برنامه کشتار سفیران عربستان و اسرائیل در واشنگتن، به دنبال قتلهای گسترده دیگر ۴

منصور ارباب سیار یک ایرانی نمای مقیم آمریکا که ازطرف سپاه پاسداران مأموریت می یابد تا آدم کش هایی از مکزیک برای کشتن سفیر آمریکا استخدام کند.

منصور ارباب سیر یک ایرانی نمای مقیم آمریکا که ازطرف سپاه پاسداران مأموریت می یابد تا آدم کش هایی از مکزیک برای کشتن سفیر آمریکا استخدام کند.

بنا بر گزارش وال استریت ژورنال و دیلی میل لندن، پلیس نیویورک در تاریخ ۲۹ سپتامبر یک ایرانی به نام منصور ارباب سیر را در فرودگاه جان اف کندی دستگیر می کند. این مرد ۵۸ ساله که از تابعیت آمریکایی برخوردار بوده، و ساکن تگزاس است، در بازجویی های خود اعتراف می کند که با مردی به نام غلام شکوری از سپاه قدس برای کشتن عادل الجبیر سفیر عربستان در آمریکا در تماس بوده است.

منصور ارباب سیار برای انجام این کار، سفرهای متوالی به مکزیک کرده، و با باندی برای انجام این کار به توافق رسیده است که به عنوان بیعانه صدهزار دلار به حسابی در آمریکا واریز شده است. گویا بعدها، این باند جریان را به پلیس آمریکا گزارش می دهد که موجب دستگیری منصور ارباب سیر می شود.

منصور ارباب سیر اضافه می کند که برای کشتن سفیر عربستان، ۱/۵ میلیون دلار پرداخت می شود و قرار بر این بوده در رستورانی که عادل الجبیر معمولاً حضور به هم می رساند، بمب گذاری کنند.

باید دانست که رژیم اسلامی در کشتن مخالفین خود سنگ تمام گذاشته، و در این سه دهه گوی سبقت را از هر قاتل و جنایت کاری از هیتلر گرفته تا چنگیز و تیمور ربوده است. همه ما کشتار ددمنشانه  دکتر صادق شرفکندی در رستوران میکونوس آلمان دکتر بختیار، و فریدون فرخ زاد ویا بمب گذاری در مرکز یهودیان آرژانتین را از یاد نبرده ایم. بنابراین، اگر رژیم اسلامی ضد ایرانی تصمیم به این کشتار گرفته، جای تعجب و شگفتی نیست.

حال، باید بررسی کرد که چرا رژیم آخوندی کمر قتل به سفیران عربستان و اسرائیل بسته است؟. اختلاف رژیم آخوندی با عربستان را می توان به شرح زیر دانست:

۱- رژیم آخوندی شیعه اثنی عشری با هر مرام و اندیشه ای که امام زمان آنان، یعنی آبشخور و دکان رزق و روزی آخوندها را نادیده بگیرد و تخته کند، مخالف است. بنا براین نمی تواند رژیم سنی مذهب عربستان را بپذیرد. رژیم عربستان نیز مذهب شیعه را انحرافی و شیعیان را کافر می خواند.

این ویدیو از طرح ریزی نقشه کشتن سفیر عربستان  به وسیله  دولت ایران، و تماس منصور ارباب سیر  با آدم کشوان مکزیک و نحوه قرارداد آنان گفتگو می کند.

۲- رژیم آخوندی، دو سال پیش شیعیان یمن در مرز عربستان را علیه عربستان شوراند و برای آن دولت مشکلات زیادی به وجود آورد. همچنین، در قیام و تظاهرات مردم بحرین، به تحریک و شوراندن شیعیان علیه رژیم سنی مذهب آن کشور پرداخت. دولت عربستان هم که از نظر تروریستی و پروراندن جنایتکاران و آدمخواران دست کمی از رژیم ایران ندارد، به تلافی، تانک های خود را به نفع و برای پشتیبانی و حمایت رژیم آن کشور، وارد منامه پایتخت بحرین نمود.

رفتار زشت و ناهنجار رژیم آخوندی با دگر اندیشان، به ویژه با بهایی ها، یهودیان، عیسوی ها، مخالف عقیده و برداشت مردم ایران، و در حقیقت غیر قابل تحمل است. این برنامه پلید و زشت کشتن سفیر عربستان، ویا اسرائیل، نه تنها موج نفرت و انزجار جهانی را برانگیخته، بلکه ایران را در برابر عربستان و آغاز یک جنگ اجتناب ناپذیر قرار داده است.

ٰعادل الجبیر سفیر عربستان در آمریکا که طبق برنامه ریزی رژیم آخوندی می بایستی کشته می شد. گویا الجبیر با پادشاه عربستان بسیار نزدیک  و مشاور درجه یک وی می باشد. یکی از مقامات عربستان گفته است که هرگونه تعدی به الجبیر مانند تعدی به شخص پادشاه آن کشور است.

