سید خراسانی (خامنه ای) پرچم اسلام را به دست امام زمان می دهد ۵۰

بچه ها، بزرگ ها، خانم ها، آقایان، خواهران، برادران، صیغه ها، ضعیفه ها، صغیرها، کبیرها، سروران، نوکران، حاجی ها، مشهدی ها، قمی ها، سبزواری ها، جهرمی ها، یزدی ها، کاشانی ها، همه و همه بلاد اسلامی سر زمین مجوس بیایید جشن بگیرید، شادی کنید، دعا بخونید، صدقه بدید، شادی کنید، جفتک بیندازید… آری، همه کار کنید…
فضول – چرا؟، چی شده؟.
– کی میگه چرا؟ چرا می گی چرا؟ اگر بیگی چرا، کفر گفتی، زبونت لال میشه، عقربک می گیری، سنگ میشی، به جهنم میری،…

این ویدیو ظهور امام زمان و گرفتن پرچم اسلام از دست سید خراسانی را بیان می کند. بانوی گوینده در این ویدیو، مانند هزاران بانوی امت خردباخته و آخوند زده ایرانی، با پذیرفتن این اسلام، سند کنیز بودن، و ارزش نداشتن زنان، و نهایتاً نصف مردان بودن، و همه گونه ظلم و ستم به بانوان را تأیید کرده، و بدان مشروعیت داده است.

فضول – آخر چرا؟. مگه چی شده؟.
– ای بابا، بازهم کافر شدی، مگه خبر نداری «آقا سید خراسانی»، پرچم دار شدند.
فضول – یعنی چی، یعنی میگی، این آقای سید خراسانی پرچم فروشی باز کرده؟.
– نه خنگ خدا، ایشون پرچم اسلام را تو دست گرفتند، اونجا وایسادند، این پا، اون پا می کنند، حتی دزدکی دست به آب می رسونند، تا امام زمون که ته چاه مخفی شده و میخواد یک دفعه ناگهان بیرون بیاد ، آقا سید پرچم را بدند به دستشون.

فضول – آخر پرچمو که دادند دست انگلیس، تابستون دیگه قراره المپیک در لندن برگزار بشه.
– ای بابا، تو پاک کافر شدی و هی کفر میگی، تو امام بزرگ، سید خراسانی که نور از همه جاش می باره، فراموش کردی.
فضول – تورا خدا کمی ساده تر بگو تا من شیر فهم بشم، کجای آقا سید نور در اومده؟ منکه نوری نمی بینم.
– خاک بر سر بی ایمون تو کنند. باید بگم آقا سید به جلادها و آدم خورانش دستور بده تو را به جرم «محاربه با الله»، تیکه تیکه کنند.

در این تصویر، نور تابش یافته از سید خراسان، سقف خودرو را روشن کرده است. این مژده خوبی است، زیرا نیازی به یک لامپ اضافی نیست. تا آن جا که ما میدانیم، کله این سید خراسانی پوک و از پارچه سیاه پوشیده شده، و نمی تواند نوری پس دهد. قلبش هم که همه میدانند، سیاه و تار است. حالا، شما خواننده گرامی راهنمایی فرمایید که نور از کجای این روضه خوان پنج تومانی، به سقف تابیده است؟.

در این تصویر، نور تابش یافته از سید خراسان، سقف خودرو را روشن کرده است. این مژده خوبی است، زیرا نیازی به یک لامپ اضافی نیست. تا آن جا که ما میدانیم، کله این سید خراسانی پوک و از پارچه سیاه پوشیده شده، و نمی تواند نوری پس دهد. قلبش هم که همه میدانند، سیاه و تار است. حالا، شما خواننده گرامی راهنمایی فرمایید که نور از کجای این روضه خوان پنج تومانی، به سقف تابیده است؟.

فضول – ای بابا، تورا خدا، پیاده شو تا باهم بریم، منکه گیج شدم، از بس تو حاشیه رفتی، چرا بهتر توضیح نمیدی؟، چرا مرا روشن نمی کنی؟.
– تو پاک کافر شدی، اولاً آقا از همه جاش نور بیرون میاد. به تازگی ماشینی که آقا با جست پاپ اعظم سوار شده بود، نورش داشت سقف را سوراخ می کرد، در حالی که در ماشین پاب در ایتالیا تا کنون هیچ نوری دیده نشده. دیگه این که، خنگ خدا، من پرچم المپیک را نگفتم، من پرچم اسلام را می گم. آخر خودت میدونی، ۱/۶ میلیارد مسلمون تو دنیا است، و پرچم رهبری اونها به دست سید خراسانی دادند که باظهور امام زمون بده به دستشون.

فضول – ببین، من هنوز سید خراسانی را به جا نمی آرم. تنها یک سیدی می شناسم که سال ها پیش در عراق و مدینه گدایی می کرد (۱) . بعد فرار کرده اومد ایران. در خراسان از بس پرخوری کرد، و انگورزیاد خورد، مرد. حالا هم شنیدم ملک و املاک زیادی از مردم گرفته و به نام خود کرده است.

با چهره زیبای گدای سامره (امام هشتم شیعیان) که از انگورخوردن زیاد، شرش را از سر مردم خراسان کوتاه کرد، آشنا شوید. این آقا که نتوانست از مسمومیت خود با خبر باشد، چگونه می تواند حالا که پیکرش به خاک تبدیل شده، بیماران خرد باخته را درمان کند. البته در دکان آخوند همه گونه کالایی دیده می شود.

با چهره زیبای گدای سامره (امام هشتم شیعیان) که از انگورخوردن زیاد، شرش را از سر مردم خراسان کوتاه کرد، آشنا شوید. این آقا که نتوانست از مسمومیت خود با خبر باشد، چگونه می تواند حالا که پیکرش به خاک تبدیل شده، بیماران خرد باخته را درمان کند. البته در دکان آخوند همه گونه کالایی دیده می شود.

فضول ادامه می دهد – مردم ما خیلی ناشکر و نا سپاسند. رضا خان میر پنج که چند مثقال زمین (فقط از گرگان، و مازندران تا مرز شوروی)، به نام خود کرده بود تا آباد کنه، سر و صداشون بالا گرفته ، ولی اون رضای گدا، رضای غریب که همه ملک و کشاورزی مردم را گرفته و حتی خراسان خودمون هم مانند ملک باباش برای خود به نام «رضوی»، ثبت داده، صداشون در نمی آد. آخر آدم نمی دونه این دردها را به کی بگه؟.

فضول بازهم وراجی می کند – دوم این که این پرچم کجا بوده؟. و چرا به دست این سید میدند؟ پس ۱/۵ میلیارد مسلمون دیگه، و ۵/۵ میلیارد جمعیت دیگه جهان چه کاره اند؟. اگر میخوای من شیر فهم بشم، باید از اول داستان تا آخرش را مو به مو برام تعریف کنی.
– دیگه داری کفر مرا در میاری، آقا، منظورم همین سید خراسانی، همین امام چهاردهم، خامنه ای مردم شکن، خواب نما شدند، که امام زمون به زودی از چاه بیرون میاد، پرچم را از دست ایشون میگیره، سوار اسبش میشه، شروع به کشتن آدم ها می کنه، همون ۵/۵ میلیارد که مسلمون نیستند، و ۱/۵ میلیارد مسلمون دیگه که شیعه نیستند، همینطور، ملت خس و خاشاک و میکرب را باشمشیر خود قتل عام می کنه، تا زیر شکم اسبش خون بالا بیاد.

فضول – ای بابا، مرا دیوونه کردی، آخر این سید خراسونی شما که دست نداره، چه جوری پرچم به دست می گیره؟ دیگه این که امام زمون مگر خودش پرچم نداره، که باید بیاد از این بابا بگیره. او که می تونه از اون چاه گود و تاریک بیرون بیاد، نمیتونه، با خودش یک پرچم هم بیاره؟.
– من این ها را نمی دونم اینها همش کار غیبیه و کسی جز این آقا نمیدونه، البته بعضی از آیت الله ها که آدمای خوبی هم هستند، و به ساندنیست و چیزهای دیگر هم علاقه دارند، این موضوع را تأیید و پیش بینی کردند. حالا، اگر خوب گوش بدی، آنچه که تا به حال گذشته دقیقاً برات میگم تا شیرفهم بشی، و ایمانت بره بالا. حالا، خوب گوش کن، مطلب خیلی جدیه، و موی لای درزش نمیره:

چندی پیش آفت الله نوری همدانی یکی از مراجع تقلید قم گفت: «ما بر این عقیده ایم که خداوند برای سرنوشت مردم ارزش قائل است، و هیچگاه سرنوشت مردم را به دست فرد عادی نمی سپارد. بلکه سرنوشت مردمش را به دست پیامبر و یا امام جانشین آن می سپارد. این مرجع تقلید تأکید کرد وقتی امام  گرفتاری داره و نمی تونه از ته چاه بیرون بیاد، یعنی غایبه، سرنوشت حکومت باید به دست ولی فقیه متعهد، باتقوا، مدیر، شجاع، مثل آیت الله خامنه ای بیفته.  اونوقت، امام زمون هم پا در میونی کرده، و از درگاه الله مدینه خواسته پرچم را به دست این سید خراسانی بدند.

آخوند جنایتکار، مردم ایران را گاو و گوسفند، و خدا را مالک گردن کلفت می پندارد که سرنوشت مردم را به دست آن ها داده است.

از گفتار این مرجع عالیقدر (۲) این چنین نتیجه گیری میشه که،  ما انسان ها بی عقل، بی شعور، و بی اراده ایم وبه یک ولی وقیح باتقوا (۳) ، مدیر، و شجاعی مانند آیت الله خامنه ای نیاز داریم. زیرا کس دیگه اینقدر تقوا نداره (۴) که لیاقت بردن اون پرچم را داشته باشه.

