رژیم باج بگیر و باج بده اسلامی، ۲ کوه نورد آمریکایی را ظاهراً محکوم، و زندانی کرد ۵

شئین بوئر، و جاشوآ فتال دو کوه نبرد که قربانی سیاست موش و گربه میان رژیم آخوندی و باج بگیر و سیاست باج بگیر، و باج بده آمریکا شده اند. اکنون در بند ولایت وقیح گرفتارند تا با پرداخت چه مبلغی از سوی آمریکا بتوانند آزاد شوند.

شئین بوئر، و جاشوآ فتال دو کوه نبرد که قربانی سیاست موش و گربه میان رژیم آخوندی و باج بگیر و سیاست باج بگیر، و باج بده آمریکا شده اند. اکنون در بند ولایت وقیح گرفتارند تا با پرداخت چه مبلغی از سوی آمریکا بتوانند آزاد شوند.

رژیم اسلامی یک رژیم معامله گر است

رژیم اسلامی برای رفع مشکلات تروریستی خود، رشوه و باج می دهد، و یا باج می گیرد. اگر نتوانست با این دو شیوه مشکل خود را حل کند، آن گاه اقدام به بمب گذاری و کشتن کسی که افشاگر است و یا به روش های دیگر برای او خطرناک امی باشد، می پردازد.
مثال های گوناگونی در این موارد وجود دارد که در این جا به شرح چند تای آن می پردازیم:

۱- زندانی دیپلمات های آمریکایی

نخستین باج گیری این رژیم معامله گر، باج گیری از آمریکا در قبال آزاد کردن ۵۲ دیپلمات آمریکایی که به طور بی قانونی آنان را از تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۵۸ به مدت  ۴۴۴ روز زندانی کرده بود.  در مورد این دیپلمات ها، دولت آمریکا بسیار کوتاهی کرد و در حقیقت بی عرضگی به خرج داد،  و گرنه می توانست به آسانی دولت تازه تأسیس و متزلزل اسلامی را وادار به آزاد کردن آن ها کند.

در هرحال، برای این اشتباه و کار بی خردانه، رژیم اسلامی ناچار گردید ۱۱ میلیارد دلار غرامت پردازد. تا آن جا که ما آگاهی داریم، این بزرگترین تاوان و غرامتی است که دولت بی خرد ایران تا کنون، پس از عهد نامه گلستان و ترکمان چای پرداخته است. و این عمل غیر انسانی لکه ننگی بود که بر دولت و ملت ایران گذاشته شد، و اثرات منفی و ننگین آن برای همیشه برای ایران و ایرانی باقی می ماند.

۲- بمب گذاری در چند نقطه لندن

برای کشتار مخالفین رژیم در همان سال های اول انقلاب، در چند نقطه لندن  به وسیله دانشجویان مرکز اسلامی لندن ، بمب گذاری شد. این بمب گذاری ها موجب قتل یک ایرانی و مجروح  و زندانی شدن یکی از بمب گذارها شدند.  رژیم اسلامی ناچار گردیدتا برای آزادی این فرد  از کیسه ملت مبلغی  رشوه بپردازد. مقدار این رشوه، از دید مردم مخفی مانده است.

در این ویدیو از معاوضه علی وکیلی قاتل شاهپور بختیار با کلوتیلد رئیس Clotilde Reiss معلم فرانسوی  گفتگو می کند. جای شگفتی است که رژیم کشتارگر ایران به دولت فرانسه معلم می دهد، و به جای آن یک قاتل می گیرد.به گفته دیگر دولت فرنسه به دنبال آموزگار و خردمندان است. و رژیم ایران جمع آور قاتلین و جنایت کاران.

