لخت شدن علیا مهدی برای اعتراض به اسلام کشتارگرگناه، ولی برای آخوند زنباره ثواب و تبرک است ۵۴

علیا ماجده المهدی دختر جوان مصری در حالی که سراپا پوشش اسلامی نداشته است، شانه به شانه با نامزد خود در میدان التحریر به گردش و راهپیمایی می پردازد. ناگهان لشکر اسلام همانند میر غضب از درون چادرها به این زوج یورش می آورد، گریبان آن دو را می گیرد که چرا آنان از قوانین الهی فرار کرده، و خود را به بی عفتی و بی دینی آلوده ساخته اند؟!.

این دو نامزد که دوران نیمه آزادی حسنی مبارک را تجربه کرده بودند، از این ظلم و ستم بی رویه اسلام گرایان و دکان داران دین، به ستوه آمده ولی راه دفاعی از حقوق انسانی خود نیافتند. آنان به خوبی پی بردند که کشورشان به جای رسیدن به آزادی و احترام به کرامت انسانی، مانند انقلاب به لجن کشیده شده ایران، با وجود گروههای اسلامی اخوان المسلمین، ملاهای دانشگاه الازهر، قشر اسلامی خردباخته، و نقش مخرب و زهر آگین عربستان و کشورهای مسلمان، به سمت دیکتاتوری مذهبی-نظامی در حال پیشروی است.

این ویدیو نشان می دهد که چگونه اسلام گرایان در میدان التحریر  رفتار وحشیانه و غیر انسانی نسبت به این دختر جوان داشته اند. رفتاری که از ۱۴۰۰ سال پیش در مورد انسان ها به ویژه بانوان گرامی  انجام شده و همچنان ادامه دارد.

اینجاست که این دو تنها راه اعتراض و دهن کجی به این اسلام متجاوز و جامعه دیکتاتور، آن دیدند تا تصویر لخت خود را در فیس بوک در دیدگاه همگان گذارند. این کار گرچه از دید ما یک عملکرد نادرست است، ولی بیانگر عصیان، خروش، و طغیان در برابر نهایت زجر و ستمی است که از سوی اسلام گرایان کشوری مانند مصر بر زنان، به ویژه دختران جوان وارد می شود.

در این جا لخت بودن کریم نامزد علیا مهدی اشکالی نداشته، نه خلاف شرع بوده، و نه قانون. ولی لخت شدن زن موجب می شود که آسمان به لرزه آمده، ملائکه ها دیوانه وار در آسمان مانند گرگ های کتک خورده  غرش کنان از این سوی، به آن سوی  آسمان جفتک زنان پرواز کنند. زمین دهان باز کند و کوهها را درون خود می بلعد و…

آخر عفت و پاکدامنی برای زن مطرح است، نه مرد. دختر بچه یک ساله هم باید خود را بپوشاند. البته در برابر آخوند و حتی بازی با سکس دختر بچه یک ساله هم طبق دستور رساله ها  اشکال شرعی ندارد، و مردان هم  آزادند در هرسن و شرایطی هرطور می خواهند با هر پوششی در دیدگاه مردم باشند و گناهی هم مرتکب نشده اند.

در این تصویر علیا المهدی دختر مصری به عنوان اعتراض با اسلام زن ستیز لخت شد. این کار یعنی خروش، طغیان، و نهایت اعتراض به اسلام و اسلام گرایان است. ۱۴۰۰ سال اسلام با چوب و چماق، سر نیزه، و شلاق و اعدام به جان زنان جهان افتاد و با دیکتاتوری دستور داد چی بپوشند، وی چی نپوشند؟. چگونه راه روند، و چگونه حرف بزنند؟. حال، عصیان این بانوان نهایت اعتراض به این اسلام سلطه گر است.

در این تصویر علیا المهدی دختر مصری به عنوان اعتراض با اسلام زن ستیز لخت شد. این کار یعنی خروش، طغیان، و نهایت اعتراض به اسلام و اسلام گرایان است. ۱۴۰۰ سال اسلام با چوب و چماق، سر نیزه، و شلاق و اعدام به جان زنان جهان افتاد و با دیکتاتوری دستور داد چی بپوشند، وی چی نپوشند؟. چگونه راه روند، و چگونه حرف بزنند؟. حال، عصیان این بانوان نهایت اعتراض به این اسلام سلطه گر است.

اگر راستش را بخواهید الله مدینه که نزدیک به ۱/۶ میلیارد امت دگم خردباخته دارد، خود گناه کار بزرگی است که زنان را با حجاب اسلامی به جهان نیاورده است. از این روی، اگر لخت بودن زن توهین به مقدسات عالم به شمار می آید، الله مدینه خود بزرگترین توهین کننده است، و او نخستین کسی است که باید محاکمه شود.

اگر زندگی شهری گری توصیه می کند که ما برهنه بیرون نرویم، این تنها به خاطر رعایت جامعه است. ولی زیاد هم قانون سفت و سختی نیست زیرا در میان جوامع دور از شهرها، در مزرعه ها، در جنگل ها، و در بسیاری از نقاط جهان بشر در پی پوشش و یا کنترل آن نیست. اگر هم هست، برای مرد و زن هردو است، نه تنها زنان.

اگر عدالتی در کار بود و یک همه پرسی از بانوان کشورهای اسلامی می شد، فریادهای سوز و گداز این قربانیان اسلام زن ستیز از هرکجا شنیده می شد. از دید آخوند جنایت کار، پوشش اندام زن از سرتا به پا واجب و ضروری است. ولی لخت شدن هرزن، ولو زن های شوهر دار در برابر آخوند و برای آخوند نه تنها اشکالی ندارد، بلکه با ثواب واجر آخرت نیز به همراه است.

