شرافت و میهن دوستی در نزد امین حیایی ها، جایگاهی ندارند ۵۰

” قلاده های طلا ” تازه ترین فیلم ساخته امت حزب الله در راستای تخریب و لجن مال کردن جنبش مردمی ایرانیان در سال هشتاد و هشت و پس از آن می باشد. شوم بختانه کور دلانی چون مسعود دهنمکی و فرج الله سلحشور و ابولقاسم طالبی و چند تن دیگر از مزدوران رژیم، صنعت سینمایِ ایران را نیز اشغال کرده اند و در حال پخش دروغ و شستشوی مغزی مردمان می باشند. آن ها چماق دارانی بودند که سینما رِکس ها را به آتش کشیدند و شهروندان ایرانی را زنده – زنده سوزاندند اما از بخت بد، امروز سینمای ایران دربست در اختیار ایشان است.

این انسان های فرومایه در تلاشند تا با تحریف تاریخ و آنچه که واقعن در سال ۸۸ به وقوع پیوسته است، ایرانیان معترض به نتایج انتخابات و میلیون ها نفری را که شعار “مرگ بر دیکتاتور” ، “مرگ بر اصل ولایت فقیه” و… می دادند را مزدوران آمریکا و انگستان نشان دهند و بسیجیان، حزب اللهی ها و نیروهای انتظامی که مردم را از پیر و جوان، زن و مرد، بزرگ و کوچک زدند و له و لورده کردند و کشتند را سربازان راستین این کشور و میهن پرستانی از جان گذشته نشان دهند.

فرتور کاور فیلم قلاده های طلا را نشان می دهد. به راستی این فبلم و دست اندرکارانش مایه خجالت و شرمندگی یکایک ایرانیان فرهیخته و میهن دوست می باشند. بدون شک شریفی نیا ها، حیایی ها، افتخاری ها و... از نسل افشین ها و سلمان فارسی ها هستند و سمبل خود فروشی و بی شرافتی می باشند.

فرتور کاور فیلم قلاده های طلا را نشان می دهد. به راستی این فبلم و دست اندرکارانش مایه خجالت و شرمندگی یکایک ایرانیان فرهیخته و میهن دوست می باشند. بدون شک شریفی نیا ها، حیایی ها، افتخاری ها و... از نسل افشین ها و سلمان فارسی ها هستند و سمبل خود فروشی و بی شرافتی می باشند.

به راستی مایه ننگ و خجالت است که یک بسیجی خود فروخته که با موتور به سمت جمعیت معترض و غیر مسلح حمله می کرد و زنجیر دراز و سنگینش را بلند می کرد و حیدر – حیدر گویان آن را بر سر و صورت زنان و مردان ایرانی می کوبید را سرباز جان بر کف میهن بنامند؛ آن بسیجی هر چه هست، سرباز وطن نیست و کمترین بویی از میهن پرستی و ایران دوستی نبرده است. بسیجیان نوکران چشم و گوش بسته و بله – قربان گوی سید علی خامنه ای هستند که هر چه سرورشان امر کند را چون سگانی مطیع، انجام می دهند.

نکته ای بسیار قابل تأمل است حضور بازیگران و هنرمندان مشهوری چون امین حیایی در فیلم ضد مردمی “قلاده های طلا” است. به راستی زمانی که افراد شناخته شده ای چون امین حیایی در چنین فیلم های سخیف و ضد میهنی نقش آفرینی می کنند، آدمی به شعور این به اصلاح هنرمندان شک می نماید. باید از ایشان پرسید که آقای حیایی؛ مگر نه اینکه هنرمند هر چه دارد از مردم است و بدون مردم و پشتیبانی ایشان، هنرمند ارزش، اعتبار و جایگاه خویش را از دست می دهد؟

مگر نه اینکه اگر هنرمند مردم دار نباشد و در طول زندگی اش در کنار مردم نایستد و از خواسته های ایشان دفاع نکند، دیگر هنرمند نیست و چون علی رضا افتخاری به ملیجک دربار ولی وفقیه تبدیل می شود؟ امین حیایی پیشتر در فیلم ضد مردمی و توهین آمیز ” اخراجی های سه ” نیز نقش آفرینی کرده و در طی آن فیلم، به تمسخر جنبش سبز و رهبرانش پرداخته است. در آن فیلم موهوم بهنوش بختیاری، بازیگر بی استعداد و خود فروخته نیز در نقش خانم زهرا رهنورد ظاهر گردید و با کردار و گفتاری سخیف، خانم رهنورد را مسخره نمود و به جنبش سبز و هوادارانش دهن کجی کرد.

