مافیای قاچاق انسان و فروش اعضای بدن زندانیان توسط رژیم – بخش دوم ۳۵

دختران معصوم و درمانده ایران را به دبی، عربستان، و دیگر کشورهای عربی برده و به عنوان روسپی و کنیز بدانان می فروشند. از سپاه پاسدار و حکومت آخوندی آی می توان انتظار بهتری داشت؟!.

دختران معصوم و درمانده ایران را به دبی، عربستان، و دیگر کشورهای عربی برده و به عنوان روسپی و کنیز بدانان می فروشند. از سپاه پاسدار و حکومت آخوندی آی می توان انتظار بهتری داشت؟!.

بخش دوم – حراج زنان و دختران برده ایرانی در جشن نوروز و عید فطر و قربان مسلمانان!

حراج نوروزی و سالانه دختران ایرانی در کشورهای عربی!”

در تاریخ : ۲۹ اسفند ۱۳۸۵، همزمان با تکرار ادعاهای امارات مبنی بر مالکیت بر جزایر سه گانه ایرانی، تارنمای عصر ایران خبری با عنوان “سایت حراج نوروزی دختران ایرانی در دوبی” منتشر کرد که بر اساس گزارش این خبرگزاری؛ اطلاعات مندرج در یک سایت حاکی است که برخی شیوخ امارات با همراهی تعدادی از عناصر ایرانی در صدد برگزاری “حراج سالانه دختران ایرانی” در دوبی هستند!…در این سایت برای اطمینان بخشی به مشتریان فاسد، در کنار مشخصات هر دختر تاکید شده است که در صورت بیمار بودنش امکان پس دادن آن دختر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار عصرایران، مافیای فساد امارات با راه اندازی این سایت اقدام به تبلیغ برای دختران ایرانی کرده است که سن اکثر آنها بین ۱۵ تا ۱۸ سال بوده و در این سایت علاوه بر نام و سن این دختران عکس رنگی نیز از آنان گنجانده شده است تا مشتریان عرب آنها با دید بهتری به انتخاب بپردازند. این قیمت های اعلام شده برای تصاحب هر کدام از این دختران نیز بنا به سن و زیبایی هر دختر بر مبنای درهم در این سایت اعلام شده بوده!.

همچنین در این سایت ادعا شده که ۸ گروه در ایران با شبکه فروش دختران ایرانی در امارات همکاری دارند و از بقیه “گروه های مافیایی” که می توانند در این امر فعالیت داشته باشند، دعوت به همکاری شده است به ادعای سایت مذکور اسپانسر این جریان غیراخلاقی یکی از شیوخ فجیره به نام “ع” می باشد.

همچنین از مشتریانی که در صدد تصاحب این دختران هستند دعوت شده است “همزمان با سال نو ایرانی”!، در هتلی که این حراج برپا خواهد شد، حاضر شوند در این سایت به جزئیات ارتباط حضوری مشتریان اشاره نشده و فقط از آنها خواسته شده است با آدرس ایمیلی که به این منظور معرفی شده است، تماس بگیرند.

به گزارش همین خبرگزاری؛امارات متحده عربی که علیه سه جزیره ایران ادعای ارضی دارد و تعداد زیادی از ثروتمندان آن با بی اخلاقی تمام در صدد تصاحب زنان و دختران ایرانی هستند بیشترین درصد سود تجارتی خود را از تجارت با ایران می برد و یک چهارم از توریست های این کشور به ویژه در ایام نوروز را ایرانیان تشکیل می دهند!.

ادامه روند متداوم فروش زنان و دختران در کشور امارات به صورت هر ساله در ایام نوروزی و با خبر بودن مسئولین و سردمداران ایران بدون هیچ کوشش و تلاشی برای توقف این فاجعه انسانی بازار برده فروشی از زنان ایرانی تنها با همکاری مسئولین حکومت اسلامی در رده های دولتی بسیار قدرتمند قابل اجرا می باشد.

مسئولین بسیار با نفوذی که همزمان در سراسر ایران برای جستجو و خریداری یا ربودن دختران و زنان بی پناه برای بازار برده فروشی هر ساله کشورهای عربی خلیج فارس و دیگر کشورها فعال میباشند و همزمان کنترل فرودگاه ها، مرزها و… را در دست دارند وگرنه چگونه قاچاق انسان در این وسعت در کشوری با چنین دیکتاتوری شدید مذهبی و سیاسی و سختگیری هایی چون حجاب اجباری و حتی تفکیک زنان و مردان از یکدیگر، بدون حضور نیرومند عوامل حکومتی قابل اجرا خواهد بود!.

خانه عفاف صدف - با مجوز رسمی از وزارت کشور و تحت نظارت وزارت بهداشت با شماره پروانه ۲۲۴۳/۳۱۹.

خانه عفاف صدف – با مجوز رسمی از وزارت کشور و تحت نظارت وزارت بهداشت با شماره پروانه ۲۲۴۳/۳۱۹.

فروش دختران و زنان ایرانی در مراسم حلفه به مناسبت “عید فطر و قربان  

مرجان سخاوتی دبیر گروه کار زنان سازمان دفاع از قربانیان خشونت، روند فعالیت هایی را که در امر مبارزه با قاچاق انسان در کشور صورت می گیرد ناکافی می داند. او دلایلی همچون بیکاری، فقر، عدم برنامه ریزی مناسب برای جوانان، ناآگاهی و کم سوادی را از جمله علت های افزایش قاچاق انسان می داند.در پژوهشی که توسط این انجمن درسال ۱۳۸۲ انجام شده نشان می دهد قاچاق زنان و دختران از استان های مرزی به کشورهای حاشیه خلیج فارس امارات متحده عربی، پاکستان، افغانستان وهمچنین به طور محدود به کشورهای اروپایی و آسیایی رو به افزایش است.

