لبیک به رهنمود حکیمانه مقام معظم رهبری موجب افزایش درآمد بیکران نمایندگان شد ۴

سرانجام وقتی خامنه ای دریافت که با پرسش از احمدی نژاد در مجلس ولایتی (نه مجلس مردمی) بسیاری از گند کارشان در می آید، به نوکران خود دستور داد از انجام آن خود داری کنند.

سرانجام وقتی خامنه ای دریافت که با پرسش از احمدی نژاد در مجلس ولایتی (نه مجلس مردمی) بسیاری از گند کاری هایشان در می آید، به نوکران خود دستور داد از انجام آن خود داری کنند.

لبیک به رهنمود حکیمانه مقام معظم رهبری عیار مجلس و دولت را بالا برد

این عنوان روزنامه رسالت دوم آذرماه ۱۳۹۱ است. سرانجام کفگیر به ته دیگ خورد، باد لاستیک رهبر خردمند حاکم بر ایران خالی شد، و دستور فرمود تا مزدورانش در مجلس ولایی (نه مجلس مردم)، از رجز خوانی پیشین خود از به زیر پرسش بردن و سؤال در آوردن رئیس جمهور برگزیده مقام ولایت دست بردارند، و مزدور دیروز، یا یاغی و سرکش امروز را به حال خود گذارند.

نوکران مجلس ولایت نیز که کمترین بدهی به ملت ۶۰ میلیونی در بند دیوان ندارند، بر اساس فرمان ارباب بزرگ عمامه دار خود، شمشیر ها را غلاف کردند، و به رهنمود حکیمانه و دستور مقام معظم رهبری زانو بر زمین نهادند، و بدین روش نوکری و بردگی خود را باردیگر به اثبات رساندند.
بدیهی است مقام معظم، نوکری و دریوزگی غلامان حلقه به گوش مجلس ولایت را فراموش نفرموده، و از خوان نعمت و سفره گسترده ملت دربند، آنان را بی بهره و بی نصیب نخواهد گذاشت.

گزارش روزنامه رسالت:

” لبیک نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رهنمود و توصیه دیروز مقام معظم رهبری در خصوص توقف روند سئوال از رئیس جمهور و شجاعت دولت در پاسخگویی به سئوال ها و انتظارات نمایندگان عیار مجلس ولایی نهم را بالا تر از گذشته برد.  رهبر معظم انقلاب روز گذشته در دیدار صدها نفر از فعالان طرح شجره طیبه صالحین بسیج ضمن تحسین اقدام نمایندگان مجلس در سئوال از رئیس جمهور فرمودند: سئوال از رئیس جمهور و سایر مسئولان اجرایی نشان دهنده احساس مسئولیت نمایندگان ملت در قبال مسائل کشور است. ایشان همچنین در تبیین بعد مثبت دیگر این اقدام افزودند: مسئولان اجرایی نیز با اعتماد به نفس و شجاعت برای توضیح و پاسخ اعلام آمادگی کرده اند.”

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند:

“اقدام قوه مقننه در عمل به وظیفه و نیز اعتقاد قوه مجریه به صحت و صداقت اقدامات خود، امتحان خوبی برای دو قوه بود اما معتقدم این حرکت تا همین جا کافی است و دیگر ادامه نیابد.
 بلافاصله پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد: نظرهای حکیمانه جنابعالی برای امت اسلامی راهگشاست، ازجمله در مورد سئوال از رئیس‌جمهور که عده‌ای از نمایندگان مجلس پیگیر آن بودند، ضمن درستی اقدام سئوال‌کنندگان، امر فرمودید که این اقدام همین جا متوقف گردد.”

