آیا ده ها هزار امامزاده در ایران حاصلِ تولید مثل ائمه اطهار به روشِ گرده افشانی هستند؟ ۱۹

بنا به گزارش منابع خبری، ده ها هزار امامزاده در ایران وجود دارد. سوالی که به ذهن هر انسان پرسشگری می رسد، این است که چگونه تعداد فرزندان و نوه های آنها، به هشت هزار نفر رسیده است؟!

با توجه به نکات ذیل، متوجه می شویم که تنها از طریق گرده افشانی (!) ممکن است یک خاندان، این همه فرزند داشته باشند:

– قسمت عمده ای از این فرزندان و خاندان باید در همان کشورهای عربی دفن شده باشند. (خوشبختانه!).

در فرتور امام زمان خیالی شیعیان را مشاهده می کنید. مسلمانان که هیچگاه زحمت خواندن کتاب و تحقیق را به خود نمی دهند و همواره به سخنان صد تا یک غاز آخوند محل شان بسنده می کنند، از بیماری جنسی حسن عسکری بی خبرند و نمی دانند که وی توانایی بچه دار شدن را نداشته است.!!

در فرتور امام زمان خیالی شیعیان را مشاهده می کنید. مسلمانان که هیچگاه زحمت خواندن کتاب و تحقیق را به خود نمی دهند و همواره به سخنان صد تا یک غاز آخوند محل شان بسنده می کنند، از بیماری جنسی حسن عسکری بی خبرند و نمی دانند که وی توانایی بچه دار شدن را نداشته است.!!

– صفت امامزاده بودن، از طریق فرزندان ذکور خانواده منتقل می شود، اگر شجره نامه این امامان را بررسی کنیم، می بینیم که همه انها از طریق پدران خود به یک امام وصل هستند!

– این تعدادی که کشف شده، قطعا قسمت خیلی کوچکی از تعداد واقعی امامزاده ها است!

– بر اساس داستان های شیعه، همه این امامان مدت زیادی را در زندان سپری کرده اند! اگر ما به حلال زاده بودن این امامزاده ها و خیانتکار نبودن زنان امامان ایمان داشته باشیم، باید قبول کنیم که شانس بچه دار شدن امامان شیعه، در حد نود درصد کاهش می یافته است!

– ما تنها یازده امام داشته ایم که قابلیت تولید مثل داشته اند. چون امام دوازدهم که ته چاه زندگی می کند و طبیعی است که حتی اگر بچه دار هم بشود، در آن محیط نمور بچه خواهد مرد. بماند که امام حسن عسگری هم اصولا بچه دار نمی شده است(برای دلایل بیشتر بچه دار نشدن امام یادهم، به کمپین یادآوری امام نقی مراجعه کنید!)

با جمع بندی نکات فوق، باید گفت که این چند امام شیعه، باید چند صد هزار کودک به عنوان فرزند و نوه و نبیره، تولید کرده باشند که تا کنون رژیم ایران موفق شده چند ده تای آنها را کشف کند!.

لذا تنها می توان این نتیجه را گرفت که امامان شیعه، تنها از طریق گرده افشانی و یا Pollination تولید مثل می کرده اند، چه آنکه حتی تولید مثل به شیوه خوک هم نمی تواند این تعداد امامزاده را به وجود بیاورد!

  • melateh koskhol

    agha jan in melete iran ham aksareshon koseshon khole , kos kholi ham ke sarmayeh nemeykhad, 4 ta emamzadeho in chetro pertao savareshon besho harkari dost dari bashon bekon

  • Javanirani

    دوستان این مشیری کار بزرگی نمیکنه بلکه به دستور رژیم  به اسلام فحش  میده تا ما فکر کنیم ضد  رژیم هست   و بعد   به اپوزسیون حمله میکنه در ایران که کسی این بابا را نمیشناسه در خارج هم که همه خودشون  ضد  اسلام هستندپس آگاه باشد که این شخص مامور رسمی وزارت اطلاعات  هست مانند ان یکی فولادوند  که با پولی که به جیب زده  در سواحل جنوبی اسپانیا به ریش ما میخندد. آگاه باشد  و  اگه  با چشمان باز پدیده ها را ببینید با تشکر .

    • مهمانali

      تنها امامی که باید پرستش کرد جناب مهندس مشیری..پیامبرعصرروشنفکری

  • halab

    ahay javaneirani jakesh on moshiri hadeaghal yek fohshi be eslam meydeh to jakesh chy malomeh az kone akhondah meykhori aghah inja sam napash va biya rosh

  • Javanirani

    حلب  ای گرامی ننه جنده اولان اسم تو کس کش مثل مشیری ننه جنده عربی هست ای ننه گاییده  تو بچه کونی  سوسول که نمیتونی به بچه تهران فحش بدی و ۴ تا نخوری ،دومان کیر اسب شاه میهن دوستبه کس زن محمد رسول اله و خمینی و ننه تو ، آخرش هم برسه به روح محمد و مشیری بچه باز اگر این سایت به ننه جنده های مثل تو بچه کونی  خارج نشین اجازه میده به من فحش بدی ، بدان که من ننه تو و کسانی مثل توو آخوند کس کش و مشیری بچه باز معروف را با هم میکنم ،با درود به  روح پر  فتوت ننه جنده تو و خمینی کس کش و محمدرسول جاکش خدا .

