باردیگر تبریز به همراهی ارومیه به پا خاست، تبریزی که همیشه شهر دلاوران تاریخ ساز مملکت ما بوده است ۸

ما مردم ایران، هرچه داریم از آذربایجان داریم. آذربایجان  همیشه برای ما مهد شجاعان و راستگویان بوده است. آذربایجان در درازای تاریخ همواره سپر بلای ترکان غرب، و متجاوزین و خیره سران خودکامه دیگر بوده و توانسته راستانه در برابر هرگونه دست اندازی و طمع دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کند، و آنان را به عقب براند.

این ویدیو خروش و طغیان مردم قهرمان تبریز را نشان می دهد. مردمانی که همیشه پاسدار ایران، و تاریخ ساز کشورمان بودند. درود بر این انسان های والا و بلند مرتبه که تک تک آنان در قلب ما جای دارند، و برایشان احترام بسیاری قائلیم.

از بابک خرم دین که دلاورانه به دنبال سرکوبی بنی عباس از تازیان حاکم بر سرزمین ما بود، تا شاه اسماعیل صفوی که هویت ایران و ایرانی را به ما بازگرداند، و ترکان جاه طلب و خودکامه را بر جای خود نشاند، تا سلحشوران مشروطیت چون ستارخان و باقرخان و دست پروردگان محله امیرخیز تبریز، گلهای زرین این منطقه پهلوان پرور می باشند.

ستارخان، و باقرخان، دو دلاور تبریز به همراهی دیگر دلاوران  از منطقه بختیاری و اصفهان، و شمال ایران بزرگترین واقعه جهان آنروز یعنی مشروطیت را برای ما به ارمغان آوردند. یاد این دلاوران میهن دوست و آزاده همیشه نه تنها در دل تاریخ، بلکه در قلب و مغز ما جاودانی خواهد بود.

ستارخان، و باقرخان، دو دلاور تبریز به همراهی دیگر دلاوران از منطقه بختیاری و اصفهان، و شمال ایران بزرگترین واقعه جهان آنروز یعنی مشروطیت را برای ما به ارمغان آوردند. یاد این دلاوران میهن دوست و آزاده همیشه نه تنها در دل تاریخ، بلکه در قلب و مغز ما جاودانی خواهد بود.

به گفته دیگر، مردم آذربایجان عموماً سربازان و گارد محافظی بوده اند که همیشه در برابر دشمنان غرب ایستادگی نمودند، و پاسدار سرزمین ما به شمار می آیند. انقلاب مشروطیت که انقلابی در سطح جهانی بسیار پیشرفته و کم نظیر بود، ۱۰۵ سال پیش توانست اصول دموکراسی، کرامت و احترام به منش انسانی را برای ما ارزانی کند.

از این که ما نتوانستیم پاسدار این نهضت بزرگ تاریخی باشیم، و کوتاهی از خودمان است. وگرنه دلیران و پاکدلان آذربایجان و دیگر نقاط ایران، از جان خود مایه گذاشتند و شماری نیز جان خود را از دست دادند، تا دموکراسی و آزادمنشی را برای ما به ارمغان آورند.

رنسانس که از قرن ۱۶ میلادی از ایتالیا آغاز شد، و تا ۳۰۰ سال بعد در انگلستان پایان یافت،  اثرات آن نیز به آذربایجان رسید. آنگاه تحولات پی در پی فرهنگی مانند تأسیس مؤسسات آموزشی و فرهنگی  مانند مدرسه رشدیه نخست در آذربایجان، و سپس در تهران اشاعه یافت.

از آغاز انقلاب ۵۷ که به سرعت از سوی آخوند دزدیده و محاصره شد، رژیم چنگال خون آشام خود را به سوی شادروان آیت الله شریعتمداری دراز کرد، و آن مرد محترم و مهربان  کشورمان را از میان برد.