هرچندآمار دقیقی از قاچاق انسان در ایران در دست نیست و تنها گهگاهی ارقام یا اطلاعات پراکنده ای در این خصوص منتشر می شود که می تواند تنها گوشه ای از واقعیت مخوف فجایع بازار بزرگ برده داری در ایران را به تصویر بکشد، مانند آمار مربوط به قاچاق انسان در پاکستان که بنابر این گزارش ماهانه ۴۵ دختر ۱۶ تا ۲۵ ساله ایرانی در کراچی توسط افراد ثروتمند خریداری می شوند. پژوهش های این سازمان نشان می دهد قاچاق انسان در کشور عمدتا از دو مسیر متفاوت انجام می گیرد، قاچاق به پاکستان وقاچاق به کشورهای حاشیه خلیج فارس که در این کشورها معمولا دختران ۱۶ -۱۰ ساله برای دو مناسبت “عید فطر و قربان ” در مراسمی به نام “حلفه” به
فروش می رسند!!!.

این فرتور، پنج بانوی گرانمایه و محترم کشورمان، زهرا بنی یعقوب، ترانه موسوی، زهرا کاظمی، ندا آقا سلطان،و.... را نشان می دهد که به روش های گوناگون به دست رژیم جهل و جنایت ایران به خاک و خون کشیده شدند.

این فرتور، پنج بانوی گرانمایه و محترم کشورمان، زهرا بنی یعقوب، ترانه موسوی، زهرا کاظمی، ندا آقا سلطان،و هاله سحابی را نشان می دهد که به روش های گوناگون به دست رژیم جهل و جنایت ایران به خاک و خون کشیده شدند.

قاچاق زنان و دختران ایرانی به چین

خبرگزاری عصر ایران در ۱۶ بهمن ۱۳۸۶ با انتشار خبری به این مضمون؛ زنان ایرانی در کاباره های چین” چنین نوشت:”اخیرا حضور زنان معلوم الحال ایرانی در کاباره ها و اماکن معروف شهرهای مختلف کشور چین به نحو چشمگیری افزایش یافته و هر روز به تعداد آن ها افزوده می شود. به گزارش « آریا » برخی از تجار و بازرگانان ایرانی که به کشور چین مسافرت می کنند در این خصوص اظهار نارضایتی می نمایند. به نظر می رسد پس از شیخ نشین دبی که یکی از مقاصد اصلی زنان روسپی به منظور کسب درآمد نامشروع می باشد هم اکنون کشور چین که در سالهای اخیر رشد اقتصادی مناسبی را تجربه کرده و باعث جذب سرمایه گذاران شده است پاتوق افراد مذکور شده است که در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خصوصا شیعیان نمی باشد!.”

اما این خبرگزاری به این مورد اشاره نکرد که چگونه افزایش چشمگیر زنان ایرانی و افزایش روز افزون آنها در چین بدون وجود گروه های منسجم حکومت اسلامی ایران برای قاچاق انسان و نقل و انتقال در این حجم گسترده، امکانپذیر خواهد بود؟ و مگر نه اینکه در همین گزارش این جمعیت روز افزون زنان برده ایرانی در چین را با دوبی مقایسه کرده حال آنکه دختران و زنان ایرانی در دوبی چون برده به حراج گذاشته می شوند پس چگونه چین می تواند با این جمعیت رو به افزایش هر روزه از این زنان بی پناه، از این امر مستثنی باشد؟!….

این همه نمودار دیگری از بهره برداری جنسی از دختران ایرانی در کشورهای عربی.

این همه نمودار دیگری از بهره برداری جنسی از دختران ایرانی در کشورهای عربی.

قسمت سوم – حراج جنسی زندانیان و فروش اعضای بدن زندانیان محکوم به اعدام!

سردمداران مذهبی حکومت ایران خود هوسرانانی فاسدند

مدارک و شواهد غیر قابل انکار تجاوز سیستمایک و برنامه ریزی شده و بازاریابی ملایان برای ترویج روسپیگری اعم از ایجاد خانه های فساد به نام خانه ها عفاف و تبلیغ صیغه در مکان های زیارتی چون مرقد امام رضا و… و وضع قوانین زن ستیز برای کنترل و در اختیار داشتن همه حقوق انسانی زنان و حتی خرید و فروش یک زن، یک انسان، با مبلغی تعیین شده به نام مهریه و با امضای قباله ای که می توانند این زن بی پناه را در زمره یکی از ۴ برده های جنسی یک مرد مسلمان با اسم شرعی چند همسری قرار دهد و یا به عنوان زن صیغه ای برای بهره برداری جنسی مردی مسلمان، در صورتی که در بیشتر موارد زنان و دختران هیچگونه حق رای در انتخاب شوهر آینده خود ندارند و این معامله برده داری مذهبیست بین مردان خانواده او که سرپرستی او را از نظر قوانین مذهبی بر عهده دارند با مردی که سرپرستی او را آینده بر عهده خواهد داشت!.

به عنوان مثال؛ یک گشت ارشاد می تواند زنان و دختران بیشمار را به بهانه حجاب از خیابان ها برباید و حتی به فروش برسانند یا چون الناز بابازاده و دکتر زهرا بنی یعقوب، ترانه موسوی،  و … مورد تجاوز گروهی قرار داده و در کمال بی رحمی به قتل برساند بدون اینکه هرگز خانوادها از چگونگی ربوده شدن فرزندانشان مطلع شوند. نیروی انتظامی و گشت های ارشاد حکومت اسلامی متجاوز علنی و مستمر به حقوق انسانی زنان و دختران ایرانی هستند و گاه پا را فراتر نهاده و چه در زندان ها و چه در مکان های عمومی به تجاوز و شکنجه خواهران هممیهنمان می پردازند مانند جمعی از ماموران کلانتری های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ قزوین که در طرح امنیت اخلاقی و مبارزه با مظاهر بدحجابی و فساد نیروی انتظامی قزوین بودند و به جرم تجاوز به دهها دختر دانشجو دستگیر شدند، قربانیان را پس از دستگیر کردن به بهانه تذکر حجاب به پارکینگ شرکت نفت (حد فاصل قزوین و شهرک صنعتی البرز در جاده ی قدیم) می بردند….