از این گفتار و عملکرد روضه خوان ها چه نتیجه می گیریم؟

این بخشی از دستور خامنه ای، واکنش اشغالگران مجلس مردمی بود که متن افتضاح آور آن در یک روزنامه رسمی ایران در قرن ۲۱ به چاپ رسیده و نشانگر نهایت عقب افتادگی و بردگی ما ایرانیان است. هنگامی که کشوری کهنسال در بست در اختیار یک مشت روضه خوان بی فرهنگ و ضد ایرانی قرار می گیرد، همه چیز، همه جا جامه سیاه بر تن می کند و سوگوار و عزادار می شود و ملتی این چنین خفت و خواری را می پذیرد و بر خود هموار می کند!،  آیا نباید جای بسی اندوه و تأسف باشد که ملتی بتواند چنین کارکردهای غیر انسانی را تحمل نموده، و از خود کمترین عکس العملی نشان ندهد؟!.

اینها  مفت خوران و پاچه خواران جامعه یعنی مداحان دربار خلافتند. کسانی  که به خواسته خامنه ای و با همکاری تاجر های گردن کلفت بازار، نان را به نرخ روز می خورند. یکی را یک روز بالا می برند، و دیگری را با سر به زمین می کوبند. اکنون بیش از ۴۸ هزار از این  گروه دهان گشاد و هرزه گو در خدمت رژیم ایرانند. برنامه ای در کار است که در سراسر ایران دناشکده علوم و فنون مداحی باز کنند!.

اینها  مفت خوران و پاچه خواران جامعه یعنی مداحان دربار خلافتند. کسانی  که به خواسته خامنه ای و با همکاری تاجر های گردن کلفت بازار، نان را به نرخ روز می خورند. یکی را یک روز بالا می برند، و دیگری را با سر به زمین می کوبند. اکنون بیش از ۴۸ هزار از این  گروه دهان گشاد و هرزه گو در خدمت رژیم ایرانند. برنامه ای در کار است که در سراسر ایران دانشکده علوم و فنون مداحی باز کنند!. این ها علوم و فنون و دانشکده را هم به بازی و مسخره گرفته اند!

تصمیم به پرسش از احمدی نژاد بر چه اساسی بود؟

گویا احمدی نژاد از سال پیش رفت رفته پای از گلیم خود دراز کرده، و وظیفه نوکری و بندگی را نسبت به ولینعمت خود انجام نداده است. احمدی نژاد فراموش کرده که بت اعظم خامنه ای در سال ۱۳۸۸ تتمه آبروی نداشته خود را به گروگان گذاشت و او را از سطل خاکروبه آنهم پس از شکست در انتصابات فرمایشی بیرون آورده و به حلق ملت همیشه قانع و تسلیم فرو کرد. از این روی، جفتک پراکنی وی در یکسال گذشته برای مقام معظم رهبری، پسندیده نبود و کفر مبارکشان را در آورد.

در این دو سال، هربار که مقام معظم اراده فرمودند تا یکی از مزدوران خود را در رأس وزارتخانه و یا اداره ای گذارند، ناگهان با غرش و طغیان رئیس جمهور برگزیده خود روبرو شدند که می خواست یکی از هم پالکی های خود را مانند اسفندیار رحیم مشایی سوار بر خر مراد کند. این جا بود که کفر ملای مشهدی در آمد و بر آن شدتا کار به جاهای باریک کشیده نشده، نوکر پیشین و سرکش امروز را به سر جای خود نشاند. از این روی، روش های زیر را در تنبیه و سر جای نشاندن رئیس جمهور پر مدعای خود به اجراء در آورد:

۱- مداحانی چند مانند منصور ارضی که گروه ضربتی و تخریبی ولایت فقیه به شمار می آیند، به جان احمدی نژاد انداخت تا با بدگویی زیر پای او را خالی کرده، و او را سکه یک پول کنند.
۲- به وسیله رئیس قوه قضاییه نوکر دیگر خود، از بازدید وی از زندان اوین جلوگیری کرد.
۳- و چون باز هم احمدی نژاد بیشتر گرد و خاک نمود، به مزدوران خود در مجلس ولایی دستور داد تا برای ترساندن هم که شده، او را دراز کش کنند.

