روز والنتاین، روز مهر و دلدادگی را به هم میهنان راستین کشورمان شادباش می گوییم ۷

رابطه انسان ها بر اساس دوستی و محبت است. عشق و دلبستگی، یک ارتباط انسانی است. زندگی بدون این دلبستگی، بی روح، سرد، و خاموش است. یک جامعه پویا، و شکوفا، از انسان هایی تشکیل شده که سرتاپای وجودشان عشق و محبت به یکدیگر، و همچنین به تاریخ و فرهنگشان است. نخستین عشق و دوستی، میان یک دختر و پسر جوان است. این دلبستگی و دلدادگی به راستی چقدر زیبا، و باشکوه است.

اینجا تهران است. فروشگاهی پر از وعروسک ها و هدیه های روز والنتاین

اینجا تهران است. فروشگاهی پر از وعروسک ها و هدیه های روز والنتاین

خاطره و یادآوری این علاقه و دوستی می تواند نیرو بخش و چراغ روشنی در زندگی آینده هر دوجوان باشد. وقتی از یک گردهم آیی، به ویژه ارتباط دوستی میان دو جوان، عکس برداری و در آلبوم نگه داری می شود، این ثبت و نگارش می تواند سالیانی بعد یادآوری آن روزهای با شکوه باشد و بر مهر و دوستی میان آندو بیافزاید. تا آنجا که زنان و مردان، در سنین بالا، از بودن در کنار یکدیگر احساس دوستی و دلبستگی و آرامش زیاد می کنند، و دورشدن از هم برایشان سخت و ناگوار است. همچنین، دید و بازدیدها، و یا شرکت در جایگاههایی مانند رستوران، کافه، پاب، که در اروپا در هرگوشه و کنار دیده می شود، بیانگر مهر و دوستی های میان مردم است.

فر تور والنتاین مقدس بر دیوار کلیسای کاتولیک رم

فر تور والنتاین مقدس بر دیوار کلیسای کاتولیک رم

روز والنتاین و یا روز مهر از کی و چگونه به وجود آمد؟.
حماسه های گوناگونی از پیدایش روز مهر و دوستی گفته شده که نوع بیشتر شناخته شده آن از این قرار است: گویند در سده سوم میلادی کلودیس دوم، امپراتور رم از ازدواج و زناشویی جوانان به دلیل آن که جوانان مجرد بهتر می توانند بجنگند، جلوگیری می کرد. در این میان، کشیشی  به نام والنتاین که بعدها والنتاین مقدس نام گرفت، به مخالفت با تصمیم امپراتور، جوانان را تشویق به ازدواج می کرد.

از آن جا که اقدام کشیش در زناشویی جوانان به طور پنهانی ادامه یافت، بنا به دستور امپراتور، کشیش را دستگیر و اعدام کردند. از آن تاریخ تا کنون، روز ۱۴ فوریه را روز والنتاین، و یا روز مهر و دوستی اعلام داشتند. این روز، در شماری کشورهای اروپایی به ویژه فرانسه و انگلستان، آلمان، اسپانیا، همچنین در آمریکا، کانادا و مکزیک جشن گرفته می شود، و زنان مردان، به ویژه جوانان، کارت، دسته گل، و هدیه هایی به یکدیگر پیشکش می کنند.

یکی از ملاهای مصر که از نظر فکری و خردباختگی با آخوندهای ما و دیگر ملاهای مذهبی تفاوتی نمی کند، به مناسبت روز والنتاین سخنرانی کرده که کوتاه آن به شرح زیر است: در چند روز آینده اتفاق خطرناکی در دنیای جوانان خواهد افتاد که شاید از اتفاق فوتبال الاهلی امشب مهمتر باشد. مردم این رویداد را در هرکجا دنبال می کنند. بحث من در مورد روز والنتاین در سطح جهان است.؛ روز تعطیل جهانی به عنوان روز عشق،

در چند روز آینده کره زمین به رنگ سرخ در می آید و کره زمین قرمزترین کره در بین همه کهکشانها خواهد بود؛ عروسک های خرس سرخ رنگ، شمع های سرخ رنگ، قلمهای سرخ رنگ و اینها از همه چیز مشابه گرانترند. تنها یک چیز قرمز رنگ از همه چیز دیگر ارزانتر خواهدبود، و آن خون سرخ مسلمانان است، این نتیجه چه گناهی است؟. این به دلیل برگزاری جشن روز والنتاین به وسیله جوانان مسلمان است.

در همی چند روز آینده ویروس خطرناکی وارد بدن این ملت می شود. حال، چه ویروسی؟. آیا این بیماری ایدزه؟. نه، خیلی خطرناک تر… خطرناک تر از بیماری وبا که نیمی از اروپا را برای چند سده از بین برد. گفتگوی من از ویروس والنتاین است، من امشب می خواهم تمام دختران و پسران جوان را از این ویروس خطرناک آگاه کنم. ویروس که بزودی به قلب جوانان این کشور حمله کند و ارتباط انسانها را با خداوند از بین میبرد.

