با شاهکار بی همتای آخوند پیزری، آیت الله آملی آشنا شوید ۱۶

تا زمانی که آخوند بر شانه مردم و کشورمان سوار است، به جای آن که جلو رویم، از تمدن و پیشرفت فرار کرده، به سوی جهل و حماقت گام بر می داریم.

تا زمانی که آخوند بر شانه مردم و کشورمان سوار است، به جای آن که جلو رویم، از تمدن و پیشرفت فرار کرده، به سوی جهل و حماقت گام بر می داریم.

آیت الله عظمی آملی، اقیانوسی از علم و دانش!

اگر تاکنون به خرمن دانش و فضولات (جمع فضله های) وجود این دانشمند عالم بشریت پی نبرده اید، از افاضات و ترشحات مغزی این عالم بزرگ اسلام بی بهره و نصیب مانده، و قطعاً نمازتان درست نیست . زیرا  آنچنان علم و تکنولوژی از این عالم ربانی ساطح و از وجودش خارج می شود، که کسی را یارای نزدیک شدن و در کنار او قرار گرفتن را نخواهد داشت!.
در این جا به پاره ای چند از شکر افشانی پیشین این ملای سربارامت خردباخته کشورمان پرداخته می شود:

الف- افاضات آخوند آملی در باره برکت نام امام حسین

بنا بر گزارش روزنامه جوان به تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۹۱ برابر با اول محرم ۱۴۳۴، این آخوند با اشاره به فرارسیدن ایام محرم اظهار داشته بود:
” …. اگر کشور ایران مزین به نام حسین بن علی(ع) نبود ما یا گرفتار القاعده می‌شدیم یا گرفتار دیگر دشمنان.”

در پاسخ این ملای دین فروش باید گفت که از حدود ۲۰۰ کشور دیگر جهان سوای ایران بدون شناختن و آشنایی با نام حسین و رفتار روباه گری آخوندها، آیا بازهم  گرفتار القاعده و د شمنان دیگرند؟!. کشورهای مالزی و اندونزی هم با جمعیت بسیار بالای مسلمان چه طور؟. مگر نه این که آنها از هر جهت پیشرفته تر، و دارای آرامش خوبی بوده  و از شر حسین و تفاله های حسینی در امانند؟!.
آیا آخوندهای فرامایه و ضد ایرانی نمی خواهند درک کنند که همه پس رفتن، و عقب ماندگی ما به دلیل اثر ویرانگر تازیان، به ویژه لاشخورانی است که آنان را به نام امام و امامزاده به حلق مردم ایران فرو کرده اید؟!.

ب- اعتراض به ساختن آشپزخانه باز:

در جایی دیگر این آخوند به شهردار تهران اعتراض می کند که چرا جواز ساختن آشپزخانه باز می دهند!. این آخوند بر این باوراست که همسر صاحبخانه در هنگام پخت و پز از چشمان هیز میهمان در امان نیست. البته در این مورد چنانچه میهمان یک آخوند باشد،  حق با این آخوند شکر پاره است!.

پ- شاهکار بی همتای آخوند آملی

بنا به گزارش روزنامه خبر تاریخ چهارشنبه ۷ آذرماه ۹۱، چند ماه پیش این ملای دانشمند سده ۲۱ کتابی نوشته اند که همه مشکلات جهانی انسان ها و یقیناً آخرت آنها را حل می کند. دیگر نیازی به هیچ کتاب، رساله، روزنامه، و برنامه ای نیست. باید همه دکان ها را تعطیل کرد، لاوازیه، اینشتن، دکارت، نیوتون هایگنس، لاپلاس، کپلر، گالیله، ارسطو و افلاطون، و همه مدعیان دانش امروزی را به کنار انداخت و آنان را به مرخصی همیشگی فرستاد!.

