بایگانی ماهیانه: آگوست 2012

آیا ده ها هزار امامزاده در ایران حاصلِ تولید مثل ائمه اطهار به روشِ گرده افشانی هستند؟۱۹

در ایران چندین هزار امامزاده وجود دارد. پرسشی که به ذهن هر انسان خردمندی می رسد، این است که چگونه تعداد فرزندان آنها به هشت هزار نفر رسیده است؟. بر اساس داستان های شیعه، این امامان مدت زیادی را در زندان سپری کرده اند! بنا براین باید پذیرفت که شانس بچه دار شدن آنان در حد نود درصد کاهش می یافته است!

امیر عباس فَخرآور؛ مهره سوخته رژیم و لکه ننگی بر تارَکِ آزادی خواهی!۴

به راستی ننگ و شرم بر فَخرآور دون مایه که با این کارنامه سیاه اخلاقی اش ادعایِ پرچمداریِ جنبش آزادی خواهی دانشجویی ایران را نیز می کند و با چنگ زدن و توصل به دروغ های متفاوت و جعل اخبار و تحریف حقایق، در تلاش است تا مبارزان راهِآزادی را ترور شخصیتی کرده و خود را مطرح نموده و بر سرِ زبان ها بیاندازد.

جنایتی به نام ازدواج کودکان یا گسترش فساد و فحشاء در ایران۱۳

خبرهای ناگوار و دلهره آور زناشویی کودکان و نونهالان از هر گوشه و کنار می رسد. خبرهایی که آینده ای تیره و تار برای ایرانی به دنبال خواهد داشت. در سال ۸۹ از میان ۳۴۲ هزار ازدواج زیر ۱۸ سال، ۴۲ هزار آن کودکان میان۱۰ تا ۱۴ ساله بودند.در سال ۸۹، ۱۳۱ دختر زیر ۱۵ سال با مردان بالای ۵۰ سال ازدواج کردند

آیا رضا پهلوی از شجاعت و شایستگی لازم برای مناظره با بهرام مشیری برخوردار است؟۱۳۴

اگر رضا پهلوی از گفتگو با بهرام مشیری فرار کند نیز برای وی بسیار گران تمام خواهد شد؛ زیرا مردم حقیقت جویِ ایران از خود خواهند پرسید که اگر ریگی در کفش این شاهزاده و خاندانش نیست و ایشان از هر نظر بی تقصیر و بی گناهند، چرا رضا پهلوی از داشتن یک مباحثه زنده تلویزیونی با بهرام مشیری طفره می رود؟

سخنی از قهرمانان دلاور مان، و نگاهی به ورزشکاران غیر بومی کشورهای دیگر۰

المپیک لندن به پایان رسید ولی تجربیاتی بسیار ارزنده و گرانبها از آن به جای ماند. آن چه گفتنی و ستایش انگیز است سخت کوشی ورزشکاران گرانمایه کشورمان است. ورزشکارانی که کمترین امکانات مادی و معنوی سوای پشتیبانی مردمی نداشته اند و توانستند با اراده ای محکم و استوار به قله افتخار و پیروزی دست یابند.

محمد رضا عالی پیام؛ هنرمندی که به دلیل سرودنِ اشعارِ طنز ربوده شد!۶

چند روزِ پیش به هنگام ظهر، ماموران اطلاعات با لباس شخصی و با حکم تفتیش به خانه محمدرضا عالی پیام هجوم آورده، پس از دستگیری وی، تمامی کتاب ها، نوشته ها و کامپیوترش را با خود می برند. محمد رضا عالی پيام در آخرین مصاحبه خود با بهرنگ تاج بخش به مشکلاتی که رژیم اسلامی برای او پیش آورده اشاره می کند.

اتحاد و همدلی میانِ اعضایِ اپوزوسیون می تواند مانع ویرانی میهن شَود۷

در صورت حمله نظامی غرب، از ایران ویرانه ای عقب مانده و غرقِ در قحطی و درماندگی و مریضی بَر جای خواهد ماند و شاید بتوان ادعا کرد که شرایط ایرانِ جنگ زده، ده ها بار اسفناک تر از وضعیت افغانستان و یا عراقِ امروز خواهد بود و از کشورِ زیبای مان جز خرابه ای پُر از جسم های بی جان، چیزی بر جای نخواهد ماند.

تهران، خالی از سکنه و در زیر پای گدایان و مزدوران ساندیس خور بیگانه۷

همان گونه که انسان در حال غرق شدن، به هربوته و یا ریسمان پوسیده ای آویزان می شود، رژیم های خودکامه نیز آن چنان در تنگنا قرار می گیرند که برای مشروعیت دادن به خود به هر ترفند دست زنند. رژیم اسلامی نیز برای خالی نبودن صحنه از نوکیسه هایی برای روز قدس و نشست کشورهای غیر متعهد دعوت نموده است.