در این ویدیو تلفنی با علی مطهری گفتگو شده است. این آقا رل منیژک دربار خلافت خامنه ای را دارد. خامنه ای هر برنامه ای در پیش می گیرد، این شخص به عنوان نماینده تهران در مجلس پشت بلند گو رفته، و  از طرف خود آن را اعلام می کند. یک روز از احمدی نژاد تعریف می شود ولی روز دیگر که خامنه ای از احمدی نژاد دوری جسته، مطهری به عنوان نماینده خواستار پرسش و محاکمه او در مجلس است.

حال، چرا مقام معظم رهبری عقب نشینی کرده است؟!

بر خلاف تصور مقام ولایت، احمدی نژاد از آن بیدهایی نیست که با یک باد آخوند بلرزد. او تا کنون باربندی خود را کامل کرده، و می داند نمی تواند امیدی به آینده سیاسی خود داشته باشد. از این روی، چیزی ندارد که ببازد. در حالی که آخوندها همگی در لب پرتگاه به شاخه باریکی آویزانند و کمترین امیدی برای آینده اشان وجود ندارد. پس نیاز آن دارند که در هر مرحله کوتاه بیایند و در هر مورد جام زهری را سر کشند.

احمدی نژاد از چند سال پیش تا کنون، در حالی که خود را مطیع و همراه روضه خوان مشهدی نشان می داد، ولی گویا پنهانی مدارک زیادی از بند و بست ها، روابط نا مشروع و غیر انسانی آخوندهای رژیم، دزدی و غارتگری، و رشوه خواری  آنان آماده کرده  است که می تواند هرآن، از آنها پرده برداری کند و چهره نازیبای رژیم را برای امت خردباخته ای که هنوز هم محو عبا و عمامه آخوند هستند، روشن و آشکار سازد. بی تردید، اگر تحریک و ترساندن خامنه ای عملی می شد و احمدی نژاد مورد پرسش و کنجکاوی اشغالگران مجلس ملی قرار می گرفت، شاید پرده های زیادی بالا می رفت، و حرف های زیادی  زده می شد!..

  • Sahameddinghiassi

     

    شیطانها کجا هستند؟  و چگونگی برخورد ما با شیطانان.

     

    در دنیای کنونی مشگلها خیلی هم
    درهم و پیچیده نیستند این خود ما هستیم که آنان را بوجود میآوریم و پرورش میدهیم.
    البته سهم سرمایه داران و رهبران بیرحم و خود فروخته ویا نادان و ابله هم در این
    میانه کم نیست. منتهی ما هم چون در فشار هستیم مثل همان دیکتاتورها در لایه کوچکتر
    اجتماع عمل میکنیم.

     

    همه ما میدانیم که تریلیونها دلار
    هرساله توسط کشورهای بخصوص قدرتمند صرف خرید وسایل جنگی سلاح  مواد منفجره میشود. و نیز همین مقدار هم توسط
    شرکتهای بیمه اجباری و شرکتهای سازنده مواد مخدر وسایر وسایل مخرب و یا تزیینی
    بهدر میرود. ثروتمندانی با ثروتهایی با اعداد نجومی هستند و این گروه متحد به گفته
    محققان بیش از ۴۰% ثروت جهان را در کنترل خود دارند در صورتیکه تعداد شان به کمتر
    از یک درصد جمعیت جهان میرسد. آنان هستند که با داشتن ثروتهای بیکران و در اختیار
    داشتن وسایل ارتباط جمعی و آدمهای خودشان عملا هرکاری را بخواهند رد گیتی انجام
    میدهند. این گروه متحد و ثروتمند با استخدام تعدای از همان مردم نودی نه درصدیها
    برای سرکوب دوستان و گروه هایشان بر گرده همه سوارند.

