آیا بدهکاری مردم ایران به تازیان و خاندان محمد ابن عبدالله تمامی ندارد؟ ۱۳

هزار و چهارصد سال پیش، تازیان خون آشام با شمشیرهای بران خود به ایران حمله کرده و  پس از رسیدن به تیسفون پایتخت بزرگ شاهان ساسانی نخست به زنان بیشماری تجاورز کردند، شهر بزرگ و کاخ پادشاهی را غارت و ویران کردند. تمامی زنان و مردان دلاوری را که از مسلمان شدن سر باز زدند، از دم تیغ گذراندند و هزاران هزار زن و دختر و پسر و مرد با شرف و آبرو دار ایرانی را به  کنیزی و بردگی کشانده، وحشیانه، و سپس  در بازار برده فروشی مدینه که محمد ابن عبدالله به آن رونق داده بود؛ فروختند. آنان کتابخانه های بزرگ را با تمامی کتاب های داخل آن به آتش کشیدند. در جایی آمده است که آب حمام های هرات، تا شش ماه از طریق سوختن کتاب هایی که مشاهیر ایرانی نگاشته بودند، گرم میشده است. آن بیابان گردان بی تمدن تمامی هستی و نیستی و دارایی ایران و ایرانیان را به غارت بردند.

برای مثال، دکتر عبدالحسین زرین کوب در  کتاب با ارزش دو قرن سکوت (بر روی عنوان کتاب یا همان دو قرن سکوت کلیک کنید تا بتوانید کتاب را دانلود کنید) در باب حمله اعراب و میزان نادانی و کم فهمی اشان اینگونه می نویسد: ” اعراب با ورود به کسری و غنایم آن شروع به غارت کردند؛ گویند فرق بین نمک و کافور راهم نمی دانستند، حتی بعضی فکر میکردند که نقره از طلا با ارزش تر است. گفته اند عربی یاقوتی به هزار دینار فروخت، گفتند چرا ارزان فروختی؟ گفت از هزار بیشتر اگر میدانستم همان می گفتم.

نقاشی چگونگی مسلمان شدن ایرانیان را به روشنی بیان می کند، اعراب بیابانگرد شهرها را به آتش کشیدند و غارت کردند و زنان را به کنیزی و بردگی مجبور ساختند و بدان ها تجاوز کردند. این است آغوش باز ایرانیان در مقابل اسلام که آخوندهای بی سواد مدام از آن دم می زنند.

نقاشی چگونگی مسلمان شدن ایرانیان را به روشنی بیان می کند، اعراب بیابانگرد شهرها را به آتش کشیدند و غارت کردند و زنان را به کنیزی و بردگی مجبور ساختند و بدان ها تجاوز کردند. این است آغوش باز ایرانیان در مقابل اسلام که آخوندهای بی سواد مدام از آن دم می زنند.

یا فرش بهارستان را به دلیل بزرگی، تکه تکه کردند، و هرتکه را سوار بر شتری به مدینه فرستادند و در آخر  د ر بین سران قوم تقسیم کردند. گویند قسمتی را بیست هزار دینار فروختند. گویند اعراب به عمر نامه نوشتند که با کتاب های کتابخانه ها چه کنیم؟. عمر گفت: آن ها را به آب افکنید که اگر آنچه در آن کتابها هست سبب راهنمایی است خداوند برای ما قرآن فرستاده است که از آنها راه نماینده تر است و اگر در آن کتاب ها جز مایه گمراهی نیست ،خداوند ما را از شر آنها در امان داشته است. از این سبب کتاب ها در آب یا اتش افکندند.(ابن خلدون )

در مقاله های پیشین چگونگی حمله تازیان و گوشه ای از جنایات بیشماری که به دست ایشان رخ داده است، به تفضیل شرح داده شده و نیازی به تکرار نیست؛ پرسش این است که این باج دادن به اعراب و گنبد و بارگاه ساختن برای نطفه های لق آنان که در سراسر ایران پراکنده اند و هم چنین هزینه کردن پولی که با آن سختی در ایران به دست می آید برای سفر به مکه و مدینه و مشهد و گداخانه های دیگر تا به کی ادامه خواهد داشت؟.