از آن تاریخ تاکنون، هربار که تبریز برخاست تا رژیم ضد ایرانی را برسر جای خود نشاند و دستهای او را از خودکامگی و تجاوز و کشتار فرزندان این آب و خاک باز دارد، بدبختانه، استان های دیگر کشورمان در خواب خرگوشی فرو رفنتد و تبریز شجاع و بیباک را تنها گذاشتند. چه شد شیراز، کجا رفتند تهرانی های چند میلیونی در خیابان ها، اصفهانی ها در انتظار چه اند، و کردها چه نشسته اند؟. آیا در این لحظه حساس تاریخی به خیابان ها نمی آیند تا نیروهای رژیم در سراسر کشور پخش شده، یارای مقاومت و ایستادگی را نداشته باشد؟!.

مردم دلاور و بیباک ارومیه، برای چندمین روز بپاخاستند تا از بی تفاوتی رژیم برای حفظ و صیانت دریاچه ارومیه که در حال خشکیدن است، اعتراض کنند. رژیمی که به نگهداری سرمایه های ملی ما بی علاقه است. ایران را کشوری برای غارت و چپاول می داند، نه نگهداری و کوشش در آبادانی آن. در این بپاخیزی ملی، مردم دلاور تبریز و چند شهر دیگر آذربایجان نیز همراهی  می کنند. درود بر آذری های غیور، بی باک و میهن دوست. نفرین بر رژیم تازی زاده ضد ایرانی.

در چند هفته گذشته تبریز و چند شهر دیگر مانند میاندوآب، به یاری ارومیه شهر پاکان ایران برخاستند تا دریاچه ارومیه که از بی خردی و بی سوادی آخوند، در بستر مرگ به سر می برد نجات بخشند و استان و کشوری را از تهاجم بادهای سوزان، خشکی، نابودی و ناپدید شدن پرندگان، و حیوانات برکنار سازند. بازهم مردم دیگر ایران چون کرد، فارس، لر، بلوچ، بی تفاوت ماندند و همکاری نکردند. زهی تأسف، زهی افسوس، زهی سهل انگاری، بی تفاوتی، و فرار از مسئولیت.

برای آگاه شدن به اثرات ناگوار خشکیدن دریاچه  ارومیه بیشتر پی ببرید، به مقاله آقای بابک داد که بسیار روشن و درست نوشته شده، مراجعه  فرمایید: اثرات مرگ دریاچه ارومیه، وارد یخچال خانه شما هم می شود!

  • دیدگاه پارسی
    داریوش هخامنشی: اهورامزدا دروغ را از سرزمین و مردم من بدور نگه دارد کوروش
    بزرگ : مرد پارسی دروغ نگوید حتی بهنگام مرگ در جنگ

    دیدگاه عربی پیامبر اکرم به علی (ع) : ای علی در ۳ جا دروغ نیکوست : میدان
    جنگ ، وعده به زنان و اصلاح بین مردم.{ وسایل الشیعه – جلد ۱۲}

  • ناشناس

    تقیه، جواز اسلامی برای دروغ گویی و دروغ پردازی تا دلت
    بخواهد. پیغمبر اسلام و کتابش هم گفته اند”تقیه” هیچ اشکالی که نداره هیچ، اگر
    به نفع اسلام باشه مباح هم هست. پس بنابر این : برو “تقیه” بگو ، مگو چیست آن،
    که سرمایه جاودانی (اسلامی) است آن!

