بادسته گلی که حسن روحانی به سر بانوان کشورمان زده بیشتر آشنا شویم ۷

مقام زن در اسلام

برکسی پوشیده نیست که اسلام یک دین و آئین زن ستیز است و قوانین آن چه در قرآن که خواسته های محمد ابن عبدالله را حکایت می کند و همچنین عملکرد خود او و سوداگران دینش همگی بر اساس زن ستیزی، و ناچیز شمردن مقام زن در جامعه است. نوشته های کتاب های مذهبی به ویژه رساله های بیشمار آخوندها نیز بیان کننده این حقیقت تلخ است. بنابراین از دیدگاه آخوندهای فرومایه و بی فرهنگ، نیمی از جمعیت کشور ۷۰ میلیونی مانند ایران به عنوان زنان بیکاره، و تنها خدمتگذاران مردان، و ماشین های جوجه کشی برای تولید هرچه بیشتر امت اسلامی (بازهم مردان، و یا زنان گرد مکتب آخوند) به حساب می آیند.

فاطمه آلیا نماینده مجلس گفته بود که فحاشی و بدرفتاری آقایان نسبت به همسرانشان، خشونت نسیت، و امری پسندیده است این خانم گویا هم اکنون به وزارت علوم منصوب گشته اند. خوانندگان گرامی می بینید که شماری از زنان ایران تا چه اندازه خردباخته، و در باطلاق اسلام غرق شده اند!

فاطمه آلیا نماینده مجلس گفته بود که فحاشی و بدرفتاری آقایان نسبت به همسرانشان، خشونت نسیت، و امری پسندیده است این خانم گویا هم اکنون به وزارت علوم منصوب گشته اند. خوانندگان گرامی می بینید که شماری از زنان ایران تا چه اندازه خردباخته، و در باطلاق اسلام غرق شده اند!

نمونه هایی از زن ستیزی اسلام در قرآن

در قرآن نوشته محمد به آیه هایی بر می خوریم که حکایت از بی ارزش بودن زن، برتری مرد، و زن را دست دوم دانستن است. در این جا به چند آیه آن اشاره می شود:

۱- سوره بقره آیه ۲۲۸

:
وَالْمُطَلَّقَاتُ یَتَرَبَّصْنَ بِأَنفُسِهِنَّ ثَلاَثَةَ قُرُوَءٍ وَلاَ یَحِلُّ لَهُنَّ أَن یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللّهُ فِی أَرْحَامِهِنَّ إِن کُنَّ یُؤْمِنَّ بِاللّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ وَبُعُولَتُهُنَّ أَحَقُّ بِرَدِّهِنَّ فِی ذَلِکَ إِنْ أَرَادُواْ إِصْلاَحًا وَلَهُنَّ مِثْلُ الَّذِی عَلَیْهِنَّ بِالْمَعْرُوفِ وَلِلرِّجَالِ عَلَیْهِنَّ دَرَجَةٌ وَاللّهُ عَزِیزٌ حَکُیمٌ.
باید که زنان مطلقه اگربه خدا و روز قیامت ایمان دارند، تا سه بار پاک شدن، از شوهر کردن خودداری کنند و نباید آنچه را که خدا در رحم آنان آفریده است پنهان دارند و در آن ایام اگر شوهرانشان قصد اصلاح داشته باشند به بازگرداندنشان سزاوارترند و برای زنان حقوقی شایسته است همانند وظیفه ای که بر عهده آنهاست ولی مردان را بر زنان مرتبتی است وخدا پیروزمند و حکیم است.
این آیه زن را مسئول در برابر مرد میداند و آشکارا و بی پرده می گوید که درجات مردان از زنان به مراتب بالاتر است (در حقیقت زن در برابر مرد دست دوم به شمار می آید).