اسلام راستین و رفتار حیوانی آن را با زنان در این ویدیو می بینید. دهها زن مسلمان که اندکی از دایره اسلام بیرون رفته اند، مورد غضب اسلام و اسلام گرایان قرار گرفتند. آنان تا بدان جا رسیدند که دست به خود سوزی زدند. آخرین نمونه از اعتراض به اسلام همان لخت شدن دختر مصری و بانوی ایرانی است.

این روش تصرف و تجاوز به زنان از سوی دکان داران اسلام و اسلام گرایان از ۱۴۰۰ سال پیش تا کنون همواره وجود داشته است. در درازای این ۱۴ سده، میلیون ها دختر و زن جوان فدای اسلام و اسلام گرایان شدند. پیامبر اسلام که خود زنباره ای بیش نبود، در هر حمله خصمانه ای که برای تصرف قافله و اموال غیر مسلمانی می کرد، پس از کشتن مردان، زنان آنانرا به تصاحب خود در می آورد. بستگان و بازماندگان او مانند حسن مجتبی و شماری از امامان دیگر نیز در شهوت رانی و شهوت پرستی کم نظیر بودند. این دست درازی و تصاحب زنان همواره ادامه داشته است. آنان از سر خیر زنان به نام کنیز نمی گذشتند.

آخوندها در مجالس روضه خوانی همواره زنان نا آگاه و ساده دل را گمراه کرده، و با وعده بهشت دادن، به آنان تجاوز می کردند. آخوندکی را می شناختیم که در تهران بر روی منبر که میان چادر مردان و زنان جای گرفته بود، ظاهراً غش می کرد و به میان زنان می افتاد. آنگاه زنان خردباخته او را ماساژ می دادند تا ظاهراً به حال آید. آخوندک دیگری در شیراز با داشتن زن و شماری فرزند، دختر ساده دل و بی آلایشی را در روضه خوانی گمراه نموده پس از آبستن کردن او، به کربلا و نجف فرار می کنند.

زن ستیزی، زن را به عنوان کالا و یا برای رفع شهوت نگاه کردن برای آخوندها از زمان کودکی یک دختر بچه آغاز می شود. همان گونه که محمدابن عبدالله با عایشه دختر ۶ ساله به عشق بازی پرداخت و در همه عمر خود با زنان بیشماری ادامه داد.

زن ستیزی، زن را به عنوان کالا و یا برای رفع شهوت نگاه کردن برای آخوندها از زمان کودکی یک دختر بچه آغاز می شود. همان گونه که محمدابن عبدالله با عایشه دختر ۶ ساله به عشق بازی پرداخت و در همه عمر خود با زنان بیشماری ادامه داد.

در مورد آخوندها که همیشه هیز و زنباره بوده اند، داستان های زیادی گفته شده. این شعر مصداق زنبارگی و عملکرد نادرست آنان است: «شکم دختر همسایه چو آمد به جلو، یادم از کشته خود آمد و هنگام درو».

نگارنده در دونوبت متفاوت دو آخوند را که در وضوخانه معصومه قم و امام رضا مشهد به دنبال دو زن که یکی از آن ها بستگان خودم بود، می دویدند و فریاد می زدند؛ «خانم صیغه مری، صیغه مری؟»، که در هردو نوبت با زدن سیلی به گوش یکی و پرتاب عمامه دیگری، از آن دو زن رفع مزاحمت کردم.

خوانندگان ما به خوبی آگاهند که چگونه این رژیم دختران فراری از خانواده را از کلانتری ها گرفته، میان آخوندها پخش و پلا می کردند، و یا به خانه عفاف می سپردند که دست کم از یک روسپی خانه رسمی نبوده است. همچنین، زناشویی آخوندهای پیر با دختران نوسال و جوان سال، و صیغه خانه حرم مطهر باز کردن، نمونه هایی از عفت اسلامی است.

از آن چه گفته شد می توان به طور کوتاه نتیجه گرفت از ۱۴۰۰ سال پیش دکان داران  اسلام ارتجاعی و زن ستیز چنان بلایی به سر زنان آورده اند، که گروه زیادی به ناچار زندگی خفت بار مذهبی را تحمل نموده، با هر سختی و بیدادگری آخوند و مردان خردباخته سوختند و ساختند. گهگاهی نیز زنانی بودند که به دیوانگی رسیدند و به بیمارستان های روانی فرستاده شدند.

این زن ستیزی و جنایت علیه آنان، در آغاز این انقلاب ننگین بسیار دیده می شد. زنانی را که از ادارات دولتی بیرون کردند و یا بر آنان مهر بی دینی و بی عفتی می زدند. خودسوزی زنان نیز نمونه دیگر اجحاف این دین کذایی است. بنابر این، لخت شدن این دختر خانم مصری نهایت اعتراض و مخالفت او با این دین ارتجاعی، و قابل درک است.

ما به مردم مصر مژده می دهیم که اگر اخوان المسلمین و ارتش خون طمع و پر اشتها دست از سر  آنان بر ندارند، نه تنها اعتراض علیا مهدی ها به جایی نمی رسد و آنان قربانی اجتماع شوم اسلام زده خواهند شد، بلکه به زودی مردم مصر شاهد گشایش خانه عفاف، صدور دختران به کشورهای دیگر، و یا گشایش روسپی خانه الاظهر خواهند بود.