دانشمند کم نظیر اسلام مؤلف بالاترین اثر علمی جهان،  بنام جهل نامه،  آیت الله عظمی جوادی آملی

دانشمند کم نظیر اسلام مؤلف بالاترین اثر علمی جهان،  بنام مفاتیح الجنون ،  آیت الله عظمی جوادی آملی

کتاب کم نظیری که معادلات جهانی را به هم میزند

این کتاب بی همتا، “مفاتیح الحیاة ” به معنای « کلیدهایی برای زندگی بهتر در دنیا بر اساس آیات و روایات» نام دارد که در حقیقت نام اصلی آن مفاتیح الجنون است. این اثر تابناک خردگرا تا کنون در ۸ ماه گذشته  با وجود تحریم ها، نبودن و یا بسیار گران بودن کاغذ، ۶۸ بار  به چاپ رسیده است!.

باید به دانشمندان و پژوهشگران “سازمان ناسا” در آمریکا و دیگر سازمان های پژوهشی در جهان سفارش کرد تا دست از کارهای بیهوده خود بردارند و به این گنجینه علم و دانش عالم ربانی مراجعه کنند. به مردم آمل نیز باید تبریک و شادباش گفت که چنین دانشمند کم نظیری تحویل جامعه داده اند!.
اکنون با بخش های برگزیده کتاب  مفاتیح الجنون، منبع علم و دانش آشنا شوید:

امام صادق (ع) می فرماید:
عطر مردان پربو و کمرنگ ولی عطر زنان کم بو و پررنگ باشد.
امام رضا(ع) می فرماید: خوب است که مرد هر روز از عطر و بوی خوش بهره گیرد و اگر نتوانست، یک روز در میان و اگر نتوانست هر جمعه. 
امام باقر(ع): سزاوار نیست زنان آراستن خود را برای همسرانشان تعطیل کنند، هرچند به آویختن گردنبندی باشد.
رسول خدا(ص) از به دست کردن انگشتر روی و آهن و از نقش حیوان بر نگین انگشتر نهی فرمود و می فرمود: انگشتر عقیق به دست کنید زیرا تا بر دست شماست، غم نمی بینید.

۲- فصل «آداب نوشیدن»

رسول خدا (ص) می فرماید:
دستتان را بشویید آنگاه در آن ها آب بنوشید چرا که هیچ ظرفی پاکیزه تر از دست نیست.
 رسول خدا (ص) می فرماید: از سر مشک (یا ظروفی مانند پارچ) اب ننوشید. کسی که در ظرف طلا و نقره غذا می خورد و یا نوشیدنی می آشامد، در شکم خود آتش دوزخ را غرغره می کند….آب را از سمت دستگیره آن ننوشید چرا که محل جمع شدن آلودگی است.

امام کاظم(ع) می فرماید: از جای شکسته ظرف آب ننوشید چرا که قرارگاه شیطان است؛ آشامیدن آب را با بسم الله آغاز کنید و با الحمدلله پایان دهید.
«مسافرت، امکانات زندگی، نظافت و بهداشت، لباس و پوشش، خواب و بیداری، صله رحم، درآمد و مسائل اقتصادی، نگهداری حیوان، درختکاری و…» از جمله بخش های این کتاب مفید و کاربردی و خواندنی است.

این هم  کتابی بنام " جهل نامه"، اثر معجز آسای دانشمند کم نظیر، کتابی که در ۸ ماه گذشته ۶۸ بار تجدید چاپ شده. دیگر ما به تئوری نسبی اینشتن، و نور کوآنتم و تئوری لاپلاس نیازی نداریم. این کتاب معجزه آور پس از قرآن مهمترین ابداع و اختراع عالم بزرگ اسلام است.

این هم  کتابی بنام ” مفاتیح الجنون “، اثر معجز آسای دانشمند کم نظیر، کتابی که در ۸ ماه گذشته ۶۸ بار تجدید چاپ شده. دیگر ما به تئوری نسبی اینشتن، و نور کوآنتم و تئوری لاپلاس نیازی نداریم. این کتاب معجزه آور پس از قرآن مهمترین ابداع و اختراع عالم بزرگ اسلام است.

۳- فصل «آداب خوابیدن»

«امیرمومنان (ع) می فرماید:
مومن رو به قبله و بر پهلوی راست می خوابد.
امام صادق(ع) می فرماید: هرگاه رسول خدا(ص) می خواست بخوابد مسواک می زد و به رختخواب می رفت و بر پهلوی راستش می خوابید و دست راستش را زیر گونه راستش می نهاد.
امام رضا(ع) می فرماید: قدرت و سلطنت خواب، در مغز است و آن مایه پایداری و نیرومندی جسم است، پس هرگاه خواستی بخوابی ابتدا بر سمت راست و سپس بر سمت چپ بخواب و همچنین هنگام برخاستن از سمت راست برخیز.