به قاره آفریقا خوش آمدید. منطقه ای که الله مدینه از آن نشان و  آگاهی ندارد، و در فرهنگ نامه او دیده نمی شود. اینجاست که گفته می شود: «الله مدینه»، یعنی اللهی که دانش و اطلاعات او از مدینه و حوزه عربستان تجاوز نمی کند. اگر باور ندارید، قرآن را ترجمه کنید، بدین برداشت خواهید رسید.

به قاره آفریقا خوش آمدید. منطقه ای که الله مدینه از آن نشان و آگاهی ندارد، و در فرهنگ نامه او دیده نمی شود. اینجاست که گفته می شود: «الله مدینه»، یعنی اللهی که دانش و اطلاعات او از مدینه و حوزه عربستان تجاوز نمی کند. اگر باور ندارید، قرآن را ترجمه کنید، بدین برداشت خواهید رسید.

اگر سالی نزدیک به ۶ میلیون انسان از درماندگی، بیچارگی، و تنگدستی، و بیماری در آفریقا میمیرند، به دلیل آن است که الله مدینه آفریقا را فراموش کرده و یاشاید درلیست اولویت او نیست، ویا آن که از جغرافیای آن منطقه هنوز بی خبر است، و فرشته ها تا کنون اطلاعاتی به او نداده اند، یا صفحه کامپیوتر او آفریقا را نشان نمی دهد،  و یا به زبان آفریقایی آشنایی ندارد.

اگر آیت الله خامنه ای مزدوران حزب الله لبنان، و لات های گرداگرد حسن نصرالله را به کمک می گیرد تا در زندان ها به جوانان تجاوز کنند، بازهم از تقوای ایشان و خواست الله مدینه است. (۵)
اگر به دستور آیت الله خامنه ای ویا آخوند های دیگر (۶)، به زور زندانی ها را وادار به امضاء کردن، و در تلویزیون اقرار به کاری که نکرده اند می کنند، از تقوای ایشان است، این را هم الله مدینه دستور داده است.

اگر آیت الله خامنه ای به فرزند خود ملا مجتبی، مأموریت می دهد که با به کارگماردن لات های چاله میدانی، از پشت بام ها و لابلای تظاهر کنندگان تیر اندازی کنند، وجوانان را به خاک و خون کشند، از تقوا و کرامات این روضه خوان مشهدی است، که بازهم به دستور الله مدینه انجام گرفته است.

اگرهمین مجتبی خان باهمکاری تنی چند از سران دزد و غارتگر سپاه، افسار لات های کشور و بسیجی های مزدور و بی فرهنگ را آزاد می گذارند تا با موتور سوار و تفنگ به دست در میان مردم بچرخند،  مخالفین را هدف قرار داده، و آن گاه فرار کنند تا شناخته نشوند، بازهم از تقوای ولی وقیح و از دستورات الله مدینه است.

گله ای از جنایتکاران و غارتگران کشورمان، در حوضچه علمیه به نماز الله مدینه ایستاده اند. معلوم نیست با آن همه کجروی، چه چیزی را ثابت می کنند؟. در مورد آخوند باید گفت: «خور و خواب و خشم و شهوت، شغب است و جهل و ظلمت. حیوان خبر ندارد، ز جهان آدمیت».

گله ای از جنایتکاران و غارتگران کشورمان، در حوضچه علمیه به نماز الله مدینه ایستاده اند. معلوم نیست با آن همه کجروی، چه چیزی را ثابت می کنند؟. در مورد آخوند باید گفت: «خور و خواب و خشم و شهوت، شغب است و جهل و ظلمت. حیوان خبر ندارد، ز جهان آدمیت».

فرهنگنامه فضول محله
(۱) سید = گدای سامره، و کوفه- پس از آن که حکومت جابرانه علی با کشته شدنش به پایان رسید، خلفای اموی (خانواده بنی امیه) با رأی مردم، خلافت را به دست گرفتند. آن گاه خاندان بنی هاشم، از فرزندان علی، کاسه گدایی به دست گرفته، بیشتر برای تهیه لقمه نانی به ایران پناهنده شدند. آن ها را سید، و در حقیقت گدایان عرب می نامند. در زمان پیش از انقلاب هم آخوند های سید با شال سبز، و سیاه، در سرتاسر ایران، به گدایی می پرداختند، مفتخور، و سربار جامعه بودند.
(۲) مرجع عالی قدر=  آخوند پیزری و فکسنی (در مورد ولی وقیح،  پنج تومانی مشهدی هم به واژه آخوند افزوده می شود).
(۳) با تقوا (در اصطلاح آخوندی) =  آخوندی که خوب طهارت گرفته باشه، و بوی زیادی از او بیرون نیاد.
(۴) اینقدر تقوا نداره = هنوز پایینش درست پاک نشده).
(۵) آخر تقوای این علمای اعلام تنها طهارت گرفتن و پایین شستن نیست، بلکه آدم کشتن، تجاوز، و شکنجه هم از تقوای آنهاست. اگر به دختر ۶ ساله هم تجاوز می کنند، از تقوای آنهاست، و کلی نزد الله مدینه ثواب دارد، و روز قیامت برای آن ها حوری ها ۴۰ متری دست و پا می کند. برای روشن شدن موضوع به خوانندگان گرامی یادآور می شود که سراپا کارهای که در حوضچه های عملی، مانند حوزه علمی قم انجام می شود، تقوای، این علما است.
(۶) آخوند = در اصل، این واژه آخون بوده که معنی آن؛ «آقائیه که خون ریزی زیاد می کنه».

  • Sasha Aghamiri

    از جسارت بی حد و حصر شما بسیار آزرده و شرمنده شدم من مطالب بالا رو تا درصد بالایی قبول دارم ولی توهین به هیچ قوم و قبیله و دین و شخصی رو قبول ندارم
    شما یه مشت احمق هستید که مزدور نظام هستید و می خواهید چهره اپوزیسیون رو مخدوش کنید و با این مطالبتتون فقط و فقط خوراک تبلیغاتی رسانه های ولایت رو فراهم می کنید تا جوانان معترض و خواهان آزادی را کافر و بی خدا و ملحد نشان داده و ذهنیت مردم رو برای کشتار اونها آماده کنند
    کمی به خود آیید انتقاد آری ولی توهین نه !

    • شما یک جو
      شرافت انسانی و وطن پرستی ندارید. قطعاًدشمن ملت و سرزمین ایرانید وگرنه به این مقاله انتقادی ایرادی نمی گرفتید،

  • Sasha Aghamiri

    از جسارت بی حد و حصر شما بسیار آزرده و شرمنده شدم من مطالب بالا رو تا درصد بالایی قبول دارم ولی توهین به هیچ قوم و قبیله و دین و شخصی رو قبول ندارم
    شما یه مشت احمق هستید که مزدور نظام هستید و می خواهید چهره اپوزیسیون رو مخدوش کنید و با این مطالبتتون فقط و فقط خوراک تبلیغاتی رسانه های ولایت رو فراهم می کنید تا جوانان معترض و خواهان آزادی را کافر و بی خدا و ملحد نشان داده و ذهنیت مردم رو برای کشتار اونها آماده کنند
    کمی به خود آیید انتقاد آری ولی توهین نه !

    • شما یک جو
      شرافت انسانی و وطن پرستی ندارید. قطعاًدشمن ملت و سرزمین ایرانید وگرنه به این مقاله انتقادی ایرادی نمی گرفتید،

  • hamid reza irani

    shoma hatta balad nistid be aghayede maslan hamrahatoon ehteram bezarid unvaght darid az doshmanatoon enteghad mikonidoo edda demokrasii dariid.vaghean bekhatere aksi ke dar morede emam reza zadidazatoon motanffer shodam va in neshoon mide dar rahe azadie iran bayad movazeb bashim adamye msle shomaro ba ma ghati nagirand choon shoma na be ensan ehteram mizarid na be mazhab na be andishee

    • خوبست شما به این ویدیو گوش دهید ببینید این جنایتکاران با مردم ما چکار می کنند، آنوقت اعتراض کنید. رژیم کشتارگر با تمام قدرت خرافات را به مغز مردم وارد میکند.. ما به رژیم دشنام می دهیم، آنوقت ما با رژیم هستیم؟ ژاژخواری بس است.

      • Raoufzia

        آهای مزدور کثیف جنایتکار ، تو و امثال تو دنبال چه جور دموکراسی و آزادی هستین ، همین بس نیست که مادراتون شما حرومزاده ها رو از کدوم سگ مسیحی و یهودی و پستر از اونا حمل گرفته و حالا دارید حرف از دموکراسی و سکولاریسم میزنین. همین بس نبود که در خفاء متهم به زنازاده بودن بودید و حالا بطور علنی اصلیت خودتونو نشون میدین بخدا قسم که امثال تو انسانها دشمن واقعی اسلام ، شیعه و اهلبیت عصمت و طهارت هستید براستی که پیامبر فرموده بودند کسیکه دشمن اهلبیت و اولاد بزرگوارشان است و بر علیه آنها و سیاست و گفتار و کردار آنها حرف می زند براستی که شیطان در آنها داخل شده و از نطفه حرام بوجود آمده همونطور که غیر از حرام زاده کسی بر طریقت و طینت پاکشان ایراد نمیگیرد. مثل تو هزاران سگ هار در جامعه وجود دارند که بر ضد نظام ولایت اولاد پیامبر  که به حق بودنشان و موجودیت نظام شان تا حالا دفاع از وجود اساسی اسلام کرده اند ،ِپارس می کننند. هر چقدر میتونین پارس کنید ولی بدونید خدا با این نظام و با این رهبر است. ما میدونیم آزادی و دموکراسی برای شما اجانب و لجنها یعنی تاسیس کاباره خانه و فاحشه خانه ها که توش خواهر و مادراتونو به زنا بدید . بخدا قسم اگر امام زمان ظهور کند و بحق که ایشان در همین نزدیکی ها ظهور خواهند کرد و علت ظهورشان نه بخاطر جنگ های فیزیکی بلکه بخاطر جنگ های روانی که شما خوک ها براه انداخته اید است تا شر شما میکروبها را از جامعه کم کند . منتظر باش تو جزء کسانی هستی که هدف اول امام است و بحق که تحقق اهداف پاکشان بعد از زدودن لکه های کثیف شما از جامعه بزرگ و انقلابی اسلامی ایران بزرگ است .