     

    حال اگر گروه نود نه درصدیها با هم
    متحد شوند و طبق قوانین حکومت اکثریت زمام امور را در درست بگیرند و رهبرانی عاقل
    دانا و دلسوز داشته باشند تمامی مشگلهای دنیا حل خواهد شد. سرمایه های عظیمی که
    خرج نفرت و جنگ و ویرانی میشود براحتی میتوان با آن خوراک  وسایل کار و رفاه و مدرسه دانشگاه هایی ایجاد
    کرد.

     

    پس غفلت و یا ندانم کاری اکثریت
    مردم جهان که بسبب بیسوادی  جهل  خود خواهی و انحصار طلبی و تنها بفکر خویش بودن
    است باعث این شده است که همه آنان در تله باشند. شیطانها هم کسانی چون مردم خیانت
    کار  دزد 
    های عظیم شان   رشوه خواران
    میلیاردی  حسودان  و بی انصافان کسی دیگری نمی باشند.

     

    دشمن اصلی و یا همان شیطان رجیم که
    میگویند نیز همانانی هستند که از دین  و
    تمدن و امکانها برعلیه مردم سو استفاده میکنند. زیر بنای همه این بدبختی ها هم
    نادانی جهالت  بی انصافی  حسادت است که پایه برای سایر شرایط بد بوجود
    میآورند.

     

    دینهای الهی هم که برای بهتر زندگی
    کردن بشر و راهنمایی او آمده اند بدست همین شیادان بصورت حربه هایی علیه خود
    انسانان بخدمت گرفته میشوند. فلاسفه و مکتبهای اجتماعی هم که ظاهرا برای زیست برتر
    و بهتر آدمیان بوده اند باز بدست همین رهبران دزد 
    شیاد و دیکتاتور به وضعی دیگر در آمده اند. به عبارت دیگر ما قربانی نادانی
    اکثریت مردم و خیانت اقلیت هایی هستیم که قدرت و ثروت دنیا را در کنترل خود دارند
    و از آن تنها برای کسب منافع شخصی بیشتر خود سو استفاده کرده بقیه مردم را بجان هم
    میاندازند.

     

    مثلا دین مسیحیت که توسط حضرت عیسی
    برای دوستی  مهر و عشق محبت بوده است تبدیل
    به یک دکان تجاری میشود و تنها چیزی که بدان کمتر توجه میشود همان تعلیمات حضرت
    مسیح بوده است. دعوا سر این است که کی زود تر به بهشت میرود. و اینکه  حضرت مسیح گفته است همه را دوست بدارید
    همانطوریکه من شما را دوست داشتم ویا حتی دشمن خود را هم دوست بدارید و رافت و
    مهربانی و گذشت داشته باشید توسط اکثریت مسیحیان به بوته فراموشی سپرده شده است.

     

    اگر از خرافاتی که به دین مسیحیت
    چسبانده اند صرف نظر بکنیم  و تنها به
    تعالیم وگفته های پربارش توجه کنیم بسیاری از مشگلها حل خواهند شد. حضرت مسیح حتی
    مثالهایی ساده هم بیان فرموده اند که اگر کسی پیراهنت را خواست کتت را هم به او
    بده و یا اگر کسی یک سیلی به چهره ات در مقام حمله و یا حتی دفاع هم بر نیا و طرف
    دیگر چهره خود را هم در اختیار او بگذار که یک سیلی دیگر بزند؟ مسلم است که عده ای
    بسیار کم شاید به این تعالیم عمل کنند.

