از فرطِ بی تفاوتی ایرانیان، تازیان خود را مالکان جزایر ایرانی می دانند ۶۲

پیشتر در طی مقاله ای از پندارهای پلید رژیم اسلامی در راستای واگذاری جزایر سه گانه ایرانی به امارات، سخن گفتیم. پس از آن رخداد شوم که مسئولین حکومت ضد انسانی، پا را از گلیم خود فراتر نهاده و به جزیره های ایرانی چوب حراج زده و با فرستادگان کشور امارات برای واگذاری جزیره ها سر میز معامله نشسته بودند، کمترین حرکت اعتراض آمیزی نسبت به این اقدام شرم آور سردمداران رژیم اسلامی، از سوی ملت ایران دیده نشد.

این بی تفاوتی و خاموشی مردم ایران سبب گشت که مسئولین کشور تازه تأسیس امارات جسارت کرده و به صورت علنی جزایر سه گانه را بخش هایی از کشور خود خوانده و ورود احمدی نژاد به جزیره “ابو موسی” را تجاوز به خاک خویش قلمداد نمودند.

به گزارش خبرگزاری تابناک؛ شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات در اظهاراتی شدید و بیرون از عرف دیپلماتیک، این سفر را محکوم کرده و آن را تجاوز به حقوق سرزمینی کشورش دانسته است. خبرگزاری “امارات ۲۴” با بیان این خبر، گزارش داده که عبدالله، سفر احمدی نژاد را «تجاوزی وقیحانه» به حاکمیت امارات بر سرزمینش و مانعی بر سر راه همه تلاش‌های امارات برای یافتن راهکاری مسالمت آمیز برای پایان «اشغال» جزایر توسط ایران دانسته است.

به راستی ایران زمین به چه فلاکتی افتاده است که اعراب بیابان گرد ادعای مالکیت خاکش را دارند و مردمان ایران، کمترین واکنشی بدین ادعاهای موهوم نشان نداده و درگیر زندمانی های خود می باشند، به راستی این همه سخن از میهن پرستی به میان آوردن و ادعای وطن پرستی ملت ایران در وقت عمل، کجا غیبش می زند؟

به راستی ایران زمین به چه فلاکتی افتاده است که اعراب بیابان گرد ادعای مالکیت خاکش را دارند و مردمان ایران، کمترین واکنشی بدین ادعاهای موهوم نشان نداده و درگیر زندمانی های خود می باشند، به راستی این همه سخن از میهن پرستی به میان آوردن و ادعای وطن پرستی ملت ایران در وقت عمل، کجا غیبش می زند؟

عبدالله همچنین گفته: “این سفر وضعیت حقوقی این جزایر را که بخش و جزیی از سرزمین ملی امارات هستند، تغییر نخواهد داد.” وی همچنین زمان انجام این سفر را نیز محکوم کرده و مدعی شده این سفر هنگامی انجام گرفته که دو کشور موافقت کرده بودند، تلاش خود را برای رسیدن به توافقی در مورد این موضوع به کار بگیرند و فضایی مساعد برای ارتقای ثبات در منطقه پدید بیاورند. عبدالله مدعی شده سفر اخیر، نقض آشکار این توافق است.

آیا به راستی یک ایرانی پس از خواندن این خبر نکبت بار، احساس شرمندگی و سر افکندگی نمی نماید؟ تازیان که هزار و چهارصد سال است خرد را از مردمان سرزمین مان ربوده اند و تمام دار و ندار مان را به زور شمشیر از ما سرقت کرده اند و به جای همه گوهرهایی که از ما دزدیده اند، یک کتاب پوچ و بی مفهوم به نام “قرآن” به دست مان داده اند؛ امروز نیز دست از سر ما بر نداشته و در اندیشه تکه و پاره کردن ایران زمین می باشند.

رژِیم ضد ایرانی حاکم بر ایران به تنها چیزهایی که اهمیت می دهد، پول و قدرت و سرمایه ایست که از دسترنج و حقوق مردم ایران گرفته شده و به جیب سردمدارانش ریخته می شود. برای آخوندهای تازی صفت و مفت خوری که امروز، از بدِ روزگار حاکمیت کشور کهن سال ایران را به دست گرفته اند، تمدن، فرهنگ، هنر، سنت، تاریخ و به خصوص خاک و دارایی ایران پشیزی ارزش نداشته و ندارد و سخنان اماراتی ها، کمترین تأثیری بر روی آن فرومایگان نمی گذارد.

سی و سال است که این رژیم جنایتکار کمر به نابودی تمامی ارزش های ملی ایرانیان بسته و با تخریب آثار باستانی، تحریف تاریخ، آموزش دروغ و مهملات دینی و ضد ایرانی به کودکان در مدارس و… تا حد چشمگیری نیز در این اقدام نکبت بار موفق بوده است؛ به طوری که امروز مردم ایران کمترین واکنشی به گستاخی های تازیان امارات نشان نداده و نسبت به این مسئله ملی و حیاتی، کاملن بی تفاوت می باشند.