  • said hassan

    نظر من این است که عمل این دو خانم قابل درک است  جای خجالت برکسانی است که نقاب اسلام رادر رخ کشیده وهمچو عمل را باعث بروزش  شده و میشوند      شماخود دانید

  • Remis1357

    این عکسی که ازآقای خاتمی گذاشتی انتخاب خوبی نیست .چون ایشون رو من از نزدیک می شناسم و خانواده ایشون و دختر ایشون رو از قبل ار اینکه رئیس جمهور بشه کاملا می شناسم.درسته که آخونده و لی خوی و منش اخوندی نداره.وخونه ایرانیه اصیل تو رگهاش جاریه
    .البته با مقاله شما در این مورد کاملا موافقم

    • ناشناس

      دوست من حرف شما هم در مورد آقای خاتمی بنا بر گفته و فرمایش شما درست ولی شما میفرمایید ایرانی اصیل فکر نمیکنم در آخوند جماعت اصل و نسبی از ایرانی بودن وجود داشته باشه هنوز نامه ایشون به رهبر ایشون که میفرمودند آقا شما بیا ببخش ملت رو تا مشکلات و سوء تفاهم ها بین همه حل بشه یادمون نرفته و نامه های اخیر جناب محمد نوری زاد به آغای رهبر رو که به ایشون هم(آقای خاتمی) اشاره ای شده مطالعه بفرمایید.

      • عارف

         این نظر شما در مورد نامه ی آقای خاتمی نه تنها تملق آمیزه بلکه شما در مورد دلیل این نامه هم مطمئنن دچار کم لفطی شدین.اول مطمئن بشین لزوم چنین نامه ای در چیه بعد قضاوت کنید

        • ناشناس

          نه عزیز من, من متوجه متن اون نامه شدم که منظور آقای نوری زاد بخاطر وجود حفقان شدید و ترس شخصیتهای برجسته سیاسی از افراد حکومتی و سپاهی و همون خودسرهای اژدها سره که آقای خاتمی هم بیم دارند مثلا” از ابراز حقیقت و به نوعی صحبت کردن ولی من صبحتهای آقای خاتمی رو هم دیدم که فرمودند رهبری ببخشه تا قضایا حل بشه .آیا اینجا هم آقای خاتمی احساس خطر میکردند و در حال تهدید شدن بودند که فرمودند رهبر ببخشه ؟ بیام اینطور فکر کنیم رهبر چی رو ببخشه ؟ این همه شکنجه و زندانی شدنهای مردم و دستور کشتار بی رحمانه ملت که توسط رهبر صادر شده بود در اون نماز جمعه بعد از انتخابات رو ببخشه ؟ این همه قتل و اعدام های فله ای و کهریزک ها رو ببخشه؟ اگر صحبت از بخشیدن باشه این مردم هستند که باید ببخشند . این همه دزدی و چپاول و کشتار و شکنجه ها و فقر رو همین رهبر و امثال رهبر برای مردم به ارمغان آوردند .البته نه اینکه همه تقصیرها به گردن حکومت باشه به هیچ وجه منظورم این نیست . ما و شما هم گاهی اشتباه کردیم و به خطا رفتیم و از روی تعصب فکر کردیم و عمل کردیم .

    • Babak

      akhond khob akonda morda ast

    • Sheri3fe

      دوست عزیز ایرانی اصیل؟ پس اون عمامه سیاه که نشانه خون عربیش چیه؟

    • Reza Reyhani2003

       با درود
      اخوند خوب اخوند مردست جناب اگر شما ایشان را از نزدیک میشناسید پس میدانید که ایشان از روز اول برپائی حکومت ننگنین یکی از مسولین بودند و باید بدانید که چه خونهائی که بواسطه همینها چه مستقیم و غیر مستقیم بر زمین ریخته شده است

    • بردیا

       هر سیدی نسلش هرب است نه ایرانی اصیل

  • نویسنده عزیز! جو گیری ها…همه چیز رو قاطی‌ کردی و به هم ربط دادی.
    کار بی‌ اثر و بیهوده این ۲ خانوم رو هم خراب کردی با سانسور مضحک تر.

    • آقای محترم، ممکن است برای ما بشمارید که همه چیز قاطی شده چند تا بود، و کدام؟ در ضمن سانسور کردن برای آن بوده که فیس بوک بهانه ای برای حذف مقاله ما نداشته باشد. شما که همه چیز را غلط و خراب دیدید کمی ما را راهنمای بفرمایید تا به خودمان بیاییم و تجربه پیدا کنیم. با سپاس از توجه شما

      • http://khorshidneshan.blogspot.com/2011/11/blog-post_17.html

        من معتقد نیستم که برهنگی= حیوانیت و هر کسی‌ در انتخاب پوشش خود آزاد
        باید باشد. نکته اینجا بود که اگر هدف آن خانوم مبارزه با حجاب اجباری (که
        در عکس‌های ایشان کاملا بی‌ حجاب و آزاد در دانشگاه بودند!) بود، به این
        شیوه‌های احساسی‌ و ضرب العجلی نمی‌‌توان موقق شد. اگر هدفش تحت تاثیر قرار
        دادن آن گروهی بود که موافق حجابند که با این شیوه نمی‌‌توان آنها را مجاب
        کرد و برای من و شما هم که به آزادی حجاب اعتقاد داریم که دیگر سودی
        ندارد.

        • بانوزن در بند اسلام و شریعت تا کنون به همه راهی زده اند، و همه چیز را امتحان کردند تا این حیوان سرکش را رام کنند ولی نتیجه نگرفتند. این تنها تیری است که در ترکش آنان باقی مانده بود. آنها خواستند نشان دهند که اگر حجاب برای پوشش بدن است، ما بدان اعتقادی نداریم. حال، آیا شما راه دیگری را می توانید پیشنهاد کنندی؟!.