  • چشمان خود را پاک کنید نه دختران مارا مجبور کنید که در کیسه روند
    by Sahameddin Ghiassi on Tuesday, September 6, 2011 at 3:04pm
    Your note has been created.
    دیګران را بچشم پاک نګاه کنید از وجود خود به دیګران قیاس نفس نکنید. شما که منطق و استدلال ندارید به فحاشی و بد ګویی نپردازید درهمه دنیا زنان با مردان معاشرتهای سالم دارند در کلیساها کنار هم می نشینند تا آنجایی که من میدانم بسیار نجیب هم هستند. حالا آنان که شما را شست شوی مغزی داده در خدمت اربابان قدرت قرار داده اند بحثی جداګانه است ما عظمت علمی و اخلاقی هنری فرهنګی اسلام را میخواهیم ولی شما نادانسته یا دانسته آب به آسیاب فتنه ګران و غارګران و دلالان اسلحه می ریزید و ثروتهای ملی ما را که بایست صرف ایجاد پوهنتون بیمارستان مکتب شود به جیب شرکتهای خارجی سازنده مواد منفجره و مواد مخدر و شرکتهای بیمه میریزید. و با آن تفنګها به برادر کشی می پردازد عظمت خدا و بزرګی و کوچکی دنیا آنقدر هست که عقل تمام فلاسفه و دانشمندان هم نتوانسته آنرا درک کند ولی شما محرومیت ها را از آن مردم فقیر و متوسط میدانید و دست بسته در خدمت دیوانه ګان قدرت شهوت دزدان و خاین ها و مردم مظلوم هستید جوانان بایست خود ارضایی کنند و دختران باید خود سوزی کنند ثروتمندان بایست از همه مواهب سو استفاده کنند؟ کجای این یک منطق است و حالا حتی عشق خواهر برادری را هم قبول ندارند سراسر وچود شما شهوت است و به غیر از آن چیزی نمی شناسید. اسلام دین فضیلت کمال علم و دانش است نه شهوت و کثافتکاریهای جنسی و غیر جنسی و تظاهر به ایمان های قلابی. صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر صورت زیبا بیار. اګر راست میګویید به شیوخ عرب که دختران مردم را به حرمسرای های خود می برند و با پول دزدی از سرمایه مردم حمام های عاج ساخته اند و نوکر شرکتهای آمریکایی و اروپایی هستند و ثروتهای ملی مارا تاراج و به دست آنان می سپارند بروید که اکنون هم به ریش من میخندند و هم به ریش شما؟ آنان سوار اتوموبیل بنز از تلای سفید میشوند از پولهای دزدی غیر مشروع و آنوقت جوانان ما بیکار و بی سرمایه مشروع و بدون زن و زندګی بدون پوهنتون هستند کمک کردن به دانشجویان چه پسر و چه دختر جرم است ولی دزدی و فساد آن بی خبران مشګلی نیست که بین ما تفرقه های مرد افکن انداخته اند و نفرت پراکنی میکنند.

  •  

     

     

     

     

    حالا برخی
    از کسانی که جز خور خواب شهوت چیزی نمی فهمند اصرار دارند که بایست زنان را در
    کیسه کرد که آنان تحریک جنسی نشود  آیا در
    بین حیوانان هم چنین است؟ 
    دخترهای ما زنان ما بایست از ورزش آزادی 
    تفریحهای  سالم برکنار باشند زیرا
    آقایان حشری میشوند؟  کسی در این ور دنیا
    شنا میکند و کسی دیګری در آن ور دنیا دین خود را در معرض خطر می بیند و میخواهد
    آدمکشی کند.   من مجبور شدم که به آمریکا
    بروم و ترجیح میدادم که در کشور خودم بلخ زیبا کار کنم  ولی نشد 
    اینجا آمدم مدرسه ای شبانه روزی باز کردم که بخدمت جوانان در آیم  در مرزعه مدرسه من جوانان میتوانستند که
    خوراکهای بهداشتی طبیعی  کشاورزی کنند و از
    خوردن غذاهای فاسد و مملو از هورمونهای چاق کنند و سرتان زا در امان باشند  حال عوض کمک 
    به من حسادت میکنند؟    برای ساختن
    کشورهای پیشرو و بهتر بایست اول اخلاق اجتماعی بالا رود و اعتماد و دوستی جایش را
    به فساد و بدبینی بدهد.  کسانی که حتی
    اینطور فکر میکنند که برادر به خواهر هم تجاوز میکند اګر آزاد باشند اشتباه میکنند.
    زنان و مردان ما هم بایست مثل کشورهای پیشرفته با اخلاق اجتماعی بزرګ شوند و بهم
    خیانت نکنند.  محدود کردن بیش از حد دختران
    آنان را بصورت عروسک در میآورد و بیکاره هستند و اګر شوهر و یا پدری نتواند مخارج
    آنان را بدهد در اجتماع سقوط خواهند کرد ولی زنان ودختران تحصیکرده براحتی
    میتوانند ګلیم خود را از آب بیرون بکشند وحتی از شوهرشان از بین برود میتوانند از
    فرزندان خود نګهداری کنند.  حالا آقای خون
    ریز اګر مرد میدانی برو با فساد جهل ظلم و ستم جهاد کن   اګر میتوانی بچه بازها را بکش دزدان میلیادری
    بکش نه یک معلم زحمت کش را که سالها تدریس کرده ولی آهی در بساط ندارد. سیستم
    غارتګر در غرب به مردم وام میدهد و آنان را برده بانکها میسازد.  بجای فکر کشت کشتار به تحصیل علم قیام کن  و دردهای مردم را بفهم  نه اینکه دایم از شهوت مغزت را پر کنی؟  این را بدان که در غرب این زنان هستند که
    حاکمان واقعی می باشند و این آنان هستند که بر مردان حکومت میکنند؟  البته اینهم افراط تفریط است باید زن مرد با هم
    دوست و یکرنګ و مهربان نسبت بهم باشند. 
    امیدوارم که توضیحات من خشم شمارا فرو کش کند فکر نکنید که چون زنان و
    دختران درغرب آزاد هستند همه آنان وسیله دفع شهوت مردان هستند. اینجا هر مردی به
    زنی تجاوز کند مجازاتی سنګین دارد  دوست
    ګرام خانه قاضی ګردو بسیار است ولی شمارش دارد متاسفانه اسلامی که قبلا دین اخلاق
    وپاکی معرفی شده بود اکنون دین جهل ظلمت و تروریستی معرفی میشود  من آنچه شرط بلاغ هست با تو میګویم  تو خواه از سخنم پند ګیر خواه ملال .  تمامی فحش ها و زشتی هایی که میکنی بخودت
    برمیګردد.  نام من هم آن نیست که می بینی  ؟