        • Delmon1975

          وطن پرست آبکی بیشتر خایه مال ولایت لاشخوری تا دلسوز اهل بیت… رهبری که خودش رئیس دزدان و اوباشه که به اهل بیت وصل نمیشه… حساب این دو رو از هم جدا کن و گرنه امام زمان وقتی میاد اول … تو رو پاره میکنه تا ….

    • شما یا وابسته به رژیم لعنتی هستید که به چاک شلوارتان برخورد ، و یا کله پوک خرافات مذهبی، و از امت کذب الله می باشید که تلاشتان در ویرانی کشور است، وگرنه با این مقاله انتقادی ایراد نمی گرفتید..

  • hamid reza irani

    shoma hatta balad nistid be aghayede maslan hamrahatoon ehteram bezarid unvaght darid az doshmanatoon enteghad mikonidoo edda demokrasii dariid.vaghean bekhatere aksi ke dar morede emam reza zadidazatoon motanffer shodam va in neshoon mide dar rahe azadie iran bayad movazeb bashim adamye msle shomaro ba ma ghati nagirand choon shoma na be ensan ehteram mizarid na be mazhab na be andishee

    • خوبست شما به این ویدیو گوش دهید ببینید این جنایتکاران با مردم ما چکار می کنند، آنوقت اعتراض کنید. رژیم کشتارگر با تمام قدرت خرافات را به مغز مردم وارد میکند.. ما به رژیم دشنام می دهیم، آنوقت ما با رژیم هستیم؟ ژاژخواری بس است.

    • شما یا وابسته به رژیم لعنتی هستید که به چاک شلوارتان برخورد ، و یا کله پوک خرافات مذهبی، و از امت کذب الله می باشید که تلاشتان در ویرانی کشور است، وگرنه با این مقاله انتقادی ایراد نمی گرفتید..

  • Amirmani63

    fuck khorasanie , khamanie and emam zamman togather

  • Amirmani63

    fuck khorasanie , khamanie and emam zamman togather

  • Suyseen

    مرتیکه پدر سوخته اگر به اون خامنه ای آشغال فحش میدی، این به خودت مربوطه، آشغال عوضی آتیش پرست همین امثال امام رضا بودن که شماها را آدم کردند. آخه ایرانی آشغال شما که دختراتون دبی را آباد کردند و پسر هاتون هم به خاطر این که یه چند روزی تو اروپا باشن کون می دن. بعد تو میایی به ائمه فحاشی می کنی

    • از یک آدم بی سواد کله خشک که خرد و عقل خود را به یک مشت روضه خوان فروخته، انتظار بیش از این نباید داشت. اگر کمی سواد و مطالعه ای داشتید می دانستید که مسأاله امام رضا و کل شیعه گری ساخته و پرداخته سیاست زمان صفوی است. وگرنه نه امامی در کار ،و نه معجزه ای..
      اصولاً دنبال مرده گشتن و انتظار معجزه داشتن، کار بیخردان است. کاری که آخوندها در خر کردن امثال شماها پیش گرفته اند.

    • Behzad Arya

      همه میدانیم که شهوت پرستی و زنبازگی تنها مختص مسلمین و اعراب بوده و هست . جای تعجب است که چگونه از فروش دختران به اعراب لذت میبری  مگر این عمل ناپسند توسط ایادی امام چهاردهم  صورت نمیگیرد . من نیز به نویسنده این مقاله معترض هستم  زیرا نباید به امام رضا فحش بدهد و ایشان باید هرچه ناسزا دارند به جمال اشغال محمد رسول الله نثار نمایند زیرا عامل بدیختی ایرانیان همان زنبازه غار نشین بوده و هست ./.

    • Behzad Arya

      همه میدانیم که شهوت پرستی و زنبازگی تنها مختص مسلمین و اعراب بوده و هست . جای تعجب است که چگونه از فروش دختران به اعراب لذت میبری  مگر این عمل ناپسند توسط ایادی امام چهاردهم  صورت نمیگیرد . من نیز به نویسنده این مقاله معترض هستم  زیرا نباید به امام رضا فحش بدهد و ایشان باید هرچه ناسزا دارند به جمال اشغال محمد رسول الله نثار نمایند زیرا عامل بدیختی ایرانیان همان زنبازه غار نشین بوده و هست ./.

    • Behzad Arya

      شهوت پرستی و زنبازگی تنها مختص مسلمین و اعراب بوده و هست . جای تعجب است که چگونه از فروش دختران به اعراب لذت میبری  مگر این عمل ناپسند توسط ایادی امام چهاردهم  صورت نمیگیرد . من نیز به نویسنده این مقاله معترض هستم  زیرا نباید به امام رضا فحش بدهد و ایشان باید هرچه ناسزا دارند به جمال اشغال محمد رسول الله نثار نمایند زیرا عامل بدیختی ایرانیان همان زنبازه غار نشین بوده و هست ./.

    • Tehrani

      to ye arabe kesafate nejasat khar hasti to be fekr in bash ke vaghti be mostarah miravi chetor ba ingosht soorakhe konat ra beshoori ta senat va adabo farhangat hefz shavad say kon angoshte shastat ra ta dasteh be maghad foroo koni ke savabash kami bishtar az dekhalat dar omoore parsiyan va iranian ast 

  • Suyseen

    مرتیکه پدر سوخته اگر به اون خامنه ای آشغال فحش میدی، این به خودت مربوطه، آشغال عوضی آتیش پرست همین امثال امام رضا بودن که شماها را آدم کردند. آخه ایرانی آشغال شما که دختراتون دبی را آباد کردند و پسر هاتون هم به خاطر این که یه چند روزی تو اروپا باشن کون می دن. بعد تو میایی به ائمه فحاشی می کنی

    • از یک آدم بی سواد کله خشک که خرد و عقل خود را به یک مشت روضه خوان فروخته، انتظار بیش از این نباید داشت. اگر کمی سواد و مطالعه ای داشتید می دانستید که مسأاله امام رضا و کل شیعه گری ساخته و پرداخته سیاست زمان صفوی است. وگرنه نه امامی در کار ،و نه معجزه ای..
      اصولاً دنبال مرده گشتن و انتظار معجزه داشتن، کار بیخردان است. کاری که آخوندها در خر کردن امثال شماها پیش گرفته اند.

  • Sasha Aghamiri

    اگر شرافت انسانی اینست که به مذهب توهین کنیم باشه شما خیال کن ما شرافت نداریم
    تو که داری با این مقاله جنبش اعتراضی رو به لجن نکش تو از خامنه ای هم پست تری چون اونا مقاله و نظر شما احقها رو ابزار می کنند و امثال من رو تو خیابون میکشن فردا هم میگن اینا به امام و خدا و. پیغمبر توهین کردن ملحد در حالی که امثال من معترضین به عدم دموکراسی و شعار گرایی حکومت است
    مهم ترین فرق حکومت جمهوری اسلامی با حکومت های دیگه اینه که اونا مثل هر حکومتی آدم میکشند ولی با ابزار کردن دین و شریعت – یادت نره ایران مردم مذهبی و معتقد به اصول زیاد داره که همشون هم معترض به نبود آزادی و دموکراسی و جدایی دین از سیاست هستند
    شما که به هیچ چیز اعتقاد ندارید از امثال قذافی و خامنه ای و … هم بدترید
    خدا لعنت کند شمایی که خون بی گناهانی به گردنتان است به صرف این مقاله هی توهین آمیز
    دین نداری آزاده باش

    • دین اسلام و به ویژه بزرگترین توهین به بشریت و خرد انسانی است. انسان اگر اندکی بینش و عقل داشته باشد، خود را به آخوند که دکان دار دین است، نمی فروشد. شما که ادب وفرهنگ حرف زدن نداری، و تربیت خانوادگی شما با دشنام و فحش آغاز می شود، یا کله پوک بی شواد مذهبی هستی، که ندانسته و بدون هیچ مطالعه راجع به چیزی که ابداً سواد و مطالعه آن را نداری گفتگو می کنی، و یا جیره خوار و وابسته به رژیم. به هر حال، دوره این حرف ها گذشته و مردم دیگر به آخوند که دکان دار دین است، و یک عمر مردمی را خر کرده است، ، اعتماد و باور ندارند، و کالای او بی مشتری است.
      فرهنگ ایرانی مالامال از دوستی و کرامت و احترام است. ولی فرهنگ تازیان و تازی زاده ها مانند آخوند و امثال شما با فحش و دشنام آمیخته است. . اگر به ویدیو و رفتار این آخوند ۵ تومانی مشهدی توجه کنی، می بینی که سرتاسر آن جسارت، و توهین و فحش به همه ایرانیان ،و بشریت است.
      حال، به من پاسخ دهید آیا گوش کردن به این رذالت های ساخته و پرداخته آخوند مشهدی، جای سکوت و احترام است؟.