امام باقر (ع) می فرماید:
خواب در ابتدای روز مایه نادانی و کودنی و خواب قیلوله(خواب کوتاه نیمروز) نعمت و خواب عصر مایه حماقت و خواب میان مغرب و عشاء مایه محرومیت از روزی است. 
امیر مومنان (ع) می فرماید: خواب میان مغرب و عشاء و پیش از طلوع خورشید مایه فقر است.
رسول خدا(ص) می فرماید: خدا سه چیز را دوست دارد: کم گویی، کم خوابی و کم خوری. و نیز می فرماید: یکی از بدترین چیزهایی که درباره امتم هراس دارم، پرخوابی است.»

بخش های دیگر این کتاب بی همتا

در کتاب بی مانند مفاتیح الجنون، در مورد «مسافرت، امکانات زندگی، نظافت و بهداشت، لباس و پوشش، خواب و بیداری، صله رحم، درآمد و مسائل اقتصادی، نگهداری حیوان، درختکاری و…» از جمله بخش های این کتاب مفید و کاربردی و خواندنی است. برای افزایش علم و دانشتان، همان گونه که پول خود را در صندوق قبر آخوندها (امام زاد ها) می ریزید، باید به حساب آخوند نیز واریز کنید تا این گنجینه گرانبها برایتان فرستاده شود و در فرسایش خرد و آگاهی به دادتان برسد و شما را به اامت اسلامی ولایتی تبدیل کند!.

بنا به فرمایش خردمندانه آخوند جوادی آملی، آشپزخانه باز اسلامی نیست زیرا میهمان که یک آخوند باشد زیر چشمی به پر و پاچه خانم میزبان دید می زند که شرعاً حرام و موجب کفر است. البته اگر میهمان آخوند نباشد اشکالی ندارد.

بنا به فرمایش خردمندانه آخوند جوادی آملی، آشپزخانه باز اسلامی نیست زیرا میهمان که یک آخوند باشد زیر چشمی به پر و پاچه  خانم میزبان دید می زند که شرعاً  حرام و موجب کفر است. البته اگر میهمان آخوند نباشد اشکالی ندارد.

  • Amoli

    Man shashidam be heykaleh in amoli va ketabesh akhe in melat agar koskhol nabodand in kososheraro to gharn 21 nemeykhondand,dar europa va usa darand donbale zareh vojod meygardand melateh maham in cherto pertaro meykhond vayyy

  • Arshad

    در متون پهلوی و متون فقهی دین زرتشتی اصطلاحی به نام «خویدوده» دیده می‌شود که اغلب دانشمندان و پژوهشگران دین زرتشتی و مترجمان پهلوی آنرا به معنای «ازدواج با محارم/ ازدواج با نزدیکان» گرفته‌اند (از جمله بنگرید به گفتاری از استاد جلیل دوستخواه: «خویدُدَه/ خویدودَس، رازواره‌ای در آموزه‌ی پسین زرتشتی»). در باره خویدوده از جمله در کتاب‌های زرتشتی «روایت پهلوی»، «مینوی خرد»، «روایت آذرفرنبغ فرخزادان»، «ارداویراف‌نامه»، «دینکرد»، «دادستان دینی»، «روایات داراب هرمزد» و «زادسپرم» سخن رفته است. به موجب این متون، خویدوده پدر و دختر، خویدوه مادر و پسر، و خویدوده برادر و خواهر از شایسته‌ترین و مهمترین دستورات دینی زرتشتی و بزرگ‌ترین ثواب‌ها است که اجرای آن موجب رسیدن سریع‌تر به بهشت، و اختلال در اجرای آن جزو بزرگترین گناهان دانسته می‌شده است. 