پس از هزار و چهارصد سال بردگی و نوکری ایرانیان برای تازیان پاپتی و بی تمدن، امروز در دنیای تکنولوژی و علم و خردگرایی، هنوز نیز ایرانیان اسیر چنگال خرافات اعراب و مسافر قبرستان های نکبت بار تازیان هستند؛ ایرانیان زندگی اجتماعی و زنده بودن و جریان داشتن زندگی و لازمه حرکت رو به جلو، تلاش و پیشرفت را فراموش کرده و تنها چیزی که می دانند و می پرستند و بدان علاقه دارند، قبر است! آن هم قبر اعرابی که کمر به خون پدران و مادران و اجداد ایرانیان بسته بودند،

می توان گفت رابطه قبرستان با ایرانیان، چون رابطه ماهی با آب است و همانگونه که ماهی بدون آب خفه شده و می میرد، ایرانی فرهنگ باخته و بی خرد نیز، اگر سالی یکی-دو بار قبر گدای سامرا و یا حسن و اصغر و علی را نبیند، نابود گشته و پایه های زندمانی خفت بارش ویران می گردد.

حال هر کس هم دهان می گشاید و این عمل پست و نکبت بار، این سرطان قبر پرستی که حتی بی اخلاق ترین جانوارن راضی به انجامش نیستند را نقد می کند؛ به سرعت ذهن های بسته و مغزهای خشک شان، فرمان به باز شدن دهان های گشادان می دهد و داد و فریاد راه می اندازند که به عقاید ما توهین نکنید.

پاسخ نگارنده به آنان اینست که: ای برادر، خواهر، پدر جان، مادر، هم میهن نازنین، ای شیعه دوازده امامی، ای قبر پرست خوار و ذلیل شده! این دین و مسلک نکبت بار و اعمال مشمئز کننده و از رده خارج توست که به انسانیت و شعور بشر توهین می کند! دور و برت را نگاه کن، در دو هزار سال پیش زندگی نمی کنی؛ امروز زمان خردگرایی و سبک-سنگین کردن فرضیه های علمی و گفتگوهای در چهارچوب اخلاق و منطق است؛ کنار بگذار این قبر پرستی سخیفت را، به خودت بیا، به ماهیت راستینت بازگرد.!

فرتور نشان دهنده یک جنایت و کودک آزاری است.! این مسلمانان و شیعیان بروند اینقدر گریه کنند تا جملگی کور شوند، برای کسی پشیزی ارزش ندارد، اما گناه این نوزاد چیست؟ اصلن این نوزاد می داند و یا می فهمد که علی اصغر کیست؟ چرا نوزاد را وادار به اشک ریختن برای عربی می کنید که وی حتی او را نمی شناسد!

فرتور نشان دهنده یک جنایت و کودک آزاری است.! این مسلمانان و شیعیان بروند اینقدر گریه کنند تا جملگی کور شوند، برای کسی پشیزی ارزش ندارد، اما گناه این نوزاد چیست؟ اصلن این نوزاد می داند و یا می فهمد که علی اصغر کیست؟ چرا نوزاد را وادار به اشک ریختن برای عربی می کنید که وی حتی او را نمی شناسد!

با یک حساب سرانگشتی بوسیله پولی که ایرانیان سالانه به عربستان (دشمن خونی ایران و ایرانی) تقدیم می کنند می توان تعداد ۱۷۰.۰۰۰ مسکن روستائی احداث کرد و یا میتوان ۷۱۴.۲۸۶ فرصت شغلی کشاورزی یا ۲۰۰.۰۰۰ فرصت شغلی صنعتی برای جوانان ایجاد کرد و یا امکان ساخت ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ متر مربع ساختمان مدرسه و ورزشی در کشور وجود خواهد داشت. و یا میتوان با کنار گذاشتن پول حجاج برای دو سال، یک پالایشگاه سوپر مدرن با ظرفیت ۷۵.۰۰۰ بشکه احداث کرد و یا با پول پنج سال حجاج میتوان ایران را به صادر کننده بنزین مبدل ساخت و دیگر برای واردات بنزین محتاج اعراب نبود.

چرا یک ایرانی باید سرمایه میهنش را خرج دیدن بت خانه ای کند که دستور کشتن، غارت کردن، تجاوز و چپاول سرزمینش از همان بت خانه صادر شده است؟. و چرا نباید یک ایرانی به جای هدر دادن پول در سرزمین تازیان، همان پول را برای بهبود اوضاع و آبادانی مملکتش به خاطر ساختن فردایی بهتر برای نسل های آینده کشورش خرج کند؟. آیا زمان آن فرا نرسیده که به باج دادن به اعراب و شکم تازیان را پر تر و گردن هایشان را کلفت تر کردن پایان دهیم؟.