     

     

     

    دوست عزیر وقتی
    که من هم برای اولین بار به آلمان برای تحصیل رفتم همه
    مردم آنجا را با معیار اسلام خودم بدکاره میدیدیم.

  •  

     ما برای بی نیاز بودن به غرب و شرق به چه چیز
    احیتاج داریم ؟ مسلم است که به علوم جدید آزادی فکر تحصیل و رفاه شفاخانه و ورزش
    نیازمندیم. متاسفانه در کشورهای مسلمان موضوع فرق میکند ما ګیر یک مشت دزد قالتاق
    افتاده ایم که برایشان جز برده ای بیش نیستیم. 
    نظیر آقای قذافی که کل مردم کشورش را خاین وموش صحرایی می خواند و برایشان
    هیچ ارزشی قایل نیست چهل دوسال حکومت کرده و حالا هم میخواهد که خانواده اش مثل یک
    خانواده سلطنتی باشد.  میلیاردها دلار ثروت
    ملی را خرج بمب توپ تانک کرده و با همانها ملت خودش را هم کشته است. شیوخ عرب در
    بهترین قصرها تلا زندګی میکنند و در حمامهای عاج غسل جنابت میفرمایند  آنان با کمک شرکتهای اروپایی و آمریکایی سرمایه
    ملی مارا به تاراج می برند و مارا در فقر فاقه رها میسازند.  آنان به دست برادران ما اسلحه میدهند تا
    برادرانی که دیګر اندیش هستند بکشند. میګویند که کمونیست های افغانی بسیار
    انسانهایی والا و بشر دوست بودند و برای ترقی مردم زحمت کشیدند ولی به دست برادران
    دیګر ما تفنګ دادند و آنان را شست شوی مغزی کردند تا برادر کشی کنند. متاسفانه این
    تعصب های کور و جهل و تنفرها را در ما نهادینه کردند که تنها خود را که متاثر از
    یک مکتب و روش هستیم محق میدانیم و دیګران را خطا کار و حتی به آنان اجازه دفاع و
    ګفتګو هم نمی دهیم میخواهیم خونشان را بریزیم چون دګر اندایش هستند. ثروتمندان ما
    که جوانان مارا آدمکهای خودمیکنند و آنان را به تعصبهای غیر علمی آلوده میکنند
    خودشان همه نوع کثافتکاری میکنند ولی جوانان را بر ضد سایر جوانان تحریک
    میکنند.  فرزندان ثروتمندان کشورهای اسلامی
    در بهترین پوهنتونهای دنیا تحصیل میکنند و از همه مواهب دنیا استفاده می نمایند
    آنوقت جوانان طبقه فقیر و متوسط ما در جستجوی آب نان هستند و به خود ارضایی و خود
    سوزی و خود کشی روی