  • Ali

     تازه کجاشو دیدین !!!
    این قسمتی از گفته های این دانشمند مهم قرن ۲۱ است که البته از روی قران و احادیث تازی کپی پیست کرده در واقع اسلام چیزی دور از این گفته های آملی نیست!!
     اسلام چیست؟ بخش اول اسلام شناسی:
    تعریف اسلام: اسلام به معنی تسلیم شدن در برابر الله و پیامبرش است به این طریق که شانه هایت را پایین بیاوری و اجازه دهی پیامبر امامان و آخوند ها و دیگر مفت خوران دین فروش از شما به هر نحوی که شده سواری بگیرند و به هدف خود یعنی پول و مقام و انسان ستیزی برسند.

    و یک نکته ی کلیدی: اسلام به سر تا پای شما کار دارد

    حالا گل کم بود به سبزه نیز آراسته شد! نوکر بودن بس نیست با این که نوکری میکنی باید از قوانین اسلام هم پیروی کنی مثلا لباس اسلامی بپوشی(حجاب، لباس سفید نیک است، لباس تنگ حرام است و…) به شیوی اسلامی به دستشویی بری (با پای راست به دستشوی بروید و رو به قبله کارتان را انجام بدید!)
    به شیوه ی اسلامی آب بنوشید غذا بخورید موهاتون چطور باشه خونه تون چطور باشه چه نوع کتابی بخوانید و…. همه در کاتالوگی به نام احادیث و قرآن آمده به راستی که حتی به اسب و حیوانات زحمت کش دیگر هم همچین توهینی نشده درواقع انسان از نظر اسلام یک موجود بی فکر است (البته گفته با فکر است ولی در عمل و سخن ثابت کرده که نیست) خوب انسان اگر از دید اسلام انسان نیست پس چیست؟!
    تعریف انسان با توجه به قوانین اسلامی: انسان موجودی بی فکر و تماما بی اختیار است به طوری که ما باید بهش بگیم چطور غذا بخور چطور راه برو چطور لباس بپوش و… که فقط برای نوکری و راضی کردن الله و محمد ساخته شده درواقع تعریف مدرن تر اینه که انسان با روبات فرقی نداره همونطور که ما برنامه رو جزء به جزء توی مموری روبات میریزیم اسلام هم همین کار رو با انسان ها میکنه ولی با این تفاوت که از روبات ها برای کار های دقیق و در صنعت و نجوم و کشفیات و علم استفاده میشه ولی انسان برای توی سر خودش زدن و نوکری کردن برای پیامبر و آخوند ها و ابزاری برای نون خوردن اون ها استفاده میشه. غیر اینه؟

    فلسفه های تنبیه و مجازات به شیوه اسلامی! :
    همونطور که در قسمت بالا خوندید انسان از نظر اسلام نوکر بی عقلی بیش نیست همون طور که در قدیم نوکر های سرکش تنبیه میشدند نوکر های اسلامی هم همینطورن دست از پا خطی کنی و به اصتلاح (گناه) کنی مجازات میشی! اگر هم از نوکری سرپیچی کنی و زیر بار نری چی میشه؟!
    خوب معلومه سرت رو از دست میدی همونطور که در قدیم نوکرانی که از درباز استعفا میدادن یا فرار میکردن سر زده میشدن اسلام هم همین شیوه رو به کار میبره (البته بعضیا اینجا مغلطه ای میگن مثلا اسلام گفته کسی که آدم میکشد باید کشته بشود یعنی شما (نویستده ی متن ) میگید قتل خوبه؟) من منظورم اون کارا نیست اون ها رو هر انسان واقعی میدونه بده .
    مثلا اسلام گفته کسی که طلا و نقره یا پول و سرمایه ذخیره میکنی در اخرت اون ها رو ذوب میکنن و بر تن فرد میزنن این نکته یاد ما میاد پادشاهان ظالم فقط دلشان میخواست پول اون ها زیاد باشد و هرکی که پولی جمع میگرد به یک کلکی از دستش میگرفتند کار اسلام همینه چرا کسی نگفت چطور پیامبر اسلام از چوپانی تاجر شد و سپس حاکم یعنی کسی که اینطور ارتقا پیدا میکنه بدون سرمایه و طلا بوده؟ عجیبه!
    مثلا شراب خوری که جرمش اینه که مثل یه حیوون شلاق بخوری : بسیار خوب ما یک گذری میکنیم به مسحیت اگر شراب خواری بد و گناه بود پس چرا توی مسیحیت خوب و پاک بود؟!! مگه فرستاننده ی مسیح خدا نبود ؟ نکنه این خدایی که از علمش همه آگاهند اون موقع نمی دانست که شراب برای بدن ضرر داره؟
    بعد توی اسلام محمد تازی به اون پی برد؟ تازگیا کشف شده که شراب برای کلیه خیلی مفید است!