  • Sasha Aghamiri

    اگر شرافت انسانی اینست که به مذهب توهین کنیم باشه شما خیال کن ما شرافت نداریم
    تو که داری با این مقاله جنبش اعتراضی رو به لجن نکش تو از خامنه ای هم پست تری چون اونا مقاله و نظر شما احقها رو ابزار می کنند و امثال من رو تو خیابون میکشن فردا هم میگن اینا به امام و خدا و. پیغمبر توهین کردن ملحد در حالی که امثال من معترضین به عدم دموکراسی و شعار گرایی حکومت است
    مهم ترین فرق حکومت جمهوری اسلامی با حکومت های دیگه اینه که اونا مثل هر حکومتی آدم میکشند ولی با ابزار کردن دین و شریعت – یادت نره ایران مردم مذهبی و معتقد به اصول زیاد داره که همشون هم معترض به نبود آزادی و دموکراسی و جدایی دین از سیاست هستند
    شما که به هیچ چیز اعتقاد ندارید از امثال قذافی و خامنه ای و … هم بدترید
    خدا لعنت کند شمایی که خون بی گناهانی به گردنتان است به صرف این مقاله هی توهین آمیز
    دین نداری آزاده باش

    • دین اسلام و به ویژه بزرگترین توهین به بشریت و خرد انسانی است. انسان اگر اندکی بینش و عقل داشته باشد، خود را به آخوند که دکان دار دین است، نمی فروشد. شما که ادب وفرهنگ حرف زدن نداری، و تربیت خانوادگی شما با دشنام و فحش آغاز می شود، یا کله پوک بی شواد مذهبی هستی، که ندانسته و بدون هیچ مطالعه راجع به چیزی که ابداً سواد و مطالعه آن را نداری گفتگو می کنی، و یا جیره خوار و وابسته به رژیم. به هر حال، دوره این حرف ها گذشته و مردم دیگر به آخوند که دکان دار دین است، و یک عمر مردمی را خر کرده است، ، اعتماد و باور ندارند، و کالای او بی مشتری است.
      فرهنگ ایرانی مالامال از دوستی و کرامت و احترام است. ولی فرهنگ تازیان و تازی زاده ها مانند آخوند و امثال شما با فحش و دشنام آمیخته است. . اگر به ویدیو و رفتار این آخوند ۵ تومانی مشهدی توجه کنی، می بینی که سرتاسر آن جسارت، و توهین و فحش به همه ایرانیان ،و بشریت است.
      حال، به من پاسخ دهید آیا گوش کردن به این رذالت های ساخته و پرداخته آخوند مشهدی، جای سکوت و احترام است؟.

  • Red_sun_63

    شما ننت خرابه عزیزم

  • Red_sun_63

    شما ننت خرابه عزیزم

  • Sasha Aghamiri

    اولا سلام

    دوما بنده خودم مخالف جمهوری اسلامی هستم و جزو اون دسته ای بودم که مرگ بر خامنه ای می دادم
    اما هیچ وقت به اعتقادات کسی توهین نکردم من بهاییت رو قبول ندارم ولی دلیل نمیشه تا یه تریبون افتاد دستم هر چی از دهنم در میاد بگم و کل بهاییت و طرفداراشو به لجن بکشم
    شما میگی اسلام دروغه – میگی امام رضا دزد بوده و . . . باشه اصلا حرفات راست ولی حق نداری به کسانی که به این چیز ها باور دارند رو زیر سوال ببری –
    من خودم طرفدار نظریه تناسخ هستم و اصولا جهان پس از این جهان رو قبول ندارم ولی قرار نیست به اونهایی که قبول دارن فحش یا ناسزا بگم
    شما دوست عزیز که بسیار در عقایدت تندروی می کنی و بدون تامل حرف میزنی و مدعی مطالعه ی بسیار هستی و وهم دانایی بسیار داری
    لطف کن منابع نوشته هات رو بذار تا سوء تفاهم پیش نیاد

  • Sasha Aghamiri

    اولا سلام

    دوما بنده خودم مخالف جمهوری اسلامی هستم و جزو اون دسته ای بودم که مرگ بر خامنه ای می دادم
    اما هیچ وقت به اعتقادات کسی توهین نکردم من بهاییت رو قبول ندارم ولی دلیل نمیشه تا یه تریبون افتاد دستم هر چی از دهنم در میاد بگم و کل بهاییت و طرفداراشو به لجن بکشم
    شما میگی اسلام دروغه – میگی امام رضا دزد بوده و . . . باشه اصلا حرفات راست ولی حق نداری به کسانی که به این چیز ها باور دارند رو زیر سوال ببری –
    من خودم طرفدار نظریه تناسخ هستم و اصولا جهان پس از این جهان رو قبول ندارم ولی قرار نیست به اونهایی که قبول دارن فحش یا ناسزا بگم
    شما دوست عزیز که بسیار در عقایدت تندروی می کنی و بدون تامل حرف میزنی و مدعی مطالعه ی بسیار هستی و وهم دانایی بسیار داری
    لطف کن منابع نوشته هات رو بذار تا سوء تفاهم پیش نیاد

  • امروز روز وحدت است و روز تفرقه نیست ما همه باورهایی داریم که درست و یا غلط بما ارث رسیده است دعو ا سرباورها کاری بیهوده است بی احترامی به باورها هم درد دوا نخو.اهد کرد تنها را ه علاج ما احترام به باورهایمان است بدون اینکه مجبور باشیم آنان را بّپذیریم . سعدی حافظ مولوی معیارهای همه ماست حتی مردم خاورمیانه به آنان چنگ بزنید ؟

    ښګردها های دیګر استعمار بین المللی دعوی سر بزرګان ایران قدیم و یا امپراتوری پارس و آیا بزرګان و دانشمندان ایران بزرګ یا امپراتوری پارس تنها مال مردم ایران کنونی هستند؟ نمیدانم که این هم یک شګرد سیاسی دیګر است و یا خود جوش که مردمی بزرګان امپراتوری کورش و یا ایران باستان و ایران بزرګ را وسیله اختلاف بین مردم ما کرده اند مثلا مولوی ترک است ایرانی یا پارس است و یا افغانی و بلخی؟ رستم قهرمان باستانی ایران افغانی است و یا پاکستانی و یا تاجیک ؟ همین طور سعدی حافظ و فردوسی و یا رودکی و جامی منوچهری و… استعمار و استحمار کشورما ایران بزرګ را پاره پاره کرده است وبقول معروف آن شیر را تبدیل به ګربه کرده حالا یا حماقت پادشاهان ما و یا زرنګی وسیاست دیګران بهر حال این کشور ویران شده پاره پاره شده و در بین مردم آن تفرقه های عمیق نیز انداخته شده است با آمدن عربان واسلام به ایران ما با آنان مخلوط شده ایم دختران زیبا عرب همسر ایرانیان شدند و نیز مردان عرب زنان ایرانی ګرفتند تا آنجا که سلاطین مغول هم زنان ایرانی داشته اند ویا شاهزاده خانم مغولی همسر مردان پارسی یا پارتی و دیګران شده اند بدین ترتیب اکنون که ما و مردم مارا به ګروه ها و کشورهای کوچک تقسیم کرده اند نبایست ګول استعمار بین المللی را بخوریم وسر مثلا جلال الدین مولوی رومی با هم قهر کنیم که ترکان ترکیه اورا ترک میدانند و افغانان اورا بلخی وافغانی و ایرانیان ساکن ایران کوچک شده و هرس شده اورا مثلا تهرانی میدانند؟ تهرانی که در آن زمان اصلا وجود نداشته بود واګر بوده یک دهکده بی نام نشان بوده است و شهرهای ایرانی و یا پارسی آن زمان بخارا سمرقند و… بوده است بلخ و هرات و… قونیه و … این است که ما ملتهای خاورمیانه همه یک ملت هستیم دلیلش هم این است که بسیار بهم شبیه هستیم حتی میګویند اسکندر سربازان خود را مجبور میکرده که زن پارسی و یا ایرانی بګیرند و مردان ایران بزرګ آن زمان را به یونان کوچ میداده تا با یونانیان و رومی ها عروسی کنند بدین ترتیب ما هم یک ملت هستیم که بایست چیزی مثل ایالات متحده آمریکا و یا ادتحادیه اروپا بګردیم تا در دنیای امروزی اینهمه توسری خور نباشیم مثلا ابن سینا مال تمامی مردمی هست که در قدیم در کشور او زندګی میکردند. همین طور دیګر ستارګان علم دانش و هنر قدیم ما متعلق بهمه مردمان سرزمینهای آن زمان که یک دولت بوده اند هستند دعوی اینکه مال منه ما تو نیست جز آب به آسیابان دشمن قهار ریختن چیز دیګری نیست هم اکنون هم در کشورهای ما هزاران ابن سیناها ریخته اند که بخاطر نداشتن وسیله دانشګاه و کار هرز میروند عوض اینکه درباره افتخارات قدیم با هم درګیر شویم بیایید افتخارات تازه به دنیا هدیه ب�

    ابن سینا مربوط به تمام مردمی هستند که در قدیم در ایران بزرگ و یا امّپراتوری ّپارس زندگی میکردند ماهمه یک ملت هستیم ودستهای استعمار واستحمار ما از هم جدا کرده است تمامی کشورهایی مثل افغانستان تاجیکستان ازبکستان ترکیه و سایر کشورهایی که در قدیم یک کشور بودند همانقدر به برزگان خود بایست افتخار یکنند که مردمی که در ایران کوچک شده امروزی و سیاسی امروزی زندگی میکنند؟ دعوی سر افتخارات همه مردم ایران زمین قدیم شاید تنها به نفع استعمار گرانی باشد که میخواهند بیشتر از این بین ما تفرقه بیاندازند وگرنه تمامی خاورمیانه شاید با هم مخلوط شده و یک نژاد باشد کشورهایی که تازه تاسیس شده اند و حتی اسم خانوادگی یک خاندان هم به آخر اسم آنان اماله شده است همگی ساخته و ّپرداخته دست استعمار هستند مثل کشور عربستان سعودی فک فامیل یک خانواده که باکمک استعمار بین المللی به پادشاهی رسیده اند وی ا امّپراتوری بحرین که ساخته دست استعمار سرخ و سیاه است تا ما باهم متحد نشویم امکان ّپبیشرفت نخواهیم داشت آیا غیر از این است ؟

