خیلی وقت است که دم خروس ولایت فقیه که از آستین اصلاح طلبان بیرون زده است، دیده می شود ۱۶

پس از حرکت ملی شاهزاده رضا پهلوی در راستای شکایت از سید علی خامنه ای به عنوان مسئول تمامی جنایات صورت گرفته علیه بشریت در ایران، رسانه های بزرگی چون صدای آمریکا، بی بی سی و رادیو فردا که بسیار محتاط می باشند و همگان نیز از واقعیت در پس پرده رسانه ای چون صدای آمریکا و مماشات و لابی های موجود در آن رسانه که خواهان سازش دولت آمریکا با رژیم خونخوار ایران هستند آگاهی دارند، اقدام به انتشار اخبار مربوط به شکایت شاهزاده، و محمد مصطفایی کردند.

در این میان، تنها رسانه های سبز و اصلاح طلب بودند که کم ترین عکس العملی به این حرکت ملی و میهنی نشان ندادند و حتی سایت معلوم الحال جرس، ادعاهای شاهزاده، مبنی بر جنایت علیه بشریت توسط رژیم ایران را “طرح بحث های انحرافی” و “اغراق آمیز” خواندند در حالی که تمامی مردم ایران زمین از جنایت ها و شکنجه ها و ستم هایی که در حق ایشان و زندانیان سیاسی-عقیدتی و دگر اندیشان می شود، آگاهی کامل دارند.

فرتور نشان دهنده یادواره مشهور پارسی است که می گوید: فلانی گرگ در لباس میش است، اصلاح طلبان و حامیان ایشان همانند گرگ هایی هستند که لباس بره ها را پوشیده اند و منتظرند تا روز دریدن مردم فرا رسد.

فرتور نشان دهنده یادواره مشهور پارسی است که می گوید: فلانی گرگ در لباس میش است، اصلاح طلبان و حامیان ایشان همانند گرگ هایی هستند که لباس بره ها را پوشیده اند و منتظرند تا روز دریدن مردم فرا رسد.

حال باید از این جیره خوران سبزاللهی پرسید که تا کی می خواهید بر علیه خواست و آرزوی ملت ایران فعالیت کنید؟. تا کی می خواهید چوب لای چرخ آزادی خواهان گذاشته و به هر شیوه ای که می دانید مانع رسیدن ایرانیان به دموکراسی و سکولاریسم شوید؟. ملت ایران چه بدهکاری به شما مزد بگیران هویت باخته دارد که تا دنیا دنیاست باید برای خواسته شما که همانا اجرای تمام و کمال قانون اساسی موجود، زیر سایه ولایت فقیه است جان بدهند و شکنجه و زندانی شوند؟

ایرانیان فهمیده و آزادی خواه، خیلی وقت است که از پندارهای اصلاحات و سازش و مماشات با رژیم خونخوار را به زباله دان تاریخ فرستاده اند، حال شما اصلاح طلبان که همواره به این حکومت سراسر ظلم و ستم و جنایت، عمر طولانی تری بخشیده اید، برای رسیدن خودتان به پست و مقام های بالا، زندگی هفتاد میلیون ایرانی بینوا را نابود کرده و هنوز هم در حال پافشاری بر خواسته های خودتان مبنی بر بازگشت به دوران طلایی خمینی و ندیدن و نشنیدن صدای فریادهای مردمید.

آقا و خانم اصلاح طلب، زمستان می رود و این روسیاهی است که بر زغال می ماند، دست از لابی گری و حمایت از جنایت های ضد بشری رهبرتان بردارید، مشکل و درد شما زندگی های بر باد رفته مردمان ایران زمین نیست، بلکه تمام هم و غم تان حضور اصولگرایان بر سر قدرت و کنار گذاشتن شما از سفره نفتی دربار است.

دیگر به جز چند نویسنده سفارشی نویس و مزدگیر ،و چند کاربر مجازی جیره خوار و “هوچی گرانی” تهی مغز هم همان گونه که موسوی با استخدام جوانان، به تبلیغات کامپیوتری پرداخت، طرفداری برایتان باقی نمانده است. پس برای یکبار هم که شده، شرافت انسانی داشته باشید، به این مملکت از دست رفته امان هم چنان خیانت نکنید، و به سوی مردم بازگردید و  باز هم تکرار می کنم، دست از این نا مردمی ها و خیانت های بی شمارتان بردارید.

