ملت ایران همچنان در سوگ مریم میرزاخانی و آتنا اصلانی سر به زانوی غم نشسته است ۲

پیش گفتار:

برای نخستین بار ما شاهد آنیم که هم میهنان ما تجربه آموختند تا در غم مرگ دردناک عزیزانی چون فرشته کوچک، کودک ناکام، آتنا اصلانی و همچنین دانشمند گرانمایه و کم نظیر دخت برجسته و پاک ایران مریم میرزاخانی به سوگ و ماتم نشسته و زانوی غم در بغل گیرند. ملت بی تفاوتی که ساعتها در خیابانها و میدان های شهر در سرما و گرما می ایستد و اعدام و دست و پازدن برادران و خواهران هم میهن خود را که همگی قربانیان  جنایات آدمکشان رژیم اسلامی تازی منشند تما شا کنند. به راستی جای بسی تأسف، اندوه بوده و این خدا بی خبران و افراد نادان ایرانی نما که این چنین شاهد شکنجه هم نوعان خودند قابل سرزنش می باشند.

مریم میرزاخانی همراه با شوهر وفرزندش

مریم میرزاخانی شیر دلاور زن ایران، همراه با شوهر وفرزندمرده پرستان و فدائیان گور تازیان

مرده پرستان و فدائیان گور تازیان؛

گروه بیشمار دیگر از ایرانی نماها که در ماههای چندش آور، زجرکش و طاقت فرسای رمضان، محرم، و صفر شادی و جشن و سرور خود، خانواده و اجتماع را به پای تازیان آدم کش که خاک مملکت ما را برای ۱۴ سده به توبره کشیدند و از ما سواری گرفتند و ما را به برده و غلام حلقه به گوش خود ساختند، پیشکش نمودند. اینان نیز مرده پرستان و فدائیان گور تازیانند.

به راستی جای شرم و خجالت است که مردم کشورمان در برابر گور تازیان آدم کش و ضد ایرانی چون مشهد، قم، شاه چراغ و صدها گور تازی دیگر به خاک افتاده و به زاری و افسردگی می پردازند.

ایرانی نماهای ضد ایرانی:

باید به جرأت و با اطمینان گفت که آن گروه ایرانی نماها یعنی آنانی که برایشان ماهها و مراسم تازی پرستی اهمیت دارد و یا مرده پرستانی که از پیکر متعفن و وپوسیده تازیان درخواست و انتظار کمک دارند، نه تنها ایرانی نیستند بلکه در حقیقت آنان نیز مانند تازیان دشمن قسم خورده این آب و خاک و ایرانیان واقعی میهن پرست می باشند!!!!.

آنچه که دوست دارید درباره مریم میرزاخانی بدانید، زندگینامه نابغه‌ ریاضی ایران و جهان

سرگذشت زندگی کوتاه ولی درخشان پروفسور میرزاخانی:

مریم میرزاخانی، زاده ۱۳۵۶ در تهران بود، که در سال‌های ۱۳۷۳ و ۱۳۷۴ (سال سوم و چهارم دبیرستان) از مدرسهٔ فرزانگان تهران موفق به دریافت مدال طلای المپیاد ریاضی کشوری شد و پس از آن در سال ۱۹۹۴ در المپیاد جهانی ریاضی هنگ کنگ با ۴۱ امتیاز از ۴۲ امتیاز مدال طلای جهانی گرفت. سپس در سال ۱۹۹۵ در المپیاد جهانی ریاضی کانادا با ۴۲ امتیاز از ۴۲، رتبهٔ ۱ طلای جهانی را به دست آورد.آنگاه، میرزاخانی با دریافت بورسیه از طرف دانشگاه هاروارد، به آمریکا مهاجرت و تحصیلات کارشناسی‌ارشد و دکتری را در دانشگاه هاروارد به پایان رسانید.

همه می دانند که جمهوری اسلامی اشغالگر ایران، رژیم زن ستیز و نبوغ کش، مغزها را فرار میدهد. مقامات رسمی ایران می گویند که سالانه حدود ۱۵۰ هزار تن از نخبگان ایران میروند. مریم میرزاخانی نابغه یکی از آنها وعلیرغم جوانی اش از دانشمندان برجسته ریاضی با ژان فوندارک ریاضیدان چک ازدواج کرده بود. ۲۰۱۱ دخترش آناهیتا به دنیا آمد.۲۰۱۳ مبتلا به سرطان سینه شد. در۱۵ ژوئیه مریم میرزاخانی در۴۰ سالگی درگذشت.

islamic-dress-iran

پرپر شدن غنچه خوشبو، آتنا اصالنی:

جا دارد که همه هم میهنان ما در سوگ این  کودک زیبا و دوست داشتنی زانوی غم در بغل گیرندوساعاتی از عمر خود را در اندیشه و تفکری همراه با رنج وغمگساری بگذرانند. آخر چگونه دیو صفتی که حتی از حیوانات درنده هم پست تر است، بتواند چنین دسته گل زیبا را پرپر کرده و ملتی را در غم  واندوه فرابرد. داستان جنایت کم نظیر تجاوز به این فرشته زیبا،  داستان کشتن وحشیانه آتنای نازنین، و پنهان کردن پیکر کوچکش در میان شن و ماسه  درون یک بشکه  براستی برای هر انسان باشرفی دردناک و حزن انگیز است.