آیا به راستی می توان از مردمانی که خود، بر سر آثار باستانی و ملی شان چنین بلاهایی می آورند، انتظار برخاستن و دفاع از خاک سرزمین شان را داشت؟ این خردباختگانی که نام های منحوس شان را بر در و دیوار سی و سه پل و دیگر آثار باستانی و ملی مان می نویسند، چند درصد جمعیت ایران را تشکیل می دهند؟

آیا به راستی می توان از مردمانی که خود، بر سر آثار باستانی و ملی شان چنین بلاهایی می آورند، انتظار برخاستن و دفاع از خاک سرزمین شان را داشت؟ این خردباختگانی که نام های منحوس شان را بر در و دیوار سی و سه پل و دیگر آثار باستانی و ملی مان می نویسند، چند درصد جمعیت ایران را تشکیل می دهند؟

مردم ایران پس از آب گیری سد سیوند و اطمینان از اینکه آرامگاه کوروش بزرگ بر اثر رطوبت از میان خواهد رفت، سکوت نمودند. ایشان پس از تخریب تخت جمشید و طاق بستان و خشک شدن دریاچه ارومیه و ده ها رخداد شوم دیگر نیز سکوت کرده و با بی تفاوتی از کنار آن همه جنایات گذشتند و به رژیم اسلامی میدان دادند تا بهتر و بیشتر بتازد و هویت ملی ما را از بین ببرد. به راستی آیا این سکوت سرسام آور ملت ایران پایانی دارد؟

  • Ali

    فرزند ارشد استاد اخلاق و عرفان امام خمینی:

    و بدانید که ایران مورد توجه و نظر ولی الله الاعظم امام زمان (عج) میباشد و می رسد روزی که تمام غرب و شرق به واسطه رشد و تکاملی که ایران پیدا می کند محتاج مردم ایران می گردند…

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=176&catid=52

    • Mazdak63

      دوستان بنده را عفو بفرمایید
      امام خمینی گه خورد

    • نسل سوخته

      میره.
      امیدوارم کشورم روزی به کشوری پیشرفته و قدرتمند و دموکراتیک تبدیل بشه اما نه بوسیله عربی که ۱۴۰۰ ساله تخم نداره از چاه بیاد بیرون.
      بلکه بدست ایرانیان  وطن پرست.

      • هاهاها

        شما تخم داری بیا بیرون
        تخم داری برا هدفت کشته بشی؟

         کشورم  به کشوری پیشرفته و قدرتمند و دموکراتیک تبدیل شده به برکت انقلاب خمینی کبیر

        • نسل سوخته

          خمینی کیری.
          ما تخم داریم بیرون هم میایم این امثال شما ها هستین که با زور اسلحه و شوکر و نیروهای مسلح میاین بیرون و پیش خودتون فکر میکنن گهی هستین.امثال ما ایرانیا شجاعیم یا اینکه با دست خالی میایم بیرون و میدونیم ممکنه کشته بشیم بازم میایم بیرون نه شما خایه مالهای خامنه ای.

          • هاهاها

            بیبین بچه جون برو عکسای ۳۰ سال پیش نگاه کن
            ببین رژیم شاهتون چی جوری میکشت
            برو ببین بچه مسلمونای با غیرت ایرانی چی جوری مبارزه میکردن
            شما ها با ۲تا شعار ما بیشماریم و ما هستیم رو در دیوار میخواید بگید خیلی هستید اما بدون قدرت در اعتقاد پاک و راسخ معنی میده
            هروقت تونستی منطقی و بدون فحش جواب بدی بازم بت میگم

            ما با ولایت زنده هستیم
            تا زنده ایم رزمنده ایم

          • نسل سوخته

            اولا کی گفته من طرفدار حکومت شاه هستم؟؟؟؟!!!!!!!!!
            دوما شماها چجوری میکشین؟تجاوز میکنین؟
            دخترای ایرانی رو برای عربها صادر میکنین؟
            میگین اقتصاد مال خر هست ولی بیشتر از هر زمان دیگه فساد مالی دارین؟
            میگی بچه مسلمونای با غیرت چطوری مبارزه میکردن؟
            یعنی همه مسلمون بودن؟زرتشتیا بی غیرت بودن؟توده ای نبود؟مسیحی نبود؟فقط مسلمون بود؟
            اگر حکومت شما نمیترسید فقط برای ۱ بار هم شده اجازه تظاهرات رو به مخالفانش میداد.
            شماها خودتونو گول میزنین اینقدر این خزعبلات رو مثل ۲ جمله آخر پیامتو گفتین که باورتون شده.
            میگی منطق؟؟؟؟؟؟؟
            بعد میگی با ولایت زنده ایم؟؟؟؟؟
            پس تو تمام خیانتها و کثافت کاریهای ولی خودتون شریکین.
            شماها ایرانی نیستین ننگ بر شما اگر ایرانی بودین اینهمه بلا سر هموطاتون نمیاوردین.

          • هاهاها

            باز نسل سوخته فحش دادیا
            من نگفتم زرتشتی نبود ارمنی نبود
            اتفاقا هم بودن مردانه ها ایستادند اما تو داری به مسلمونا توهین میکنی؟
            مطمئن باش اونی که مسلمونه تجاوز نمیکنه
            شما ها هرچی دلتون میخواد پای اسلام مینویسید
            منطق تو مردنه هست که ۱۰بار گفتن فحش نده داری همش فحش میدی فقط
            فقط بلدید با حمله کارتون جلو ببرید
            بعدشم کدوم تظاهرات
            همون خارجشم که ما نرفتیم والا تظاهرات میکنن مغازه مردم اتیش نمیزنن
            اگه اینکار بکنن جمع شون میکنن

            حالا که اسمت نسل سوخته هست بزار از نسل سوخته خودم برات یه شعر بگم:

            میلاد ماست دور ر بر سال های ۶۰
            نسلی که خون ندیده ز خمپاره های۶۰
            دلهای ما از اتش ایثار روشن است
            ماییم نسل سوخته کربلای ۶۰

            در ضمن ip من اینجاblock شده دیگه نمیتونم نظر بدم
            این نظرم از جای دیگه گذاشتم