  • Mobeenfaqiri

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت تمام دوستانم ما نباید دین اسلام را بد نام کنیم دین اسلام کدام کمبود ندارد صرف هر کمبودی وهرناقصی که است در خودماست هدف ما سر آخوندها نباید باشد من خودم یک افغانی هستم اما مسلمانی من هیچگاه پابند طالبان نبوده نماز روزه زگات وغیره را در هر زمانیکه بوده اداکردیم وحیجاب نه تنها سطح اورات میپوشاند بلکه اگر از هرنگاه فرض مثال یک زن انگلیس را با یک خانوم که حیجاب دارد مقاسیه کنیم برای کدامش بیشتر احترام میگزاریند هتمن برای اون خانومیکه دارای حیجاب اسلامی است اگر در هر کشور غربی که بروید برای زن با حیجاب احترام بیشتر میکند تا انینکه برای خانوم ها برهنه  حیف برحال شمایانیکه مسلمانید اما عمل مسلمانی درشما دیده نمیشود خداوندج همه را هداتیت نیکی کند 

    • S Sadr

      دوست عزیز تاثیر اسلا م طالبانی در افکارتون از نوشته تون  کاملا مشخصه. شما که احترام ادمها را از حجابشون مشخص میکنید لابد جزء اون دسته افرادی هستید که با سنگسار هم موافقید

      • Hossein Andarkhora

        به نظر مخالفت شما با مبین نشون دهنده ی اینه که داری از  اون ور بوم به خاطر عقب عقب رفتن زیادی می افتی .ما توی دنیا یا بی حجاب داریم یا با حجاب ولی بحث حجاب تو ایران شامل هیچکدوم نیست.ما تو ایران بی حچاب نداریم بلکه بد حجاب داریم نوعی که حتی کمونیست ها هم اون رو ترد میکنن

    • آرش

      افغانی بی خرد!تو غلط میکنی که میگوئی «دین اسلام کدام کمبود ندارد و کمبودی در خود ماست». ویا میگوئی «در هر کشور غربی که بروید برای زن با حجاب احترام بیشتر میکنند»با این طرز تفکر نام افغانی های عزیز را بد نکن. ما افغانی ها بعداز به قدرت رسیدن مجاهدین (دزدان ،آدم کشان و قاتلین را ه گیران وقاچاقبران ….) دریافتتیم که اسلام خشن ترین دینی است که با ید از روی زمین برداشته شود .

    • Maryamf

      mobbeen shoma behtar donbale ro in deen molhi bro ta akhertato to behesht molah bebini, deen eslam hamish as khoshonat, jenayat adam koshi va jneg  paye gozari shodeh shoma kami on magez to be kar bendaz va bebin kodom keshvar eslami mel adam zendegi mekonand hamesh zor jenayad taasobhi beja, adam koshi gatel deen bezor be mardom chapondan, va zorgi  marmeshon hast aya in keshvarhi esalmi ta beham maze asayesh, azadi, hormat degaran ro beja avardan , ehteram, be degaran gozashtan ro dedan, hamish tars vahshat jenayat as kashvarhi esalmi paye ghozar bodeh va hast, hamin keshvar arabestan sayodi yk  nemoneh barz hast, hanoz zanha hagh azadi, dar jameh nadaran, dar kahn bachedari shohardai va sex bari mard bashan do bassssssssss, man ba hejab mokhalf nestam vali zorgoi as taraf yek edeh besaropa va motasef bezaram , khoda nagofet deen esalm behtarin deen hast va azadi bari mard hast do bas in khorafat mosalmon hi avazi va khorafati hast do bas, hmishe goftan deen baes agab oftadegi mardom va jameh meshvad va kineh va nefrat ro beshtar mekoneh, pas on hi ka deen nadaranalbate deen eslam, be khoda nezdek tara hastan, bavae nemikoni boro motaleh kon,

      • Reza Reyhani2003

        آرش نازنین ما حق کوبیدن شخصی را نداریم تا دلت میخواد اسلام پلید را بکوبید

    • سردار

      اشتباه میکنید تمام عیبها از اسلام و قوانین ضد بشری آن است تاریخ گواه آن است.

      • Saharslp

        ببخشید شما چقدر از اسلام میدونید؟ از اینکه اسلام داره راهی رو به ما نشون میده که باعث میشه مانعی برای هرزگیه شما و امثال شما باشه ناراحتید؟
        درد شما چیزه دیگه ای هست….

        • Reza Reyhani2003

           اسلام بر میتای هرزگی بنا نهاده شده است نمونه بارز آن پیغمبر هرزه و زنباره ان میباشد که با دختر بچه ای شش ساله خوابیده و تجاوز کرده است حرمسرائی بنام عقد و صیقه و همیاری به بانوان بیچاره راه انداخته است این بنگاه زن بیاری سالهاست معروف و عریان شده است

    • Reza Reyhani2003

        اسلام دین پائین تنهاست شما چه میگوید؟
      محمد پیغمبر زنبارش با دختر بچه ای شش یا هفت ساله ازدواج(تجاوز) کرد تعدادی زن بیچاره را به نام عقد و صیغه و این چرندیات در بیت حرمسراش به زنباره گی پرداخت بعد شما میفرمائید عیب از اسلام نیست!! بابا در عجبم از شما مردمی که برای خرید شرتتان بیشتر از انتخاب دینتان وسواس بخرج میدهید

      دومی مگه علی با دختر خود محمد زنباره در ده سالگی باز ازدواج(تجاوز)نکرد؟؟؟
      کمی مطالعه در باره دینتان هم بد نیست ببینید بی دینانان چقدر روی خرافات شما نا آگاهان از دینتان چقدر مطالعه دارند

    • Reza Reyhani2003

       شما نام زرشک را میشناسید؟ تا حالا بگوشتان خورده است؟؟

  • Medicine95906

    ba sallam matalebi ke raje be ali va mohammad e piambar onvan karde bodid jaleb bood amma erfane hafez va molavi chetori ba in bahsa joor mishe ??sardar gom shodima.