     

    در اسلام داشتن طلا برای مرد حرام
    است. و اصراف نیز حرام است و اگرهمسایه 
    مسلمان گرسنه باشد حتی نماز و روزه شخص قبول نمیشود. ویا تعلیم بر هر مرد و
    زن مسلمان واجب است و حتی بزرگان اسلامی همه اینها را بصورت شعر و نثری زیبا
    گفتندو نوشتند. دزدی  فساد روشوت
    خواری  داشتن چشم ناپاک به ناموس ومال
    دیگران و خیانت در امانت همه حرام شده است. ولی باز همه میدانیم که شیوخ عرب مثلا
    مسلمان در قصرهای افسانه ای زندگی میکنند و در کنار دلبران بی همتای بین المللی
    شان شهوت رانی میفرمایند و با اتوموبیل های ساخته شده از تلای سفید سفر میکنند ویا
    هواپیماهایشان از تلای زرد ساخته شده است 
    اصراف بحد بی نهایت است و دزدی و فسادشان دنیا را به منجلاب تبدیل کرده
    است. گرمابه هایشان از عاج فیل است و در آن غسلهای مثلا واجب را انجام میدهند در
    صورتیکه تمامی کردار آنان ضد تعالیم اسلامی است. 
    اگر دروغ مصلحت آمیز ویا تقیه در اسلام مجاز است ولی دزدی  فساد 
    غارت اموال بیت مال مردم و ریختن آن سرمایه ها بحسابهای شخصی که دیگر مجاز
    نبوده بلکه حرام است. ولی میدانیم که قدرتی نیست که دست پای این دزدان عظیم شان را
    قطع بفرماید بلکه تنها آفتابه دزدها مجازات میشوند که از فرط گرسنگی یا بیکاری به
    دزدی خرده پایی دست زده اند قانون برای آنان بوجود آمده است.

     

    گرچه ممکن است جوانان خیال کنند که
    ما اکنون تنها به مسایل مربوط به کشور خود بایست توجه کنیم در صورتیکه در جهان
    امروزی اینطور نیست و همه میدانیم که چون شیوخ عرب به سرمایه داران بین المللی و
    قدرتهای بزرگ باج میدهند از تعرض آنان مصون هستند.

     

    نکته بعدی این است که باز این خود
    ما هستیم که دیکتاتور هستیم و اگر با دیکتاتوری ضدیت میکنیم برای بد بودن عمل وی
    نیست بلکه میخواهیم خودمان جایشان بیشینیم و خودمان دیکتاتور باشیم وظلم بفرماییم.

     

    دلیلش هم این است که بعد از اینهمه
    مثلا انقلابها دیدیم که یک مشت دزد قالتاق رفتند ویک مشت دزد وحشی تر و حیوان تر
    جایهایشان را اشغال کردند.پس عملا از ماست که برماست  تا خود ما اصلاح نشویم اجتماع هایمان هم اصلاح
    نخواهد شد. و این کشت کشتار ها ادامه خواهد داشت همانطوریکه برنامه ریزی شده است و
    ما طبقه متوسط و فقیر با هم متحد نیستیم. 
    اختلاف بین شیعه و سنی     بهایی
    مسلمان   یهودی مسلمان   بی دین بادین و… هزاران اختلاف ساخته شده
    دست استعمار و استحمار بین المللی بین ما موج میزند.

     

    حتی در پایین ترین لایه این دزدی و
    فساد هست درصورتیکه در این لایه اصلا دولت و حکومت هیچ دخالتی ندارند به عبارت
    دیگر ظلم و فساد  دورویی و بی تفاوتی کاملا
    بین ما جا افتاده و بهینه شده است.

     

    همه فلاسفه و دانشمندان ما همراه
    با برزگان دینی و پیامبران مارا بخوبی 
    پاکی  دوستی مهر راهنمایی کرده اند
    و مثالهایی هم زده اند و داستانهایی هم گفته اند ولی کو گوش شنوا و یا چشم بینا.
    تعصب و تغییر همراه با ظلم و فساد دارد ریشه همه مارا میکند.

     

    زرتشت گفت  که کردار نیک 
    پندار نیک   رفتار نیک   اندیشه نیک  
    گفتار نیک داشته باشید  آیا همه
    زرتشتیان به اینها عمل کرده بودند  که
    اسلام توسط مردم را بخود جلب کند  که میگفت
    برابری   برادری و….

