معمای پیچیده کشته شدن اسامه بن لادن و تاثیرات آن در ایران ۱۸

اوسما بن لادن، جنایت کاری که با همکاری جنایت کارانی دیگر، در کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، و ایران، چه خون هایی که برزمین نریخت؟ و چه انسان هایی را دربدر، و عزادار، و ماتم زده نکرد؟.

اوسما بن لادن، جنایت کاری که با همکاری جنایت کارانی دیگر، در کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، و ایران، چه خون هایی که برزمین نریخت؟ و چه انسان هایی را دربدر، و عزادار، و ماتم زده نکرد؟.

به همراه جشن و سرور آمریکایی ها برای کشتن شدن “دشمن شماره یک امریکا“، بحث و گمانه زنی ها در مورد نقش سازمان اطلاعاتی ارتش پاکستان آی اِس آی (ISI) و جزئیات حمله کماندوهای دریایی امریکا به پناهگاه اسامه بن لادن در شهر نظامی آبـُت آباد در ۵۰ کیلومتری پایتخت پاکستان، و تاثیر حذف فیزیکی رهبر القاعده بر ذهن و روان وعملکرد آتی گروه های ستیزه جوی تکفیری ـ جهادی، و استراتژی آتی آمریکا در رابطه با ایران و مقوله شیعه و سـُنی در منطقه آغاز شده است.

آبـُت آباد شهری است که حدود ۱۶۰ سال پیش توسط ژنرال جیمز آبـُت که اصالتا ً از جنوب شرق لندن می باشد بنا شد. بزرگترین آکادمی آموزشی ارتش پاکستان در این شهر، و اتفاقا ً در نزدیکی پناهگاه اسامه بن لادن قرار دارد. سوالات متعددی مبنی بر اینکه آیا سازمان اطلاعاتی ارتش پاکستان از حضور اسامه بن لادن در یک منزل نسبتا ً بزرگ و غیر متعارف از نظر استحکام ساختمانی و هویت صاحبان و ساکنان آن، مطلع نبوده است؟.
آیا واقعا ً ارتش پاکستان از پرواز حداقل دو هلیکوپتر کماندوهای ویژه امریکایی در یک مسیر ۲۰۰ کیلومتری در خاک پاکستان آن هم در ناحیه ای که ارتش پاکستان حضور پر رنگی دارد، مطلع نبوده؟.

براستی چه کسی اطلاعات مربوط به حضور اسامه بن لادن در آن خانه سرنوشت ساز را به مامورین اطلاعاتی آمریکا داده است؟.  آیا کشته شدن بن لادن دلالت بر تغییر اساسی سیاست سازمان اطلاعاتی ارتش پاکستان آی اِس آی (ISI) نسبت به گروه های ستیزه جوی تکفیری ـ جهادی دارد؟.
آیا حقیقتا ً مسئولین پاکستانی از حضور بن لادن و عملیات کماندوهای دریایی آمریکا بی خبر بوده اند، یا مصلحت سیاسی امنیتی پاکستان ایجاب می کند اینگونه وانمود کنند، و بگویند آمریکا بود؛ ما نبودیم؟!.

ادعای بی اطلاعی آی اِس آی (ISI) که نفوذ شدید امنیتی اطلاعاتی در همه جوانب سیاسی نظامی پاکستان دارد، برای مفسرین امور پاکستان قابل باور نیست. منزل مستحکم و مسکونی بن لادن قریب به شش سال پیش ساخته شده بود و تصور اینکه همسایه ها و یا مامورین اطلاعاتی ارتش پاکستان از هویت سکنه و صاحبان آن بی خبر بوده اند، ناممکن می باشد.

این ویدیو محل زندگی و کشته شدن بن لادن را نشان می دهد

آیا افشای راز محل سکونت بن لادن تصمیم رسمی سازمان اطلاعاتی ارتش پاکستان آی اِس آی (ISI) بوده؟، و یا اینکه عناصر فرصت طلب از این سازمان بدون تائید رسمی، با آمریکا همکاری می کرده اند؟.
گزارشات فراوانی موجود است مبنی بر اینکه آمریکا نسبت به همکاری جدی و صمیمانه آی اِس آی در راستای مبارزه با تروریسم تا حدی مایوس و بی اعتماد شده بود، و چند سال پیش تصمیم گرفت تا خارج از دایره همکاری های رسمی خود با ارتش پاکستان، و بخصوص با آی اِس آی، کانال های اطلاعاتی متعددی را به دور از نگاه آن سازمان در پاکستان بوجود بیاورد. نقش این عوامل و کانال های غیر رسمی در ردیابی بن لادن مشخص نیست.

اما حتی اگر آی اِس آی در این ردیابی و عملیات کماندویی نقش اساسی هم داشته باشد، حاضر به اعتراف در مورد نقش خود در این ماجرا هرگز نخواهد شد. بسیاری از گروه های تروریستی و ستیزه جوی بنیادگرا نظیر لشکر جنگهوی، سپاه صحابه و لشکر طیّبه و حتی بخش هایی از جیش محمد با آی اِس آی رابطه بسیار نزدیک و خوبی دارند و آی اِس آی را بعنوان سپر حمایتی خود می پندارند.

در نتیجه همکاری آی اِس آی با آمریکا در کشتن اسامه بن لادن بزرگترین خیانت و گناهی غیر قابل اغماض، از دیدگاه آنها، تلقی خواهد شد، و بسیاری از معادلات امنیتی و حتی آرایش قوای مبارزاتی موجود در منطقه را به هم خواهد زد. بدیهی است که آی اِس آی هرگز به نقش خود در این ماجرا اعتراف و یا حتی اشاره ای نخواهد کرد.

در این ویدیو، پرزیدنت اوباما در مورد نحوه و روش کشته شدن بن لادن، و از میان بردن پیکر او سخن می گوید.

عکس العمل گروه های مسلح بنیادگرا و وابستگان عقیدتی القاعده در داخل پاکستان برای دولت و ارتش آن کشور بسیار پرهزینه خواهد بود. گروه هایی نظیر لشکر طیّبه که برای آزادی کشمیر مبارزه می کنند، همواره مورد حمایت آی اِس آی بوده و هستند.
لشکر جنگهوی، سپاه صحابه، طالبان افغانستان،  و گروه حقانی و غیره نیز مورد حمایت آی اِس آی و ارتش پاکستان می باشند.
در نتیجه آی اِس آی که همراه نقش مزورانه و دوپهلویی را بازی می کند،
هرگز در ظاهر با آمریکا بر علیه معروفترین و بزرگترین سمبل ایدئولوژیکی و نماد جهادی بنیادگرایان یعنی اسامه بن لادن، همکاری خود را عریان نخواهد کرد. البته این اولین بار نیست که آی اِس آی رهبران و عناصر مهم گروهای ستیزه جو را قربانی می کند. حدود یک سال پیش نیز تعدادی از رهبران طالبان در شهرهای کراچی و کوئته پاکستان توسط این سازمان دستگیر شدند.

بنا به گفته سخنگوی جندالله، آی اِس آی در دستگیری و تحویل عبدالمالک ریگی رهبر جندالله نیز دست داشته است. نگارنده در مقاله ای بنام “حقایق زندگی عبدالمالک ریگی از صعود تا سقوط” بتاریخ یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ تغییر سیاست جدی آی اِس آی تحت فرمانده جدید آن یعنی ژنرال احمد شجاع پاشا مورد تجزیه و تحلیل قرار داده بود. در آن مقاله نوشته بودم که “عامل اصلی در مقوله حضور و فعالیت گروه های ستیزه جو، نقش آی اِس آی (Inter-Services Intelligence) ارتش پاکستان است.

در سال ۱۹۹۸ گروه القاعده به سفارت آمریکا در نایروبی پایتخت کنیا، و  دارالسلام تانزانیا بمب گذاری کردند که گروه زیادی از ساکنین این دو محل را به قتل رساندند.

در سال ۱۹۹۸ گروه القاعده به سفارت آمریکا در نایروبی پایتخت کنیا، و دارالسلام تانزانیا بمب گذاری کردند که گروه زیادی از ساکنین این دو محل را به قتل رساندند.

برای درک بیشتر این مطلب باید به تابستان سال ۲۰۰۸ بازگشت. مقامات دولت افغانستان بطور هوشمندانه و مصرانه ای به دولت آمریکا گوشزد مکرر می کردند که شاه کلید شکست طالبان ِ افغان و القائده در دست آی اِس آی ارتش پاکستان می باشد. دولت آمریکا نیز فشار فراوانی را بر روی ارتش پاکستان نهاد. جلسه ای بین دریاسالار مایک مولن رئیس ستاد مشترک آمریکا (Adm. Mike Mullen, chairman of the Joint Chiefs of Staff)، ودریاسالار اسکات وان بوشکرک (Rear Adm. Scott Van Buskirk) فرمانده ناوگان ضربتی نـُهم آمریکا و ژنرال کیانی رئیس ارتش پاکستان و ژنرال احمد شجاع پاشا فرمانده عملیاتی ارتش پاکستان و دیگر مسئولین آمریکایی در ماه آگـسـت ۲۰۰۸ بر روی ناو جنگی ابرهام لینکولن (USS Abraham Lincoln) در دریای عمان صورت گرفت. در این جلسه تصمیم گرفته شد ژنرال احمد شجاع پاشا مسئولیت آی اِس آی را بعهده بگیرد که در ماه سپتامبر اینگونه شد”.

از سوی دیگر اظهارعدم اطلاع مطلق در مورد فعالیت های اطلاعاتی و عملیات نظامی آمریکا در قلب خاک پاکستان و خدشه دار نمودن حاکمیت ارضی آن کشور، نیز نه تنها باعث شرمندگی مسئولین پاکستانی، بلکه موردانتقاد شدید مردم پاکستان قرار خواهد گرفت. بنابراین دولت و ارتش پاکستان خود را در موقعیت بسیار نامناسب اما در حین حال حساسی در این ماجرا می یابند. وانگهی مسئولین پاکستانی همواره اصرار داشته اند که رهبران القاعده و بخصوص اسامه بن لادن در خاک پاکستان حضور ندارند، بلکه در نوار مرزی و در داخل خاک افغانستان هستند.

این ها آدم کشان و مزدوران تربیت شده دست بن لادن بودند، که همواره به جنایات خود به عنوان اسلام انجام می دهد. عملکرد آنان مانند لشکر امام زمان ولی وقیح است. در وجود آنان رحم، انسانیت، شعور، فهم، و کرامت انسانی دیده نمی شود. شمار این آدم کشان  تا سال ۲۰۰۱ میان ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ بوده است.