یادآوری فساد بسیار بیمارگونه سردار رضا زارعی رئیس پلیس تهران به نماز جماعت خواندن به قبله ۶ زن عریان و تبرئه او از بیشتر اتهامات این پرونده! و یا نامه اعتراضی مهدی محمودیان خبرنگار افشا کننده جنایات کهریزک از زندان رجایی شهر به آیت الله خامنه ای در مورد رواج داشتن لواط در این زندان به صورت امری قابل پذیرش از طرف زندانبانان در بندهای مختلف و توضیح او در اینباره که:

” در این زندان هر مردی که کمی زیبایی در چهره داشته باشد و احیانا زوری در بازو نداشته باشد و یا پول خوبی در حسابش نداشته باشد که باج بدهد به دیگران، به زور در سالن های مختلف و هر شب در یک اتاق برای مورد تجاوز قرار گرفتن گردانده می شود و هر مفعولی صاحبی دارد که صاحب او از این بابت پولی به دست میآورد و بعد از چند وقت هم او را به دیگری می فروشد !”.  و اینکه در ادامه نامه به آیت الله خامنه ای تاکید کرده بود:

“اینجا در زندان رجایی شهر تحت امر شما فرزندان و شهروندان کشور تحت امرتان با قیمت دویست و پنجاه هزار تومان اجاره داده میشوند و در این سیستمی که شما مسئولیت آن را دارید هیچ دادرسی نمییابند”. این اسناد و شواهد حقایق غیر قابل انکاری از سرپرستی خانه های فساد و برده داری بویژه برده داری جنسی بوسیله سردمداران حکومت اسلامی است.

در این ویدیو، دوخواهر جوان که معتاد شده و نمی توانند تعادل داشته باشند، از سوی پلیس مورد بازپرسی قرار گرفته اند. تصور می کنید که پلیس رژیم برای اینگونه قربانیان ساخته و پرداخته رژیم چه کاری می کند؟. آیا سوای سوء استفاده جنسی و گرفتن پول از آنان و یا فرستادن انان به خانه های عفاف (روسپی خانه های رسمی رژیم)، کاردیگری انجام می دهند؟!.

قاچاق اعضای بدن زندانیان محکوم به اعدام و قاچاق زنان و دختران زندانی به کشورهای عربی

اوج اعدام های فله ای جمهوری اسلامی به بهانه هایی چون قاچاقچی مواد مخدر بودن، یا حتی در مورد زندانیان سیاسی که در بیشتر موارد جنازه ها به خانواده ها داده نمی شود و یا مدت ها پس از دفن جنازه مکان آن به اطلاع خانوادها می رسد، نشانی از ردپای قاچاق اعضای بدن انسان بوسیله حکومت اسلامی و بویژه قوه قضاییه و مسئولین مستقیم زندان ها و بهداری های موجود در زندان هاست که بهروز جاوید تهرانی در دو نامه افشاگرانه خود از وضعیت وحشتناک زندان رجایی شهر کرج و زندان گوهردشت به توضیح این فجایع پرداخته است.

گزارش بهروز جاوید تهرانی

بهروز جاوید تهرانی در قسمتی از نامه سال ۱۳۸۴ خود چنین نوشته است: “درباره رئیس این زندان حاج علی کاظم و سایر مسئولین سازمان زندانها و قوه قضائیه که ادعا می کردند، کلیه فردی بنام افشین کریمی را بصورت اشتباه بیرون آورده اند، در صورتی که نام فردی که کلیه افشین کریمی در بیمارستان مدنی کرج به وی پیوند شده موجود است و مشکلات جسمی بسیار حاد پیش آمده برای این زندانی که زندانبانان حتی از اعزام وی به بیمارستانی خارج زندان خوداری می نماید و انتقال اجباری دختران زندانی به دبی بوسیله رئیس زندان شکاری و رئیس دادگاه انقلاب کرج منتظرمقدم که با افشاگری های گسترده در رابطه دستگیر و از مقام خود برکنار گردیدند و متاسفانه خیلی زود آزاد شدند!.

در این تصویر عملن سوء استفاده جنسی از دختران ایرانی و فرستادن  به کشورهای عربی و فروختن آنان  را می توان دید و برداشت کرد.

در این تصویر عملن سوء استفاده جنسی از دختران ایرانی و فرستادن  به کشورهای عربی و فروختن آنان  را می توان دید و برداشت کرد.

نامه دیگر او در تاریخ ۲۹ فرودین ۱۳۸۹زندان رجائی شهر کرج  می باشد که به ریاست  شخصی بنام علی حاج کاظم بوده است.  وی انسانی فاسد و رشوه خوار است که اجازه هر جنایتی را به زیر دستان خود داده است در سال ۱۳۸۴ بیش از ۱۰ مورد شناسائی شده توسط بنده وجود دارد که وی اقدام به فروش اعضای بدن زندانیان بدون اجازه آنها کرده بود، در این مورد بهداری زندان نیز کاملا دست داشت.این زندانیان اغلب از بین کسانی انتخاب می شدند که اجرای حکم اعدام آنها نزدیک بود، از این زندانیان اعضای بدنشان بدون اجازه فروخته شده است ۳ زندانی به نام های :افشین کریمی، شروین گودرزی و احمد حنانی را می توان نام برد. بدیهی است همه این جنایات فجیع غیرانسانی با اطلاع از حکم جنایتکارانه امام خمینی منبی بر کشیدن خون زندانیان پیش از اعدام در کشتارهای جمعی دهه ۶۰، در هر ذهن خردگرایی باور  کردنی است.