     

     

     

    حالا برخی
    از کسانی که جز خور خواب شهوت چیزی نمی فهمند اصرار دارند که بایست زنان را در
    کیسه کرد که آنان تحریک جنسی نشود  آیا در
    بین حیوانان هم چنین است؟ 
    دخترهای ما زنان ما بایست از ورزش آزادی 
    تفریحهای  سالم برکنار باشند زیرا
    آقایان حشری میشوند؟  کسی در این ور دنیا
    شنا میکند و کسی دیګری در آن ور دنیا دین خود را در معرض خطر می بیند و میخواهد
    آدمکشی کند.   من مجبور شدم که به آمریکا
    بروم و ترجیح میدادم که در کشور خودم بلخ زیبا کار کنم  ولی نشد 
    اینجا آمدم مدرسه ای شبانه روزی باز کردم که بخدمت جوانان در آیم  در مرزعه مدرسه من جوانان میتوانستند که
    خوراکهای بهداشتی طبیعی  کشاورزی کنند و از
    خوردن غذاهای فاسد و مملو از هورمونهای چاق کنند و سرتان زا در امان باشند  حال عوض کمک 
    به من حسادت میکنند؟    برای ساختن
    کشورهای پیشرو و بهتر بایست اول اخلاق اجتماعی بالا رود و اعتماد و دوستی جایش را
    به فساد و بدبینی بدهد.  کسانی که حتی
    اینطور فکر میکنند که برادر به خواهر هم تجاوز میکند اګر آزاد باشند اشتباه میکنند.
    زنان و مردان ما هم بایست مثل کشورهای پیشرفته با اخلاق اجتماعی بزرګ شوند و بهم
    خیانت نکنند.  محدود کردن بیش از حد دختران
    آنان را بصورت عروسک در میآورد و بیکاره هستند و اګر شوهر و یا پدری نتواند مخارج
    آنان را بدهد در اجتماع سقوط خواهند کرد ولی زنان ودختران تحصیکرده براحتی
    میتوانند ګلیم خود را از آب بیرون بکشند وحتی از شوهرشان از بین برود میتوانند از
    فرزندان خود نګهداری کنند.  حالا آقای خون
    ریز اګر مرد میدانی برو با فساد جهل ظلم و ستم جهاد کن   اګر میتوانی بچه بازها را بکش دزدان میلیادری
    بکش نه یک معلم زحمت کش را که سالها تدریس کرده ولی آهی در بساط ندارد. سیستم
    غارتګر در غرب به مردم وام میدهد و آنان را برده بانکها میسازد.  بجای فکر کشت کشتار به تحصیل علم قیام کن  و دردهای مردم را بفهم  نه اینکه دایم از شهوت مغزت را پر کنی؟  این را بدان که در غرب این زنان هستند که
    حاکمان واقعی می باشند و این آنان هستند که بر مردان حکومت میکنند؟  البته اینهم افراط تفریط است باید زن مرد با هم
    دوست و یکرنګ و مهربان نسبت بهم باشند. 
    امیدوارم که توضیحات من خشم شمارا فرو کش کند فکر نکنید که چون زنان و
    دختران درغرب آزاد هستند همه آنان وسیله دفع شهوت مردان هستند. اینجا هر مردی به
    زنی تجاوز کند مجازاتی سنګین دارد  دوست
    ګرام خانه قاضی ګردو بسیار است ولی شمارش دارد متاسفانه اسلامی که قبلا دین اخلاق
    وپاکی معرفی شده بود اکنون دین جهل ظلمت و تروریستی معرفی میشود  من آنچه شرط بلاغ هست با تو میګویم  تو خواه از سخنم پند ګیر خواه ملال .  تمامی فحش ها و زشتی هایی که میکنی بخودت
    برمیګردد.  نام من هم آن نیست که می بینی  ؟

     

     

     

    دوست عزیر وقتی
    که من هم برای اولین بار به آلمان برای تحصیل رفتم همه
    مردم آنجا را با معیار اسلام خودم بدکاره میدیدیم.