            تا مبارزه هست ،ما هستیم—معمار کبیر انقلاب حضرت روح ا…

        • Khashayarpooladiyan

          پاسخ شما ی  تازی پرست -دندان شکن خواهد بود

    • Rabinson77

       ye sand ro kon ke emam zaman vojod dareh sandi motabar va hesab shodeo va manteghi

  • نسل سوخته

    وقتی این چیزارو میبینم واقعا جوش میارم.
    یک بار با یکی از دوستام رفتیم کاخ اردشیر بابکان و قلعه دختر رو ببینیم تو قلعه دختر دیدم چند تا از این بی پدرو مادرا دارن رو دیوارا یادگاری مینویسن خیلی محترمانه بهشون گفتم این کارو نکنین گفتن دلمون میخواد و دعوا شد روی ما چاقو کشیدن یادگاریشونم نوشتن و رفتن.
    اما حتی یک نگهبان هم نبود که جلوشونو بگیره حالا باز آتشکده(کاخ اردشیر)نگهبان داره اما قلعه دختر هیچی.
    خاک بر سر حکومت خاک بر سر بی فرهنگا.

    • Rabinson77

       az in be bad hatman mosalah boro jahaye bastani ke agar dobareh hachin vahshiyaye arab zadehiro diid hagheshono bezar kafe dasteshon

  • Rabinson77

    az in lahzeh be bad bar tamamiye iraniane vatan parast vajeb ast dar harja az amakene bastani afradi ke darn be asare bastani asib vared mikonand  ba anha barkhord konid  avval tazakor dahid agar raam nashodand rikhtane khoneshan vajeb va elzamist

  • کیارش

    شیر که پیر بشه بچه سوسمار هم ادعای  سلطانی میکنه!!!
    چیزی که نظر مرا جلب کرد اینکه با نگاه کردن به نقشه دور و بر خلیج فارس  دیدم که خلیج های دیگری هم وجود داره و همه اشان نامهای عربی دارند. فقط همین یه دونه خلیج , خلیج فارس نامگذاری شد.متاسفانه کشورهای عربی  با کمال بی شعوری و توحش ذاتی که عادت دارند ,همه چیز  را مال خود بدانند .حاضر نیستند حتی یک خلیج را بانام دیگری تحمل کنند.در صورتی که خلیجها و دریاها بنام آنهاست مثل  خلیج عدن  یا دریای عمان…حالا خوبه که یک اقیانوس به اسم فارس نیست مثل اقیانوس هند.
    بنظر من بهتره که روی خلیج فارس یا سه جزیره بحث نکنیم ,بلکه ادعای مالکیت وسیعتری را مطرح کنیم که  چند دهه اخیر جزو قلمرو  ایران بود .مثل کشور بحرین  و …  و خیلی دیگر از مناطق جداه شده از ایران.در این صورت بچه سوسمارها و کره خرها به همان چیزی  که اجدادشان بزور از ما گرفتند بسنده میکنند.
    خداوند  ایران را از اسارت این  تفاله های  متحفن بجا مانده از ۱۴۰۰ سال  جهل و  جنون و جنایت  نجات دهد.آمین 
    .

    • Alifar68

      ba dorood  ma bishtarin marze abi ro  dar krnare daryaye oman darim … az hala migim daryaye IRAN PARS..2 nam khiabane zafar ke sefarate emarat onjast bayad beshe khiyabane KHLIJE PARS  ke majbor beshan tamam namehhashon ro be nam KHLIJ PARS benvisan  ….. payandeh IRAN 

    • هاهاها

      بحرین که شاه خودتون بخشید
      حتما میخوای بگی شاهتونم عرب بوده؟

  • hamid

    در همه این موارد خفه خون گرفتند ولی وقتی یه مشت افغانی رو به پارک راه نمیدن  ک… ننه شون رو جر میدن

    • نسل سوخته

      حق با شما هست 
      ۲۵% جرائم منجر به قتل در ایران توسط افاغنه انجام میشه
      مواد مخدر افغانستان جوانان ایرانی رو به خاک سیاه نشونده.
      روزی نیست که خبر تجاوز و قتل  ایرانیان توسط افغانیها به گوش نرسه 
      رودخانه هیرمند رو بستن و دریاچه هامون خشک شد.
      اونوقت یک عده بخاطر اینکه ناراحت از این مسائل باشن خودشونو تیکه پاره میکنن که چرا افغنیارو به فلان پارک راه ندادن خاک بر سر روشن فکرای اینطوری.

  • Abazarghafary

    بد بخت شدیم رفت در میان دو کیر …از پشت  ملا  و  از جلو خلیفه جاکش ملا عبید (عب دولا )//این یکی انرژی هسته ای برای بقا …. آن یکی چشم به خاک  سه جزیره از حالا شهید  //خلق گرسنه گیج شده میان شک رکعت دو و سه …ملای جاکش دلار به جیب زند و خلیفه خاک سفید //این سرنوشت ملت جبون و خاموش است … کیر خر مصری به کس زن سوسمار خور پلید //وای اباذر از دست این دین به کجا پناه برد ؟؟ .. که ملا و اسلام در سراسر این سرزمین رید //ناامید نشویم سرزمین کوروش را پس گیریم … روسیاهی به آخوند جاکش ماند و عرب نا نجیب //