زنان ایرانی بزرگترین سهم و یا می توان گفت بزرگترین خیانت را در برپایی این رژیم و مشروعیت دادن بدان در این ۳۵ ساله داشته اند. بی تردید اگر زنان در انتخابات این رژیم شرکت نمی کردند، رژیم هرگز نمی توانست دوام بیاورد و ان چینن به جنایت و غارتگری پردازد.

زنان ایرانی بزرگترین سهم و یا می توان گفت بزرگترین خیانت را در برپایی این رژیم و مشروعیت دادن بدان در این ۳۵ ساله داشته اند. بی تردید اگر زنان در انتخابات این رژیم شرکت نمی کردند، رژیم هرگز نمی توانست دوام بیاورد و ان چینن به جنایت و غارتگری پردازد.

۲- سوره بقره آیه ۲۲۳:

نِسَآؤُکُمْ حَرْثٌ لَّکُمْ فَأْتُواْ حَرْثَکُمْ أَنَّى شِئْتُمْ وَقَدِّمُواْ لأَنفُسِکُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَاعْلَمُواْ أَنَّکُم مُّلاَقُوهُ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ.
زنانتان کشتزار شما هستند. هرجا که خواهید به کشتزار خود درآیید. و برای خویش از پیش چیزی فرستید و از خدا بترسید و بدانید که به نزد او خواهید شد. و مومنات را بشارت ده. در این جا الله تجاوز به زن را از هر دوراه برای مرد خودکامه مجاز می داند و زن را مزرعه مرد به شمار می آورد. و آنگاه زنان را به مسخرگی به بهشت و جهنم دروغین وعده می دهد و در حقیقت برای تسلیم پذیری زن در برابر مرد آنهم با وعده و وعید توخالی، بدانان رشوه می دهد.

۳- تقسیم ارث و شهادت در دادگاهها

همگی به خوبی می دانیم که در کشورهای اسلامی حقوق زنان در ارث نصف حقوق مردان است. تاکنون در جایی و از هیچ بانویی اعتراضی نشده که چرا مردان دوبرابر پسران ارث می برند. همچنین، در همه رساله ها و کتاب های مذهبی می بینیم که شهادت دوزن د ر دادگاه برابر شهادت یک مرد است، و اسلام زنان را شایسته قضاوت و مقام داوری نمی داند. چنانکه ما در کشورمان قاضی زن نداریم.

این تصویر زنان کشور پیشرفته سوییس را در کابینه آن نشان می دهد. کشوری که اسلام در آن نفوذ نکرده تا زنان را به آشپزخانه و اتاق خواب بفرستد.

این تصویر زنان کشور پیشرفته سوییس را در کابینه آن نشان می دهد. کشوری که اسلام در آن نفوذ نکرده تا زنان را به آشپزخانه و اتاق خواب بفرستد.

اسلام روحانی چه تفاوتی با اسلام واقعی دارد؟

رژیم اسلامی از ۳۵ سال پیش تا کنون قوانین ارتجاعی و زن ستیزی اسلام را در کشورمان پیاده کرده است. حسن روحانی نیز تافته جدا بافته نیست. او در دوران فعالیت انتخاباتی خود وعده های  توخالی و دروغینی برای جلب نظر زنان داد که همه آنها با انتخاب یک مشت افراد وابسته به خودشان، تو خالی و بی محتوا از آب در آمد. او حتی قدرت و انسانیت نداشت که برای نیمی از جمعیت ایران، یعنی زنان، شماری وزیر زن به جای مرد در کابینه خود وارد کند. حسن روحانی با آن که باید بیش از ۹ میلیون از ۱۸ میلیون رأی خود را مدیون و مرهون زنان ایران بداند، ولی با مسخرگی و لودگی، زنان را باردیگر به دنبال نخود سیاه فرستاد، و از مقام دروغین زن در اسلام و رژیم اسلامی گفتگو کرد.

