جامعه خرافاتی، سردار نقدی های بی سواد را به مقام کارشناسی می رساند ۱۹

به راستی چه بر سر ما و ایران مان آمده که هر فرومایه بی سوادی به خود اجازه می دهد تا در هر زمینه مهم و تخصصی اظهار نظر کند؟ آیا دیگر در این مملکت سواد، تجربه، آگاهی و تخصص پشیزی ارزش نداشته و هرکس که توان عربی حرف زدن و قرآن خواندن داشته باشد و چفیه به گردن بیاندازد و عکس خامنه ای در جیبش بگذارد، اجازه ورود و اداره هر سیستمی را که دلش بخواهد، دارد؟

امروزه در هر اداره و مرکز دولتی، در هر بیمارستان و مرکز علمی – پژوهشی، در هر موزه، پارک و فضاهای عمومی یک یا چند سردار بی سواد و بد قواره سپاه پاسداران، حضور داشته و در سِمَت مدیر آن مجموعه ها فعالیت می کنند. در یک جمله می توان گفت که سردارهای سپاه، اداره وجب به وجب این سرزمین را در اختیار گرفته و دیگر، انسان های فرهیخته و دانا و کار کشته، نقشی در اداره کشور ندارند.

آخوند و پاسدار، این دو عنصر شوم، نکبت بار و مضر جامعه که همچون زالو، به جان میهن و ملت افتاده و در حال مکیدن شیره جان مردمان این سرزمین می باشند، تمامی پُست های مهم و حیاتی سیاسی، اقتصادی، علمی، ورزشی، هنری و فرهنگی ایران زمین را به چنگ آورده اند و ایران و ایرانی را در تمامی آن زمینه ها، به خاک سیاه نشانده اند.

فرتور چهره ترسناک و ژولیده سرادر نقدی را نشان می دهد. ناگفته نماند که دست ایشان تا به آرنج به خون جوانان دلاور این مرز و بوم همچون محمد مختاری ها، آغشته است. باید به حال مملکتی که نظامیانش در هر بخشی از جامعه حضور داشته و مدیریت می کنند، خون گریست.

فرتور چهره ترسناک و ژولیده سرادر نقدی را نشان می دهد. ناگفته نماند که دست ایشان تا به آرنج به خون جوانان دلاور این مرز و بوم همچون محمد مختاری ها، آغشته است. باید به حال مملکتی که نظامیانش در هر بخشی از جامعه حضور داشته و مدیریت می کنند، خون گریست.

آن پیام آوران مرگ و بدبختی و ویرانی، با در دست داشتن قدرتی نا محدود، به کنترل تمامی فعالیت های سیاسی، علمی، هنری، ورزشی، فرهنگی و اقتصادی مردمان پرداخته و هر فرد و یا مجموعه ای که در راستای بهتر انجام دادن کارهایش، از چهارچوب اسلام و فرهنگ پلشت اسلامی خارج شوند؛ مورد بازخواست قرار گرفته و در نهایت توبیخ و اخراج قرار خواهند شد.

یکی از صنعت هایی که در اختیار کامل سپاهیان، بسیجیان و ملاهای مفت خور این سرزمین قرار دارد، صنعت فوتبال ایران می باشد. ملاها انسان های لایق و با سواد و با تجربه ای چون زنده یاد ناصر حجازی را از فوتبال ملی محروم کرده و امثال مایلی کهن ها را وارد میدان نمودند و فوتبال ایران را بدین درجه از فساد و ویرانی که امروز شاهدش هستیم، رساندند.

بازیکنان فوتبال ایران به جای تمرین های مُدرن و پیشرفته و بهره بردن از دانش و تجریه مربیان کارکشته و تکیه بر استعدادها و توانایی های خود نمودن، اسیر جادوی آخوند شده و پیش از بازی های مهم به دعا نویس، سر کتاب باز کن، فالگیر و رمال و جن گیر! رجوع کرده و از الله مدینه و محمد ابن عبدالله و خاندانش درخواست کمک و نیروی اضافی می نمایند.!

این خرافات و اعمال سخیف به حدی رسیده اند که بیشتر تیم ها پس از پیروزی های حساس، سفره ابولفضل و رقیه و… انداخته و نذری می دهند.! در هیچ کجای دنیا سیستم ورزشی یک مملکت بدین حد اسیر خرافات و باورهای موهوم دینی نمی باشد و این مسائل تنها در ایران، مهد خرافات زایی و خرافه گستری، یافت می شوند.

در تازه ترین مطالب در راستای سیستم بیمار ورزش ایران، سردار نقدی، مزدور بسیجی و بی سواد خامنه ای، اظهار فضل نموده اند که چنانچه بازیکنان فوتبال ایران نماز شب بخوانند و با نیت پیروزی اسلام پای در زمین مسابقه گذارند، قادر خواهند بود که حتی تیم برزیل را شکست دهند.!