این ها آدم کشان و مزدوران تربیت شده دست بن لادن بودند، که همواره به جنایات خود به عنوان اسلام انجام می دهد. عملکرد آنان مانند لشکر امام زمان ولی وقیح است. در وجود آنان رحم، انسانیت، شعور، فهم، و کرامت انسانی دیده نمی شود. شمار این آدم کشان تا سال ۲۰۰۱ میان ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ بوده است.

حامد کرزای رئیس جمهوری افغانستان نیز امروز با اشاره به این مطلب که دولت وی همواره تاکید کرده بود که سر چشمه تروریسم در خاک پاکستان می باشد و حضور اسامه بن لادن در خاک پاکستان، موضع اعلام شده دولت افغانستان را ثابت می کند.
وزیر کشور هندوستان نیز حضور بن لادن در داخل خاک پاکستان و در نزدیکی بزرگترین آکادمی نظامی پاکستان را دلیلی محکم بر اثبات ادعا ی هندوستان مبنی بر ماواء بودن خاک پاکستان برای رهبران و گروه های تروریستی قلمداد کرده است.

لازم بیادآوری است که هر سه همسایه پاکستان یعنی ایران، افغانستان و هندوستان پاکستان را متهم کرده اند که به گروه های تروریستی مختلف که در خاک این سه کشور عملیات تروریستی و انتحاری انجام داده اند، توسط پاکستان حمایت و پشتیبانی می شوند. پاکستان بطور مکرر این ادعاها را رد کرده است. اما حضور و کشته شدن متعاقب اسامه بن لادن در مرکز شهر نظامی پاکستان و در ۲۰۰ کیلومتری خاک آن کشور و آنهم در یک ساختمان بزرگ یک میلیون دلاری، نظریه مخالفان پاکستان و بخصوص همسایگان آن را تقویت می کند.

مواضع افغانستان و هندوستان در تبریک و تائید عملیات نظامی آمریکا در خاک پاکستان روشن و شفاف می باشد. اما ایران ظاهرا دچار یک شوک ناگهانی شده است و عکس العمل مقامات ایرانی ملغمه ای از واکنش های همیشگی مبنی بر تئوری توطئه استکبار و عربستان سعودی در منطقه، سردرگمی، شک و تردید و تا حدی نگرانی می باشد.
سایت تابناک انتشار خبر ناگهانی کشته شدن اسامه بن لادن را یک شوکه بین المللی خوانده و مدعی است که این خبر از جهات بسیاری قابل نقد و ارزیابی است.

خبرگزاری پارس از یک دیدگاه توهم توطئه سوال کرده است که بعد از مرگ بن لادن بعنوان دشمن شماره یک آمریکا نامزدهای جایگزینی القاعده و اسلام هراسی افراطی چه گروه ها و یا کشورهایی خواهند بود؟. پرداختن به موضوع ایران محاسن فراوانی برای آمریکا دارد.
ایران کشوری شیعی است و از لحاظ راهبردی رقیب مصر و عربستان محسوب می شود. این خبرگزاری می افزاید:
“ایران می تواند دشمنی مذهبی برای سایر کشورهای اسلامی باشد و در همین بین ایالات متحده توانایی استفاده از توان این کشورها را برای مقابله با ایران دارد.

اوسما بن لادن و شریک جرمش ایمان الظواهری پس از ویران کردن، و سوزاندن برج دو قلوی مرکز بازرگانی نیویورک، و به قتل رساندن نزدیک به سه هزار انسان بیگناه، در کوهها و غارها پناه گرفتند.

اوسما بن لادن و شریک جرمش ایمان الظواهری پس از ویران کردن، و سوزاندن برج دو قلوی مرکز بازرگانی نیویورک، و به قتل رساندن نزدیک به سه هزار انسان بیگناه، در کوهها و غارها پناه گرفتند.

برای اینکه انتخاب نهایی آمریکا را دید، باید چشم به انتظار آینده بود. انتخاب های فراوانی در مقابل اوباما وجود ندارد و باید هرچه زودتر دشمن خود را انتخاب کند. آمریکا بدون دشمن نمی‎تواند چندان دوام بیاورد.” خبرگزاری فارس تلویحا ً ادعا می کند که بعد از حذف اسامه بن لادن و گروه سنی مذهب القاعده، آمریکا احتمالا ً ایران و “تشیع انقلابی” را جایگزین القاعده و اسلام هراسی ( در حقیقت شیعه هراسی) بعنوان دشمن شماره یک خواهد کرد.

البته هیچ مفسر و تحلیگر سیاسی تا کنون نه تنها به این نتیجه نرسیده است، بلکه حتی کوچکترین اشاره ای نیز به این دکترین ارائه شده نکرده است. وانگهی چنین فرضیه های ممکن است تبعات و عواقب ناگواری برای اهل سنت ایران که علیرغم تبعیضات شدید قانونی و فراقانونی، در کمال اخوت، آمیزش و حس مسالمت آمیز برادری با هموطنان شیعه مذهب خود زندگی می کنند، داشته باشد.

افتراء، اتهامات و فشارهای گروه های افراطی بر رهبران مذهبی اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان، خراسان، هرمزگان و کردستان آغاز شده است.
سایت سـُنی اُن لاین که پایگاه رسمی اطلاع رسانی اهل سنت ایران است سه روز پیش رسما ً ادعاها، اکاذیب و افترائات تفرقه افکنانه و واهی سایت های افراطی حکومتی که اقدام به جوسازی کاذب علیه علمای اهل سنت ایران نموده بودند ، رد کرده است.
این سایت های افراطی اخباری مبنی بر ارتباط تعدادی از علمای اهل سنت با سرویسهای جاسوسی کشورهای همسایه منتشر نموده اند. اگرچه سایت های وابسته به ستیزه جویان جندالله و سپاه صحابه بلوچستان که خود را بخشی از “جهادیست ها” می دانند، بجز نشر خبر تکذیب کشته شدن اسامه بن لادن به نقل از طالبان، عکس العملی از خود نشان نداه اند، اما آنها نیز احتمالا ً همانند افراطیون شیعه در استان از هر گونه بحث و یا امکان تقابل بین شیعه و سنی در منطقه استقبال خواهند کرد.

  • Sahameddin Ghiassi

    بن لادن و درک او از غارتګریها و قربانی شدن مردم

    شما هم حتما خوانده اید که بن لادن از طمع و دزدی و خیانت سران عرب و درماندګی مردم عادی بخشم آمده بود ولی آیا او توانست کاری خوب برای مردم انجام دهد آیا او توانایی فکرکردن درست را نداشت؟ با کشت کشتار که نمی شود به مردم تحت ظلم کمک کرد زیرا این درست همان راهی است که دزدان وغارتګران میخواهند نفرت بیشتر کشت کشتار بیشتر و حمله و نابودی بیشتر؟ اګر بن لادن فکر درستی میداشت باید میدانست که ملل تحت ظلم از شکاف عمیق ثروت و امکانان رنج می برند یکی از شدت سیری و پرخوری و افراط در شهوت و عیش نوش می ترکد و دیګری از بیکاری ګرسنګی بی برنامه ای تلف میشود. شاید هر کودکی بتواند این مشګل را درک کند که جوانان ما به برنامه ریزی علمی کار دانشګاه فعالیت و زندګی معمولی نیاز مند هستند تا کشت کشتار و تعلیم دیدن برای جنګهای بیهوده بن لادن عملا با تمامی مردم غرب سر دشمنی داشت که این یک کار بسیار کودکانه میتواند باشد یک کودک غربی یک کارګر زحمت کش غربی ویا یک دانشجو و کارمند و انسان معمولی دیګر چه پیوندی با دزدان وغارتګران و نفرت فروشان دارد؟ بیشتر طبقه مردم فقیر و حتی متوسط هم خودشان حتی در غرب هم قربانی سیستمی هستند که حریص و غارتګر و بی انصاف است و بن لادن متاسفانه حتی اګر دید دلسوزانه هم برای مردم در مصیبت داشت ولی راهی کاملا اشتباهی میرفت. اګر او واقعا طالب پیشرفت علمی و صنعتی کشورهای دنیای سوم یا اسلامی بود بایست برای ساختن بیمارستانها برای مردم دردمند سرمایه ګذاری میکرد یا ایجاد کار و تاسیس دانشګاه ها تا فاصله علمی بین مردم خاورمیانه و غرب را کند ویا ساختن مسکن وکار برای جوانانی که به عشق حوریان بهشتی روی مین ها ندوند ویا بخود بمب وصل نکنند؟

    آیا واقعا بن لادن از یک درک معمولی عاجز بود؟ آیا واقعا نمی فهمید که دزدان وشیوخ عرب که با جمع میلیاردها ثروت ملی مردم از راه فساد و نامشروع مردم خود را وامانده و درمانده کرده اند با این کشت کشتار ها نفعی نخواهند برد بلکه زیانهای بیشتری هم خواهند کرد؟ آیا دیوانه ګانی نظیر سرهنګ قذافی و یا خرس ها چاق و هیولاهایی که سرمایه ملی کشور را می بعلند بایست هدف او باشد یا مردم بی ګناه تنها به جرم غربی بودن و مسلمان نبودن؟ آیا بن لادن با ندانم کاریهایشایش عملا به مردم در بند خیانت کرد و بیشتر به نفع همان دزدان و غارتګرانی کار کرد که مثلا میخواست برعلیه آنان بجنګند. آیا او نمی توانست بفهمد که مشګل ما در بی دانشی و خرافات و نفرت و حسادت و نداشتن حس همکاری با هم است متاسفانه او عملا در همان راهی قدم زد که سیستم شیطانی طالب آنست نفرت بیشتر جنګ کشت کشتار و خرابی بیشتر نه صلح ترقی مدارا و پیشرفتهای علمی فرهنګی و صنعتی؟ آیا او فکر میکرد با کشتتن غربی ها مردم مسلمان خوشبخت تر خواهند شد آیا مردمی بیسواد و بی دانش و بدون داشتن معلومات روز میتوانند دربرابر بقول او دزدان و خیانتکاران بایستند یا بسادګی ګول میخورند و آلت دست میګردند.