آیا هنرمندان ایران زمین و شاغلان عرصه سینما و تلویزیون نمی دانند که چنانچه با مردم باشند و در راستای خواسته های مردمی گام بردارند، همچون استاد محمد رضا شجریان اسطوره شده و در جان و دل تمامی ایرانیان خانه می کنند؟ آیا تجربه تلخ علی رضا افتخاری که با در آغوش کشیدن احمدی نژاد، یک عمر فعالیت هنری اش را به باد فنا داد و از آن روز به بعد مورد نفرت مردمان قرار گرفت، درس پند آموزی برای خود فروختگانِ پول پرستی چون امین حیایی نیست؟

امثال حیایی و شریفی نیا ها، نه تنها در دیدگاه مردم بازیگر و هنرمند نبوده، بلکه به عنوان خائن و مزدور شناخته می شوند و بدون شک در ایران آزاد، باید در دادگاهی ملی به خاطر خیانت به آرمان های آزادی خواهانه یک ملت، مورد محاکمه قرار بگیرند. در اینکه شرافت و میهن دوستی در پیشگاه این نا مردمانِ جیره خوار رژیم کمترین جایگاهی ندارد، شکی نیست.

فرتور مادر داغدیده سهراب اعرابی را نشان می دهد. آیا هیچ انسان نوع دوستی حاضر است با مزدور و خودفروخته خواندن فرزند این بانوی ایرانی، نمک بر زخم وی بپاشد؟ آیا امین حیایی پیش از بازی کردن در فیلمی که سهراب های ما را جیره خوار انگلستان نشان می دهد، لحظه ای به مادران داغدار آن جوانان فکر کرده است؟

فرتور مادر داغدیده سهراب اعرابی را نشان می دهد. آیا هیچ انسان نوع دوستی حاضر است با مزدور و خودفروخته خواندن فرزند این بانوی ایرانی، نمک بر زخم وی بپاشد؟ آیا امین حیایی پیش از بازی کردن در فیلمی که سهراب های ما را جیره خوار انگلستان نشان می دهد، لحظه ای به مادران داغدار آن جوانان فکر کرده است؟

اما باید از ایشان پرسید که آقایان، زمانی که داشتید جنبش مردمی را مسخره می کردید و معتریضن را سگان انگلیس و آمریکا معرفی می نمودید، برای لحظه ای به یاد جوانان ناکامی چون ندا، سهراب، محمد، صانع، کیارش، بهنود، محسن، امیر، شبنم و… افتادید؟ آیا توانایی چشم دوختن به نگاه پُر درد مادران داغدیده ایشان را دارید؟

بر یکایک ایرانیان میهن دوست واجب است تا فیلم ضد مردمی “قلاده های طلا” را تحریم کرده و با تحریم گسترده این فیلم سخیف مشتی محکم بر دهان امت حزب الله و بازیگران خودفروخته ای چون امین حیایی بکوبند. پس از این نیز ایرانیان باید هر فیلمی که محمد رضا شریفی نیا، امین حیایی و دیگر بازیگران خودفروخته در آن نقش آفرینی می کنند و یا در تهیه آن دست دارند را تحریم نمایند تا دیگر کارگردان و یا تهیه کننده ای قصد همکاری با آن مزدوران را نداشته باشد و در این صورت آن جیره خواران به سرعت از صعنت سینمای ایران بیرون خواهند رفت.

  • باید از این هنر مندان پرسید آیا میدانید معنای تقلید در
    لغت قلاده به گردن انداختن است ؟!حال مردم آزادی خواه قلاده به گردان دارند
    یا جیره خوران مراجع تقلید ؟

    • SARA_2000

      AZ SHOMA PAST TAR KHODETON HASTID  .

    • mina

      درود بر تو . آفرین

  • Mohammadkoorosh

    درود بر شما این آدمها هرگز شرف نداشتند ونخواهند داشت. و بشرف تر از آ«ها کسی است که دست به حمایت از این خودفروشان بزند.