خرافات دینی بخشی جدا ناشدنی از زندگانی مردمان ایران زمین است؛ روزها با صدقه انداختن و از زیر قرآن رد شدن آغاز و با دعای کمیل و نماز شکر و صلوات فرستادن پایان می پذیرند. حال در چنین وضعیت اسفناکی سردار نقدی ها هم به ورزشکاران پیشنهاد خواندن نماز شب، به جای تمرین های اساسی، برای شکست تیم های قدرتمند می دهند.

خرافات دینی بخشی جدا ناشدنی از زندگانی مردمان ایران زمین است؛ روزها با صدقه انداختن و از زیر قرآن رد شدن آغاز و با دعای کمیل و نماز شکر و صلوات فرستادن پایان می پذیرند. حال در چنین وضعیت اسفناکی سردار نقدی ها هم به ورزشکاران پیشنهاد خواندن نماز شب، به جای تمرین های اساسی، برای شکست تیم های قدرتمند می دهند.

به گزارش دویچه وله فارسی؛ محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در اولین جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران گفت برخی ورزشکاران به خاطر تاثیر از غرب، رسیدن به ایده‌آل را در پیمودن راه غربی‌ها می‌دانند و “کاستی‌های ما در فتح قله‌های جهانی ورزش را متأثر از کاستی‌های ما نسبت به غرب می‌دانند.”

نقدی در ادامه گفت: «حال آن‌که ما مدعی یک تمدن غنی هستیم. ما می‌توانیم با تعریف اجزاء متناسب با فرهنگ خود، روابط سازگار را برای موفقیت تعریف و ترسیم کنیم.» رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: «هرچه به ایمان نزدیک شویم به موفقیت نزدیک‌تر می‌شویم و اگر روزی تیم فوتبالی داشته باشیم که بازیکنان آن نماز شب بخوانند و با وضو و به نیت برافراشتن پرچم اسلام به میدان بروند، می‌توانیم تیم فوتبال برزیل را هم شکست دهیم.»

  • Craftwerkagg_11

    تیم فوتبال زنان در جمهوری اسلامی ؟ یک نگاه به عکس فوق کافیست تا به میزان بردگی و فلاکت  این موجودات مفلوکی که مثلا برای کسب افتخار ؟ دست چین شده اند  پی برد .

  • Arjang

    بنابراین امام حسین هم با نیت پیروزی اسلام پا به صحنه جنگ نگذاشت که از معا ویه شکست خورد؟؟؟ای بر پدر آدم مزخرف گو.
     

  • هاهاها

    خدا سرباز های این اتقلاب براش حفظ کنه

    • Razmjoo

      مگر اینکه خدا هم ظالم و منحرف باشد که از یک رژیم ظالم و منحرف حمایت کند؟؟؟
      اقای فوق لیسانس رشته اقتصاد از دانشگاه امام حعفر سارق ( ل )!!! 

    • حقگو

      توی ابله که باز ُدرفشانی کردی. اخه کوچکمرد نادان چه سربازی؟؟؟ چه انقلابی؟؟؟ مگر کسی سرش را در کاهدان بکند که نتواند ببیند در این کشور چه بسر مردم اورده اند.
      حکومتی فاسد و خونریز نفس ازادیخواهان را گرفته است و هر انسانی که کوچکترین اعتراضی کند، اگر او را بعنوان قاچاقچی مواد مخدر، به دار نکشند، حداقل شکنجه و زندان را نصیبش می سازند.
      تف به شرفِ نداشتهِ مزدورانِ و عوامل هرجائی صفت این رژیمِ بدنام و ضد بشریت!!!

      • رامیان

        آفرین بر تو دوست عزیز آفزین و درود

        • حقگو

          سپاسگزارم!

  • Babak persa

                الله در شیطان .. شیطان در الله نمونه ای از مهربانی و بخشش الله رحمان و الرحیم ؟؟!!در قرآن سوره توبه – آیه ۲۹ – آمده است: آن کسانیکه از اهل کتاب(یهودیان و مسیحیان) که به الله و روز آخرت ایمان ندارند و حرام داشته های الله و پیامبرش را حرام نمىگیرند و دین حق نمىورزند، آنها را بکشید تا به دست خویش و با حقارت جزیه – دارایی- باج – بپردازند. * انگاری که الله از کرده خودش پشیمان است و چاره ای جز بد گفتن و ناله کردن ندارد !!! مگر الله خودش یهودیان و مسیحیان نیافریده؟؟ چه کسی الله است و چه کسی شیطان؟ الله می بایست نقشه ای شیطانی داشته باشه که کسی بنام شیطان را آفریده باشد !! همان به که بگوییم، شیطان در الله . الله در شیطان !! و یا بهتر اینکه بگوییم = انسان در شیطان . شیطان در انسان !!! ،،، { بابک پرسا }
    ۳ 

  • ایرانی

    هم بیسوادید هم درغگو….