این هم سندی که نشان دهنده ی خواسته ها و ماهیت واقعی سخنوران جنبش سبز و سران این جنبش در راستای خط امام است. آنان خواستار جمهوری اسلامی، نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کمتر هستند و این یعنی توهینی آشکار به تمامی آزادی خواهان، جمهوری خواهان و همه ی هموطنانی که دین دیگری به جز اسلام دارند. واقعاً که حمایت و پشتیبانی از این خائنین به جنبش مردمی، لگد مال کردن خون کشته شدگان این دو سال اخیر است.

این هم سندی که نشان دهنده ی خواسته ها و ماهیت واقعی سخنوران جنبش سبز و سران این جنبش در راستای خط امام است. اصلاح طلبان خواستار جمهوری اسلامی، نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کمتر هستند و این یعنی توهینی آشکار به تمامی آزادی خواهان، جمهوری خواهان و همه ی هموطنانی که دین دیگری به جز اسلام دارند. واقعاً که حمایت و پشتیبانی از این خائنین به جنبش مردمی، لگد مال کردن خون کشته شدگان این دو سال اخیر است.

تا یک اصلاح طلب خودی، سرفه می کند، شما آن سرفه و تحلیل های موهوم تان را تیتر تمام نشریات تان می کنید، اما چگونه است که دو اقدام ملی و میهنی اخیر آقای رضا پهلوی که همانا نخست دفاع از جان ایرانیان بینوای اسیر در اردوگاه اشرف که در چنگ ایدئولوژی های مسعود و مریم رجوی و دیگر سردمداران خردباخته مجاهد گرفتار و اسیر شده اند، و دیگر اقدام برای شکایت علیه سید علی خامنه ای رهبر جنایت پیشه و خونخوار حکومت اسلامی، کم ترین بازتابی در نشریات زرد و از رده خارج شما نداشته است؟.  آیا این امر، دم خروس ولایت فقیه را که از پس یقه شما بیرون زده است، نمایان و آشکار نمی کند و نیت های پلید و ضد ایرانی تان را روشن نمی گرداند؟.

ما دست اندرکاران فضول محله همواره گفته ایم که طرفدار “آوازیم” و نه “آوازه خوان” ، هر آنکس که قدمی در راه آزادی، دموکراسی و سکولاریسم برای ایران زمین بردارد را حمایت و ستایش کرده و هر شخص و یا گروهی را که هدفی به غیر از آزادی بی قید و شرط میهن مان را دنبال کند را نکوهش کرده و با قدرت قلم های مان به زمین می کوبیم.

حال، نگارنده به نمایندگی از تمامی دست اندرکاران فضول محله اعلام می کند که ما از اقدامات اخیر شاهزاده رضا پهلوی که در راستای آزادی، دموکراسی و سکولاریسم میهن مان می باشد، حمایت کرده و از ایشان در راه ساختن یک جمهوری دموکراتیک ایرانی، پشتیبانی کامل می کنیم و تا آنجا که در توان داریم راه کارهایی را پیشنهاد خواهیم داد.

  • تحیلیل عالی بود و سپاس از شما.لطفا دکمه های ارسال به بالاترین و بی رنگی و آزادی و ریشه ها و دنباله را به سایت بیافزایید

  • Kami

    نفرین بر تعصب کور- از هر طرف که باشد- ما همه دیکتاتوریم همه- هر کس یک کلام حرف در مخالفت با ما و یا مرادمان زد  سزاوار سخیف ترین کلمات است- خاین است و جیره خوار …………. یک سوزن به خودمون بزنیم یه جوال دوز به مردم-   خر دیکتاتوری خر است خواه جل ولیه فقیه روش باشه- خواه رییس جمهور مادام العمر- خواه شاهنشاه و خواه هر جیز دیگر—- مرام و دیدمان را باید عوض کنیم—- باید نقد محترمانه را ید بگیریم- باید احترام در عین مخالفت را یاد بگیریم— باید یاد بگیریم که هر کس اندیشه ای دارد  و هر اندیشه ای تا  به محدود و مسدود و منکوب کردن دیگر اندیشه ها نپرداخته محترم است و صاحب حق

  • rasoul

    شعارهای غیرعملی۳۳ ساله سوکولارها را هم دیده ایم. موثرین وفراگیرتن حرکت آزادیخواهانه در ایران جنبش سبز است که به وسیله اصلاح طلبان استارت زده شد و در پی شرکت اکثریت مردم در اتتخابات بوجود آمد. رسیدن به سوکولاریسم هم از طریق این جنبش امکانپذیر است