    با این همه توضیح بازم دهر از پاک بودن اسلام میزنید؟

  • Yahoo

    با درود بی‌ کاران به مسئولین سایت،
    غرض از مزاحمت خواستم دستانی واقعی از مادر لاریجانیها برایتان تعریف کنم که اگر موافقت نمودید آنرا در دیده عموم بگذارید.
    مادر لاریجانیها مدت ۱۵-۲۰ سالی‌ در مسجدسلیمان منطقه  دره گرگگیری بخش سرتل به نام نقره تن‌ فروشی میکرد.تا اینکه این دسیسه در ایران اتفاق افتاد و ایران عزیزمان به دست این اعراب   کثیف  قاتل  غارتگر  بچه‌باز بی‌ ناموس افتاد .علی‌ لاریجانی در سپاه خدمت میکرد عکس مادر خدمتکارش به  تمام سپاه در ایران پخش کرد و جایزه بزرگ هم تعیین نمود.در سپاه مسجدسلیمان شخصی‌ کار میکرد بنام محمد رضا اوراک که در بخش تجاوزات و پخش موادمخدر انجام وظیفه می‌نمود و همچنین باج خوره نقره (مادر لاریجانیها )هم بود .چون نقره پیر شده بود جایزه را گرفت و نقره را تحویل داد زیرا دیگر آن چنانی نقره برایش اقتصادی نبود.از آن تاریخ ببعد مسجدسلیمان توسط این برادرن نابود شد .آنها دارند انتقام تنفروشی مادرشان را از این شهر میگیرند.اینرا هم بارها برادرن رضایی که هر ۲ وکیل این شهر بودند در مراسم خصوصی که از آنها سوال میشد که چرا هروقت انتخابات است گلهای زیادی می‌دهید ولی‌ بعد از انتخابات خبری نیست؟این برادران هم میگتند به خاطره نقره ا تنفروشی اوو که این شهر باید خراب شود. 

    • رضا

      شما فقط دروغگو نیستید بلکه روان پریشید! لاریجانی اصلاً اهل شمال هستند و به عمرشان در منطقه ذکر شده زندگی نکرده اند. پدرشان از علمای به نام و انسان های با تقوی و شناخته شده بود و انچه در مورد مادر مکرم ایشان به خلاف نوشته اید در آخر یقه شما را خواهد گرفت. شرم بر شما باد با این افکار و ذهن منحرف!

    • زنده باد ایران اسلامی

      در خنده دار بودن این سایت و پستش همین بس که ایران شیعه را در منطقه خطرناک و جولانگاه داعش را با منطقه آرام اندونزی و مالزی مقایسه می کند ٬ به راستی اگر عشق شهادت و کشتن آدم کشان داعش در سر این ملت مذهبی نبود ٬ امروز کلیپ بریدن گردن بزدلان توهین کننده در کامنت ها را شاهد می بودیم پس اینقدر وطن وطن نکنید وقتی اینقدر از مرگ می هراسید .

    • زنده باد ایران اسلامی

      در خنده دار بودن این سایت و پستش همین بس که ایران شیعه را در منطقه خطرناک و جولانگاه داعش را با منطقه آرام اندونزی و مالزی مقایسه می کند ٬ به راستی اگر عشق شهادت و کشتن آدم کشان داعش در سر این ملت مذهبی نبود ٬ امروز کلیپ بریدن گردن بزدلان توهین کننده در کامنت ها را شاهد می بودیم پس اینقدر وطن وطن نکنید وقتی اینقدر از مرگ می هراسید .