سرنوشت بانوان کشورمان را تازیان مدینه در ۱۴۰۰ سال پیش نوشته و به دست مردان دادند تا به اجراء درآورند. زنان امروزه در کشورهای اسلامی بردگان نوشته محمدابن عبدالله و دستورات او در قرآنش می باشند. رژیم اسلامی هم از کارگزاران و سوداگران تجارتخانه محمد ابن عبدالله می باشد.

سرنوشت بانوان کشورمان را تازیان مدینه در ۱۴۰۰ سال پیش نوشته و به دست مردان دادند تا به اجراء درآورند. زنان امروزه در کشورهای اسلامی بردگان نوشته محمدابن عبدالله و دستورات او در قرآنش می باشند. رژیم اسلامی هم از کارگزاران و سوداگران تجارتخانه محمد ابن عبدالله می باشد.

او زنان را به فرمایشات خمینی که تاکنون به عنوان یکی از مرتجع ترین و ضد زن ترین آخوند ایرانی شناخته شده، حواله داد. آنگاه، در برابر زن ستیزی خود، بازهم به زنان وعده سر خرمن داد که در مقام معاونت و همکاری های اداری و مشاورت از آنان استفاده خواهد شد. گرچه نخست این وعده هم توخالی و بی محتوا است و از سوی دیگر، چنانچه زنان هم معاون اداری و اجرایی وزارتخانه ها شوند، بازهم زیر دست و فرمانبردار مردان شده و از دست دومی که اسلام برای آنان حساب باز کرده به دور نخواهند ماند.

  • به تو چه

    گاییدم همه شما رو تخم سگهای حرومزاده. خیلی ناراحتی بده یه دست ننه ات و خواهرت و زنت رو بگاییم تا حقوق مساوی بشه پدر سگ بی شرف! اگه تخم داری منتشر کن

    • حسن

      ممنوم که ذات خودت . هر چی آخونده نشون میدی!

  • امیر

    درود بر سهراب ارژنگ ، معلومه که این مقاله شما به چند جایه بعضی ها بد جور فشار آورده و از کوره در رفتنشان ارزش نوشته شمارو دوچندان میکنه . ادامه بده که حرف حق تلخه!

  • بی نام مسلمان

    اسلام دینیست که پاشنه آشیلیش دادن اختیار بدن زن به خود زن هست نوشتن قوانین بر اساس احکام من درآوردی محمد بن عبدالله بیشترین خیانت را به جوامع اسلام زده کرد ه است من به شما قول می دهم این لکه های ننگی که اسلام بر پیکر تاریخ تمدن بشر ایجاد کرده در طی نسلهای آینده با از بین رفتن توهم اسلام جبران می شود ولی من دلم به حال خودم می سوزه که تا این سن گول خزعبلات محمد را خوردم و بیشتر دلم به حال مردمانی می سوزه که هنوز فرسنگها از تعقل و تفکر به دورند و در اعماق چاه عمیق اسلام زدگی می زیند (وای بر اونا وای) واقعاً دین مزخرفی هست درود بر آزادگی اندیشه لعن اهورامزدا به بت الله

  • بنده خدا

    وای بر شما…آهای کسایی که قرآن تو خونتون دارید.برید معنی آیه ۲۲۳ سوره بقره رو نگاه کنید….!و متوجه حقیقت این سایت بشید!
    چقد دروغ چقد..؟؟؟؟!!!شما از کافرای بی دین هم بدترین(سازندگان سایت)