هاظم شومن یکی از آخوندهای مصری در تاریخ ۶ فوریه در تلویزیون الرحمن مانند همه آخوندهای جنایتکار، به جوانان مصری حمله کرد و برگزاری جشن والنتاین به وسیله آنان را مانند موجب ناراحتی محمدابن عبدالله و شادی و خوشحالی یهودیان و مسیحی ها می داند. ببینید اسلام چگونه باهر شادی و خوشحالی انسانی مخالف و در ضدیت است.

ما باید با این ویروس خطرناک والنتاین مبارزه کنیم. باید درنظر بگیرید که حضرت محمد، یهودیان، و مسیحی هادر جلو شما ایستاده اند. حال، هرچه شما بیشتر جشن بگیرید و خوشحالی کنید، یهودیان و مسیحی ها خوشحال خواهند بود در حالی که پیامبر اسلام بیشتر ناراحت و افسرده می شود. هرچه شما بیشتر جشن بگیرید، یهود و نصارا خوشحالترند، در حالی که از چشمان محمدابن عبدالله بیشتر اشک جاری می شود. آیا شما می خواهید پیامبرتان را ناراحت و افسرده، و یهود و نصارا را خوشحال کنید؟!. و…..

روز والنتاین در ایران- در ایران هم به ویژه شهرهای بزرگ مردم، به ویژه جوانان این روز را جشن می گیرند و به یکدیگر کارت و هدایایی پیشکش می کنند. برگزاری مردمی از این روز مهر و محبت در سال های کنونی، در ایران نه تنها ابرز دوستی و محبت به یکدیگر بوده، بلکه یک نوع دهن کجی به رژیم ایران است. کارکنان سایت فضول محله نیز این روز مهر و دوستی را به هم میهنان، به ویژه دوستان، و خوانندگان، شادباش می گویند.

  • Mazdak63

    درود به همه خردگرایان
    ما ایرانیان باید در هر لحظه و هر جا شادی کنیم و شادی خلق کنیم و باعث شاد شدن دیگران شویم این است سنت اصیل ایرانی

  • خلیج همیشه عربی

    بابا جمع کنید این اراجیفات معلق یه مشت خر نفهمو
    تو باغ وحشی به اسم ایران با آن حیوانات درنده(به اصطلاح ملت) اینها جواب نمیده عشق ومحبت ودوستی
    برای انسان مطرحه نه برای حیوان

    ما ازحقوق ملت ایران دفاع میکنیم
                                                         انجمن حمایت از حیوانات درحال انقراض 

    • نسل سوخته

      عربی که با شتر سکس میکنه و از خوکم پست تره از انسانیت و دوستی حرف میزنه.
      آدم شاخ در میاره.

      • Mazdak63

        درود به همه خردگرایان
        دوست عزیز این اعراب که با شتر سکس دارند و از خوک هم پست تر هستند پس چرا این ملت ایران به خاطر این جماعت پست تر از حیوان اینچنین عزاداری می کنند تمام ملت ایران به اعراب ناسزا می گویند اما اسم حسین که می اید اشک در چشمانشان حدقه می بندد چرا ؟

        • نسل سوخته

          اینهایی که گریه میکنن یا خودشون عرب هستن یا واقعا از جنایاتی که اعراب وحشی در حق ما ایرانیا کردن بی اطلاع هستن.
          اما اکثر مردم ایران ودنیا از عربها بدشون میاد چون همه این رو فهمیدن که عربها حیواناتی هستند که خودشون رو انسان میدونن.
          اما متاسفانه بعضی ایرانیان که میشه گفت خائن هستند هنوز هم به این بی مایگان به چشم انسان نگاه میکنند.

          • Mazdak63

            درود به همه خردگرایان
            با سپاس فراوان از جنابعالی امیدوارم که این قوم بدبخت از این خواب هولناک بیدار شده و ریشه اسلام را بخشکانند

  • Abazarghafary

    خلق را بر دار کرد ، کس کشی بود این امام //فتنه ها  در کار کرد ، جاکشی بود این امام  //جنگ ها بر پا کرد تا جیب آخوند پر  کند  // جاکشان را بر سر کار کرد ، جاکشی بود این امام //جاکشی  بود با اصل هندی ، گفت من ایرانیم //خون ایرانی ریخت در خیابان, کس کشی بود این امام //پیرو پیغمبر جاکش کجا ؟ مسلم کجا ؟ ایران کجا ؟ //کشور ایران را لانه مار کرد . جاکشی بود این امام //خمینی و فرزند خلفش خامنهی جاکش قاتل ایران را لانه مارهای تروریست کردند با هر وسیله این جاکشان را افشا کنید و نگذارید از این روضه خونهای ۵ ریالی زمان شاه امام بسازند مثل امام علی جاکش و محمد بچه باز و امام نقی کس مشنگ.