باامامزاده عبدالله(ع)، وامامزاده سید معصوم(ع) عمو و پسر عموهای ولی وقیح آشنا شوید ۳

به سلامتی و میمنت جد پدری و عموی رهبر انقلاب در سفر به قم توسط حجت الاسلام ناظمی دبیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم شناخته شدند.

مدیر کل اوقاف، هویت سید علی را بر همه هویدا ساخت و گفت: «جد مطهر مقام معظم رهبری، امام سجاد(ع)، و امامزاده عبدالله(ع) مدفون در بلوار کشاورز قم  عموی نسبی ایشان هستند».
آن گاه حجت‌الاسلام ناظمی ادامه داد،: «همچنین امامزاده سید معصوم(ع) نیز که در منطقه نیروگاه قم مدفون هستند به عنوان پسر عموی نسبی مقام معظم رهبری به شمار می‌آیند». بنازم به این اصل و نسب درخشان، و به این برازندگی.

امامزاده عبدالله عموی ولی وقیح در این مکان به خاک رفته اند. ولی وقیح کی؟ و چه زمانی؟ به خاک می روند تا ملتی از شرشان را حت شوند.

امامزاده عبدالله عموی ولی وقیح در این مکان به خاک رفته اند. ولی وقیح کی؟ و چه زمانی؟ به خاک می روند تا ملتی از شرشان را حت شوند.

این هم از افتخارات جدید علی گدا، هم شکر خدا به امام حسین و فاطمه و پیغمبر بیشتر از پیش وصل شد، هم عمو و عمو زاده و زن عمو و….پیدا کرده است. همه این آشنایی و شناخت کور و کچل های فامیل، موجب خوشبختی و سرفرازی ولی وقیح ، و بازهم موجب  تسبیح، ذکر، ودعای نطفه امت اسلامی است..

حالا اینکه این عمو، برادر کدامین پدر آقاست، خود حکمت پیچیده ای دارد که در این محفل نمی گنجد. آیا با پخش کردن شجره نامه ی رهبر، بین مزدوران، شکم خانواده های بیچاره ای که در این نیمسال نان آورانشان به دلیل ورشکستی کارگاه ها و کارخانه ها، یا واردات بی رویه از چین، از کار بی کار شده اند سیر می شود؟

حال که اطمینان خاطر حاصل شد که رهبر کشورمان یک عرب زاده ی به تمام معناست، به برکت جدّ بزرگوارشان که همواره در بستر بیماری بودند و در حالی که از تب می سوختند، لحظه ای از تولید مثل برای ازدیاد جمعیت مسلمین غافل نشدند، آیا مشکلات این مملکت  بهتر از سی سال گذشته حل می شود؟

از سرمایه ی ایران در لبنان برای آن اعراب پاپتی ساحل و کاباره و شراب خانه می سازند،  آن وقت در مملکت خودمان نان سواره است و ملّت همه پیاده به دنبالش می دوند.
پس از این هم که باید انتظار داشته باشیم که هر روز یک گور جدید را بیابند و بچسبانندش به ماتحت آقا سیّد علی و خلاصه بارگاهی و دکانی دیگر برای این آخوندها.

امام زاده معصوم پس عموی خلیفه اسلام امام خامنه ای- از برکت این تازیان، همه ایران به گورستان تبدیل شده است.

امام زاده معصوم پس عموی خلیفه اسلام امام خامنه ای- از برکت این تازیان، همه ایران به گورستان تبدیل شده است.

سران مملکتی که سینه چاک اعراب و اعراب زادگانند،چه کار است به کوروش و منشور حقوق بشر و انسانیت و ایران؟
در مشهد دست دزد قطع می کنند، ویا وقتی سهم ایران از دریای مازندران به ۱۰٪ کاهش یافته است،  کسی یقه ی رهبر را نمی گیرد ویا از او نمی پرسد که چرا برای حفظ ولایتش  این همه از کیسه ی مردم پول دزدیده و خرج یک سفر به قم برای مستحکم کردن مرجعیتش می کند؟.

اگر جزای کسی که از سر گرسنگی و نداری دست به دزدی زده، قطع دست است، بی شک سید علی را باید  هزار بار گردن زد.
مجتبی خامنه ای که فقط در یک حسابش در انگلیس یک میلیلارد و پانصد میلیون دلار پول نفت بود و حسابش را مسدود کردند را چه باید کرد؟ احمدی نژادی را که هر روز می دزدد و گردن حسن نصرالله ها را کلفت می کند را چگونه باید مجازات کرد؟

شجره نامه ی آغا را کارت پستال کرده، و بین آحاد ملّت تقسیم می کنند. این همه خرج می تراشند برای تبلیغ او و آخوند پرورش می دهند برای مدحش.
این ها دزدی که نیست؟ این پول ها حقّ کارگران بی نوایی که اخراج شده اند که نیست؟ این سرمایه برای ملّتی گرسنه که فردای روزگار از برای لقمه ای نان به جان هم خواهند افتاد و برادر به برادر رحم نخواهد کرد که نیست؟

آقای خامنه ای حال که به آمال شیطانیت رسیده ای و پدر و مادر و خانواده هم که پیدا کردی، بیا و بی خیال ما و ایران شو و بار و بندیلت را ببند و یک راست برو لبنان کنار دوستان و همراهانت.  هم فال است و هم تماشا، برو و از امکاناتی که از پول مردم ایران برای آن بی شرفان ساخته ای استفاده کن و ما را از دور بنگر که چگونه در اقیانوس مشکلات خود دست و پاهای آخر را می زنیم.

  • Hgfssa

    MIDONESTAM IN MALOON IRANI NIST

  • Hgfssa

    MIDONESTAM IN MALOON IRANI NIST

  • mehman

    Madare hamatoono ba oon emamatoon va emamzadehatoon, man ke reghbat nemikonam, begam sag begad?!!!