاریس حمله کردند. تیرباران‌های دسته‌جمعی و بمب‌گذاری‌های انتحاری در مناطق مختلف شهر پاریس فرانسه منجر به کشته شدن ۱۳۰ و مصدومیت ۳۶۸ تن شد. در حملات تروریستی در نزدیکی ورزشگاه استادو فرانس در سن‌دنی در شمال پاریس، و ایل‌دو فرانس حداقل سه انفجار جداگانه و شش تیراندازی در محدودهٔ پاریس گزارش شد، و یک گروگان‌گیری در تئاتر بتکلان نیز صورت گرفت.

۲-) – ۲۲ مارس ۲۰۱۶، سه‌شنبه سوم فروردین ۱۳۹۵ عوامل انتحاری سه انفجار در بروکسل، پایتخت بلژیک انجام دادند که دو انفجار آن در فرودگاه بروکسل و دیگری در ایستگاه مترو رخ داد. در این حملات۳۲ تن کشته و صدها تن را زخمی شدند. عوامل این حمله ارتباطات نزدیکی با گروهی داشتند که پیش از این در پاریس دست به حملاتی زده بودند. ابراهیم البکراوی و نجیم عشراوی به عنوان دو تن از عاملان انفجارهای انتحاری در فرودگاه بروکسل معرفی شدند. داعش مسئولیت این حملات را نیز بر عهده گرفت.

۳-) – ۱۱ ژوئیه ۲۰۱۶، برابر با دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵راننده کامیون دیگری هم‌زمان با جشن روز باستیل فرانسه، در سواحل شهر نیس دست به حمله‌ای مرگبار زد که طی آن جان ۸۶ تن را گرفت. عامل مهاجم فردی ۳۱ ساله ساکن نیس با اصلیت تونسی بود که ارتباطاتی با گروه تروریستی داعش داشت. داعش یک روز بعد مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

۴-)- ۱۹ دسامبر ۲۰۱۶ برابر با دوشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۵،  در آستانه عید کریسمس، راننده یک کامیون به بازاری در برلین پایتخت آلمان حمله کرد، ۱۲ تن را کشت و ۶۰ تن را زخمی نمود. «انیس عامری»، پناهجوی تونسی که درخواست پناهندگی‌ وی رد شده و با کامیونی به جمعیتی در بازار برلین یورش برده بود، به صورت مستقیم برای انجام این حمله از گروهی منتسب به داعش دستور گرفته بود.

۵-)- ۲۲ مارس امسال، ۲۰۱۷ برابر با، چهارشنبه دوم فروردین ماه ۱۳۹۶ راننده دیگری با ماشین کرایه‌ای خود به عابران اطراف محل ساختمان بریتانیا در وست‌مینستر لندن یورش برد و چهار تن دیگر را به کام مرگ کشاند اما در همین جا کارش را خاتمه نداد و کمی بعدتر با چاقویی به یک افسر پلیس حمله کرد و وی را کشت. در این حمله ۴۰ تن دیگر زخمی شدند. یک روز بعد داعش در سایت خود، اعماق، مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

۶-)- ۷آوریل ۲۰۱۷،برابر با شنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۶ فردی با ربودن یک کامیون به عابران اطراف یک مرکز خرید در استکهلم یورش برد. در این حمله چهار تن کشته شدند. این حمله در یکی از خیابان‌های اصلی که محل گذر عابران پیاده است، اتفاق افتاد و علاوه بر این قربانیان دهها زخمی بر جای گذاشت. عامل این حمله رحمت عقیلف ۳۹ساله و ازبک ‌تبار بود که سوء ءسابقه‌ای نداشت و پدر چهار فرزند بود. او از حامیان گروه تروریستی داعش بود اما در این گروه عضویت نداشت.

ویدیوی دیگری از نیو یورک تیمز ( New York Times) که گویای جنایات متوالی و روزمره آدم خوران اسلامی (داعش) به مردم بیگناه ( از دید آنان و پیامبر اسلام کافران غیر مسلمان) است.

از آنچه گذشت:

به وجود آوردن و تشکیل نخستین گروه آدم کش داعش در افغانستان، کوتاه آمدن و مدارا رفتار کردن با رژیم آدم کش اسلامی در ایران، منجر به زایش و گرد هم آمدن داعش های دیگری در سوریه و عراق شد. آنگاه  عملکرد نادرست آمریکا و اروپا در برابر این گروههای افراطی اسلامی به جای آن که آنان رااز میان ببرد و یا دلسرد و گوشه نشین سازد بیشترتشویق به حملات گوناگون خود به مراکز شلوغ اروپا و در نتیجه کشتارهای جمعی و متعدد افراد بیگناه نمود.

نکته پایانی:

دیداربی جای  پرزیدنت رونالد ترامپ از کشور عربستان که عامل و پرورنده داعش است، و فروش ۴۰۰ میلیارد دلاراسلحه به این کشور نا آرام و طغیان گر و کشورهای عرب منطقه بر وسعت و گسترش داعش در منطقه خواهد افزود و جنایات داعش در اروپا هم چنان مانند سال گذشته ادامه خواهد داشت. رژیم داعش اسلامی ایران نیز از این اوضاع درهم و بی در و تخته سیاست نادرست کشورهای غربی به وجد آمده و همچنان به سرکوب مردم ایران و جنایات خود ادامه خواهد داد.

  • akbar.rosui@russia.net

    تروریسم؛ نه غزه، نه لبنان، نه قطر، نه بشار
    http://www.iranpressnews.com/source/206733.htm

    http://www.dw.com/fa-ir

    Where were these pro-Russian Marxists and Islamist Marxists when all Farsi Media were posting hatred articles against Israel, Turkey, and other American allies?

    Just asking

    If ISIS comes from Kurdistan or Syria then there is a connection between Russia, Kurd parties, Pro-Russian Marxists.

    چرا برخی فقط در بعضی مورد فرا اعلامیه میدهند ؟ موضع میگیرند و شبها خوابشان نمی برد ؟

    مارکسیست های روسی و اسلامیست های مارکسیست روسی فقط وقتی اعوان و انصار خودشان مورد اتهام و تعقیب قرار بگیرند و یا حتا سوالی در مورد آنها پرسیده شود فورا پارس میکنند

    اما در موا رد دیگر ، هر قدر مشابه ، مثل سگ بول داگ خواب هستند .

    چرا وقتی نفرت پراکنی علیه اسرائیل ، ترکیه ، اوکراین ، امریکا و همه متحدان غربی ان هست اینها اعلامیه نمیدهند و بلکه مثل اکبر گنجی مزخرفات سر هم میکنند که اینها کار امریکا است . خوب اینها به همان دلیل که تو میگویی کار روسیه و کردهای تروریست و ما رکسیست های روسی و اسد و فقاهت اسلامی هم هست