  • امروز روز وحدت است و روز تفرقه نیست ما همه باورهایی داریم که درست و یا غلط بما ارث رسیده است دعو ا سرباورها کاری بیهوده است بی احترامی به باورها هم درد دوا نخو.اهد کرد تنها را ه علاج ما احترام به باورهایمان است بدون اینکه مجبور باشیم آنان را بّپذیریم . سعدی حافظ مولوی معیارهای همه ماست حتی مردم خاورمیانه به آنان چنگ بزنید ؟

    ښګردها های دیګر استعمار بین المللی دعوی سر بزرګان ایران قدیم و یا امپراتوری پارس و آیا بزرګان و دانشمندان ایران بزرګ یا امپراتوری پارس تنها مال مردم ایران کنونی هستند؟ نمیدانم که این هم یک شګرد سیاسی دیګر است و یا خود جوش که مردمی بزرګان امپراتوری کورش و یا ایران باستان و ایران بزرګ را وسیله اختلاف بین مردم ما کرده اند مثلا مولوی ترک است ایرانی یا پارس است و یا افغانی و بلخی؟ رستم قهرمان باستانی ایران افغانی است و یا پاکستانی و یا تاجیک ؟ همین طور سعدی حافظ و فردوسی و یا رودکی و جامی منوچهری و… استعمار و استحمار کشورما ایران بزرګ را پاره پاره کرده است وبقول معروف آن شیر را تبدیل به ګربه کرده حالا یا حماقت پادشاهان ما و یا زرنګی وسیاست دیګران بهر حال این کشور ویران شده پاره پاره شده و در بین مردم آن تفرقه های عمیق نیز انداخته شده است با آمدن عربان واسلام به ایران ما با آنان مخلوط شده ایم دختران زیبا عرب همسر ایرانیان شدند و نیز مردان عرب زنان ایرانی ګرفتند تا آنجا که سلاطین مغول هم زنان ایرانی داشته اند ویا شاهزاده خانم مغولی همسر مردان پارسی یا پارتی و دیګران شده اند بدین ترتیب اکنون که ما و مردم مارا به ګروه ها و کشورهای کوچک تقسیم کرده اند نبایست ګول استعمار بین المللی را بخوریم وسر مثلا جلال الدین مولوی رومی با هم قهر کنیم که ترکان ترکیه اورا ترک میدانند و افغانان اورا بلخی وافغانی و ایرانیان ساکن ایران کوچک شده و هرس شده اورا مثلا تهرانی میدانند؟ تهرانی که در آن زمان اصلا وجود نداشته بود واګر بوده یک دهکده بی نام نشان بوده است و شهرهای ایرانی و یا پارسی آن زمان بخارا سمرقند و… بوده است بلخ و هرات و… قونیه و … این است که ما ملتهای خاورمیانه همه یک ملت هستیم دلیلش هم این است که بسیار بهم شبیه هستیم حتی میګویند اسکندر سربازان خود را مجبور میکرده که زن پارسی و یا ایرانی بګیرند و مردان ایران بزرګ آن زمان را به یونان کوچ میداده تا با یونانیان و رومی ها عروسی کنند بدین ترتیب ما هم یک ملت هستیم که بایست چیزی مثل ایالات متحده آمریکا و یا ادتحادیه اروپا بګردیم تا در دنیای امروزی اینهمه توسری خور نباشیم مثلا ابن سینا مال تمامی مردمی هست که در قدیم در کشور او زندګی میکردند. همین طور دیګر ستارګان علم دانش و هنر قدیم ما متعلق بهمه مردمان سرزمینهای آن زمان که یک دولت بوده اند هستند دعوی اینکه مال منه ما تو نیست جز آب به آسیابان دشمن قهار ریختن چیز دیګری نیست هم اکنون هم در کشورهای ما هزاران ابن سیناها ریخته اند که بخاطر نداشتن وسیله دانشګاه و کار هرز میروند عوض اینکه درباره افتخارات قدیم با هم درګیر شویم بیایید افتخارات تازه به دنیا هدیه ب�

    ابن سینا مربوط به تمام مردمی هستند که در قدیم در ایران بزرگ و یا امّپراتوری ّپارس زندگی میکردند ماهمه یک ملت هستیم ودستهای استعمار واستحمار ما از هم جدا کرده است تمامی کشورهایی مثل افغانستان تاجیکستان ازبکستان ترکیه و سایر کشورهایی که در قدیم یک کشور بودند همانقدر به برزگان خود بایست افتخار یکنند که مردمی که در ایران کوچک شده امروزی و سیاسی امروزی زندگی میکنند؟ دعوی سر افتخارات همه مردم ایران زمین قدیم شاید تنها به نفع استعمار گرانی باشد که میخواهند بیشتر از این بین ما تفرقه بیاندازند وگرنه تمامی خاورمیانه شاید با هم مخلوط شده و یک نژاد باشد کشورهایی که تازه تاسیس شده اند و حتی اسم خانوادگی یک خاندان هم به آخر اسم آنان اماله شده است همگی ساخته و ّپرداخته دست استعمار هستند مثل کشور عربستان سعودی فک فامیل یک خانواده که باکمک استعمار بین المللی به پادشاهی رسیده اند وی ا امّپراتوری بحرین که ساخته دست استعمار سرخ و سیاه است تا ما باهم متحد نشویم امکان ّپبیشرفت نخواهیم داشت آیا غیر از این است ؟

  • خیزش مردم خاورمیانه برای رهایی از زنجیرهای مریی و نامریی استعمار و استحمار

    همانطوریکه اکنون شاید برای بسیاری ازما روشن شده باشد کشورهای قوی پنجه در فکر منافع خود هستند و اینکه بازارهای اقتصادی خود را بیشتر رونق بدهند و شاید تا دیروز هم فکر میکردند که ملتهای دنیای سوم بهتر است زیر دست دیکتاتوران خود خواه و ابله و یا وابسته به آنان باشند زیرا طرح کنندګان اصلی مردم دنیای سوم را مردمی آغشته به جنون بیسوادی خرافه ها مذهبی ها متظاهر یا ساده دل واقعی می پنداشتند که براحتی توسط یک دیکتاتور ابله زور ګو دزد تمامیت خواه فاسد و در خط آنان یا مستقیم و یا غیر مستقیم میتوان آنان را کنترل کرد. بعد هم اینطور فکر میکردند که خلق وخوی دیکتاتوری و تمامیت طلبی و دزدی و فساد را براحتی میتوان بین تمامی لایه های اجتماعی برد و مردم را یکسره بیکاره دزد رشوه خوار و بی تفاوت بار آورد آنان هم با تزریق بیشتر تعصب های دینی و نژادی ساختګی و ملیت های ساختګی مردم را بیشتر و بهتر ګروه بندی میکردند تا از اتحاد آنان وشناخت دشمن واقعی عاجز باشند تعصب تمامیت طلبی و خرافه طوری بین اکثر لایه های مردم نفوذ پیداکرده بود که حتی پسر هم به روی پدر عربده میکشد که پدر تو با این تحصیلات و مقام اداری که داری بی عرضه هستی و نتوانسته ای با رشوه پشت خودت را ببندی و اکنون ما بایست دارای مشګلات مادی باشیم زیرا تو از موقعیتهای خود استفاده نکرده ای و ما اکنون در مشګلات زندګی کنیم بدین ترتیب از یکطرف دزدهای بین المللی و قاچابران و شرکتها بیمه مردم را غارت میکنند و از طرف دیګر دزدان ودیکتاتوران محلی با کشتن و بستن و سرکوب مردم را غارت میکنند و با دادن پول به مزدوران خود و یا حتی با شست شوی مغزی مردم ساده لوح آنان را با اسلحه های مدرن غربی به جنګ مردم دست خالی میفرستند نمونه بسیار بارز آن سرهنګ دیوانه ای بنام معمرالقذافی است که خود را در خیال شاید رهبر جهان میداند او با پول نفت مردم فقیر لیبی که بایست صرف رفاه دانشګاه بیمارستان کار میشد بهترین اسلحه ها را از غرب خرید تجار مرګ و جنایت هم تنها بفکر فروش اسلحه ها مواد منفجره مواد مخدر خود هستند و کاری ندارند که اینها را به دیوانه ای میدهند که ممکن است حتی بسوی خود آنان هم نشانه رود.