  • ما برای بی نیاز بودن به غرب و شرق به چه چیز
    احیتاج داریم ؟ مسلم است که به علوم جدید آزادی فکر تحصیل و رفاه شفاخانه و ورزش
    نیازمندیم. متاسفانه در کشورهای مسلمان موضوع فرق میکند ما ګیر یک مشت دزد قالتاق
    افتاده ایم که برایشان جز برده ای بیش نیستیم. 
    نظیر آقای قذافی که کل مردم کشورش را خاین وموش صحرایی می خواند و برایشان
    هیچ ارزشی قایل نیست چهل دوسال حکومت کرده و حالا هم میخواهد که خانواده اش مثل یک
    خانواده سلطنتی باشد.  میلیاردها دلار ثروت
    ملی را خرج بمب توپ تانک کرده و با همانها ملت خودش را هم کشته است. شیوخ عرب در
    بهترین قصرها تلا زندګی میکنند و در حمامهای عاج غسل جنابت میفرمایند  آنان با کمک شرکتهای اروپایی و آمریکایی سرمایه
    ملی مارا به تاراج می برند و مارا در فقر فاقه رها میسازند.  آنان به دست برادران ما اسلحه میدهند تا
    برادرانی که دیګر اندیش هستند بکشند. میګویند که کمونیست های افغانی بسیار
    انسانهایی والا و بشر دوست بودند و برای ترقی مردم زحمت کشیدند ولی به دست برادران
    دیګر ما تفنګ دادند و آنان را شست شوی مغزی کردند تا برادر کشی کنند. متاسفانه این
    تعصب های کور و جهل و تنفرها را در ما نهادینه کردند که تنها خود را که متاثر از
    یک مکتب و روش هستیم محق میدانیم و دیګران را خطا کار و حتی به آنان اجازه دفاع و
    ګفتګو هم نمی دهیم میخواهیم خونشان را بریزیم چون دګر اندایش هستند. ثروتمندان ما
    که جوانان مارا آدمکهای خودمیکنند و آنان را به تعصبهای غیر علمی آلوده میکنند
    خودشان همه نوع کثافتکاری میکنند ولی جوانان را بر ضد سایر جوانان تحریک
    میکنند.  فرزندان ثروتمندان کشورهای اسلامی
    در بهترین پوهنتونهای دنیا تحصیل میکنند و از همه مواهب دنیا استفاده می نمایند
    آنوقت جوانان طبقه فقیر و متوسط ما در جستجوی آب نان هستند و به خود ارضایی و خود
    سوزی و خود کشی روی کم کم که با آنان آشنا شدم دیدم که آنان معیارهایی دیگر دارند آنان بهم دروغ نمی گفتند و از هم سو استفاده نمی کردند شما بعد از مدتی که در یک کشور زندگی میکنید تحت تاثیر آن محیط قرار میگیرید. یک دختر آلمانی بمن میگفت که آیا شما واقعا دخترها را به عنوان معشوقه دوست ندارید من که از یک خانواده بسیار مذهبی بودم گفتم نه ما دختر ها را مثل خواهر دوست داریم بمن گفت که اگر دختری را واقعا به عنوان معشوقه دوست داشته باشی و نه هوس وسکس مهم نیست؟ بعد گفت که اینکار از مشگلات روانی جوانان کم میکند و باهم رابطه هایی صمیمی و عشقی دارند و بعد هم با هم ازدواج میکنند. بعدها دیگر آنان برای من زنان و مردان فاحشه نبودند. مقصود من این است که ما هم بایست به عیب های جامعه خود برسیم شاید اگر اسلام هم مثل مسیحیت مدرن میشد و مردم کلام خدا را در روی مثلا صندلی ودر کنار هم در خانواده ها گوش میکردند بهتر نبود؟ جدا کردن دختر از پسر چه مزییتی دارد؟ آیا فکر میکنید که جدا کردن آنان جلوی فساد را میگیرد؟ آیا اینکار به تظاهر بیشتر دامان نمی زند؟ در غرب این زنان هستند که فرمانده هان واقعی هستند و اگر با آنان خوب نباشی دمار از روزگار مردان در میآورند. ولی حتی یک مکتب عرقانی میگوید که هرچه خدا آفریده است بایست به چشم احترام به آن نگاه کرد مثل یک مرغ زیبا یک زن زیبا و یک یک مرد زیبا شاید جدا کردن زن ومرد به لواط و کارهای جنسی غیرعادی دیگر دامان بیشتری بزند

