رسوایی قاچاق ۲۵۰ میلیارد دلار رژیم ایران به بانک انگلیسی در نیویورک ۳

این بانک استاندارد چارترد انگلیسی در نیویورک است که کار دلال در کارهای جاسوسی، تروریستی، و خرابکاری  رژیم ایران همکاری داشته است.

این بانک استاندارد چارترد انگلیسی در نیویورک است که کار دلال در کارهای جاسوسی، تروریستی، و خرابکاری  رژیم ایران همکاری داشته است.

امروزه به دلیل کارهای غیر قانونی؛ مانند خرید و فروش اسلحه، قاچاق مواد مخدر، کارهای تروریستی و مانند آن، برای جابه جایی و انتقال پول از کشوری به کشور دیگر، م‍حدودیت و شرایط پیچیده و کنترل کننده ای به وجود آمده است. تا آن جا که بانک ها در هرکشور ناچارند هرگونه داد و ستد و جا به جایی ارز را به وزارت دارایی و سازمان های کنترل کننده ارز کشور خود گزارش دهند.

مسافرینی هم که ارزی از کشور بیرون می برند و یا به درون کشور خود می آورند، باید از مقداری بیشتر، به آگاهی مسئولین فرودگاه و گمرک برسانند. این گونه بررسی و کنترل اگر به خوبی و به طور شفاف عمل شود، از هرگونه فساد اقتصادی، چپاول ملت ها و غارت گری کشورها، و از توطئه های سیاسی جلوگیری می شود. بدبختانه بانک های جهانی که خود بزرگترین غارتگران ملت های محروم و درمانده اند، سرشان با سر جنایت کاران و توطئه گران بین المللی در یک آخور است. به طوری که روز به روز برای این بانک های چپاول گر، بنا به گفته ای؛ “مکنت روی مکنت می رود”، و برای درماندگان و پا برهنه ها؛ ” نکبت بر روی نکبت”.

بنا براین، برقراری قانون کنترل ارز در کشورهای به اصطلاح دموکراسی، تنها برای حفظ منافع خودشان است. زیرا آنها دموکراسی را در چهار دیواری کشور خود اجراء می کنند و در برابر کشورهای دیگر، به ویژه کشورهای جهان سوم، بسیار بی گذشت، دیکتاتور، و حتی خون آشامند. اینجاست که ما ملت محروم و عقب مانده جهان سوم، باید مواظب خود باشیم و دو دستی کلاهمان را بچسبیم که بادشان نبرد.

برای روشن شدن این موضوع، باید نگاهی به غارتگری های رژیم های دیکتاتوری ایران، چه در گذشته، و چه در حال پرداخت وبا اندکی توجه دریافت که چگونه چپاول گران، کشورمان را غارت کردند، و بانک های آمریکا، سوئیس، انگلستان، و دیگر کشورهای جهان را سرشار و پر از ازرزهای دزده شده نمودند. این روش خالی کردن مملکت و بردن ارزها به بانک های خارجی، نه تنها رژیم اسلامی، به ویژه شخص خامنه ای و خانواده اش، بلکه از سوی همه دیکتاتورها مانند قذافی، مبارک، عیدی امین، پینوشه، اجراء شده است.

رژیم اسلامی نیز که بر ثروت ملتی نشسته و دستش در جیب میلیون ها ایرانی است در این سه دهه به غارت ملی برای هدف های تروریستی، قاچاق، عرب پروری، تبلیغ و خرافه افزایی، و اندوختن و پس انداز در بانک های خارجی پرداخته است. بنا بر گزارش رسانه های غربی از جمله BBC NEWS، بانک انگلیس استاندارد چارترد Standard Chartered Bank در نیویورک برای یک دهه به طور بی قانونی و دور از چشم مقامات بازرگانی آمریکا ۶۰،۰۰۰ مورد قاچاق به ارزش ۲۵۰ بیلیون دلار از رژیم ایران دریافت کرده است.

قاچاق  نفت از سوی دولت ایران به عراق  یکی از صدها قاچاق به کشورهای دیگر بوده است.

قاچاق  نفت از سوی دولت ایران به عراق  یکی از صدها قاچاق به کشورهای دیگر بوده است.