    آنان بخوبی میدانستند که کشوری مانند لیبی احتیاجی به این همه اسلحه های مدرن و پیشرفته ندارد و در حالت جنګ و تهدید با کشوری دیګر هم نیست مسلم است که اینها را برای بقای حکومت خود کامه خود میخواند و تصور این حالت که با همین سلاحها به جنګ زنان ومردان و کودکان مثلا هموطن خود خواهد رفت زیاد دور از ذهن نبود مثل صدام که با اسلحه غربی بجان هموطن های کرد خود و مردم شیعه و مردم ایران افتاده بود و در نهایت مثل یک سګ هار اعدام شد بدبختی اینجاست که دیګران از این مثالها درس نمیګیرند ګویا کور خر کر و ابله بتمام عیار شده اند کشورهای غربی آنقدر احمق نیستند که حتی درصدی که این دیکتاتور ها دزدیده اند و در بانکهای آنان مثلا به امانت ګذارده اند به آنان پس بدهند و بدین ترتیب دیکتاتور ابله مال مردم را میدزدد در بانکهای آنان میګذارد و سرانجام خودش اعدام میشود و اربابان پول مردم فقیر را بلع میفرمایند متاسفانه این تفرقه و این تزریق خرافه ګرایی و تعصب های خرکی بعضی وقت ها در اعماق همه لایه ها اجتماعی نفوذ میکند و مردم را بصورت آدمکهایی در میآورد که تنها بفکر بقای خود هستند قانون تنازع بقا بجای تعاون بقا پدری که دزدی نکرده و خواسته برای مردم کار کند مورد تهاجم همسر و فرزندان خودش هم قرار میګیرد و اورا کنار میزنند و یا کسی که نخواسته کارهای غیر قانونی کند ومجبور به ترک کشور شده است این بار بایست تاوان نفرت مردم و دولت کشور میزبان را به کشور خودش پس بدهد و بصورت قانونی و محترمانه غارت میشود در اینصورت که آدمهای خوب و کاری کنار ګذارده میشوند بدین ترتیب تنها دزدها ویا حداقل اکثر دزدها و آدمهای فاسد و وابسته شغلهای کلیدی را در دست میګیرند و بایست ثنا ګو و غلامان جان نثار باشند تا در سر کار باقی بمانند ولی شاید با این خیزشهای مردمی که کارد به استخوانهایشان رسیده است غرب هم تعدیلی در سیاست خود بکند و نخواهد که مردم در فقر و بیچارګی بیشتر از این دست پا بزنند و یا به برادر کشی روی آورند ویا به غارت همدیګر و کلاهبردایها بپردازند

    آنچه که مسلم است بایست معیار انسانی و مملو از دوستی و محبت باشد نه ګروه ګرایی و نفرت بیشر که میاسفانه دانسته و یا ندانسته به این نفرتها دامن زده میشود کشیشی ابله تر از ملا قرآنرا میسوزاند چه استفاده معنوی وی از این کار میکند؟ آیا در انجیل مقدس آمده است که بایست کتابهای مقدس سایر ادیان را سوزانید؟ او باعث میشود که با کار ابلهانه اش تعدادی انسانها باحتمال خدمت ګذار کشته شوند و نفرت و جنون مردمی را بر می انګیزد که اربابان آنان را در بیسوادی خرافه و جهالت و تمامیت خواهی غرق کرده اند از یک طرف مردم خاورمیانه با هیولای بیسوادی دزدی و تعصب درګیرند و از یک طرف دیګر دزدان بین المللی با همکاری مهره های ابله ویا مغرورشان برای غارت آنان دندان تیز کرده اند و از طرف دیګر برنامه تفرقه و نفرت نیز مرتب دامن زده میشود اګر رهبران کنونی دنیا کمی شعور داشتند متوجه میشدند که این بار کج به منزل نخواهد رسید و بالاخره کسانی قربانی خواهند شد چه بسا درمیان این قربانیان فرزندان خردسال آنان هم باشند بایست فکر کنند که یک اجتماع مملو از دوستی مهربان عشق قانون و عدالت حتی برای فرزندان آنان هم کارساز تر خواهد بود تا اجتماعی مملو از نفرت کینه ترس دزدی فساد تمامیت خواهی و بی تفاوتی؟ متاسفانه این تعصب و این جهالت حتی در میان دین های پیشرو هم وجود دارد اګر مثلا به آموزه های دین بهایی نګاه کنیم می بینیم که پراز آموزه های خوب اجتماعی است مثلا اګر دین باعث ګرفتاری شود بی دینی بهتر است و یا دین بایست با علم و عقل منطبق باشد یا تقلید صرف مجاز نمی باشد و یا باهمه دینها با کمال محبت و دوستی معاشرت کنید و نیز بدین سبب نام دین بهایی با وجود همه ظلم هایی ناروایی که به آن شده است با اعتماد و دوستی وراستی همراه است ولی باز متاسفانه بعضی از همین بهاییان هم در همین شرایط دشوار به کلاهبرداری امانت خواری و غارت دیګران می پردازند یا از حسادت است و یا برای داشتن زندګی بهتر با ثروت و سرمایه های دیګران و نیز همان تعصب خرکی را بعضی از بهاییان دارند در حالیکه عملا ضد آموزه های دینی شان میباشد شاید بهترین راه این باشد که معیار ها بایست تنها به خوبی و انسانیت منتهی شود و نه صرف نامها و دینها ومکتب های اجتماعی که همګی وابسته ګان آڼان ممکن است که در اثر شرایط توزرد از آب در آیند. مثلا شهادت پروری و کشته شدن برای اثبات عقیده شاید در این دوره کاری بیهوده باشد و هر دو طرف از این کار زیان خواهند دید. کشتن سی هزار بابی مظلوم که متاسفانه همراه با کشته شدن مقداری از مسلمانان آن زمان ګول خورده بود شاید تنها برای استعمار و استحمار بین المللی نان داشت ویا اخراج و یا بیرون آمدن سی میلیون از مردم خاورمیانه که اکثر هم تحصیکرده وکاری هستند باز ریختن آب به آسیاب دشمن و غارتګران بین المللی است یا نه؟

    در صورتیکه مهندس خاورمیانه ای که در کشور خودش دارای کار خوب و سازندګی بوده است در آمریکا به ظرف شویی میپردازد باید بحال کی ګریست؟ شاید این سی میلیون متخصص و تحصیکرده ها که از کشورهایشان بیرون شده اند می توانستند کشورهایشان را در دنیای سوم به حد دنیای اول برسانند زیرا امروزه به یمن اینترنت و تبادل اطلاعات جوانان با هوش و تیزهوش براحتی میتوانند علوم جدید را فرا بګیرند و وادارکردن آنان به خروج از کشور و یا کشتار آنان عملا به ضرر همان کسانی است که اینهارا از رده خارج میکنند و درنهایت هم دود این تفرقه به چشمان همان ظالمان دزدان و غارتګران خواهد رفت نه آنان خودشان و نه خانواده هایشان در امان نخواهند بود ثروت واقعی و ثروت اصلی شاید آن باشد که محبوب باشند که سعدی فرموده سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرګز مرده آنست که نامش به نکویی نبرند میګویند که آتاتورک رهبر ترکیه هنګام مرګ هیچ ثروتی نداشت ثروت پولی ولی همه میدانیم که در قلب اکثر مردم ترکیه و شایددنیا به عنوان یک انسان سالم صادق وپیشرو شناخته شده است وهنوز هم تصویر او همه جا و روی تمامی سکه ها و اسکناسهای ترکیه میدرخشند آیا این ثروت است و یا آن دلارهای دزدی شده شیوخ عرب که دربانکهای کافرستانها بقول خودشان خوابانیده اند؟

    متاسفانه تهمت زدن و غیبت کردن و کسی را لجن مال کردن تفرقه افکنی و نفرت پراکنی و تزریق خرافه های دینی جهل و بیسوادی و کشتن و کشته شدن درراه باورهای غیر علمی و غیر واقعی و خرافه ها است که ملتهای مارا به عقب ګرد فشار میدهد مثال آن تفرقه بین عرب و عجم است که عملا هردو باهم مخلوط شده اند و یا یهودی و عرب که هر دو از یک نژاد هستند و اکثرا باهم به خوبی و دوستی زندګی کرده اند مثل زمان صلاح الدین ایوبی که معیار او خوبی بود نه نام یک دین ترک و فارس که باز با هم مخلوط شده اند هنګامیکه من دانشجویانی از عربستان سعودی داشتم دیدم که آنان بسیار به سایر مردم خاورمیانه بخصوص ایران شبیه هستند وبعد از ګفتګو معلوم شد که در آنانهم رګه های ایرانی مغولی و ترک وجود دارد پس آیا نفرت نژادی عملی بیهوده نیست در حالیکه ما همه باهم کم بیش مخلوط شده ایم و دلیلش هم شباهت ما باهم است منتهی این نفرت تزریقی سیاسی باعث میشود که با دشمنان واقعی را کنار بګذاریم و به سرکول هم بپریم. دشمنان اصلی همانا غارتګران ثروتمندان دزد شیوخ میلیارد دزدان سرمایه های ملی و جهل و تعصب تمامیت خواهی بی تفاوتی ملی و مردمی است که مارا از پای خواهد انداخت امیدواریم که مردم خوب غرب بیشراز این اجازه ندهند که ما ملتهای دنیای سوم توسط شیادان آنان غارت شویم چه در نهایت این خود مردم عادی و طبقه متوسط غرب هم قربانیهای آنان خواهند بود زیرا دیدیم که طمع کار وغارتګر و تمامیت خواه به هیچ کس رحم و مروت ندارد و در نهایت ممکن است که حتی به روی دوستان و خانواده خود هم پنجه بکشند ای برادر صورت زیبای ظاهر هیچ نیست تاتوانی سیرت زیبا بیار؟

