نامه سرگشاده عمو نوروز به بقیة الله امام دوازدهم(ع) ۲

از چند ماه گذشته تاکنون، عمونوروز با نوشتن نامه هائی شماری از دشواری ها و مشکلات ملت خس وخاشاک را به عرض حضرت امام دوازدهم میرساند.

نامه سوم عمو نوروز

با سلام و تحیات به پای گل آلود شما، قربانت گردم. ای کاش اجازه می فرمودید تا با عرقچین و قبای بلند خود، اندکی از خاک و گل اطراف پای مبارک در آن ته چاه نمناک و مرطوب پاک می کردم. ازاین که آقای نان خامه ای ازشما درخواست کردند تا ازچاه نجف و سامره به چاه چند خران (جمکران) تشریف بیاورید و تازمان پیش از ظهورتان دراین جا بمانید، از
ایشان و شما سپاسگزاریم.

قربانت بروم، تاکنون دو نامه بوسیله پست زمینی خدمتتان فرستادم که گویا نرسیده، بنابراین تصمیم گرفتم که باپست سفارشی بوسیله پیک ویژه شما آقای بمبول انگلی نژاد رئیس جمهورمحبوب امت کذب الله، و مغضوب ملت خس و خاشاک خدمتتان بفرستم.

بدوا به آگاهی اتان برسانم نوارنورانی که دو سال پیش به دور سرآقای انگلی نژاد در سازمان دول نیویورک به وجودآورده اید، اکنون ازکارافتاده و کار نمی کند. خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمائید که لامپ های نوار ایشان نوسازی شود تا ایشان در حین پائین رفتن از چاه وملاقات باشما، با مشکلاتی روبرو نباشند.

آقای رفسنجانی بر روی تلی ازپول های دزدیده شده خود درازکشیده و لم داده

آقای رفسنجانی بر روی تلی ازپول های دزدیده شده خود درازکشیده و لم داده

ضمنا به آگاهی اتان می رساند که آقای انگلی نژاد برای گرفتن مدرک دکتراوفوق دکترا برای وزیران خود از جمله آقای علی کردان از دانشگاه آکسفورد دچار مشکلاتی شده، وناچار گردید که ظاهراً او رابه کنار بگذارد. آخرآقای کردان حیوانی خود دارای مدرک سال اول شبانه و هم چنین دیپلم دوچرخه سواری بود، و فقط تصمیم بر آن داشت که با آن مدرک بی ارزش دانشگاه آکسفورد کمک کوچک چند میلیون تومان بیشتری در هفته دریافت کند تا بتواند مانند دوست خودشان آقای محصولی زندگی بخور و نمیری داشته باشد.

حال پرسش من ازآن امام شماره ۱۲این است که امکان دارد خودتان چنین مدرک هایی را صادر فرمائید تا اعضاء کابینه آقای انگلی نژاد در آینده دچار چنین دشواری هائی نشوند؟

قربانت بروم، دراین نامه نخست به بیان چند خبرورویداد می پردازم، آن گاه پرسش هائی ازسوی ملت خس وخاشاک ازحضورتان مطرح می کنم:

از آن جا که شما در ظهور خود تاکنون تاخیر داشته اید، حضرت نان خامه ای امام چهاردهم و نایب بر حقتان، به جای شما توانسته اند گروه زیادی از ملت اراذل و اوباش و کتک خورده مسلمان شده را به کمک برادران کذب اللهی لبنان، فرستادگان حسن رذل الله، جان بر کفان همیشه حقوق بگیر هویجی ازپای در آورند، وقتل عام کنند. چنانچه بیشتردیرکرد داشته باشید، گمان کنم که شما ناچارخواهید بود باشمشیر بلند خود فقط ۶ میلیارد اراذل و اوباش دیگر کشورهای جهان را از پای درآورید.

واما پرسش ها؛

۱- قربانت بروم، شما در قانون اساسی که برای امت کذب الله تصویب فرمودید، مجازات دزدی برای بارنخست، بریدن و قطع یک دست، و دردزدی های بعدی قطع یک پا ویا به طور زیگزاگ یک پا ویک دست می باشد. حال در پاسخ این نامه بفرمائید که مجازات جد بزرگوارتان امام شماره ۸، که بدون گذرنامه معتبر به این کشور آمده، وبخش بزرگی از خاک این کشور به نام خراسان را به تصرف خود در آورده است، چیست؟ همین پرسش در مورد چند تن از بستگان دیگر شما مانند حضرت معصومه، شاه عبدالعظیم و شاه چراغ نیز مطرح است.

۲- نایب برحق شما حضرت امام نان خامه ای تاکنون بیشتردارائی های من و ملت اراذل و اوباش را بالا کشیده وما می دانیم که برای مجازات ایشان، شما ترتیبی اتخاذ فرمودید که دست راست ایشان در کودکی به زیرگاری برود و چلاق شود. لطفا در پاسخ بنویسید با دزدی های متوالی و همه روزه ایشان چه مجازات هائی در نظر گرفته اید.؟

۳- هم چنین، همان گونه که پیامبر بزرگوار توانستند در چهل سالگی خود راپیامبر کنند، فرزند گران قد ولی وقیح ملا مجتبی هم اکنون درهمین سن چهل سالگی آماده اند که مانند جد بزرگوارشان ظهورکنند و به عنوان امام پانزدهم ونایب جنابعالی به جای پدرشاه دزدشان، به تخت خلافت بنشینند.

حال پرسش ملت خس وخاشاک از شما این است با آن که ملا مجتبی همیشه به غارت گری و چپاول ثروت ملی از جمله دزدیدن و فرستادن۱.۶ میلیارد پوند به انگستان پرداخته اند، لازم است که چند دست و پای ایشان بریده شود؟.

۴- ضمناً بفرمائید که تکلیف دزدی های پی درپی نوکران و مداحان شما مانند استر دستنجانی، آکلت الله مسواک یزدی، واعظ هوسی، مکار شیرازی، و یک هزار یال و کوپال دیگر و هم چنین فاضل آب دستنجانی چه می شود.؟ این علی بابا وچهل دزدش، چند دست و پا باید داشته باشند که شما هربار برای هر دزدی، یکی از آنان را قطع نمائید.؟

  • کیان

    من از خوانندگان پرو پاقرص وبسایت شما هستم و براتون ارزو میکنم که
    در این راه خطیر(اصلاع رسانی) همواره موفق و پیروز باشید و قلمتان همیشه تیز باد…بنده به سعی خودم بر دستان یکایک شما و تمامی کسانی که برای ازادی مبارزه میکنند از همین راه دور بوسه میزنم….. دعای خیر ما بدرقه راه و همت بلندتان باد

    • با سپاس بیکران از همکاری و پشتیبانی اتان- سهراب ارژنگ