  • نسل سوخته

    با نتیجه گیری شما موافقم

  • akhe heyvoone nafahm in che rabti be eslam dare in jame eie nadan o culture  hast to ke nemifahmi goh mikhori maghale bezari online 

    • Scorpion_z666z

      با توجه به فامیلیت و شکرایی که میل کردی شما اسمت باید سکینه السادات میبود نه مینا. کی میدونه شما مزدورا کی هستین… ذره ای هم توی زندگیتون جرات نداشتین که تحقیق بکنین و از اون مغز هم با فکر کردن کار بکشین.

    • Reza Reyhani2003

        از فاتمه  و سکینه سلطانهای پسحونه های مساجد و تکیه های جز این چیزی انتزار نمیرود بی تقصیرند زیرا انقدر بهشون فشار از پشت و جلو آوردند که این حرفها را براحتی میزنند

  • تعصب های بیش از حد بنام اسلام یا هر دین و مسلک دیګر؟

    ·                                 
    این سزای کسی
    است که دین مبین اسلام دین ازادی از جهالت دین با شرف و عزت دارین را رها کرده و
    دست به جنایات میزند که بر خلاف شرعیت محمدی میباشد و حکم است بالای همچو اشخاصیکه
    از فرامین خداوند ج سرپیچی میکند و انرا نادیده میگرند.این است سزای ان بی
    شرفانیکه هم واره بر زات پاک خداوند ج شرک میاورند و مرتد میگردند.هر کسی مانند نمی
    دانم زینب فهیم از راه دور از کشور های کفر مطالب بی جا و بی مورد را در کمنت های
    خود نمایش میدهند که این کار شان بر علاوه گناه کبیره جرم بزرگی اخروی همانا جهنم
    ابدی را برای خود اختصاص میدهند است.امید وارم روزی این جزا بالای او و همفکران  هایش به طور علنی در
    معضر عام عملی گردد.به امید همان روز انشالله.

     

     

     

     

    متاسفانه شما نه اهل منطق هستید نه اهل مطالعه و نه اهل
    انصاف. تنها خودخواهانی هستید که فکر میکنید که عقل کل هستید  و همه دان نه قرآن کریم خوانده اید و نه ترجمه
    آڼرا و نه کتابهای دیګر نادانانی هستید که ادعای علم دارید. فکر شما پراز خودخواهی
    شهوت طمع هیزی است و برای همین است که با عدالت برابری برادری دوستی احترام به
    عقاید دیګران شنیدن افکار و روشهای و فرهنګهای دیګران را جرم بزرګی میدانید  در عظمت دنیایی که سالهای نوری و میلیاردها زمان باهم فاصله دارند شما حتی پښه ای هم نیستید یعنی حتی کره زمین هم در برابر
    عظمت فضا ګرد غباری بیش نیست. شما با علم و منطق در ستیزید. بجای دوستی و عشق شهوت
    و خشونت برګزیده اید و بجای علم و دانش نادانی پیشه کرده اید. از اسلام عرفانی و
    علمی فاصله ګرفته اید و به اسلام ساخته مغز علیل خود و دزدان بین المللی چسبیده اید و با کشتن و زن ستیزی و دزدی
    و فساد و دورویی میخواهید نام اسلام را هم آلوده سازید که شما واقعا کفار واقعی
    هستید ولی نه لایق کشتن بلکه باید به شما علم و دانش و اخلاق یاد داد. شما هستید که مسلمانان جهان را بد نام ساخته اید
    واحترام مسلمان بودن را برباد داده اید با کشتن بیګناهان ستمکاری را بحد اعلی
    رسانیده اید. و با فاحشه سازی زنان بی ګناه خود را مسلمان جا میزنید.  کلام من کلام دوستی محبت و تساهل علم و دانش برابر مردم 
    عدالت  تساوی زن مرد احترام به حقوق
    همه انسانها بخاطر کرامت انسانی است. ضمنا این دزدان خرده پای بینوا را باید آموزش
    داد باید برای آنان امکان کار و فعالیت و تحصیل فراهم کرد. همه ما احتیاج به علم
    دانش کار ازدواج خانواده محبت و دوستی
    داریم ولی غارتګران بین المللی با کمک منحرفانی نظیر شما و تفرقه بین مردم با
    همکاری پادوهای محلی و ملی دزد و هیزشان مردم را آواره بی مسکن بیکار عقده ای
    ساخته اند. امکانات باید در اختیار
    همه باشد. رهبران فاسد مذهبی 
    کمونیستی  کاپیتالیستی همه دست به
    دست هم داده اند تا بشر را بیچاره و طبقه متوسط را نابود سازند و اینکار جر بدست
    معتصبان بی عقلی نظیر شما بر نمی آید.  شمایی
    که مردم را بدون دادګاه و بدون دفاع محکوم به مرګ میکنید. نه قراڼ میدانید نه
    قانون؟ شما که پای ستمکاران بین المللی را به کشورهای ما باز کرده اید و تفرقه جنګ
    کشتار راه انداخته اید. بمب ګذاری کشتن افراد بیګناه کار روز مره شما ها شده
    است.  مګر با جنګ و خون ریزی و ترس میشود
    دین را پا برجا ساخت؟ ما میګوییم علم دانش 
    حریت آزادی اخلاق دوستی محبت تساوی حقوق بین مردم  امکان ترقی برای همه داشتن پوهنتونهای
    کافی  مکتب های کافی شفا خانه های کافی
    برای مردم درد مند و اینکه آلت دست نشویم آنان از تفرقه های مذهبی نژادی زبانی ما
    سو استفاده میکنند آنان متحد هستند وما متفرق. نمیدانم شاید کار من
    شبیه به کوفتن میخ آهنین بر سنګ باشد. زیرا شما نه میخوانید و نه در باره آنچه من
    نوشته ام فکر میکنید. با خودتان رو راست باشید. جوانان ما خودکشی میکنند آواره شده اند 
    درګیر شده اند بسیار از جوانان شرق در اثر واخوردګی در غرب چاق شده
    اند  احساسهای خود را از دست داده اند مادی
    شده اند تنها فکر خوردن و خوابیدن هستند. 
    در صورتیکه در کشورهای خود
    تحصیکرده پوهنتون دیده بودند و مدیران خوبی بودند. بسیاری از دانشجویان من ناامید
    و یا دیپسرس شدید شده و بسیاری آنان در غرب خودکشی کرده اند.  دو فرزند از چهار فرزند شاه ایران خودکشی کردند. متاسفانه قانون و شریعت تنها در باره فقیران و
    مردم طبقه متوسط اجرا میشود و دیګران آزادند. زیرا با ثروتهای غیر مشروع خود همه
    را میخرند و آدمک های خود میکنند.  در غرب
    با پول وکیل های ګرانقیمت میګیرند و حق کشی میکنند ودر شرق با رشوه دادن حق کشی
    میکنند. شما اینها را نمی بینید.  در غرب
    دختر پسر باهم بزرګ میشوند و باهم زندګی میکنند. 
    شنا میکنند رقص میکنند این کاری عادی اینجاست. در کشور مسلمانان که نیستند.
    طبق قانون خود عمل میکنند شما در چه مقامی هستید که میخواهید به آنان امر نهی
    کنید. در صورتیکه درکشورهای ما مشګلاتی بزرګتر وجود دارد. دیده زعیب دګران کن
    فراز  صورت خود بین در او عیب ساز.  

