چهارشنبه سوری یادگار فرهنگ غنی ایرانیان و قمه زنی، خرافه فرهنگ ستیز شیعه می باشد ۱۴

چند روزی بیشتر به آخرین چهارشنبه سال ۱۳۹۰ باقی نمانده است و مردمان نیک سرشت ایران زمین، در پی تدارک جشن و پایکوبی هر ساله هستند. در این میان، آخوند های تازی پرست و مزدوران طرفدار شان همواره در تلاش هستند تا به گونه ای شادی مردم را به عزا تبدیل کرده و برنامه جشن چهارشنبه سوری را بر هم بریزند. دشمنی آخوند ها با جشن ها و سنت های فرهنگی ایرانیان، داستان تازه ای نیست و ایشان از ابتدای حضور نکبت بارشان در سطح اجتماع، کمر به نابودی ارزش های فرهنگی و تمدن غنی ایرانیان بستند.

در طی سه دهه ننگین گذشته، حکومت اسلامی به قصد ویرانی فرهنگ و تاریخ گوهر بار ایرانیان، بسیاری از آثار ارزشمند تاریخی و هنری را نابود کرده و یا به کشورهای خارجی فروخته است تا چشم ملت ایران بدان ها نیافتد و مردم بینوای این سرزمین، تاریخ گرانقدر خویش را به باد فراموشی بسپارند. حکومت جنایتکار اسلامی، از تحریف کتاب های تاریخی و آموزشی کودکان، نوجوانان و جوانان ایران زمین نیز غافل نماند و برای مثال سلسله هخامنشیان را به طور کلی، از کتاب های تاریخی مدارس حذف نمود.

فرتور بانوی ایرانی را نشان می دهد که در تمام روزهای سال خود را اسیر و برده جامعه می داند، تنها شبی که بانوی ایرانی رهاست و خود را آزاد از بند و چنگال آخوند و اسلام می بیند، چهار شنبه سوری است. بر ماست که این یادگار گذشتگان مان را زنده نگاه داشته و اجازه ندهیم تازیان آن را از بین ببرند.

فرتور بانوی ایرانی را نشان می دهد که در تمام روزهای سال خود را اسیر و برده جامعه می داند، تنها شبی که بانوی ایرانی رهاست و خود را آزاد از بند و چنگال آخوند و اسلام می بیند، چهار شنبه سوری است. بر ماست که این یادگار گذشتگان مان را زنده نگاه داشته و اجازه ندهیم تازیان آن را از بین ببرند.

تمامی این اعمال ضد ایرانی در راستای نابودی فرهنگ و هویت ایرانی و شکل گیری فرهنگ و هویت سخیف مسلمانِ شیعه انجام شده اند و آخوندها با شستشوی مغزی ملت ایران، در تلاش بوده و هستند تا ملی گرایی و ایران پرستی را حرام اعلام نموده و در اذهان عمومی بگنجانند که در مملکت امام زمان، تنها ملیت و هویت مورد قبول و شایسته، هویت اسلامی و شیعه است و هر گرایش دیگری به غیر از آن ها، حرام و در حکم محاربه با الله مدینه می باشند.

آخوند ها در طی چندین سال حکومت توانستند بسیاری از جشن ها و سنت های زیبای ایرانی، همچون مهرگان، اسفندگان، جشن سده و… را از یاد مردم برده و ایشان را به سینه زنی، زنجیر زنی، روضه خوانی، گریه و زاری و قمه زنی عادت دهند و ملت فرهنگ باخته خرافاتی نیز، هنوز پس از هزار و چهارصد سال، هر ساله حسین ابن علی و خاندانش را از قبر بیرون می کشند و برای علی اصغرش گریه می کنند و وی را دوباره کشته و درون قبر گذاشته و یک سال دیگر صبر می کنند تا موسم گریه و ماتم فرا رسد.

می توان ادعا کرد که تنها جشن ها و سنت هایی که نه تنها آخوند ها، بلکه پدران عرب شان نیز نتوانستند از مردم ایران بگیرند؛ جشن چهارشنبه سوری و مراسم زیبای نوروز است. آخوند مطهری خردباخته چهارشنبه سوری را کار الاغ ها خواند و این جشن و سنت زیبای ایرانی را سمبل حماقت پدران ایرانیان شمارد اما مردم ایران با بر پا کردن هر ساله این جشن و پایکوبی و شادمانی در شب آخرین چهارشنبه سال، مطهری و افکار ارتجاعی اش را به سیاه ترین نقطه از زباله دانی تاریخ فرستادند.