به راستی این فرتور مایه ننگ و سر افکندگی است، یک ایرانی پس از ریختن پول در حلقوم تازیان و به دست و پا و تعظیم کردن افتادن به الله اعراب، به ایران بازگشته است و خانواده اش گل بر گردن اش انداخته اند، گویی در المپیاد فیزیک برای میهن مقام آورده است.!! آیا این فرتور نکبت بار نیست؟

به راستی این فرتور مایه ننگ و سر افکندگی است، یک ایرانی پس از ریختن پول در حلقوم تازیان و به دست و پا و تعظیم کردن افتادن به الله اعراب، به ایران بازگشته است و خانواده اش گل بر گردن اش انداخته اند، گویی در المپیاد فیزیک برای میهن مقام آورده است.!! آیا این فرتور نکبت بار نیست؟

آیا این پول هایی که ایرانیان خرج سفر به کربلا و مکه و دیگر قبرستان های عالم تازیان می کنند و یا خرج هایی که برای نذری دادن و کشتن وحشیانه گوسفندان در کوچه ها و خیابان ها می تراشند، نمی تواند هزینه نگهداری از میلیون ها کودک بی سرپرست ایرانی را پوشش دهد؟. چه زمانی نوبت به اندیشیدن به وضعیت اسفناک این همه کودکان خیابانی و زنان بی سر پناه و کارتن خوابان و آوارگان ایرانی و دست ایشان را گرفتن می رسد؟

تا کی مام میهن باید شاهد این باشد که سرمایه ی ایرانیان را برای قبرستان های اعراب و یا برای این امامان و تخم و ترکه شان  و یا برای لبنان و حزب الله و فلسطین خرج می شود و ملت ایران گوسفندوار سکوت اختیار کرده اند؟.

آیا تا به حال در گوشه و کنار هر خیابانی از کشور اسلام زده مان، کودکانی را که برای فروش یک شاخه گل یا یک بسته آدامس بال بال می زنند را ندیده ایم و طعم تلخ زندگی های غمبارشان را از دور نچشیده ایم؟. آیا مردان و زنانی را که از سر ناچاری و از فرط درماندگی، با نا امیدی تمام اسپند دود می کنند و شیشه ی ماشین ها را دستمال می کشند را ندیده ایم و اندیشیدن به سیاه بختی ایشان درد بر دلمان ننشانده است؟.

آیا آن خردباختگانی که پول خرج این حرم ها و ضریح ها می کنند، برای ثانیه هم که شده به هم میهنان زنده و تحت فشار و بینوای خود نیز می اندیشند و در نمی یابند که آن عربی که صد ها سال از مرگش می گذرد به پول و سرمایه نیاز ندارد و این مردمان زنده و بیچاره ایران هستند که به کمک و پول و کار و زندگی های انسانی احتیاج دارند؟.

به هر روی باید نشست و کمی اندیشید و حساب-کتاب کرد و دریافت که آخر این چه بدهی مرگباری است که پس از هزار و چهارصد سال باج دادن به هر عرب بی سر و پایی هنوز ادامه دارد و هم اکنون نیز تازیان و رهبران دینی مسلمانان بر گرده ملت ایران سوارند و ایرانیان هنوز نیز برده حلقه به گوش تازیان می باشند؛ آیا این امر مایه خجالت و سر افکندگی نیست؟.

  • Razmjoo Kafar

    حداقل دلگیری خود را از این بابت، من فقط با نوشتن کلماتِ زیر ابراز می کنم:
    تف بر ان علی خر زورِِ گردن زنشان، تف بر ان محمدِ فاسدِ کودک گرای شان، تف بر ان الله بی غیرت شان و تف بر این اسلامِ نامنزهِ خون ریزشان. 

    رزمجو از طایفهِ ( صد در صد ایرانی و محترمِ ) کفار

    • صلح جو

      رزمجو  تو چقر بی حیا تودی که باز تف تف  را شدوع کردی ومرا هم مجبور میکنی که یگویم تف به همان کسانیکه  تو بروی شان تفکردی.