    • سهراب

       جنایت کارتر از پیامبر و اطرافیانش در تاریخ سراغ دارید؟اگر اجل مهلتش میداد جنایت های بیشماری از او تاریخ ثبت میکرد.

    • Ahmad_shaiban

       دوست گرام سمش الدین با شما کاملاً موافقم من تا جاییکه میبینم و مطالعه کردم این سایت برای آزادی ایران نه بلکه در برابر دینی که چندین ملیارد پیرو دارد میستیزند یک مجادله کاملاً احمقانه و از روی عقده و غریزه های نفسی ایشان اینان وقتی یک مانع را در برابر غزایز شهوانی و نفسانی خود دیدند با آن کاملاً به شکل احساساتی برخورد میکنند ای نادان های بی منطق شما چیگونه دینی را چندین هزار سال است بر قلب پیروانش حمکروایی میکند و با گرفتن نامش هزاران تن جان شیرین خود را قربانش میکنند محو میکنید این کار شما یک خیال و مهال این دین از خود نگهبانی دارد همان الله ج و کاملاً یقین و باور دارم روزی فرا خواهد رسید که الله ج از همه شما در این باره یکا یک پرسیده خواهد شد شما قوم جاهلان آیا عریان شدن یک زن نشانه فرهنگ عالی است آیا شما آقایانی که خیلی مشتاقانه سنگ دفاع از آن را بر سینه خود میزنید صادقانه بگویید آیا حاضر هستید خواهر مادر و یا دختر شما لخت و عریان در مظهر عام بیرون شود آیا این چنین لخت و عریان شدن خود نشانه وحشت و حیوانیت نیستد وقتی لخت مادر زاد در مظهر عام ظاهر میشوی فرقت با یک حیوان چی شد آیا این نشانه مدرنیت و رشنفکری است شما کور دلان اگر بفرمایید بگویید چقدر در باره اسلام میدانید چقدر در این بار مطالعه دارید چشم بسته کرده و کور کور کورانه به پیامبر راستین اسلام حضرت محمد ص و الله ج حرف های ناشایست میزنید و دم از وشنفکری و مدرنیت میزنید وای بر حال شما وای برحال شما لطفاً چشمان خود را باز کنید با دید وسیع به این دین بنگریید مطالعه کنید اسلام هیچگاه دین بربریت و ظالمانه نیست دقیق مطالعه کن بخوان مشکل در این مبین اسلام نیست مشکل در خود ما و نفس مان است شما اگر مشکل با آخوند و آزادی بیان دارید به شکل منطقی و استدالال به آن مبارزه کنید نه اینکه همه روز با مقاله توهین آمیز و احمقانه یتان به دین مبین اسلام بتازید در حالیکه خود در باره آن به اندازه پرکاهی مطالعه و آشنایی ندارید اگر منطقی بحث کنیم همه میدانند که جز تابع کل است تعداد همچون شما افراد به اندازه تعداد انگشتان دست نمیشود اما در حالیکه پیروانش بیشتر از ملیارد ها نفر است پس منطقانه بگویید که حق با کدام طرف هست لطفاً هر دل از حکومت آخوند دارید هر نقد و ایرادی دارید از به خود آن شخص داشته باشید ولی به دین اسلام لطفاً توهین نکنید.

       

  • Reza_rahimi

    شما اصلا آقای خاتمی را نمی‌شناسید که چنین عکسی را با چنین کامنتی از ایشان می‌گذارید. اگر ایشان را از نزدیک می‌شناختید حساب ایشان را از بقیه آخوندها جدا می‌کردید.
    به نظر من  شما هم یک تند رو هستید که از آن طرف پشت بام افتاده اید.