نتیجه گیری:

همه این شواهد و مدارک نشان از دست داشتن مستقیم عوامل حکومت اسلامی ایران در مافیای فروش اعضای بدن زندانیان و قاچاق انسان چه در داخل ایران و چه در خارج از مرزها بویژه در کشورهای عربی است که همانند ایران قوانین بدوی و غیر انسانی؛ برده داری و روسپیگری زنان و دختران را به نام چند همسری و صیغه، امری قانونی و مذهبی می خوانند…و نشانی از گروگان گیری بیش از هفتاد و نیم میلیون انسان بوسیله مخوف ترین جنایتکاران تاریخ در زندان بزرگی به نام ایران است!.

  • Atosa-bezar

    یه مقاله هم در باره چرایی خود سوزی زنان و دختران می‌نوشتید که به مراتب وحشتناک تر و بیشتر از این تعداد و ارقام است می‌ترسی‌ بنویسی‌؟ چون ایران باستان تورو زیر سوال میبره؟ می‌ترسی‌ بنویسی‌ در کردستان سالانه چه تعداد دختر و زن خودسوزی می‌کنن یا در کهکیلویه یا بوشهر یا خوزستان و همچنین کردستان عراق و افغانستان؟نه نمینویسی چون خوب می‌دانی نه به عرب نه اسلام ربط داره بلکه ریشه در ایران باستان تو داره حالا سالانه بالای ۵ میلیون مسافرت به خارج از کشور هست که قریب به اتفاق مسافرت‌های جنسی‌ هست به خود فروشی یه عده در دوبی را پیرهن عثمان کردی و به خودسوزی یا ‌قتل زنان و دختران گوشه‌ و کنار کشور چشم بستی

  • MUHAMADBAHRAMAMEN

    CRAEZE …………….

  • Koohkaannamdar

    در این تصویر آخری که زیرش نوشته اید : در این تصویر عملن سوء استفاده جنسی از دختران ایرانی و فرستادن  به کشورهای عربی و فروختن آنان  را می توان دید و برداشت کرد.

    این چنین نیست و این عکس مربوط به یک پسری است که تمایلات دخترانه داشته و اینگونه خودش را به شکل یک دختر در آورده بوده که توسط نیروی انتظامی دستگیر می شود … فیلم این عکس هم بصورت کامل موجود می باشد .

    • در تایید حرف دوستمون بله این عکس یه آقا پسر احتمالا دوجنسه و یا برای مسخره بازی درست شده چون متاسفانه سرگرمی جز این نداریم
      حتما سربازا شوخیشون گرفته

  • سهراب ارژنگ

    شکوه عجب ممه های لیمویی داری!
    لا پات هم که باز کردی!؟
    سهراب ارژنگ

  • سهراب ارژنگ

    شکوه عجب ممه های لیمویی داری!
    لا پات هم که باز کردی!؟
    سهراب ارژنگ

  • Hasanhassani10474

    خیلی مغرضانه و بدون سند و مدرک نوشته شده در حالی که کسی که ادعای نویسندگی و تحقیق داره باید اولین شرط محقق بودن رو که بیطرفی و انصاف داشتنه  رعایت کنه و الا اون حرف هرچقدرم که بزرگ باشه بی اثر و بی ارزش میشه ضمن اینکه بی کفایتی و فساد دولتمردای حاکم بر ایران محرز و اظهر من الشمسه و برای اثباتش نیاز به اینقد جوسازی و قسم و آیه نیست!!

    • شما به همان رژیم اسلامی بچسبید تا از رزق و روزی نیفتید بهتر است تا در این جا اظهار فضل کنید.

      • Shahla

         روی دیگر سکه اینست که آیا کسی از دختران ایرانی که در دوبی  یا جای دیگری به فروش میرسند پرسیده است که چه حالی دارند؟
        مگر دختران و زنان ایرانی که در خیابانهای تهران میگردند و خودفروشی میکنند نیز به زور به این کار واداشته شده اند؟
        ایراد از آنجاست که دخترانی که با سه نفر همزمان سکس دارند روز نیمه شعبان در فیسبوکشون برای اومدن مهدی دعا میکنند و گاها در رمضان روزه هم میگیرند.
        اسلام کثیف را خود این ملت احمق پذیرفته است و دیگران تقصیری ندارند.عرب پول دارد و میخواهد دختر باکره داشته باشد و ما هم در اختیارش میگذاریم.ما ملت هپلی هپو و دروغگو و متظاهر ی هستیم که عاقبتمون از این بهتر نباید باشد و نیست.

        • Roya

          خیلى ممنون از اظهار نظر صادقانت و خوشحالم هموطن هاى مثل شما دارم

        • Mr_saeedi

          آخه دختره جنده س ، به اسلام چه . اسلام گفته همچین کثافت کاریایی بکنن ؟

          اگه همین دختر رو توی خونه ی فساد بگیرنش . یکی مثل تو وای مایسته توی خیابون و ماشینی که داره دختر و پسر رو می بره براش هوووووووووی می کشن و دلیلشون هم اینه که چرا آزادی نیست .

          لطفا کثافت کاری های افراد عادی یا سیاسیون یه جامعه رو به گردن اسلام نذارین .

