آقای خامنه ای کلاهت را کج نگه دار، تو بین نامردها اول شدی ۱

یارو خوشگل بود، آبله هم درآورده بود. حکایت، حکایت ولی وقیح است که روی هرچه نامرد در دنیاست سپید کرده.

دزدی های خود، فامیل به ویژه آقا مجتبی چنگیزنژاد، قداره کشان، کاسه لیسان بیت رهبری، چاقو کش های سوغات حزب الله لبنان وهمراهان مفت خور بشار اسد، و لات های چاله میدون گرداگرد عبا وعمامه اش، همه و همه به یک کنار، تجاوز به بانوان، و فرزندان این آب وخاک یکی پس از دیگری، از اهداف مقدس جمهوری اسلامی است که علی بابا و چهل دزدش در کشورما تاکنون پیاده کرده اند.

واقعاً و حقیقتاً باید به ملت ۶۰ میلیونی اراذل واوباش میهنمان تبریک و تهنیت گفت. براستی، این چکامه و شعر پر معنا برازنده ما است: « آن کس که برما نریده بود، کلاغ کون دریده بود».

علی خامنه ای ضحاکان ماردوش

علی خامنه ای ضحاکان ماردوش

اکنون که این آخوندک بی شخصیت و دور ازهرگونه انسانیت و شرافت انسانی، ملت ما را به بازی و خوش رقصی خود گرفته است، و بکمک ۴۰ دزد و جلادان کنار خود مانند فرزند لندهور و کشتارگرش مجتبی، احمد خاتمی کفتارپیرجنایتکار، تمساح یزدی سرچشمه پلیدی و ناپاکی ها، شیخ محمد یزدی، شیخ طبسی وآیت الله مکارشیرازی ودیگر دزدان و غارت گران کشورمان، ملتی را به بازی گرفته اند، بر هریک از پاسداران ، بسیجی ها و دلاوران ارتشی لازم می آید که جداگانه ویا بایکدیگر، این نامردان جنایت کار کشورمان را به جزاو پاداش عملکرد خود برسانند.

امروز روز حساب است. حساب دوست و دشمن هم اکنون باید روشن شود. چه کسی با مردم ایران است؟ و چه کسی در برابرمردم ایستاده است؟ چه کسی به یاری این ملت دربند می شتابد، و چه کسی شریک دزدان و جنایتکاران است؟.

ما از آیت الله منتظری که همواره با مردم بوده اند، و خود را ازاین جانیان و دزدان کنار کشیدند، بسیار سپاسگزاریم. هم چنین از آیت الله صانعی، و آیت الله زنجانی که درکنار مردم اند، تشکر نموده، و برکارهایشان ارج می نهیم.

امروز روز حساب و تصفیه است. برادران ارتشی، پاسدار، و بسیجی، باید بی درنگ موضع سیاسی خود را روشن کنند. آیا با بیش از ۶۰ میلیون ملت بزرگوارایرانند؟ یا در خدمت حاکم ستمگرجنایت کار؟

برادران پاسدار باید هرچه زودتر بنا به وظیفه میهنی خود، صدای احمد خاتمی این جغد سیاه که موجب شکنجه و آزار، تجاوز، وکشتاربسیاری از جوانان دختروپسر و دیگر هم میهنان ما شده است، هرچه زودتر در گلو خفه کنند.

همچنین مصباح یزدی عامل شستشوی مغزی جوانان نا آگاه بوده، که جنایات زیادی را به دنبال داشته است. این کشتارگرایران ستیز نیز باید هرچه زودتر به سزای خود برسد.

مجتبی خامنه ای که بیگمان بی رحمی و آدم کشی را از تازیان، چنگیز و تیمور به ارث برده است، باید به سزای جنایات و دزدی های خود برسد.

احمدی نژاد باتیم دزد و غارتگر خود، اکنون روبروی یک ملت ایستاده، رای مردم را به بازی گرفته است. حمایت و پشتیبانی از این جانی ایران ستیزتازی نژاد، خیانت به تک تک مردم ایران است.

خانم وحید دستجردی و خانم آجرلو، باید به جبران اشتباهات گذشته همکاری اشان با رژیم، خود را این سیستم ضحاک ماردوشی کنار بکشند. روز انتقام مردمی نزدیک است. بهتر است جاه طلبی را کنار بگذارند، و بازیچه احمدی نژاد که مورد نفرت مردم است، واقع نشوند.

این بانوان بدانند که در دستگاه احمدی نژاد، جائی نخواهند داشت، آنان بازی چه سیاسی احمدی نژادند، و سیاهی لشکری بیش نخواهند بود.

وانگهی، احتمال این که احمدی نژاد در مجلس برای وزیران خود بتواند رای اعتماد بگیرد بسیار ناچیز است.

ما از هم میهنان خود خواهشمندیم کماکان از آقای موسوی و آیت الله کهروبی حمایت کنند.

شجاعت و میهن پرستی آیت الله کهروبی در خور ستایش است. ما به ایشان و به شجاعت ایشان درود می فرستیم، و ایشان را فرزند راستین کشورمان می دانیم.

  • sahar

    salam.az maghaleye besyar ghashange shoma vaghean lezzat bordam.man ham mikhastam be onvane 1 javane irani begam ke be aghaye karoobie aziz eftekhar mikonam va hamishe hemayateshoon khaham kard.omidvaram khoone hamvatanane azizemoono betoonim pas begirim.be omide azadi,hame baham dar RAHE SABZE OMID ghadam mizarim.