    • Shenkey

      آفرین ،خوب میگی ها،بهشون بگو که اگه امارات حالا این همه پیشرفت داره ،اتوبانها،آسمانخراشها،نظم و نظافت  و موفقیت داره،ما ۲۵۰۰ سال پیش اینها رو داشتیم،ایرانیها در زمان کورش حتی اینترنت بی سیم و پر سرعت داشتند.بیمه خدمات درمانی از زماتن کورش بوجود اومده،حقوق بازنشستگی و نظام پیشرفته اداری و حکومت داری را کورش به جهان یاد داد.بیانیه حقوق بشر از منشور کورش الهام گرفته.چی میگن این عربهای ملخ خور بیابانگرد؟؟؟

    • هاهاها

      میشه چنتا پیشرفت قبل انقلاب بگید
      اختراعات زمان شاه خودتون
      همش میگید۲۵۰۰ پیش این جوری بودیم اون جوری بودیم
      کی دیده خدا بزرگه کنتورم که نداره
      ۲۵۰۰ سال پیش ایران ۲تا راکتور هسته ای داشت که بقایاش موجوده
      از دوره محمدرضا شاهتون میشه پیشرفت علمی مثال بزنید

      اول انقلاب دکتر قراضه هندی میاوردیم ایران اما امروز تو دنیا سرمون بالا میگیریم و حرف برا گفتن داریم
      این پیشرفت نیست.حرفم به استناد امارهای جهانیه اون که دیگه دست عربها نیست؟
      هست؟

      • نسل سوخته

        من نمیدونم چرا بسجیا و آخوندا و پاسدارها و خائنها وقتی اسم پیشرفت میاد سریعا میگن راکتور اتمی انرژی هسته ای.
        سرتونو کردین زیر برف نمیبینین واقعا نمیبینین؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
        نمیبینین آخوندا نوکر چین و روسیه شدن نمیبینی به لبنان باج میدن واقعا نمیبینین.
        اگر شاه وابسته به غرب بود حکومت آخوندا نوکر شرقه.
        تو اسلام هرگونه معامله با کافر که باعث قدرت بیشتر اونها بشه و بهشون کمک بشه حرام هست اونوقت شماها تنها دوستاتون کمونیستا هستن.
        واقعا که دروغ و درویی و بی شرمی حدی داره اینقدر با این حرفها خودتو تحقیر نکن کسایی که میان اینجا وقتی میبینن طرز فکرت اینطوریه به ریشت میخندن.
        سعی کن حداقل دروغ نگی و چشمهاتو روی واقعیت نبندی.

        • هاهاها

          قبول من دروغ گوی کور
          شما مثال بزن
          مثال قبل ورود اسلام زدی کلی هم خوشم اومد
          اما شما میخواید اسلام و ایران در تضاد هم نشون بدید

          که این که من دیدم ایران عزت داشته و بعد ورود دین مبین اسلام همچنان عزت حفظ کرده
          پس چه دین مبارکی که هیچ ملتی رو تحقیر نکرده
          و اما شما لطف کن دستاورد های رژیم شاهتون بگو
          ایرانی که ب تعبیر تحلیل گران سیاسی ایالت ۵۱ امریکا نام داشت چه دستاورد هایی داشت؟؟؟؟؟؟

          • نسل سوخته

            خوشحالم که خودت هم قبول کردی دروغ گو هستی و چشمت رو بر روی واقعیات میبندی این میتونه اولین گام شما باشه برای خودشناسی و حرکت به سمت انسان شدن.ایران بعد از اسلام مورد تهاجم مغولها افغانها عثمانیها پرتغالیها انگلیسیها روسها قرارگرفته.بعد از اسلام حدودا ۳۷ حکومت بر ایران حکومت کردن اما قبل از اسلام ۵ حکومت.و اگر ایلامیان را نیز به حساب آوریم ۶ تا.
            بعد از اسلام زنان ایران برده شدند پسران غلام و ایرانیان مجبور به پرداخت جزیه.
            در زمان قحطی بزرگ در بعضی از شهرها از جمله همدان مردم از فرط گرسنگی همنوع خواری کردند در زمان قحطی بزرگ بیش از  ۸ میلیون ایرانی از گرسنگی مردند و جمعیت ایران از ۲۰ میلیون به ۱۲ میلیون نفر تقلیل یافت.
            بعد از ورود اسلام به خاطر بی کفایتی شاهان مسلمان قاجار ایران تجزیه شد.
            در زمان جمهوری اسلامی هزاران نفر در دهه ۶۰ اعدام شدند.
            جنگی بر ایران تحمیل شد که ۶۰۰۰۰۰ هزار جوان پاک ایرانی قتل ,ام شدند آنهم بخاطر اینکه خمینی عراقی ها را تحریک میکرد تا مانند ایران قیام کنند.
            انقلابی که میتوانست ایران را به کشوری پیشرفته و دموکراتیک تبدیل کند از مردم ربوده شد و ایران را به کشوری تبدیل کرد با ایدئولوژی های ۱۴۰۰ سال قبل و محور شرارت از نظر دیگر کشورها.
            من در این اتفاقات و حوادث بالا عزتی نمیبینم.
            ضمنا من هیچ وقت نگفتم طرفدار حکومت شاه هستم.
            اما سگ شاه میرزید به تمام آخوندا.