    • Maryamf

      reza jon meshe lotfan shoma as khar nadani payen beyi va tarafdari in molhi kasif ro nakoni, ta shoma ablaha hasti molha be resh shoma mekhandan va as shoma ka  bemokhhastid so estfadeh mekonand va moftkhori dozdi va nabodi iran ro edameh medan, nasl javan donbaleh ro mola va deen nest ,chera mamlekat ma pishraf nadarh bekhater mola parasti, deen parasti va khorafat hast, azadi bari ham hast moshekel mamlekat ma hajab nest moeshekl mola va dozdi hai on ha va be fanah keshidan mamlekatemon hast ka lan darim ba cheshamon mebinim, pas lotfan khafeh sho va tarfdari in ghesher moft khor va dozdo nakon, kami on magezeto bekar bendaz, deen baes pishrat mamlekat ma nemish., in mardk dozd moftkhor ba on geyaft englisish mardom ro fareb medhe, 

    • Reza Reyhani

      آقا رضای نازنین اگر شما امروز این پلیدصفت و شیاد دروغگوی مردم فریب را میشناسید ما از انقلاب با اینها همراه بودیم! آیا بخاطر دارید زمانی را که بازرگان نخست وزیر دربار خمینی خونخوار خواست نسخی در مجلس گاوداری اسلامی کند به رهبری و واسطه شعارهای همین پست فطرت به هم ریخته شد و از ان زمان بجای اینکه نمایندگان ان گاوداری به امور مردم برسند شدند دهنمکی و با فحاشی به جنگ یکدیگر میروند!!؟؟؟بازم بنویسم

      خاتمی کثیف ترین آخوند خمینی صفت است؟ حافظه مورچه از حافظه این مردم ایران خیلی بهتره.
      خاتمی:می خوام چهار سال دیگر هم مردم ایران رو سرکار بذارم!
      بزرگترین شیاد تاریخ معاصر ایران، خاتمی است.و دست آخر اوهم یک مسلمان و مروج اسلام پلید استبد نیست که اینهم مطالعه کنیدتا بدانید چرا از دید ونظر ما هر آخوند و مبلغ دینی شیاد میباشداحترام به اسلام برابر با احترام
      به کشتاربه جنایت به زن ستیزی به انسان ستیزی و بی عدالتی است . عده ای
      بدون اینکه کوچکترین اگاهی از ماهیت ضد ارزش و ضد انسان اسلام داشته باشند و
      بدانند که باور های مذهبی و خرافی مردم از کجا سر چشمه گرفته تنها بلدند
      که فریاد بزنند که: به باور های دینی مردم توهین نکنید!. در جامعه های عقب
      افتاده و استبداد زده مثل ایران باور های خرافی مردم از باور های سران رژیم
      میاید .همچنان که در ایران پس ازبه قدرت رسیدن خمینی جنایتکار توسط
      امپریالیستها اکثریت مردم نا اگاه پیرو باور های مذهبی و خرافی خمینی و
      دیگر سران عمامه بسررژیم شد ند. بنابراین احترام گذاشتن به باور های خرافی
      مردم در حقیقت احترام گذاشتن به باور های گندیده خمینی جلاد و خامنه ای و
      خاتمی و منتظری و دیگر مردگان هزاز ساله می باشد . علاوه بران اگر قرار
      باشد که همیشه به باور های خرافی مردم احترام گذاشت پس باید به باور های
      قبابل ادمخوارافریقا که انسانهای دیگر را می پزند و میخورند هم احترام
      گذاشت!. اگر چیزی غلط و اشتباه و ارتجاعی است مثل دین و مذهب حال اگر۷۰
      میلیون نفر هم انرا باور داشته باشند باز ان چیز اشتباه وارتجاعیست.
      اگر پنجاه میلیون نفر هم به یک
      چیز احمقانه اعتقاد داشته باشند آن چیز همچنان احمقانه باقی
      میماندنیچه

  • Shahriyarmirfenderski

     
    تازی‌ها باید از همه مردم جهان به خاطر وجود “پرستیده شده” (محمد) که همان الله بتکده سیاه باشد، و همه دستورات “اهریمن نامه” (قر + ان) ضد بشری و جنایت‌هایی‌ که در ۱۴۰۰ سال گذشته به مردم ایران و جهان ابراز داشته اند معذرت خواهی‌ کنند. کتابی‌ که الله بتکده سیاه آن میگوید: “الله از همه حقه باز‌ها حقه باز‌ترین است، خود کتاب اهریمن است”
    ومکروا ومکر الله والله خیر الماکرین

    “طاعون مغزی” (اسلام) دشمن من ایرانی‌ و من ایرانی‌ دشمن آن
     
     http://www.youtube.com/watch?v=2ocBSP_D940&feature=related

  • موسوی

    من واقعا متاثر شدم ..خدا لعنت کنه هر قومی یا مذهبی که به زنان ظلم یا ستمی روا میدارند..بنده خودم هم مسلمانم ..و تمام اقوام همسر من هم همین اخلاق رو دارن من از دست اونها فرار کردم و به کشور سوئد پناه  اوردم..امیدوارم که روزی عدالت واقعی سرتاسر دنیا رو فرابگیره  “امین”

  • Borobagha

    باید نفکر واندیشه اسلامی را در سراسر دنبا محو کرد چون باعث عقب ماندگی جامعه است.

  • Mehdi

    از ابتدای تاریخ تاکنون هر زمان که دین دارای قدرت بوده به دیکتاتوری و تحجر محض کشیده شده و این ماهیت اسلام و تمام دینهای دیگر است. یکی از اصلی ترین  شعارهای دینها رعایت حقوق انسانها ست , ولی در جائی که با منافع دین در تضاد باشد حتی گرفتن جان انسانها نیز جایز است چه برسد به رعایت حقوق کوچکتر.
    دین اسلام در مورد تجاوز و حمله به حقوق زنان با فاصله ی زیاد یکه تازی میکند.