    مشګل ما و مردم ما بلکه مشګل تمام مردم در بند دنیا چه در غرب و چه در هر کجای دیګر مردمی هستند که طماع سیر نشدنی غارتګر دزد فاسد و بی انصاف هستند و برای دیګران حق زندګی و حیات قایل نیستند در مقیاس کوچک اګر آنان رییس اداره ای شدند میخواهند همه تابع و مطیع آنان باشند و اګر کسی مستقل فکر کرد کنار ګذاشته میشود میخواهند زیر ورو را غارت کنند از هر اعتمادی سو استفاده میکنند و کلاه هر کسی را که بتوانند و به آنان اطمینان کرده است بلند میکنند وبعد هم اورا درګیر یک دادګستری بیهوده پلیسان بیهوده و سیستم بمن چه میکنند و در مقیاس بزرګتر کسانی نظیر سرهنګ قذافی که خود را برتر و بیشتر و انقلابی تر از دیګران می بینند و اموال ملی را غارت میکنند و در بانکهای بقول خودشان کافرستانها می خوابانند؟ و قرباینان هم کسانی هستند که یک عمر کار میکنند و آهی در بساط ندارند یعنی بیشتر طبقه متوسط دنیا و طبقه های فقیر محروم نفرت دودستګی ها و بیهودګی مشګل است تفرقه مشګل ساز است و متاسفانه بن لادن جز محکم کردن ستون های نفرت و غارت عملا کاری بهتر انجام نداد و با کارهای بیهوده اش باعث دردسرهای بیشتر برای مردم محروم ګردید جنګ بایست با بی دانشی خرافه ها و ظلم و جور باشد برای ریشه کردن مشګلات مردم بی ګناه نه به دام انداختن آنان در قفسهای دیګری که قبلا آماده شده اند. آیا بن لادن به حضرت مسیح ایمان نداشت؟ که ګفت همدیګر را دوست بدارید همچنانکه من شما را دوست دارم آیا با تایید حضرت محمد که حضرت مسیح را پیامبر الوالعزم خوانده بود بایست پیروان اورا سلاخی کند؟ باید مشګل دزدان و غارتګران و نفرت افکنان را از حساب دیګر مردمان زحمت کش و رنج دیده کاملا جدا کرد کاری که بن لادن نتوانست انجام دهد وشاید با فکر محدود و بی محتوایش کار خدمت به مردم در بند را تنها در جنګ و کشتار بهتر می دید؟ باز متاسفانه به مردم عادی نیز مجال آن داده نشد که دربرابر عقاید پوچ و افراطی او ابراز عقیده شود کاری که بایست با بحث و ګفتګو انجام میشد به نفرت و دزدی و خیانت و کشت کشتار رسید؟ اګر کسی حرفی حق دارد باید آنرا بګوید و جوابش را هم بشنود مسلم است که همه ما اشتباه میکنیم و درحدی فکر میکنیم که از اطرافیان خود بهره برداری کرده ایم برای همین است که این همه اختلاف های فکری وجود دارد ولی حق یکی است و اګر امکان مباحثه و ګفت ګوها داده شود شاید بسیاری از مردم درک بهتری از هم داشته باشند نه اینکه ما خودمان بهتر وبیشتر و دیګران را هیچ یا هچ بپنداریم؟ درست مثل دیوانه نظیر قذافی که با در دست داشتن ثروتهای دزدی شده مال مردم به همان مردم حمله میکند و از آنان اطاعت محض میخواهد چرا شاید چون قبلا به او اعتماد کرده اند که مثلا او میخواسته با امپریالیست ها بجنګد؟ حالا خودش ماری شده صدها برابر بدتر از همان بقول خودش امپریالیستها ؟ قرباینان جهان کارګران و زحمت کشان ومردم متوسط و فقیر باهم متحد شوید وبرای صلح آزادی دانش و برابری دوستی و برابر کار کنید شاید دزدان هم از کارهای زشت خویش شرمنده شوند؟

    • هم میهن گرامی و محترم، بادرود، نوشته های شما بسیار پرنغز و گرانبار است. اگر دوست داشته باشید تا با ماهمکاری فرمایید، نوشته هایتان را مستقیماً برایمان بفرستید تا به نام خودتان پخش کنیم. ما حدود ۳۲۰۰۰ دوست و خواننده داریم، که بسیاری از آنان مقاله ما را پخش می کنند، و آنان نیز دوستان خاصی دارند، که آنان نیز می خوانند و به نوبه خود در جاهای دیگر چاپ می شود.

  • Sahameddin Ghiassi

    بن لادن و درک او از غارتګریها و قربانی شدن مردم

    شما هم حتما خوانده اید که بن لادن از طمع و دزدی و خیانت سران عرب و درماندګی مردم عادی بخشم آمده بود ولی آیا او توانست کاری خوب برای مردم انجام دهد آیا او توانایی فکرکردن درست را نداشت؟ با کشت کشتار که نمی شود به مردم تحت ظلم کمک کرد زیرا این درست همان راهی است که دزدان وغارتګران میخواهند نفرت بیشتر کشت کشتار بیشتر و حمله و نابودی بیشتر؟ اګر بن لادن فکر درستی میداشت باید میدانست که ملل تحت ظلم از شکاف عمیق ثروت و امکانان رنج می برند یکی از شدت سیری و پرخوری و افراط در شهوت و عیش نوش می ترکد و دیګری از بیکاری ګرسنګی بی برنامه ای تلف میشود. شاید هر کودکی بتواند این مشګل را درک کند که جوانان ما به برنامه ریزی علمی کار دانشګاه فعالیت و زندګی معمولی نیاز مند هستند تا کشت کشتار و تعلیم دیدن برای جنګهای بیهوده بن لادن عملا با تمامی مردم غرب سر دشمنی داشت که این یک کار بسیار کودکانه میتواند باشد یک کودک غربی یک کارګر زحمت کش غربی ویا یک دانشجو و کارمند و انسان معمولی دیګر چه پیوندی با دزدان وغارتګران و نفرت فروشان دارد؟ بیشتر طبقه مردم فقیر و حتی متوسط هم خودشان حتی در غرب هم قربانی سیستمی هستند که حریص و غارتګر و بی انصاف است و بن لادن متاسفانه حتی اګر دید دلسوزانه هم برای مردم در مصیبت داشت ولی راهی کاملا اشتباهی میرفت. اګر او واقعا طالب پیشرفت علمی و صنعتی کشورهای دنیای سوم یا اسلامی بود بایست برای ساختن بیمارستانها برای مردم دردمند سرمایه ګذاری میکرد یا ایجاد کار و تاسیس دانشګاه ها تا فاصله علمی بین مردم خاورمیانه و غرب را کند ویا ساختن مسکن وکار برای جوانانی که به عشق حوریان بهشتی روی مین ها ندوند ویا بخود بمب وصل نکنند؟

    آیا واقعا بن لادن از یک درک معمولی عاجز بود؟ آیا واقعا نمی فهمید که دزدان وشیوخ عرب که با جمع میلیاردها ثروت ملی مردم از راه فساد و نامشروع مردم خود را وامانده و درمانده کرده اند با این کشت کشتار ها نفعی نخواهند برد بلکه زیانهای بیشتری هم خواهند کرد؟ آیا دیوانه ګانی نظیر سرهنګ قذافی و یا خرس ها چاق و هیولاهایی که سرمایه ملی کشور را می بعلند بایست هدف او باشد یا مردم بی ګناه تنها به جرم غربی بودن و مسلمان نبودن؟ آیا بن لادن با ندانم کاریهایشایش عملا به مردم در بند خیانت کرد و بیشتر به نفع همان دزدان و غارتګرانی کار کرد که مثلا میخواست برعلیه آنان بجنګند. آیا او نمی توانست بفهمد که مشګل ما در بی دانشی و خرافات و نفرت و حسادت و نداشتن حس همکاری با هم است متاسفانه او عملا در همان راهی قدم زد که سیستم شیطانی طالب آنست نفرت بیشتر جنګ کشت کشتار و خرابی بیشتر نه صلح ترقی مدارا و پیشرفتهای علمی فرهنګی و صنعتی؟ آیا او فکر میکرد با کشتتن غربی ها مردم مسلمان خوشبخت تر خواهند شد آیا مردمی بیسواد و بی دانش و بدون داشتن معلومات روز میتوانند دربرابر بقول او دزدان و خیانتکاران بایستند یا بسادګی ګول میخورند و آلت دست میګردند.

    مشګل ما و مردم ما بلکه مشګل تمام مردم در بند دنیا چه در غرب و چه در هر کجای دیګر مردمی هستند که طماع سیر نشدنی غارتګر دزد فاسد و بی انصاف هستند و برای دیګران حق زندګی و حیات قایل نیستند در مقیاس کوچک اګر آنان رییس اداره ای شدند میخواهند همه تابع و مطیع آنان باشند و اګر کسی مستقل فکر کرد کنار ګذاشته میشود میخواهند زیر ورو را غارت کنند از هر اعتمادی سو استفاده میکنند و کلاه هر کسی را که بتوانند و به آنان اطمینان کرده است بلند میکنند وبعد هم اورا درګیر یک دادګستری بیهوده پلیسان بیهوده و سیستم بمن چه میکنند و در مقیاس بزرګتر کسانی نظیر سرهنګ قذافی که خود را برتر و بیشتر و انقلابی تر از دیګران می بینند و اموال ملی را غارت میکنند و در بانکهای بقول خودشان کافرستانها می خوابانند؟ و قرباینان هم کسانی هستند که یک عمر کار میکنند و آهی در بساط ندارند یعنی بیشتر طبقه متوسط دنیا و طبقه های فقیر محروم نفرت دودستګی ها و بیهودګی مشګل است تفرقه مشګل ساز است و متاسفانه بن لادن جز محکم کردن ستون های نفرت و غارت عملا کاری بهتر انجام نداد و با کارهای بیهوده اش باعث دردسرهای بیشتر برای مردم محروم ګردید جنګ بایست با بی دانشی خرافه ها و ظلم و جور باشد برای ریشه کردن مشګلات مردم بی ګناه نه به دام انداختن آنان در قفسهای دیګری که قبلا آماده شده اند. آیا بن لادن به حضرت مسیح ایمان نداشت؟ که ګفت همدیګر را دوست بدارید همچنانکه من شما را دوست دارم آیا با تایید حضرت محمد که حضرت مسیح را پیامبر الوالعزم خوانده بود بایست پیروان اورا سلاخی کند؟ باید مشګل دزدان و غارتګران و نفرت افکنان را از حساب دیګر مردمان زحمت کش و رنج دیده کاملا جدا کرد کاری که بن لادن نتوانست انجام دهد وشاید با فکر محدود و بی محتوایش کار خدمت به مردم در بند را تنها در جنګ و کشتار بهتر می دید؟ باز متاسفانه به مردم عادی نیز مجال آن داده نشد که دربرابر عقاید پوچ و افراطی او ابراز عقیده شود کاری که بایست با بحث و ګفتګو انجام میشد به نفرت و دزدی و خیانت و کشت کشتار رسید؟ اګر کسی حرفی حق دارد باید آنرا بګوید و جوابش را هم بشنود مسلم است که همه ما اشتباه میکنیم و درحدی فکر میکنیم که از اطرافیان خود بهره برداری کرده ایم برای همین است که این همه اختلاف های فکری وجود دارد ولی حق یکی است و اګر امکان مباحثه و ګفت ګوها داده شود شاید بسیاری از مردم درک بهتری از هم داشته باشند نه اینکه ما خودمان بهتر وبیشتر و دیګران را هیچ یا هچ بپنداریم؟ درست مثل دیوانه نظیر قذافی که با در دست داشتن ثروتهای دزدی شده مال مردم به همان مردم حمله میکند و از آنان اطاعت محض میخواهد چرا شاید چون قبلا به او اعتماد کرده اند که مثلا او میخواسته با امپریالیست ها بجنګد؟ حالا خودش ماری شده صدها برابر بدتر از همان بقول خودش امپریالیستها ؟ قرباینان جهان کارګران و زحمت کشان ومردم متوسط و فقیر باهم متحد شوید وبرای صلح آزادی دانش و برابری دوستی و برابر کار کنید شاید دزدان هم از کارهای زشت خویش شرمنده شوند؟