۳- بمب گذاری در مرکز یهودی ها در آرژانتین

در سال ۱۹۹۴ دولت ایران در مرکز یهودی نشین آرژانتین به وسیله فرستادگان خود که در سفارت ایران اقامت داشتند بمبی کار گذاشت که در نتیجه انفجار آن ۸۴ یهودی کشته شدند. با آن که بارها از سوی مقامات مختلف آرژانتینی و اسرائیلی این بمب گذاری را به دولت ایران نسبت ذاده اند، ولی به تازگی وزارت برون مرزی آرژانتین، هرگونه بررسی کامل آن را به دلیل داشتن روابط بازرگانی با ایران  متوقف ساخته است. در این جا دولت آرژانتین حاضر شد با گرفتن رشوه و باج به عنوان روباط بازرگانی، از پی گیری پرونده این جنایت خود داری کند.

۴- کشتن دکتر بختیار

آزاد کردن علی وکیلی یکی از جنایت کارانی که شادروان دکتر بختیار را به قتل رسانده بود، یک نوع معامله بود که رژیم ایرانی با فرانسه انجام داد. و در برابر آن کلوتید ریس دختر فرانشوی  را که بدون هیچ دلیلی در حالی که عکش می گرفته است، دستگیر و زندانی کرد ه بودند با وکیلی قاتل بختیار عوض کردند.

۵- کشتن مخالفین سیاسی در رستوران میکونوس آلمان

در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۱۹۹۲، رژیم اسلامی ترتیب کشتن مخالفین خود در رستوران میکونوس آلمان می دهد که طی آن  دکتر صادق شرفکندی دبیر حزب دموکرات کردستان همراه با پنج نفر دیگر به وسیله یک مسلسل که از سوی یک مأمور رژیم اسلامی به سوی آنان شلیک شده بود، از پای  ذرآمدند. دولت آلمان با آن که ظاهراً عکس العمل های تندی نشان داد، ولی نهایتاً به دلیل داشتن روابط تجاری با ایران کوتاه آمد، و دنباله قضیه را نادیده گرفت.

این قتلگاه میکونوس می باشد. آخر رژیم اسلامی عاشق کشت و کشتار است، و همواره خون می طلبد. از وقتی این رژیم روی کار آمد، هر ماه و هر سال، به دلیلی و بهانه ای، خون انسان های فرهیخته و بزرگوار را بر زمین ریخت. نخست جنگ با عراق را آغاز کرد، سپس جوانان را در زندان ها کشت، و بعد کشتار بزرگانی چون صادق شرفکندی و ۵ نفر دیگر در رستوران میکونوس، ویا کشتن فریدون فرخ زاد و...

این قتلگاه میکونوس می باشد. آخر رژیم اسلامی عاشق کشت و کشتار است، و همواره خون می طلبد. از وقتی این رژیم روی کار آمد، هر ماه و هر سال، به دلیلی و بهانه ای، خون انسان های فرهیخته و بزرگوار را بر زمین ریخت. نخست جنگ با عراق را آغاز کرد، سپس جوانان را در زندان ها کشت، و بعد کشتار بزرگانی چون صادق شرفکندی و ۵ نفر دیگر در رستوران میکونوس، ویا کشتن فریدون فرخ زاد و...

۶- بمب گداری جمهوری اسلامی در قبرس

در سا؛ل ۲۰۰۹  یک کشتی پر از اسلحه که از طرف دولت ایران عازم فلسطین بود، از سوی دولت سوریه توقیف شد، و در انباری نگهداری می شد. دولت ایران  که نتوانست با رشوه دادن به قبرس انبار اسلحه را  تحویل بگیرد، با بمب گذاری، این انبار اسلحه را منفجر می کند که بر اثر آن بیش از ده نفر کشته و زخمی شدند.

۷- زندانی کردن کوهنوردان آمریکایی

جاشوا فتال، شین بائر و سارا شورد سه کوهنورد آمریکایی هستند که در ۳۱ ژوییه سال ۲۰۰۹ و پس از ورود به خاک ایران در مرز عراق دستگیر شدند. دولت ایران آنها را به ورود غیرقانونی به کشور و جاسوسی متهم کرده اما آنها خود را بیگناه دانسته و گفته‌اند که هنگام گردش در عراق، به خطا وارد خاک ایران شده‌اند.