  • Arash

    chera fahmidane in mozu baratun enghadr sakhte? dar Iran hejab be zoor bara sare banuhaaye irani ba poonez zade shod. hanooz shoaare ” yaa rusary yaa tu sary ”  yadam narafte. tu khiabune pahlavi in mozduraa mirikhtan wa rusariie banuhaaye basharafemun ro ba punez wa hejaab zakhmi mikardan.  Ayaa in baratun darkesh sakhte ke befahmin? aghaa eslam wa hejaab baa zoor nemishe. nin baraaye nafahmaa bud.

  • Donya

    محمد وقتی عاشق زن پسر خوانده اش (زید)میشه و به قولی پیامبر است .و  دختر ۷ ساله یعنی عایشه رحم نکرد   دیگه توقعی از اینها نمیشه داشت…اسلام یعنی همین …

  • mmm

    لعنت بر گردانندگان این سایت کثیف.

  • Ibm 3

    اما عجب کُسی داشت این علیا، جوووووووووووووووووووووووووووووووون 

  • Www Shahri Hadi

    لعنت خدا بر شما بی دین ها 

  • Arshad

    نه خیر این ظلم و فرهنگ نسبت به زنان به دین ربطى ندارد فقط مناطقى که اسرار به حفظ سنت باستان دارند شدت بیشترى دارد ابه نمونه کردها اسرار به حفظ سنتها و لباسهاى خود دارند بالاترین آمار خود سوزى و ظلم به زنان را دارد بعد بوشهر و خوزستان و سیستان ، آمار خود سوزى زنان و دختران در کردستان عراق وحشتناک است و افغانستان. که خیلى مسخره است که همشون هم تو قرن٢١ هنوز اسرار دارند لباسهاى ١٠٠٠ سال پیش و بپوشند مگه اون هم به دین و اسلام مربوط میشه؟

  • Arshad

    خود سوزى یک نفر در تونس انقلابى بپا میکنه و همچنین خودسوزى یک بودایى جلوى ارتش عظیم چین را میگیره ولى در مناطق ما خودسوزى هزاران زن و دختر آه یک نفر را در نمیاره آنوقت تمدن ٢۵٠٠ ساله استفراغ میکنه

  • Actor_510

    aghayooni ke hes mikonid khili roshan fekrin aval khodetoono dorost konid bad be digaran irad begirin.ham jens bazi tajavoz va……. faghat beine akhoondast??? man na mikham az kasi defa konam ama hameye ensan ha khata mikonan va akhoondam az oon mostasna nist pas zekre in masaeel hich moshkelio hal nemikone.

  • Actor_510

    va dar akhar in amale kasif az tarafe har fardi bashe bayad be shedat mojazat beshe manam ino ghabool daram.ama aghayoon in yadetoon bashe ke azadi yani ba vojoode tafavot ha oonaro bepazirim va be eteghadate ham ehteram bezarim pas yad begirin be hich din va mazhabi tohin nakonid

  • Ali67_mk

    اصلا ما یه خدایی داریم که همرو دوست داره ولی اگه بخواهیم به حقایقش پشت کنیم یه کافریم . قرآن کلام مستقیم آفریدگارمونه که به محمد امین ننازل شده و از اون بهتر نبوده حالا کار به جایی رسیده که چندتا حروم زاده مثل تو اسم پیامبر خوبی ها رو این جوری میبرن . برای آخر و عاقبتت متاسفم

    • Poland_12

      دمت گرم داداش……… نه این حیوونا آدمن نه اینا…………
      والسلام ………….

  • فقط همینطوری میشه اعتراض کرد ؟ عقل و منطق رو واسه چی گذاشتن پس ؟ کار تبلیغاتی و کارهای دیگه مثل تحصن که همه جای دنیا تو کشورهای پیشرفته انجام میشه خیلی هم خوب جواب میده . وضع مصر از وضع ایران که بدتر نیست !

  • Betoche

    این دیگه از اون حرفهاست . کدوم اعتراض ؟ یارو اگه خیلی معترض هست بره درس بخونه با دلیل و منطق بیاد جلو  کتاب  بنویسه مقاله بنویسه آقاجان کتاب که میفهمید چیست ؟ کتاب آقاجان  بله باید انتقاد منطقی بشه نه اینکه شلوارتو بکشی پایین . اگه پیشرفتی هم تو زمینه حقوق بشر اتفاق افتاده بخاطر پیشرفت علم و دانش هست نه این قبیل کارای بیمعنی . این راه که این فرد در پیش گرفته چه تاثیری رو افکار میگذاره  تاثیر درست که نداره هیچ تاثیر غلط هم داره یه دسته از افراد که قوه استدلال ضعیفتری دارن فکر میکنن کلا یا باید اینجوری باشن یا چادر بگذارن .  آقای نویسنده شما دیگه چرا هرچی دستت میاد مینویسی مگه سوژه کم داری آقا جان؟ این همه سوژه داری نمیشه که از راه غلط روشنگری کنی .

  • saeed khaan

    سلام

    البته مطالبی که در مورد حجاب اجباری زنان و … گفته شده است مربوط به شیعه میشود نه اهل سنت نبی اکرم (ص).

    زنان زینت های خود را آشکار نکنند ، خدا میخواهد آلودگی را از شما بزداید و پاکیزه گرداند .
    سورهٔ احزاب آیه ۳۳
    حجاب اجبار نیست ، توصیه ای دوستانه است
    <3

  • عمار سید علی

    خاتمی ملعون رو باید کشت که با لباس پیغمبر این همه گناه کرد کثافت