ما خاطره این غنچه زیبای ناشکفته را هرگز از یاد نخواهیم برد و برای خانواده داغدیده اش از درگاه خداوند تبارک و تعالی آرزوی صبر و شکیبائی داریم.

گزارش دیگری ‍ از ضایعه مرگ زنده یاد مریم میرزاخانی چهره تابناک و نابغه ریاضی جهانز

سوگباد به ایرانیان راستین و جامعه علم و دانش ایران و جهان 

مریم میرزا خانى، افتخار جهانى ایرانیان، بانوی نابغه ریاضیدان ایرانی از نسل خیام ها، شیخ بهایى ها و هشترودى ها، پس از چهار سال دست و پنجه نرم کردن با سرطان سینه، در سن ۴۰ سالگی درگذشت.

اخبار و واکنشها به مرگ مریم میرزاخانی نابغه ریاضی جهان و استاد دانشگاه استنفورد.

مرگ دردناک و فراموش ناشدنی مریم میرزاخانی

مرگ نابهنگام ستاره درخشان علم و دانش کشورمان زنده یاد مریم میرزاخانی نیز بسی دردناک و فراموش ناشدنی است.این دانشمند کم نظیر جهانی که برکرسی افتخار بالاترین پلکان علم و دانش جهانی  نشسته و افتخاری بس بزرگ برای ما ایرانیان و کشورمان به دست آورده بود چراغ عمرش در نوجوانی خاموش شد، مردم ایران و بسیاری از مردم کشورهای دیگر را به عزا و سوگواری نشاند.هفته گذشته هفته بد بیاری و غمگساری ملت ایران بوده و یاد این دو عزیزان خانه های مردم را تاریک وبر غم و اندوهشان بسیار افزوده و کمرها را در ز‍یر بار غم از دست رفتن این دو عزیزدوست داشتنی خم نموده است.

اجراى فوق العاده زیباى آهنگ نازنین مریم برای مریم میرزاخانى. روحش شاد”>آهنگ  زیبای نازنین مریم به یاد و به خاطره مریم میرزاخانى. روحش شاد

از آنچه گذشت:

زنده یاد پروفسور مریم میرزاخانی، نخستین بانوی ریاضیدان در جهان بود که در سال ۲۰۱۴، برای دستاودهایش در “دینامیک و هندسه سطوح ریمانی” موفق به دریافت «مدال فیلدز» شده بود. مدال فیلدز که “نوبل ریاضیات” هم خوانده می شود، معتبرترین جایزه ریاضیات در جهان است. او همچنین در سال ۲۰۰۹ برنده جایزه بلومنتال از انجمن ریاضیات آمریکا و در سال ۲۰۱۳ برنده جایزه “روث لیتل ستر”، و در سال ۲۰۱۴ نیز برنده جایزه تحقیقات «کلی» از مؤسسه ریاضی «کلی» شده بود.

خشم عمومی در پارس آباد مغان پس از آزار و قتل  آتنا اصلانی یک دختر هفت ساله

خشم عمومی در پارس آباد مغان پس از آزار و قتل  آتنا اصلانی یک دختر هفت ساله

 نوشته زشت و نازیبای بالا از قوم نجس، جناتیکار ،و دشمنان همیشگی نه تنها مردم ایران، بلکه دشمنان قسم خورده بشریت می باشد که این چنین بی خردانه واز روی غرض ورزی و کینه دوزی نسبت به اینزنده یاد بانوی نابغه جهان که موجب بسی افتخار هر ایرانی شرافتمند وطن دوست می باشد، جسارت و توهین نمودند. آخر از این بی خردان و دشمنان میهن و آدمیت باید پرسید: کدام بهشت؟ بهشت آخوند؟، کدام جهنم؟، جهنم پرورش یافته مغز پوک پر از پهن آخوند، کدام خدا؟، خدای مدینه پیامبر زن باز غارتگر؟؟.