          • هاهاها

            سوال من بی جواب موندا
            افتخارات رژیم ب اصطلاح سکولار شاه نگفتیدا

            من کاری به عقب فعلا ندارم البته فعلا
            میخوام رژیم شاه با نطام اسلامی مقایسه کنم.
            اما امارها و تحلیل نشون نمیده انقلاب ما شروع کننده جنگ بوده باشه.
            میشه منابع رسمی و محکم ارایه بدی

            در ضمن من نفهمیدم شما طرفدار چه سبک حکومتی هستید؟

  • Bahtia_123

    اسلامی که به یک چس بند و به یک گوز پیوند است به درد زندگی نمی خورد.این چه نمازی که یه چس آنرا باطل می کند

    • هاهاها

      همین اسلام عزیزی که میگی ۳۴ ساله با اقتدار سرپا واستاده و تو و امثال تو رو به گه خوری انداخته
      تو این ۳۴ سال احدی نتونسته پرچمش بیاره پایین
      مثال هات مسخره اس خدایی

      هر کاری ادابی داره که چون تو دلیلش نمیدونی دلیل به احمقانه بودنش نیس خردمند

      • نسل سوخته

        حکومتهایی بودن که ۵۳۰ سال و حتی هزار سال سرپا بودن بعدش نابود شدن.
        اونوقت این ۳۴ سال برای تو خیلیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        افتخار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        این ۳۴ سال نباید برای شما بسیجیا زیاد باشه چون میخواین حکومتتونو بدین دست امام زمانتون البته اگر از چاه بیاد بیرون.
        اما برای ما ایرانیا زیاده حتی یک روزشم مثل صد سال میگذره.
        فقط بدون ۳۴ سال زیاد نیست برای حکومتی که ادعا میکنه مرمی ترین حکومت ایرانه.

        • هاهاها

          مثالت منو یاد اون یارو میندازه که میگفت سال ۵۲ با ۲نفر دعوا کردیم البته اون موقع دو نفر خیلی بود

          الان شرایط عوض شده،معادلات جنگی بهم ریخته
          اینا تو۳۳ روز نتونستن پرچم حزب الله بکشن پایین
          تانک مرکاوا جز ۵ تانک برتر دنیا هست که نسل ۴یا۵ (یادم نیست دقیق) شعارش بود امن ترین جای دنیا برای سربازان ۳۳تاش اومد توی دشت های جنوب لبنان ۱۶ تاش برگشت خود صهیونیست اعلام کرد به بدنه اقتصادی ارتششون ضربه خورده
          اون حکومت که ۵۳۰ سال مونده نهایت خطر براش تیر کمون با برد ۲ متر بوده
          خیلی سبک حکومت ها بودن که ۲۵۰۰ سال پادشاهی کردن اخرشم پس افتادن ۳۴ سال که چیزی نیس
          تازه اول راهه

          • هاهاها

            چرا کسی جواب منو نمیده؟

          • هاهاها

            کسی نیست جواب بده؟

          • ششششش
          • Eslamsalam

            .I love you man.I am with you forever

          • نسل سوخته

            اولا گور بابای اسرائیل و حزب الله لبنان جانم فدای ایران.
            ببین آقا حرفت تا حدودی درسته اما مهمترین دلیل برای موندن حکومتی مردمی بودن اونه اگر دیکتاتور باشن حتی استالین باشن آخرش میرن.
            شماها  ادعا میکنی حکومتتون در بین مردم محبوبه پس ۳۴ سال اصلا چیزی نیست اگر مردمی باشین و ۵۰۰ سال حکومت کنین اونوقت بیاین ذوق کنین.
            اینکه شماها خیلی ذوق میکنین که ۳۴ سال حکومت کردین و خودتونم تعجب میکنین بخاطر این هست که دیکتاتورین و خودتونم باورتون نمیشه این همه سال تونستین به مردم ایران ظلم کنین.
            ای کاش ۱۰ سال حکومت میکردین ولی اون ۱۰ سال حکومتتون بر اساس قوانین انسانی بود و به آبادانی و فرهنگ کشور کمک میکردین اما افسوس که شماها…….
            آقا ی ها ها ها کره شمالی حدودا ۶۰ سال هست که داره پدر مردمش رو در میاره ولی این حکومت چه ارزشی داره مردمش بدبختن.
            فیدل کاسترو و جانشین عزیزش الان ۵۰ سال هست دارن حکومت میکنن و وضع کوبا الان چطوره؟
            حکومت کردن و با زور بر سر مردم کوبیدن و ایجاد خفقان در جامعه کار مهمی نیست بلکه جامعه ای ارزش داره که پویا باشه و قوانین انسانی داشته باشه متاسفانه جامعه ایران جامعه ای افسرده و سر خورده هست این افتخار نداره.

          • هاهاها

            من که حرفی نزدم
            ما هستیم تا انقلاب مهدی فاطمه
            شما گفتی بزودی پرچم میاد پایین
            منم گفتم نه داداش،اینجوریم که شما میگی نیس
            تو همین سایت مقاله گذاشتید اگه اسراییل امریکا به ایران حمله کنن چی میشه.فلان میشه بهمان میشه منم خواستم بگم این قامت استوار حالا حالا ها هست

            یه نکته هم یادت باشه
            هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره

            یه سوال؟
            دوست داری امریکا و اسراییل به ایران حمله کنن؟

          • Amomnia

            آخه احمق ،پول من و تو رو دارن میریزن تو شکم سید حسن گوریل مفت خور اونوقت تو خوشحالی که ۱۷ تا تانک اسراییل نابود شده.

