معرفی ابولاشی صدیق، همسر با وفای ایشان ام لاشی و مذهب لاشیه! ۲۰

در این نوشته، به معرفی آیین پاک شمقدریه پرداخته ام، در اینجا، نیز فرقه انحرافی «لاشیه» را معرفی می کنم:

ابولاشی (س) کیست؟! خدمات ابولاشی به اسلام کدام است؟

– ابولاشی صدیق، یار و رفیق امام نقی است. مهمترین سمت او در زمان حیات امام نقی، مسئول کنترل کیفیت حرمسرای امام نقی بوده است.

این بزرگوار، قبل از اینکه به جمع یاران امام نقی بپوندد، به عنوان محلل فعالیت می کرد. اصولا از همان بچگی به شغل شریف ماله کشی و ماست مالی، علاقه بسیار داشته است.

– ابولاشی یار امام نقی است که هنگام فرار امام نقی و پناه بردن او به یک غار، با امام نقی در آن غار مخفی شده بودند. (البته عباسیون معتقدند رابطه عاشقانه ای بین ابولاشی و امام نقی در جریان بوده است و این دو به دنبال مکان می گشته اند!)

به راستی این نقی کیست که عالم همه دیوانه اوست؟ چرا علویون و عباسیون و روحانیون شیعه تا کنون مانع شناختِ درست حضرتش در میان جوامع مسلمان شدند؟ آیا واقعن جایگاه دهم مناسب امامنا نقی است و یا با نا داوری حق این بازیکن حرفه ای و خوش اخلاق خورده شده است؟ پاسخ تمامی این پرسش ها را از گمنامیان درخواست کنید.

به راستی این نقی کیست که عالم همه دیوانه اوست؟ چرا علویون و عباسیون و روحانیون شیعه تا کنون مانع شناختِ درست حضرتش در میان جوامع مسلمان شدند؟ آیا واقعن جایگاه دهم مناسب امامنا نقی است و یا با نا داوری حق این بازیکن حرفه ای و خوش اخلاق خورده شده است؟ پاسخ تمامی این پرسش ها را از گمنامیان درخواست کنید.

– ابولاشی را چون ابوبکر صدیق، ابولاشی صدیق (!) می خواندند،چون همسر ابولاشی، زایمانی زودرس داشت و کودکی نارس و شش ماه را به دنیا آورد، ابولاشی در نهایت اخلاص، کودک را در حالی که داخل ماشین انکوباتور بود، به عقد امام نقی درآورد و اصولا همان انکوباتور، حجله دخترک نوزاد گردید!!

– همینطور زمان حمله خلیفه عباسی به سامرا، او به جای امام نقی در بستر ایشان خوابید. البته بسیاری از صحابه، معتقدند که او از فرصت سو استفاده کرده و با سوسن جماع کرده است و اصولا صدیق که نیست هیچ، خیانتکار هم هست!

احادیث موجود درباره ابولاشی:

– از امام نقی دو حدیثی وجود دارد که می فرماید:
“هر کس ابولاشی را آزار دهد، رسول الله را آزار داده است.”

– و یا امام نقی در جایی فرموده اند:
قال النقی:
“یا ابالاشی … انت منی وانا منک … ترجمه : ای ابولاشی! تو از من هستی و من از تو هستم ”

پیروان مذهب لاشیه، به چه چیزی معتقدند؟!
– اساس و پایه آیین لاشیه، بر حدیثی از امام نقی استوار است که فرمودنه اند:
“هر آن‌کس که من مولای او هستم، پس ابولاشی هم مولای اوست»”

– البته عباسیون و شعیان معتفدند که امام نقی کمی مست بوده اند و تنها می خواسته اند دوستی و نزدیکی خود به ابولاشی را به صحابه گوشتزد کنند و منظور امام نقی این نبوده که ابولاشی را امام بعدی خود اعلام کنند.

نظر پیروان مذهب شمقدریه چیست؟

پیروان مذهب شمقدری، معتقدند که ابولاشی، امام دوازدهم است و بعد از امیرالمومنین شمقدر به امامت رسیده است.
از امام نقی حدیثی نقل شده که می فرمایند:

“انی تارک فیکم الثقلین ما ان تمسکتم بهما لن تضلوا: ابولاشی و شمقدری”.
یعنی : من در میان شما دو چیز گرانبها می گذارم ، تا به آن چنگ زنید و گمراه نشوید: این دو چیز گرانبها عبارتند از: شمقدر و ابولاشی”

معراج امام نقی به همراه شمقدر:
امام نقی ادعا کرده بود که با شمقدر به معراج رفته است، و تنها شاهد او نیز ابولاشی بوده است که می گوید تا آسمان اول، همراه امام نقی بوده است!