    • هم میهن گرامی و محترم، بادرود، نوشته های شما بسیار پرنغز و گرانبار است. اگر دوست داشته باشید تا با ماهمکاری فرمایید، نوشته هایتان را مستقیماً برایمان بفرستید تا به نام خودتان پخش کنیم. ما حدود ۳۲۰۰۰ دوست و خواننده داریم، که بسیاری از آنان مقاله ما را پخش می کنند، و آنان نیز دوستان خاصی دارند، که آنان نیز می خوانند و به نوبه خود در جاهای دیگر چاپ می شود.

  • Sahameddin Ghiassi

    بن لادن و درک او از غارتګریها و قربانی شدن مردم

    شما هم حتما خوانده اید که بن لادن از طمع و دزدی و خیانت سران عرب و درماندګی مردم عادی بخشم آمده بود ولی آیا او توانست کاری خوب برای مردم انجام دهد آیا او توانایی فکرکردن درست را نداشت؟ با کشت کشتار که نمی شود به مردم تحت ظلم کمک کرد زیرا این درست همان راهی است که دزدان وغارتګران میخواهند نفرت بیشتر کشت کشتار بیشتر و حمله و نابودی بیشتر؟ اګر بن لادن فکر درستی میداشت باید میدانست که ملل تحت ظلم از شکاف عمیق ثروت و امکانان رنج می برند یکی از شدت سیری و پرخوری و افراط در شهوت و عیش نوش می ترکد و دیګری از بیکاری ګرسنګی بی برنامه ای تلف میشود. شاید هر کودکی بتواند این مشګل را درک کند که جوانان ما به برنامه ریزی علمی کار دانشګاه فعالیت و زندګی معمولی نیاز مند هستند تا کشت کشتار و تعلیم دیدن برای جنګهای بیهوده بن لادن عملا با تمامی مردم غرب سر دشمنی داشت که این یک کار بسیار کودکانه میتواند باشد یک کودک غربی یک کارګر زحمت کش غربی ویا یک دانشجو و کارمند و انسان معمولی دیګر چه پیوندی با دزدان وغارتګران و نفرت فروشان دارد؟ بیشتر طبقه مردم فقیر و حتی متوسط هم خودشان حتی در غرب هم قربانی سیستمی هستند که حریص و غارتګر و بی انصاف است و بن لادن متاسفانه حتی اګر دید دلسوزانه هم برای مردم در مصیبت داشت ولی راهی کاملا اشتباهی میرفت. اګر او واقعا طالب پیشرفت علمی و صنعتی کشورهای دنیای سوم یا اسلامی بود بایست برای ساختن بیمارستانها برای مردم دردمند سرمایه ګذاری میکرد یا ایجاد کار و تاسیس دانشګاه ها تا فاصله علمی بین مردم خاورمیانه و غرب را کند ویا ساختن مسکن وکار برای جوانانی که به عشق حوریان بهشتی روی مین ها ندوند ویا بخود بمب وصل نکنند؟

    آیا واقعا بن لادن از یک درک معمولی عاجز بود؟ آیا واقعا نمی فهمید که دزدان وشیوخ عرب که با جمع میلیاردها ثروت ملی مردم از راه فساد و نامشروع مردم خود را وامانده و درمانده کرده اند با این کشت کشتار ها نفعی نخواهند برد بلکه زیانهای بیشتری هم خواهند کرد؟ آیا دیوانه ګانی نظیر سرهنګ قذافی و یا خرس ها چاق و هیولاهایی که سرمایه ملی کشور را می بعلند بایست هدف او باشد یا مردم بی ګناه تنها به جرم غربی بودن و مسلمان نبودن؟ آیا بن لادن با ندانم کاریهایشایش عملا به مردم در بند خیانت کرد و بیشتر به نفع همان دزدان و غارتګرانی کار کرد که مثلا میخواست برعلیه آنان بجنګند. آیا او نمی توانست بفهمد که مشګل ما در بی دانشی و خرافات و نفرت و حسادت و نداشتن حس همکاری با هم است متاسفانه او عملا در همان راهی قدم زد که سیستم شیطانی طالب آنست نفرت بیشتر جنګ کشت کشتار و خرابی بیشتر نه صلح ترقی مدارا و پیشرفتهای علمی فرهنګی و صنعتی؟ آیا او فکر میکرد با کشتتن غربی ها مردم مسلمان خوشبخت تر خواهند شد آیا مردمی بیسواد و بی دانش و بدون داشتن معلومات روز میتوانند دربرابر بقول او دزدان و خیانتکاران بایستند یا بسادګی ګول میخورند و آلت دست میګردند.

    مشګل ما و مردم ما بلکه مشګل تمام مردم در بند دنیا چه در غرب و چه در هر کجای دیګر مردمی هستند که طماع سیر نشدنی غارتګر دزد فاسد و بی انصاف هستند و برای دیګران حق زندګی و حیات قایل نیستند در مقیاس کوچک اګر آنان رییس اداره ای شدند میخواهند همه تابع و مطیع آنان باشند و اګر کسی مستقل فکر کرد کنار ګذاشته میشود میخواهند زیر ورو را غارت کنند از هر اعتمادی سو استفاده میکنند و کلاه هر کسی را که بتوانند و به آنان اطمینان کرده است بلند میکنند وبعد هم اورا درګیر یک دادګستری بیهوده پلیسان بیهوده و سیستم بمن چه میکنند و در مقیاس بزرګتر کسانی نظیر سرهنګ قذافی که خود را برتر و بیشتر و انقلابی تر از دیګران می بینند و اموال ملی را غارت میکنند و در بانکهای بقول خودشان کافرستانها می خوابانند؟ و قرباینان هم کسانی هستند که یک عمر کار میکنند و آهی در بساط ندارند یعنی بیشتر طبقه متوسط دنیا و طبقه های فقیر محروم نفرت دودستګی ها و بیهودګی مشګل است تفرقه مشګل ساز است و متاسفانه بن لادن جز محکم کردن ستون های نفرت و غارت عملا کاری بهتر انجام نداد و با کارهای بیهوده اش باعث دردسرهای بیشتر برای مردم محروم ګردید جنګ بایست با بی دانشی خرافه ها و ظلم و جور باشد برای ریشه کردن مشګلات مردم بی ګناه نه به دام انداختن آنان در قفسهای دیګری که قبلا آماده شده اند. آیا بن لادن به حضرت مسیح ایمان نداشت؟ که ګفت همدیګر را دوست بدارید همچنانکه من شما را دوست دارم آیا با تایید حضرت محمد که حضرت مسیح را پیامبر الوالعزم خوانده بود بایست پیروان اورا سلاخی کند؟ باید مشګل دزدان و غارتګران و نفرت افکنان را از حساب دیګر مردمان زحمت کش و رنج دیده کاملا جدا کرد کاری که بن لادن نتوانست انجام دهد وشاید با فکر محدود و بی محتوایش کار خدمت به مردم در بند را تنها در جنګ و کشتار بهتر می دید؟ باز متاسفانه به مردم عادی نیز مجال آن داده نشد که دربرابر عقاید پوچ و افراطی او ابراز عقیده شود کاری که بایست با بحث و ګفتګو انجام میشد به نفرت و دزدی و خیانت و کشت کشتار رسید؟ اګر کسی حرفی حق دارد باید آنرا بګوید و جوابش را هم بشنود مسلم است که همه ما اشتباه میکنیم و درحدی فکر میکنیم که از اطرافیان خود بهره برداری کرده ایم برای همین است که این همه اختلاف های فکری وجود دارد ولی حق یکی است و اګر امکان مباحثه و ګفت ګوها داده شود شاید بسیاری از مردم درک بهتری از هم داشته باشند نه اینکه ما خودمان بهتر وبیشتر و دیګران را هیچ یا هچ بپنداریم؟ درست مثل دیوانه نظیر قذافی که با در دست داشتن ثروتهای دزدی شده مال مردم به همان مردم حمله میکند و از آنان اطاعت محض میخواهد چرا شاید چون قبلا به او اعتماد کرده اند که مثلا او میخواسته با امپریالیست ها بجنګد؟ حالا خودش ماری شده صدها برابر بدتر از همان بقول خودش امپریالیستها ؟ قرباینان جهان کارګران و زحمت کشان ومردم متوسط و فقیر باهم متحد شوید وبرای صلح آزادی دانش و برابری دوستی و برابر کار کنید شاید دزدان هم از کارهای زشت خویش شرمنده شوند؟

    • هم میهن گرامی و محترم، بادرود، نوشته های شما بسیار پرنغز و گرانبار است. اگر دوست داشته باشید تا با ماهمکاری فرمایید، نوشته هایتان را مستقیماً برایمان بفرستید تا به نام خودتان پخش کنیم. ما حدود ۳۲۰۰۰ دوست و خواننده داریم، که بسیاری از آنان مقاله ما را پخش می کنند، و آنان نیز دوستان خاصی دارند، که آنان نیز می خوانند و به نوبه خود در جاهای دیگر چاپ می شود.