  • mat

    نفرین خدا به ایرانی که حاضر است حتی یک وجب از این خاک دست بیگانه افتد و مرگ وبدترین بدترینها برکسی که به موجب شرایط افسارگسیخته ای موجود در این سرزمین باعث ایران فروشی شود با تماموجود از خدای خود درخواست میکنم که این وطن فروشان عاقبت به خیر نشود چون دراین صورت به وجود خدا شک خواهم کرد که چرا این جنایت کارها خیلی راحت زندگی میکنند پیر میشوند وبعد به درک واصل میشوند

  • Kilimanjaro

    ما ۳۰ سال پس رفت کردیم و تبدیل شدیم به یک مشت متعصب بی فرهنگ بی هنر که فقط زر میزنیم .
    جم کنید اقا.
    برید تو همون دبی ببینید ما بافرهنگیم یا اونها .کیف میکنی میری تو اداراتشون .کیف میکنی میری پیش مسعولینشون . 
    ما هیچی نیستسم به خدا .همش حرف مفتیم . دروغگو .مضور . خیانتکار . دو رو . کلاهبرادر . 
    ببندید خدای ببندید

    • نسل سوخته

      واقعا شما اینطوری هستی؟؟؟؟؟؟
      پس ایرانی نیستی.

    • هاهاها

      شما به اصطلاح خرد گرایان فقط بلدید به خودتون فحش بدید
      اگه راه کار دارید ارایه بدید
      با حلوا حلوا کردن که دهن شیرین نمیشه

  • Shenkey

    آخی بیچاره امارات،که اگه ایرانیها اونجا نرن ورشکست میشه،از گرسنگی میمیرن و دیگه نمیتونن برج بسازن .خاک بر سرت که اینقدر ابله هستی.من نمیدونم کدوم احمق گفته که امارات با پول و وجود ایرانیها آباد شده که تو بی شعور هم باورت شده.خوب شما که این همه هنر و پول دارید،چرا کشور خودتون رو آباد نمیکنید؟نکنه از تهران نشینها هستی که از بلوچستان،کردستان،خوزستان خبر نداری که با چه فلاکتی زندگی میکنن؟احمق امارات سی ساله امارات شده،شما که میگین ۲۵۰۰ سالتونه،چه گوهی هستین و چه گوهی خوردین؟؟

    • نسل سوخته

      گه خوردن کار امثال تو هست شماها با پول نفت خودتونو بالا کشیدین ماهم بخاطر خیانت آخوندای کثافت به این روز افتادیم.
      نفتتون که تموم بشه یا اقتصاد جهان که دچار مشکل بشه مثل چند سال پیش بازم باید برین سوسمار بخورین چون حتی یک ذره هم تولید علم ندارین.چون پست و حقیرین.شماها فقط به خاطر نفت هست که هنوز میتونین زندگی کنین وگرنه هیچی نیستین.

      • Shenkey

        شما که هم نفتش رو دارین و هم هنر و هم نیروی انسانی،وقتی کم میارین تقصیر رو بگردن آخوند و دیگران میندازین،وقتی یه کار کوجیک انجام میدین میگین ببین فرهنگ و تمدن ایرانی رو؟؟ایرانی،ایرانیه،چه از نوع عمامه دار و چه فوکول کراواتیش.همه تون سر و تعه یه کرباسین،دروغگو،حقه باز،کلاه بردار،خودخواه  و خودبزرگ بین در عین حالیکه هیچی نیستین.گیرم پدر تو(کورش)بود فاضل،از فضل پدر تو را فاضلاب.آخوندها سی ساله اومدن سر کار،۲۴۷۰ سالش قبلش چه گوهی بودین و چه گوهی خوردین؟اگر میخوای بگی حکومت همیشه بدست غیر ایرانی بوده،پس کجاست اون تاریخ ۲۵۰۰ ساله تون؟؟؟

        • نسل سوخته

          آخوندا ۲ دسته هستن عمامه سیاه و عمامه سفید عمامه سیاهها عرب هستن و حیوان عمامه سفیدها خائن هستن و پست فطرت.
          ما کلا به غذای عربها دست نمیزنیم ما به عربها غذا میدیم.
          وقتی تو اسواد تاریخی نداری مشکل ما چیه؟
          برو یکم مطالعه کن با حقوق بشر آشنا شو با بنای تخت جمشید آشنا شو با اولین پیل الکتریکی که در ایران ساخته شده و دانشمندان ایرانی و علم پزشکی ایران قبل و بعد از حمله اعراب پست اونوقت بیا و حرف بزن عرب.
          متاسفانه چون عربی پستی و چیزی تو کله تو نمیره.

          • Shenkey

            از بین این پنج رشته علمی(نجوم،پزشکی،شعر،فلسفه،ریاضیات) یه ایرانی نام ببر(فقط یک نفر)،که مربوط به قبل از ورود اسلام به ایران باشه.در ضمن اسم کسی که بیل الکتریکی رو ساخته رو هم بگو ببینم.تخت جمشید اصلا ساخته کامل نشد که کسی توش اقامت و حکومت کنه.این چرندیات رو یهودیها براتون بافتن و براتون تاریخ تدوین میکنند.در ضمن تخت جمشید کپی برداری از بناهای بابل است.تو که خیلی تاریخ مطالعه میکنی ،لطفا با سند حرف بزن.من منتظرم اسم بیاری.فقط یک نفر نه بیشتر.