     

    حضرت بهاالله هم فرمودند  که ای اهل عالم  همه شما برگهای یک دارید و شاخه های یک
    شاخسار   سراپرده یگانگی در عالم بلند شده
    است به چشم بیگانگی بهم ننگرید؟  نفرموده اند
    که ای بهاییان  … حالا همین بهاییان که
    متاسفانه بسیاری از آنها بی جهت شهید شدند و در تنها شیراز ده عروسان بهایی به دار
    آویخته شدند که گناهشان هم معلمی درس اخلاق بود باز امانت داری نمیکنند و همان
    تعصب های شدید را به دیگران دارند و اگر بتوانند اموالشان را غارت میکنند درست مثل
    دوستان مسلمانشان و شخص را هم لجن مال میکنند وبعد هم تشکیلات آنان بی تفاوت و بمن
    چه است درست مثل دادگاه ها ودادگستریها که اگر پول نداشته باشی محلت نمی گذارند.
    در صورتیکه حضرت بهاالله فرموده اند دین اگر سبب نفاق و ناراحتی شود بی دینی بهتر
    است. تعدادی از همین خانمان و آقایان بهایی هم درست مثل همتایان خود در سایر دینها
    رفتار میکنند و متاسفانه بایست گفت که دینها هم نتوانسته اند انسانهایی والا تربیت
    کنند و بعضی از آنان از همین دینها بصورت حربه ای برای رفتارهای ناپسند خود سو
    استفاده میکنند و در زیر عبای پنهان میشوند تا از مکافات در امان باشند.

     

    اگر ما همه خوب باشیم و با هم متحد
    باشیم مسلم است که براحتی میتوانیم مشگلات جهانی را هم حل کنیم. چرا گفته اند که
    زبانهای هم را یاد بگیرید و با تمدنهای هم آشنا شوید  برای اینکه مشگل ها حل شوند.

     

    صلح بین پسرعموهایی مثل عربان و
    فلسطینی ها و یهودیان بایست منصفانه باشد ولی سوداگران برای سود های میلیاردی و
    فروش اسلحه و مهمات خود به این نزاع ها دامن میزنند. و قربانی هم مردم طبقه  متوسط و بیچاره هستند که صنار سی شاهی خود را
    از دست میدهند یا جانهایشان را؟

     

    کره زمین مال همه مردم آنست و
    بایست منصفانه امکانها بین مردم تقسیم شود. اکنون یکی از پرخوری می ترکد و دیگری
    از گرسنگی.  یکی آنقدر ثروت دارد که نمی
    تواند آنها را مدیریت کند ویکی برای نان شب در تلاش است.

     

    متاسفانه ما هم بازیچه دست کسانی شده ایم که از تفرقه
    بیانداز و حکومت کن وغارت کن هستیم.  تنها
    راه رهایی ما اتحاد است واینکه باهم به گفت گو بنشینیم و معلومات علمی و اجتماعی و
    اخلاقی خود را بالا ببریم. از دزدی  فساد  جهل  بی
    خردی  فاصله بگیریم .  وگرنه عروسکهایی خواهیم بود که بدست خیمه شب
    بازی کنان به گردش در خواهیم آمد.   

  • Nakisa_sam

    از ساکنان طویله انتظاری بیش از این نمی توان داشت

  • Zahrakalkal

    ایشالا اسفندیار رحیم مشایی نامزد بشه-
    پیش به سوی مکتب ایرانی

  • Farzad

    Akhe in melate iran ager haleyshon bod donbale 4ta akhond yekmosht adame ahmagh mes,e ahmaghinejato darodastash nemeyoftadand. Har melati on chizi nasibesh meyshe ke haghesh darzem nanne hame sarane jombori akhondi va teravfdaraneshono khar gagid bgqway