ٰعادل الجبیر سفیر عربستان در آمریکا که طبق برنامه ریزی رژیم آخوندی می بایستی کشته می شد. گویا الجبیر با پادشاه عربستان بسیار نزدیک و مشاور درجه یک وی می باشد. یکی از مقامات عربستان گفته است که هرگونه تعدی به الجبیر مانند تعدی به شخص پادشاه آن کشور است.

بدبختانه جنگ میان سنی و شیعه با تحریکات و نفهمی های رژیم کشتارگر آخوندی در پیش روست. جنگی که می تواند خانمان سوز و بنیان برافکن باشد. دو رژیم خرافاتی عربستان و ایران، آمادگی آن را دارند که خاورمیانه و همه منطقه را به آتش و خون کشند. چیزی که زنده یاد دکتر مصدق از آن وحشت داشت، و ترس و نگرانی خود را با آندره پریسو گزارش گر فرانسوی در میان گذاشت.

با نگاهی به تاریخ جنگ های خانمان برانداز میان دولت عثمانی و دولت صفوی در سالیانی دراز به دنبال رسمی کردن مذهب شیعه در ایران از سوی شاه اسماعیل صفوی می توان به عمق این فاجعه پی برد.

بنابراین دولت عربستان که نمی تواند رژیم شیعه، آن هم رژیمی سرکش و طغیان گر را در نزدیکی خود تحمل کند، دارای همه گونه تجهیزات و آمادگی جنگ با ایران است. به ویژه آن که دولت آمریکا در تابستان گذشته ۶۰ میلیون دلار به عربستان اسلحه و مهمات فروخته است و تحریکات دولت اسرائیل نیز نمی تواند بی اثر باشد.

نقشه کشتن سفیر عربستان که بی اثر ماند، باید دید کی نوبت سفیر اسرائیل می رسد و یا پیش از آن عربستان به خواسته اسرائیل و آمریکا به ایران حمله نظامی خواهد کرد؟.

  • Mahan Sarghadian

    سلام 
    من هم با اینکه حکومت دینی نظامی ایران را دشمن اصلی ملت ایران می دانم در مورد این داستان ترور خیلی مطمئن نیستم که آمریکا قصد منحرف کردن افکار از مسائل اصلی مثل وضعیت وال استریت، وضعیت حقوق بشر در عربستان، توجیهی برای حمله نظامی اسرائیل به ایران و غیره را نداشته باشد. به نظر من داستان ساختگی است. دلایلی را که گفتید نمی توان بعنوان مهم جلوه دادن سفیر عربستان در آمریکا و ترور او قبول کرد. واقعا سفیر عربستان در آمریکا آنقدر مهم است که این هزینه ها را آن هم در آمریکا برایش متقبل بشوند. تنها کسی که از این ترور اگر فرضا این داستان ترور واقعی بود و اتفاق می افتاد بهره برداری می کرد آمریکا و اسرائیل بودند. بنا به گفتۀ خیلی ها اگر بحث ترور بود، آدمهای مهم تر و قابل دسترس تر از سفیر عربستان در آمریکا وجود داشت.من فکر کنم آمریکا قصد بهره برداری سیاسی و رسیدن به یکسری اهداف مهندسی شده را با ساختن این داستان مسخره دنبال می کند. حمله به ایران یکی از اهدافهای ساختن اینگونه داستانها و دیکته کردن آنها به رسانه های آمریکایی برای شتشوی مغزی آمریکاییان برای توجیه حمله می تواند باشد. منحرف کردن افکار از مسائل و مشکلات داخلی آمریکا نیز مسلما از دیگر دلایل می تواند باشد. من توصیه می کنم این ویدئو را ببینید و کامنتهای زیر آن را نیز بخوانیدhttp://youtu.be/KRClen8gO1o امیدورام روزی با داشتن دولتی درستکار بتوانیم چهره ای درست و خوب و در عین حال قدرتمند از ایران به جهانیان نمایش دهیمبهرحال، بابت وبلاگ خوبتون ممنونبا تشکر ماهان 

  • Mahan Sarghadian

    در ادامۀ نظر قبلی ام، فکر کنم بد نباشد این مطلب را هم بخوانید که در آن از ساختگی بودن این نقشه صحبت شده است:
    http://www.informationclearinghouse.info/article29373.htm

    با تشکر – 

    ماهان

  • Mohsen Lgvm

    این مقاله دیگه از شاهکارهاتون بود.یه مرد ۵۷ ساله که در امریکا زندگی می کرده یه دفعه کماندو می شه بعد از دستگیری هم همه چیز رو اعتراف می کنه. به به. واقعا اینقدر سطح شعورت پایین اومده.اینقدر پست شدی؟

  • M Moradnori

    آغا محسن ! ای اطلاعاتی بد جنس. دلایل تو علمی وقرین به واقعیت است اما چه کنم که خود جناب از همان اطلاعاتی های دو آتشته هستی.ریم به اسلامت