    • farzin

      انقدر حرص نخورید چون شیرتون خشک میشه به جاش یه بار فیلمو ببینید بعد نظر بدید

      • NARIMAN

         اقای فرزین :
        احتمالا  تو از همان قشری هستی که سینمای کنونی ایران همان  را میخواهد !!!!!!
        تماشاگرانی کج فهم که توده وار به سینما می ایند و سه گانه ی اخراجیها را تماشا میکنند و بع بع کنان خنده سر میدهند !!!!!!!!!!!!……….تماشاگرانی که با دیدن اخراجیها  دهنمکی را یکشبه میلیاردر کردند و قسمتهای اینده اخراجیها را هم بسان سگی که قلاده بگردنش انداخته  و از خود اختیاری ندارد را نظاره گر میباشند !!!!!……………

        حالا خود قضاوت کن قلاده را به گردن چه کسانی باید انداخت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!………….

        امیدوارم که شما جزو این گروه نباشید   با سپاس……..

        • Shava

          آفرین به تو دوست عزیز چه زیبا گفتی ……بع بع کنان خنده سر میدهند . لیاقت گوسفند صفتان که چشمان خود را به روی ئاقعیات بسته اند بیش از این نیست .آفرینی دو باره

      • محمد

        حق داری
        قلاده های طلایی رو واسه امثال تو ساختن

        • Desbiliun

          خفه شو آشغال پست فطرت مزدور . هر چه رو از این ملت سربلند بگیری ای آشغال تو هرگز نخواهی توانست طرز فکر بلند مرته اش رو از او بگیری . هزاران nariman دیگه  در راهند . کثافت پست فطرت همه چیز فروش فضای مجازی رو بیشتر از این آلوده نکن

          • Shahramfany

            این سخنان لایق تو و ریس ات خامنه ای است

      • Desbiliun

        خفه شو مادر جنده اطلااتی دییوس فلان خر حواله تو و بچه کونییهایی امثال امین حیایهای بی وطن .

        • Ebi

          از شما ها بیشترین انتظار نمی ره

          • Desbiliun

            گورتو گم کن آشغال جیره خوار رژیم کثافت .تا پارازیتهایی مثل تو آشغال وجوددارند.سفره شیرینی هم همچنان پهن خواهد بود

      • Shahramfany

        وقتی در کشوری احمدی نژاد ریسجهورش باشد تماشاجی این نوع فیلم ها هم باید فرزین باشد

    • nima

      آفرین بر تو . مزدوران همه جمعند به محفل

      • Shahramfany

        اول بهتر که اسمت عوض کن چون نیما اسم ایرانی وتو طرفدار عرب ها هستی اسمت بگذار ال عرب

      • نسل سوخته

        به وطن پرستا و ایرانیان میگی مزدور.
        ۱۰۰% آدمی مثل تو میگه خامنه نماینده امام زمانه
        و آدمی مثل تو میگه اسلام دین خوبیه
        و آدمی مثل تو عاشق کشتن و سنگسار کردنه
        ببخشید نباید بهت میگفتم آدم.

  • Sorymn

    pedaram megoft ta vagti ka in hameh khane dar vatan va kharej as iran hast mamlekat ma dorost besho nest, in mozdoran  vatan forosh va khaen fagat be feker magham va pool hastan sharaf va vejdan nadaran, hamino bas,

    • Sharin

      چه گل گفتی ای دوست عزیز درود .

  • Afsanerebeka

    cho ozvie be dard avarad rozegar        ddd      degar ouzvhara namanad ghrar                                                   to kaz mehnate digaran bi ghami nashayand ke namat nahand adami…eino tokelase sevome ebtedaei behemon yad dadan bacheha hamon zaman man hefzesh kardam ama hala drkesh mikonam…
     