          • نسل سوخته

            اسکیلاس- دوره هخامنشی (زمان حکومت داریوش از سال
            ۴۸۶- ۵۲۱ ق.م.) دریا نورد و مکتشف و مهندس سازنده قنات

            ستاسپ- دوره هخامنشی ( زمان حکومت خشایار شاه
            ۲۴۶۶-۴۸۶ ق.م.) دریا نورد و مکتشف

            بوبراندا-دوره هخامنشی (زمان خشایار شاه) مهندس

            آرتاخه-دوره هخامنشی (زمان خشایار شاه) مهندس و
            سازنده کانال آتوس

            استانس- دوره هخامنشی شیمیدان و استاد دموکریتوس

            برازه- دوره ساسانی (زمان فرمانروائی اردشیر(
            ۲۴۱-۲۲۶ م) مهندس و احیا کننده شهر فیروز آباد

            فرغان- دوره ساسانی- سازنده تاق کسرا

            جهن برزین- دوره ساسانی – سازنده تخت (تاقدیس)

            شیده- دوره ساسانی – سازنده کاخ خورنق

            ابولؤلؤ(فیروز) – قاتل عمربن خطاب (خلیفه اعراب
            و متجاوز به ایران) – هنرمند ، صنعت کار و سازنده آسیاهای بادی

            در نقاشی بزرگ کلیسای واتیکان تصویر زرتشت فیلسوف
            و معلم ایرانی در آکادمی یونان را می توان مشاهده کرد.

            مانی، فیلسوف و نقاش بزرگ ایرانیاینها فقط تعدادی هستند ایران قدیم در پزشکی بسیار پیشرفته بوده و نظام اداری ایران سرآمد زمان خودش بوده و ایران در قانونگذاری حرف اول رو میزده.تخت جمشید بوسیله مهندسین ایرانی و مصری و یونانی ساخته شد.تو کاخ بابل رو دیدی که میگی تخت جمشید ار روی اون ساخته شده؟پیل الکتریکی در زمان اشکانیان ساخته شده و اسم شخص رو نمیدونیم اما باعث شگفتی شده بوده و فکر عده ای گفتن این نمیتونسته کار اشکانیان باشه و شاید فضایی ها این رو ساختن.شما ۲ تا عرب نام ببر که اختراعی کرده باشن که به نفع بشریت باشه یا اکتشاف؟فقط لطفا طریقه طبخ سوسمار رو توضیح نده.ضمنا کتابخانه گندی شاپور به دستور عمر ننه کسه سوزانده شد وگرنه ما الان خیلی کتابها و دانشمندان برای معرفی داشتیم.

  • Shenkey

    اون زمان که عربها شتر سواری میکردن،ما ایرانیها ۲۵۰۰ سال پیش ،بی ام و ،و مرسدس بنز سوار میشدیم و کورش کبیر به هر ایرانی که با خواهرش ازدواج میکرد یک بنز مجانی هدیه میداد.درود بر شکوه و عظمت ایران و ایرانی که سمبل تمدن جهان است.

    • نسل سوخته

      تو ایران از زمان ساسانی ازدواج با محارم(محارم از نظر اسلام) رواج داشت عرب بیسواد ازدواج ها در حد خواهر زاده و برادر زاده بود نه خواهر و مادر.
      ضمنا طبق دین شما هابیل و قابیل برای کردن خواهرشون قربانی دادن آخرشم یکیشون کشته شد.
      تو که ایرانی نیستی چرا هی میگی ما ایرانیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
      چرا میخوای خودتو از ما بدونی؟؟؟؟

    • SAHAND

       فکر میکنم با دیدن لیست دانشمندان ایران در عهدی باستان  گوه گیجه  گرفتی !!!!………

      جالبتر اینه که این اکتشافات زمانی اتفاق افتاده که اعراب اندر خم زنده به گور کردن دخترانشان بودند !!!!!!!!!!!

    • SAHAND

       خواهشن طفره نر و به جای لجن پراکنی جواب نسل سوخته رو بده هر چند اصلن جوابی نداری که بدی !!!!!!!!!!!!!!!!!
      به نظر من اعراب پست  همیشه یک حس کم بینی و حقارت در مقابل ایرانیها دارند !!!!!!!!
      و این در حالیست که ایرانیان در بدترین زمان ممکن در تاریخ خود بسر میبرند !!!!!!!!!!!!!

  • Desbiliun

    و بهلول را گفتند که فرق « کهنه کودک » و « عمّامه » در چیست؟ گفت در اصلشان فرقی نیست.

    کهنه را در « زیر » گه گذارند، و عمّامه را « روی » گه.

  • کیارش

    من بیش از ۱۲ ساله که در یکی از کشور های اروپایی زندگی میکنم یکی از مسائلی که نظرم را به شدت جلب کرد اینکه وفتی یک نفر از کشوری دیگر به اروپا یا آمریکا بیاد در زمان کوتاهی فرزندان آن شخص خودشان را با آن کشور جدید وفق میدهند و از نسل دوم و سوم خودشان را کاملا شهروند آن میدانند
    از مهد کودک تا دانشگاه و بعد هم محل کار موظفند به زبان رسمی آنجا صحبت کنند .مسلما در مکانهای شخصی آزادند که به زبان مادری صحبت کنند ولی از آنجاییکه در همه جا موظفند به زبان رسمی صحبت کنند اتوماتیکوار در خانه هم با یکدیگر با زبان رسمی صحبت میکنند
    راه دور نرویم همین کشورهای دور وبر ایران مثلا بحرین با اینکه بیشتر مردم آن ایرانی الاصل هستند ولی با گذشت زمان کوتاهی همه در همه جا موظفند عرب باشند.
    در ترکیه به آقای کمال پاشا یا آتا ترک که ناخن کوچیکه پادشاهان ایرانی از کورش تا محمد رضا شاه (بجز قاجار)نمیشد احدی اجازه نداره چه در اماکن اداری و چه در جمع دوستانه به او بی احترامی کنه بلکه باید او رامثل خدای خودش پرستش کنه!!!
    سئوال من اینکه پس چرا در ایران اینطور نیست
    .بعضی از قومها بیش از ۲۰۰۰ سال در ایران زندگی میکنند ولی هیچ احترامی برای جاییکه هزاران سال خودشان و اجدادشان زندگی میکنند قائل نیستد و در اولین فرصت شروع به توهین و ناسزا میکنند.نمی خوام توهین کنم ولی خودتان امتحان کنید
    اگر به یک حیوان چند روز مهربانی کرده و به او آب و غذا و جایی برای زندگی بدهید تا آخر عمر نه تنها شما را گاز نمیگیرد بلکه شما را صاحب خودش میدونه و حاضره جانش را برای شما فدا کنه.
    یکی به من جواب بدهد چرا ما انسانها اینقدر ناسپاسیم؟