باید در نظر داشت که این یک بانک است که هم اکنون دزدی ها و غارت گری های رژیم اسلامی برای خراب کاری و کارهای تروریستی با آن آشکار و فاش شده است. این رژیم جهل و جنایت، معاملات قاچاق ارز با شمار زیادی از بانک های دیگر مانند بانک سلطه گر HSBC با سرمایه گذاری و سهام بالای چین و چند بانک دیگر انگلیسی و سوئیسی انجام داده است. از دیروز که ارتباط دزدی و غارتگری میان رژیم ایران و بانک انگلیس آشکار و برملا شد، بانک استاندارد چارترد که ۱۷۰۰ شعبه در کشورهای جهان و عموماً در کشورهای آسیایی و آفریقایی دارد، به تندی ارزش بورس خود را دیروز به میزان ۶/۲٪، و امروز ۱۸/۴٪ به میزان میلیون ها دلار از دست داد.

برای آن که هم میهنان ما به خوبی بدانند با این پول و سرمایه هنگفت چه کارهایی می شد در کشورمان انجام داد، در این جا به چند نمونه به نگارش در می آید:
۱- با ۲۵۰ بیلیون دلار پول دزدیده شده رژیم، می توان ۱/۵ میلیون خانه، برای هر ۵۰ نفر ایرانی یک خانه به ارزش هرکدام ۱۵۰،۰۰۰ دلار (هر خانه حدود ۳۰۰ میلیون تومان)، ساخت.
۲- می توان ده هزار (۱۰،۰۰۰) کارخانه عظیم و بزرگ به ارزش هرکدام ۲۵ میلیون دلار ساخت.
۳- و یا ۲۵۰۰ بیمارستان بسیار پیشرفته به ارزش هرکدام ۱۰۰ میلیون دلار ساخت.

خوانندگان گرانمایه ما می بینند که این بخشی از دزدی های رژیم برای کارهای تروریستی و خریدن وسائل ضروری برای ساختن بمب اتمی است که تاکنون آشکار شده است. ولی اگر بخواهیم غارتگری های بسیار وسیع و گسترده دیگر، مانند حاتم بخشی به تروریست های لبنان و فلسطین، و یا برنامه ریزی کارهای ترورستی در کشورهای دیگر، و یا پس انداز در حساب های شخصی خود و خانواده فرد فرد رژیم را به حساب بیاوریم، از این ۲۵۰ بیلیون دلار شناخته و آشکار شده، بیشتر و بالاتر است.

قاچاق وسائل گوناگون زیر عنوان  کالاهای مصرفی به ایران. اگر این کالای مصرفی بود، نیازی به وارد کردن به صورت قاچاق نداشت.

قاچاق وسائل گوناگون زیر عنوان  کالاهای مصرفی به ایران. اگر این کالای مصرفی بود، نیازی به وارد کردن به صورت قاچاق نداشت.

  • melate morghdost

     ziyadi az in melat ke halish nist ke akhond dareh che besareshon meyardeh, faght be fekre morgh hastand,khily in melat morgh dost dare, azadi nemeykhand ke , morgh meykhand%

  • iraj pourshian

    DOROOD  BE AZADI  DOROOD BE IRAN ZAMIN,……BI  GHIRATI  KAFI  AST  AZ  MARDOME  DALIR,E  SOOREYEH  BIA  MOOZIM,….REJIME  DOZD  VA  JANI  ESLAMI   AGAR  NAN  VA  ABB  RA  AZ  IN  MARDOM  BE  GIRAD  BAZ  HAM  HOOSAIN  HOOSAIN  MIKONAND,…..SAFFE   MORGH  RA  MAIDAN,E  MOBAREZEH  KONID,…GADAEE  KAFI  AST,…TA  ESLAM   HAST  HAMIN  AST,…DOROOD  BE  NARGES,S  MOHAMMADI,…VA  NASRIN,E  SOTOODEH

  • Behnamnj

    وقتی واردات ایران در دست دزدانی چون سپاه پاسداران است چه توقعی میشود داشت!! جالب است که این اقایان و خانمهای ریا کار هرروز ۵ بار در نماز خود سراطل مستقیم میگویند٬وای چه ملت دو رویی.امیدوارم به زودی به سزای اعمال خود برسند