    • Rooband

      آفرین چقدر زیبا نتیجه گیری کردی دوست عزیز . صد آفرین به این نوشته زیبایت

  • Asdasd

    متاسفانه این سرزمین همیشه مهد وطن فروشان و خائنین بوده حتی عامل سرنگونی سلسله هخامنشی هم یک مشت وطن فروش بوده .. یعنی در لحظه به لحظه تاریخ ایران که بنگرید میبینید که اید افراد ضربه های کوبنده ای به این آ ب و خاک زدند .. هیچ قومی در دنیا نمیشه پیدا کرد که به اندازه ایرانیها درونشون مزدور و وطن فروش داشته باشند .. در کنار اینهمه ضربه های تاریخی ببینید که ایرانیها چه قومی هستند که حتی افرادی را که به این مملکت خدمت کردند را هم لگد مال میکنند …   

    • Rooband

      نوشته های زیبا و دلنشین یکی پس از دیگری . چون تیر خاموشی در دل خفاشان شبگرد فرود میا ید . درود ئ آفرین به این کلام بس زیبایت

  • NARIMAN

    به نظر من قلاده را باید به گردن اشخاصی انداخت که مختار نامه را تماشا کردند . ان مختاری که در راس سپاه اسلام در فتح ایران خونها ریخت ………..!!!!!!!!!!!!
    باید به گردن تماشاگران اثار سلحشور .  ان مردک چندش اور که بر اساس تخیلات دینی خود مردم را پای تلویزیون جادو میکند  …………………!!!!!!!!!!!!!!!
    امین حیایی ها و شریفی نیایی ها  و رویگری ها و…….  نمونه ی بارز ملت ایران میباشند از همین فرهنگ و اجتماع وارد سینما شده اند !!!!!!!
    چه بسیارند افراد نان به نرخ روز خور در جامعه .  بسان گرگی که در پوستین رفته اند ……………!!!!!!!!!!!!

    با سپاس …………

  • محمد

    ظاهرآ فامیل آدما با شخصیتشون رابطه عکس داره
    شریفی نیا = بی شرف
    حیایی = بی حیا

    • ZOHRE

      AZ MA PAST TAR KHODEMONIM KHODET KHOB MIDONI .

  • Ardal_mm_2003

    بعد از تغییر حکومت،ما نباید از اینا حمایت کنیم و این بیشرفها رو لگدمال کنیم.
    اینا فکر کردن این حکومت همیشگیه و میگن ما هستیم ولی نمیدونن اگه حکومت عوض بشه و مردم حمایتشون نکنن چکار میکنن؟
    حتمن بعد میگن ،ای مردم ما با شما بودیم ولی نمیشد بگیم یا اینکه میگن مردم ما رو ببخشید.
    اونوقت نوبت ماست

    • Hossein

      آمین به این گفته زیبایت

  • ZOHRE_2000

    AZ SHOMA PAST TAR KHODETON HASTID  .

  • Reza_mahdavi0221

    kheili zer ziadi mizanid
    kesafataye harum zadeha

  • Rahgozar1372

    ۹ میلیارد درامد سالانه از هوا نمی اید از وطن فروشی و بی غیرتی حاصل می شود! 

    • Bahtia

      آفرین بر تو دوست عزیز و با غیرت

  • NARIMAN

    خانوم زهره :
    براستی باید قلاده را بگردن ان جماعت ساندیس خوار انداخت که الحق باید جنسش از طلا باشد !!!!!!!!……..!!!!!!!!!!!!!!!!!!…………….
    اگر تاجری بخواهد برای این جماعت فلاده وارد کند چه سودها که نمیبرد !!!!!!!!!!!!!…………………..
     

    • Baran

      پاسخ شما را نه یکبار بلکه چند بار باید خواند . با هربار خواندن احساس میکنی تیری بر فرق وطن فروشان مزدور فرود می آید . درود بر تو دوست عزیز هم وطن

  • Abazarghafary

    هیچ دانی که چرا آخوند ، دزداست ؟ دست در جیب ، این ملت  بردست ؟ // نصف  شب در ، حجره بیدار شده …ناگهان از همه ور ، کیر کلفتی خوردست //  او نداند پدرش کیست و هم ، مادر خود نشناسد ..چونکه از بچگی ..در حجره بسر می برده ست // حجره فیضیه جاییست برای ، کون گشاد …انگلان  جمع و حرف .. حرف مفت است //کون گشادی   بزرگ ، رهبر این جمع  شود .. چونکه با طی سلسله مراتب کیر خوردست //  شیخ جاکش و ملا بکش ..و فقیه کس کش …شغلی است شریف در اسلام ، محمد گفتست // بیکاری و کون گشادی و فروش  حرف مفت ،،،شعری هست قدیمی ،که بر سر هر فیضیه خفته ست //

  • Ebi

    دم همشون گرم! درود بر امین حیایی

  • Asadheyran

    کاری با آدمهای معلوم الحالی مثل سلحشور و ده نمکی و غیره ندارم ولی آیا به نظر شما امین حیایی و بهنوش بختیاری و رضا رویگری و باقی کسانی که در چنین فیلم هایی بازی می کنند،شایسته نام هنرمند هستند؟! آیا صرف بازی کردن تو چند تا سریال و فیلم سینمایی، بر فرض موفق بودن، میشه اسم هنرمند رو این اشخاص گذاشت؟! ارزش آدمی نه به خوب نقش بازی کردن بلکه به درست انتخاب کردن نقش، در این بین شاید این فکر به ذهن برسه که این آدمها به دلیل مسائل مادی مجبورند که نقش! بازی کنند. ولی یاد حرف لوییس بونوئل فیلمساز سازش ناپذیر اسپانیایی می افتیم که گفت: غم نان عذر خود فروشی در هنر نیست. اگه حرف این فیلمساز بزرگ رو ملاک قرار بدیم برای هنرمند؛ در نتیجه این اشخاص رو نمیشه هنرمند نامید. اگه هم بگیم که این اشخاص از ترس دردسر های بعدی که میتونه براشون اتفاق بیفته تن به بازی کردن تو این نقش ها دادن، یاد اشخاص دیگه تو همین حوزه مثل فاطمه معتمدآریا و ارژنگ امیر فضلی و غیره می افتیم که هر نقشی رو بازی نمی کنن اگر چه به قیمت مشکلات گوناگون. به نظر میرسه برای بعضی ها کمیت زندگی مهمه و برای بعضی ها کیفیت زندگی، ولی در نهایت این زمان که ارزش واقعی آدمها رو تعیین میکنه. 

  • Desbiliun

    با اجازه از abazarghafary که در چند سطر پایین تر این چند جمله بسیار شیوا را وارد کرده است . حیفم آمد که یکبار دیگر دوستان انرا مرور نکنند . با تشکر از اباذر عزیز و درود بینهایت به این قلم شیوایت ..

    هیچ دانی که چرا آخوند ، دزداست ؟ دست در جیب ، این ملت  بردست ؟ // نصف  شب در ، حجره بیدار شده …ناگهان از همه ور ، کیر کلفتی خوردست //  او نداند پدرش کیست و هم ، مادر خود نشناسد ..چونکه از بچگی ..در حجره بسر می برده ست // حجره فیضیه جاییست برای ، کون گشاد …انگلان  جمع و حرف .. حرف مفت است //کون گشادی   بزرگ ، رهبر این جمع  شود .. چونکه با طی سلسله مراتب کیر خوردست //  شیخ جاکش و ملا بکش ..و فقیه کس کش …شغلی است شریف در اسلام ، محمد گفتست // بیکاری و کون گشادی و فروش  حرف مفت ،،،شعری هست قدیمی ،که بر سر هر فیضیه خفته ست //

  • Hosein

    salam age tamashachi nabashe fotbal nist age binande nabashe telvesion nist age shenavande nabashe radio ham nist age mian filme ghaladehaye talaro misazan azizan binandasham  hast nabayd faghat be bazigarash fosh dad be in adamayi ke miran mibinano ya ham fekran bahashon bayad fosh dad ba sepas hosein

  • ata

    من تحلیل ونقد آزادانه یک فیلم یا عقیده یا کتاب را  قبول دارم و به آن احترام میگذارم اگر چه با نظرات من هم نا سازگار باشد ، اما تحریم یک نظر ویا عقیده یا فیلم یا کتاب هر چند از نظر من نا عادلانه یا منحرف یا نادرست و…. را نمی پذیرم  و آن را مصداق  خفقان ، استبداد ، و نا عادلانه میدانم و دست آویزی برای اعمال غیر دمکراتیک در جامعه در دستان قدرت مداران و مستبدان و غارتگران و ضد آزادی میدانم …. /  تحریم بد و زشتی همانا سرپوش بر زوایای مختلف شناخت خوب و زیبائی است / به همان اندازه که بد و زشت شناخته شود و عریان گردد به همان اندازه نیکوئی و زیبائی شناخته میشود …. جامعه سالم باید به جای تحریم از تعریف و تشریح و تحلیل استفاده نماید تا به دمکراسی و آزادی برسد و جامعه به فهم و دانائی حقیقی دست یابد تا با هر شعار بی محتوا اسیر فریبکاران نگردد و رسم جوامع دمکراتیک حال حاضر زمین هم همین است و در آنها هیچ دولت و حکومتی که از قدرت هم بر خوردار است برای تحریم یک تفکر و نظریه مخالف خود تبلیغ نمی کند …. و جامعه را برای تشخیص آزاد میگذارد ….. اما در جوامع غیر دمکراتیک و عقب مانده فرهنگی  حتی آنان که داعیه دمکراسی را دارند و خواهان دمکراسی هم میباشند بر عکس مخالفین هر نظر را به تحریم آن نظر وامیدارند و به جای شناخت درستی و نادرستی آن نظر و تحلیل و نقد آن به انکار آن نظریه میپردازند  و جامعه را از یافتن نظریه مقابل کاملتر و ارزیابی شده تر باز میدارند …. و همواره زیان آزمون و خطا دامن گیر این گونه جوامع است و هیچگاه به دمکراسی نمی رسند و اتفاقا” استبداد گران هم از این شیوه استفاده و آن را تبلیغ مینمایند زیرا از این شیوه کسی که قدرت را در اختیار دارد و خواهان استبداد است بیشتر استفاده میبرد تا کسی که قدرت ندارد و خواهان دمکراسی هم میباشد !!!  بنابر این من خواست شما را در تحریم اینگونه فیلمها یا نظریه ها یا عقاید یا بازیگران نقش پرداز آنها در راستای خواسته غیر دمکراتیک و قدرت طلبان جامعه میبینم و بر خلاف آنچه که شما ادعای رسیدن به دمکراسی  و جامعه سکولار و تلاش برای آنرا دارید برداشت میکنم و شما در این راه اگر صداقت دارید  پس دچار نقض غرض شده اید و باید در این باره تجدید نظر نمائید و از هیچ نظر مخالف خود نهراسید و شجاعانه به استقبال ابراز نظریه مخالف و دشمن خود بروید و به جای تحریم ، شجاعانه با شناخت کافی با نقد و ارزیابی آن به بررسی و تشریح آن پرداخته و دلایل خود را به جامعه ارائه نمائید تا به فهم و شعور عمومی جامعه کمک و جامعه را با مفاهیم واقعی دمکراسی آشنا و روشنگری  در جامعه نهادینه شود ….. هیچ جامعه ای با انکار دیگری به دمکراسی نمی رسد !!!  بلکه با شناخت و شعور جمعی  به انتخاب  بهتر  که همان دمکراسی است میرسد پس  نقد و بررسی و شناخت و تشریح نظریه مخالف آری …. و تحریم نظریه مخالف هرگز ……. انتخاب با جامعه …. که احترام به شعور جامعه از اولین اصول دمکراسی است …. که جامعه دمکراتیک و رشید و فهیم  نه قیم میخواهد و نه ولی میخواهد و نه امام  …… فقط خدمتگذار راستین و امانتدار و درستکردار ….
      

  • Ddd

     اولین باره میام این سایت در حالی که اصلا با سیاست کاری ندارم
    ولی هیچوقت از هیچ سایتی که انقدر صریح یه طفه گام برداره خوشم نمیاد
    از اسلام حرف میزنید از اسلامی که خانم گوگوش وقتی میخوان حرفی بزنند نمیگن به امید خدا میگن انشالله
    کمی از این تنگ نظری بیرون بیاین برای خودتون بهتره
    من خودم یه سبزی تمام عیارم ولی همین تنگ نظری افرادی مثل شماهاست که از هیچی خبری ندارید حتی به خودتون زحمت خوندن یه کتاب رو نمیدید ولی این همه ادعا دارین

    • نسل سوخته

      گوگوش الگوی تو هست؟
      ههههههههههههه

  • taha

    ۳۳ سال است می خواهید دادگاه خلقی تشکیل بدهید فکر می کنم من هم ۵۰ ساله بشم شما نتونید این دادگاه را تشکیل بدهید.همچون حیایی ها بیایید به ملت خودتان بپیوندید و این چند صباحی که زنده هستید از شور با ملت بودن لذت ببرید. یک نگاهی به حال و روز لوسانجلسیها بکنید عبرت بگیرید..