        • بابک

          از ایرانی بی غیرت تر حیوون تر کثیف تر دیدی جایی ؟
          همین حق این ملته کسی حق کسه دیگرو نمیتونه بخوره

          از ماست که بر ماست

      • Xxx Xxx

        در مورد عکس آخر که بعضی ها به درستیش شک دارن:
        شایعاتی در مورد این عکس به وجود آمد و گفته می شد که یک پسر خودش رو به شکل دختر درآورده و تیغ زنی میکرده. شاید این شایعات رو دستگاه پیچیده و تودرتوی دروغ و شایعه پراکنی حکومت درست کرد تا جلوی آبروریزی نیروی انتظامی که باید حافظ امنیت و ناموس مردم باشه گرفته بشه. ولی فیلمی هم وجود داشت که نشون میداد چنین ماجرایی وجود داشته و حتی گفته می شد این پسر توی خرم آباد لرستان این کار رو کرده و البته صداهای فیلم هم لری بود(آمار جرم و جنایت خرم آباد وحشتناکه). البته این فیلم ثابت نمیکنه که جنایت و تجاوز و قانون شکنی توی ارگان های حکومت وجود نداره.
        یکی دیگه گفته مستند و با مدرک حرف بزن. ببین اونا که با سند و مدرک حرف زدن چه بلایی به سرشون اومد بعد از این حرفا بزن. شما انتظار دارید که من اینجا اسم و آدرس و شماره تلفن اون بسیجی که پدرش سپاهیه و مدتی توی امر به ستاد معروف و نهی از منکر بود رو اینجا بزارم که میگفت: (( خاک بر سر پسرایی که صبح تا شب خودشونو میکشن که به یه دختری شماره بدن. توی منکرات -همون ستاد- روزی چندتاشونو میارن هر کاری بخایم همونجا میکنیم و هرچی شماره و آدرس هم بخایم ازشون داریم و بعد از اینکه از اونجا بیان بیرون هم با همون آدرسو شماره همیشه دم دستمونن ))
        این شخص حدود سال ۸۹ سرباز یکی از  پادگان های سپاه لرستان بود. حالا شمایی که دنبال سند و مدرکی بگو : تا حالا چند مورد شنیدی با امثال اینا برخورد بشه؟ درحالی که نمونه های مشابه خیلی زیاده. اصلا تا حالا شنیدی که با یه بسیجی یا سپاهی مشکل دار برخورد بشه؟ مگه با قاتل های کوی دانشگاه برخورد شد؟ مگه با ده نمکی و هم دستش برخورد  شد؟ اصلا تا حالا نشنیدی که کسی در مورد همچین پرونده هایی مدرک و سند داشته چه بلایی سرش اومده؟ یا سر به نیست شده و یا خودش زندانی شده. نمونش رو تو حوادث بعد انتخابات داشتیم یادت نمیاد؟ 

        • عکس سمبل است. نمی توان از آن همه جنایت هایی که بر سر مردم ایران به ویژه زنان در این سه دهه رفته، عکسبرداری نمود.

          همه روزه در کلانتری ها، بازداشت گاهها، به دختران و زنانی که به عنوان بد حجابی دستگیر کرده اند، بی رحمانه و با خشونت تجاوز می کنند.

          هنگامی که پرده بالا رود، همه چیز عریان می شود. با سرنگونی این رژیم دهشتناک، میزان تجاوز، و جرم و جسارت آخوندها و مزدورانش به ساحت محترم انسانی روشن خواهد شد. آن روز چندان دور نیست- سهراب ارژنگ

          • بابک

            چرا ما که دیگه نا امید شدیم این ملت بی غیرت کاری نمیکنه که هیچ تازه میره رای هم میده که جانی بعدی بیاد به مال و جان و ناموسش تجاوز کنه . . عادت که کردن هیچ خوششونم میاد یارو بسیجی مادرشو میبره برای امام جماعت مسجد محل دیگه تا تهش بخون
            مردم عادی هم اینقدر بی غیرت شدن که جلو چشاش بلا سرش میارن اخ نمیگه
            کل بی غیرت های ایران جم شن تو ۳ روز رژیم بر میگرده
            دموکراسی میشه

      • میلاد

        این نحوه پاسخ گفتن به یه نقد درسته؟؟؟؟ جدا فرقی بین تو و امثال تو و حکومتی که هست نمیبینم… فقط یک چیز… ایدئولوژیتون… یکی مثلا ایدئولوژی اسلامی یکی هم مثلا ایدئولوژی سکولار… راه و روشتون یکیه.. تخریب و توهین به کسی که نقدتون میکنه… حاضر نیستین اشتباهاتون رو قبول کنین.. تا یکی نقد میکنه میگین که تو برو به فلانی بچسب و…
        تا چنین باشد ایران آباد نمیشود…. چه آخوند باشد و چه شاه و چه شما!!!!

  • سیروس پارسا

    بابا حسن خیلی ساده ای !ما ها در اینجا آدم های شناسنامه داری نیستیم.
    فقط یک جای یمان سوزش میده.
    ارادتمند سیروس پارسا

  • سهراب

    شکوه جان ؛ هالوین در لندن خوش گذشت؟

    قربنت سهراب

  • Sarbaz_meshkiposh

    man maghalatono vaghean dashtam bavar mikardam vali ax akhari ke az 2 sarbaz gozashtin ba ye dokhtar azizam en  sarbazay shahr man on dokhtare ham dokhtar nist pesare lebas dokhtar poshide ke to daneshgah ba dokhtara dastgiresh kardan 

    • عکس سمبل است. نمی توان از آن همه جنایت هایی که بر سر مردم ایران به ویژه زنان در این سه دهه رفته، عکسبرداری نمود.

      همه روزه در کلانتری ها، بازداشت گاهها، به دختران و زنانی که به عنوان بد حجابی دستگیر کرده اند، بی رحمانه و با خشونت تجاوز می کنند.