  • Sahameddinghiassi

    For unity of mankindمن به عنوان یک معلم دانشگاه اخراجی از ایران در آمریکا یک مدرسه شبانه روزی تاسیس کردم تا ّپناه گاه ایرانیان دانشجو و غیر دانشجو ود یگران باشد با دست تقریبا خالی اینکار راکردم که خانه ایران باشد ولی هیچ کسی به کمک من نیآمد و تا هنگامیکه این بی تفاوتی است چطور ما میتوانیم در جامعه بین المللی موفق باشیم؟ مردم ما بایست به دانشهای امروز مجهز شوند چرا ثروتمندان ایرانی در اینجا مدرسه و دانشگاه تاسیس نمیکنند؟ تا زیر دست دانشجویان را بگیرند؟ بهر حال من تلاش خود را کردم و اکنون هم احتیاج به همکار و دانشجو دارم کاری انسانی نه مادی به امید روزهای بهتر امیر غیاثی Dear friend

    I need students and partners to cooperate me and help me to run this boarding school. The students can live here, work and study. I can porduce organic food and I have land enough for these acitivies. I can also just rent rooms, cheaper than university to the students. I need also partners for differenct activities.

    I am Amir Ghiassi. My background includes teaching in college, university and high schools level, translations, interpretations, and writing. Currently, I have a boarding school located on a several acre property that includes a farm and a poultry and fish hatchery. And over twenty furnished rooms. International students and others looking for a boarding school where they can learn English and foreign languages. I am also looking for business partners to expand the school, school farms, and the hatcheries. I am a university teacher in foreign languages I am fluent in eight languages. I can teach eight languages. They include German, Turkish, Persian, English, Arabic, Pashto, Latin and other languages. I was instructor at University of Tehran, German and British High schools, German Embassy School, Oviedo High school, Seminole County Community College, Iranian High schools and Iranian S American Language and Boarding School in USA, Florida, and Orlando. This boarding school is nice beautiful and in compare with classes in university and other places much cheaper. Even my boarding is cheaper. Because I wish to help the students. Email: sghiassi_fhc at hotmail.com, sahameddinghiassi at yahoo.com. , http://www.Iranian.com if you like to read my writing. http://www.Tagged.com/sahameddinaghia... ,www.Multiply.com/sahameddinAmi… site. Or if you just write my name Sahameddin Ghiassi you see enough information about me. My profession or business is involved in? Education, translation, interpretation, writing, and consulting. Also farming, poultry and fish hatchery. Every body is welcome to my school. Amir Ghiassi

  • Sahameddinghiassi

    For unity of mankindمن به عنوان یک معلم دانشگاه اخراجی از ایران در آمریکا یک مدرسه شبانه روزی تاسیس کردم تا ّپناه گاه ایرانیان دانشجو و غیر دانشجو ود یگران باشد با دست تقریبا خالی اینکار راکردم که خانه ایران باشد ولی هیچ کسی به کمک من نیآمد و تا هنگامیکه این بی تفاوتی است چطور ما میتوانیم در جامعه بین المللی موفق باشیم؟ مردم ما بایست به دانشهای امروز مجهز شوند چرا ثروتمندان ایرانی در اینجا مدرسه و دانشگاه تاسیس نمیکنند؟ تا زیر دست دانشجویان را بگیرند؟ بهر حال من تلاش خود را کردم و اکنون هم احتیاج به همکار و دانشجو دارم کاری انسانی نه مادی به امید روزهای بهتر امیر غیاثی Dear friend

    I need students and partners to cooperate me and help me to run this boarding school. The students can live here, work and study. I can porduce organic food and I have land enough for these acitivies. I can also just rent rooms, cheaper than university to the students. I need also partners for differenct activities.

    I am Amir Ghiassi. My background includes teaching in college, university and high schools level, translations, interpretations, and writing. Currently, I have a boarding school located on a several acre property that includes a farm and a poultry and fish hatchery. And over twenty furnished rooms. International students and others looking for a boarding school where they can learn English and foreign languages. I am also looking for business partners to expand the school, school farms, and the hatcheries. I am a university teacher in foreign languages I am fluent in eight languages. I can teach eight languages. They include German, Turkish, Persian, English, Arabic, Pashto, Latin and other languages. I was instructor at University of Tehran, German and British High schools, German Embassy School, Oviedo High school, Seminole County Community College, Iranian High schools and Iranian S American Language and Boarding School in USA, Florida, and Orlando. This boarding school is nice beautiful and in compare with classes in university and other places much cheaper. Even my boarding is cheaper. Because I wish to help the students. Email: sghiassi_fhc at hotmail.com, sahameddinghiassi at yahoo.com. , http://www.Iranian.com if you like to read my writing. http://www.Tagged.com/sahameddinaghia... ,www.Multiply.com/sahameddinAmi… site. Or if you just write my name Sahameddin Ghiassi you see enough information about me. My profession or business is involved in? Education, translation, interpretation, writing, and consulting. Also farming, poultry and fish hatchery. Every body is welcome to my school. Amir Ghiassi

  • Sahameddinghiassi

    For unity of mankindمن به عنوان یک معلم دانشگاه اخراجی از ایران در آمریکا یک مدرسه شبانه روزی تاسیس کردم تا ّپناه گاه ایرانیان دانشجو و غیر دانشجو ود یگران باشد با دست تقریبا خالی اینکار راکردم که خانه ایران باشد ولی هیچ کسی به کمک من نیآمد و تا هنگامیکه این بی تفاوتی است چطور ما میتوانیم در جامعه بین المللی موفق باشیم؟ مردم ما بایست به دانشهای امروز مجهز شوند چرا ثروتمندان ایرانی در اینجا مدرسه و دانشگاه تاسیس نمیکنند؟ تا زیر دست دانشجویان را بگیرند؟ بهر حال من تلاش خود را کردم و اکنون هم احتیاج به همکار و دانشجو دارم کاری انسانی نه مادی به امید روزهای بهتر امیر غیاثی Dear friend

    I need students and partners to cooperate me and help me to run this boarding school. The students can live here, work and study. I can porduce organic food and I have land enough for these acitivies. I can also just rent rooms, cheaper than university to the students. I need also partners for differenct activities.

    I am Amir Ghiassi. My background includes teaching in college, university and high schools level, translations, interpretations, and writing. Currently, I have a boarding school located on a several acre property that includes a farm and a poultry and fish hatchery. And over twenty furnished rooms. International students and others looking for a boarding school where they can learn English and foreign languages. I am also looking for business partners to expand the school, school farms, and the hatcheries. I am a university teacher in foreign languages I am fluent in eight languages. I can teach eight languages. They include German, Turkish, Persian, English, Arabic, Pashto, Latin and other languages. I was instructor at University of Tehran, German and British High schools, German Embassy School, Oviedo High school, Seminole County Community College, Iranian High schools and Iranian S American Language and Boarding School in USA, Florida, and Orlando. This boarding school is nice beautiful and in compare with classes in university and other places much cheaper. Even my boarding is cheaper. Because I wish to help the students. Email: sghiassi_fhc at hotmail.com, sahameddinghiassi at yahoo.com. , http://www.Iranian.com if you like to read my writing. http://www.Tagged.com/sahameddinaghia... ,www.Multiply.com/sahameddinAmi… site. Or if you just write my name Sahameddin Ghiassi you see enough information about me. My profession or business is involved in? Education, translation, interpretation, writing, and consulting. Also farming, poultry and fish hatchery. Every body is welcome to my school. Amir Ghiassi

  • Sahameddinghiassi

    جوانان ایران را دریابید که ازفرزندان شاه تا دیگران براحتی قربانی میشوند و ّپرپر میگردند از روستایی بی خبر شست شوی مغزی شده تا دانشمند ایرانی ویلان و سرگردان همه ما قربانی یک سیستم هستیم سیستم تفرقه و سیستم تمامیت خواهی
    باسلام یکی از کارهایی که مسلمانان بایست انجام شود دانش جویی است من به عنوان یک معلم بادست خالی یک مدرسه شبانه روزی در آمریکا تاسیس کردم که در آن دانشجویان هم میتوانند کار کنند و هم زندگی کنند و هم درس بخوانند ولی متاسفانه هیچ کمکی ندارم میدانید که مدرسه ها در آمریکا یا از طرف کلیساها حمایت میشوند و یا از طرف دولت ولی عوض کمک به من مرتب مخارج مرا بالا میبرند آیان در جمع شما کسی است که علاقه به کارهای فرهنگی آموزشی و یا باغبانی کشاورری و مرغداری باشد و یا پرورش آب زیان متاسفانه ثروتمندان عوض اینکه کارها آموزشی و رفاهی کنند مرتب ثروت خود را زیاد میکنند و هیج نفعی به مردم نمی رسانند امیر سهام الدین غیاثی در دروه ای که بی تفاوتی و بی انصافی و ظلم بیداد میکند من به کار آموزشی روی آوردم خدا نگهدارتان
    telephone 4072819704 and address 10420 Lehman Road, Orlando, Fl 32825 and the second campus 13305 Lacebark Pine Road, Orlando, Fl 32832

    • Sahameddinghiassi

      شکاف عمیق و هولناک بین فقیر و غنی

      یک موقع است که یک اختلاف طبقاتی معمولی و متعارف بین فقیر و غنی وجود دارد که شاید قبول کردنی باشد که مثلا فقرا تنبل تر بودند و ثروتمندان فعالتر با هنر تر و با پشتکارتر یا باداشتن هوشهای زیاد و فوق عاده چیزی مثل رییس کامپبوتر و غیره و یا باداشتن ثروتهای انبوه از فک فامیل ولی آنچه مورد بحث است این است که شکاف بین فقیر و غنی بسیار عمیق تر و بسیار غیرعادی تر از حالت های معمولی میباشد. متاسفانه طبقه فقیر و یا متوسط هم طوری راهنمایی میشوند که بازیچه دست واقع شوند و به مناسبت نداشتن تحصیلات والا و دید علمی مانند آدمک ها بخدمت گرفته میشوند.