      • Razmjoo Kafar

        خانم و یا اقای صلح جو!!!
        اگر شما به چیز هائی که من بهشان اعتقاد دارم تف کنید، خودتان بیش از این * نادان * جلوه خواهید داد.
         چون من به راستی، حقیقت، ازادی، انصاف و عدالتِ واقعی معتقدم.

        رزمجو از طایفهِ ( صد در صد ایرانی و محترمِ ) کفار
         

    • Alijafariani

       ای ولدوزنا بی ناموس کوس گش میفهمی چی میگی بچه زنا حروم زاده همه اشتباه گفتن توی بچه کونی راست میگی خواهر تو میگام ولدو زنا

      • Razmjoo Kafar

        ولدوزنا!!! به درستی وبه گواهی تاریخ، آن امام دوازده همتان است.
        بیچاره ذلیل! تو که مرا نمی شناسی، پس چطور نسبت ناروا می دهی؟؟؟
        ولی در مورد امام زمان تان، همه اینرا می دانند که حضرت امام حسن عسگری ( ع ) عقیم تشریف داشتند و بچه شان نمی شد، بنابراین!!! ان ناجی توی چاهی، حرامزادهی بیش نیست.
        اینک! مختاری که دوباره، هرجای شریفت را که مایلی، پاره بفرمائی!!!
        رزمجو

  • Mansoorhallaj

    ای.ایرانی.بدبخت.چگونه.برای.یک.نفر.عرب.بیگانه.که.۱۳۵۰سال.پیش.برسرمقام.ومال.بایک.عرب.دیگر.جنگ.کرده.ومرده.عزاداری.میکنی.نه.هموطن.نه.همزبان.نه.همخون.توبوده.اصلاتوکه.سیاه.میپوشی.وتوی.سز.خود…میزنی.اون.حسین.وحسن.وعلی.رامیشناسی.ماچقدرباید.چوب.نادانی.خودمان.رابخوریم.بیدار.شو..

  • Alijafariani

    لعنت به کسانی که محمد و ال محمدو علی و ال علی خیانت و ظلم کردند . ای ادم بی شعور کثافت در حمله اعراب به ایران حضرت علی مخالفت کرد و اصلا در ان جنگ شرکت نکرد ولی عمر به ایران حمله کرد و حضرت علی بارها با حمله به ایران مخالفت کرد. پس گوه زیادی نخور سگ سنی

    • نسل سوخته

      آخــــــــــــــــــــــــــــــــی
      که این علی چقدر مظلوم بوده.
      پس چرا حسن و حسین رو برای جنگ طبرستان وارد ایران کرد
      چرا دخترشو به عقد عمر درآورد
      چرا به عمر مشاوره نظامی داد؟
      چرا وقتی به خلافت رسید ایران رو آزاد نکرد؟؟؟؟؟؟؟
      حالا نگفتی این حرفیو که میزنی تو چه کتابی خوندی؟
      مطمئنم نخوندی فقط حرف مفت میزنی.
      چرا خالد ابن ولید رو برای سرکوب مردم شهر استخر فرستاد؟

  • daryosh

    مایه ننگ و آبرو ریزی هست. به نظر من حاجی صدا کردن یک نفر از هزار تا فهش بدتر هست. حاجی در واقع به معنی خر وطن فروش. به نظر شما اینطور نیست

  • Sia Abadani

      ملا بیرون برو نیست .  از ساله ۱۹۷۹
    میگن ملا بیرون میره بیرون و ملا رفسنجانی بهترین جواب رو داد و گفت: “مگر
    اومدیم مهمونی که بریم؟؟؟به جمع ما خوش آمدید…..”.