  • خیزش مردم خاورمیانه برای رهایی از زنجیرهای مریی و نامریی استعمار و استحمار

    همانطوریکه اکنون شاید برای بسیاری ازما روشن شده باشد کشورهای قوی پنجه در فکر منافع خود هستند و اینکه بازارهای اقتصادی خود را بیشتر رونق بدهند و شاید تا دیروز هم فکر میکردند که ملتهای دنیای سوم بهتر است زیر دست دیکتاتوران خود خواه و ابله و یا وابسته به آنان باشند زیرا طرح کنندګان اصلی مردم دنیای سوم را مردمی آغشته به جنون بیسوادی خرافه ها مذهبی ها متظاهر یا ساده دل واقعی می پنداشتند که براحتی توسط یک دیکتاتور ابله زور ګو دزد تمامیت خواه فاسد و در خط آنان یا مستقیم و یا غیر مستقیم میتوان آنان را کنترل کرد. بعد هم اینطور فکر میکردند که خلق وخوی دیکتاتوری و تمامیت طلبی و دزدی و فساد را براحتی میتوان بین تمامی لایه های اجتماعی برد و مردم را یکسره بیکاره دزد رشوه خوار و بی تفاوت بار آورد آنان هم با تزریق بیشتر تعصب های دینی و نژادی ساختګی و ملیت های ساختګی مردم را بیشتر و بهتر ګروه بندی میکردند تا از اتحاد آنان وشناخت دشمن واقعی عاجز باشند تعصب تمامیت طلبی و خرافه طوری بین اکثر لایه های مردم نفوذ پیداکرده بود که حتی پسر هم به روی پدر عربده میکشد که پدر تو با این تحصیلات و مقام اداری که داری بی عرضه هستی و نتوانسته ای با رشوه پشت خودت را ببندی و اکنون ما بایست دارای مشګلات مادی باشیم زیرا تو از موقعیتهای خود استفاده نکرده ای و ما اکنون در مشګلات زندګی کنیم بدین ترتیب از یکطرف دزدهای بین المللی و قاچابران و شرکتها بیمه مردم را غارت میکنند و از طرف دیګر دزدان ودیکتاتوران محلی با کشتن و بستن و سرکوب مردم را غارت میکنند و با دادن پول به مزدوران خود و یا حتی با شست شوی مغزی مردم ساده لوح آنان را با اسلحه های مدرن غربی به جنګ مردم دست خالی میفرستند نمونه بسیار بارز آن سرهنګ دیوانه ای بنام معمرالقذافی است که خود را در خیال شاید رهبر جهان میداند او با پول نفت مردم فقیر لیبی که بایست صرف رفاه دانشګاه بیمارستان کار میشد بهترین اسلحه ها را از غرب خرید تجار مرګ و جنایت هم تنها بفکر فروش اسلحه ها مواد منفجره مواد مخدر خود هستند و کاری ندارند که اینها را به دیوانه ای میدهند که ممکن است حتی بسوی خود آنان هم نشانه رود.

    آنان بخوبی میدانستند که کشوری مانند لیبی احتیاجی به این همه اسلحه های مدرن و پیشرفته ندارد و در حالت جنګ و تهدید با کشوری دیګر هم نیست مسلم است که اینها را برای بقای حکومت خود کامه خود میخواند و تصور این حالت که با همین سلاحها به جنګ زنان ومردان و کودکان مثلا هموطن خود خواهد رفت زیاد دور از ذهن نبود مثل صدام که با اسلحه غربی بجان هموطن های کرد خود و مردم شیعه و مردم ایران افتاده بود و در نهایت مثل یک سګ هار اعدام شد بدبختی اینجاست که دیګران از این مثالها درس نمیګیرند ګویا کور خر کر و ابله بتمام عیار شده اند کشورهای غربی آنقدر احمق نیستند که حتی درصدی که این دیکتاتور ها دزدیده اند و در بانکهای آنان مثلا به امانت ګذارده اند به آنان پس بدهند و بدین ترتیب دیکتاتور ابله مال مردم را میدزدد در بانکهای آنان میګذارد و سرانجام خودش اعدام میشود و اربابان پول مردم فقیر را بلع میفرمایند متاسفانه این تفرقه و این تزریق خرافه ګرایی و تعصب های خرکی بعضی وقت ها در اعماق همه لایه ها اجتماعی نفوذ میکند و مردم را بصورت آدمکهایی در میآورد که تنها بفکر بقای خود هستند قانون تنازع بقا بجای تعاون بقا پدری که دزدی نکرده و خواسته برای مردم کار کند مورد تهاجم همسر و فرزندان خودش هم قرار میګیرد و اورا کنار میزنند و یا کسی که نخواسته کارهای غیر قانونی کند ومجبور به ترک کشور شده است این بار بایست تاوان نفرت مردم و دولت کشور میزبان را به کشور خودش پس بدهد و بصورت قانونی و محترمانه غارت میشود در اینصورت که آدمهای خوب و کاری کنار ګذارده میشوند بدین ترتیب تنها دزدها ویا حداقل اکثر دزدها و آدمهای فاسد و وابسته شغلهای کلیدی را در دست میګیرند و بایست ثنا ګو و غلامان جان نثار باشند تا در سر کار باقی بمانند ولی شاید با این خیزشهای مردمی که کارد به استخوانهایشان رسیده است غرب هم تعدیلی در سیاست خود بکند و نخواهد که مردم در فقر و بیچارګی بیشتر از این دست پا بزنند و یا به برادر کشی روی آورند ویا به غارت همدیګر و کلاهبردایها بپردازند

    آنچه که مسلم است بایست معیار انسانی و مملو از دوستی و محبت باشد نه ګروه ګرایی و نفرت بیشر که میاسفانه دانسته و یا ندانسته به این نفرتها دامن زده میشود کشیشی ابله تر از ملا قرآنرا میسوزاند چه استفاده معنوی وی از این کار میکند؟ آیا در انجیل مقدس آمده است که بایست کتابهای مقدس سایر ادیان را سوزانید؟ او باعث میشود که با کار ابلهانه اش تعدادی انسانها باحتمال خدمت ګذار کشته شوند و نفرت و جنون مردمی را بر می انګیزد که اربابان آنان را در بیسوادی خرافه و جهالت و تمامیت خواهی غرق کرده اند از یک طرف مردم خاورمیانه با هیولای بیسوادی دزدی و تعصب درګیرند و از یک طرف دیګر دزدان بین المللی با همکاری مهره های ابله ویا مغرورشان برای غارت آنان دندان تیز کرده اند و از طرف دیګر برنامه تفرقه و نفرت نیز مرتب دامن زده میشود اګر رهبران کنونی دنیا کمی شعور داشتند متوجه میشدند که این بار کج به منزل نخواهد رسید و بالاخره کسانی قربانی خواهند شد چه بسا درمیان این قربانیان فرزندان خردسال آنان هم باشند بایست فکر کنند که یک اجتماع مملو از دوستی مهربان عشق قانون و عدالت حتی برای فرزندان آنان هم کارساز تر خواهد بود تا اجتماعی مملو از نفرت کینه ترس دزدی فساد تمامیت خواهی و بی تفاوتی؟ متاسفانه این تعصب و این جهالت حتی در میان دین های پیشرو هم وجود دارد اګر مثلا به آموزه های دین بهایی نګاه کنیم می بینیم که پراز آموزه های خوب اجتماعی است مثلا اګر دین باعث ګرفتاری شود بی دینی بهتر است و یا دین بایست با علم و عقل منطبق باشد یا تقلید صرف مجاز نمی باشد و یا باهمه دینها با کمال محبت و دوستی معاشرت کنید و نیز بدین سبب نام دین بهایی با وجود همه ظلم هایی ناروایی که به آن شده است با اعتماد و دوستی وراستی همراه است ولی باز متاسفانه بعضی از همین بهاییان هم در همین شرایط دشوار به کلاهبرداری امانت خواری و غارت دیګران می پردازند یا از حسادت است و یا برای داشتن زندګی بهتر با ثروت و سرمایه های دیګران و نیز همان تعصب خرکی را بعضی از بهاییان دارند در حالیکه عملا ضد آموزه های دینی شان میباشد شاید بهترین راه این باشد که معیار ها بایست تنها به خوبی و انسانیت منتهی شود و نه صرف نامها و دینها ومکتب های اجتماعی که همګی وابسته ګان آڼان ممکن است که در اثر شرایط توزرد از آب در آیند. مثلا شهادت پروری و کشته شدن برای اثبات عقیده شاید در این دوره کاری بیهوده باشد و هر دو طرف از این کار زیان خواهند دید. کشتن سی هزار بابی مظلوم که متاسفانه همراه با کشته شدن مقداری از مسلمانان آن زمان ګول خورده بود شاید تنها برای استعمار و استحمار بین المللی نان داشت ویا اخراج و یا بیرون آمدن سی میلیون از مردم خاورمیانه که اکثر هم تحصیکرده وکاری هستند باز ریختن آب به آسیاب دشمن و غارتګران بین المللی است یا نه؟

    در صورتیکه مهندس خاورمیانه ای که در کشور خودش دارای کار خوب و سازندګی بوده است در آمریکا به ظرف شویی میپردازد باید بحال کی ګریست؟ شاید این سی میلیون متخصص و تحصیکرده ها که از کشورهایشان بیرون شده اند می توانستند کشورهایشان را در دنیای سوم به حد دنیای اول برسانند زیرا امروزه به یمن اینترنت و تبادل اطلاعات جوانان با هوش و تیزهوش براحتی میتوانند علوم جدید را فرا بګیرند و وادارکردن آنان به خروج از کشور و یا کشتار آنان عملا به ضرر همان کسانی است که اینهارا از رده خارج میکنند و درنهایت هم دود این تفرقه به چشمان همان ظالمان دزدان و غارتګران خواهد رفت نه آنان خودشان و نه خانواده هایشان در امان نخواهند بود ثروت واقعی و ثروت اصلی شاید آن باشد که محبوب باشند که سعدی فرموده سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرګز مرده آنست که نامش به نکویی نبرند میګویند که آتاتورک رهبر ترکیه هنګام مرګ هیچ ثروتی نداشت ثروت پولی ولی همه میدانیم که در قلب اکثر مردم ترکیه و شایددنیا به عنوان یک انسان سالم صادق وپیشرو شناخته شده است وهنوز هم تصویر او همه جا و روی تمامی سکه ها و اسکناسهای ترکیه میدرخشند آیا این ثروت است و یا آن دلارهای دزدی شده شیوخ عرب که دربانکهای کافرستانها بقول خودشان خوابانیده اند؟