    • Reza Reyhani

      با این توصیف در آینده ی نه چندان دور انتظار شکایتی  از طرف مجتبی خامنه ای به سازمان ملل از دست حکومت آینده ایران باشیم
      فکر میکنم آنکسی که اول باید پاسخ دهد خود شاهزادست که با پولهای به غارت رفته ملت بیچاره ایران جولان میدهد
      خسته نباشید و دست مریزاد 

      • Hassanali

        کاملا درسته. هر کسی که مرتکب جنایت شده یا اموال ملت ایران را غارت کرده
        باید جوابگوی ملت باشد، میخواهد شاه و شاهزاده باشد یا آخوند و آقا زاده یا
        سبز اللهی  جنایتکار.  اما این رژیم نماینده ملت ایران نبوده و حق طرح
        شکایت از طرف این ملت را برای دریافت غرامت ندارد.تمامی باندهای  این رژیم
        قبل از هر چیز باید جوابگوی جنایاتشان باشند که حکایت طرح شکایت توست عوامل
        این رژیم مصداق همان آدم پررویی است که در ده راهش نمیدادند و سراغ خانه
        کدخدا را میگرفت. 

  • BABAKPERSA

    درد دلی با هم میهنان میهن پرست ایرانی : تاریخ خون و خاکستر ایران گواه بر آن است که، دشمنی، جنگ، درگیری، ناسازگاری و ناپیمانی ایرانیان با یکدیگر، یکی از نخستین انگیزه های چیره گی بیگانگان و انیران اهریمن بر ایران زمین بوده و تاکنون چنین است. سرانجام ناپیمانی خودکامگان شیخ و شاه ساسانی، فرود آمدن شمشیرآیات شیطانی قرآن از آسمان خونین عربستان سعودی بر سر ایرانیان بی گناه بود و فرجام تاریکش، بیگانه پرستی و خود فروشی و خیانت و خونریزی و کشتار ایرانی بدست ایرانی و دیگر، خود کامگی و خونریزی و فریبکاری و فرومایگی شیخ و شاه عمامه به سر و چکمه به پای ایرانی، از برآورد بدتر و بدترش از پی بیگانگی به سرشت خویشتن و نادوستی و نا مهربانی میهنی و ملی ایرانی به ایرانی، با آموختن و پرورش یافتن فرهنگ بیزاری و بد گویی و جدایی از همدیگر، دور از هم و نا آگاه و ناشناخت به هم، در بیابان نادانی و نا پیمانی با تو سری زدن، با میدان دادن به دشمنان و دزدان همیشه چشم داشته بر دارایی های ایران، با دست پنهانی مزدوران درونی و نیروی پنهانی دشمنان بیرونی، از سوی جهان مافیایی سرمایه داری و کارتل های نفتی و دارنده گان جنگ افزارها و بانک های جهانی،  یکی پس از دیگری ناجوانمردانه بر سر سفره رنگین ایران نشستند و خوردند و بردند و هنوز هم همچنان ننگین وار، نشسته اند و میخورند و میبرند و بنام مهمانان ناخواسته بر میزبان بخواب رفته ایرانی می خندند و داستان لالایی دشمن همیشگی بودن خودمان را برای بیشتر جداسازی و دوری و بیزاری من و تو و شما و ما ازهمدیگر با دست خودمان، ولی با نوشته های خودشان  برایمان همیشه خواندند و هنوز هم می خوانند. ”  نا پیمانی و نا مهربانی من و تو و شما و ما به همدیگر، پیروزی انیران تازی اسلامی و جهانخواران مافیایی                است و بس ” از روی راستی و نیک اندیشی یار و یاور مردمان باشید” پیام آموزگار زرتشت- گاتها سروده ۲-  به امید همیاری و همبستگی میهنی – جاوید ایران زمین – ” بابک پرسا ”     

  • Nimaahmadabadi

    با سلام من فکر می کنم به عنوان یک فعال سیاسی .اینهائی که سایت ورسانه بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران درست کردند وپخش کردند یک مشت بدبخت هستند که یا فراری شدند ویا دستشان به گوشت نمی رسه این ملت ایران آن قدر فهمیده هستند که در تمام صحنه ها شرکت می کند به طور مثال بسیجی دهان گشاد یک تنه همه جا هست وخودش انگار یک ارتش است ومخالفان جمهوری اسلامی ایران از ایشان ترس وواحمه دارند.

