چرا کشورهای غربی و پُر ادعا، نقض آشکار حقوق بشر در سوریه را نادیده می گیرند؟ ۳

همه روزه، ده ها زن، مرد، پیر، جوان و کودک در سوریه و به دست مزدوران رژیم بشار اسد، سلاخی شده و از بین می روند. هر روز چندین فیلم و فرتورهای دردناک که از جنایت های هولناک بشار اسد، پرده بر می دارند در فضای مجازی منتشر شده و مورد بازدید جهانیان قرار می گیرند.

کشورهای غربی از جمله آمریکا، فرانسه و انگلستان که ادعای انسان دوستی و دموکراسی خواهی شان گوش آسمان را کَر کرده است؛ نه تنها اقدامی بر علیه این کشتارها و جنایات خونبار انجام نمی دهند، بلکه گویی مقامات آن کشورها، چشم های شان را بسته و گوش های شان را گرفته اند و نه چیزی می بینند و نه چیزی می شنوند.

چگونه کشورهای غربی خود را در عرض چند روز برای حمله به لیبی آماده کرده و مخالفین رژیم سرهنگ قذافی را مسلح نموده و جنگنده های شان را بر فراز آسمان لیبی به پرواز در آوردند ولی امروز با اینکه هزاران هزار نفر از مردم بیگناه و آزادی خواه سوریه به خاک و خون کشیده شده اند، کمترین اقدامی برای کمک به آن مردمان بی دفاع، نمی کنند؟

رابطه انگلیس با سوریه- دولت انگلیس راههای زیادی را برای استثمار کشورهای دیگر در پیش می گیرد. یکی از این راهها، نفوذ ملکه انگلیس بر افراد کشورهای دیگر است. در این فرتور، ملکه انگلیس بر روی اسماء اسد که زاده انگلیس است اثر و نفوذ زیادی دارد که پیامد آن هجوم سرمایه داران انگلیس به کشور سوریه، غارت و دردست گرفتن اقتصاد آن کشور است.

رابطه انگلیس با سوریه- دولت انگلیس راههای زیادی را برای استثمار کشورهای دیگر در پیش می گیرد. یکی از این راهها، نفوذ ملکه انگلیس بر افراد کشورهای دیگر است. در این فرتور، ملکه انگلیس بر روی اسماء اسد که زاده انگلیس است اثر و نفوذ زیادی دارد که پیامد آن هجوم سرمایه داران انگلیس به کشور سوریه، غارت و دردست گرفتن اقتصاد آن کشور است.

مزدوران بشار اسد و صد البته پاسداران و بسیجیانی که سید علی خامنه ای از ایران، برای ترور و کشتار مردم بینوا، به سوریه فرستاده است؛ به خانه های مسکونی موشک شلیک کرده، بچه های خردسال را شکنجه جسمی داده، به زنان و دختران تجاوز نموده و مخالفان و معترضان را زنده به گور می کنند.

اعمال جنایت باری که از سوی نظامیان حقیر بشار اسد سر می زند، بسیار هولناک و آزار دهنده می باشند و حتی تماشای ویدیو های رسیده از سوریه نیز، قلب آدمی را به درد آورده و خواب را از چشمان انسان، برای چند شب می ربایند. به راستی آیا کشورهای قدرتمند غربی، کمترین ارزشی برای جان مردمان بیگناه قائلند؟

به گزارش رادیو کوچه؛ صبح روز پنج‌شنبه، ۲۶ آوریل، در شهر حما، از مراکز اصلی مخالفان حکومت بشار اسد، رییس جمهوری سوریه، دست‌کم ۶۹ تن در اثر وقوع انفجار در این شهر جان خود را از دست داده و بیش از ده‌ها تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش الجزیره، این انفجار در خانه‌ای مسکونی روی داده که به گفته تلویزیون دولتی سوریه، در این خانه گروهی از «تروریست‌ها» در آن مشغول ساختن بمب برای حمله به مردم بودند، اما مخالفان حکومت گفته‌اند که در اثر اصابت موشک به این محل، دست‌کم هفتاد تن جان خود را از دست داده‌اند.