    متاسفانه تهمت زدن و غیبت کردن و کسی را لجن مال کردن تفرقه افکنی و نفرت پراکنی و تزریق خرافه های دینی جهل و بیسوادی و کشتن و کشته شدن درراه باورهای غیر علمی و غیر واقعی و خرافه ها است که ملتهای مارا به عقب ګرد فشار میدهد مثال آن تفرقه بین عرب و عجم است که عملا هردو باهم مخلوط شده اند و یا یهودی و عرب که هر دو از یک نژاد هستند و اکثرا باهم به خوبی و دوستی زندګی کرده اند مثل زمان صلاح الدین ایوبی که معیار او خوبی بود نه نام یک دین ترک و فارس که باز با هم مخلوط شده اند هنګامیکه من دانشجویانی از عربستان سعودی داشتم دیدم که آنان بسیار به سایر مردم خاورمیانه بخصوص ایران شبیه هستند وبعد از ګفتګو معلوم شد که در آنانهم رګه های ایرانی مغولی و ترک وجود دارد پس آیا نفرت نژادی عملی بیهوده نیست در حالیکه ما همه باهم کم بیش مخلوط شده ایم و دلیلش هم شباهت ما باهم است منتهی این نفرت تزریقی سیاسی باعث میشود که با دشمنان واقعی را کنار بګذاریم و به سرکول هم بپریم. دشمنان اصلی همانا غارتګران ثروتمندان دزد شیوخ میلیارد دزدان سرمایه های ملی و جهل و تعصب تمامیت خواهی بی تفاوتی ملی و مردمی است که مارا از پای خواهد انداخت امیدواریم که مردم خوب غرب بیشراز این اجازه ندهند که ما ملتهای دنیای سوم توسط شیادان آنان غارت شویم چه در نهایت این خود مردم عادی و طبقه متوسط غرب هم قربانیهای آنان خواهند بود زیرا دیدیم که طمع کار وغارتګر و تمامیت خواه به هیچ کس رحم و مروت ندارد و در نهایت ممکن است که حتی به روی دوستان و خانواده خود هم پنجه بکشند ای برادر صورت زیبای ظاهر هیچ نیست تاتوانی سیرت زیبا بیار؟

  • E_7018

    سلام
    همه چیز را قاطی هم کردن خواسته و کار اونایی هست که از اونا ناراضی هستی .
    همه برای اون است که دین اسلام و ادیان الهی را ازبین ببرد اینها هم همین رو می خواهند یکی از این ور بام بیفتد و دیگری از آن ور بام

  • E_7018

    سلام
    همه چیز را قاطی هم کردن خواسته و کار اونایی هست که از اونا ناراضی هستی .
    همه برای اون است که دین اسلام و ادیان الهی را ازبین ببرد اینها هم همین رو می خواهند یکی از این ور بام بیفتد و دیگری از آن ور بام

    • Tabriz_15

      با عرض سلام
      شما صاخب این سایت خودت توی تور آخوند ها که مبلغ اهداف یهودیت هستند افتادی!!! که هدفشان و تمام دغدغه اشان مردم را از دین مبین اسلام زده کردن است. مثل تراشیدن امامت و مرده پرستی و قبور پرستی مثل یهودیان و اختراع دین مزخرف زردتشت و…..!!
      و شماها مثل اینکه فرق بین مذهب و دین رو نفهمیدین!! دین اسلام تنها دینی هست که حداقل میتوان اثبات یگانه گیش را با قرآن دست نخورده و دور از فتنه یهودیت کرد!! که در بقییه ادیان این ممکن نیس جون تمام کتب آسمانی دست خورده شده است!!
      من کاری به کثافت بازیهایی که به نام اسلام تموم شده رو ندارم و هدفهم همینه که به نام اسلام تموم شه!!!
      میدونم با این پست من فرقی به حالت نمی کنه ولی من شما رو دعوت میکنم نوشته های ناصر پورپیرارو بدون تعصب وبتا حوصله در رابطه با تاریخ و اسلام بخونین!!! لا اله الله محمد رسول الله

  • E_7018

    سلام
    همه چیز را قاطی هم کردن خواسته و کار اونایی هست که از اونا ناراضی هستی .
    همه برای اون است که دین اسلام و ادیان الهی را ازبین ببرد اینها هم همین رو می خواهند یکی از این ور بام بیفتد و دیگری از آن ور بام

  • Mohsen Lgvm

    از کدوم کتاب آوردی که امام رضا انگور خورد مرد.
    امام رضا به اجبار جام زهر ( که از انار ساخته شده بود ) از دست مامون لعنتی گرفت و نوشید.امام رضا به اجبار از مدینه به خراسان آورده شد و مردم مدینه برای او گریه کردند چون فرمود بازگشتی نیست.
    واقعا نمی بینی مردم در خراسان شفا می گیرن؟ ویدئوهای زیادی هست که می تونی ببینی.یکیش رو خودم دیدم پیرنی که بینا شد.چشم بدبخت سفید بود. من خانواده خودم رو از نزدیک دیدم که چه شد. دیدیم غربی هایی که حتی مسلمان نیستند به مشهد می آیند. خودم از نزدیک شنیدم که انگلیسیه گفت من می خواستم به کربلا بروم ولی آنجا جنگ است.شفای خواهرش را از امام حسین گرفته بود.
    من به کربلا رفتم. دیدم که امام زنده هست و من مرده. من که تازه مسلمانی هستم و با ضریح بیگانه دیدم که بی اختیار چه می شود. تو رو به خدا بس کن. نمی فهمی با چی درافتادی.

  • Mohsen Lgvm

    ما خدا را نمی پرستیم که به ما نعمت دهد. در سختی ها و آسایش یاد خدا بودن زیباست.
    خدا در قرآن می فرماید حتی به برگی که از درختی می افتد آگاهیم. از کجا گفتی که خدا فقط در عربستان است ؟ خداوند داخل همه چیز است ولی با آنها یکی نیست و بیرون همه چیز است و از آنها جدا نیست. خداوند جهانیان را خلق کرده.به همه چیز آگاهست.نعمات و بلایا همه وسیله آزمایش هستند. خداوند مثالهای خیلی زیبایی در قرآن می زند. لطف کن مثل بعضی از مطالب که سند می ذاری واسه این گدای سامرا بودن و نور بالا و غیره هم سند بذار.

  • Mohsen Lgvm

    در ضمن چهره های نورانی همیشه در مساجد هستند.داریم از نزدیک می بینیمشون. پرچم اسلام.مگه اسلام پرچم داره که دست کسی باشه. تو بجای اینکه فقط فکر چرت و پرت گویی باشه یکم عمیق فکر کن که اینقدر خودتو مسخره نکنی.

  • Snipers Night

    به هرکی میخوای توهین کن ولی به امام رضا(ع)چرا توهین میکنی ؟؟؟؟؟؟؟تو یه اشغالی لعنت به تو و امثال تو کثافتتتتتتتتتتتتتتتتتت

  • ahaaaaaaa.mikham begam yani kire harchi khare be dahane un emamrezatoon va kire hamoon emamrea ham be kose namoose harchi nokareshe.akhe binamoooooooooooooooose ajnabi parast ye kam boro tarikho bekhoon.cheghad ahmaghi to.bisharaf.vatan foroosh.akhe irani ke nemitoone mosalmoon bashe ke.binamoos.age harki miado khareto migad to ham mishi nokaresh begoo adreset kojast ma ham biaem ye sari be zano dokhtaret va kharmadaret bezanim.shoma binamoosa haghetoon bishtar az in nist.akhe cheghad jakeshid shomaha khar mazhaba.namoose shoma ro hamoon mohamade roo sookhte  ba toolehash began .yani adam enghad bisharaf???????

    • peirawan-e- khatt-e-Emam

      آهای مرتد نحس کثیف لجن وطن فروش ناموس فروش لامذهب ، چرا به امام رضا فحش میدی بی غیرت اگه خیلی دلت رو بغض و کینه علیه امامان معصوم گرفته برو تو جمع بگو بی غیرت همین الآن که این مطالب رو نوشتی و ارسال کردی قسم می خورم خواهر و مادرت با یک بی ناموس لامذهب مثل خودت زنا میکرد بی شرف کیر الاغ و خر امام رضا تو کون و کوس تو و امثال تو و خواهر و مادرت عوضی لجججججججججججججججن

      • نسل سوخته

        توله سگ تخم عرب بی ناموسه وطن فروش کیر همه ایرانیا تو دهنه پیروان خط خمینی و خامنه ای

  •  khate emami ye soal daram azat kooni.age emam reza emshab biad khoonat bege dokhtaro khaharo madareto bede man begam.midi behesh ya na?faghat javab bede are ya na?????man ke motmaenam to enghad bi ghyrati ke migi befarma emam reza. kos keshe khate emami.khate emam bere too kose abjit.man age mesle to haroom zade boodam khate emami mishodam.kiram too dahane emam rezat bere.akhe khar khose,binamoose bisharaf,to sharaf dari?kire harchi khare be koone madaro khaharet.kos keshe sage arab.to bemoon ba hamoon kire emam reza be kose namooset.kire manam dahane emam rezat va haft jado abadesh.ridam too dahane sh va to

  • kharo olaghe emzam rezaye koonit madare to ro gaiede ke to thokhme haroome kos kesh dar umadi.kire harchi khare be ghabre pyghambare zanbaze ghatele hilegaret.mesle hamoon madarjendeie

  • Kamenehi

    Ey madar shoma koskeshaye terafdare in jombori islami ro khar ghayed ta key meykhayd az kone in akhaodah bokhori va to ye mamlekat berinid koskesha in iran agar be arabkhone tabdil shod aval az hame madartono on arabh meygand, valy khob shoma ke haleyton nist fekr 4toman hastid ke on khamenehiye jakesh beton jiereh meydeh pash beyofte zaneo nannetonam dar ekhteyaresh meyzarid

  • عباس

    کیرم تو همه مقدساتتون