  • Bachetehran

    halab جان  ، یک کمی فکر نمد کن ،، نمد را لوله کن کس ننت کن اگر رو کیر یک آخوند نشستی ،، کمی هم جابجا شو فکر بعد  کن که ای جاکش تو آخوند رو آوردی .. به مردم فحش نده ، فکر اسد کن که ای مادر جنده اگر تو کیر داشتی ،، چرا ماست را با انگشت میخوردی ؟این آخری قافیه نداشت ای     halab   مادر جنده قافیه رو از ننت قرض بگیر روش بزار کهدیگه به بچههای ایران تهمت نزنی  ننه جنده ها .halab

  • Arashava

    با دیدن اینهمه امامزاده در ایران فقط میتونم بگم

    ” یا کمر بنی هاشم”

    • Hgjhg

      کمر بنی هاشمم نشونت میدیم
      واااااااااااااسا

    • مهمانali

      kheily jaleb bod javabet

  • Hjhkjhk

    والا منم اگه مادرم خاله بود و بابام ژتون فروش بودو خودمم ابی بودم شاید از این مقاله ها مینوشتم

  • Milad_gh_s

    وزارت اطلاعات ایران تو دنیا حرف اولو میزنه حواستون به خودتون باشه
     

  • دیکتاتور

    اولا توهین به امامان پاک و معصوم کار درستی نیست…
    ثانیا حالا حکومت ایران بد کاری کرده هر جا که دیده یه قبری که اصلا معلوم نیست کسی توش باشه و بین دشت و بیابون کشف کرده اومده یه مکان تفریحی و گردشگری ساخته.میدونین با این کارا چقدر صنعت گردشگری ما رونق گرفته؟؟؟

    • 420hrm

      رونق گردشگری یا جیب آخوندهای ضد دین وقبرپرست

  • Mey_sar

    خیلی حرام زاده اید  که همچین مطالبی رو می نویسید

    • بهمن جازویه

      اگر کسی حرامزاده بوده باشه گناه خودش نبوده پس در این باره مساله تمام است.
      ولی بچه ی آقا بودن، گناه شماست که پدر شریف خود را انکار می کنبد و خامنه ای را “آقام” صدا میزنید و مادر مظلوم خود را با آقا خامنه ای مرتبط می دانید. تف به شرف این اسلام که باعث می شود یک انسان بزرگی پدر خود را انکار کند و شرافت مادر خود را زیر پا بگذارد.

  • Irani1976

    To priove a point,one doen not have to get nasty and insulting

    • Atroptaena99

       من یه مثال میزنم توهین نکنید
      در خطه ما یعنی آزربایجان که خواستگاه زرتشت از کوه ساوالان یا همون سبلان هست آتشکده زیاد بوده شما میتونید تصور کنید که چقدر آتش کده بوده با توجه به این که الان اسلام هست مسجد جیاده پس آتشکده هم زیاد بوده ولی در آن زمان حمله و غرات هم زیاد بوده یعنی به این صورت نبوده یعنی روستا ها و شهر ها بالای کوه یا مناطق هموار بوده پس در نتیجه آتشکده ها هم بالای کوه و این جور جا ها بوده الان اونایی که میگن اما زاده همون آتش کده هستن که تغییر داندن آخه امکان نداره این همه امزاده باشه
      یک مورد هم اینکه ایرانی خرافاتی هست یعنی یکی بیاد بگه من امام زمانم مردم اون میشه امام زاده در کل ۹۰ درصد چاخان ی بیش نیست
      نظر شخصی من بود پس لطفا توهین نکنید

  • با درود فراوان بنده قصد دارم با شما در رابطه با نقض حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی و کشورهای دیگر در مورد
    پناهجویان ایرانی صحبت کنم

  • نوید

    واقعا برای مغز نویسنده متاسفم که اینقدر نمی دونه که امامزاده ها الزامن فرزند اول امام نیستند بلکه از نوادگان امامان هم هستند چراکه تاریخ فوت بعضی از انها به ۴۰۰ سال پیش برمیگرده در ضمن هرکی هم که یه مقبره داره دلیل بر امامزاده بودنش نیست میتونه انسان شریفی بوده باشه که بخاطر احترام مردم براش مقبره ساختن.ادم یکم مخشو کار بندازه خوبه.