آیت الله مکارم شیرازی، مشهور به مکارم شکر فروش که صنعت قند و شکر ایران زمین، در دستان او و اطرافیان دزدش فرار دارد؛ دیروز اعلام کرد که چهارشنبه سوری خرافه و برگزاری آن حرام است و مردم باید به این جشن پایان دهند.  حال باید به ایشان گفت که مردک بی سواد، چهارشنبه سوری سنت ایرانیان و یادگار زیبای اجداد ماست، چند هزار سال است که ایرانیان به برگزاری این جشن زیبا پرداخته اند. در طی این جشن خانواده ها به دور یکدیگر جمع شده، از روی آتش می پرند و می خندند و می رقصند و پایکوبی می کنند و برگزاری این جشن ملی، مایه نشاط و خرسندی مردم را فراهم می آورد و اگر قرار است مردم به چیزی پایان دهند، آن چیز بدون شک دسته های سخیف عزاداری و سینه زنی و قمه زنی است که مایه ماتم و غمزدگی مردم را فراهم آورده و مزاحم همگان می شوند.

به این فرتور که تنها نشان دهنده گوشه ای از خرافات و مراسم مذهبی مضحک شیعیان است، نگاهی بیاندازید. افراد در فرتور با اعمال سخیف و شرم آورشان مایه خجالت و ننگ هر ایرانی فهمیده و فرهیخته هستند. حال باید از آخوند مکارم شیرازی پرسید که مردک چهارشنبه سوری خرافه است یا هر سال گریه و زاری برای حسین تشنه لب؟

به این فرتور که تنها نشان دهنده گوشه ای از خرافات و مراسم مذهبی مضحک شیعیان است، نگاهی بیاندازید. افراد در فرتور با اعمال سخیف و شرم آورشان مایه خجالت و ننگ هر ایرانی فهمیده و فرهیخته هستند. حال باید از آخوند مکارم شیرازی پرسید که مردک چهارشنبه سوری خرافه است یا هر سال گریه و زاری برای حسین تشنه لب؟

بدون شک مردم ایران، امسال نیز چون سال ها و دهه های گذشته، جشن چهارشنبه سوری را با شکوه هر چه تمام تر برگزار خواهند کرد و با شادی و رقص و پایکوبی، پایه های لرزان اسلام که همانا به قول زنده یاد صادق هدایت، مسلک ماتم و غم و چُس ناله است را ویران خواهند نمود و مکارم شیرازی و هم فکرانش را در حسرت نابودی سنت های ایرانی، خواهند گذاشت. نگارنده پیشنهاد می کند که در کوی و برزنی در سراسر ایران، آخوندک چوبی بسازند و عبایی بر دوشش بیاندازند و وی را در آتش محل شان بسوزانند تا این ملایان دزد و ضد ایرانی بدانند که چه عاقبت درد آوری، انتظارشان را می کشد.

  • Mazdak63

    درود به همه خرد گرایان
    بنده خود مراسم چهارشنبه سوری را به صورت مفصل با دوستان و اشنایان هر ساله بر پا می کنم اما به پا داشتن این مراسم برای دیگران چه سودی دارد انان فقط از دین پاک اهورایی همین را می دانند این مراسم را زمانی احیا کنید که قران و اسلام را به طور کامل فراموش کرده باشید ان زمان اتشی به پا کرده و قرانها را در ان بسوزانید

  • Liberaman

    فقط ارزو دارم که قبل از رفتن از این دنیا مردن این اخوندا رو ببىنم. ایرانى بدبخت شد از دست این کثافتها.

    • Mazdak63

      درود به همه خرد گرایان
      دوست من ما ایرانیها بر اساس جهالت و نادانی خود نابود شدیم به اهورای پاک سوگند که اگر تمام ما ایرانیها از فردا قرانها را بسوزانیم و مساجد را خراب کنیم به ساعتی این حکومت صفاک سرنگون خواهد شد

  • Ham Mahdav

    خب ایرانیهای قدیم زن حائض رو هم حبس میکردند چه کنیم آخر به فرهنگ جدید غرب باشیم ؟ به فرهنگ قدیم ایران باشیم ؟ به فرهنگ آخئندی باشیم ؟گیج شدیم رفت 

  • Ham Mahdav
  • reza

    in akhoondha az zan ham kamtarand (ba arze mazarat az khanomha) chon dar zamane shah khonmha ra be khedmat sarbazi mibordand ama in akhoondhaye fased ra na.