      هنگامی که پرده بالا رود، همه چیز عریان می شود. با سرنگونی این رژیم دهشتناک، میزان تجاوز، و جرم و جسارت آخوندها و مزدورانش به ساحت محترم انسانی روشن خواهد شد. آن روز چندان دور نیست- سهراب ارژنگ

      • sahar

        valla maram gereftan 3 bar .tajavoy majavoy dar kar nabud az hame emza migiran vel mikonan.in charandiat chie?bara mobareze raveshaye durughui javab nemide

  • Kamran

    حالا کجاشو دیدین ئواش ئواش مادرامونم تو دوبی چوب حراج میزنند ما هم که بگی نگی کمی غیرتی میشیم

    • Mr_saeedi

      کس کش ، از خواهر مادر خودت مایه بذار . …

      تو اگه غیرت داشتی همچین حرفی اینجا نمی زدی

  • Kamran

    حماقت هارو حال کنید طرف داره خواهر مادرامونو تو دبی بگا میدن و بعد ما نشستیم ونظر میدم بابا این پسره شکل دخترش کردن واقعا حاشا به غیرت همه مون

  • Sahameddinghiassi

     

    مردم خاورمیانه چه میخواهند؟

     

    متاسفانه طمع و غارتگری شرق و
    غرب  شمال و جنوب کشورهای مقتدرو بزرگ به
    خاورمیانه تکه تکه شده دارای منالع سرشار و مردمی ساده دل و باورمند در حال اشتعال
    است. هرروز به هر بهانه ای این مردم ساده دل و باورمند دینی را به زیر مهمیر
    میکشند و البته در این راه از خود همان مردم برعلیه خودشان سو استفاده می فرمایند.
    همه و بیشتر مردم خاورمیانه و دنیای سوم اسیر تروریسم  کاپیتالیسم 
    کمونیست و شیادهای مذهبی هستند که با ایجاد شکاف و تفرقه و تزریق حس بی
    تفاوتی دزدی و فساد مردم را علیه همه تجهیز میکنند. با بازی کردن ادیان الهی که
    برای دوستی و تفاهم آمده اند مردم را بجان هم می اندازند واز تعصب  بیکاری 
    بی درمانی  بی سوادی بی سکسی مردم
    نهایت استفاده را میکنند.

     

    اکثر جوانان خاورمیانه ای حتی مردم
    دیگر کار ندارند  درمان ندارند  دارو ندارند 
    مدرسه و دانشگاه ندارند  قدرت گرفتن
    زن و یا شوهر کردن ندارند و مذهب  قومیت و
    جنس هم مثل ملعبه ای بر علیه خود آنان بخدمت گرفته شده است. تا با کمک پادوهای دست
    به سینه شان مردم را غارت  معتاد  بیکاره 
    مریض علیل روانی  دزد شیاد و رشوه
    خوار کنند. و یا به خودکشی و آدمکشی وادارشان دارند. اینها افسانه نیست  خودتان در روزنامه ها میتوانید بخوانید که
    میلیون ها نفر در اثر فقر اعتیاد و ناراحتی های روانی به خودکشی و یا آدمکشی رو
    میآورند. امیران و رهبران و شیخان نالایق و بیسواد در ماشین های ساخته شده از تلای
    سفید رانندگی میکنند و در هواپیماهای ساخته شده از تلای زرد مسافرت میکنند و در
    حمامهای ساخته شده از عاج غسل جنابت 
    میکنند و به ریش همه مسلمانان واقعی می خندند و دزدی بینوا را که کاسه ای
    دزدیده است مجازات اسلامی میکنند و دست او را قطع میکنند ولی خودشان که دزدان عظیم
    شانی هستند دارای مقام احترام و اسلامیت هستند؟

    این مشگل به کشورهای دنیای سوم ختم
    نمی شود  مردمی دنیای اول و دوم هم همین
    طور در عذاب هستند منتهی کمتر؟ درحالیکه حضرت مسیح در گوشه های خیابانها میخوابید
    کشیش ها در قصرهای افسانه ای زندگی میکنند و دست تجاوز به فرزندان خردسال مومنان
    هم دراز میکنند. حتی جوانان کشورهای پیشرفته را هم آلوده به مواد مخدر میسازند و
    به بی خردی آنان را سوق میدهند تا از دانش آنان در امان باشند.

     

    ۱-مردم خاورمیانه چه میخواهند   تساوی زن مرد   آزادی 
    اجباری نبودن حجاب   داشتن انتخابات
    مثلا آزاد نظیر آن چیزی که در غرب هست که ثروتمندان با خرجهای گزاف از کسانی حمایت
    میکنند و با تبلیغات کوبنده آنان در تحت حمایت ثروتهای باد آورده خود قرار میدهند
    تا مردم هم گوساله وار به آنان رای دهند و بعد مسلم است که رییس و یا نماینده
    انتخابی مردم بیشتر گوش به فرمان آن سرمایه دارانی است که اورا بدست مردم البته از
    صندوقهای رای بیرون کشیده اند.

     

    ۲- اینکه زنان هم
    بتوانند براحتی تحصیل کنند و با مردان به رقابت بپردازند. و دیگر محدودیتی برای
    آنان وضع نکنند.

     

    ۳- داشتن آزادی
    برای دینها ویا حتی بی دینها که همه آزاد باشند هرچه را که میخواهند باور کنند تا
    مادامیکه باور های خود را نخواهند به دیگران زورچپان کنند.

    ۴- دادن حق آزادی
    به همه قومیت ها و مذهب ها مثل بهاییان 
    صوفیان بوداییان و غیره و پس دادن تمامی اموالی که به ناحق از آنان گرفته
    شده یا مصادره شده است.

    ۵- امکان حداقل
    زندگی برای همه تنها بخاطر کرامت انسانی شان و دادن امکانهای مساوی به همه مردم
    برای پیشرفت ترقی کار و زندگی و مکان اقامت.

    ۶- برداشتن مرزهای
    ایران و یا لغو ویزا برای مردمی که زمانی از ما بوده اند و با ما دارای تاریخ
    مشترکی هستند و استعمار و استحمار بین المللی آنان را از ما جدا و کشورهای مارا
    پاره پاره کرده تا بهتر بتوانند مارا به زیر زنجیر استعمار و استحمار خود ببرند.