    • زنده باد ایران اسلامی

      در خنده دار بودن این سایت و پستش همین بس که ایران شیعه را در منطقه خطرناک و جولانگاه داعش را با منطقه آرام اندونزی و مالزی مقایسه می کند ٬ به راستی اگر عشق شهادت و کشتن آدم کشان داعش در سر این ملت مذهبی نبود ٬ امروز کلیپ بریدن گردن بزدلان توهین کننده در کامنت ها را شاهد می بودیم پس اینقدر وطن وطن نکنید وقتی اینقدر از مرگ می هراسید .

  • آرمین

    خدا یا فقط تو میتوانی گمراهان را نجات بدهی و چراغی برای خروج آنها از گمراهی فراهم کنی. جوانان ما را به نور عقل، فهم و ادب آراسته کن. در اینجا نوشته هایی از برخی مدعیان فهم و ادب و کمال وجود دارد که شرم آور است و فکر نمی کنم افراد در مقابل نزدیکان خود بتوانند از این کلمات زشت استفاده کنند. اگر بی ایمان هستید حداقل مودب باشید که مطالب و کامنت هایتان ارزش خواندن داشته باشد و از این حالت چندش آور دراید.

  • Sf_jan

    لعنت بر هرچی آدم کج اندیش و بی خرد و فرومایه و پست شما برید در دامان وهابیت کور . لعنت خدا بر شما و افکارتان باد 

  • Daryoush3000

    احمق تر و نادان از شیعه باز خودش است و حامیانش

  • خب البته نوشتن مطالب بی محابا موجب میشود که پاسخی هم بی محابا دریافت کنید . عزیزان !! حفظ ظاهر برای انسان اجتماعی شرط عقل است و درنظام اجتماعی که اغلب جامعه ولو روسپیان حاضر به کشف واقعیت و ماهیت خود نیستند بطریق اولی بالاتر از آنها به طریق سلسله مراتب حاضر به کشف ماهیتشان نمیباشند وآنگاه این یارو ؛یاهو ،با کدام عقل به مادر لاریجانی اینگونه باصراحت نسبت ناروا میدهد . مادر خودش چه کاره است !!؟؟

  • mahdi

    با شما گردانندگان سایت هستم
    هیچ چیز بد تر از دروغ گفتن به خود نیست اقلا با خودتان  صادق باشید و تکلیف خودتان را با خودتان روشن کنید . با آخوند مشکل دارید یا با حقیقت …   شما را به مقدسات خودتان  قسم فکری به حال خودتان بکنید اقلا مرد باشید و ادب داشته باشید

  • faghat kherad

    از یک اخوند چه انتظاری دارید؟؟؟؟؟؟؟
    درمان مریضیهای لا علاج
    اثبات نظریه نسبیت
    کشف حیات در سیارات دیگر
    و………..
    وظیفه اخوند دور نگه داشتن انسان از تعقل و اندیشیدن و ترویج خرافات و جلوگیری از اتحاد مردم ایران است.
    وسلام

  • رضا

    سالها بود با خودم فکر می کردم چطور در زمان های قدیم مردم بت می پرستیدند .یعنی ساخته دست خود.جهل تا این حد.جایگاه عقل کجاست.آیا انسان فقط همین گوشت پوست استخوان است.چه چیزی در انسان وجود دارد که در موجودات دیگر نیست.حالا با دیدن سایت شما فهمیدم نبود عقل وخرد در انسان چه بلای سرش می آورد.بت جهل از انسان کامل چیزی جز موجودی ضعیف که حتی به خودش هم توهین میکند وخودش را فانی کم ارزش و بدونه برنامه هدف می پنداردمی سازد.عاقبت چیزی که از خود ترسیم کرده ای چیست به این فکر کرده اید؟ کمی عقل کافیست که بفهمیم توهین بد دهنی فرا فکنی جعل تاریخ و بر عکس جلوه دادن حقیقت کار کسانیست که یا نم دانند یا دانسته برای به دست آوردن دل اربابانشان حقیقت راوارونه جلوه میدهند.ولی این را فراموش کره ایدکه همیشه جهل ونادانی در مبارزه با عقل و خرد شکست میخورد و این از دست و پا زدن بیهوده شما پیداست واز عاقبت کسانی که در گذشته راه جهل و نادانی را پیمودند.و روزی به اشتباه خود پی بردند که دیر شده بود.حالا کمی با خودت خلوت کن فکر کن با کسی کاری نداشته باش به خودت برگرد.دور و برت را نگاه کن چه کسانی تو را تایید می کنند چه کسانی از تو دور شدندجوابتر صادقانه بگوبنده دیگران نباش آزاده باش جوانمرد .به عقلت اعتماد کن.