البته خلفای عباسی می گویند آن شب، در غیاب حضور امام نقی، ابولاشی یواشکی به اتاق خواب همسر امام سر زده است و ادعای امام را از این جهت تایید می کند و شاهد او شده، چون در غیر اینصورت، گند رابطه ابولاشی با سوسن بیرون می آمده است!

ام لاشی (س)، همسر ابولاشی:
امام نقی، ام لاشی را یکی از چهار زن برتر تاریخ اسلام دانسته است. او را اولین مخترع بلندگوی دستی می دانند. اباکدیور نقل می کند که ام لاشی، هر روز دو تا میکروفن نیمرو می کرده و میل فرموده اند. هنگام شهادت ابولاشی، این بانوی فداکار، با سخنرانی های آتیشین خود، باعث بی آبرویی دشمنان اسلام شد و چهره واقعی اسلام را به نمایش گذاشت.

روایات متعددی از رابطه عاشقانه ام لاشی، با امام نقی، امیرالمومنین شمقدر و یا حضرت عفیر، در دست است. هر چند ششصد حلقه فیلم از این روابط در آرشیو حزب شمقدریه (شاخه اکثریت) وجود دارد، اما نقویون و لاشیون، منکر آن هستند.

در تاربرگ کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان نوشته شده است: « هدف ما زدودن خرافات از جامعه با زبان طنز است. هرگونه شباهت قهرمانان داستانهای ما با مقدسات شما کاملا عمدی است. » باید به اعضای آن تاربرگ بابت قدم های بسیار موثری که در راه خرافه زدایی برداشته اند، هزاران دست مریزاد و آفرین گفت و نباید که در این شرایط سخت، تنهای شان گذاشت.

در تاربرگ کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان نوشته شده است:
« هدف ما زدودن خرافات از جامعه با زبان طنز است. هرگونه شباهت قهرمانان داستانهای ما با مقدسات شما کاملا عمدی است. » باید به اعضای آن تاربرگ بابت قدم های بسیار موثری که در راه خرافه زدایی برداشته اند، هزاران دست مریزاد و آفرین گفت و نباید که در این شرایط سخت، تنهای شان گذاشت.

پیروان فرقه لاشیه در عصر حاضر:
ابولاشی را پایه گذار مذهب «لاشیه» می دانند که منشعب از نقویت است.

در عصر حاضر، فرقه لاشیه پیروان فراوانی دارد، اما بنا به توصیه ابولاشی، آنها تقیه می کنند و رسما اعلام نمی کنند که به آیین لاشیه گرویده اند.

بر اساس دستور ابولاشی، پیروان این فرقه موظف هستند هویت خود را مخفی کنند و تمام تلاش خود را برای حفظ سنت پیامبر اسلام و ابولاشی انجام دهند.

آنها وظیفه دارند ماله به دست بگیرند، سعی کنند کثافت کاری پیامبر اسلام و امام نقی و ابولاشی را ماله کشی کنند و بپوشانند، همچنین در عرصه سیاست، آنها موظف هستند که تمام تلاش خود را برای در برقرار ماندن حکومت دینی انجام دهند.

از ابولاشی حدیثی موجود است که می گوید:
“ای پیروان من، علت آفرینش شما، ماله کشی است. در جایی که خطر نباشد، لاشی بازی را رسما انجام می دهند، اما اگر دیدید که با نشان دادن چهره واقعی خود، کسی برای شما تره خورد نخواهد کرد، تقیه کنید و پشت نقاب روشنفکر دینی، اسلام رحمانی پنهان شوید.”

  • Musiclove358

    enalaha talamoona boghalamoona aboulashi ham hast nemouna !!! emame lashiha abou naghie lashi  !!!!

  • Hazardastan

    پیغمبرتون که اون مشیری بی سواد چرند پرداز عوام فریب فریب  باشه باید تا ته مطلبتون رو خوند 

  • Jhjhk

    آقا مادرت کجاست

  • اهلسنت

    فکر کردم شاید مطالبتان علمی و منطقی باشد. درصورتیکه ضدیت با دین در آن موج میزند. شما هم مثل یک دیندار متعصب که محدود در مذهب خدشه ،گمراهید. من اهل سنت و مسلمانم ولی مطلب شما را حتی از نظر انسانی هم فاقد ارزش میدونم. امام نقی و دیگر امامان جزو انسان های مورد احترام مسلمانان جهان هستند. شما به جای نقد علمی دارید توهین میکنید . اگه هدفتان نقد بود ،میشد عالمانه همه مقدسات ما از قبیل امام و پیامبر و قرآن و ….را نقد کنید و ما هم شما را نقد کنیم و هر دو به حقایقی برسیم ولی شما بنا را بر ضدیت با مقدسات گذاشتید پس سکوت بهترین جواب شماست.با تشکر

    • Shakheyesabzezeytoon

      درود بر شما!
      من تلاش کردم دین رو از منظر فلسفه و روانکاوی مورد بررسی قرار بدم. قدری گزنده هست ولی نوشته های فروید هم ملایم به نظر نمی رسند. آدرسش اینه:                                                http://hazyanhayeshabane.blogspot.com/                                                                     منتظر نقد و نظر شما هستم.