  • Abazarghafary

    این برج های دو قلوی نیویورکی نماد  شیطان بود ؟؟ یا کیر تمدن به کون  صدر اسلام بود ؟؟ //بن لادن جاکش که ۱۵ زن داشت و هفتاد صیغه جوان …پیروو محمد جاکش و قرآن بود. //در برجهای دو قلو آدمیان تجارت میکردند و کار … ملا عمر جاکش فکر گذاشتن کون نو جوانان بود //هر جا که اسلام پا گذشت به راستی که رید … این سرنوشت آل محمد و علی و سایر جاکشان بود //این اباذر ز دست مسلم کس کش به کجا پناه برد ؟؟..که تمام حرف مسلمان جاکش مثل کش تنبان بود //

    • هاهاها

      این همه توهین کردی چی بهت رسید؟
      تو ایین خردگراییتان توهین برای رسیدن ب هدف مرسومه؟

      • نسل سوخته

        حداقل مسلمون نیست که سر ببره و سنگسار کنه.

        • هاهاها

          الان جوابت چه ربطی داشت؟

  • Siamak

    امروزه مردمان شایسته دنیا درجاه ومقام خود قرار دارند. شاید جاه و مقام ایرانی هم همین باشد که برده اعراب سوسمار خور باشند. اعراب کیف مکنند و بنظر می رسد که ایرانیان هم ککششان ازاین بابت نمی گزد. 
    از قول یک مثل که می گوید “هر قدر پول بدی همون قدرهم آش میخوری ” 

    مردم سوریه، مصر ودیگر کشورها منطقه حایگاه شایسته خود را یافته اند. شاید بعد از ۵۰، ۶۰ سال دیگر ایرانیان هم به این مقام دست یابند. عجله کاره شیتونه………! 

  • Arjang

    جواب ابلهان خاموشیست.امام ورهبرتان زیر خط فهم است تو که رقمی نیستی‌ خرد باخته.
     

  • Arjang

    جواب ابلهان خاموشیست.امام ورهبرتان زیر خط فهم است تو که رقمی نیستی‌ خرد باخته.
     

  • Sag-Pareh

    این زرتشت سوسک خور بوده که با برادرش سرختشت سگ خور تجاوز می کرد.

    ای سگ وحشی(سگ تازی) مجوس نجس شده ؛ ای سوسک خور
    چرا صفت؛منش:خصلت و ذات وحشی که همان تازی است را به اقوام با شرف و غیور همیشه اصیل عرب نسبت می دهی؟

    ای پا ره (س) پاره (س) پاره (س) = یعنی سه بار پاره شده؛
    سوال ما این است که کلمه خلیج عربی است یا پ. ا.ر.ه. سی ؟
    اگر عربی است (که واقعا عربی است) پس چرا پ.ا.ر.ه. سها ان را بکار می برند؟منظور من چرا این کلمه یا کلمه های دیگر را از فرهنگ ناب عربی میدزدند و یا غارت میکند؟ایا این نوعی دزدیدن فرهنگی از فرهنگ دیگر نیست؟
    پس نتیجه میگیریم که دو کلمه خلیج العربی هر دو عربی هستند.
    اما دو کلمه خلیج پ. ا.ر.ه .س. یکی عربی و دیگری پ.ا.ره سی است. 

    ای ایرانی پاره (س)،    ای  پاره پاره (س) زبان ایرانی اصل تبار
    حال شما چطور است!
    پارس پارس کن با افتخار مانند سگ وحشی مجوس نجس شده
    شما را اگر در نمکزار گذارند و نمک خالص شوید٫ اخر سگید 

    ای انکه دیده دوخته ای بر خلیج العربیه, این استخوان برگلوی تو سازگار است وبس
    زیرا در اب صاف وپاک و زلالش ما هی استخوانی است  نه سگ ما هی ای کون برهنه مجوس نجس شده پارس(فارس)
    براستی چه خوش گفت فردوسی سگ سخن(پارس سخن):
    پارس (فارس) اگر سگ کبیر (کورش کبیر) شود اخر توله سگ (پارس سگ) است.
    ز شیر سگ خوردن و سگ ؛ فارس را بجایی رسیدست
    که تاج استخوانی کند ارزو
    تفو بر تو ای سگ کبیر(کورش کبیر)
    که با خواهرت ازدواج میکنی؛ مادرت رو حامله میکنی وبه پدرت تجاوز میکنی

    • Mazdak63

       ببند ان چاله مستراحت را ای سگ تازی ما امثال شما را سنگ مستراح هم به حساب نمی اوریم شما سگان پست ترین حیوانات روی زمین هستید

  • nasim

    بچه ها من فکر می کنم اگه ما روی فیس بوک یا توویتر این ذیپلمات هی عرب دسته جمعی کامنت بذاریم حداقل می تونیم به اونا بفهمونیم که جوانان ایران برای خاک کشورشون حرمت قائلند