      تفرقه و نفرت و مشگلات را بین آنان میبرند و آنان هم سعی دارند بهر طریقی که شده از این مخمصه بیرون بپرند ولو اینکه دیگران را قربانی های پرشهای خود کنند در حالیکه طبقه حاکمه ظاهرا باهم متحدهستند و برای غارت دیگران بسیج شده اند و با تکیه برخرافات تعصب های مذهبی ملی مذهبی و یا نژادی مردم را گروه بندی کرده و برضد هم آنان را تحریک میکنند تا به کشت کشتارهم روی آورند و نفرت و بی انصافی را در نزد آنان بهینه کرده و به آن آنان را عادت میدهند کسانی مثل بن لادن با خشم کور و نفرت کور خود را بجان مردمی بیگناه میاندازد که خودشان هم قربانیان ظلم و جور و ستمگری هستند اینان بجای برطرف کردن جهل و نادانی و تعصب های غیر علمی و باز کردن مدرسه و دانشگاه و بیمارستان و ایجاد کار و امکان یک زندگی معمولی مردم را به قهر کینه و ظلم و فساد آشنامیکنند آقای بن لادنی که خودش چندین زن داشته و با یک نوع مرض خود بزرگ بینی زندگی میکرده چطور میتواند درد جوانی را درک کند که نه کار دارد و نه قدرت مالی که حت بتواند در سن چهل سالگی ازدواج کند و یک زندگی معمولی داشته باشد آقای بن لادن با داشتن همسران بیشمار در نوعی زندگی افسانه ای بسر میبرد و جوانان معمولی بایست با اوهام خرافات خود ارضایی و بیکاری دست پنجه نرم کنند.

  • Sahameddinghiassi

    جوانان ایران را دریابید که ازفرزندان شاه تا دیگران براحتی قربانی میشوند و ّپرپر میگردند از روستایی بی خبر شست شوی مغزی شده تا دانشمند ایرانی ویلان و سرگردان همه ما قربانی یک سیستم هستیم سیستم تفرقه و سیستم تمامیت خواهی
    باسلام یکی از کارهایی که مسلمانان بایست انجام شود دانش جویی است من به عنوان یک معلم بادست خالی یک مدرسه شبانه روزی در آمریکا تاسیس کردم که در آن دانشجویان هم میتوانند کار کنند و هم زندگی کنند و هم درس بخوانند ولی متاسفانه هیچ کمکی ندارم میدانید که مدرسه ها در آمریکا یا از طرف کلیساها حمایت میشوند و یا از طرف دولت ولی عوض کمک به من مرتب مخارج مرا بالا میبرند آیان در جمع شما کسی است که علاقه به کارهای فرهنگی آموزشی و یا باغبانی کشاورری و مرغداری باشد و یا پرورش آب زیان متاسفانه ثروتمندان عوض اینکه کارها آموزشی و رفاهی کنند مرتب ثروت خود را زیاد میکنند و هیج نفعی به مردم نمی رسانند امیر سهام الدین غیاثی در دروه ای که بی تفاوتی و بی انصافی و ظلم بیداد میکند من به کار آموزشی روی آوردم خدا نگهدارتان
    telephone 4072819704 and address 10420 Lehman Road, Orlando, Fl 32825 and the second campus 13305 Lacebark Pine Road, Orlando, Fl 32832

    • Sahameddinghiassi

      شکاف عمیق و هولناک بین فقیر و غنی

      یک موقع است که یک اختلاف طبقاتی معمولی و متعارف بین فقیر و غنی وجود دارد که شاید قبول کردنی باشد که مثلا فقرا تنبل تر بودند و ثروتمندان فعالتر با هنر تر و با پشتکارتر یا باداشتن هوشهای زیاد و فوق عاده چیزی مثل رییس کامپبوتر و غیره و یا باداشتن ثروتهای انبوه از فک فامیل ولی آنچه مورد بحث است این است که شکاف بین فقیر و غنی بسیار عمیق تر و بسیار غیرعادی تر از حالت های معمولی میباشد. متاسفانه طبقه فقیر و یا متوسط هم طوری راهنمایی میشوند که بازیچه دست واقع شوند و به مناسبت نداشتن تحصیلات والا و دید علمی مانند آدمک ها بخدمت گرفته میشوند.

      تفرقه و نفرت و مشگلات را بین آنان میبرند و آنان هم سعی دارند بهر طریقی که شده از این مخمصه بیرون بپرند ولو اینکه دیگران را قربانی های پرشهای خود کنند در حالیکه طبقه حاکمه ظاهرا باهم متحدهستند و برای غارت دیگران بسیج شده اند و با تکیه برخرافات تعصب های مذهبی ملی مذهبی و یا نژادی مردم را گروه بندی کرده و برضد هم آنان را تحریک میکنند تا به کشت کشتارهم روی آورند و نفرت و بی انصافی را در نزد آنان بهینه کرده و به آن آنان را عادت میدهند کسانی مثل بن لادن با خشم کور و نفرت کور خود را بجان مردمی بیگناه میاندازد که خودشان هم قربانیان ظلم و جور و ستمگری هستند اینان بجای برطرف کردن جهل و نادانی و تعصب های غیر علمی و باز کردن مدرسه و دانشگاه و بیمارستان و ایجاد کار و امکان یک زندگی معمولی مردم را به قهر کینه و ظلم و فساد آشنامیکنند آقای بن لادنی که خودش چندین زن داشته و با یک نوع مرض خود بزرگ بینی زندگی میکرده چطور میتواند درد جوانی را درک کند که نه کار دارد و نه قدرت مالی که حت بتواند در سن چهل سالگی ازدواج کند و یک زندگی معمولی داشته باشد آقای بن لادن با داشتن همسران بیشمار در نوعی زندگی افسانه ای بسر میبرد و جوانان معمولی بایست با اوهام خرافات خود ارضایی و بیکاری دست پنجه نرم کنند.

  • Sahameddinghiassi

    جوانان ایران را دریابید که ازفرزندان شاه تا دیگران براحتی قربانی میشوند و ّپرپر میگردند از روستایی بی خبر شست شوی مغزی شده تا دانشمند ایرانی ویلان و سرگردان همه ما قربانی یک سیستم هستیم سیستم تفرقه و سیستم تمامیت خواهی
    باسلام یکی از کارهایی که مسلمانان بایست انجام شود دانش جویی است من به عنوان یک معلم بادست خالی یک مدرسه شبانه روزی در آمریکا تاسیس کردم که در آن دانشجویان هم میتوانند کار کنند و هم زندگی کنند و هم درس بخوانند ولی متاسفانه هیچ کمکی ندارم میدانید که مدرسه ها در آمریکا یا از طرف کلیساها حمایت میشوند و یا از طرف دولت ولی عوض کمک به من مرتب مخارج مرا بالا میبرند آیان در جمع شما کسی است که علاقه به کارهای فرهنگی آموزشی و یا باغبانی کشاورری و مرغداری باشد و یا پرورش آب زیان متاسفانه ثروتمندان عوض اینکه کارها آموزشی و رفاهی کنند مرتب ثروت خود را زیاد میکنند و هیج نفعی به مردم نمی رسانند امیر سهام الدین غیاثی در دروه ای که بی تفاوتی و بی انصافی و ظلم بیداد میکند من به کار آموزشی روی آوردم خدا نگهدارتان
    telephone 4072819704 and address 10420 Lehman Road, Orlando, Fl 32825 and the second campus 13305 Lacebark Pine Road, Orlando, Fl 32832

    • Sahameddinghiassi

      شکاف عمیق و هولناک بین فقیر و غنی

      یک موقع است که یک اختلاف طبقاتی معمولی و متعارف بین فقیر و غنی وجود دارد که شاید قبول کردنی باشد که مثلا فقرا تنبل تر بودند و ثروتمندان فعالتر با هنر تر و با پشتکارتر یا باداشتن هوشهای زیاد و فوق عاده چیزی مثل رییس کامپبوتر و غیره و یا باداشتن ثروتهای انبوه از فک فامیل ولی آنچه مورد بحث است این است که شکاف بین فقیر و غنی بسیار عمیق تر و بسیار غیرعادی تر از حالت های معمولی میباشد. متاسفانه طبقه فقیر و یا متوسط هم طوری راهنمایی میشوند که بازیچه دست واقع شوند و به مناسبت نداشتن تحصیلات والا و دید علمی مانند آدمک ها بخدمت گرفته میشوند.

      تفرقه و نفرت و مشگلات را بین آنان میبرند و آنان هم سعی دارند بهر طریقی که شده از این مخمصه بیرون بپرند ولو اینکه دیگران را قربانی های پرشهای خود کنند در حالیکه طبقه حاکمه ظاهرا باهم متحدهستند و برای غارت دیگران بسیج شده اند و با تکیه برخرافات تعصب های مذهبی ملی مذهبی و یا نژادی مردم را گروه بندی کرده و برضد هم آنان را تحریک میکنند تا به کشت کشتارهم روی آورند و نفرت و بی انصافی را در نزد آنان بهینه کرده و به آن آنان را عادت میدهند کسانی مثل بن لادن با خشم کور و نفرت کور خود را بجان مردمی بیگناه میاندازد که خودشان هم قربانیان ظلم و جور و ستمگری هستند اینان بجای برطرف کردن جهل و نادانی و تعصب های غیر علمی و باز کردن مدرسه و دانشگاه و بیمارستان و ایجاد کار و امکان یک زندگی معمولی مردم را به قهر کینه و ظلم و فساد آشنامیکنند آقای بن لادنی که خودش چندین زن داشته و با یک نوع مرض خود بزرگ بینی زندگی میکرده چطور میتواند درد جوانی را درک کند که نه کار دارد و نه قدرت مالی که حت بتواند در سن چهل سالگی ازدواج کند و یک زندگی معمولی داشته باشد آقای بن لادن با داشتن همسران بیشمار در نوعی زندگی افسانه ای بسر میبرد و جوانان معمولی بایست با اوهام خرافات خود ارضایی و بیکاری دست پنجه نرم کنند.