      با آرزوهای سبز
      شاخه سبز زیتون                                                                                          

  • Roni7140

    حرومزاده ولد زنا

  • Roni7140

    این که نوشتی داستان پدر و مادرت هست

    • Mohitoronto

      ba in lashi ham eine naghi ja kash f mother bodeh .in mehdi dar ciahe goh ci mikonad,,,,pedar madare to tazi hastan…marg bar kamenie va an mehdi kos kash va akonde koni….rydam be in eslam …iran free az taziha …

  • Jffgg

    شما یک عده ناانسان هستیدکه درجامعه هیچ قدرتى براى عرض اندام نداریدو به وسیله توهین به اعتقادات اکثریت مردم انهم از پشت کامپیوتر اداى آدم
    هاى متجددرودرمیارید وجودش رودارى خودتونشون بده

  • Hosseinekoskesh

    تا دسته چپا ندم تو کس فاطمه زهرا تا حسین کسکش پس افتاد ، شاشیدم به دهان رسول الله و تمامی‌ امامان کسکش و ریدم تو تک تک آیه‌های قران ،مادر جنده هر چی‌ عرب و عربزاده است را گأئیدم کس ننه رهبر جا کش یک دست و تمامی‌ پاسدارن و بسیجی‌‌های کس ننه ،هر کی‌ از این نوشته ناراحت است ،بداند که مادر جنده است و زمان آن رسیده که در مورد مادرش تحقیق کند . زنده و پاینده با د ایران و ایرانی‌

    • ALI

       از همین حرفهایی که زدی معلوم میشه چندهزار نفر ننتو گائیدن تا تو کونی مادر قحبه پس افتادی فکر میکنی فحش دادن کار سختیه و فقط تو بلدی اگه راست میگی با عقل و منطق و برهان حرف بزن مطمئن باش همیشه کسانی هستند که حرف درست و منطقی رو بپذیرند

  • Hosseinekoskesh

    PONI7140
     la darze kosse naneat ,madarjendehe chob to kose nanae o kone khodet mikonim ,fagat kami sabr kon ta khedmat beresim ,albate delet ra ham sabon nazan ,chon az vaselin ham khabari nist o khoshk khoshk mikonim

  • Hah

    کسی که مسول این سایتی این رو بدون که هر کس به ائمه اطهار توهین کنه صد در صد حرامزاده است.

  • Azad Azadi

    واقعا برام بسیار تاسف برانگیزه . من دیدگاه سیاسی ندارم ولی از این نوع رفتار شما و این نوع متونتون حالت تهوع گرفتم . اهل توهین نیستم ولی خواهش می کنم حتما در مورد تولدتان از پدر و مادرتان سوالاتی بپرسید !!!

  • Arash25

    انشاله خدای بزرگ جواب شما فاجرین وفاسقین را خواهد داد

  • HASAN

    Doostan  edame  dahid  az  in  heyvanhaye  eslam e  KASSSSSIFEE  mohamadi  natasid

  • ASDF

    با اینکه  برای ساختن این فرهنگ  باید از پایه تخریب بشه و چیزی ازش نمونه کاملا موافقم  
     ولی فکر میکنم  با این شدت نوشتن یکمی زود باشه..

  • آقا من نمی دونم این سنت فحش و فحش کشی رو کی بین ما ایرانی ها باب کرده به هر کی و هرچی اعتقاد دارین این کارا رو بزارین کنار با استدلال حرف بزنید هم راحت تره هم قابل پیگیریه این چه وضع صحبت کردنه بابا خجالت داره . . .

  • Jashuajames

    مطلب فاقد ارزش علمی و عقلی شما فقط یک چیز را روشن میکنه! اینکه آخرش واقعاً مبشه فهمید کی لاشی و فرزند لاشی است. تمام وجود جنابعالی و ارزشت به اندازه همین کلمات زننده و مهوع است که به خوبی اوضاع و احوال درونی شما را نشان می دهد. لعنت خداوند بر قوم ظالمین.

  • muru

    خلی دلت پره می دونم داداش من.ولی این جوری نمیشه به چیزی دست یافت عزیزم.منم مثل تو هستم اما می دونم که یه جای کار می لنگه.