  • Adswdw

    ببین جناب آقای مشیری از پرورندان این همه خزعبلات از “شایعه نامه” به اصطلاح “تاریخ طبری” خسته نشدید.اگر برای مردم دم میزنید چرا به آنها توهین می کنید و آنها را “خرد باخته”، “مرده پرست” و … می خوانید.
     آدم بیسواد حراف، از صبح تا شب هم که بنالید، کسی برای حرفهایتان تره هم خورد نمی کند (همه که لواط نداده یا نکرده اند و یا با زن شوهر دار همبستر نشده اند که حالا برای فرار از عذاب وجدان به کفر پناه ببرند).
    آنچه شما آن را دین می نامید و یا پول می گیرید که بنامید، با آنچه که دین هست برای مردم متفاوت است، شما حتی اینقدر در اوهام خود بسر می برید که نمی دانید عمده مردم حکومت های ظالم را نه تنها دینی نمی دانند که عقیده دارند اینها دست پرورده همان هایی هستند که شما را هم دارند می پرورند، اینها اینجا بد کنند به نام دین و شما آنجا جار بزنی علیه دین.
    چرا؟ چون دین افراد را مهیا ایثار و فداکاری برای مقابله با ظلم می کند و چنین حکومتهایی از خدا می خواهند احمقانی پیدا شوند و ریشه اعتقادات مردم را سست کنند تا کسی دیگر دلیلی برای فداکاری نداشته باشد و همه به فکر حفظ همین حظ آنی باشند.
    شما اگر شرافت و وطندوستی داشتید به جای سست کردن اعتقادات مردم از ارزشهای ظلم ستیز، سعی در هویدا کردن ماهیت ضد دینی حکومت های ظلم و جور می کردید،(دقیقن آگر کسی رفتار صاحبان این گونه حکومت ها را با همان دینی که مدعی آن هستند مقایسه و با دستورات آن مطابقه کند، تشت رسوایی این گونه حکومت ها بر زمین خواهد افتاد و صدایش گوش عالم و آدم را کر خواهد کرد)، هر چند که از مزدور توقعی نمی توان داشت.
    شما آنقدر بی سواد هستید که فرق یهود و صهیونیزم، مسیحیت و کریستینیسم، و اسلام و عربیسم را نمی فهمید
    آدم پوچ، دهانت رو یک مدت ببند و برو بشین چهار تا کتاب بیشتر مطالعه کن اگر از روی دلسوزی حرف میزنی.
    اگر هم این تریبون و قلم برای مزد است ببخشید مزاحم کسب و کارتان می شوم، ولی تا آنجا که بتوانم اجازه نمیدهم به تحقیر و تحمیر و تخمیر جوان ها بپردازید.
    حق خواهد آمد و باطل خواهد رفت، هر چند مدتی باطل خود را به جای حق قالب کند، هم تو خواهی رفت و هم آنها که به نام ادیان باورهای مردم را به بازی گرفته اند و حکومت ظلم راه انداخته اند، همانا باطل رفتنی است.

  • Alijafariani

     تف به تو حروم زاده بی ناموس ولدوزنا که نه خدا حالیته نه پیامبر. حتی پیامبر اسلام از اعراب ناامید بود وخطاب به ایرانیان فرمود=رسول اکرم(ص) در سخنی فرمود:
    « ابشروا یا بنی فروخ فلو کان الایمان معلقا بالثریا لاتناله العرب، لنا له العجم.»
    بشارت باد به شما ای فرزندان فروخ( ایرانیان) اگر ایمان به ستاره ثریا بسته باشد،
    عرب به آن نمی رسد، ولی عجم آن را در اختیار خود خواهد گرفت. و در تعبیر دیگری افزود: « اقتربوا یا بنی فروخ الی الذکر، ان منکم لرجالا لو ان العلم معلق بالثریا لتناولوه.»
    به ذکر ( اسلام و قرآن) نزدیک شوید؛ ای فرزندان فروخ! همانا در میان شما
    مردانی خواهند بود که اگر علم به ستاره ثریا بسته باشد، آن مردان به آن دست
    می یابند. و در روایت آمده است؛ پیامبر(ص) فرمود: ادنو یا معاشر
    الموالی الی الذکر، فان العرب قد اعرضت و ان الایمان لو کان معلقا بالعرش
    کان منکم من یطلبه. ای عجم ها! نزدیک( قرآن و اسلام) گردید که عرب ها
    از آن ذکر، روی گردانده اند، و همانا اگر ایمان به عرش الهی بسته باشد، از
    میان شما کسانی هستند که آن را به دست آوردند.

  • Alijafariani

    اشغال کثافت= از زمان پیامبر اسلام چند هزار سال میگذره از زمان تا الان همه مردم پیامبر وامامان معصوم رو قبول داشتند حتی دانشمندان بزرگ مانند=زکریا رازی=ابوریحان بیرونی-عطار-خیام-و بزرگی مانند دکتر علی شریعتی هم پیامبرو امامان معصوم رو قبول داشتند.حالا تو کثافت اشغال پیامبر رو انکار میکنی تف به زات کثیفت تف به پدر مادرت .مشکل شما اینه که بچه زنا هستی حروم زاده هستی.