  • Sahameddinghiassi

    حرف ترا قبول کنم یا دم خروس را

    حتما شما هم این مثل را شنیده اید که مردی خروسی دزدیده بود و در لای عبای خود خروس را بسته بود بطوریکه دمش با رنگارنگی به بیرون خیره شده بود. مردم اورا گرفتند و به عنوان اینکه او دزد خروس است میخواستند اورا تنبیه کنند ولی او میگفت که ای مردم بخدا و رسولهای او سوگند که من خروس را ندزدیده و خفه نکرده ام در حالیکه دم خروس با رنگهای زیبایش از جیب عبای او بیرون زده شده بود. مردم گفتند که ای آقا ما حرف ترا قبول کنیم یا دم خروس را که شاهد زنده ای از دزدیدن و خفه کردن خروس بینوای آواز خوان ده ماست؟

    حالا بعضی از مسلمانان و بن لادن ادعا داشتند که آنان برای عظمت اسلام قیام کرده بودند آنان میخواستند دست ابرقدرتها و استعمار گران را از کشورهای اسلامی کوتاه کنند و مردم را به راه اسلام هدایت کنند؟ لابد نظیر کاری که آقای سرهنگ
    قذافی کرده و میکند. آنان بنام قهرمانان ملی جلو میآیند و با مثلا استعمار و استحمار بین المللی میجنگند ولی بعد لابد با آنان روی هم میریزند و مردم را غارت میکنند که مردم بگویند صد رحمت به کفن دزد قبلی؟ مردم مجبور میشوند که برای رهایی از دیوانه گان قدرت به همان استعمار گذشته پناه ببرند؟ آقای بن لادنی چه عظمتی برای اسلام و مسلمین به هدیه آورد جز خشم ونفرت بیشتر و ناراحتی و عذاب وخجالت بیشتر برای مردمی که مسلمان هستند؟ چند بیمارستان درمانگاه و یا دانشگاه و یا کارگاه برای جوانان اسلام ساخت؟ کدام بچه گرسنه فلسطینی را سیر کرد و برایش مدرسه ساخت؟

    اگر او مثلا با دزدان بیت مال مسلمانان مثل شیوخ دزد و غارتگر عرب و یا همتایان دیگر او بد بود چرا به آنان حمله نمیکرد و مردم بیگناه کشورهای دیگر را سلاخی میکرد؟ خودش چندین زن داشت و چرا برای دیگر جوانانی که به کارهای انتحاری میرفتند زندگی و زن نمیگرفت؟ شاید تمامی رهبران دنیا از کمونیست های اسمی گرفته تا کاپیتالیست ها قلابی و مذهبیون شیاد که همه در راس هرم قرار دارند باهم برای دزدی و غارت مومنان خود به نوعی توافق رسیده اند که همه مردم را تشویق به شهید شدن میکنند وخودشان در هزار سوراخ قایم میشوند و با زنان خود زندگی راز آلوده ای دارند؟ بین مردم نقرت و فقر پخش میکنند و خود شان در ناز و نعمت بسر میبرند؟ آیا واقعا بن لادنی او امثال او شعور ندارند که مردم کار فعالیت دانش و زندگی رفاه و آسایش میخواهند درست مثل همان شیوخ عرب که در کاخهای زرین زندگی میکنند و بفکر کودکان گرسنه و بی مدرسه مسلمان نیستند؟ دیگر همه میدانند که ثروتهای نجومی شیوخ عرب و رهبران مثلا مسلمان سر به فک میزند و آنان همراه با همتایان خود در سایر مذهب ها و کشورهای تواما به غارت و ذلیل کردن مردم عادی مشغولند و کلکشان هم نمی گزد اگر آنان کشته شوند. بن لادنی برای مسلمانان چه کرد؟ آیا او که مثلا تحصیکرده بود نمیدانست که مشگل مردم مسلمان در عقب افتادگی علمی و اقتصادی اخلاقی است؟ آیا او که چندین زن عقدی وشاید بسیاری زن غیرعقدی و صیغه داشت نمیدانست که جوانان معمولی بسختی میتوانند ازدواج کنند و تمامی شر و ناراحتی خود را سر ّپدران و مادران و خواهران و برادران کوچکتر خالی میکنند؟ اگر ثروتمندان دنیای اسلام با هم متحد شوند و به خدمت مردم کمر همت بگمارند آیا ما اینهمه مشگل خواهیم داشت؟ آنان به غارت ودزدی مشغولند و با سم پاشی و شست شوی مغزی جوانانی را برعلیه جوانان دیگر به نام شریعت و دین بسیج میکنند و مردم را بجان هم می اندازند و خودشان در ناز نعمت غرق در ثروت و شهوت هستند؟ آیا غیر از این است ؟ آیا آنان واقعا مالیات خمس و زکات میدهند یا خودشان میدزدند و دیگران را هم به دزدی به نوعی مجبور میکنند و فرهنگ بی تفاوتی دزدی و فساد و تمامیت خواهی و بی انصافی را رواج میدهند؟ تا مردم دنیای اسلام مورد تمسخر واقع شوند و میلیونها نفر آنان از شدت ناراحتی به اعتیاد پناه ببرند ویا به دریوزگی به خارج از کشورهایشان مهاجرت کنند وی اسیر آنان باشند و هرگونه اعتراض آنان با گلوله و مسلسلهای خود کار پاسخ داده شود؟ مگر بین شیعه و سنی آنقدر اختلاف وجود دارد که بایست همدیگر را کافر بنامند در صورتیکه هر دو به حضرت محمد و قرآن ایمان دارند آیا چه فرق عظیمی بین بهایی و مسلمان است که یکی را بایست معدوم کنند مگر بهاییان به همان قرآن و بهمان حضرت محمد ایمان ندارند و آیا به تمامی یازده امام شیعه معتقد نیستند پس چرا کافر خوانده میشوند؟ آیا مسلمانان که آنانی که اینهمه تندروی میکنند آیا قرآن را بطور مستقل و بدون تفسیرهای متنوع خوانده اند و یا ترجمه آنرا مطالعه کرده اند؟

    آیا بیشترین مشگل ما در ندانم هایمان نیست که دیگران را بیهوده و خودمان را افسر همه گان میدانیم؟ آیا کسی که مثلا بهاییان را فرقه ضاله میداند حتی یک کتاب در باره روش آداب و آموزه های آن دین خوانده است؟ در جاییکه حتی فرزندان شاه هم خود کشی میکنند بایست دید که برسر دیگران چه میگذرد؟ میلیونها جوان خاورمیانه ای آواره شده اند و در غربتی بسر میبرند که امثال بن لادنی برایشان به جهنمی تبدیل کرده است بی اعتمادی و خشم توام با احترام نفرت توام با احترام و سربریدن با پنبه با احترام و از بین بردن توان اقتصادی با احترام همه نتیجه نفرتی است که بن لادنهاپایه گذاری کرده اند آنان به مردم غرب تجاوز میکنند به آنان بی احترامی میکنند و آنان را می کشند ویا تجاوزهای جنسی میکنند و دیگران و بیگناهان دیگر از آن کشورهای بایست تاوان آن کارهای زشت ایشان را بپردازند وقربانی نفرت همراه با قانون واحترام غربیان شوند؟ آیا این است کمک به مسلمانان ؟ حالا بن لادنی میگوید که میخواهد به اسلام خدمت کند؟ آیا کارهایی که او کرده است خدمت به اسلام بوده است و یا خیانت به اسلام؟ آیا با کشت کشتار میتوان به مردم خدمت کرد؟

  • Sahameddinghiassi

    حرف ترا قبول کنم یا دم خروس را

    حتما شما هم این مثل را شنیده اید که مردی خروسی دزدیده بود و در لای عبای خود خروس را بسته بود بطوریکه دمش با رنگارنگی به بیرون خیره شده بود. مردم اورا گرفتند و به عنوان اینکه او دزد خروس است میخواستند اورا تنبیه کنند ولی او میگفت که ای مردم بخدا و رسولهای او سوگند که من خروس را ندزدیده و خفه نکرده ام در حالیکه دم خروس با رنگهای زیبایش از جیب عبای او بیرون زده شده بود. مردم گفتند که ای آقا ما حرف ترا قبول کنیم یا دم خروس را که شاهد زنده ای از دزدیدن و خفه کردن خروس بینوای آواز خوان ده ماست؟

    حالا بعضی از مسلمانان و بن لادن ادعا داشتند که آنان برای عظمت اسلام قیام کرده بودند آنان میخواستند دست ابرقدرتها و استعمار گران را از کشورهای اسلامی کوتاه کنند و مردم را به راه اسلام هدایت کنند؟ لابد نظیر کاری که آقای سرهنگ
    قذافی کرده و میکند. آنان بنام قهرمانان ملی جلو میآیند و با مثلا استعمار و استحمار بین المللی میجنگند ولی بعد لابد با آنان روی هم میریزند و مردم را غارت میکنند که مردم بگویند صد رحمت به کفن دزد قبلی؟ مردم مجبور میشوند که برای رهایی از دیوانه گان قدرت به همان استعمار گذشته پناه ببرند؟ آقای بن لادنی چه عظمتی برای اسلام و مسلمین به هدیه آورد جز خشم ونفرت بیشتر و ناراحتی و عذاب وخجالت بیشتر برای مردمی که مسلمان هستند؟ چند بیمارستان درمانگاه و یا دانشگاه و یا کارگاه برای جوانان اسلام ساخت؟ کدام بچه گرسنه فلسطینی را سیر کرد و برایش مدرسه ساخت؟

    اگر او مثلا با دزدان بیت مال مسلمانان مثل شیوخ دزد و غارتگر عرب و یا همتایان دیگر او بد بود چرا به آنان حمله نمیکرد و مردم بیگناه کشورهای دیگر را سلاخی میکرد؟ خودش چندین زن داشت و چرا برای دیگر جوانانی که به کارهای انتحاری میرفتند زندگی و زن نمیگرفت؟ شاید تمامی رهبران دنیا از کمونیست های اسمی گرفته تا کاپیتالیست ها قلابی و مذهبیون شیاد که همه در راس هرم قرار دارند باهم برای دزدی و غارت مومنان خود به نوعی توافق رسیده اند که همه مردم را تشویق به شهید شدن میکنند وخودشان در هزار سوراخ قایم میشوند و با زنان خود زندگی راز آلوده ای دارند؟ بین مردم نقرت و فقر پخش میکنند و خود شان در ناز و نعمت بسر میبرند؟ آیا واقعا بن لادنی او امثال او شعور ندارند که مردم کار فعالیت دانش و زندگی رفاه و آسایش میخواهند درست مثل همان شیوخ عرب که در کاخهای زرین زندگی میکنند و بفکر کودکان گرسنه و بی مدرسه مسلمان نیستند؟ دیگر همه میدانند که ثروتهای نجومی شیوخ عرب و رهبران مثلا مسلمان سر به فک میزند و آنان همراه با همتایان خود در سایر مذهب ها و کشورهای تواما به غارت و ذلیل کردن مردم عادی مشغولند و کلکشان هم نمی گزد اگر آنان کشته شوند. بن لادنی برای مسلمانان چه کرد؟ آیا او که مثلا تحصیکرده بود نمیدانست که مشگل مردم مسلمان در عقب افتادگی علمی و اقتصادی اخلاقی است؟ آیا او که چندین زن عقدی وشاید بسیاری زن غیرعقدی و صیغه داشت نمیدانست که جوانان معمولی بسختی میتوانند ازدواج کنند و تمامی شر و ناراحتی خود را سر ّپدران و مادران و خواهران و برادران کوچکتر خالی میکنند؟ اگر ثروتمندان دنیای اسلام با هم متحد شوند و به خدمت مردم کمر همت بگمارند آیا ما اینهمه مشگل خواهیم داشت؟ آنان به غارت ودزدی مشغولند و با سم پاشی و شست شوی مغزی جوانانی را برعلیه جوانان دیگر به نام شریعت و دین بسیج میکنند و مردم را بجان هم می اندازند و خودشان در ناز نعمت غرق در ثروت و شهوت هستند؟ آیا غیر از این است ؟ آیا آنان واقعا مالیات خمس و زکات میدهند یا خودشان میدزدند و دیگران را هم به دزدی به نوعی مجبور میکنند و فرهنگ بی تفاوتی دزدی و فساد و تمامیت خواهی و بی انصافی را رواج میدهند؟ تا مردم دنیای اسلام مورد تمسخر واقع شوند و میلیونها نفر آنان از شدت ناراحتی به اعتیاد پناه ببرند ویا به دریوزگی به خارج از کشورهایشان مهاجرت کنند وی اسیر آنان باشند و هرگونه اعتراض آنان با گلوله و مسلسلهای خود کار پاسخ داده شود؟ مگر بین شیعه و سنی آنقدر اختلاف وجود دارد که بایست همدیگر را کافر بنامند در صورتیکه هر دو به حضرت محمد و قرآن ایمان دارند آیا چه فرق عظیمی بین بهایی و مسلمان است که یکی را بایست معدوم کنند مگر بهاییان به همان قرآن و بهمان حضرت محمد ایمان ندارند و آیا به تمامی یازده امام شیعه معتقد نیستند پس چرا کافر خوانده میشوند؟ آیا مسلمانان که آنانی که اینهمه تندروی میکنند آیا قرآن را بطور مستقل و بدون تفسیرهای متنوع خوانده اند و یا ترجمه آنرا مطالعه کرده اند؟