    • رامیان

      خفه شو مزدو ر آشغال رژیم کثافت

    • Razmjoo

      جان مادرت وقتی کامنتی این چنین مسخره می نویسی، دیگه اسمتو ایرانی نزار!!! چون این نوع طرز فکر توهینی بزرگ به ایرانیان است، مخصوصاً به ما که در این ماتمسرای اسلامی گرفتار قومی نادان، متظاهر، فاسد و جنایت پیشه هستیم و بالاترین ارزویمان سرنگونی حکومتِ نامنزهِ کنونی است.
      رزمجو

      • رامیان

        درود بر تو دوست عزیز

        • Razmjoo

          قربون محبت تون، ای هم میهن اگاه و خردگرایمان.
          با مهر
          رزمجو

  • Carbinieri

    خلقت انسان تقریبا به پایان رسیده بود که خداوند متوجه شد آدم و حوا تقریباً شبیه همدیگر خلق شده اند و تفاوت چندانی با هم ندارند.از
    اندامهایی که خداوند برای انسان در نظرگرفته بود چیز چندانی به جای نمانده
    و فقط دو عضو باقی مانده بود که خداوند مردد بود و نمی دانست که هریک از
    آن دو عضو باقی مانده را به کدامیک از آن ها بدهد که موجب تفکیک آنها از یکدیگر بشود. …پس آنها را فرا خواند و گفت اشرف مخلوقات من! برای تفکیک شما دو تا از هم و تعیین جنسیتتون دو عضو باقی مونده،اولیش عضویه که می تونید به وسیله اون ایستاده جیش کنید و…….دومیآدم اجازه نداد حرف خدا تمام شود وجست و خیز کنان با اشتیاق گفت :همون اولی رو بدید به من ..اون دقیقا چیزیه که نشون می ده من بعنوان مرد، جنس برتر هستم ..اونو بدید به من حوا تنها لبخند زد و با آرامش گفت:اگه آدم اینقدر به اون احتیاج داره من حرفی ندارم…نوش جونشآدم عضو مورد نظر را دریافت کرد و با خوشحالی به طرف باغ بهشت رفت تا ایستاده جیش کردن به کل بهشت را تجربه کند.وقتی دور شد خدا گفت با این حساب تنها عضو باقیمونده به تو می رسهحوا پرسیداون چه عضویه؟و خدا پاسخ داداون مغزه

  • PARIW

    waghi in obashha karshenas meshan mamlekat ma ham hamin roz o hal ro dareh, ,adam koshi, dozdi va virani chiz degi dar iran nest, ensaneat, benamosi, dozdi, virani chiz degi ayde iran nashid va nakhahad shod, yek mosht khANE DOZD VA BEVEJDAN DAR IRAN HOKOMAT MEKONAND BAS.

    • carmalin

      آفرین بر تو دوست عزیز

  • Abazarghafary

    ملتی به دنبال گوشت و مرغ و تخم گرانبار مرغ  بودند ،،،دولت جاکششان به فکر دهه فاطمیه و مرگ زهرا بود //ملت از گرانی و کمبود دارو و  نداشتن اجاره میمردند ،،، رهبر جاکشان عالم  علی  گدا به فکر منقل و تریاک اعلا بود//کودکان کارتون خواب برای لقمه ای نان در تجاوز دیوان ،،، آخوند کس کش در حال گریه   روی کون زهرا  بود//رمق شادی از این ملت بدبخت  گرفتند ز بس نوحه خواندند،،، مرگ زهرا تمام نشده ملای جاکش فکر محرم و عاشورا بود //جاکشان به سرنزنید و  کون  خود ندرانید و شیون نکنید ،،، که محمد و ال محمد یعنی سید و ملا رهبر کل مفت خورها بود //    

  • wemane

    ]چی بگم آقا !!!!!!!!!!
    میگن اسکندر مقدونی که میخواست به ایران حمله کنه یکی از مشاوراش گفت بهترین راه برای اینکه بتونی برایرانی جماعت حکومت کنی اینه که هر چی آدم بی سواد و بی تجربه و نادانه به درجات عالی حکومتی بگمار که در آن برای تو دو مزیت وجود داره ۱ : به شکرانه این کار بر علیه تو شورش نمیکنند و خادمت میشوند..۲:دانایان ایران از زندگی در داخل ایران ناراضی یا خفت قبول کرده دچار نا امیدی میشوند یا اینکه از دیار خود مهاجرت کرده وما از دانش آنهاسودمند میشویم
     

  • Mansoorhallhj

    درود.برشما..این.یارو.سربار.نقدی.شکل.همه.چی.هست.غیراز.ادمیزاد.؟.چون.پولهای.کلان.میلیاردی.میگیرد..ونقد.میگیرد.اسم.او.سربار.نقدی.است.این.یارو.باندازه..یک.مسهل.کارایی.نداره.خوب.نگاش.کنید..راستی.که..ازش.داره.میره.؟.این.سربار.بنگی.میخاد.ناو.هواپیمابر.اربابش.را.غرق.کنه…راستی.زکی.؟