سارا شورد درسپتامبر سال ۲۰۱۰ و به دلیل بیماری با وثیقه‌ای ۵۰۰ هزار دلاری آزاد شد و به آمریکا بازگشت. اما دو نفر دیگر اکنون گویا در زندان اوین محامکه  و هرکدام به پنج سال زندان محکوم شدند.

البته باید دانست که این یک بازی زرگری است. دولت ایران به خوبی می داند که نخواهد توانست حتی یک سال این دو آمریکایی را در زندان نگاه دارد.  دولت ایران با این عمل انتظار دارد که امتیازاتی از دولت آمریکا بگیرد. دولت آمریکا هم که مانند ایران به رشوه دادن و گرفتن عادت کرده، ممکن است به آسانی تسلیم این درخواست شود، و امتیازاتی به دولت ایران دهد.
همین دولت آمریکا است که تا کنون تلاش کرده باجمهوری اسلامی رابطه داشته باشد و ماننددیگر کشورها، با بستن قرار دادهای بزرگ، در غارت سرمایه ایران سهم داشته باشد.. برای آمریکا و کشورهای دیگر غربی مهم نیست که که دولت ایران چه جنایت هایی انجام می دهد؟. و چگونه مردم ایران را به ستوه در آورده است؟.

  • Kasra

    که طی آن صادق شرفکندی دبیر حزب کمونیست کردستان همراه با پنج نفر دیگر ……sadegh sharfkandi dibari hezeb demokerat kordestan hastesh..lotfan eslah konid

    • با سپاس از توجه شما، و با شرمندگی از اشتباه ما- شاد، تندرست، و سربلند باشید.

  • milad

    آقای فضول محله عزیز،

    من نمیخوام از هیچکسی به خصوص رژیم جمهوری اسلامی حمایت کنم، ولی برای بمبگذاری توی مرکز یهودیان آرژانتین، لطفا با سند و مدرک حرف بزنید.

    در مورد کشتار توی رستوران میکونوس با شما موافقم
    این کشتار از سوی اشخاصی مثل: فلاحیان، سعید امامی ، مصبا ح یزدی و خلاصه، وزارا اطلاعات وقت (رژیم) طراحی شده بود.

    • دوست محترم، با درود به شما، سال گذشته مقامات آرژانتین رسماً اعلام کردند که مدارکی دال بر دخالت رژیم اسلامی داشته اند. حتی چند نفری را نام بردند که وابسته به سفارت رژیم بودند، و چند نفری که در آن زمان به سفارت آمده، در آن جا اقامت داشتند، و از آن جا خارج شدند. از آن جا که این رژیم شدیداً ضد یهودی است، و هرکجا یهودی باشد، می خواهد آنان را نابود کند، شکی نیست که در این جریان دست داشته است. خود رژیم هم هرگز نفی نکرده است. مقامات آرژانتین به تازگی وارد قراردادهای سنگینی با رژیم ایران بسته اند که به ایران صادرات داشته باشند. از این روی، حرف خود را پس گرفته اند. اگر خوب دقت کنیم همه جهان معامله گرند. همین  کار نادرست موجب شده که دولت های غربی شدیداً از رژیم حمایت کنند، و آن را نگهدارند. وضعیت سوریه نیز همین طور است کمپانی های بزرگ اجازه نمی دهند رژیم بر کنار شود.

  • Laleh

    پیش بینی هایی از حوادث سال های آینده ایران و جهان تا سال ظهور

    …بحران اقتصادی در جهان تا سال ظهور و اعلام خودمختاری در بعضی از ایالات آمریکا

    …حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده سپاه امام مهدی عج و پیروی از ایشان راه نجات از فتنه ها

    …کودتا علیه بشار اسد در سوریه

    …جنگهای شدید در منطقه و ورود روسیه و چین در جنگ

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=103:1389-11-06-21-02-04&catid=52:zohor

    تنها دیدار امام خمینی و آیت الله سید علی قاضی و بیان اسراری از جانب ایشان

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=68:1389-06-26-12-46-27&catid=52:zohor