نوشته زشت و نازیبای بالا از قوم نجس، جناتیکار ،و دشمنان همیشگی نه تنها مردم ایران، بلکه دشمنان قسم خورده بشریت می باشد که این چنین بی خردانه واز روی غرض ورزی و کینه دوزی نسبت به این زنده یاد بانوی نابغه جهان که موجب بسی افتخار هر ایرانی شرافتمند وطن دوست می باشد، جسارت و توهین نمودند. آخر از این بی خردان و دشمنان میهن و آدمیت باید پرسید: کدام بهشت؟ بهشت آخوند؟، کدام جهنم؟، جهنم پرورش یافته مغز پوک پر از پهن آخوند؟، کدام خدا؟، خدای مدینه پیامبر زن باز غارتگر؟؟.به این مغزهای پوک ضد بشر باید گفت که علم نشان می دهد بهشت و جهنمی در کار نیست. توسل به خدای ناشناخته نیز از عجز و ناتوانی و نهایت بی سوادی و حماقت بشر است

 

 

خاکسپاری پروفسور مریم میرزاخانی

به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر، یکی از نزدیکان مریم میرزاخانی گفت که این نابغه ریاضی در آمریکا به خاک سپرده می شود.

وی اظهار داشت که آنچه تاکنون قطعی شده این است که به دلیل حضور دختر مریم میرزاخانی در امریکا، این نابغه در همین کشور خاکسپاری شده و مراسمی برای وی برگزار خواهد شد

از پروفسور مریم میرزاخانی دختری شش ساله بنام “آناهیتا” بجا مانده است

روانش شاد و نام بزرگش در تاریخ دانش بشرى جاودانه باد. (ادمین خلیج فارس)

نکته پایانی:

مرگ نابهنگام ستاره درخشان علم و دانش کشورمان زنده یاد مریم میرزاخانی بسی دردناک و فراموش ناشدنی است. همچنین، تجاوز، سبعانه و به قتل رساندن کودک نازنین، آتنا اصلانی غم بزرگی بر دلهای همه ما گذاشت. جا دارد که  هم ما در سوگ این  کودک زیبا و دوست داشتنی زانوی غم در بغل گیریم و ساعاتی از عمر خود را در اندیشه و تفکری همراه با رنج وغمگساری بگذرانیم.

  • eghragh.pase.marg@irani.com

    مثلث عشقی: پوتین، ترامپ، مقام معظم رهبری
    https://iranwire.com/fa/blogs/723/20070

    ——————————————————-

    زمانی متفکری گفته بود وقتی حقیقت از زبان کمدینها و طنز گوها به صورت طنز بیرون می اید و رسانه ها و روشنفکران و سیاستمدران در مدار دروغ و فریب می افتند باید نگران دموکراسی و آزادی بیان شد .

    همه سیاستمدران و همه رسانه های فارسی زبان خصوصا خارج کشوری ها و آنهایی که با پول کشورهای غربی لجن پراکنی میکنند علیه غرب و منافع کشورهای دموکراسی و حتا علیه منافع ملی ایران و همه بلبلان باغ سخن و سیاست حتا گوشه ای از حقیقت را که این گونه روشن و واضح در بلاگ یک جوان ناشناس آمده است به صورت طنز ، نه میگویند و نه مینویسند .

    تو گویی همه آنها با هم یک صدا فقط آنچه را فقط اسلامی روسی میخواهد و اجازه میدهد هماهنگ با ساز بوا ی روسی و اشارات رهبری پوتین دوگین میخوانند و مینوازند

    در مورد همین خانم میرزاخانی و دیگر اندیشمندان دست چین شده توسط باندهای روسی و فقاهتی انقدر بزرگنمایی میشود انهم پس از مرگ که انسان شک میکند چه کاسه ای زیر این نیم کاسه است .

    اشتباه نکنید بنده نه این خانم را بیش از آنچه در رسانه ها آمده میشناسم و نه اندکی در استاد بودن او تردید دارم . روحش شاد و اینکه زنی است تحت ستم آخوندی و مارکسیستی روسی انسان درجه دو بوده مرا به احترام عمیق نسبت به او وامیدارد .

    اما در کشوری که بزرگان بسیار و دانشمندان فراوان و روشنفکران و سیاستمداران بی نظیر و یا کم نظیری داشته و دارد که چه در زنده بودن و چه پس از مرگ هدف تیرهای زهر آگین همین رسانه ها و همین سیاستمداران وابسته روسی قلابی و همین شیپورچی های تبلیغات چی روسی و آخوندی روسی بوده و هستند مرا همیشه به فکر وامیدارد چرا این همه زیاده روی ؟ چرا یک بام و دو هوا ؟ و از همه مهمتر وقتی همه اینها بر سر هر موضو ع و یا فرد دیگری فورا دسته بندی حسنی و حسینی راه می اندازند چرا در این مورد و برخی موارد نادر دیگر با هم متحد هستند و مسابقه میگذارند در اغراق البته به زودی خواهیم فهمید .

  • Mahmood Azizi

    دو مرگ غم انگیز و متاثر کننده .
    باربری و حمل و نقل