  • کم کم که با آنان آشنا شدم دیدم که آنان معیارهایی دیگر دارند آنان بهم دروغ نمی گفتند و از هم سو استفاده نمی کردند شما بعد از مدتی که در یک کشور زندگی میکنید تحت تاثیر آن محیط قرار میگیرید. یک دختر آلمانی بمن میگفت که آیا شما واقعا دخترها را به عنوان معشوقه دوست ندارید من که از یک خانواده بسیار مذهبی بودم گفتم نه ما دختر ها را مثل خواهر دوست داریم بمن گفت که اگر دختری را واقعا به عنوان معشوقه دوست داشته باشی و نه هوس وسکس مهم نیست؟ بعد گفت که اینکار از مشگلات روانی جوانان کم میکند و باهم رابطه هایی صمیمی و عشقی دارند و بعد هم با هم ازدواج میکنند. بعدها دیگر آنان برای من زنان و مردان فاحشه نبودند. مقصود من این است که ما هم بایست به عیب های جامعه خود برسیم شاید اگر اسلام هم مثل مسیحیت مدرن میشد و مردم کلام خدا را در روی مثلا صندلی ودر کنار هم در خانواده ها گوش میکردند بهتر نبود؟ جدا کردن دختر از پسر چه مزییتی دارد؟ آیا فکر میکنید که جدا کردن آنان جلوی فساد را میگیرد؟ آیا اینکار به تظاهر بیشتر دامان نمی زند؟ در غرب این زنان هستند که فرمانده هان واقعی هستند و اگر با آنان خوب نباشی دمار از روزگار مردان در میآورند. ولی حتی یک مکتب عرقانی میگوید که هرچه خدا آفریده است بایست به چشم احترام به آن نگاه کرد مثل یک مرغ زیبا یک زن زیبا و یک یک مرد زیبا شاید جدا کردن زن ومرد به لواط و کارهای جنسی غیرعادی دیگر دامان بیشتری بزند

  • ظلم فساد
    بی عدالتی و غارت در کشورهای اسلامی

     

    یکی میلیاردها
    دلار می دزدد ویکی نان خالی خوردن و آب هم برای آشامیدن ندارد. یکی در دریای فساد
    ثروت و مکنت غرق میشود و دیګری حتی دستش به لقمه نانی هم نمی رسد؟ یکی با هزاران
    زن همخوابه میشود و درحمامهای ساخته شده از دندان فیل غسل اسلامی جنابت میکند ودیګری در تمامی عمرش دستش به زنی نمیرسد و به خود ارضایی مشغول است و
    مهره ای برای دیګران میشود؟  یکی از تحصیل
    محروم است   نمونه اش ۵ میلیون کودک افغانی
    که مدرسه ندارند ویکی معلم های خصوصی ساعتی ۵۰ دالری برایش
    مهیا است. یکی در ناز و نعمت های بی حد است و دیګری آرزوی داشتن مکانی برای
    خواب؟  خودتان قضاوت کنید آیا این عدل
    اسلامی و مسلمانی است؟   

    اګر در
    افعانستان جلوی فساد و رشوه خواری را میګرفتید بهتر بود

    هزینه هایی که در افغانستان شده است اگر صرف
    جهاد با جهل و فساد و دزدی و رشوه خواری میشد و به عدالت رهبری میشد مشگلاتش حل
    میشد ؟