    کشورهای  افغانستان 
    تاجیکستان  عراق  ترکیه ازبکستان  و … که همه با ما تاریخ مشترکی داشتند.  باید آزادنه به کشورهای خاورمیانه رفت آمد
    داشته باشند و یک همکاری پیشرفته بین همه ما ایجاد شود. 

     

    ۷- محدودیت انتخاب
    رییس جهمور  رهبر و یا پادشاه  که نتواند مادام عمر بر یک تخت تکیه بزند. آزادی
    مطبوعات که براحتی بتوانند نقد کنند و از غارتگریها جلوگیری نمایند.

     

    ۸- داشتن مجلسهای
    ملی و مردمی نه انتصابی و فرمایشی یا با انتخابات تقلبی؟ بطوریکه نماینده گان
    دلسوز مردم بتوانند از غارتگریهای دزدان وشیادان جلوگیری کنند.

     

    ۹- داشتن یک سیستم
    آموزشی رایگان و دولتی همراه با نظیر مردمی و ملی خصوصی آن یعنی چیزی که مثلا
    درکشورهای پیشرفته است.

    ۱۰- جدا نکردن زن
    مرد  دختر و پسر از هم و آموزش اخلاق و
    انسانیت به آنان و اینکه همدیگر را چون خواهر و برادر دوست داشته باشند.  آسان گرفتن ازدواج و کمک دولت به دختران وپسران
    فقیر برای اینکه بتوانند ازدواج کنند. ۱۱- داشتن دانشگاه ها و مدارس فنی حرفه ای
    نظیر آنچه که در غرب هست و هر کسی بدون کنکور بتواند رشته دلخواه خود را ادامه
    دهد.

     

    ۱۲- آقایان علمای
    اسلامی نباید هیچ ترسی از علمای سایر دینها داشته باشند و براحتی بتوانند با منطق
    و برهان با آنان بحث کنند و آنان را به دین اسلام راهنمایی کنند نه اینکه به زور
    آنان را وادار به قبول اسلام کنند که اینکار زیان زدن آشکار به اسلام است.

     

    ۱۳- دوستی و عدالت
    بجای طمع دزدی  فساد ورشوه خواری  مردم را بطوری تامین کنند که کسی احتیاج به
    دزدی  فساد و غارت دیگران نداشته باشد.

     

    ۱۴- جوانان احتیاج
    به ورزش  علم  کار 
    خانواده محبت  عشق و سرگرمی های
    سالم و تفریحات مفید دارند و دولت بایست اینکار ها انجام دهد. ثروت ملی ما بایست
    صرف کارهای زیر بنایی شود نه به خرید اشیای لوکس منحصر گردد.

     

    در اینجا آقایان
    مستبدان و غارتگران و دزدان  رشوه
    خواران  دیکتاتورها و خانمهایشان بدانند که
    در دنیایی که عدالت و دوستی نباشد هیچکس در امان نیست و آنان فکر نکنند چون برخر
    مراد سوارند و یک مشت فدایی و مزدور دارند میتوانند تا ابد بر کرسی قدرت
    بنشینند.  اینطور نیست  دیر زود دارد ولی سوخت سوز ندارد. مثالهایش همان
    قذافی است که مثل سگی کشته شد مردی که دنیارا به مسخره گرفته بود.  ایدی امین هم همینطور  کسی که میخواست برساختمان سازمان ملل
    بشاشد؟  صدام هم اعدام شد  مردی که مثل امپراتوران زندگی میکرد و تنها در
    عراق دوازده قصر داشت و میلیارد شاید تریلیونها دلار نقد در اختیار؟

     

    همقطاران اروپایی
    آنان نیز با داشتن قدرتهای مخوف و سهمگین مثل هیتلر که ۵۰ میلیون انسان بیگناه را
    کشت نیز به سوختن در آتش به پایان رسید. 
    یا حتی استالین که میگویند مسموم شد و مثل سگ مسمومش کردند. آقایان به
    قدرتهای پوشالی خود غره نشوید و اینقدر به فکر آدمخواری  دزدی 
    فساد و غارت نباشید. تاریخ را بخوانید و ببینید که همه قدرتمندان عظیم روزی
    به زیر کشیده شدند ولی انسانهای والا تا ابد در قلبهای مردم زنده ماندند.  

     

    اگر ما این
    ثروتهای عظیمی که در اختیار داریم صرف مردم و پیشرفت کنیم نه تنها خودمان بلکه همه
    مردم در آسایش بسر خواهیم برد و به مرور زمان تمامی مشگل ها را هم از سرراه
    برخواهیم داشت. رسد آدمی بجایی که بجز خدای نبیند 
    بنگر که تاکجاست مقام آدمیت.  سعدیا
    مردم نکو نام نمیرد هرگز   مرده آنست که
    نامش به نکویی نبرند.

     

    حضرت مسیح به مردم
    نصحیت کردند که همدیگر را دوست بدارید و به هم کمک کنید  اگر کسی پیراهنتان را خواست کت تان را هم
    بدهید.  اگر مردم نصیحت های وی را گوش کرده
    بودند بسیاری از مشگلهای ما رفع شده بود. ولی افسوس که طمع و قدرت طلبی و انحصار
    خواهی  و زیادت خواهی مردم را کور و کر
    کرده است. که نه می بینند و نه میشنوند و نه میخوانند.