در این ویدیو، زنده به گور کردن یکی از مخالفان رژیم سوریه به دست مزدوران بشار اسد را مشاهده می کنید. به راستی حقوق بشری که جوامع غربی یکسره از آن دم می زنند، کجا پنهان شده است؟

با وجود اعلام برقراری آتش‌بس و اعزام تعدادی ناظر به سوریه، مقامات سازمان ملل و منابع خبری از ادامه حملات ارتش به غیرنظامیان حکایت دارد در حالی‌که گزارش شده است که تعدادی از ماموران ارشد امنیتی و ارتشی سوریه هم طی روزهای اخیر ترور شده‌اند.

هم‌زمان با ادامه درگیری‌ها در سوریه، فرانسه می‌گوید در صورتی که سوریه طرح صلح سازمان ملل برای توقف خشونت‌ها در این کشور را نپذیرد، شورای امنیت سازمان ملل باید اقدام نظامی علیه این کشور را بررسی کند.”

آنچه که خواندید، تنها گوشه از جنایت ها و کشتارهای روزانه مزدوران رژیم اسد در سوریه است اما از آنجا که رژیم منحوس ایران، آشکارا از نظام جنایتکار اسد حمایت می کند، در صورت حمله نظامی غرب به سوریه و عکس العمل ایران، نه تنها خاورمیانه به آتش کشیده خواهد شد بلکه بازار نفتی جهان نیز زیر و رو خواهد گشت و به منافع کشورهای غربی آسیب خواهد رسید.

بنابراین کشورهای غربی که همواره منافع شخصی شان از جان انسان ها برای شان مهم تر است، جز حرف زدن کار دیگری برای کمک به مردم سوریه انجام نمی دهند و دست روی دست گذاشته اند تا بلکه بشار اسد از کشتار مردم بیگناه و بی دفاع خسته شده و ناگهان دست از جنایت کردن بردارد و توبه کند.!

  • Razmjoo

    حدود هشت ماهِ قبل و در زمانی که پادشاه عربستان به بشار اسد اعلام خطر نمود و به او پیشنهاد کرد که از کشتارِ مردم خود دست بکشد و با مراجعه به سفارت سعودی به ان کشور برود، به گفتهِ یک منیع موثق این فرزندِ خلف حافظ اسد قصد داشت که چنان کند ولی حکومتِ نامنزهِ اسلامیِ حاکم در ایران، مانع این عمل شد و با دادن وعده های تازه برای پشتیبانی همه جانبه از این دیکتاتور، از جمله ارسال اسلحه، نفت مجانی و تامین نیروی غیرانسانی ضد شورش، او را به پایداری به هر قیمت، تشویق کرد و مخصوصاً فرماندهِ بدنامِ سپاهِ جهنمی قدس یعنی قاسم سلیمانی، این جنایتکار شناخته شده را به همراه گله ای از ادمکشان حرفه ای رژیم، به دمشق فرستاد که رئیس جمهور دائم العمرِ سوریه، دستان کثیفش بیشتر به خون ازادیخواهان الوده گردد.ننگ است برای دنیای امروز و مدعیِ تمدّن که این همه جنایات را روزانه شاهد است و تا امروز هیچ کار اساسی که از به قتل رسانیدن شهروندان خسته از ستمِ خانوادهِ فاقدِ ابروی اسد و ادمخورانش، جلوگیری نماید، انجام نداده است. مبارزان سوری سهم جنایتکارانه ملاهای پلیدِ سیستمِ اخوندیِ  را نادیده نگرفته و بطور مرتب نقشِ ضدِ بشری حاکمانِ منحرفِ تهران را گوشزد می کنند.دیدن این ویدئو که فقط نمونه کوچکی از همکاری مشترکِ بشار اسد و حکومت پلید اسلامی می باشد، هر انسان را از خود بی خود میکند.از اواخر قرن بیستم تا به امروز، کشورهای اسلامی مرکزِِ وحشیانه ترین اعمال غیر انسانی و بنظرغیر ممکن هستند.رزمجو

  • Pozobo

    فوق العاده اید …!درود برشیر مادرت که حلالت باشه…!

    • Razmjoo

      جنابِ Pozobo فقط اگر من مخاطب شما هستم، لازم می بینم از شما سپاسگزاری کنم. در صورتیکه برداشتم درست باشد، خواهش می کنم بپذیرید.
      با مهر،
      رزمجو