  • اریا

    من الان چند ساله که چهارشنبه سوری بیرون نمیرم چون اکثر کسانی که تو این مراسم شرکت میکنند همون جماعت فاحشه ی مغزی هستند که تو محرم تو دسته های عزاداری به سر  و سینه میزنن و در  چهارشنبه سوری یادشون میاد که ایرانییند و باید این ایین رو زنده نگه دارن و من با دیدن این مراسم حالم بهم میخوره چون ملت خردباخته ی ایران هنوز نمیدونن با خودشون چند چندن و این دوگانگیه فرهنگی برای هر ایرانیه وطن پرستی یقینن چندش اوره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    هنوز ملت سبکمغز ما درک اینو ندارن که چرا تو ماه محرم جوانها ازادن که هر کاری بکنن !!!!!!!!!!!  اما موقع چهارشنبه سوری تو منگنه و پرس هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…………….
    واقعا باید به حال این ملت و جوانهای فرهنگ باخته تاسف خورد  ………..!!!!!!!  با سپاس

  • Unknown

     چهارشنبه سوری یکی از رسوم ملی قدیمی ایرانیان است درست، اما کی و کجا انفجارهای مهیب، انداختن قوطی اسپری یا گاز پیک‌نیک به آتش،
    ساختن نارنجک‌های دست‌ساز از خرده شیشه و سنگ و مواد منفجره و انداختن آنها
    زیر پای رهگذران و یا کوبیدن آنها به دیوارهای خانه‌های مردم، یا سوزاندن
    میز و صندلی و کیوسک تلفن و …، جزء آداب و رسوم ملی و جشن‌های ایرانیان
    بوده است؟!کی
    و کجا رقصیدن در خیابان و به دور آتش مانند قبایل عقب مانده‌ی آفریقایی یا
    اعراب جاهلیت، عربده کشی، ترساندن سالخوردگان با انفجارها … و در نهایت
    تهدید جان و مال مردم جزء آداب و رسوم و جشن‌های ملی ایرانیان بوده است؟!
    این اتهام، توهین بسیار بزرگی به فرهنگ دینی و ملی ما ایرانیان محسوب
    می‌گردد.
    بدیهی است که با این گونه وحشی‌گری‌ها نه تنها نظام یا دولت ، بلکه عقل و خرد و اذهان عمومی نیز مخالفت است.

    • Mazdak63

      درود به همه خرد گرایان
      دوست من بنده با شما کاملا موافق هستم ولی به جوانان ما ایرادی نیست این دولت این جوانان را عقده ای کرده است

  • نسل سوخته

    متاسفانه چیزی که امروز به نام چهارشنبه سوری جای جشن چهارشنبه سوری را گرفته اصلا ربطی به فرهنگ ایرانی نداره و وحشی گری هست چند سال پیش یکی از اقوام مسن ما بخاطر صدای مهیب یک ترقه سکته کرد و مرد فقط به خاطر اینکه چند نفر میخواستن جوونی کنن و خودشونو خالی کنن
    کاش میشد این سنت زیبا مثل قدیم اجرا میشد.سنتی زیبا که با وحشی گریهای امروز قابل قیاس نیست.

  • F_bey3000

    خیلی الاغ هستید. ایرانی، عربی و…دارید خودتون رو برای یک مشت اسم جر می دید اون وقت میایید عزاداری برای یک نماد آزادی را مسخره میکنید. خدا رحمت کنه دیوژن حکیم رو می گفت من شهروند دنیا هستم نه آتن. احمق ها