    حضرت بهاالله هم
    فرمودند  که ای اهل عالم  سراپرده یگانگی در دنیا بلند شد  به چشم بیگانگی به هم ننگرید  که همه باریک دارید و برگهای یک شاخسار و
    گلبرگهای یک گلبن  نفرمودند که ای بهاییان؟

     

    یا اگر دین سبب
    نفاق و کدورت است  بی دینی بهتر است.  ولی آیا همه بهاییان به این دستورات عمل
    میکنند  که یا همان تعصب های خرکی را با
    خود به دنبال میکشند؟ بعضی از آنان همان غارتگری و ظلم و فساد را پیشه کرده اند تا
    از همتایان مسلمان خود عقب نباشند. درحالیکه ده عروسان بهایی در شیراز به خاک خون
    کشیده شدند وبی گناه به طنابهای دار آویخته شدند. 
    یا حضرت طاهره با آن عظمت فکر و اندیشه بدست پادشاهی ابله و دیوانه زنجیری
    که هشتاد دو زن در حرمسرای خود داشت کشته شد؟

     

    یا مسلمانان که
    همه فرزندان و نوه های پیامبر خودشان را بیرحمانه کشتند و یا مسموم کردند؟ و ادعای
    اسلامی هم داشتند. یا حتی یهودیان که فرزند عزیز و مردی فرزانه و دوستدار بشریت را
    مثل حضرت مسیح مقدس به چهار میخ صلیب کشیدند و راه نان دانی کشیش های ثروتمند را
    هموار کردند. کسانی از دین تنها رنج و محنت را ارث می برند وکسانی دیگر شهوترانی قدرت
     ثروتهای نجومی و احترامهای بی حد حصر.

    شیوخ عرب مردم را غارت
    میکنند ولی احترام هم دارند. آنان به مردم تجاوز میکنند ودین ها را ملعبه دست خود برای
    غارت مردم کرده اند.

     

    به امید روزی که مردم
    دنیا در دوستی محبت و برابری و برادری باهم زندگی کنند واز ظلم فساد غارتگریها و دزدیها
    خبری نباشد. ثروتهای دنیا خرج علم  دانش رفاه
    انسانیت دوستی و عشق شود  نه برای تباهی  بمب  آتش
    زدنها مورد سو استفاده واقع گردد.  آیا این
    حماقت نیست؟  

    متاسفانه مردمی هم
    که برای دیکتاتوریها مبارزه میکنند نه اینکه دلشان برای همه سوخته باشد بلکه میخواهند
    دیکتاتور را پایین بکشند و خودشان سوار خر مراد شوند. و باز در این میان مردم ساده
    دل هستند که طمعه هایی شده اند تا عده ای دزد شیاد از بین بروند و دزدان و شیادان تازه
    ای مقامهای آنان را بدست آورند. 

  • Koroshkabir

    کیرم تو این رسانه مزخرف بیهودتون که همش توهینه

  • Ahmad22

    man az jenayate in hokoomat agaham vali az shoma y taghaza daram,inke khabarhatoon ro dorost benevisid,in axe akhari k gozashtin marboot b kolah bardariye y pesare k khodesh ro jaye dokhtar ja zade k kolah bardari kone az mardom,hamoon manto sooratiye.

  • Lashi05

    این عکس آخریه مربوط به یه افغانیه که خودشو مثل دخترا درست کرده بود و از راننده ها اخاذی میکرد،حواستونا جمکنید دگ اه
     

    • Aminalias234

      kiram to kos madar shoma  iraniha har ghalati kardin mindazen gardan afghanihaye    bichara khoda shoma bi namosa har fahsha ro baladin.khoda kashvaratona azin badtar kona

  • Mr_saeedi

    آخه کس کش ، این عکسی که گذاشتی رو یه مشت جوون ایرونی با موبایل درست کردن . همه ی ایران اینو می دونن . خار کسه خودتو داری گول میزنی ؟

  • Vahid Sepas

    شما یک مشت روانی و احمق هستید

  • خودم

    من که همش رو باور کردم از بس موثق و با مدرک و سند بود ارواح عمه جون گوگولی ت

  • بابک

    خلایق هرچه لایق اون کسایی که رفتن رای دادن مشروعیت بخشیدن به جمهوری حیوانی باید زن . دختر . خواهر شونو ببرن امارات بفروشن ملت ایران بی غیرت ترین تو کل کره زمین به نظر من مرداشونم ببرن کشورهای عربی بهشون تجاوز کنن خلایق هرچه لایق

  • ASAL KIA

    سلام از اونجایی که شما این سایت عربی رو مشاهده کردید که عکسی از اون در این مقاله گنجاندین و این یک پیج خبری و شمایی که دلسوز مردم هستید ؛ دوستدارم بدونم شما به شخصه چه اقدامی بر علیه این موضوع کردید ؟ چرا که وجود چنین سایت علنی به علت پایین بودن سن افراد از طرف مقامات بین المللی قابل پیگیری کافی که فقط به اونها اعلام بشه و حتی در این میان میشه جمهوری اسلامی رو دور زد و مستقیم با ارجاع این مطلب در صورت بیتفاوتی مسئولین ایران از بالا و جامع بین المللی آ نها را تحت فشار گذاشت,همچنین با ارجاع نامه این پسر بیچاره به سازمانهای ذیربط خارج از ایران صدای او و امثال او را به دیگران رساند

  • bahar

    http://atzum.org/projects/task-force-on-human-trafficking/women-to-go/

    ایـن سایت داره بطور واضح زن میفروشه!شما اینا به چشمت نمیاد؟
    شما مگه دنبال حقوق بشر و حمایت از زنان نیسی؟
    اون سایت و فروشگاه توی اسراییل دارن زنارو میفروشن……اونا مسلمون نیسن! اخوندا هم مملکتشون رو اداره نمیکنن!
    بحث اینجاس شما هم مسعله ای پیش میاد میگی اسلام اسلام اسلام 😐
    میدونم شما به قدر کافی چشمات باز هست و آگاهانه داری این حرفا رو میزنی
    ولی روی حرف من با اون مردم بدبختیه که دارن مقاله های بی پایه شما رو میخونن..