    • نسل سوخته

      خیلی خوب به نکته دستش به گوشت نمیرسه اشاره کردی.
      این نشون میده که تو حاضری برای منافع خودت به هرسویی بری و دنبال گوشتی.
      حتی حاضری هموطناتو بکشی تا به گوشت برسی.
      این طرز تفکرت اینقدر جدی هست که دلیل مخالفت بقیه را این میدانی که دستشون به گوشت نمیرسه.
      اصلا معنی وطن پرستی را نمیدانی.
      اگر دغدغه تو فقط گوشت است بیا تا کاربران همین سایت به تو گوشت راسته بدهند که مطمئنا از گوشت اربابان آخوندت تمیز تر و بهتر است.
      بسم الله شروع کن به خوردن.

    • Man 13

      توی نادان بدون سلام هم ناعزیزی، چون هم بیسوادی و هم سنگ پای حکومتِ کثیفِ اسلامی را به سینه ات می زنی. 
      طویله ای که تو در ان دانشجو باشی، همانا که فقط برای آبریزگاه خوب است و بس!!!
      مانی ۱۳

  • Nimaahmadabadi

    با سلام من از دانشگاه علمی کاربردی واحد هفت تهران با شما تماس می گیرم ویک عال سیاسی هم هستم .این سایت شما تا به حال آیا موفق بوده است اصلاا”می دانید در روز چقدر توهین وهقارت می شوید این سایت کلمه یک سایت حیله گر وبی شعور است وهیچ موقع هم نمی توانند ونمی توانید در روحیه مردم ایران قلبه کنید لذا اگر مرد هستید بسم الله .

    • Mani 13

      عجب دانشجوی با سواد و با کلاسی؟!
      فهمیدنِ منظورِ شما واقعا که کارِ حضرت فیل ( ص ) است و بس!!!
      مانی ۱۳

    • Ramin

      چرا در دانشگاه علمی شما، اساتید ان در راستای آموختن زبان فارسی از جانب دانشجویان، مخصوصاً عال؟! سیاسی، کوتاهی میکنند؟؟؟
      بکلام مانی عزیز، کامنت حضرتعالی پر از اشتباه و نشان از نا اگاهی است. و دور از جون شما، برداشت خواننده از خواندن نگارش بالا، ادم را بسوئی می کشاند که گویا با عنصری خیلی فهمیده از برادران و خواهران شاغل در  ارتش پاکیزه و خوشنام سایبری متعلق به حکومت مظلوم و بی شیله پیله اسلامی به شغل شریف ماله کشی اشتغال دارند، طرف است.

    • سهند

      خاکبرسرت و اون دانشگاهی که تو دانشجویه ان هستی !!!!!!!! ۲ خط کامنت و چند تا غلط املایی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      هقارت = حقارت
      قلبه = غلبه
      واحمه =واهمه

      ریدم به اون سطح سوادت و اون مغز مالامال از خزعلیاتت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

      با این سطح سواد میایی و برای کشور اینده نگری هم میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      البته تمامیه شما انگلهای کثیف اصلن سواد درست و حسابی ندارین وگرنه بسیجی نبودی !!!!!!!!!!!!!!
      سر اخر اینکه ریدم به سر در اون دانشگاهت !!!!!!!!!!!!!!

      • Man 13

        هم میهن عزیزم،
        حیف از خاک!!!
        تویِ خاک می شود حداقل چغندر کاشت که ارزشش از مزدورانِ حکومتِ ِپلیدِ اسلامیِ عهدِ بوقی، بمراتب بیشتر است.
        مانی ۱۳

    • آریا

      مادر جنده تو یک کثافت مزدوری نه یک  دانشگاهی  . …..من یک عال سیاسی هم هستم !!!! توی  یک کیر سیاسی هم نیستی بدبخت . برو کونتو بده مادر جنده مزدور

  • Nimaahmadabadi

    با سلام من حمیدرضااحمدآبادی فعال سیاسی وفعال دانشجوئی ازد انشگاه علمی کاربردی واحد هفت تهران هستم می خواهم بگویم هرگز اجازه نخواهیم به فتنه گران بدهیم تا ایران را به آشوب بکشند. ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم