بایگانی ماهیانه: آوریل 2012

کامران دانشجو وزیر به اصطلاح آموزش روضه خوانها، مخالف ورود تظاهر کنندگان به دانشگاه است۲۲

کامران دانشجو در دانشگاه شاهرود گفته است، «کسی که در "فتنه" سردمدار بوده و بعد از خطبه آیت‌الله خامنه‌ای ۹ دی در بحث "فتنه" فعال بوده جایش در دانشگاه نیست».

فاطمه زهرا؛ زنی که قربانی قوانین زن ستیزانه اسلام شد۵۹

به گمان نگارنده، فاطمه زهرا دختر پیامبر اسلام، پس از خدیجه دومین بانوی شناخته شده در صدر اسلام می باشد که قربانی قوانین زن ستیزانه اسلام گشته و زندگی اش با تکیه بر دستورات شریعه اسلامی، ویران شده است. برای درک بهتر موضوع عنوان شده، در طی مقاله نگاهی کوتاه به چگونگی زندگی دردناک وی می اندازیم.

آیا نباید به سلامت روانی مردمی که از اموات انتظار کمک دارند، شک کرد؟۹

رابطه قبر و قبرستان با ایرانیان، چون رابطه ماهی با آب است و همانگونه که ماهی بدون آب خفه شده و می میرد، ایرانی خرافاتی و فرهنگ باخته و بی خرد نیز، اگر سالی یکی-دو بار قبر گدای سامرا و یا حسن و اصغر و علی را نبیند، نابود گشته و پایه های زندمانی خفت بارش ویران می گردد.

ایرانِ ویرانِ امروز نه به حافظان قرآن، بلکه به آزادی و عدالت نیاز دارد۱۸

به راستی باید از خودمان بپرسیم ایرانی که لبریز از فقر، فساد، فحشا، تن فروشی و درماندگی است، به عدالت اجتماعی و آزادی نیاز دارد و یا به ده میلیون مُفت خور که از سر بیکاری، بی استعدادی و نداشتن شعور و هوش کافی برای انجام دادن یک کار سودمند، در خانه نشسته و آیات پوچ و بی معنای قرآن را حفظ کرده اند؟

باید بدین نژاد پرستی تهوع آور و رفتارهای ننگین با اتباع افغانی پایان داد۱۰۰

بخشدار نوشهر ورود افغانی ها به نوشهر را به دلیل توریستی بودن آن شهر، قدغن کرده و بسیجیان و نیروی انتظامی در صورت مشاهده افغانی ها در سطح شهر، ایشان را بازداشت خواهند نمود.! به راستی چنانچه مردم نوشهر در برابر این قانون ضد انسانی دست به تظاهرات نزنند، باید به حال و روزشان خون گریست.

آیا انسان برای با اخلاق بودن، به دین نیاز دارد؟۴۷

چنانچه فردی اقدام به انجام کاری نیک و یا کاری بد می کند، آن کردار حاصل تفکر خود فرد می باشد ولی در بین افراد مذهبی، اعمال نتیجه سال ها آموزه های دینی می باشند و ماور الطبیعه در چگونگی کردار آن دسته از مردم، تأثیرگذار است.

جامعه خرافاتی، سردار نقدی های بی سواد را به مقام کارشناسی می رساند۱۹

سردار نقدی، مزدور بسیجی و بی سواد خامنه ای، اظهار فضل نموده اند که چنانچه بازیکنان فوتبال ایران نماز شب بخوانند و با نیت پیروزی اسلام پای در زمین مسابقه گذارند، قادر خواهند بود که حتی تیم برزیل را شکست دهند. به راستی خرافات در جان و دل مردمان ایران ریشه دوانده و دیگر امیدی برای نجات این مردمان نیست.

هر دم از این باغ بری می رسد؛ دیپلمات حکومت اسلامی “بچه باز” از آب در آمد!۳۱

دیپلمات حکومت اسلامی، در استخر یک باشگاه برزیلی معروف، پس از بازداشت در حالی که لباس شنا بر تن داشت به یکی از مراکز پلیس منتقل شد و سپس دخترانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته بودند نیز به پلیس منتقل شدند و به همراه خانواده های خود علیه وی شکایت کردند. این رخداد شوم مایه خجالت و سرافکندگی ایرانیان است.