  • rouhani.rousi@khianat.net

    صفحه نخست » احتمال خیانت مسکو به تهران چقدر جدی است؟

    —————————————————————————————–

    سرمقاله راه توده ۵۸۹

    چه کسانی مخالف اتحاد راهبردی

    میان روسیه و ایران هستند؟
    ——————————————————————————————-
    انتظار می رود، [ آقای ] روحانی رییس جمهور ایران، در مذاکره با پوتین، رییس جمهور روسیه، تقویت روابط در زمینه های مختلف از جمله جنگ سوریه، مبارزه با تروریست به ویژه پاکسازی سازمان افراطی « دولت اسلامی » (IS) و همچنین اقتصاد را بررسی کند.
    ————————————————————————————————————

    اگر به جای ج ا روسی ، یک رژیم با رهبران و مدیران با هوش حتی ۲۰ درصد در ایران حاکم بود فورا در شرایط موجود با اسرائیل و ترکیه و امریکا متحد می شد و به روسیه و اعراب پیش از آنکه آنها به ایران خیانت کند ، خیانت میکرد .

    هیچ راه فراری برای ج بلاهت اسلامی – روسی وجود ندارد . چون اینها در ۳۸ سال گذشته هر کسی را حتا از میان خودشان که ۲۰ درصد هم هوش داشته برکنار و آدم و سر به نیست کرده اند

    آنچه باقی مانده از رفسنجانی و خاتمی و موسوی و روحانی و نبوی و تاجزاده تا مطهری و علی لاریجانی و ناطق و … بهره هوشی کمتر از ۲۰ درصد دارند

    اینها باز میروند زیر خایه پوتین سنگر میگیرند و آنجا منتظر می مانند تا پوتین انها را یکجا با اسد و حزب الله بفروشد به نرخی بسیار پایین تر از شرق اوکراین یا کریمه .

    اما در عربستان و پاکستان چون بهره هوشی ان تروریست های سنی کمی تا مقداری از ۲۰ درصد بیشتر است و حتا همین حزب الله لبنان و عراق ، مصر و حتا همین اسد جنایت کار ممکن است با داشتن بهره هوشی بالاتر از ملاها میروند با اسرائیل و ترکیه متحد می شوند و خودشان را از زیر ضربه آمریکای ترامپ خارج میکنند . آنها حتا این ج ا موی دماغ تروریست شیعه را با استفاده از این حماقت ذاتی بی نظیر آنها از سر بر می دارند .

    تاریخ صفحه شطرنج بازی قدرت است . در بازی قدرت جایی برای ضعیف مخصوصا ضعیف احمق وجود ندارد .

    اینکه صدام و قذافی و یاکونویچ یک هفته هم در برابر حمله امریکا و ناتو یا جنبش انقلابی مردم دوام نیاوردند و علیرغم آنهمه عر عر و گنده گوزی به سوراخ خزیدند و زیر پل روی جوی آب خنجر در ماتحت شان رفت فقط همین بود

    احمق ضعیف به وقت شورش وقتی زمان رفتن بیاید به هفته هم نمی کشد که به این روز می افتد

    برای اینها یک زمان تاریخ مصرف تعیین شده که خودشان در ان نقشی ندارند . شرایط بین المللی وقتی فراهم شد میروند .

    هر احمقی میداند که اگر روسیه مثل عربستان و ترکیه و مصر به اینهاخیانت نکند احمق است و باید تعجب کرد .

    چه کسی است که نداند همه بدبختیهای ما ایرانیها که به واسطه حاکمیت این رژیم دیوانه عقب مانده بر کشورمان بر ما تحمیل شده در نتیجه دوستی یکطرفه با روسیه و سوریه و دشمنی با اسرائیل و امریکا است .

    http://news.gooya.com/2017/02/post-1184.php

    http://www.pyknet.net/

    http://www.iranpressnews.com/source/204960.htm#