    آیا بیشترین مشگل ما در ندانم هایمان نیست که دیگران را بیهوده و خودمان را افسر همه گان میدانیم؟ آیا کسی که مثلا بهاییان را فرقه ضاله میداند حتی یک کتاب در باره روش آداب و آموزه های آن دین خوانده است؟ در جاییکه حتی فرزندان شاه هم خود کشی میکنند بایست دید که برسر دیگران چه میگذرد؟ میلیونها جوان خاورمیانه ای آواره شده اند و در غربتی بسر میبرند که امثال بن لادنی برایشان به جهنمی تبدیل کرده است بی اعتمادی و خشم توام با احترام نفرت توام با احترام و سربریدن با پنبه با احترام و از بین بردن توان اقتصادی با احترام همه نتیجه نفرتی است که بن لادنهاپایه گذاری کرده اند آنان به مردم غرب تجاوز میکنند به آنان بی احترامی میکنند و آنان را می کشند ویا تجاوزهای جنسی میکنند و دیگران و بیگناهان دیگر از آن کشورهای بایست تاوان آن کارهای زشت ایشان را بپردازند وقربانی نفرت همراه با قانون واحترام غربیان شوند؟ آیا این است کمک به مسلمانان ؟ حالا بن لادنی میگوید که میخواهد به اسلام خدمت کند؟ آیا کارهایی که او کرده است خدمت به اسلام بوده است و یا خیانت به اسلام؟ آیا با کشت کشتار میتوان به مردم خدمت کرد؟

  • Sahameddinghiassi

    حرف ترا قبول کنم یا دم خروس را

    حتما شما هم این مثل را شنیده اید که مردی خروسی دزدیده بود و در لای عبای خود خروس را بسته بود بطوریکه دمش با رنگارنگی به بیرون خیره شده بود. مردم اورا گرفتند و به عنوان اینکه او دزد خروس است میخواستند اورا تنبیه کنند ولی او میگفت که ای مردم بخدا و رسولهای او سوگند که من خروس را ندزدیده و خفه نکرده ام در حالیکه دم خروس با رنگهای زیبایش از جیب عبای او بیرون زده شده بود. مردم گفتند که ای آقا ما حرف ترا قبول کنیم یا دم خروس را که شاهد زنده ای از دزدیدن و خفه کردن خروس بینوای آواز خوان ده ماست؟

    حالا بعضی از مسلمانان و بن لادن ادعا داشتند که آنان برای عظمت اسلام قیام کرده بودند آنان میخواستند دست ابرقدرتها و استعمار گران را از کشورهای اسلامی کوتاه کنند و مردم را به راه اسلام هدایت کنند؟ لابد نظیر کاری که آقای سرهنگ
    قذافی کرده و میکند. آنان بنام قهرمانان ملی جلو میآیند و با مثلا استعمار و استحمار بین المللی میجنگند ولی بعد لابد با آنان روی هم میریزند و مردم را غارت میکنند که مردم بگویند صد رحمت به کفن دزد قبلی؟ مردم مجبور میشوند که برای رهایی از دیوانه گان قدرت به همان استعمار گذشته پناه ببرند؟ آقای بن لادنی چه عظمتی برای اسلام و مسلمین به هدیه آورد جز خشم ونفرت بیشتر و ناراحتی و عذاب وخجالت بیشتر برای مردمی که مسلمان هستند؟ چند بیمارستان درمانگاه و یا دانشگاه و یا کارگاه برای جوانان اسلام ساخت؟ کدام بچه گرسنه فلسطینی را سیر کرد و برایش مدرسه ساخت؟

    اگر او مثلا با دزدان بیت مال مسلمانان مثل شیوخ دزد و غارتگر عرب و یا همتایان دیگر او بد بود چرا به آنان حمله نمیکرد و مردم بیگناه کشورهای دیگر را سلاخی میکرد؟ خودش چندین زن داشت و چرا برای دیگر جوانانی که به کارهای انتحاری میرفتند زندگی و زن نمیگرفت؟ شاید تمامی رهبران دنیا از کمونیست های اسمی گرفته تا کاپیتالیست ها قلابی و مذهبیون شیاد که همه در راس هرم قرار دارند باهم برای دزدی و غارت مومنان خود به نوعی توافق رسیده اند که همه مردم را تشویق به شهید شدن میکنند وخودشان در هزار سوراخ قایم میشوند و با زنان خود زندگی راز آلوده ای دارند؟ بین مردم نقرت و فقر پخش میکنند و خود شان در ناز و نعمت بسر میبرند؟ آیا واقعا بن لادنی او امثال او شعور ندارند که مردم کار فعالیت دانش و زندگی رفاه و آسایش میخواهند درست مثل همان شیوخ عرب که در کاخهای زرین زندگی میکنند و بفکر کودکان گرسنه و بی مدرسه مسلمان نیستند؟ دیگر همه میدانند که ثروتهای نجومی شیوخ عرب و رهبران مثلا مسلمان سر به فک میزند و آنان همراه با همتایان خود در سایر مذهب ها و کشورهای تواما به غارت و ذلیل کردن مردم عادی مشغولند و کلکشان هم نمی گزد اگر آنان کشته شوند. بن لادنی برای مسلمانان چه کرد؟ آیا او که مثلا تحصیکرده بود نمیدانست که مشگل مردم مسلمان در عقب افتادگی علمی و اقتصادی اخلاقی است؟ آیا او که چندین زن عقدی وشاید بسیاری زن غیرعقدی و صیغه داشت نمیدانست که جوانان معمولی بسختی میتوانند ازدواج کنند و تمامی شر و ناراحتی خود را سر ّپدران و مادران و خواهران و برادران کوچکتر خالی میکنند؟ اگر ثروتمندان دنیای اسلام با هم متحد شوند و به خدمت مردم کمر همت بگمارند آیا ما اینهمه مشگل خواهیم داشت؟ آنان به غارت ودزدی مشغولند و با سم پاشی و شست شوی مغزی جوانانی را برعلیه جوانان دیگر به نام شریعت و دین بسیج میکنند و مردم را بجان هم می اندازند و خودشان در ناز نعمت غرق در ثروت و شهوت هستند؟ آیا غیر از این است ؟ آیا آنان واقعا مالیات خمس و زکات میدهند یا خودشان میدزدند و دیگران را هم به دزدی به نوعی مجبور میکنند و فرهنگ بی تفاوتی دزدی و فساد و تمامیت خواهی و بی انصافی را رواج میدهند؟ تا مردم دنیای اسلام مورد تمسخر واقع شوند و میلیونها نفر آنان از شدت ناراحتی به اعتیاد پناه ببرند ویا به دریوزگی به خارج از کشورهایشان مهاجرت کنند وی اسیر آنان باشند و هرگونه اعتراض آنان با گلوله و مسلسلهای خود کار پاسخ داده شود؟ مگر بین شیعه و سنی آنقدر اختلاف وجود دارد که بایست همدیگر را کافر بنامند در صورتیکه هر دو به حضرت محمد و قرآن ایمان دارند آیا چه فرق عظیمی بین بهایی و مسلمان است که یکی را بایست معدوم کنند مگر بهاییان به همان قرآن و بهمان حضرت محمد ایمان ندارند و آیا به تمامی یازده امام شیعه معتقد نیستند پس چرا کافر خوانده میشوند؟ آیا مسلمانان که آنانی که اینهمه تندروی میکنند آیا قرآن را بطور مستقل و بدون تفسیرهای متنوع خوانده اند و یا ترجمه آنرا مطالعه کرده اند؟

    آیا بیشترین مشگل ما در ندانم هایمان نیست که دیگران را بیهوده و خودمان را افسر همه گان میدانیم؟ آیا کسی که مثلا بهاییان را فرقه ضاله میداند حتی یک کتاب در باره روش آداب و آموزه های آن دین خوانده است؟ در جاییکه حتی فرزندان شاه هم خود کشی میکنند بایست دید که برسر دیگران چه میگذرد؟ میلیونها جوان خاورمیانه ای آواره شده اند و در غربتی بسر میبرند که امثال بن لادنی برایشان به جهنمی تبدیل کرده است بی اعتمادی و خشم توام با احترام نفرت توام با احترام و سربریدن با پنبه با احترام و از بین بردن توان اقتصادی با احترام همه نتیجه نفرتی است که بن لادنهاپایه گذاری کرده اند آنان به مردم غرب تجاوز میکنند به آنان بی احترامی میکنند و آنان را می کشند ویا تجاوزهای جنسی میکنند و دیگران و بیگناهان دیگر از آن کشورهای بایست تاوان آن کارهای زشت ایشان را بپردازند وقربانی نفرت همراه با قانون واحترام غربیان شوند؟ آیا این است کمک به مسلمانان ؟ حالا بن لادنی میگوید که میخواهد به اسلام خدمت کند؟ آیا کارهایی که او کرده است خدمت به اسلام بوده است و یا خیانت به اسلام؟ آیا با کشت کشتار میتوان به مردم خدمت کرد؟