  • روح الله

    برابری و تساوی حقوق زنی که مد نظر شماست نتیجه اش این می شود که چند مرد امریکایی به یک زن همزمان تجاوز کنند و هنگامی که زن حامله شده و به دادگاه شکایت می کند، قاضی دادگاه تمام مردانی را که به آن زن تجاوز کرده اند، تبرئه می کند! این است همان تساوی حقوقی که شما از آن دم می زنید! در هیچ کجا دین و مکتبی را نیم توان یافت که به اندازه اسلام به زن جایگاه داده باشد! نویسنده روشنفکر عزیز! عیب مِی جمله چو گفتی هنرش نیز بگو… با یک معنی سطحی از آیاتی که بر علیه اسلام گلچین کرده ای ریشه اسلام را هدف قرار نده که البته نه تو ونه هیچ قدرتی را یارای ستیز با اراده الله نیست و نخواهد بود! اما با این تفاسیر سطحی و پوچ اذهان مردم را مخدوش نکن! به فرض که معنی شما از این آیات درست باشد که نیست اما اگر اسلام دین زن ستیزی بود چرا بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت که از دامن زن مرد به معراج می رسد؟! و چرا پیامبر فرمود؛ بهشت زیر پای مادران است؟! شما بجای این تفسیر به رای های بی اساس بهتر است به سیره پیامبر رجوع کنی تا ببینی پیامبر و امامان چگونه با زنان و دختران و همسرانشان رفتار می کردند! شما بجای کوبیدن بر طبل مخالفت با اسلام بهتر است بروید و مقالاتی درباره صنعت پورنوگرافی صهیونیزم ارائه دهید که زن از دیدگاه آنان و تمام غربزدگان تنها به عنوان تبلیغی برای فروش محصولاتشان است و دیدگاهی که به زن دارند کاملاً ابزاری است و زن را همانند یک کالای قابل فروش می دانند تا توسط آن سود دهی داشته باشند! کمی بیندیشید و کمی منصف باشید و در آخر توصیه میکنم دقیقی تر در مورد تفسیر اصلی آیاتی که آورده اید تحقیق کنید! قرآن هیچگاه کلامی را بیهوده بازگو نمی کند و اگر تعبیر سوئی از آیات قرآن صورت پذیرد تقصیر از کژفهمی و جهالت و تفکر محدود ماست! همانگونه که صدها سال قبل قرآن فرموده بود؛ تصور نکنید کوهها درجای خود ثابتند بلکه انان همانند ابرها آرام و پیوسته در حرکتند! کسی که در زمان پیامبر این آیه را میخواند نمی توانست مفهوم دقیق آن را درک کند اما اکنون زمین شناسی به این حقیقتی که سالها پیش در قرآن آمده رسیده است و به خیلی از حقایق قرآن نیز سالها تفکر و تدبر نیاز است تا رسید اما تا آن زمان بجای مخالفت با حقایق قرآن بهتر است به آن عمل کنیم و به صرف اینکه آیاتی شاید از نظر ما عقلانی نباشد، ساز مخالفت با قرآن ننوازیم!

  • فاطمه

    واقعا عجیبه!
    برای مقالات بعدی تاریخ جهان رو مطالعه بفرمایید که همه جای دنیا زن مورد ظلم بوده و فرزند دختر کشته میشده!
    اسلام دینی بود که از زن حمایت کرد و گفتدختر رحمته و پسر نعمت! خدا وقتی رحمت میفرسته تا اخر پشت سرش رحمت میاد یا اینکه پدری که دست روی دخترش بلند کنه خداوند غضب میکنه بهش… یا اینکه حتی توی دین فرزند دختر به دنیا اومدن نشانه خیلی خوبیه! به نظرم اسلام یه دین کاملاحامی زنانه! مردان باید برن اعتراض کنن!
    از نظر دینی زن حق داره حقوشو هرجوری میخواد خرج کنه ولی مرد وظیفه داره همه احتیاجات زن رو تا جایی که در شان زن باشه تامین کنه!
    اینایی که نوشتید برداشت شما از ایه ست! هیچ جای اون این نگفته مرد برتر از زنه
    که برعکس ایه ای توی قران داریم که می فرماید هیچ انسانی از هسچ نژاد و جنسیتی در برابر خداوند برتری نداره مگر کسی که تقواش بیشتر باشه! هر کی خوبتر باشه خدا بیشتر دوسش داره چ زن چ مرد!