  • Black_jasmine95

     واقعا که حرفاتون خیلی با هم تناقض داره.
    از یه طرف در مقاله ها می گویید که باید به سمت خردگرایی برویم و این را واضح القا می کنید.
    از طرفی طرف دار موج سبز و زهرا رهنوورد و … هستید.
    همین دوستداران موج سبز نبودن که میگفتند یا حسین میر حسین.
    خب این چه معنی میدهد.
    اسلام یا آزادی
    حرف من این است بالاخره معلوم است چه می خواهید.
    من که دومی را می خواهم بدون هیچ تضادی.

  • NARIMAN

    اقای taha :
    امثال حیایی ها  و شریفی نیایی ها و …….بسان میمونهایی  میباشند که در سیرک افراد مزدور و چندش اوری مانند ابوالقاسم طالبی ها و ده نمکی ها برای جذب افراد سبکمغزی مثل شماها انجام حماقت میکنند !!!!!!!!!…………..
    شما از لس انجلسی ها سخن بمیان اوردید که بسیار جالب بود !!!… ایا زندگیه ان جماعت در ظاهر هنرمند
    و  در باطن کج اندیش از زندگیه سگی مردم  ما در ایران بهتر نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    از نظرت پیداست که شاهکار تریلوژی اقای دهنمکی را در ارشیو خانگیه خود دارد و این نشان دهنده ی سطح فیلم شماست ………………!!!!!!!!!!!!
    با سپاس

  • Tamandar Bg

    به نظر من هر کس به هر طریقی با این رزیم همکاری کند وطن فروش و خاین است.چه سینما چه رادیو چه تلویزیون.

  • Am32

    salam albatte ekhtelafate siyasy va saligheyi dar hame tarikh va hame keshvarha boode va hast vali
    in dalil nemishe pa rooye hagh gozasht ,aashghaalayi mesle hayayi,golzar, owtadi,sharifinia,bakhtiyary,modirian,afshar,tehraani,dar harsoorat anarshist akhlaghy ,rap,jaakesh,akhkhaaz,shayyad,sadist,mazookhistand,va khod forookhte dar har sisteme dige ham hamin ravesho dar pish migereftand va saayt haaye jaakeshishoon  va rosvaayihaashoon dalile in eddeaa ,st. va az in now ashghalha nemishe dar morede masaele siyasi ghezavat kard ,motshakeram,

  • حسینی

    به نظرمن هم قلاده های طلا ارزش دیدن نداشت ومستحق تحریم بود.سازندگان آن از نویسنده وکارگردان گرفته تا بازیگرانش لکه ننگی درکارنامه خود گذاشتند

  • Khalil oghab

    امین حیایی وان مردک کوتوله شکم گندهشریفی نیای قواد شهرتشان را به پول دولتی وترس از بیکار شدن فروختند لعنت بر پدر مادر هرزه هردوشون وقتی از چشم مردم بیفتن شهرتشونم تبدیل به نفرت میشه وجای اینکه مردم به نیکی ازشون یاد کنن مثل فردین و وثوقی. با تف ولعنت وفحاشی یاد میکنن این بزرگترین ضربه به وجه یک هنرپیشه است که مردمی که ادمش کردن را بهشون پشت کنه وخیانت کنه

  • عرفان

    هنربندان به ظاهرهنرمند…..انشالله ملت بیدار میشن و میفهمند که این مزدوران همه بلندگوهای اطلاعات که زیرنظر سپاه جمهوری اسهالی است….باید به حال این هنربندان به ظاهر هنرمند گریست. تف به شرف نداشته شان باشد….خدالعنت کنداین سپاهیان زنا زاده رو…قلاده های طلا رو باید برای اخوندها ساخت که برای گرفتن شهریه در فیضیه و دفتر مراجع تقلید صف میکشندواقع چه قلاده هایی…خخخخخ