  • Javdan

    سیزدهمین روز فروردین، نه روز نحسی است! نه روز جشن! و نه حتی روز طبیعت!! بلکه روزی تاریخی برای ملت ایران است. روز کشتار وحشیانه‌ی ایرانیان توسط فرقه ای از یهودیان! روز ملی اعلام حضور ایرانیان!زمانی که پادشاه نیک سیرت ایرانی،کورش، به حکومت رسید با شکست بخت النصر ،پادشاه جبار و خونخوار بابل، سرزمین خود را تا سواحل مدیترانه گسترش داد. دیدگاه الهی کورش باعث شد تا وی پیروی از تمام ادیان الهی را در ایرانِ بزرگ آزاد بداند به شرط آنکه هیچ فرقه ای با فرقه‌ی دیگر جنگ نکند و یا قصد آشوب و شورش علیه حکومت را نداشته باشد. همین مهربانی پادشاه باعث شد یهودیانی که توسط بخت النصر شکنجه و کشته می شدند، ایران را کشوری امن و مناسب برای خود ببینند و آزادانه به فعالیت های خود ادامه دهند.سه نسل از حکومت کورش می گذشت که خشایارشا پادشاه ایران شد. در این زمان به علت خیانت های فراوان و پیمان شکنی های مکرر قوم یهود (فرقه‌ی zion)، آنها از دستیابی به مقامات دولتی و حکومتی منع شده بودند. در همین وضعیت شخصی به نام “مُردخوای” فرزند “پاییر” از فرقه‌ی زیون با پنهان کاری و فریبِ حکومت توانست به دربار نفوذ کند و صاحب پست و مقام شود. وی پس از مدتی با وسوسه‌ی خشایارشا دخترخوانده‌ی خود “هدسه” را که یک یهودی متعصب بود با تغییر نام به “استر” وارد دربار کرد و به ازدواج خشایارشا درآورد. این دخترک زیبا و خائن با حقه‌های زنانه‌ی خود هر روز بیشتر به پادشاه نزدیک می شد و حتی در بسیاری از امور حکومتی نیز دخالت می کرد.در همین زمان “هامان” وزیر اعظم و لایق ایرانی که از مفاخر علم و سیاست و دانش در دوره‌ی هخامنشی است، متوجه رابطه‌ی مردخوای با استر می شود و پس از تحقیق متوجه می شود که این دونفر باهم نسبت فامیلی دارند و هردو از یهودیان zion هستند. این موضوع را روزهای پایانی اسفند (به گفته برخی مورخان: ۲۳ اسفند) به اطلاع خشایارشا می رساند و از او می خواهد این ۲نفر را مجازات کرده و به خاطر پیمان شکنی‌های مکرر، یهودیان را از ایران اخراج کند. پادشاه این موضوع را قبول می کند و از هامان می خواهد تا روزی را برای اعلام این موضوع مشخص کند. وزیر بزرگ ایران، نیمه‌ی فروردین را برای این کار مناسب می بیند.دخترک نحس یهودی ،استر، موضوع را متوجه می شود و با همکاری مردخوای در روزهای دهه اول فروردین خشایارشا را باخوراندن شراب بسیار مست می کنند و در حال مستی از او حکمی می گیرند که ۱-هامان و برخی از دیگر وزرای ایرانی دربار باید اعدام شوند ۲- تمام قبایل منتسب به این افراد باید کشته شوند ۳- تا۶ روز یهودیان آزادند که هرکاری بکنند ولی مجازات نشوند. یهودیان در روز ۱۳ فروردین، یک قتل عام بزرگ راه می اندازند و علاوه بر هامان وزیر دانای ایران، بیش از ۱۰۰۰۰۰ ایرانی را سر میبرند (در بعضی منابع اینگونه آمده: یهودیان در این روز آنقدر کشتار کردند که از هر ۱۱ نفر ایرانی، یک نفر را سر بریدند)از آن سال به بعد [تا هم اکنون] یهودیان به ویژه زیونها (zion) روزهای آخر اسفند ماه را با آتش زدن و توهین به عروسک های هامان و دیگر نمادهای ایران، این نسل کشی و وحشیگری را جشن می‌گیرند [بسیاری از مورخان، ریشه و اصل جشن چهارشنبه سوری را همین موضوع می دانند که به علت نفوذ زیونها در دربار پادشاهان ایران، همواره برگزار گردیده است] پس از انقلاب اسلامی در ایران با کمرنگ شدن نفوذ یهودیان در حکومت، با این جشن مخالفت شد و سعی در جلو گیری از آن همچنان ادامه دارد. هرچند در دیگر کشورها به ویژه اسرییل، یهودیان هرساله جشن هامان سوزی یا ایرانی کشی را در روزهای آخر اسفند برگزار می کنند که تصاویر زننده‌ی بسیاری از این جشن ها در فضای اینترنت منتشر شده است.از آن سال به بعد ایرانیان در روز ۱۳ فروردین ماه (سالروز کشتار ایرانیان توسط یهود) به خیابان و طبیعت می روند که جامعه‌شناسان و مورخان دلیل آن را اینگونه ذکر می کنند: ۱- به یاد آن روز که همه‌ی ایرانیان برای فرار از دست یهودیان به کوه و صحرا پناه برده‌ اند ۲- اعلام همبستگی و اینکه اگر ۱۰۰ ها هزار ایرانی را بکشید باز هم ما در صحنه حضور خواهیم داشت ۳- اعلام انزجار از یهودیان زیون.لازم به ذکر است که قبر استر و مردخوای هم اکنون در همدان قراردارد، و در نقشه نیل تا فرات رژیم غاصب قدس (اسراییل) همدان و مقبره‌ی این دو خائن، جزء کشور اسرائئل دیده شده است.یک پیشنهاد: روز ۱۳فروردین را روز ملی آتش زدن پرچم اسراییل (کشور یهودیان زیون) کنیم- درسراسر ایرانمنبعبرای اطلاع بیشتر در مورد این پیشنهاد به این سایت سربزنید…

  • Selma

    مادر ب خطا…حیف آتیشی که سرخیشو بخواد به توی حروم زاده بده:)

  • فلانی

    چهارشنبه سوری فرهنگ غنی ایرانی با سالی ۲۰ کشته و چندین هزار زخمی , فرهنگ وحشیانه دیگه ؟